-
όντως αλλα δες το βάρος του.
1000 κιλά με τετρακινηση και cvt στην ιαπωνική αγορά.
Με μηχανικό και τετρακινηση ίσως και κάτω από 1000 κιλά βάρος.
Πούπουλο.
Συμφωνώ πως έχει όλα τα χαρακτηριστικά που ζητά ο μέσος Έλληνας οικογενειάρχης από ένα οικογενειακό.
-
Κ πολύτεκνοι θα το πάρουν!
@Lap έχεις παιδιά;
Συμφωνώ οτι είναι πολύ όμορφο και πολύ καλή περίπτωση για Ελλάδα, αλλά ας μην καταργήσουμε από τώρα οτιδήποτε είναι πάνω από 4μ. Μερικοί θέλουν να φορτώνουν μοκέτες..
-
Καλησπέρα σε όλους,
Θέλω να ρωτήσω ποιά ειναι η γνώμη σας παιδιά για το suzuki swift :
(εκδοση GLX , με αυτόματο κιβώτιο CVT,1200cc ατμοσφαιρικο,και οχι με ηπιο υβριδικο σύστημα )
Συγκεκριμενα θα εκτημούσα αν εστιάζατε τις απαντησεις σας σε
*ανεση και χωροι στην καμπινα(εχοντας ύψος 1.92 δεν χωράω και σε πολλα αυτης της κατηγορίας
*κατανάλωση καυσίμου για normal οδήγηση 80% σε αστικό ιστό
*Αξιοπιστία σε μηχανολογικα μέρη πχ κιβωτιο κλπ
*επιδοσεις και συμπεριφορα κύλισης
Όποιος βεβαια θελει μπορει να μου προτίνει και κανενα αλλο μικρομεσσαιο για πολη να δω.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
-
Εγώ ξέρω το swift μόνο με το μηχανικό κιβώτιο.
Σαν αυτοκινητο πολης (και ετσι πρεπει να το δεις, οχι ως οικογενειακο του c segment) είναι απλά εξαιρετικό.
θυμίζει τα παλιά ελαφρύα γαλλικά των 90ς σε αίσθηση που μόνο θετικο είναι αυτό.
Στο ύψος σου και πάλι για αυτοκίνητο πόλης έχει παρά πολύ καλούς χώρους και δεν θα έχεις θέμα.
Στην έκδοση glx είναι το μοναδικό αυτοκίνητο πόλης με full led, adaptive cc, adas συστήματα ασφαλείας που διαβάζει και μηχανάκια και λειτουργεί και το βράδυ, φουλ εξοπλισμό, και εργοστασιακό navi και στέρεο της bosch με εξαιρετικά ηχεία, 4δισκοφρενα κτλ
Από στρίψιμο, κορυφαίο και συγκρίνεται μονο με το φιέστα, το φιέστα είναι ένα τσικ καλύτερο καθώς η πίσω ούρα του είναι πιο στιβαρή σε αίσθηση, μιλάμε ομως για μικρές διαφορές.
από κατανάλωση το μηχανικό με το υβριδικό σύστημα με αρκετό γκάζι είσαι στα 5,5 λίτρα και με χαλαρή οδήγηση κοιτώντας την κατανάλωση στα 4,5 λίτρα.
Μέχρι τα 120-130 ταξιδεύει αρκετά ήσυχα, θυμίζει σε ηχομόνωση σε νορμάλ άσφαλτο σε αυτές τις ταχύτητες ένα citroen c4 ή 308 δεκαετίας.
Στα 110 με το acc είσαι στα 4,5 με 4,8 κατανάλωση. Φρενάρει μόνο του και κρατά αποστάσεις από τον μπροστινό και ταξιδεύεις ήρεμα και ήσυχα.
Απο αξιοπιστια λογω του ατμοσφαιρικου μοτερ που εχει καπου στα 20 ετη στην αγορα και τρεις μεγαές εξελίξεις, δείχνει αρκετά αξιόπιστο. Κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και τα υλικά είναι αρκετά καλά.
Αρνητικά ότι είναι σκληρό σε εγκάρσια λακκούβες πιθανότατα λόγω χαμηλού προφίλ των ελαστικών.
-
Lap,
Σε ευχαριστω για τα λεπτομερη σχολια σου
Υστερα απο ερευνα που κανω και εγω εδω και αρκετο καιρο
το swift μου εχει αφησει πολυ καλες εντυπωσεις ως ενα αυτοκινητο πολης με αρκετα καλουδια.Επισης πολλοι μου λενε οτι ειτε αυτοματο ειτε χειροκινητο ειναι πιο γρηγορο απο οτι το περιμεναν.Ακομη ενας γνωστος μου ειπε οτι δεν υπαρχει τεραστια διαφορα σε καταναλωσημεταξυ υβριδικου και οχι.Έχεις να προσθεσει κατι σε αυτο?
Αλλα μοντελα που θελω να δω μολις χαλαρωσουν τα μετρα περιορισμου ειναι
mazda 2 2019 και το kia Rio
-
Ναι, ισχυει είναι εντυπωσιακα γρήγορο για αυτοκίνητο πόλης. Επειδή είναι ελαφρύ το νιώθεις σαν μηχανάκι με το που βυθίζει το γκάζι.
Σηκώνει ελαφρώς την μούρη και φεύγει με δύναμη μπροστα. Ο κινητήρας στροφαρει γρήγορα.
Το 0-100 τα έχει σε 10 δεύτερα. (με τρεις αλλαγες)
το πιο εντυπωσιακό είναι στις σφήνες (γρήγορες αλλαγές λωριδας) το τιμόνι γίνεται πολύ σκληρό και το αυτοκίνητο κινητά σαν τραπέζι, δεν γέρνει δεξιά αριστερά.
Θυμίζει πολύ ραλλακι πεζω σε αυτό.
Σε στροφές το εμπροσθιο τμήμα θα σε εντυπωσιάσει. Βεντουζαρει στο εσωτερικό της στροφής . Πατας γκαζι και δεν ξεκολλά. Ενώ θα περίμενες να ανοίξει την τροχιά του...τίποτα αυτο εκεί βιδωμένο....με το που σηκώσεις το γκάζι...πλαγιαζει η πίσω ούρα κάποιες μοίρες (το esp δεν σε αφήνει περισσοτερο) και στην έξοδο της στροφής βγαίνεις κάπως με τα τέσσερα...Η αίσθηση που νιώθεις είναι πως έχει γίνει πούπουλο η πίσω ούρα. Το αυτοκίνητο δεν φεύγει αλλά νιώθεις πως κάνει παιχνίδι το αυτοκίνητο.
δες στο 1:48 χωρίς το esp το τι εννοώ, με το esp ολα είναι πολύ λιγότερο δραματικά. Μη σε τρομάξουν οι αυτά, διότι είναι σε ακραίες καταστάσεις που το ξεσκίζει το αυτοκίνητο, Σε νορμάλ κίνηση είναι σταθερό και ήρεμο όπως θα περίμενες από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Απλά αν θέλεις να παίξεις, μπορείς.
Όσο για εξοπλισμό με το acc που ανέφερα πιο πάνω όλα αλλάζουν στο ταξίδι. Όποιο αυτοκίνητο πόλης και αν δεις εκτος του mazda δεν το εχει.
Εκανα μεγαλο ταξίδι χειμώνα, είχα βάλει τα θερμαινόμενα μπακετ καθίσματα που εχουν Κι εντονη στηριξη της μεσης και για 3 ώρες σχεδόν δεν πάτησα ούτε γκάζι ούτε φρένο, μόνο το τιμόνι κρατουσα. Έτσι ταξιδεύεις ήρεμα πιάνεις συζητησεις και μόλις πάει να φύγει από την λωρίδα του τότε τρεμει ελαφρώς το τιμόνι και ελαφραινει προς την σωστη κατεύθυνση ώστε να ξανά μπει μέσα. Γενικά όταν έφτασα έκανα ένα απίστευτα ξεκούραστο ταξίδι και πολύ οικονομικό σαν diesel. Αν πας ανω130 χλμ/ωρα τοτε ακούγεται ο τροχασμος των τροχών στην άσφαλτο κάπως πιο δυνατά που αν ανοίξεις το κλιματισμό καλύπτεται από τον ανεμιστήρα και τότε παλι ταξιδεύεις ήρεμα και ωραία.
Γενικά άνετα θεωρείς πως ταξιδεύεις με μεγάλο αυτοκινητο
Τώρα το υβριδικό σύστημα δίνει 5 κιλά ροπής εκεί που ο κινητήρας όντας ατμοσφαιρικός δεν είναι στα καλύτερα του.
Δεν ξέρω πόσο λιγότερο καταναλώνει, η suzuki ανακοινώνει 1 λίτρο μέσα στην πόλη, και 0,3 σε μέση κατανάλωση.
Η glx έκδοση με το μηχανικό το έχει ως standard εξοπλισμό έτσι θες δε θες το παίρνεις το ηλεκτρικό μοτέρ.
-
Ναι, ισχυει είναι εντυπωσιακα γρήγορο για αυτοκίνητο πόλης. Επειδή είναι ελαφρύ το νιώθεις σαν μηχανάκι με το που βυθίζει το γκάζι.
Σηκώνει ελαφρώς την μούρη και φεύγει με δύναμη μπροστα. Ο κινητήρας στροφαρει γρήγορα.
Το 0-100 τα έχει σε 10 δεύτερα. (με τρεις αλλαγες)
το πιο εντυπωσιακό είναι στις σφήνες (γρήγορες αλλαγές λωριδας) το τιμόνι γίνεται πολύ σκληρό και το αυτοκίνητο κινητά σαν τραπέζι, δεν γέρνει δεξιά αριστερά.
Θυμίζει πολύ ραλλακι πεζω σε αυτό.
Σε στροφές το εμπροσθιο τμήμα θα σε εντυπωσιάσει. Βεντουζαρει στο εσωτερικό της στροφής . Πατας γκαζι και δεν ξεκολλά. Ενώ θα περίμενες να ανοίξει την τροχιά του...τίποτα αυτο εκεί βιδωμένο....με το που σηκώσεις το γκάζι...πλαγιαζει η πίσω ούρα κάποιες μοίρες (το esp δεν σε αφήνει περισσοτερο) και στην έξοδο της στροφής βγαίνεις κάπως με τα τέσσερα...Η αίσθηση που νιώθεις είναι πως έχει γίνει πούπουλο η πίσω ούρα. Το αυτοκίνητο δεν φεύγει αλλά νιώθεις πως κάνει παιχνίδι το αυτοκίνητο.
δες στο 1:48 χωρίς το esp το τι εννοώ, με το esp ολα είναι πολύ λιγότερο δραματικά. Μη σε τρομάξουν οι αυτά, διότι είναι σε ακραίες καταστάσεις που το ξεσκίζει το αυτοκίνητο, Σε νορμάλ κίνηση είναι σταθερό και ήρεμο όπως θα περίμενες από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Απλά αν θέλεις να παίξεις, μπορείς.
Όσο για εξοπλισμό με το acc που ανέφερα πιο πάνω όλα αλλάζουν στο ταξίδι. Όποιο αυτοκίνητο πόλης και αν δεις εκτος του mazda δεν το εχει.
Εκανα μεγαλο ταξίδι χειμώνα, είχα βάλει τα θερμαινόμενα μπακετ καθίσματα που εχουν Κι εντονη στηριξη της μεσης και για 3 ώρες σχεδόν δεν πάτησα ούτε γκάζι ούτε φρένο, μόνο το τιμόνι κρατουσα. Έτσι ταξιδεύεις ήρεμα πιάνεις συζητησεις και μόλις πάει να φύγει από την λωρίδα του τότε τρεμει ελαφρώς το τιμόνι και ελαφραινει προς την σωστη κατεύθυνση ώστε να ξανά μπει μέσα. Γενικά όταν έφτασα έκανα ένα απίστευτα ξεκούραστο ταξίδι και πολύ οικονομικό σαν diesel. Αν πας ανω130 χλμ/ωρα τοτε ακούγεται ο τροχασμος των τροχών στην άσφαλτο κάπως πιο δυνατά που αν ανοίξεις το κλιματισμό καλύπτεται από τον ανεμιστήρα και τότε παλι ταξιδεύεις ήρεμα και ωραία.
Γενικά άνετα θεωρείς πως ταξιδεύεις με μεγάλο αυτοκινητο
Τώρα το υβριδικό σύστημα δίνει 5 κιλά ροπής εκεί που ο κινητήρας όντας ατμοσφαιρικός δεν είναι στα καλύτερα του.
Δεν ξέρω πόσο λιγότερο καταναλώνει, η suzuki ανακοινώνει 1 λίτρο μέσα στην πόλη, και 0,3 σε μέση κατανάλωση.
Η glx έκδοση με το μηχανικό το έχει ως standard εξοπλισμό έτσι θες δε θες το παίρνεις το ηλεκτρικό μοτέρ.
Λαπ χρόνια πολλά!
Καλά ρε, όλα αυτά τα κάνει το 1200αρι ατμοσφαιρικό με ροπή από σκούτερ!?
Το περιγράφεις λες κι είναι παραγγελία για αγώνες ενιαίου...
-
Όσο για εξοπλισμό με το acc που ανέφερα πιο πάνω όλα αλλάζουν στο ταξίδι. Όποιο αυτοκίνητο πόλης και αν δεις εκτος του mazda δεν το εχει.
Το έχει και το Fiesta όπως έχουμε ξαναπεί (και με είχες ρωτήσει όταν το είχα γράψει).
-
Χρόνια Πολλά παιδιά με υγεία.
Παιδιά είναι πολύ σπορτιφ αυτοκίνητο πόλης. Θυμίζει παλιά σπορτιφ γαλλικά, δεν υπερβάλλω.
Ειναι 920 κιλά και με την έξτρα ηλεκτρική ροπή όντως πετάγεται μπροστά και δυνατά. Όποιος το οδήγησε το ίδιο λέει. Σαν αν έχει μικρό τουρμπακι παει αλλά δεν έχει. Άσε που δεν τρέμει καθόλου. Βέβαια οδήγησα αρκετά και το turbo....Εκεί πραγματικά πετούσε. Φαντάσου το sport.
Και oταν λέω πόλης εννοώ πόλης διότι έχει μήκος 3,80 και όχι 4 και κατι οπως τα υπόλοιπα του b segment
Οπότε είναι στην ουσία το μοναδικό αυτοκίνητο μεταξύ Α και Β segment που έχει και acc για τα ταξιδια. Είναι 10 εκατοστά μεγαλύτερο από το i10. Μιλάμε για τόσο μικρά αυτοκίνητα, αλλά οι χωροι μέσα είναι ίσως καλύτεροι του fiesta και θυμίζουν π.χ αυτούς του polo.
Στα 4 μέτρα ήταν η Αχ Κούλα, που είχε χώρους μεγαλύτερους από octavia.
Ααααααχ!
-
Swiftαρος ρε, πετάει!
[YouTube]xDlAhLsJ-4I[/YouTube]
-
Eίδα χθες διαφήμιση της Suzuki για 0% ΤΤ (τέλος ταξινόμησης) στα μοντέλα της. Ισχύει;
-
Eίδα χθες διαφήμιση της Suzuki για 0% ΤΤ (τέλος ταξινόμησης) στα μοντέλα της. Ισχύει;
Στο site δεν αναφερεται κάτι
-
**panormus772 wrote:**Eίδα χθες διαφήμιση της Suzuki για 0% ΤΤ (τέλος ταξινόμησης) στα μοντέλα της. Ισχύει;
Στο site δεν αναφερεται κάτι
Στο site βρήκα για το ignis:
https://auto.suzuki.gr/model/ignis
και γενικά αυτό:
https://auto.suzuki.gr/hybrid-for-u
Στην τηλεόραση δεν το διευκρίνιζε πάντως,τα έδειχνε όλα κι έλεγε πάνω αριστερά 0% ΤΤ.
-
https://www.drive.gr/news/nea-montela/suzuki-across-neo-ybridiko-suv-me-basi-toyota-rav4
Λετε να φερει και αλλα rebudged μοντελα της Toyota η suzuki;
Αν, ναι ισως και να φερει για παραδειγμα και αυτό το toyota...
https://stat.overdrive.in/wp-content/odgallery/2019/06/52415_Toyota-Glanza_launch_011_468x263.jpg
-
Αν φέρει baleno_glanza θα μπερδευτεί πολύς κόσμός χαχα
Δεν παίζει..
-
https://www.youtube.com/watch?v=QNl9RuOZMSM Πονάνε λίγο τα μάτια σου, αλλά ωραία υλοποίηση όταν πιηγαίνεις για πικνικ με τα μωρά χαχα
-
Ασχημοτερο κι από το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο Walter White στο breaking bad....
-
Βλέπω νέο τιμοκατάλογο 7 Σεπτεμβρίου, χωρίς όμως τιμολογιακές αλλαγές σε σχέση με του Αυγούστου. Απλά, τελείωσαν/ξεστοκαρίστηκαν κάποια μοντέλα ignis,swift με το προηγ. υβριδικό και τα 90hp και vitara με τα 140hp,μη υβριδικά. Όσοι θέλουν 90άρια swift,ignis και 140άρια 2κίνητα vitara, μάλλον πρέπει να επισπεύσουν. Τέλος πλέον και το jimny.
-
Οι πωλησεις της maruti suzuki στην ινδια για το μηνα Σεπτέμβριο....
Πανικος
https://gaadiwaadi.com/top-10-most-sold-cars-in-september-2020-swift-baleno-creta-sonet/
Μετα σου λεει η suzuki θα ασχοληθει με εμας;
-
Η balenara πουλάει όσο ΌΛΟΙ ΟΙ αντωνιστες της
SUZUKI FORUM