Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φταίει κάποιος, κανένας ή και οι δυο???
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Φταίει κάποιος, κανένας ή και οι δυο???
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    1
    36
    1915
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp @realzeus last edited by

      Megane98hp wrote:

      Για μένα 100% φταίει ο άλλος ΕΦΟΣΟΝ χωράει μόνο ένα αυτοκίνητο. Αν χωράνε 2 έστω και οριακά, ναι, να συζητήσουμε ποιος είναι πιο αριστερά και ποιος πιο δεξιά.

      Σημασία έχει τι λέει ο Νόμος, όχι εγώ κι εσύ. Η προτεραιότητα αυτού που ανεβαίνει προφανώς ισχύει όταν ο ένας έχει δει τον άλλον.

      Φυσικά και έχει σημασία/ αξία τι λέει ο νόμος και μόνο ο νόμος.   Στην περίπτωσή μας λέει ότι αυτός που ανεβαίνει έχει προτεραιότητα. Το δεν είδα, δεν πρόσεξα δεν έχει σημασία. Αν είχε, τότε εύκολα παραβιάζω κι εγώ ένα ΣΤΟΠ κι αν τρακάρω θα πω ότι δεν είχα ορατότητα ποιος ερχόταν και θα πω ότι φταίει ο άλλος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 14
      • K
        kostserb last edited by

        Προτεραιοτητα εχει αυτος που ανεβαινει ανηφορα και συναντηθουν 2 αυτοκινητα, δηλαδη δει ο ενας τον αλλο. Μαλιστα συνεχιζει ο νομος οτι αν αυτο τελικα δεν συμβει και κολλησουν, τοτε πισω θα κανει αυτος που ανεβαινε (δηλ ειχε 'προτεραιοτητα' και την χανει) και οχι να βαλει οπισθεν αυτος που κατεβαινε. Οπως και να χει μαλλον ειναι ασχετο το συγκεκριμενο εδαφιο, με αυτη την περιπτωση.
        Αυτο που ειναι σχετικο ομως, λεει οτι σε αριστερη στροφη, την παιρνουμε** ανοιχτα**...
        Εμπειρικα ολοι ξερουμε οτι αυτο σπανια το τηρουν οι οδηγοι, ειδικα στην επαρχια και γι αυτο σε στροφες συνανταμε αμαξια να την παιρνουν διαγωνια στο αντιθετο.
        Δεν την γνωριζω την φιλη , ουτε το μερος, ουτε το περιστατικο και πιθανον να την αδικω, αλλα το μυαλο εκει παει. Στην καλυτερη να δικαιουται συνυπευθυνοτητα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • M
          megane98hp @kostserb last edited by

          Προτεραιοτητα εχει αυτος που ανεβαινει ανηφορα και συναντηθουν 2 αυτοκινητα, δηλαδη δει ο ενας τον αλλο. Μαλιστα συνεχιζει ο νομος οτι αν αυτο τελικα δεν συμβει και κολλησουν, τοτε πισω θα κανει αυτος που ανεβαινε (δηλ ειχε 'προτεραιοτητα' και την χανει) και οχι να βαλει οπισθεν αυτος που κατεβαινε. Οπως και να χει μαλλον ειναι ασχετο το συγκεκριμενο εδαφιο, με αυτη την περιπτωση.
          Αυτο που ειναι σχετικο ομως, λεει οτι σε αριστερη στροφη, την παιρνουμε** ανοιχτα**...
          Εμπειρικα ολοι ξερουμε οτι αυτο σπανια το τηρουν οι οδηγοι, ειδικα στην επαρχια και γι αυτο σε στροφες συνανταμε αμαξια να την παιρνουν διαγωνια στο αντιθετο.
          Δεν την γνωριζω την φιλη , ουτε το μερος, ουτε το περιστατικο και πιθανον να την αδικω, αλλα το μυαλο εκει παει. Στην καλυτερη να δικαιουται συνυπευθυνοτητα.

          Έχεις κάποιο link θα ήθελα πολύ να δω εκεί που λέει ότι 'χάνει την προτεραιότητα'. Πρώτη φορά το διαβάζω αυτό πάντως.

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • T
            tgd last edited by

            Προτεραιότητα έχει αυτός που ανεβαίνει, αλλά αν δεν χωράνε και πρέπει να κάνει κάποιος πίσω, κάνει αυτός που ανεβαίνει. Είναι λογικό:

            • Περιμένεις στην αρχή της κατηφόρας να περάσουν όσοι ανεβαίνουν πριν κατέβεις.

            • Αν συναντηθείτε στη μέση, είναι ευκολότερο να κυλίσει πίσω αυτός που ανεβαίνει, παρά να ανέβεις με την όπισθεν στην κορυφή της ανηφόρας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              katnalito @kostserb last edited by

              Προτεραιοτητα εχει αυτος που ανεβαινει ανηφορα και συναντηθουν 2 αυτοκινητα, δηλαδη δει ο ενας τον αλλο. Μαλιστα συνεχιζει ο νομος οτι αν αυτο τελικα δεν συμβει και κολλησουν, τοτε πισω θα κανει αυτος που ανεβαινε (δηλ ειχε 'προτεραιοτητα' και την χανει) και οχι να βαλει οπισθεν αυτος που κατεβαινε. Οπως και να χει μαλλον ειναι ασχετο το συγκεκριμενο εδαφιο, με αυτη την περιπτωση.
              Αυτο που ειναι σχετικο ομως, λεει οτι σε αριστερη στροφη, την παιρνουμε** ανοιχτα**...
              Εμπειρικα ολοι ξερουμε οτι αυτο σπανια το τηρουν οι οδηγοι, ειδικα στην επαρχια και γι αυτο σε στροφες συνανταμε αμαξια να την παιρνουν διαγωνια στο αντιθετο.
              Δεν την γνωριζω την φιλη , ουτε το μερος, ουτε το περιστατικο και πιθανον να την αδικω, αλλα το μυαλο εκει παει. Στην καλυτερη να δικαιουται συνυπευθυνοτητα.

              Νομίζω κάνεις λάθος για το εμπειρικά σε στροφές. Σίγουρα έχουμε δει πολλούς οδηγούς να κάνουν 'ευθεία' μια στροφή, αλλά  δεν μπορείς να πάρεις διαγώνια μια στροφή σχεδόν 90 μοίρες και μάλιστα στην ανηφόρα. Σε όλες τις στροφές, η φυγόκεντρος σε τραβάει προς τα έξω, σε μια αριστερή στροφή πρέπει να είσαι δεξιά στο οδόστρωμα (όπως κινείσαι) και η κίνηση σε βοηθάει σε αυτό. Αντίθετα όταν παίρνεις δεξιά στροφή, ενώ πρέπει να παραμείνεις δεξιά (όπως κινείσαι) η κίνηση σε τραβάει προς τα αριστερά και αν έχεις ταχύτητα δημιουργείται αυτό το φαινόμενο του 'διαγώνια' γιατι το αμάξι σου σε τραβάει προς το αντίθετο ρεύμα. Εμένα η κίνηση με βοηθούσε να είμαι στην σωστή πλευρά του δρόμου, ειδικά αν έτρεχα θα έπρεπε να είχα βγει εκτός οδοστρώματος, ενώ ο κύριος αν έτρεχε παραπάνω στην κατηφόρα θα έβγαινε μπροστά μου και θα χτυπούσαμε, όπως και εντέλει έγινε!

              Υ.Γ.1 ακόμα δεν έχει βγει πόρισμα από την ασφαλιστική, μου έχουν στείλει δυο μέιλ, ανά 10 μέρες, δεν έχω επικοινωνήσει με την υπεύθυνη διακανονισμού ενώ το έχω ζητήσει πολλές φορές, και 'έχασαν' το αίτημα μου για αντίγραφα φακέλου που είχα ζητήσει για τον δικηγόρο...είμαι άπειρα απογοητευμένη

              Υ.Γ.2 Σε περίπτωση που είχαμε προλάβει να δούμε ο ένας τον άλλο, είτε είχα είτε όχι προτεραιότητα θα είχα κάνει στην άκρη, οδηγώ πολύ αμυντικά, αλλά δυστυχώς δεν είναι αυτή η περίπτωση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • M
                megane98hp @tgd last edited by

                Προτεραιότητα έχει αυτός που ανεβαίνει, αλλά αν δεν χωράνε και πρέπει να κάνει κάποιος πίσω, κάνει αυτός που ανεβαίνει. Είναι λογικό:

                • Περιμένεις στην αρχή της κατηφόρας να περάσουν όσοι ανεβαίνουν πριν κατέβεις.

                • Αν συναντηθείτε στη μέση, είναι ευκολότερο να κυλίσει πίσω αυτός που ανεβαίνει, παρά να ανέβεις με την όπισθεν στην κορυφή της ανηφόρας.

                Ευκολότερο είναι να πάει πίσω αυτός που ανεβαίνει αλλά μετά πως θα ξεκινήσει στην ανηφόρα? Αυτός που κατεβαίνει όμως έχει μηδενική πιθανότητα να σπινιάρουν οι τροχοί του και επομένως να καταπονεθεί το αυτοκίνητό του, Γι αυτό και έχει γίνει έτσι ο νόμος αυτός.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • alexandros-k
                  alexandros-k last edited by

                  katnalito ποια ασφαλιστικη εχετε?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • K
                    katnalito @alexandros-k last edited by

                    katnalito ποια ασφαλιστικη εχετε?

                    Eurolife...

                    Στην σχολή οδηγών εμένα μου το εξήγησαν τελείως διαφορετικά για ποιο λόγο έχει προτεραιότητα αυτός που ανεβαίνει και γιατί δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει οπισθεν αυτός. Επειδή το να κρατήσεις καλό έλεγχο του αμαξιού ενώ κινείσαι με την όπισθεν και ταυτόχρονα σε τραβάει η κατηφόρα είναι πολύ δύσκολο, ενώ αντίθετα αυτός που κατέβαινε, μπορεί να έχει έλεγχο του αμαξιού ενώ ανεβαίνει με την όπισθεν. Μέχρι και τώρα πάντως αυτό που ισχύει είναι, αυτός που κατεβαίνει οφείλει να σταματήσει και αυτός που ανεβαίνει δεν επιβάλλεται να κάνει όπισθεν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • M
                      megane98hp last edited by

                      Αλεξανδρούλη αγόρι μου γλυκό είναι σοβαρό επιχείρημα αυτό?

                      Μιλάμε για 2 επιβατικά αυτοκίνητα με μπροστά κίνηση εδώ. Αυτό που μας δείχνεις είναι πολύ σωστό αλλά δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σχέση με την περίπτωσή μας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • L
                        leon last edited by

                        Όταν τα αυτοκίνητα είναι ίδιας κατηγορίας, προτεραιότητα έχει αυτός που ανεβαίνει την ανηφόρα.
                        Όταν τα αυτοκίνητα δεν είναι της ίδιας κατηγορίας, προτεραιότητα έχει το πιο βαρύ όχημα με την εξής σειρά:

                        1. Νταλίκες (με φορτίο)
                        2. Λεωφορεία
                        3. Φορτηγά
                        4. Τζιπ και Van
                        5. Επιβατηγά αυτοκίνητα
                        6. Δίκυκλα
                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          megane98hp last edited by

                          Είσαι σίγουρος ότι αυτό που γράφεις συμφωνεί με το link και το αντίστροφο?

                          Διάβασες εκεί που λέει 'Οδόστρωμα με κλίση' ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            megane98hp @megane98hp last edited by

                            Είσαι σίγουρος ότι αυτό που γράφεις συμφωνεί με το link και το αντίστροφο?

                            Διάβασες εκεί που λέει 'Οδόστρωμα με κλίση' ?

                            Τι στο διάολο, γράφω πράγματα στο φόρουμ χωρίς λόγο? Μάλλον θα φταίει το LSD 

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • sarantism
                              sarantism last edited by

                              Αυτό βρήκα σχετικά με προτεραιότητα σε ανηφόρα:
                              '

                              Προτεραιότητα σε ανηφόρα – κατηφόρα

                              Όταν τα αυτοκίνητα είναι ίδιας κατηγορίας, έχει προτεραιότητα αυτός που ανεβαίνει την ανηφόρα.

                              Όταν τα αυτοκίνητα δεν είναι της ίδιας κατηγορίας, έχει προτεραιότητα το πιο βαρύ όχημα και η σειρά έχει ως εξής:

                              –  Μεγάλες νταλίκες (με φορτίο)
                              – Λεωφορεία
                              – Φορτηγά
                              – Τζιπ, Βαν
                              – Ι.Χ.'

                              https://farfaras.gr/kykloforiaki-agwgi/

                              Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                katnalito last edited by

                                Ότι είχα προτεραιότητα επειδή ήμουν στην ανηφόρα ήταν κάτι το σίγουρο, η ασφαλιστική μου είπε ότι η κλίση της ανηφόρας δεν είναι αρκετή για να μετρήσει, ενώ ο εμπειρογνώμονας είπε εάν φαίνεται ότι είναι ανηφόρα είναι υπεραρκετό για προτεραιότητα. Το ζήτημα μου δεν είναι τόσο αυτό, εάν τον είχα δει θα έκανα στην άκρη είτε είχα είτε όχι προτεραιότητα. Το θέμα είναι τα ψέματα του κυρίου, στην αρχή είπε με είδε ότι παρέκκλινα, μετά η ασφαλιστική μου είπε δεν μπορεί να το αποδείξει και ξανά δεν αναφέρθηκε (προφανώς γιατί αν υποστήριζε ότι με είδε θα έπρεπε να είχε σταματήσει και εάν έλεγε ότι δεν πρόλαβε να σταματήσει θα σήμαινε ότι έτρεχε) και παρόλα αυτά κοντεύουμε 2 μήνες  και η ασφαλιστική δεν έχει βγαλει πόρισμα συνυπαιτιοτητας....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  leon last edited by

                                  Μπλέξατε! Έτσι όπως το βλέπω εγώ, η περισσότερο «συμφέρουσα» λύση για εσάς, είναι να έρθετε σε επικοινωνία με τον άλλο οδηγό και εφ' όσον η ζημιά του είναι μόνο προφυλακτήρας και φανάρι, να του δώσετε ένα ποσό γύρω στα 300-400€ ώστε να καλύψει το μεγαλύτερο (αν όχι όλο) μέρος της ζημιάς του. Ο όρος που θα του θέσετε είναι να κάνει εκ νέου δήλωση που θα δέχεται την υπαιτιότητά του, λέγοντας ότι δεν γνώριζε επαρκώς τον ΚΟΚ για το τί ισχύει σε δρόμο με κλίση. Με αυτόν τον τρόπο εσείς θα αποζημιωθείτε εξ' ολοκλήρου τη ζημιά σας που είναι πολύ μεγαλύτερη και δεν θα χρονοτριβήσετε με δικηγόρους, νομικά έξοδα, κτλπ. Είναι το πρέπον αυτό που σας προτείνω; Και βέβαια όχι, εφ'όσον έχετε δίκιο απ' ότι καταλαβαίνω, αλλά πιστέψτε με, είναι προτιμότερο από το να αγχώνεστε και να ταράζεστε επί μακρόν στην περίπτωση που σας έτυχε. Προσωπικά, δεν μου κάνει πιά καμία εντύπωση, για το πώς οι άνθρωποι ξεφτιλίζονται για το χρήμα, αγνοώντας κάθε ηθικό και αξιακό κώδικα. Αλίμονο αν στην εποχή που ζούμε, επικρατούσε το δίκαιο, θα ήταν τόσα πολλά πράγματα διαφορετικά στην καθημερινότητά μας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • sarantism
                                    sarantism @katnalito last edited by

                                    Ότι είχα προτεραιότητα επειδή ήμουν στην ανηφόρα ήταν κάτι το σίγουρο, η ασφαλιστική μου είπε ότι η κλίση της ανηφόρας δεν είναι αρκετή για να μετρήσει, ενώ ο εμπειρογνώμονας είπε εάν φαίνεται ότι είναι ανηφόρα είναι υπεραρκετό για προτεραιότητα. Το ζήτημα μου δεν είναι τόσο αυτό, εάν τον είχα δει θα έκανα στην άκρη είτε είχα είτε όχι προτεραιότητα. Το θέμα είναι τα ψέματα του κυρίου, στην αρχή είπε με είδε ότι παρέκκλινα, μετά η ασφαλιστική μου είπε δεν μπορεί να το αποδείξει και ξανά δεν αναφέρθηκε (προφανώς γιατί αν υποστήριζε ότι με είδε θα έπρεπε να είχε σταματήσει και εάν έλεγε ότι δεν πρόλαβε να σταματήσει θα σήμαινε ότι έτρεχε) και παρόλα αυτά κοντεύουμε 2 μήνες  και η ασφαλιστική δεν έχει βγαλει πόρισμα συνυπαιτιοτητας....

                                    Είναι χιλιοειπωμένο πως οι ασφαλιστικές εταιρίες ποντάρουν στην κούραση του οδηγού να ψάξει να βρει το δίκιο του. Από την στιγμή που έχει προτεραιότητα, αν έχεις και την οικονομική δυνατότητα, πληρώνεις τη ζημία και στρέφεσαι πλέον νομικά κατά όποιου σου πει ο δικηγόρος σου. Αν είναι κάτι που ξεκάθαρα σε δικαιώνει πιθανόν όποιος μηνυθεί ή δεν ξέρω πως ονομάζεται σε αυτήν την περίπτωση η κίνηση κατά της ασφαλιστικής ή του οδηγού, να ζητήσει να βρεθεί συμβιβασμός γιατί θα ξέρει πως θα έχει χειρότερα στο δικαστήριο.

                                    Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tiodor63 last edited by

                                      Και κατι αλλο. Δεν αρκει να φαινεται η κλιση του δρομου,
                                      Πρεπει να ειναι και μεγαλη, συμφωνα με το 18 του κοκ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 2 / 2
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      APRILIOS

                                      ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr