-
Θα σε ενημερώσω.
-
Βρε σεις...πως λεγονται αυτα τα προσθετα που ανεφερε ο συμforumιτης.... πως τα αναγραφει πανω στο κουτι;;
Οι συνολικές ιδιότητες-ικανότητες του λιπαντικού αντανακλώνται στους δείκτες προδιαγραφών API (Αμερικάνικο) και ACEA (Ευρωπαϊκό). Πρακτικά βάζεις ότι απαιτεί το αυτοκίνητο σου ή νεώτερη προδιαγραφή που την υπερκαλύπτει. Προσωπική επιλογή, αν το χρειάζεσαι, είναι να επιδιώξεις καλύτερη προστασία αντί χαμηλή κατανάλωση. Πρακτικά για τους περισσότερους μας το βήμα αυτό σημαίνει ότι αντί 5w30 βάζεις 5w40.
-
Εχει κανεις εμπειρια απο απομακρυνση καρβουνου και λασπης απο μοτερ?Στο γκολφ με 3000κμ με τα mobil delvac 10w40 xhp extra το καρβουνο εχει μαλακωσει και φευγει ευκολα αλλα οχι μονο του .Αναμενω κι αλλο ή πρεπει να δουλευτει σε υψηλες σαλ?
Εχω την εντυπωση οτι το μερκ ανεβαζει πολυ περισσοτερα λαδια στην κεφαλη......
-
Ανοίγω θέμα εδώ αν και δεν ξέρω αν υπάρχει αντίστοιχο.
Έχω κάποια απώλεια λιπαντικού σε mazda 6 2004 και παρά το γεγονός ότι άλλαξα 2 φλάντζες βαλβίδων ψευτοκάπακου η απώλεια συνεχίζεται και από αυτό ενδεχωμένος και από αλλού. Έχω πλύνει 2 φορές κινητήρα αλλά και πάλι οι μηχανικοί είναι διστακτικοί για το που χάνει.
Η ερώτησή μου είναι εάν τα πρόσθετα λιπαντικού που υπόσχονται ότι σταματάνε τέτοιου είδους μικροδιαροές (περίπου 400ml στα 10.000) . Συγκεκριμένα πήρα ένα mannol αλλά είμαι γενικά διστακτικός.
-
Κάποτε πριν κάνω επισκευή στο καπάκι, έκαιγα 1 λίτρο ανά 1000 χλμ. Με liqui Moly motor oil saver περιορίστηκε στο μισό. Οπότε σίγουρα έκανε κάποια δουλειά. Εν τέλει βέβαια το έφτιαξα το αμάξι κ ησύχασα.
-
Για 400ml /10.000χλμ δεν ξέρω αν υπάρχει λόγος να ασχολείσαι με τη διαρροή. Διαρροή μήπως έχει από το στρόφαλο; Τα λάδια που τα βλέπετε να στάζουν;
-
Για 400ml /10.000χλμ δεν ξέρω αν υπάρχει λόγος να ασχολείσαι με τη διαρροή. Διαρροή μήπως έχει από το στρόφαλο; Τα λάδια που τα βλέπετε να στάζουν;
Είναι γύρω από το ψευτοκάπακο και επίσης πολλά λάδια έχει στην ποδιά στο απορροφητικό σφουγγάρι που έχει. Να προσθέσω ότι τα λάδια διατρέχουν τον κινητήρα από την αριστερά πλευρά (όπως κοιτάμε μηχανη) όπου εκεί είναι μάλλον οι τσιμούχες εκκεντροφόρου και στροφάλου
-
Αν με την αλλαγή φλαντζας ψευτοκάπακου πάλι υπάρχουν λάδια στη γύρω περιοχή τότε πολύ πιθανόν να είναι στραβό το ψευτοκάπακο ή η φλάντζα να μην πάτησε καλά ή να μην ήταν καλή. Στη δική μου περίπτωση όταν αλλάξαμε φλάντζα ψευτοκάπακου πάλι έχανε οπότε και την ξανααλλάξαμε και τώρα δε βλέπω κάτι.
Μπορεί να χάνει και/ή από την τσιμούχα στροφάλου/εκκεντροφόρων επίσης.
-
-
Καλησπέρα. Σε yaris του 2001 (2NZ-FE) με 140.000κμ(???) στο κοντέρ, βάση βιβλίου οδηγιών χρήσης θέλει λιπαντικό 5w-30 API SH ή SJ. Κατακαλόκαιρο με τέσσερα άτομα, κλιματισμό και μέση ταχύτητα τα 130 χ.α.ω, διαδρομή Σέρρες / Αλεξανδρούπολη το παραπάνω λιπαντικό παρέχει προστασία στον κινητήρα? ή να πάω σε 5w-40 API SM ή SN. Το αυτ/το αγοράστηκε πριν 7 μήνες και με 5w-30 API SL σε 7.500 κμ που άλλαξε λιπαντικό δεν είχε εμφανή κατανάλωση.
-
Οτι λεει ο κατασκευαστης. Τα εχει σκεφτει καλυτερα απο εμας
-
Μόλις έλαβα το αποτέλεσμα της ανάλυσης του Mobil 1 FS 0w40 που είχα στείλει μετά από 5.700κμ, το οποίο φαίνεται αρκετά καλό. Τους είχα ρωτήσει αν είναι σωστή η επιλογή του 0w40 έναντι του 5w40 που απ'ότι φαίνεται προτείνει η Mitsubishi στην Αμερική.
Συγκεκριμένα γράφει:
[i]NIKOS: The change from 0W/40 to 5W/40 is a pretty minor one as the two oils only have a slight difference
in viscosity at colder temps (before the engine warms). We don't think that will cause any trouble, but you
can't go wrong following the recommendations from the manufacturer. Universal averages show typical
wear for a 4B11T after ~5,700 km on the oil, and compared to those, your metals are all reading at healthy
levels. The TBN is strong at 7.9, meaning the oil still had plenty of active additive left in reserve. The 'trace'
of fuel dilution is harmless. Nice report![/i]Παρακάτω η ανάλυση:
[b]Συμπέρασμα[/b]: Πολύ καλό λάδι το Mobil 1 FS 0w40 οπότε χρησιμοποιήστε το άφοβα πέραν των 6.000κμ που τα άλλαξα όπως φάνηκε από το ΤΒΝ.
Μόλις κάνω τα ίδια χλμ με το Fuchs 5w40 που έβαλα τώρα θα στείλω και αυτό κι έτσι θα βγει ένα τελικό και ολοκληρωμένο συμπέρασμα.
-
Καλησπέρα σε όλους. Γνώμες για αυτό το λιπαντικό αυτοκινήτου; Το έχει χρησιμοποιήσει κανείς;
-
Ενα απλο , καλο, 10-40 . Τιποτε παραπανω
-
Μόλις έλαβα το αποτέλεσμα της ανάλυσης του Mobil 1 FS 0w40 που είχα στείλει μετά από 5.700κμ, το οποίο φαίνεται αρκετά καλό. Τους είχα ρωτήσει αν είναι σωστή η επιλογή του 0w40 έναντι του 5w40 που απ'ότι φαίνεται προτείνει η Mitsubishi στην Αμερική.
Συγκεκριμένα γράφει:
NIKOS: The change from 0W/40 to 5W/40 is a pretty minor one as the two oils only have a slight difference
in viscosity at colder temps (before the engine warms). We don't think that will cause any trouble, but you
can't go wrong following the recommendations from the manufacturer. Universal averages show typical
wear for a 4B11T after ~5,700 km on the oil, and compared to those, your metals are all reading at healthy
levels. The TBN is strong at 7.9, meaning the oil still had plenty of active additive left in reserve. The 'trace'
of fuel dilution is harmless. Nice report!Παρακάτω η ανάλυση:
Συμπέρασμα: Πολύ καλό λάδι το Mobil 1 FS 0w40 οπότε χρησιμοποιήστε το άφοβα πέραν των 6.000κμ που τα άλλαξα όπως φάνηκε από το ΤΒΝ.
Μόλις κάνω τα ίδια χλμ με το Fuchs 5w40 που έβαλα τώρα θα στείλω και αυτό κι έτσι θα βγει ένα τελικό και ολοκληρωμένο συμπέρασμα.
Πολυ καλο λαδι με τρομερη αντοχη,το κραταω 25-30.000κμ σε υγραεριοκινητο.Δυστυχως ειναι λεπτο 40αρι ,σχεδον 30αρι και περυσι το καλοκαιρι σε ξεσκισμα στην εγνατια μου πεταξε απο την τσιμουχα στροφαλου,επειτα σταματησε.
-
Καλησπέρα σε όλους. Γνώμες για αυτό το λιπαντικό αυτοκινήτου; Το έχει χρησιμοποιήσει κανείς;
Δε χρησιμοποιείται σχεδόν πουθενά πλέον η σειρά classic. Το σωστό 10-40 της total είναι το quartz.
-
Προμηθεύτικα το Motul 4T 3000 20/50 MA2 Mineral για να το βάλω στην πάπια. Είναι αυτό εδώ
https://www.shopbattery.gr/MOTUL-MINERAL-MOTO-3000-4T-20W-50-1L
Δεν το έβαλα ακόμη και είπα να ρωτήσω εσάς που τα κατέχετε πολύ καλύτερα από εμένα τα λιπαντικά. Αυτό είναι ορυκτέλαιο από όσο κατάλαβα. Είναι κατάλληλο το ορυκτέλαιο για τον κινητήρα της πάπιας;
-
20-50 σε παπί ? είναι πολύ χοντρό για τόσο αδύνατο κινητήρα, τι λέει ο κατασκευαστής ? Αυτό πρέπει να κάνεις.
-
Ενα φεγγαρι που δουλεψα ντελιβερας 20w50 βαζουν ολοι.Καινουριο οντως κοβει αισθητα ,μετα απο λιγα χιλιομετρα σκισιμο γινονται νερο παντως.
-
Και ομως αυτα προτεινει ο κατασκευαστης στα παπια. Λογικα εχουν μεγαλες ανοχες.
Εμενα σε crypto r 115, δινει yamalube 20-40, ενα ιξωδες που δεν το βρισκεις πουθενα στο εμποριο.
Του βαζω τα τελευταια χρονια eneos ultra GP 15-50 φουλ συνθετικο (14 ευρω το λιτρο) και το κιβωτιο του εχει απλα μεταμορφωθει.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]