-
Να προσθέσω και εγώ εδώ τη γνώμη μου, αν είναι αλήθεια, είναι μεγάλο λάθος της Ford και θα οδηγήσει πολύ - νορμάλ - κόσμο σε άλλες επιλογές.
Λίγο τα χιλιοστά ποιό κάτω, λίγο οι ποιό σφιχτές αναρτήσεις, με μικρές διαφορές αλλά υπαρκτές, λίγο οι κόκκινες ραφές και τα 'sport' στοιχεία, θα γίνει κυρίως νεανικό αυτοκίνητο.
Η Titanium με εκείνο το περίεργο γαλαζακι είχε μια σχετική 'αριστοκρατικοτητα'.
-
Ξέρουμε καμία πληροφορία για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που το εφοδιάζει;
Αξιοπιστία, λειτουργία κλπ.
-
Ξέρουμε καμία πληροφορία για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που το εφοδιάζει;
Αξιοπιστία, λειτουργία κλπ.
Μόνο ότι είναι διπλοσύμπελκτη βλακεία, τίποτε άλλο.
-
Mε τις εκδόσεις diesel τι έγινε; κυκλοφόρησαν;
-
Επίσης,η κατάργηση της titanium -ή μάλλον καλύτερα η μη εισαγωγή της- ανεβάζει και το κόστος κτήσης,αφού πλέον entry level γίνεται η st-line που τιμολογείται περίπου 2000 παραπάνω.
-
Επίσης,η κατάργηση της titanium -ή μάλλον καλύτερα η μη εισαγωγή της- ανεβάζει και το κόστος κτήσης,αφού πλέον entry level γίνεται η st-line που τιμολογείται περίπου 2000 παραπάνω.
H ST Line έχει ακριβώς ίδια τιμή με την Titanium. H ST Line **X **είναι + €2000.
-
panormus772 wrote:
Επίσης,η κατάργηση της titanium -ή μάλλον καλύτερα η μη εισαγωγή της- ανεβάζει και το κόστος κτήσης,αφού πλέον entry level γίνεται η st-line που τιμολογείται περίπου 2000 παραπάνω.
H ST Line έχει ακριβώς ίδια τιμή με την Titanium. H ST Line **X **είναι + €2000.
Mε βάση τον τιμοκατάλογο έχουν διαφορά ~900 ευρώ με τα 125hp και ~700 ευρώ με τα 155hp.
Με βάση ότι εδώ φέρνουν με το tech pack1 και τα titanium, τότε ναι είναι ίδια η τιμή.
Για τα 2000 ευρώ έχεις δίκιο, υπολόγισα με τον παλιό τιμοκατάλογο που είχε μόνο st-line x και titanium
-
Μου είπαν ότι μπορείς να κάνεις παραγγελία και παράδοση σε 2~3 μήνες.
Σε st line με οροφή και led , 25200 το 1.5d
-
teo mak wrote:
Ξέρουμε καμία πληροφορία για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που το εφοδιάζει;
Αξιοπιστία, λειτουργία κλπ.
Μόνο ότι είναι διπλοσύμπελκτη βλακεία, τίποτε άλλο.
Βλακεία για τον λόγο ότι δεν είναι αξιόπιστο ή δεν αρέσει η λειτουργία του;
-
Για πείτε τη γνώμη σας...
Titanium 125ps Frozen White με extra: full led εμπρός και ψηφιακό πίνακα οργάνων με δώρο συναγερμό και φιμέ στα 20600ευρώ?
ή
ST-Line 125ps Frozen White με δώρο συναγερμό και φιμέ στα 20700?
Γιά βοηθήστε κάτοχοι και μή.
-
Εγώ θα αγόραζα το titanium και θα έβαζα ζελατίνες φιμε.
-
Fanis75 wrote:
teo mak wrote:
Ξέρουμε καμία πληροφορία για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που το εφοδιάζει;
Αξιοπιστία, λειτουργία κλπ.
Μόνο ότι είναι διπλοσύμπελκτη βλακεία, τίποτε άλλο.
Βλακεία για τον λόγο ότι δεν είναι αξιόπιστο ή δεν αρέσει η λειτουργία του;
Ο Φάνης μας δεν έχει αγάπη σε σπορ κιβώτια.
-
Για πείτε τη γνώμη σας...
Titanium 125ps Frozen White με extra: full led εμπρός και ψηφιακό πίνακα οργάνων με δώρο συναγερμό και φιμέ στα 20600ευρώ?
ή
ST-Line 125ps Frozen White με δώρο συναγερμό και φιμέ στα 20700?
Γιά βοηθήστε κάτοχοι και μή.
Σου δίνουν ίδιο εξοπλισμό (η titanium με led και ψηφιακό καντράν εξισώνεται με st-line),ίδια δώρα, ίδιο χρώμα και σε ίδιο κινητήρα,με ίδια χρήματα.Είναι καθαρά θέμα γούστου.
Εγώ θα πήγαινα σε titanium γιατί μου αρέσει εμφανισιακά,έχει τα μαύρα προστατευτικά είναι λίγο πιο ψηλό από το έδαφος (2 mm) κι έχει και τα καθίσματα με μασάζ.Γενικά φαίνεται πιο crossover.
Aν σου αρέσει σε πιο σπορτίφ εμφάνιση (αλλά μάλλον και λίγο πιο σκληρό), st-line.
-
Titanium, θα γίνει και συλλεκτική!
-
Η Titanium έχει δισκόφρενα μπρος πίσω;
Υπήρχε κάποια έκδοση χωρίς δισκόφρενα;
Στα αυτόματα κιβώτια, κάποιοι θέλουμε μετατροπεις ροπής (συνήθως τζαπανίλα) που είναι ιδανικοί για σταμάτα-ξεκίνα στο μποτιλιάρισμα στη πόλη, παλιόδρομους, ράμπες κι ανηφόρες και αποδεδειγμένη μακροζωία με μηδενική ή ελάχιστη συντήρηση, κάποιοι διπλό συμπλέκτη που ίσως έχει λίγο πιο γρήγορες αλλαγές κι ευνοεί σπορ οδήγηση, αλλά υποφέρει σε όλες τις παραπάνω καταστάσεις κι έχει κάνει πολλές μανούλες να κλάψουν με τη συχνότητα βλαβών και το κόστος επισκευής/ συντήρησης.
Οι θαυμαστές της Ford τσαντιζόμαστε λίγο που στο Focus έχει ίσως το πιο προηγμένο και γρήγορο 8τάχυτο μετατροπέα ροπής της αγοράς, και στο puma που υποτίθεται είναι το crossover, βάζει το μάλλον χαμηλότερου κόστους 7ταχυτο αδοκίμαστο διπλοσύμπλεκτο. Προφανώς η εταιρεία θεωρεί πως όχημα με 15+ εκ. απόσταση απ' το έδαφος και βαμμένα πλαστικά, με το πιο σφιχτό τιμόνι κι ανάρτηση της κατηγορίας, δεν θα βγει ποτέ εκτός ασφάλτου (γιατί θα το λυπάσαι και θα γρατσουνιέται ακόμη και σε ...ρίγανη να τριφτεί) και το αντιμετωπίζει λες και είναι στη κατηγορία των Fiesta, Polo κλπ.
-
Το titanium έχει ταμπούρα πίσω, ενώ το st line δίσκους.
-
Γιατί έχω την εντύπωση ότι όλες οι εκδόσεις με τον 125άρι κινητήρα έχουν ταμπούρα πίσω ????
-
Γιατί έχω την εντύπωση ότι όλες οι εκδόσεις με τον 125άρι κινητήρα έχουν ταμπούρα πίσω ????
+1
Σωστός. Τα ταμπούρα πάνε ανάλογα την ιπποδύναμη, όχι την έκδοση.
-
Οι θαυμαστές της Ford τσαντιζόμαστε λίγο που στο Focus έχει ίσως το πιο προηγμένο και γρήγορο 8τάχυτο μετατροπέα ροπής της αγοράς, και στο puma που υποτίθεται είναι το crossover, βάζει το μάλλον χαμηλότερου κόστους 7ταχυτο αδοκίμαστο διπλοσύμπλεκτο. Προφανώς η εταιρεία θεωρεί πως όχημα με 15+ εκ. απόσταση απ' το έδαφος και βαμμένα πλαστικά, με το πιο σφιχτό τιμόνι κι ανάρτηση της κατηγορίας, δεν θα βγει ποτέ εκτός ασφάλτου (γιατί θα το λυπάσαι και θα γρατσουνιέται ακόμη και σε ...ρίγανη να τριφτεί) και το αντιμετωπίζει λες και είναι στη κατηγορία των Fiesta, Polo κλπ.
Γιατί ένα Focus Active αυτομ. (που είναι όντως 15εκ. από το έδαφος, Puma 16,5εκ.) θα βγει συχνά εκτός δρόμου;
Εγώ νομίζω ότι δεν το βάζει ή γιατί δε θέλει να ανεβάσει το κόστος ενός B-suv, ή γιατί δεν ταιριάζει στην πλατφόρμα του Puma (δηλ. μεγαλύτερου Fiesta)
-
Βλακεία για τον λόγο ότι δεν είναι αξιόπιστο ή δεν αρέσει η λειτουργία του;
Βλακεία γιατί δεν μου αρέσει σαν κιβώτιο και σαν λειτουργία και γιατί η αυτοματοποίηση του συμπλέκτη για εμένα δεν συνιστά αυτόματο κιβώτιο (και εαν αρχίσω ανάλυση θέλουμε 2-3 σελίδες) και επιπλέον γιατί:
- Δεν ταιριάζει με τον χαρακτήρα των SUV
- Δεν έχει νόημα η ύπαρξή του σε αυτοκίνητο 125 ίππων
- Έχει αμφιλεγόμενη αξιοπιστία
- Δεν κάνει για κίνησης στην πόλη (αστικό SUV είναι)
- Δεν κάνει για κίνηση εκτός δρόμου (SUV είπαμε με προγράμματα λειτουργίας για εκτός δρόμου)
- Βασικά δεν κάνει για τίποτα, παρά μόνο για γρήγορες αλλαγές.
- Γιατί η Ford έχει ένα εξαιρετικό 8αρι με μεταροπέα, το οποίο δεν το βάζει και το οποίο θα ταίριαζε γάντι.
Ο Φάνης μας δεν έχει αγάπη σε σπορ κιβώτια.
Σιγά το σπορ κιβώτιο (το συγκεκριμένο) και σιγά το σπορ αυτοκίνητο, με τα 125 ατίθασα! Αλλά ναι δεν τα συμπαθώ, γιατί είναι βλακεία κιβώτιο, δεν κάνει τίποτα καλά....αχαχα!
Σου δίνουν ίδιο εξοπλισμό (η titanium με led και ψηφιακό καντράν εξισώνεται με st-line),ίδια δώρα, ίδιο χρώμα και σε ίδιο κινητήρα,με ίδια χρήματα.Είναι καθαρά θέμα γούστου.
Μια μικρή διαφορά, η Titanium έχει Full LED (λόγω πακέτου), ενώ η ST Line τα πλά LED μόνο για την μεσαία σκάλα. Επιπλέον η Titanium έχει και το μασάζ στα καθίσματα. H ST Line έχει επιπλέον στις σπορ πινελιές στο αμάξωμα και το σαλόνια.
Μάλλον θα προτιμούσα την Titanium.
Ford Puma 2019