-
Προσωπικά προτιμώ το ίδιο όνομα για κάθε σειρά μια εταιρίας. Πρακτικά αν θα το κάνει μου είναι πλήρως αδιάφορο καθώς δεν παντρεύομαι κανένα νούμερο/όνομα.
-
Τρομερά σοβαρό πρόβλημα.
Απορώ πραγματικά πως μπορεί να παίζει ρόλο το πως ονομάζει τα μοντέλα της μια εταιρεία. -
Τρομερά σοβαρό πρόβλημα.
Απορώ πραγματικά πως μπορεί να παίζει ρόλο το πως ονομάζει τα μοντέλα της μια εταιρεία.Μεταξύ μας, κάθε εβδομάδα διαβάζουμε εδώ και ένα καινούργιο 'πρόβλημα' για το αυτοκίνητο ή την εταιρία, που πραγματικά στρετσάρει τη λογική. Αλλά δεν μπλέκω πάλι σε αντιπαραθέσεις, απλά είπα τη γνώμη μου ότι είναι σύνηθες φαινόμενο σε όλα τα προιόντα, και το όνομα δεν λέει κάτι, δηλαδή και τα δικά μας ονόματα και των παιδιών μας, ούτε τα διαλέξαμε, μπορεί να μην μας αρέσουν κι' όλας (του πεθερού/πεθεράς, συνήθως δεν ακούγονται τόσο καλά!), αλλά το παλεύουμε!
Ένα καινούργιο εύλογο ερώτημα που διατυπώθηκε, και απευθύνομαι σε όλους τους κατόχους ή με εμπειρία στο manual 2008, είναι ότι το μηχανικό του είναι από τα χειρότερα που υπάρχουν στην ιστορία της αυτοκίνησης, και μέσα στα παραδείγματα των καλυτέρωμ είναι και άλλα μοντέλα του ομίλου (C3 2018 ας πούμε).
Ποια είναι η εμπειρία σας μέχρι στιγμής;
εγώ θα συμφωνήσω με αυτό το σχόλιο από το carwow.
'The slick six-speed manual gearbox (an eight-speed auto is optional) is the perfect match for the Peugeot’s sporty small steering wheel and, with little body lean to speak of, it’s a fun car to hustle about. '
και το συμπέρασμα
' A slick gear change, direct steering and perky engines mean that as well as being cheap and easy to drive, the 2008 is actually fun.'
-
Ειναι βαριά κιβώτια, πρέπει να έχουν βαριά υλικά μέσα για να μην περνουν κραδασμοί με αποτέλεσμα να είναι βαριά αίσθηση.
Ενα απλό ταπεινό swift ή mazda 2 έχουν πιο ωραία αίσθηση στα κιβωτια από 40.000 ευρώ PSA. Ειναι ελαφρυα αλλα και με ακριβεια ενώ έχουν πιο μεταλλική αισθηση στο κουμπωμα. Νιώθεις το κλακ και λες μπήκε το γρανάζι. Το κατάλαβα.
Στα psa οκ μπήκε αλλά νιώθεις ότι είναι πιο ψεύτικο.
Στα ιαπωνικά νιώθεις στο βάθος τα γρανάζια στα γαλλικά οχι αλλά είναι σταθερά σε τεμουλο σαν να είναι σβηστη η μηχανη.
Σήμερα είδα αλλο ενα allure, λευκό.
Παιδιά αλλο οι φώτο αλλο από κοντά σε 3d. Πρέπει οντως να έχει τις καλύτερες αναλογίες αισθητικά.
Είναι πολύ ισορροπημένο αυτοκίνητο.
-
Ειναι βαριά κιβώτια, πρέπει να έχουν βαριά υλικά μέσα για να μην περνουν κραδασμοί με αποτέλεσμα να είναι βαριά αίσθηση.
Ενα απλό ταπεινό swift ή mazda 2 έχουν πιο ωραία αίσθηση στα κιβωτια από 40.000 ευρώ PSA. Ειναι ελαφρυα αλλα και με ακριβεια ενώ έχουν πιο μεταλλική αισθηση στο κουμπωμα. Νιώθεις το κλακ και λες μπήκε το γρανάζι. Το κατάλαβα.
Στα psa οκ μπήκε αλλά νιώθεις ότι είναι πιο ψεύτικο.
Στα ιαπωνικά νιώθεις στο βάθος τα γρανάζια στα γαλλικά οχι αλλά είναι σταθερά σε τεμουλο σαν να είναι σβηστη η μηχανη.
Σήμερα είδα αλλο ενα allure, λευκό.
Παιδιά αλλο οι φώτο αλλο από κοντά σε 3d. Πρέπει οντως να έχει τις καλύτερες αναλογίες αισθητικά.
Είναι πολύ ισορροπημένο αυτοκίνητο.
Μπροστά στην πολυκατοικία που παρκάρω βλέπω πολλά και διάφορα αυτοκίνητα από ψηλά σταθμευμένα και όντως το 2008 είναι πολυ ισορροπημένο. Είναι μικρο-μεγαλο, αλλά με ωραίες αναλογίες κ σχετικά στενό.
Το έκανες td ακόμα; αξίζει για να έχεις εμπεριστατωμένη άποψη πάνω στο θέμα.
Πάντως θυμάμαι τα παλιά Nissan, τι απίστευτο κουμπωμα και σχετικά μικρές διαδρομές που είχαν, και τώρα έχουν πάρει μάλλον κιβώτια από Renault! Νομίζω γενικά η Renault έχασε από τη συμμαχία αυτή.
-
Καλημέρα. Σαν κάτοχος του 2008 Active 100hp με μηχανικό συμφωνώ ότι το κιβώτιο έχει ένα θεματακι. Βασικά μόνο στην αλλαγή από 1η σε 2α...το κατέβασμα από 3η δεν έχει. Οι υπόλοιπες αλλαγές είναι μια χαρά
Ίσως κ η 1η , που τρέμει λίγο όταν ανεβάζω στροφές, ίσως όμως πρέπει να μάθω να αλλάζω νωρίς χωρίς να ανεβάζω πολύ τις στροφές.
Πάντως καλύτερο κιβώτιο που έχω δοκιμάσει είναι της Ford, σαν να έχει μαγνήτη κ κουμπώνει αμεσα.
-
καλημέρα σας, έχω το 2008 bluehdi 1,6 εδώ και 2,5 χρόνια. Η εγγύηση έλειξε στα 2 χρόνια. Εχθές έβγαλε βλάβη το πήγα στο επίσημο συνεργείο (ήρθα από επαρχία 4 ώρες οδήγηση) όπου είχα κάνει και όλα τα service και μου λέει θέλει αλλαγή το δοχείο adblue το οποίο κάνει 950,00€ + εργατικά
ξέρετε αν φτιάχνετε ή τι άλλες επιλογές έχω ευχαριστώ
-
Αγόρασα στις αρχές του Ιουνίου 2020 ένα peugeot 2008 active. Όντας κάτοχος Toyota Corolla 1997 σκέφτηκα ότι μετά από 23 χρόνια ήρθε η ώρα να πάρω καινούριο.
Με μόλις 370 χιλιόμετρα στο οδόμετρο το αυτοκίνητο ενώ βρισκόταν σε κίνηση παρουσίασε βλάβη στο σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και αμέσως σταμάτησε να λειτουργεί η υποβοήθηση στο τιμόνι.
Μετά από τον διαγνωστικό έλεγχο δεν είχαν στο σέρβις ακριβή εικόνα για το τι ακριβώς φταίει. Έτσι περιμένουμε να απάντηση από την μαμά Peugeot. Μετά από 7 μέρες μου είπαν ότι θα αλλάξουν όλη την κρεμαγιέρα.
Αυτό έγινε στις 9/06. Θα την έχουμε στις 20 του μήνα μου είπαν. Τώρα μου λένε ότι μέχρι το τέλος του μήνα θα έχουμε απάντηση.
Ευτυχώς δεν πρόλαβα να πουλήσω την Corolla. Ελπίζω να μην μετανιώσω που αγόρασα Peugeot.
-
Ο φίλος Dublin ανακαλύπτει επιθέσεις από haters σε κάθε λεπτομέρεια που αναφέρουμε, η οποία δεν εξυμνεί το αυτοκίνητο και την εταιρεία.
Εγώ έχω γράψει πως 3008 & 2008 είναι μακράν τα πιο όμορφα αυτοκίνητα αυτής της γενιάς (όπως και άλλα Peugeot στο παρελθόν), πως ναι μεν έχουν υποδεέστερα σε αίσθηση χειροκίνητα άλλα τα καλύτερα αυτόματα στην αγορά σήμερα και η κυρία ένστασή μου είναι στην τιμολόγηση (που θα αποδειχθεί ακόμη χειρότερο για τους early buyers, όταν προς το τέλος της περιόδου του μοντέλου θα αρχίσουν οι 'τρελές προσφορές' και θα απαξιωθούν πολύ τα μεταχειρισμένα τους).
Η γνώμη μου για την ονοματοδοσία, προσωπική κρίση, πως η εταιρεία με την πιο πρακτική πολιτική ( 306,307,308 κλπ ) την ακύρωσε. Γιατί να ενοχλείται κάποιος απ' τη προσωπική μου κρίση εφόσον δεν τον επηρεάζει;
-
καλημέρα σας, έχω το 2008 bluehdi 1,6 εδώ και 2,5 χρόνια. Η εγγύηση έλειξε στα 2 χρόνια. Εχθές έβγαλε βλάβη το πήγα στο επίσημο συνεργείο (ήρθα από επαρχία 4 ώρες οδήγηση) όπου είχα κάνει και όλα τα service και μου λέει θέλει αλλαγή το δοχείο adblue το οποίο κάνει 950,00€ + εργατικά
ξέρετε αν φτιάχνετε ή τι άλλες επιλογές έχω ευχαριστώ
Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες, αλλά έχω διαβάσει πως σε άλλα μοντέλα Peugeot ήταν κατασκευαστικό πρόβλημα και είχαν γίνει ανακλήσεις. Σε εκτός εγγύησης δεν χρέωναν το ανταλλακτικό. https://forum.4troxoi.gr/comment/2105741887#comment-2105741887
Σωστό θα ήταν να επικοινωνήσεις με τα κεντρικά της εταιρείας, τηλεφωνικά ή με μια καλογραμμένη επιστολή στο email τους.
-
καλημέρα σας, έχω το 2008 bluehdi 1,6 εδώ και 2,5 χρόνια. Η εγγύηση έλειξε στα 2 χρόνια. Εχθές έβγαλε βλάβη το πήγα στο επίσημο συνεργείο (ήρθα από επαρχία 4 ώρες οδήγηση) όπου είχα κάνει και όλα τα service και μου λέει θέλει αλλαγή το δοχείο adblue το οποίο κάνει 950,00€ + εργατικά
ξέρετε αν φτιάχνετε ή τι άλλες επιλογές έχω ευχαριστώ
Καλά εγγύηση 2 έτη είχες μόνο; Τα 5 χρόνια που γράφουν τώρα δεν ίσχυαν όταν το πήρες;
Τι είδους βλάβη σου έβγαλε δλδ;
Εφόσον είσαι εκτός εγγύησης ψαξου αλλού 150% θα το κάνεις αισθητά φθηνότερα.
Πάντως είναι πολύ χοντρό αμάξι 2.5 ετών να βγάζει 1000 ευρώ ζημιά... καλα ξεμπερδεματα με το 2008.
Καλά θα ήταν να μιλάμε για τα όμορφα χρώματα και πως του πάει το κόκκινο και το τρομερό είναι στο πορτοκαλί!
Αλλά δυστυχώς η πραγματικότητα μας προσγειώνει. Κιβώτια που τρίζουν , δοχεία edblue που τα φτύνουν στα 2 χρόνια ηλεκτρικά με πρόβλημα μετά από 300 χλμ !!!
Τουλάχιστον προς τιμήν των περισσότερων κατόχων που τα βγάζουν στην φόρα!
Αν ήταν σε άλλα ... πριμιουμ νήματα θα πλήρωναν σιωπιλα τα χιλιάρικα αρνούμενοι να δεχτούν την @αλακια που έκαναν!
Δοχεία edblue από 189. Ρωτατον να σου συστήσει και συνεργειο. Δεν ξέρω αν έχει θέμα και η αντλια.
https://www.car.gr/parts/view/27528318-doxeio-adblue-gnisio-kwd-5802699904
-
Καλά εγγύηση 2 έτη είχες μόνο; Τα 5 χρόνια που γράφουν τώρα δεν ίσχυαν όταν το πήρες;
Τι είδους βλάβη σου έβγαλε δλδ;
Εφόσον είσαι εκτός εγγύησης ψαξου αλλού 150% θα το κάνεις αισθητά φθηνότερα.
Πάντως είναι πολύ χοντρό αμάξι 2.5 ετών να βγάζει 1000 ευρώ ζημιά... καλα ξεμπερδεματα με το 2008.
Καλά θα ήταν να μιλάμε για τα όμορφα χρώματα και πως του πάει το κόκκινο και το τρομερό είναι στο πορτοκαλί!
Αλλά δυστυχώς η πραγματικότητα μας προσγειώνει. Κιβώτια που τρίζουν , δοχεία edblue που τα φτύνουν στα 2 χρόνια ηλεκτρικά με πρόβλημα μετά από 300 χλμ !!!
Τουλάχιστον προς τιμήν των περισσότερων κατόχων που τα βγάζουν στην φόρα!
Αν ήταν σε άλλα ... πριμιουμ νήματα θα πλήρωναν σιωπιλα τα χιλιάρικα αρνούμενοι να δεχτούν την @αλακια που έκαναν!
Δοχεία edblue από 189. Ρωτατον να σου συστήσει και συνεργειο. Δεν ξέρω αν έχει θέμα και η αντλια.
https://www.car.gr/parts/view/27528318-doxeio-adblue-gnisio-kwd-5802699904
Μάλλον σύμφωνα με τα λεγόμενα σου πρέπει να ακυρώσω την παραγγελία όσο προλαβαίνω γιατί ένα καινούριο 2008 έβγαλε βλάβη σε ενα ηλεκτρονικό σύστημα (που οι πιο πολλοί το απενεργοποιούν) εντός εγγύησης και στο προηγούμενης γενιάς χάλασε το adblue.
Ονόμασε μας ένα αυτοκίνητο που ΔΕΝ έβγαλε ούτε μία ζημιά στην παραγωγή που απευθύνεται σε όλο τον κόσμο. Αλήθεια αν υπάρχει έστω και ένα τέτοιο αμάξι γιατί δεν πάμε όλοι να το αγοράσουμε και ασχολούμαστε με το i-cockpit.
-
Eσυ αυτό κατάλαβες; Οκ τότε....
Μήπως να σβήσουν τα παιδιά τα ποστ για τα προβλήματα για να ζείτε στο ροζ συννεφάκι σας;
Εννοείται όλα τα αμάξια βγάζουν προβλήματα τι σχόλιο είναι αυτό τώρα; Και η πιο αξιόπιστη μάρκα στον κόσμο έχει αστοχίες.
Δλδ λέγοντας αυτό δεν θα πρέπει να σχολιάζουμε τπτ γιατί τα πάντα συμβαίνουν σε όλα τα αμάξια;
Αλλά να μείνει ασχολιαστο για να μην σας στεναχωρουμε ότι ένα αμάξι μετά από 2.5 χρόνια έβγαλε ζημιά 1000 ευρώ και ότι ένα άλλο δεν πρόλαβε να κυκλοφορήσει και άρχισαν να μην λειτουργούν τα ραντάρ του; Ή ότι σε αμάξι των +20000 κομπιαζουν τα κουμπώματα των ταχυτήτων;
Οκ ας συνεχίσουμε τότε την άκρως αυτοκινητιστικη κουβέντα για πώς του πάει το κόκκινο και τι γλυκουλι είναι το πορτοκαλί του!
Αυτό ρε παιδιά με την ευθιξία πεντάχρονου που του κατηγορούν το παιχνίδι που μόλις πήρε να το προσέξετε! Μην βλέπετε φαντάσματα και haters παντού , έχετε μετοχές στον Σ.? εκτός αν κάποιοι που τυγχάνει να έχετε και ....εσωτερική πληροφόρηση δουλευτε εκεί και το παίζετε απλοί ενθουσιώδεις καταναλωτές....
Όσο για το σχόλιο για το ηλεκτρονικό σύστημα που οι περισσότεροι απενεργοποιουν οπότε όλα καλά κάνει που δεν δουλεύει τι να πω....καλα μας κάνουν οι πωλητές αμαξιών....
-
Το να μη δουλεύει απλά η υποβοήθηση λωρίδας είναι το καλό σεναριο, το να κολλήσει πχ το τιμόνι στριμμενο προς την κατεύθυνση διόρθωσης είναι το κακό σεναριο και θέλω να πιστεύω ότι αυτό έχουν διασφαλίσει 1000% ότι δεν θα συμβεί. Και αυτή η βλακεία που δεν απενεργοποιειται μονίμως το start stop κάποια στιγμή θα προκαλέσει φθορα, πχ σε μια κατηφορική διασταύρωση που πήγαιναμε σημειωτον με νεκρά το αυτοκίνητό έσβησε και άναψε 30 φορές.
Εχω πει ότι από peugeot δεν περνούσα ούτε από έξω μέχρι πριν λίγα χρόνια, ελπίζω να μην ξαναγυρίσουμε στα ίδια.
-
@ Drgerry
Όταν αλλαζεις από πρωτη σε Δευτέρα κάνε το εξής.
Καθώς είναι επιλεγμένη η πρωτη, όταν πας να κατεβάσεις σε δευτέρα πίεσε το μοχλό προς τα εσένα όντας ήδη τοποθετημενος στην πρωτη ταχυτητα και καθώς το έχεις πιεσει ελαφρώς αριστερά τότε κατέβασε σε δευτερα. Θα μπει πολυ πιο ευκολα η Δευτέρα.
Δηλαδή η κίνηση του χεριου σου να μην ειναι μια ευθεία γραμμή αλλά κάτι σαν το γράμμα, 'Γ'.
Όπου η πρωτη σχέση είναι στην ανω γραμμή του 'Γ' τέρμα δεξιά.
Ελπίζω να τον κατάλαβες.
-
Σύμφωνα με την Peugeot η βλάβη στην υποβοήθηση λωρίδας είναι δευτερεύουσα και η κύρια βλαβη είναι στην κρεμαγιέρα (ηλεκτρικό μοτέρ;). Το αυτοκίνητο είναι για να κάνεις μπράτσα. Στην πραγματικότητα δεν μπορεί να οδηγηθεί.
Δηλαδή είναι 20 μέρες σχεδόν ακινητοποιημένο.
-
Δε θέλω να ζω σε κανένα ροζ συννεφάκι και πριν επιλέξω αυτό το αμάξι είχα αμφιβολίες όσον αφορά την αξιοπιστία του.Αλλα όλοι αναφέρθηκαν στην εγγύηση και πως αν είναι να σου τύχει κάτι θα είναι σε οποιοδήποτε αμάξι μπορεί να επιλέξεις. Πάντως αν μπω να κράξω το οποιοδήποτε αμάξι σίγουρα οι κάτοχοι τους θα νιώσουν σαν επτάχρονοι που τους θιγω το παιχνίδι που επέλεξαν και αυτή είναι η αλήθεια.Οταν κάποιος κάνει μια επιλογή θεωρεί ότι είναι και σωστή άλλωστε γιατί να το επέλεγε;
-
Κατανοητό αυτό που λες και τουλάχιστον εσύ αγόρασες συννηδειτα ότι δεν παίρνεις τέρας αξιοπιστίας το να θιγομαστε γιατί το αμάξι που επιλέξαμε και βγάζει βλάβες είναι το περίεργο.
-
Σύμφωνα με την Peugeot η βλάβη στην υποβοήθηση λωρίδας είναι δευτερεύουσα και η κύρια βλαβη είναι στην κρεμαγιέρα (ηλεκτρικό μοτέρ;). Το αυτοκίνητο είναι για να κάνεις μπράτσα. Στην πραγματικότητα δεν μπορεί να οδηγηθεί.
Δηλαδή είναι 20 μέρες σχεδόν ακινητοποιημένο.
Μου'χε τύχει στo Punto, μοντ. 2001 (αυτά που είχαν τότε το κουμπί CITY για την υποβοήθηση).Με πέτυχε σε ξεπαρκάρισμα -ευτυχώς κοντά στο σπίτι- και νόμιζα ότι κουμαντάρω πλοίο για να βγω από το λιμάνι! Ας πούμε ότι είσαι και σχετικά τυχερός,επειδή σε μένα ήμουν εκτός εγγύησης (έτος 2005,μετά από λίγους μήνες το έδωσα ανταλλαγή σε εμπορία) ζητούσαν για την καινούρια κρεμαγιέρα ~700 ευρώ στην επίσημη αντιπροσωπεία και βρήκα εκτός αντιπροσωπείας με ~400-500 ευρώ και την άλλαξα.
-
Είναι καλό να ξέρεις ότι δεν είσαι ο μόνος.
Πέντε μέρες το χάρηκα και είκοσι κάθεται Καινούργιο αυτοκίνητο. Αν είναι δυνατόν. Που έπρεπε να τρέξουν να το φτιάξουν
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)