Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Puma 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Puma 2019
    • 1
    • 2
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 277
    • 278
    • 48 / 278
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    146
    5555
    198784
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin last edited by

      Να προσθέσω και εγώ εδώ τη γνώμη μου, αν είναι αλήθεια, είναι μεγάλο λάθος της Ford και θα οδηγήσει πολύ - νορμάλ - κόσμο σε άλλες επιλογές.

      Λίγο τα χιλιοστά ποιό κάτω, λίγο οι ποιό σφιχτές αναρτήσεις, με μικρές διαφορές αλλά υπαρκτές, λίγο οι κόκκινες ραφές και τα 'sport' στοιχεία, θα γίνει κυρίως νεανικό αυτοκίνητο.

      Η Titanium με εκείνο το περίεργο γαλαζακι είχε μια σχετική 'αριστοκρατικοτητα'.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        teo-mak last edited by

        Ξέρουμε καμία πληροφορία για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που το εφοδιάζει;

        Αξιοπιστία, λειτουργία κλπ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • fanis75
          fanis75 moderator @teo-mak last edited by

          Ξέρουμε καμία πληροφορία για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που το εφοδιάζει;

          Αξιοπιστία, λειτουργία κλπ.

          Μόνο ότι είναι διπλοσύμπελκτη βλακεία, τίποτε άλλο.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dublin last edited by

            Mε τις εκδόσεις diesel τι έγινε; κυκλοφόρησαν;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panormus772 last edited by

              Επίσης,η κατάργηση της titanium -ή μάλλον καλύτερα η μη εισαγωγή της- ανεβάζει και το κόστος κτήσης,αφού πλέον entry level γίνεται η st-line που τιμολογείται περίπου 2000 παραπάνω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • fanis75
                fanis75 moderator @panormus772 last edited by

                Επίσης,η κατάργηση της titanium -ή μάλλον καλύτερα η μη εισαγωγή της- ανεβάζει και το κόστος κτήσης,αφού πλέον entry level γίνεται η st-line που τιμολογείται περίπου 2000 παραπάνω.

                H ST Line έχει ακριβώς ίδια τιμή με την Titanium. H ST Line **X **είναι + €2000.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  panormus772 @fanis75 last edited by

                  panormus772 wrote:

                  Επίσης,η κατάργηση της titanium -ή μάλλον καλύτερα η μη εισαγωγή της- ανεβάζει και το κόστος κτήσης,αφού πλέον entry level γίνεται η st-line που τιμολογείται περίπου 2000 παραπάνω.

                  H ST Line έχει ακριβώς ίδια τιμή με την Titanium. H ST Line **X **είναι + €2000.

                  Mε βάση τον τιμοκατάλογο έχουν διαφορά ~900 ευρώ με τα 125hp και ~700 ευρώ με τα 155hp.

                  Με βάση ότι εδώ φέρνουν με το tech pack1 και τα titanium, τότε ναι είναι ίδια η τιμή.

                  Για τα 2000 ευρώ έχεις δίκιο, υπολόγισα με τον παλιό τιμοκατάλογο που είχε μόνο st-line x και titanium

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    teo-mak @dublin last edited by

                    @Dublin

                    Μου είπαν ότι μπορείς να κάνεις παραγγελία και παράδοση σε 2~3 μήνες.

                    Σε st line με οροφή και led , 25200 το 1.5d

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      teo-mak @fanis75 last edited by

                      teo mak wrote:

                      Ξέρουμε καμία πληροφορία για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που το εφοδιάζει;

                      Αξιοπιστία, λειτουργία κλπ.

                      Μόνο ότι είναι διπλοσύμπελκτη βλακεία, τίποτε άλλο.

                      Βλακεία για τον λόγο ότι δεν είναι αξιόπιστο ή δεν αρέσει η λειτουργία του;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • V
                        vade23 last edited by

                        Για πείτε τη γνώμη σας...

                        Titanium 125ps Frozen White με extra: full led εμπρός και ψηφιακό πίνακα οργάνων  με δώρο συναγερμό και φιμέ στα 20600ευρώ?

                        ή

                        ST-Line 125ps Frozen White με δώρο συναγερμό και φιμέ στα 20700?

                        Γιά βοηθήστε κάτοχοι και μή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          teo-mak last edited by

                          Εγώ θα αγόραζα το titanium και θα έβαζα ζελατίνες φιμε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • realzeus
                            realzeus @teo-mak last edited by

                            Fanis75 wrote:

                            teo mak wrote:

                            Ξέρουμε καμία πληροφορία για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που το εφοδιάζει;

                            Αξιοπιστία, λειτουργία κλπ.

                            Μόνο ότι είναι διπλοσύμπελκτη βλακεία, τίποτε άλλο.

                            Βλακεία για τον λόγο ότι δεν είναι αξιόπιστο ή δεν αρέσει η λειτουργία του;

                            Ο Φάνης μας δεν έχει αγάπη σε σπορ κιβώτια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • P
                              panormus772 @vade23 last edited by

                              Για πείτε τη γνώμη σας...

                              Titanium 125ps Frozen White με extra: full led εμπρός και ψηφιακό πίνακα οργάνων  με δώρο συναγερμό και φιμέ στα 20600ευρώ?

                              ή

                              ST-Line 125ps Frozen White με δώρο συναγερμό και φιμέ στα 20700?

                              Γιά βοηθήστε κάτοχοι και μή.

                              Σου δίνουν ίδιο εξοπλισμό (η titanium με led και ψηφιακό καντράν εξισώνεται με st-line),ίδια δώρα, ίδιο χρώμα και σε ίδιο κινητήρα,με ίδια χρήματα.Είναι καθαρά θέμα γούστου.

                              Εγώ θα πήγαινα σε titanium γιατί μου αρέσει εμφανισιακά,έχει τα μαύρα προστατευτικά είναι λίγο πιο ψηλό από το έδαφος (2 mm) κι έχει και τα καθίσματα με μασάζ.Γενικά φαίνεται πιο crossover.

                              Aν σου αρέσει σε πιο σπορτίφ εμφάνιση (αλλά μάλλον και λίγο πιο σκληρό), st-line.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • D
                                dublin last edited by

                                Titanium, θα γίνει και συλλεκτική!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by

                                  Η Titanium έχει δισκόφρενα μπρος πίσω;

                                  Υπήρχε κάποια έκδοση χωρίς δισκόφρενα;

                                  Στα αυτόματα κιβώτια, κάποιοι θέλουμε μετατροπεις ροπής (συνήθως τζαπανίλα) που είναι ιδανικοί για σταμάτα-ξεκίνα στο μποτιλιάρισμα στη πόλη, παλιόδρομους, ράμπες κι ανηφόρες και αποδεδειγμένη μακροζωία με μηδενική ή ελάχιστη συντήρηση, κάποιοι διπλό συμπλέκτη που ίσως έχει λίγο πιο γρήγορες αλλαγές κι ευνοεί σπορ οδήγηση, αλλά υποφέρει σε όλες τις παραπάνω καταστάσεις κι έχει κάνει πολλές μανούλες να κλάψουν με τη συχνότητα βλαβών και το κόστος επισκευής/ συντήρησης.

                                  Οι θαυμαστές της Ford τσαντιζόμαστε λίγο που στο Focus έχει ίσως το πιο προηγμένο και γρήγορο 8τάχυτο μετατροπέα ροπής της αγοράς, και στο puma που υποτίθεται είναι το crossover, βάζει το μάλλον χαμηλότερου κόστους 7ταχυτο αδοκίμαστο διπλοσύμπλεκτο. Προφανώς η εταιρεία θεωρεί πως όχημα με 15+ εκ. απόσταση απ' το έδαφος και βαμμένα πλαστικά, με το πιο σφιχτό τιμόνι κι ανάρτηση της κατηγορίας, δεν θα βγει ποτέ εκτός ασφάλτου (γιατί θα το λυπάσαι και θα γρατσουνιέται ακόμη και σε ...ρίγανη να τριφτεί) και το αντιμετωπίζει λες και είναι στη κατηγορία των Fiesta, Polo κλπ.

                                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • T
                                    teo-mak last edited by

                                    Το titanium έχει ταμπούρα πίσω, ενώ το st line δίσκους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • J
                                      jobous last edited by

                                      Γιατί έχω την εντύπωση ότι όλες οι εκδόσεις με τον 125άρι κινητήρα έχουν ταμπούρα πίσω ????

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • P
                                        panormus772 @jobous last edited by

                                        Γιατί έχω την εντύπωση ότι όλες οι εκδόσεις με τον 125άρι κινητήρα έχουν ταμπούρα πίσω ????

                                        +1

                                        Σωστός. Τα ταμπούρα πάνε ανάλογα την ιπποδύναμη, όχι την έκδοση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • P
                                          panormus772 @piliourits last edited by

                                          Οι θαυμαστές της Ford τσαντιζόμαστε λίγο που στο Focus έχει ίσως το πιο προηγμένο και γρήγορο 8τάχυτο μετατροπέα ροπής της αγοράς, και στο puma που υποτίθεται είναι το crossover, βάζει το μάλλον χαμηλότερου κόστους 7ταχυτο αδοκίμαστο διπλοσύμπλεκτο. Προφανώς η εταιρεία θεωρεί πως όχημα με 15+ εκ. απόσταση απ' το έδαφος και βαμμένα πλαστικά, με το πιο σφιχτό τιμόνι κι ανάρτηση της κατηγορίας, δεν θα βγει ποτέ εκτός ασφάλτου (γιατί θα το λυπάσαι και θα γρατσουνιέται ακόμη και σε ...ρίγανη να τριφτεί) και το αντιμετωπίζει λες και είναι στη κατηγορία των Fiesta, Polo κλπ.

                                          Γιατί ένα Focus Active αυτομ. (που είναι όντως 15εκ. από το έδαφος, Puma 16,5εκ.) θα βγει συχνά εκτός δρόμου;

                                          Εγώ νομίζω ότι δεν το βάζει ή γιατί δε θέλει να ανεβάσει το κόστος ενός B-suv, ή γιατί δεν ταιριάζει στην πλατφόρμα του Puma (δηλ. μεγαλύτερου Fiesta)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @teo-mak last edited by

                                            Βλακεία για τον λόγο ότι δεν είναι αξιόπιστο ή δεν αρέσει η λειτουργία του;

                                            Βλακεία γιατί δεν μου αρέσει σαν κιβώτιο και σαν λειτουργία και γιατί η αυτοματοποίηση του συμπλέκτη για εμένα δεν συνιστά αυτόματο κιβώτιο (και εαν αρχίσω ανάλυση θέλουμε 2-3 σελίδες) και επιπλέον γιατί:

                                            1. Δεν ταιριάζει με τον χαρακτήρα των SUV
                                            2. Δεν έχει νόημα η ύπαρξή του σε αυτοκίνητο 125 ίππων
                                            3. Έχει αμφιλεγόμενη αξιοπιστία
                                            4. Δεν κάνει για κίνησης στην πόλη (αστικό SUV είναι)
                                            5. Δεν κάνει για κίνηση εκτός δρόμου (SUV είπαμε με προγράμματα λειτουργίας για εκτός δρόμου)
                                            6. Βασικά δεν κάνει για τίποτα, παρά μόνο για γρήγορες αλλαγές.
                                            7. Γιατί η Ford έχει ένα εξαιρετικό 8αρι με μεταροπέα, το οποίο δεν το βάζει και το οποίο θα ταίριαζε γάντι.

                                            Ο Φάνης μας δεν έχει αγάπη σε σπορ κιβώτια.

                                            Σιγά το σπορ κιβώτιο (το συγκεκριμένο) και σιγά το σπορ αυτοκίνητο, με τα 125 ατίθασα! Αλλά ναι δεν τα συμπαθώ, γιατί είναι βλακεία κιβώτιο, δεν κάνει τίποτα καλά....αχαχα!

                                            Σου δίνουν ίδιο εξοπλισμό (η titanium με led και ψηφιακό καντράν εξισώνεται με st-line),ίδια δώρα, ίδιο χρώμα και σε ίδιο κινητήρα,με ίδια χρήματα.Είναι καθαρά θέμα γούστου.

                                            Μια μικρή διαφορά, η Titanium έχει Full LED (λόγω πακέτου), ενώ η ST Line τα πλά LED μόνο για την μεσαία σκάλα. Επιπλέον η Titanium έχει και το μασάζ στα καθίσματα. H ST Line έχει επιπλέον στις σπορ πινελιές στο αμάξωμα και το σαλόνια.

                                            Μάλλον θα προτιμούσα την Titanium.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 277
                                            • 278
                                            • 48 / 278
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr