-
Χεχε, Κριτσικαρος και εσυ.
Τι;;; μονοτερμα;;; Άσε ρε....
Μέχρι και τι χαλυβα εχει το fiesta και το σουτζουκακι τους κατέβασα.
Αφού άρχισαν τα 'προβοκαρω' και τα 'μιζεριασματα' ....έμπαιναν γκολακια μετα το 60ο λεπτό και κατέρρευσε η άμυνα.. τριγωνακια έκανα σε αντίπαλη περιοχή.
Έμαθαν μπαλίτσα , χααχαχααχα
Καλά ο γάτος περπαταει και βλεπει λακκούβα στον δρόμο και πέφτει μέσα.
Αγριογατος.
Κοίτα τι έχω βρει και μ αρεσει πολυ....
Απλα γαματο gadget
χαχα!
αν ρωτήσεις τα παιδιά, μάλλον για 7-1 θα το είδαν το παιχνίδι! Εκεί με το χάλυβα σκόραρες από στημένη φάση!
Δεν το αφήνεις και εσύ το Swift;
ρε συ, εγώ έχω βρει πουλέν τουλάχιστον, παίζει σε 4 κατηγορίες (Β, Β SUV, C, C SUV), εσένα δεν παίζει ούτε καν στη δική του (Β)!
Β: Θέλει ένας να πάρει 208 αλλά δεν χωράει ο σκύλος του ή ο γιός του πίσω; λέει δεν δίνω 2 χήνες, να πάρω ένάμιση νούμερο μεγαλύτερο;
Β suv: από 18-35.000 παίζει, όπως βλέπεις στο φόρουμ, και αυτός που ψωνίζει Arona, και αυτός που κοιτάει στα 30+
περάσαν λίγο τα χρονάκια, λίγο η μεσούλα, λίγο ότι φορτώνεις σε ύψος λίγο ποιο πολλά πραγματάκια, λίγο και η μόδα..
C SUV: με τα μικρά της κατηγορίας παρόμοιοι ή καλύτεροι χώροι (C-HR), με τα μεγάλα κερδίζεις πάρκινγκ και κάνα φράγκο.Στο Swift πας, αν θες λίγο μεγαλύτερο και με καλύτερα στοιχεία στο δρόμο Ignis..!!
-
Χαχαχα Τυφλοί θα ναι μου φαίνεται
Ακου 7-1...
Ειχα και μετρήσεις εκατοστών των πίσω θέσεων να τους σερβίρω αλλά ως μεγάλη ομάδα είχα fairplay, τους 'λυπήθηκα'.
Αυτοί οι fordaκιδες πίστευαν πως είναι η Βραζιλία στο μουντιαλ και ηρθε η Γερμανία και ταπεινώσε επιχειρήματα.
Ναι ρε γαμωτο πως έμπλεξα με αυτήν την ομάδα. Εδώ λέμε να κάνουμε μεταγραφές καλές, και αυτοι διωχνουν γκολτζιδες επιθετικους Έφυγε το turbo 1.0 swift
To sport μείωσε τους ιππους.
Είχαμε και στόπερ για τους παλιούς και τους οριτζιναλ το jimny.....πάει και αυτό.
Ότι να ναι ρε γαμωτο...παραγκααα
χαχα!
αυτή ήταν η ποιο σοβαρή/ουσιαστική/μεστή συζήτηση που είχαμε σε αυτό το φόρουμ τους 6-7 περίπου μήνες που συμμετέχω ενεργά!
Καλό βράδυ, περιμένω αντεπίθεση από Suzuki στο άμεσο μέλλον! Δεν ξεχνάμε..
-
Χαχαχα Τυφλοί θα ναι μου φαίνεται
Ακου 7-1...
Ειχα και μετρήσεις εκατοστών των πίσω θέσεων να τους σερβίρω αλλά ως μεγάλη ομάδα είχα fairplay, τους 'λυπήθηκα'.
Αυτοί οι fordaκιδες πίστευαν πως είναι η Βραζιλία στο μουντιαλ και ηρθε η Γερμανία και ταπεινώσε επιχειρήματα.
Ναι ρε γαμωτο πως έμπλεξα με αυτήν την ομάδα. Εδώ λέμε να κάνουμε μεταγραφές καλές, και αυτοι διωχνουν γκολτζιδες επιθετικους
Έφυγε το turbo 1.0 swift7
To sport μείωσε τους ιππους.
Έδιωξαν εκπληκτικό σέντερ φορ που οι μπλούζα του έγραφε μονο 'ΑΧ!'. Ολοι ήξεραν το υπολοιπο
Είχαμε και στόπερ για τους παλιούς και τους οριτζιναλ το jimny.....πάει και αυτό.
Ότι να ναι ρε γαμωτο...παραγκααα
-
Storm wrote:
Ωραίο το Vitara ρε συ, αλλά πολύ αυτοκίνητο για μένα. Όταν μπήκα μέσα μου φάνηκε τεράστιο...
νομιζω ενα - δυο εκατοστα μακρυτερο? θες και 5 και πανω για να εχει διαφορα. το μηκος του αυτοκινητου ε?
παντως ειναι αλλες αναγκες το ενα, αλλες το αλλο. με βιτ παιρνεις λιγοτερα μπλιμπλικια αλλα καλο σημειο εκκινησης και ευκολες αναβαθμισεις για οφ ροαντ, στα σιτροεν παιρνεις χλιδα μετακινησης, σκεψου τη διαφορα σε μυρωδιες οπως προελαλησα, μπουρμπερη λοντον βι ες μασχαλη ιδρωμενου μπετατζη. βασικα θα γουσταριζα ενα πι ες έι πραγματικο τετρα με τα χιλια, αλλα οχι χουβερ ηλεκτρικες παπαριες.
Το Vitara είναι εκ' των πραγμάτων ποιο offroad από το Aircross. Εγώ το καταλάβα και από το ψαχούλεμα στην ποιότητα των εξωτερικών πλαστικών.
Πάντως στο μήκος είναι σχεδόν ίδια. Πως μου φάνηκε εμένα τόσο μεγάλο, είναι ανεξήγητο.
Αν σου πω ποιο ήταν ο κύριος λόγος που το απέκλεισα μάλλον θα βάλεις τα γέλια. Δεν είχε ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες. Και αυτός ήταν ο λόγος. Για την δική μου περίπτωση άκρως απαραίτητος εξοπλισμός.
-
Παρακολουθούσα την αγορά των 3 αιρκρος από τον Σεπτέμβριο , μέχρι να βρώ και την δική μου δυνατότητα , αλλά και κάτι να μου αρέσει .
Επειδή οπωσδήποτε θα χρειαζόμαστε τρία αυτοκίνητα στο μέλλον , η επιλογή ήταν να πουληθεί ή να γίνει ανταλλαγή ένα από το 4 ή το 5 . Αλλά ανταλλαγή σε κάποια τιμή που θα την δεχόμουν , όχι σκότωμα .
Ηθελα να ξαναγυρίσω σε αυτόματο και έτσι κοίταγα τι υπήρχε στις αγγελίες . Η αρχική επιλογή του ντίζελ , έμπαινε σε σκέψεις με όλα αυτά που ακούγονται , αλλά και κυρίως δεν έβρισκα shine ντίζελ , πόσο μάλλον αυτόματο ντίζελ .
Είχα δει ένα πινακιδωμένο Rip Curl , το οποίο μάλλον πουλήθηκε , αλλά εγώ το θεώρησα ακριβό όσο το έδινε .
Πήγαμε και είδαμε αυτό που αγόρασα απλά για σύγκριση τιμής με το πινακιδωμένο , αλλά το αμάξι είναι σε άριστη κατάσταση και έτσι προτιμήθηκε ,ιδιαίτερα όταν αγοράστηκε σε τιμή γύρω στο 25 % κάτω από το καινούργιο με τις τιμές προσφοράς που ισχύουν.Ετσι μπόρεσα να κρατήσω και τα άλλα αμάξια , αφού πλήρωσα την διαφορά της ανταλλαγής που θα μου έπαιρναν και τα δύο , αγοράζοντας καινούργιο .
Οπότε πλέον έχω χρόνο να σκεφτώ τι θα κάνω με αυτά .
Το τριήμερο το αυτοκίνητο έκανε 1000 χλμ , πηγαίνοντας μας μέχρι τα Γιάννενα και κάναμε και κάτι βόλτες εκεί γύρω .
Ανεβήκαμε από Γέφυρα το Σάββατο και γυρίσαμε από Τρίκαλα χτες .Κατανάλωση με κλιματισμό , 7-7,1 λίτρα/100 . Την θεωρώ καλή , γιατί μέχρι Ρίο που δεν είχαμε ανηφόρες κλπ ήταν 6,2 . Από Αντίριο το ανέβασα σε ανηφόρες , χτες είχαμε αρκετή κίνηση και το πάτησα λιγάκι , νομίζω ότι για αυτόματο βενζίνη , με 300 κιλά φορτίο και κλιματισμό , μια χαρά είναι .
Το αμάξι έχει άνετο περπάτημα , κάθεσαι ψηλά , έχει χώρους , τα φώτα του για αλογόνου είναι ικανοποιητικά ο κινητήρας έχει 3000 στροφές στα 150 χαω , η επιλογή σπορ βοήθησε στις στροφές Παναγία - Καλαμπάκα και γενικά έχω πολύ θετικές εντυπώσεις
ΥΓ. Είχα γράψει και κάτι άλλα σχόλια , αλλά στην δημοσίευση χάθηκαν , οπότε θα τα συμπληρώσω αύτριο .
-
Είναι Shine όπως έρχεται ή έχει τίποτα έξτρα, όπως π.χ επενδύσεις μέσα ή κάτι άλλο?
Ωραίο 1ο ταξίδι, πολύ ωραία διαδρομή και με αρκετές εναλλαγές για να το δεις σε διαφορετικές συνθήκες. Για εμένα το αυτόματο είναι μονόδρομος σε αυτό το αυτοκίνητο, τονίζει ακόμα περισσότερο τον χαρακτήρα του.
-
Φάνη , είναι shine της δεύτερης γενιάς , όπως έρχονταν . Δεν έχει το αυτόματο φρενάρισμα , με ενόχλησε αυτό , αλλά η διαφορά τιμής ήταν πολύ σημαντική . Αυτό ουσιαστικά είναι η διαφορά του από τα μοντέλα που έρχονται μέχρι τώρα . Πρέπει να είναι η έκδοση 20 και μέχρι την 30 η διαφορά είναι μόνο το στάνταρ αυτόματο φρενάρισμα . Από την 31 αλλάζουν πολλά , αλλά και η τιμή , αφού μόνο στο λευκό χρώμα δεν πατάει φορολογικό σκαλί και βέβαια από την 30 έκδοση είναι 130 άλογα και όχι 110 .
Θα του βάλω υποβραχιόνιο και κάμερα πίσω .
Συνέχεια της κριτικής του αυτοκινήτου .
Το αμάξι είναι μαλακό , έχει κλίσεις στις στροφές , δεν έχει καμία σπορ αίσθηση και το τιμόνι δεν δίνει πληροφόρηση .
Η επιλογή σπορ βοηθάει λίγο στις κλειστές στροφές , δεν δοκίμασα όμως την χειροκίνητη λειτουργία , γιατί μετέφερα δύο γυναίκες που ήταν χαλαρές και τέτοια ψαξίματα τα κάνεις μόνος σου .
Επιτάχυνση με βύθισμα του γκαζιού έχει καλή , έφαγα ένα πακέτο ανάμεσα Παναγία και Ορθοβούνι , με δύο νταλίκες κολλητά και 5 φοβισμένους από πίσω τους να τους έχω μπροστά μου που μου απαγόρευε κάθε σκέψη προσπεράσματος . Ευτυχώς 2 έφυγαν και οι άλλοι τρεις σταδιακά άρχισαν να περνούν και έτσι πέρασα και εγώ , αλλά μία 10λεπτη καθυστέρηση την έφαγα .
Τα καθίσματα αν και είναι τα απλά , τελικά είναι άνετα . Σε αυτοκινητόδρομο με ενεργοποιημένο το κρουζ , μπορούν άνετα να βγάλουν 4ωρο χωρίς να σε κουράσουν καθόλου . Μάλλον πιθανή ανάγκη για κατούρημα θα έλθει πρώτα , παρά θα σε κουράσουν αυτά .
Αν μάλιστα στο φέις λιφτ βάλουν και αυτά του κάκτου και του 5 που φοράνε στις πλούσιες εκδόσεις , θα είναι ακόμα πιο άνετα , αν και στην νέα σάιν έχουν μια άλλη έκδοση , επίσης άνετη .
Οι χώροι του είναι πολύ άνετοι . Βολευτήκαμε άνετα 4 άτομα , οι δύο άνδρες είμαστε πάνω από 1,90 και οι κυρίες πίσω ήταν επίσης άνετα , ενώ το αμάξι άρεσε πολύ στους φίλους μας και στα παιδιά τους . Δεν κυκλοφορούν και πολλά τέτοια εκεί , οπότε είχε ενδιαφέρον .
Ακόμα χώρεσε άνετα στα στενά του Κάστρου των Ιωαννίνων , παρκάρει εύκολα και νομίζω ότι σαν αμάξι έχει πολύ ξεκάθαρα χαρακτηριστικά .
Δεν είναι σπορ . Εχει μακράν τους μεγαλύτερους χώρους για το μήκος του . Εχει πολύ καλό κινητήρα και κιβώτιο . Είναι κλασσική ταξιδιάρα Σιτροέν , έχει πολύ καλή ηχομόνωση για την κατηγορία του και βέβαια έχει και πολύ καλό εξοπλισμό .
Τα σκληρά πλαστικά δεν τρίζουν , μιλάμε για αμάξι που είναι ήδη δύο ετών και έχει 17000 χλμ , γενικά δεν έχει κανένα τριγμό το αμάξι , στην έκδοση που είναι το σκληρό πλαστικό πάνω από το ταμπλώ δεν έχει κάποιο ύφασμα όπως στις ειδικές εκδόσεις , αλλά μία ειδική και καλαίσθητη βαφή και καλή αίσθηση στο χέρι .
Γκριπ δεν δοκίμασα , το στάρτ-στοπ δουλεύει άνετα , το ραδιόφωνο έχει καλή απόδοση , το τηλέφωνο αναγνωρίστηκε εύκολα , το νάβι είναι πολύ καλό , ο νυκτερινός φωτισμός επίσης και πολύ εύκολα προσαρμόζεσαι στην λειτουργία της οθόνης για όλα .
Δεν βρήκα κάτι αρνητικό , σε σχέση με αυτά που περίμενα , έχοντας κάνει ένα τέστ ντράιβ της μισής ώρας πριν 2 χρόνια και άλλα 3-4 δεκάλεπτα αργότερα και πάντα έχοντας στο μυαλό μας τις προτεραιότητες της συγκεκριμένης εταιρείας όπως και την λογική της.
Τα φρένα είναι επίσης καλά , αν και έχω τα M+S λάστιχα , που είναι Hankook Kinergy 4 εποχών με το σήμα της νιφάδας επάνω , οπότε κάνει και για χειμερινό .
H κατανάλωση για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου , ψηλό , αυτόματο , βενζίνη και ταχύτητες όρια +20 για να μην έχουμε και πολύ άγχος , εκτός από περισταστιακά ανοίγματα στα 160 χαω και κίνηση μέσα στην πόλη και χωριά με πολύ χαλαρές ταχύτητες , νομίζω ότι είναι πολύ καλή για τα 7-7,2 λ/100 .
Ενα αρνητικό που γράφουν έξω , είναι το μικρό ρεζερβουάρ των 45 λίτρων . Αυτό πρακτικά εξασφαλίζει άνετη αυτονομία 600 χλμ σε ταξίδι , ίσως από κάποιον που θα πηγαίνει με 100-110 να περάσει και τα 700 , όπως και σε αργούς ρυθμούς σε επαρχιακούς , που τα 6 λίτρα φαίνονται απόλυτα εφικτά .
Στην πόλη θα δω τις επόμενες μέρες . Πιστεύω τα 8-8,5 θα είναι το σύνηθες .
Και στα φόρουμ του εξωτερικού , τα 7 λίτρα είναι η πιο συνηθισμένη κατανάλωση .
Στην φωτό του εσωτερικού , τα πόδια μου απέχουν πάνω από 10 πόντους από το τιμόνι , απλά είναι η προοπτική που φαίνονται κοντά
-
Έκανες κάποια χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο με τα μπροστινά παράθυρα μισοκατεβασμένα;
Σε υψηλές ταχύτητες άκουγες το ηχοσύστημα;
Τα διάφορα προειδοποιητικά μπιπ-μπιμ δεν σας τρέλαναν;
-
Σε ανοικτό δρόμο με μισοκατεβασμένα δεν κάνω ποτέ τα τελευταία 22 χρόνια από τότε που έχω κλιματισμό στα αμάξια μου .
Μόνο σε επαρχιακό με ταχύτητες μέχρι 80 χλμ που ανοίγω παράθυρο . Δηλαδή το είχα ανοικτό στο κομμάτι με τις στροφές . Δεν με ενόχλησε κάτι .
Το ηχοσύστημα το άκουγα μια χαρά και μάλιστα σε σχετικά χαμηλή ένταση κάτω από την μέση και στα 140 και στα 160 .
Ισως έχω κάποιο καλύτερο επειδή είναι η πλούσια έκδοση .
Τα μπιπ - μπιπ ήταν μόνο για τις αλλαγές λωρίδας . Στον αυτ/μο πατάω λίγο το φλας που ανάβει 3 φορές , στον επαρχιακό χτύπαγε μόνο όταν πήγαινα πάνω από 60 . Εντάξει ενοχλούσε , αλλά το συνηθίζω εύκολα .
-
Criu, ενώ σου έγραφα ένα μύνημα, εσύ απάντησες στο δεύτερο πόστ αρκετά ερωτήματά μου.
Αν δεις το μήνυμα, απάντησέ μου εκεί.
-
Βρε ταξιδευτή έχει autovolume το ηχοσυστημα. Είσαι και σιτροενακιας. Όλα το έχουν.
Άντε τώρα.
-
άσχετο, αλλά το μέρος κάτι μου θυμίζει. οι φωτο από που είναι????
edit απαντηθηκε στο τόπικ με τις φωτος του αυτοκινήτου σας
-
Τι στην ευχή; Άλλο αυτοκίνητο πήρα εγώ;
Εγώ έχω προειδοποιητικά μπιμπ-μπιμπ μάλλον από τους αισθητήρες περιμετρικά, μάλλον από τα φρένα και μάλλον από τις κάμερες μπρος-πίσω. Και φυσικά από τον εντοπισμό σήμανσης λωρίδας κυκλοφορίας. Μάλιστα διαπίστωσα ότι βαράει ο ήχος και από την γραμμή του μαραθωνίου που έχουν βάλει στο δρόμο. Νομίζω μία μπλε γραμμή είναι. Επίσης βάρεσε και σε μία κόκκινη γραμμή που ούτε ξέρω τι είναι.
Για τα παράθυρα δεν θα γράψω κάτι γιατί σπάνια ανοίγω κλιματιστικό και για το ηχοσύστημα/ηχεία δεν... Μόνο για Τράγκα, ΣΚΑΙ και Sport FM. Άντε και για κανά μπουζούκι και τσιφτεντέλι. Για σύγχρονη μουσική με μπάσα δεν...
Το autovolume τα σκίζει τα ηχεία πριν το πάρεις είδηση! Θέλει προσοχή!!!!!
-
Ακριβώς έχω κάψει ηχεία, και τα τέσσερα που είχε εκτός των τουιτερ
Τα άλλαξα και δεν εγραφαν το τι μάρκα ληταν. Θυμάμαι εγραφαν ότι κατασκευάστηκαν στην ιταλικά.
-
Θα με ενδιέφερε να ακούσω περισσότερα για το Grip Control, αν έχει κανείς εμπειρία.
-
Σήμερα είχα δουλειά στο κέντρο .
Κατέβηκα από Χαλάνδρι στην Κάνιγγος γύρω στις 12 και γύρισα γύρω στις 4 . Αρκετό πήξιμο , πήγα και γύρισα από περιφερειακό Λυκαβηττού , όπου ενημερώνω κάνουν έργα και όσοι έρχονται από Αμπελοκήπους τους βάζουν σε στενάκια που μεγάλο αμάξι θα δυσκολευτεί .
Ευλογία το αυτόματο , αλλά και το μικρό μέγεθος . Η κατανάλωση με μωτ μποτιλιαρίσματος 17 χαω , ήταν στα 9,2 λίτρα .
Γενικά διαπιστώνω ότι σε κάθε περίπτωση είμαι 1 - 1,5 λίτρο κάτω από το 4 και το 5 .
Απαντήσεις ..
Πηλιουρίτη δεν κατάλαβα ποιό μνμ λές .
Το αυτοβόλιουμ δεν έχει σχέση με αυτό που συζητήσαμε .
Στόρμ , εμένα είναι παλιότερης γενιάς και δεν έχει αυτόματο φρενάρισμα , ούτε αισθητήρες εμπρός .
Αρα στην όπισθεν τον ήχο τον περιμένω και μόνο ο ήχος για το πάτημα γραμμής ακούγεται , αλλά αυτό αφορά μόνο επαρχιακούς που μπορεί να πάω γρήγορα .
Στα άλλα συνήθως πατάω το φλάς .
Γκρίπ δεν έχω δοκιμάσει ακόμα . Ισως το καλοκαίρι όταν πάω στα κτήματα και στις βόλτες σε χωματόδρομους .
-
Ταξιδευτή, πάρε διάβασε το βιβλιαρακινκια δες το κανει το autovolume, είναι αυτο που περιγράφεις στο ταξίδι σου.
Καλά λέει ο καταιγίδας. Πρόσεχε το διότι όταν το βάζει κάπως δυνατά αυτό ανεβάζει σχεδόν στο τέρμα όταν τρέχεις ενώ η μπάρα του ήχου δεν αλλάζει ύψος
-
Σήμερα είχα δουλειά στο κέντρο .
Κατέβηκα από Χαλάνδρι στην Κάνιγγος γύρω στις 12 και γύρισα γύρω στις 4 . Αρκετό πήξιμο , πήγα και γύρισα από περιφερειακό Λυκαβηττού , όπου ενημερώνω κάνουν έργα και όσοι έρχονται από Αμπελοκήπους τους βάζουν σε στενάκια που μεγάλο αμάξι θα δυσκολευτεί .
Ευλογία το αυτόματο , αλλά και το μικρό μέγεθος . Η κατανάλωση με μωτ μποτιλιαρίσματος 17 χαω , ήταν στα 9,2 λίτρα .
Γενικά διαπιστώνω ότι σε κάθε περίπτωση είμαι 1 - 1,5 λίτρο κάτω από το 4 και το 5 .
Απαντήσεις ..
Πηλιουρίτη δεν κατάλαβα ποιό μνμ λές .
Το αυτοβόλιουμ δεν έχει σχέση με αυτό που συζητήσαμε .
Στόρμ , εμένα είναι παλιότερης γενιάς και δεν έχει αυτόματο φρενάρισμα , ούτε αισθητήρες εμπρός .
Αρα στην όπισθεν τον ήχο τον περιμένω και μόνο ο ήχος για το πάτημα γραμμής ακούγεται , αλλά αυτό αφορά μόνο επαρχιακούς που μπορεί να πάω γρήγορα .
Στα άλλα συνήθως πατάω το φλάς .
Γκρίπ δεν έχω δοκιμάσει ακόμα . Ισως το καλοκαίρι όταν πάω στα κτήματα και στις βόλτες σε χωματόδρομους .
Criu σου έστειλα προσωπικό μύνημα μέσω φόρουμ, που θα έχει πάει στο email με το οποίο κάνεις login στο φόρουμ (πιθανόν και στα 'ανεπιθύμητα'), για να ρωτήσω κάποια πράγματα. Μερικά τα απάντησες ήδη.
Αν μπορείς ψάξε το email και απάντησέ μου εκεί.
-
criuser wrote:
Πηλιουρίτη δεν κατάλαβα ποιό μνμ λές .
Criu σου έστειλα προσωπικό μύνημα μέσω φόρουμ, που θα έχει πάει στο email με το οποίο κάνεις login στο φόρουμ (πιθανόν και στα 'ανεπιθύμητα'), για να ρωτήσω κάποια πράγματα. Μερικά τα απάντησες ήδη.
Αν μπορείς ψάξε το email και απάντησέ μου εκεί.
Έλα ρε Βασίλη!
Κι εγώ σου έχω στείλει κατά καιρούς 3-4 μηνυματα μέσω του forum, το οποίο τα προωθεί στο email που έχεις δηλώσει. Τώρα καταλαβαίνω γιατί έχουν μείνει αναπάντητα...
Ή τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω.
-
Ενδιαφέρον επίσης έχει ο θόρυβος που παράγεται μέσα στο αυτοκίνητο με μισοκατεβασμένα αυτοκίνητα. Εμένα πάντως μου θύμισε έντονα τον εσωτερικό θόρυβο από απογείωση C-130 για όσους ξέρουν.
Αυτό το κάνουν λίγο πολύ όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Δεν είναι σχεδιασμένα να ταξιδεύουν με ανοιχτά παράθυρα και προφανώς όταν ταξιδεύεις με μεγάλη ταχύτητα και ανοιχτά παράθυρα, ο αέρας δημιουργεί συντονισμούς ή/και στάσιμα κύματα.
Citroen C3 Aircross 2018