-
''χαζοηλεκτρονικά του Σουιφτ που τα έχω απενεργοποιημένα γιατί ειναι μάπα.''
Όταν λέω για υπερβολές : τα ηλεκτρονικά του swift είναι ηλεκτρονικά όλων των σύγχρονων αυτοκινήτων .
Συνεπώς αν τα απενεργοποιήσεις στο swift θα τα απενεργοποιούσες και σε οποιοδήποτε άλλο.
''VW Polo 1.0 DSG Highline''
Τιμή συγκεκριμένης έκδοσης με εξοπλισμό GLX 21.241 € , δηλαδή 5.000 ευρώ πάνω από το SUZUKI ,και αυτά με 2 χρόνια εγγύηση και όχι 7. Μιλάμε για άλλη κατηγορία .
''ξενέρα όταν παραδίδεις σε πελάτες glx του κουτιού, αλλά μην είμαι αχάριστος...''
Συμφωνώ sette . Ήμουν από τους τυχερούς που παρέλαβαν GLX HYBRID SILVER PREMIUM με εξτρά πίσω αεροτομή , το καλό μέσα μπράτσο και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος .
''Καταρχάς, αυτά που λέτε για τις πιέσεις, συμφωνώ 100%. Οι μεγάλες πιέσεις, είναι είτε για πολύ φορτωμένο αυτοκίνητο, είτε για Αττική Οδό/Αυτοκινητόδρομο''
Ακριβώς . Όταν δίνει πιέσεις 36 psi και 40 psi είναι σαφές ότι προορίζεται για χαλί ευρωπαϊκούς δρόμους και όχι για ελληνικούς αστικούς δρόμους,που έχουν να στρωθούν πάνω από 15 χρόνια. Χαμηλώνοντας τις πιέσεις , σε λογικά πλαίσια , 32-33 , που είναι οι πιέσεις που έχουν τα αντίστοιχα ελαστικά σε άλλα αυτοκίνητα , το αυτοκίνητο γίνεται λιγότερο σκληρό χωρίς να χάνει στο ελάχιστο στοιχεία της εξαιρετικής καρτίστικης συμπεριφοράς .
''Για τη κατανάλωση, το ξερό 6αρι που βλέπω, είναι υπερβολικά τίμιο, όταν αναλογιστεί κανείς, τη συσσωρευμένη κατανάλωση που κουβαλάει, λόγω test drives... Θεωρώ εφικτά τα 5-5.5 στη πόλη.''
Η πραγματική κατανάλωση για τον κανονικό ιδιοκτήτη ,τουλάχιστον στο HYBRID , θα προσγειωθεί σε ένα εκνευριστικά σταθερό 4,5 , χωρίς καμία ιδιάιτερη προσπάθεια . Το καλοκαίρι με κλιμά πάει στο 4,7.
''Ο κινητήρας, σπιρτόζικος και με έφεση στο στροφάρισμα, αλλά όταν πέσουν οι στροφές(και δεν έχεις περισσότερες από 2 γραμμές στη μπαταρία του υβριδικού), λίγο 'κούφιος΄.
Όταν το μάθει ο οδηγός του , δηλ.μετά από 3000-4000 χλμ , δεν θα μένει ποτέ από γραμμές στην μπαταρία . Εγγυημένα.
''για δες από Δευτέρα και ρώτα στο συνεργείο, ποιο το μεγαλύτερο φάρδος που δέχεται η ζάντα του swift στην glx''
Ομολογώ ότι το έχω σκεφτεί και εγώ . Σε κάθε περίπτωση οποιαδήποτε αλλαγή ελαστικών θα έχει θετικό αποτέλεσμα.
Αυτά.
-
Είναι διαφορετικής κατηγορίας αυτοκίνητα πρακτικά. Αυτό που έχει καταφέρει το Swift είναι να βγάλει εκτός αγοράς όλο το κάτω άκρο του b segment που αποτελεί και τον ανταγωνισμό του. Το Μitsubishi space star είναι τενεκές δίπλα του, η Nissan 'αναγκάστηκε' να ανέβει σε κόστος γιατί το ινδικό micra της ήταν επίσης άθλιο στα ίδια χρήματα, η Ford σταμάτησε να διαθέτει το KA+, κι έμεινε η Toyota να δούμε αν το νέο Yaris θα συνεχίσει να έχει μέτριες εξοπλιστικά εκδόσεις που θα πατάνε με το ένα πόδι στην κατηγορία κόστους του Swift.
-
Είναι εύλογο, να κάνουμε συγκρίσεις με άλλα αυτοκίνητα, αλλά το να συγκρίνει κάποιος Polo με Swift, μάλλον δείχνει ότι δεν έχει ιδέα του τι θέλει. Μιλάμε για εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα, όπου θα ενδιέφεραν τον ίδιο εν δυνάμει αγοραστή, μόνο αν αυτός αποφάσιζε με βάση λογικής 'μου αρέσουν και τα 2, τα χρήματα επαρκούν να αγοράσω όποιο γουστάρω, οπότε ας πάω να τσιγκλίσω τους πωλητές να δω ποιος θα λυγίσει πρώτος'. Το Polo, έχει κάποια μεγάλα πλεονεκτήματα. Θα ήταν μυωπικό να το αρνηθεί κανείς. Μεγαλύτερο φάρδος πίσω(οπότε αν σώνει και καλά θέλει κάποιος να βάλει πίσω 3 άτομα, θα φάει λιγότερες κατάρες...), πιο ήσυχο στο ταξίδι με πάτημα μεγαλύτερου αυτοκινήτου, πιο 'μαλακό' και άνετο, λιγότερο διαδραστικό στην οδήγηση(ναι, υπάρχουν οδηγοί που θέλουν λιγότερο feedback κατά την οδήγηση, λιγότερο κοφτερές/νευρικές αντιδράσεις, πιο 'αποστειρωμένη' αίσθηση), με πιο 'premium' και εικόνα εσωτερικού μεγαλύτερου αυτοκινήτου(προσωπικά, ΔΕΝ έρχομαι σε οργασμό με μαλακά πλαστικά, αλλα όπως τη βρίσκει ο καθείς...) και τέλος, μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Το Swift από την άλλη, εκτός ότι είναι πιο κοντά σε αίσθηση με παιχνιδομηχανή, έχει ξεκάθαρα πιο σπορτιφ δυναμικά χαρακτηριστικά(τιμόνι, φρένα, ανάρτηση), είναι σαφώς πιο διαδραστικό στην οδήγηση, έχει πολύ πιο μαζεμένες εξωτερικές διαστάσεις(κοντά σε αυτοκίνητο πόλης) που κάποιους επίσης τους 'καίει'. Το ύψος για τα κεφάλια πίσω είναι από τα 'καλά' της κατηγορίας, ο χώρος για τα γόνατα επαρκέστατος και ο χώρος αποσκευών αν και μικρός στα 'χαρτιά', θεωρώ πως είναι σχεδόν πλήρως εκμεταλλεύσιμος χωρίς 'μαγείρεμα' της επίσημης χωριτικότητας. Για τους κινητήρες, η 'σωστή' σύγκριση, αφορά tsi 95 και 1.2 90 hybrid. Έχοντας οδηγήσει ΚΑΙ τα 2, δεν βρίσκω κανένα πλεονέκτημα για τον tsi. Ίσα ίσα, που σε όμοιες συνθήκες, ο γερμανικός, καίει αρκετά παραπάνω(βλέπε τεστ περιοδικών). Το πρόβλημα σε όλα αυτά είναι ότι, ο 95αρης, δεν έρχεται σε επίπεδο εξοπλισμού highline που είναι εγγύτερο στο GLX, αν και ΧΩΡΙΣ κάμερα οπισθοπορείας, navi, full led φώτα και θερμαινόμενα καθίσματα... Οπότε, συγκρίνοντας εκδόσεις κινητήρα, έχουμε σε παραπλήσια τιμή, ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά εξοπλισμού(comfortline vs GLX) ή μεγάλη διαφορά τιμής, με παραπλήσιο εξοπλισμό(comfortline vs GL+). Αν θέλουμε να συγκρίνουμε GLX με highline(προσθέτοντας αυτά που λείπουν στη τελευταία σε σχέση με την GLX, ίσως ανακατεύοντας και ολίγον από R-line...), η διαφορά, ξεπερνάει τα 3500-4000 ευρώ και πλησιάζει επικίνδυνα το hybrid sport με το τρέχον πρόγραμμα έκπτωσης των ~ 670 ευρώ... Φυσικά, ο 115 σε σχέση με τον 90ρι του swift, κερδίζει κατά κράτος σε επιταχύνσεις εν κινήσει, λιγότερο από στάση, καταναλώνοντας ωστόσο πολύ περισσότερο, αλλά όπως ανέφερα, σε επίπεδο τιμής με τα εξτρά του GLX(navi, κάμερα, θερμαινόμενα, full led φώτα), η R-line, με τα 115, πλησιάζει το 1.4 hybrid(με δωρεάν μεταλλικό), όπου απλά δεν υπάρχει σύγκριση(εντελώς φιλικά, για να μη ξεφτιλίσουμε τη συζήτηση)...
-
20 εκ. διαφορά έχουν σε μηκος polo/swift, πρακτικά μικρη διαφορά. Αλλωστε το Σουιφτ καθεται μόνο του μεταξυ 2 κατηγοριών από θέμα μήκους. Μάλλον θεωρείτε το Απ ανταγωνιστή του στο γκρουπ. Ενδιαφέρον.
Τα ηλεκτρονικά δε με ενδιέφεραν αρα δε θα εξόπλιζα αντίστοιχα το Πόλο. Θερμαινόμενα καθίσματα; Δε ζω στο Χοκαϊντο, δε τα θελω, δε θελω να τα πληρώσω (στο Πολο). Τα πλήρωσα (στο Σουιφτ). Χάλια χάρτες; Δε τους ήθελα, τους πλήρωσα. Λεϊν ασσιστ που συνέχεια ειδοποιεί, για μέσα στη πόλη; Έλεος.
Έλα παιδιά, δείτε πόσα GLX κυκλοφορούν. Ελάχιστα.
Sette, Masterauto, δωστε 17.600 (+ 300 για μεμβράνες αναγκαστικά γιατι το τζαμι ειναι σαν ακρυλικο άρα πας για έγκαυμα το καλοκαίρι......ευτυχως έχει θερμαινόμενα καθίσματα) όπως έδωσα καλώς ή κακώς και πειτε μου αν θα συγκρίνατε το σουιφτ με άλλο 'μεγαλύτερης' κατηγορίας. Μιλάω για την έκδοση που αγόρασα και που καταργήθηκε πάντα. Αν έπαιρνα την 12.700 βασική θα έλεγα άλλα. -
Στο γκρουπ δεν υπάρχει άμεσος ανταγωνιστής. Ούτε το Up είναι ούτε το Polo. Η Suzuki έχει επιλέξει να κινείται ανάμεσα στις γραμμές των παραδοσιακών κατηγοριών και σε μέγεθος και κοστολογικά. Αυτή η κίνηση με το Swift τους βγαίνει, ενώ με το Baleno υποχώρησαν άτακτα.
-
Στο γκρουπ δεν υπάρχει άμεσος ανταγωνιστής. Ούτε το Up είναι ούτε το Polo. Η Suzuki έχει επιλέξει να κινείται ανάμεσα στις γραμμές των παραδοσιακών κατηγοριών και σε μέγεθος και κοστολογικά
Σε κανένα κατασκευαστή. Εχουν οχήματα είτε στα 4μ είτε στα 3.5. Το Σουιφτ καθεται στο κεντρο. Απλά το λεω για Σεττε, Μαστεροτο που τόλμησα να το συγκρινω με 'αλλη' κατηγορία και οχι με Απ, C1 και δε ξερω εγω τι άλλο.
Κοστολογικά ΟΧΙ. Εχουν κανει φτήνιες σε βασικά για να σου δωσουν μπιχλιμπιδια. Αυτό λέμε. Οταν ηρθε η gl/gl+ το '17 ΔΕΝ είχαν στην ουσια προσκέφαλα πίσω αλλά μικρά εξογκώματα. ΔΕΝ το είπε κανένας ποτέ. Ήταν επικίνδυνα που να πάρει! Βασικός λόγος να παρω την GLX που τα έιχε (ωωωωωωωωωωωωωωωωωω) στανταρ! Απο το '18, '19 ξεκίνησαν να φέρνουν με ρυθμιζόμενα προσκέφαλα πίσω στις φτηνές εκδόσεις. -
Τι καλά που τα λέει ο sette εκεί με τις εκδοσεις, μπράβο τέκνον μου.
Εγώ πάλι αρχίζω και μπερδευομαι με τις εκδόσεις. Λέω ένα βάλε μου μια από ολά (το glx) και τελειώνει η υπόθεση.
Χρησιμοποιω όλη μέρα τα ηλεκτρονικά του. Παιδιά έχουν αλλάξει τον τρόπο οδήγησης μου. Σαν κανιβαλος ορμουσα και οδηγουσα, πλεον αυτοματα κρατω τις αποστασεις ωστε να μην χτυπησει το συστημα, και κάποιες φορές μάλιστα με έσωσε.
Το adaptive το εχω ξεσκίσει σε σημείο που φοβάμαι μη το κάψω.
Κρατάει πολύ ωραία τις αποστάσεις με τις ταχύτητες.
Το lane assist δεν κάνει θόρυβο σε εμένα, απλά αναβοσβηνει στην οθόνη και νιώθεις ένα μικρό τρεμουλο στο τιμόνι σαν περνάς από φθαρμένα μάτια της γάτας.
Το χειμώνα πρώτα ανάβω τα θερμενομενα, Παιδιά είναι απόλαυση τα θερμενομενα το πρωί.
Sette μη ξεχάσεις τις διαστάσεις στα ελαστικά το ανώτερο στο φάρδος, έτσι μπορώ να βρω πιο προφίλ θα ταιριαξε, θα του βάλω σε διάμετρο παρόμοια με τις 17αρες του sport
-
''20 εκ. διαφορά έχουν σε μηκος polo/swift, πρακτικά μικρη διαφορά''
3,84 με 4,05 .Η διαφορά είναι τεράστια . Το polo αγγίζει την μεσαία κατηγορία . Άλλο μεταξόνιο . Συμπεριφορά μεγαλύτερου αυτοκινήτου . Πορτ μπαγκάζ 350 λίτρα. το swift είναι αρκετά μικρότερο , δεν προορίζεται να παίξει άνετα τον ρόλο κυρίως αυτοκινήτου μιας οικογένειας όπως το polo.
''Τα ηλεκτρονικά δε με ενδιέφεραν αρα δε θα εξόπλιζα αντίστοιχα το Πόλο''
Συνεπώς θα έπαιρνες την comortline , με φώτα αλογόνου εν έτει 2020 , απλό cc, air condition με μανιβέλες . Παρεπιπτόντως
τα ηλεκτρικά πάλι τα έχει : ESP με ABS, ASR, MSR, EDL ,Hill Start Assist ,Front Assist ,City Emergency Braking ,Fatigue Detection κλπ.
''+ 300 για μεμβράνες αναγκαστικά γιατι το τζαμι ειναι σαν ακρυλικο άρα πας για έγκαυμα το καλοκαίρι''
Σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα ισχύει το ίδιο . Από τα αυτοκίνητα της οικογένειας , CHR, Τ-ROCK ,COROLLA όλα χρειάστηκαν μεμβράνες την επόμενη μέρα.
Πάντως για να το κλείσω θεωρώ ότι και polo να έπαιρνες πάλι θα διαμαρτυρώσουν αλλά για άλλους λόγους !!!
Επειδή το Polo που θα έπαιρνες το έχει συνάδελφος με τον οποίο πηγαινοερχόμαστε στην δουλειά εδώ και ένα μήνα , θα σου δώσω μερικά στοιχεία που θα σε πείραζαν στο polo :
εκνευριστικός κινητήρας στις χαμηλές στροφές (λες θα σβήσει δεν θα σβήσει ) , φώτα αλογόνου καντηλέρια , μέγεθος αυτοκινήτου (δεν το λές και διαβολάκι πόλης) , παρκάρισμα χωρίς κάμερα-αισθητήρες , ακριβότερο σέρβις, και το κυριότερο κατανάλωση !!! Τέλος θα πλήρωνες στάνταρ ,όπως και ο συνάδελφος τα 450 ευρώ για άλλα δύο χρόνια εγγύηση βρίζοντας γιατί πληρώνεις νταβατζιλίκι αυτά που άλλες εταιρείες τα δίνουν δωρεάν.
-
Δηλαδή τώρα, μιλάμε στα σοβαρά όταν συγκρίνουμε UP με Swift; Σε τι συγκρίνονται; Στο στήσιμο; Στο χώρο αποσκευών-καταπακτή του UP; Στη ποιότητα-πλαστικά lidl/ακάλυπτο μέταλλο παντού; Σε κινητήρες(φυσικά, μπορεί κάποιος να αναφέρει tsi 90 και μετά να του απαντήσω για το κόστος...); Το να μην θέλει κάποιος τον εξοπλισμό του GLX, κατανοητό και φυσιολογικό. Αλλιώς, θα πουλούσαμε μόνο GLX. Όχι όμως να συγκρίνουμε τσίπικες εκδόσεις με πλούσιες, γιατί απλά μας βολεύει... Το GL+ πάει κόντρα στο comfortline Polo μαζί με κάποια εξτρά(πχ κάμερα/θερμαινόμενα). Ακόμη και χωρίς αυτά(δείτε τι χρεώνει η VW...), υπάρχει σεβαστή διαφορά τιμής και ξεκάθαρα άλλη στόχευση των 2 αυτοκινήτων. Δεν είναι κάποιο κακό και κάποιο άριστο. Το να κοιτάει όμως κάποιος αυτά τα 2 ανταγωνιστικά, μάλλον δεν έχει ιδέα περί των αναγκών του και των διαφορών των 2 αυτοκινήτων...
-
Είναι διαφορετικής κατηγορίας αυτοκίνητα πρακτικά. Αυτό που έχει καταφέρει το Swift είναι να βγάλει εκτός αγοράς όλο το κάτω άκρο του b segment που αποτελεί και τον ανταγωνισμό του. Το Μitsubishi space star είναι τενεκές δίπλα του, η Nissan 'αναγκάστηκε' να ανέβει σε κόστος γιατί το ινδικό micra της ήταν επίσης άθλιο στα ίδια χρήματα, η Ford σταμάτησε να διαθέτει το KA+, κι έμεινε η Toyota να δούμε αν το νέο Yaris θα συνεχίσει να έχει μέτριες εξοπλιστικά εκδόσεις που θα πατάνε με το ένα πόδι στην κατηγορία κόστους του Swift.
με σωστή τιμολόγηση, κάποια από αυτά τα αυτοκίνητα, είχαν μια χαρά λόγο ύπαρξης. Το space star ας πούμε, είναι εξαιρετικά τίμιο ως χιλιάρι. Ως 1200, απλά δεν... To Ka+, μου θύμισε λίγο τη κρίση ταυτότητας του Fox(αν δεν ήταν VW, θα είχαν γίνει μέχρι και πορείες για την απόσυρση του...). Δεν προσέφερε ιδιαίτερα χαμηλότερα κόστη από Fiesta(ειδικά προηγούμενης γενιάς ή βασικών εκδόσεων), ενώ παράλληλα, έχανε αρκετά σε εμφάνιση και κινητήρια σύνολο. Συμπερασματικά, πιστεύω ότι έχασε το στοίχημα, λόγω μη επαρκούς τιμολογιακης διαφοροποίησης σε σχέση με το καταξιωμένο Fiesta, ενώ απέτυχε να προσελκύσει και τους κατόχους Ka, όντας πολύ διαφορετικό αυτοκίνητο από αυτά. Το ινδικό micra, μιας και έχω κάνει εκατοντάδες km σε νησιά με δαύτο, ήταν μια χαρά αυτοκίνητο για τα χρήματα του. Απλό, εύχρηστο, αξιόπιστο, με χαμηλή κατανάλωση και συμπαγείς εξ. διαστάσεις(χωρίς να έχει τραγικούς χώρους). Ειδικά για ενοικιαζόμενο, όταν ο ανταγωνισμός είχε προηγούμενο polo 1.0 MPI trendline με 75 ατίθασα... Το πρόβλημα με αυτά τα αυτοκίνητα στην Ευρώπη, έγκειται στα 'θέλω'(και snobισμό) του μέσου Ευρωπαίου αγοραστή. Αυτό 'έφαγε' κάτι Celerio/Baleno... Τώρα, για το yaris θα προτιμούσα να μη σχολιάσω, γιατί θα γίνω κακός...
-
+1
-
''20 εκ. διαφορά έχουν σε μηκος polo/swift, πρακτικά μικρη διαφορά''
3,84 με 4,05 .Η διαφορά είναι τεράστια . Το polo αγγίζει την μεσαία κατηγορία
Μεσαία κατηγορία; Ξέρεις ποια είναι αυτή; Μεσαία αυτοκίνητα (D Segment) είναι οι Alfa Giulia, BMW 3, Merc C κλπ.
Επίσης κάτι άλλο που γράφτηκε για τα ηλεκτρονικά: δεν είναι όλα ίδια. Η ρύθμιση σε κάποιο αυτοκίνητο μπορεί να είναι εντελώς εκνευριστική και σε ένα άλλο απροβλημάτιστη.
-
Επίσης κάτι άλλο που γράφτηκε για τα ηλεκτρονικά: δεν είναι όλα ίδια. Η ρύθμιση σε κάποιο αυτοκίνητο μπορεί να είναι εντελώς εκνευριστική και σε ένα άλλο απροβλημάτιστη.
+1
-
Λοιπόν, το ινδικό όπου αναφέρουν πως παει καλα στις λακουβες και έχει την χρυσή τομή στην άνεση και στην οδική συμπεριφορά, φορά ελαστικό 185/65/15. Σε αυτήν την διάσταση το προφίλ του ελαστικού είναι 119 mm ~ 12εκ.
Στα ευρωπαϊκά το ελαστικό είναι 185/55/16 με προφίλ ελαστικού 102mm ~ 10 εκ.
Για να αποκτήσουν τα ευρωπαϊκά παρόμοιο προφίλ πρέπει να φορέσουν 195/60/16, όπου το προφίλ ελαστικού 117mm ~ 12εκ
Να ένα ωραίο σε αυτές τις διαστάσεις.
https://www.elastikaleader.gr/elastiko-autokinitou/bridgestone/turanza-t001/195-60-r16-89h-911442
Εδώ, δοκιμή του swift αλλα με τα 12 εκ προφίλ ελαστικού.
'.....The ride feels a little on the firm side and a bit jiggly over rough patches at low speeds, but as you pick the pace up, it smoothens out beautifully. Once you’ve gotten going, bump absorption is actually rather good and the suspension works really silently. Overall, the ride has a nice maturity to it and endows the Swift with a nice, big-car feel, even though it’s so much lighter this time.'
https://www.autocarindia.com/car-reviews/2018-maruti-suzuki-swift-review-test-drive-407095
'....Driving over sections of rutted roads the car doesn’t feel skittish and bouncy, taking the rough stuff in its stride. Over sharp bumps and through deep pot holes the impact is more heard than felt. Which we’d say is a good thing. There is however a weak spot. While the set up is stiffer than on the Dzire, overall it’s still set up for city speeds over Indian roads. As a result, out on the highway at triple digit speeds you will find a mild to moderate case of oscillation when the suspension refuses to settle down completely.'
https://www.evoindia.com/cars/maruti-suzuki-swift-review
Στην φωτογραφία η ινδική έκδοση με τα 12 εκ προφίλ και η Ευρωπαίκή με τα 10 εκ.
-
Εγώ ξέρω πάντως ότι της κοντής ψ@λής, οι τρίχες (τα λάστιχα) της φταίνε...
Η ουσία είναι ότι όπως σωστά ειπώθηκε αυτό το αυτοκίνητο έχει νόημα μόνο στη φθηνή, άντε και στη μεσαία έκδοση εξοπλισμού. Παραπάνω (έκδοση GLX) έχει να αντιμετωπίσει πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα στα ίδια λεφτά, έχοντας να αντιπαραβάλει μόνο τη χαμηλή κατανάλωση του και τον πλήρη εξοπλισμό. Ζυγίζουν όμως τα θερμαινόμενα και η κάμερα οπισθοπορείας όσο οι χώροι, η δουλεμένη ανάρτηση (όχι δεν θα βάλω μπαλόνια για να αποκτήσω αυτό που λείπει), η καλή ηχομόνωση, η άνεση, η απτή ποιότητα κατασκευής; Απλώς όχι!
-
Τωρα έχω απάντηση καρφί, αλλά επειδή είσαι ο Χάρης την γλύτωσες.
Πανε ρε Χαρη βαλε 2 με 3 εκατοστα μικροτερο προφιλ στο focus και ελα πες μας μετα
Χάρη δεν έχει θέμα στη απτή ποιότητα. Είναι στο επίπεδο του ibiza.
Έχει μεγάλους εσωτερικούς χώρους, στρίβει εκπληκτικά, έχει πολύ καλό κιβωτο, υπερπληρη εξοπλισμό, που όλα τα συστήματα adas και full led μαζί με όλα τα multimedia και bosch στερεο όλο με εξαιρετικά ηχεία, και φυσικά ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ κατανάλωση.
Τι άλλο θες για ένα αυτοκίνητο πόλης και εκδρομών;
Το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί με τέτοια πιο μεγαλα προφίλ, απλά ως η αντίστοιχη έκδοση του st line έρχεται στην Ελλάδα η RS χωρίς την δυνατότητα να έχει πιο νορμάλ ελαστικό για το βάρος του αυτοκινήτου.
Η λύση είναι απλά να αλλάξεις διάσταση προφίλ όταν αλλάξεις ελαστικά και τελειώνει το θέμα με το προφίλ.
-
Γύρε, παραλογίζεσαι αντίστοιχα με την παροιμία με τις τρίχες που προανέφερα!
Το αυτοκίνητο κρίνεται βάσει του προφίλ των ελαστικών που έχει επιλέξει ο κατασκευαστής και στο οποίο μόνο μικρές παρεμβάσεις όσον φορά τη διάμετρο των ελαστικών μπορούν να γίνουν, γιατί αλλιώς αρχίζουν άλλα θέματα με το βήμα, τις επιδόσεις, την οδική συμπεριφορά, πιθανώς ακόμη και με τη λειτουργία του ESP...
Και η εκπληκτική συμπεριφορά που μου γράφεις, έλα να μου πεις αν θα παραμείνει εκπληκτική όταν βάλεις λάστιχα μπαλόνια, για να βελτιώσεις την άνεση και τις αναπηδήσεις του πίσω άξονα. Καλώς οι κακώς αρκετοί άλλοι έχουν πετύχει πολύ καλύτερο συμβιβασμό άνεσης και οδικής συμπεριφοράς. Εσύ βέβαια προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα...
Όταν θελήσεις να ξαναμιλήσουμε σοβαρά, μην μου γράψεις για τα λάστιχα.
-
ΟΚ, κέρδισες!
-
Εσύ παρλογιζεσαι
Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε στους δρόμους της κεντρικής Ευρώπης και αποφασίστηκε να φορέσει αυτό το προφίλ, σε εμάς όμως δεν κάνει αυτό το προφίλ λογω μεγάλων εγκαρσιων ανωμαλιών που σκάβουν σε κάθε δρόμο για καλώδια και αέριο. Στο εξωτερικό δεν ειναι έτσι.
Το ίδιο ακριβώς είχε συμβεί με το s cross, με το που άλλαξαν οι ιδιοκτήτες στην Ελλάδα προφίλ το αυτοκίνητο βρήκε τη υγεία του.
ΞΑΝΑ λέω βάλε στο focus 2 με 3 εκατοστά μικρότερο προφίλ και κάνε βόλτες στα στενά της πόλης, και έλα να πεις ξανά τις ατάκες σου.
Επίσης τι να μιλήσουμε σοβαρα; εδώ δεν το έχεις οδηγήσει, αλλά έχεις και άποψη.
-
Ρε Χάρη δεν το οδηγήσεις να νιώσεις πως αντιδρουν τα ελαστικά, πως μπαίνεις σε αντιπαραθεση.
Εδώ με γαλλικό σιτροεν αν αλλάξει 2 εκατοστά το προφίλ το νιώθεις έντονα, πόσο μάλλον σε μια πιο σφιχτή ανάρτηση.
Η αίσθηση στριφτερου αυτοκινήτου και άμεσου εμπροσθιου συστήματος ισχύει και για τα swift με μεγαλύτερο κατά 2 εκ προφίλ, όπως αναφέρουν οι δοκιμές του, οπότε με μεγαλύτερο τροχό και ίδιο προφίλ θεωρώ πως η πτώση στην αμεσότητα θα είναι μικρή.
Δεν έχει να κάνε τοσο με την σχεδίαση της ανάρτησης οσο με το βαρος του αυτοκινητου στον πίσω αξονα που δεν μπορει να τσαλακωσει την σκληρη πλαϊνη γομα των μικρών σε προφιλ ελαστικων.
Νέο Suzuki Swift 2017