-
βάζει το μάλλον χαμηλότερου κόστους 7ταχυτο αδοκίμαστο διπλοσύμπλεκτο.
Αυτό δεν ισχύει. Το διπλοσύμπλεκτο είναι ταχύτερο και έχει λιγότερες απώλειες. Το φοράνε δε τα ακριβότερα αυτοκίνητα του κόσμου (Ferrari, McLaren, Bugatti κλπ).
-
piliourits wrote:
βάζει το μάλλον χαμηλότερου κόστους 7ταχυτο αδοκίμαστο διπλοσύμπλεκτο.
Αυτό δεν ισχύει. Το διπλοσύμπλεκτο είναι ταχύτερο και έχει λιγότερες απώλειες. Το φοράνε δε τα ακριβότερα αυτοκίνητα του κόσμου (Ferrari, McLaren, Bugatti κλπ).
Ναι ωρέ Δία, αλλά τι σχέση έχουν αυτά τα αυτοκίνητα και η χρήση τους με τα B-suv και τα crossoverάκια με τα οποία κοιτάμε εμείς να κάνουμε τη δουλειά μας οικονομικά;
Ανησυχεί κανείς αν θα ανάψουν οι δίσκοι της Bugatti του στο σταμάτα-ξεκίνα κάθε 5 μέτρα πίσω από ταξί και λεωφορεία και μηχανάκια που κάνουν σφήνες; Ή θα πάρει τη McLaren του να κατέβει για μπάνιο σε μια παραλία στο Πήλιο και στο γυρισμό προσευχεται μη πετύχει άλλον να κατεβαίνει στο τσιμεντωμένο καλντερίμι που χωράει μόνο ένα αμάξι και θέλει 5 φορές μπρος πίσω στην ανηφόρα για να περάσει;
Και κυρίως, εμείς συζητάμε και συγκρίνουμε που να κάνουμε σέρβις με 90€ και που μας τον πιάνουν και πάει 150€, στα υπεραυτοκίνητα με τέτοιους συμπλέκτες το κόστος συντήρησης σε ευρώ, πλησιάζει τον αριθμό χιλιομέτρων στο οδόμετρο και σημασία έχει μη χαθεί κανένα δέκατο του δευτερολέπτου στην αλλαγή κι όχι αν παρα τα 100 αλόγατα, θα 'τραβάει' σαν να έχει αργό ξεπαρκάροντας απ' το υπόγειο του σούπερ μάρκετ.
Γι' αυτό κολλάμε στο μετατροπέα ροπής.
-
Υπερβάλλετε και πολύ μαλιστα με τα διπλοσύμπλεκτα....Απορώ που έχετε δει να ανάβουν οι συμπλέκτες στη κίνηση ή να είναι δυσάρεστα στη καθημερινότητα ή στις ανηφόρες?Εγω που οδηγάω δύο δεν εχω τετοια παράπονα.
Το γιατι μπαίνουν στα μικρά αυτοκίνητα τα έχουμε γράψει χιλιάδες φορές.Εχουν μικρότερο κόστος κατασκευής και πολύ μικρότερες απώλειες απο τα αυτόματα με μετατροπέα ροπής.Ετσι πέφτει η κατανάλωση και οι ρύποι σε σχέση με αυτα που έχουν μετατροπέα ροπής και είναι οτι πρέπει για μικρους σε χωρητικότητα και απόδοση κινητηρες.
Επίσης συνδυάζονται πολυ πιο ευκολα με υβριδικά συστήματα και συνήθως καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο .Σκεφτείτε οτι στο Fiesta πχ μπορεί να μην χωράει καν να μπει αυτόματο με μετατροπέα ροπής και υβριδικό σύστημα.
-
Το τιτάνιουμ τέλος γιατί έρχεται το τρέντ και όλοι ήθελαν την στ λάιν....
Εχουμε πλέον και εσωτερική πληροφόρηση και από άλλες μάρκες...
-
REALZEUS wrote:
piliourits wrote:
βάζει το μάλλον χαμηλότερου κόστους 7ταχυτο αδοκίμαστο διπλοσύμπλεκτο.
Αυτό δεν ισχύει. Το διπλοσύμπλεκτο είναι ταχύτερο και έχει λιγότερες απώλειες. Το φοράνε δε τα ακριβότερα αυτοκίνητα του κόσμου (Ferrari, McLaren, Bugatti κλπ).
Ναι ωρέ Δία, αλλά τι σχέση έχουν αυτά τα αυτοκίνητα και η χρήση τους με τα B-suv και τα crossoverάκια με τα οποία κοιτάμε εμείς να κάνουμε τη δουλειά μας οικονομικά;
Ανησυχεί κανείς αν θα ανάψουν οι δίσκοι της Bugatti του στο σταμάτα-ξεκίνα κάθε 5 μέτρα πίσω από ταξί και λεωφορεία και μηχανάκια που κάνουν σφήνες; Ή θα πάρει τη McLaren του να κατέβει για μπάνιο σε μια παραλία στο Πήλιο και στο γυρισμό προσευχεται μη πετύχει άλλον να κατεβαίνει στο τσιμεντωμένο καλντερίμι που χωράει μόνο ένα αμάξι και θέλει 5 φορές μπρος πίσω στην ανηφόρα για να περάσει;
Και κυρίως, εμείς συζητάμε και συγκρίνουμε που να κάνουμε σέρβις με 90€ και που μας τον πιάνουν και πάει 150€, στα υπεραυτοκίνητα με τέτοιους συμπλέκτες το κόστος συντήρησης σε ευρώ, πλησιάζει τον αριθμό χιλιομέτρων στο οδόμετρο και σημασία έχει μη χαθεί κανένα δέκατο του δευτερολέπτου στην αλλαγή κι όχι αν παρα τα 100 αλόγατα, θα 'τραβάει' σαν να έχει αργό ξεπαρκάροντας απ' το υπόγειο του σούπερ μάρκετ.
Γι' αυτό κολλάμε στο μετατροπέα ροπής.
Απήντησα στο ότι είναι φτηνότερα και για αυτό μπαίνουν στα μικρά αυτοκίνητα. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει και μάλιστα τέτοια κιβώτια φοράνε τα πιο ακριβά αυτοκίνητα του κόσμου!!! Επίσης, όπως σου λέει και ο kostis20, υπεβάλεις τρελά!!!
-
Το titanium έχει ταμπούρα πίσω, ενώ το st line δίσκους.
Αυτό με κρατάει λίγο από το να καταλήξω στην titanium.
Νιώθω λίγο περίεργα που θα δώσω σχεδόν 21000 και θα έχω ταμπούρα πίσω. Η st-line με τα 125 έχει δισκόφρενα και στον πίσω άξονα.
Αύριο θα γίνει η τελική επιλογή.
Πλέον είμαι ανάμεσα σε titanium μαύρο χρώμα που δείχνει αρκετά άγριο-όμορφο σε αυτή την έκδοση, με full led και ψηφιακό πίνακα στα 20800 με δώρα φιμέ και συναγερμό.
Στην titanium σε λευκό απλό χρώμα με full led και ψηφιακό πίνακα και δώρα φιμέ συναγερμό και 20% έκπτωση στο σέρβις και στα ανταλλακτικά για 8 χρόνια στα 20600.
Και τέλος st line λευκό με συναγερμό και φιμέ στα 20700.
Επίσης στην επιλογή του st-line ο πωλητής μου επιβεβαίωσε ότι η παρτίδα αυτοκινήτου που θα παραλάβω τέλος Ιούλιου θα έχει λίγο περισσότερο χώρο αποσκευών γιατί η μπαταρία του υβριδικού συστήματος πλέον θα μεταφερθεί σε χώρο κάτω από τη θέση του συνοδηγού.
-
teo mak wrote:
Το titanium έχει ταμπούρα πίσω, ενώ το st line δίσκους.
Αυτό με κρατάει λίγο από το να καταλήξω στην titanium.
Νιώθω λίγο περίεργα που θα δώσω σχεδόν 21000 και θα έχω ταμπούρα πίσω. Η st-line με τα 125 έχει δισκόφρενα και στον πίσω άξονα.
Αύριο θα γίνει η τελική επιλογή.
Πλέον είμαι ανάμεσα σε titanium μαύρο χρώμα που δείχνει αρκετά άγριο-όμορφο σε αυτή την έκδοση, με full led και ψηφιακό πίνακα στα 20800 με δώρα φιμέ και συναγερμό.
Στην titanium σε λευκό απλό χρώμα με full led και ψηφιακό πίνακα και δώρα φιμέ συναγερμό και 20% έκπτωση στο σέρβις και στα ανταλλακτικά για 8 χρόνια στα 20600.
Και τέλος st line λευκό με συναγερμό και φιμέ στα 20700.
Επίσης στην επιλογή του st-line ο πωλητής μου επιβεβαίωσε ότι η παρτίδα αυτοκινήτου που θα παραλάβω τέλος Ιούλιου θα έχει λίγο περισσότερο χώρο αποσκευών γιατί η μπαταρία του υβριδικού συστήματος πλέον θα μεταφερθεί σε χώρο κάτω από τη θέση του συνοδηγού.
καλησπερα φιλε,20700 τελικη τιμη και με το κλειδι στο χερι? γιατι στην διαμορφωση χωρις να βαλεις τπτ εξτρα ουτε καν πινακιδες το αμαξι ξεκιναει με 20900 ! διορθωσε με αν κανω λαθος! για την st line Με τα 125 αναφερομαι!
-
Αυτό με την μπαταρία ,αν ισχύει, είναι καλό νέο.
Ξέρω ότι οι μη hybrid εκδοσεις θα έχουν μεγαλύτερή μπαγαζιερα.
-
Αυτό με την μπαταρία ,αν ισχύει, είναι καλό νέο.
Ξέρω ότι οι μη hybrid εκδοσεις θα έχουν μεγαλύτερή μπαγαζιερα.
ΛΕΥΚΟ να πάρεις!!! με τα μαύρα φρυδάκια στους τροχούς, ωραιότατο! Κρίμα σίγουρα να μην έχει τα δισκόφρενα, αλλά πιο καλά τα δωρεάν σέρβις και το υπόλοιπο πακέτο. Ή πίεσέ τους λίγο να κάνουν τα ίδια δώρα, ή πάρε καμιά προσφορά κι από αλλού για το λευκό ST.
( Αν θέλει ο Φάνης να κάνει ερώτηση εσωτερικά, ή να του δώσει στοιχεία επικοινωνίας, ο Τεο είναι 'θκο μας παιδί' )
Και πείτε στη Ford να βάλει τις δισκόπλακες στον κατάλογο με τα εξτρά... ή αν χρειάζεται ρε παιδί μου, να αναλάβει κανένας βελτιωτικός οίκος after market, που το σωτήριον έτος 2020 ξανάφεραν τα ταμπούρα στη μόδα! Στη χειρότερη, να πάει κανένας παπάς να τους διαβάσει στη Ford να φύγουν τα τελώνια απ' τα μυαλά τους;
Επίσης, όλες αυτές οι επιλογές traction control, συστήματα ασφαλείας κλπ. λειτουργούν το ίδιο αποτελεσματικά με δίσκους και με ταμπούρα;
Τέλος, για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, αν είναι με ταμπούρα το Juke εχει και αυτόματο στα ίδια λεφτά, Kamiq DSG και όλα τα κομφόρια, μόνο η Ford 'δε βγαίνει ρε φιλαράκι' και κάνει περικοπές...
-
Απήντησα στο ότι είναι φτηνότερα και για αυτό μπαίνουν στα μικρά αυτοκίνητα. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει και μάλιστα τέτοια κιβώτια φοράνε τα πιο ακριβά αυτοκίνητα του κόσμου!!!
Ναι, αλλά προφανώς δεν είναι τα ίδια που φορά το Φιέστα και το Κλιό. Επίσης στα σουπερκαρ είναι άλλα τα ζητούμενα.
Το γιατι μπαίνουν στα μικρά αυτοκίνητα τα έχουμε γράψει χιλιάδες φορές.Εχουν μικρότερο κόστος κατασκευής
Και εγώ έτσι ξέρω ότι είναι φτηνότερα, μιλάω για αυτά που μπαίνουν στα καθημερινά αυτοκίνητα όχι supercars.
( Αν θέλει ο Φάνης να κάνει ερώτηση εσωτερικά, ή να του δώσει στοιχεία επικοινωνίας, ο Τεο είναι 'θκο μας παιδί' )
Τεό, όποτε θές μου στέλνεις email να σου δώσω στοιχεία επικοινωνίας για να πάρεις ακόμα μια προσφορά.
-
piliourits wrote:
( Αν θέλει ο Φάνης να κάνει ερώτηση εσωτερικά, ή να του δώσει στοιχεία επικοινωνίας, ο Τεο είναι 'θκο μας παιδί' )
Τεό, όποτε θές μου στέλνεις email να σου δώσω στοιχεία επικοινωνίας για να πάρεις ακόμα μια προσφορά.
Φάνη μπορώ κι εγώ να σου στείλω κανένα email για να πάρω καμιά τελική προσφορά στο νήμα(έλεγα να το κλείσω αύριο)??
-
Φθηνότερα είναι τα ρομποτιζέ χειροκίνητα όχι τα διπλοσύμπλεκτα. Ο λόγος που μπαίνουν σε αυτοκίνητα μικρότερων κατηγοριών είναι οι μικρότερες απώλειες και το μικρότερο βάρος. Συνήθως σε πολυτελείς κατασκευές (αλλά όχι σπορ) μπαίνουν κιβώτια με μετατροπέα, αλλά όχι πάντα (π.χ. οι νέες Bentley φορούν 8άρι DSG).
-
καλησπερα φιλε,20700 τελικη τιμη και με το κλειδι στο χερι? γιατι στην διαμορφωση χωρις να βαλεις τπτ εξτρα ουτε καν πινακιδες το αμαξι ξεκιναει με 20900 ! διορθωσε με αν κανω λαθος! για την st line Με τα 125 αναφερομαι!
20700 τελική τιμή Ναι με όλα τα προαναφερθέντα δωράκια
-
Φάνη μπορώ κι εγώ να σου στείλω κανένα email για να πάρω καμιά τελική προσφορά στο νήμα(έλεγα να το κλείσω αύριο)??
Εννοείται! Δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει ο γνωστός μου, μιλάτε μαζί του και εαν σας κάνει κάτι το κλείνεται από ακέι, αλλιώς δνε τρέχει τίποτα.
Φθηνότερα είναι τα ρομποτιζέ χειροκίνητα όχι τα διπλοσύμπλεκτα. Ο λόγος που μπαίνουν σε αυτοκίνητα μικρότερων κατηγοριών είναι οι μικρότερες απώλειες και το μικρότερο βάρος. Συνήθως σε πολυτελείς κατασκευές (αλλά όχι σπορ) μπαίνουν κιβώτια με μετατροπέα, αλλά όχι πάντα (π.χ. οι νέες Bentley φορούν 8άρι DSG).
Για τα ρομποτιζέ το ξέρω, αλλά σε πολλά άρθαρα και τεστ (κυρίως Αγγλικά) διαβάζω συνεχώς για το μικρότερο κόστος και το έγραψε και ο Κώστας. Η Bentley λογικό να βάζει την βλακεία, αφού ανήκει στο κατάπτυστο γκρούπ που μας επέβαλε αυτά τα κιβώτια, όπως και τον ημιάκαμπτο.
-
Τα dual clutch που μπαίνουν στις μικρές κατηγορίες έχουν μικρότερο κόστος σε σχέση με τα κιβώτια με μετατροπέα ροπής.Παραμένουν πιο ακριβά από ένα χειροκίνητο.
Το σημαντικότερο πλεονέκτημα τους παραμένει οι μικρότερες απώλειες που έχουν σε σχέση με τα συμβατικά αυτόματα .
Τα Dual Clutch που μπαίνουν σε σπορ μοντέλα ,μπαίνουν γιατι κάνουν πολύ γρήγορες αλλάγές και δίνουν πολύ καλή αίσθηση.Ferrari ,Mercedes ,Porsche όλες αυτα χρησιμοποιούν.Ειδικά της Pοrsche το PDK που έχω οδηγήσει είναι φοβερό.
-
Συμφωνώ με όσα γράφεις Κωστή!
-
Τα πίσω δισκόφρενα εξαρτώνται από τα αλόγα και όχι από το επίπεδο εξοπλισμού.
Τα 125 Titanium και st-line ταμπούρα έχουν...
-
Τα πίσω δισκόφρενα εξαρτώνται από τα αλόγα και όχι από το επίπεδο εξοπλισμού.
Τα 125 Titanium και st-line ταμπούρα έχουν...
Όλα τα puma St-line έχουν δισκόφρενα ανεξάρτητα από την ιπποδύναμη
-
Με το 1.0 125 ή 155 υβριδικό τι πραγματική κατανάλωση έχετε; Το 6.5 είναι εφικτό ( όχι με αυγό στο πόδι νορμάλ)?
-
Για οποιον ενδιαφέρεται, από σήμερα υπάρχει νέο προωθητικό, αρκετά καλύτερο απο αυτο που ίσχυε. Λεπτομέρειες δεν έμαθα.
Ford Puma 2019