Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD KUGA 2020
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD KUGA 2020
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 56
    • 57
    • 3 / 57
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    73
    1128
    43993
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 last edited by

      Για να είμαστε ειλικρινείς, οδηγικά είναι σαφέστατα καλύτερο αυτοκίνητο το Focus Active από το 2008.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • T
        tkin73 last edited by

        Και σε χώρους καμπίνας δεν συγκρίνονται είναι πολύ φαρδύτερο παντού το φοκους όπως και τεράστια διαφορά στα πόδια για τους πίσω. Κάθομαι στην δική μου θέση στο φοκους 1.92 μπροστά και μετά ακριβώς πίσω και χωρούσα ,έβρισκαν τα πόδια αλλά χωρούσα.Στο 2008 κοιτούσα το κενό και δεν έκανα τον κόπο καν να προσπαθήσω να μπω τόση διαφορά. Τώρα σε απτή ποιότητα σαλονιού το 2008 αλιρ πάντα είναι μια σκάλα πάνω από το ακτιβ από την ακτιβ όμως του 2008 καλύτερο το Φορντ. Φυσικά τιμόνι κιβώτιο στήσιμο εννοείται το φοκους υπερτερεί.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • C
          criuser last edited by

          Δεν μπήκα στο Ακτιβ , μπήκα στο κανονικό φόκους και δεν νομίζω ότι έχει τόσο άνεση που λέτε .

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
          Εμαθα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • dimitriscsd
            dimitriscsd last edited by

            Δεν έχει διαφορά σε χώρους το Active. Το ΜΚ4 έχει απίστευτα άνετο σαλόνι. Είμαι 1.86 και κάθομαι πίσω μου με άνεση. Εντάξει δεν είναι και Superb αλλά για την κατηγορία του είναι απίστευτα ευρύχωρο για τους επιβάτες

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • fanis75
              fanis75 moderator @criuser last edited by

              Δεν μπήκα στο Ακτιβ , μπήκα στο κανονικό φόκους και δεν νομίζω ότι έχει τόσο άνεση που λέτε .

              Είναι πάρα πολύ άνετο! Και εμένα μου έκαναν εντύπωση (θετική) οι χώροι του, ειδικά όταν συνέκρινα με την 116 που είχα και είναι ίδια κατηγορία. Επιτέλους είπα ένα Ford με καλούς χώρους. Στα υπόλοιπα είναι κορυφαίο, ειδικά ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά και κιβώτιο δεν έχει αντίπαλο.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • H
                harisma23 @criuser last edited by

                Δεν μπήκα στο Ακτιβ , μπήκα στο κανονικό φόκους και δεν νομίζω ότι έχει τόσο άνεση που λέτε .

                Εσύ Βασίλη, αν δεν έχει τρικολόρ σημαία το αυτοκίνητο, χάνεις την κριτική σου ικανότητα και το καταδικάζεις πάραυτα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  tkin73 last edited by

                  Μπαίνοντας από το 2008 στο φοκους ( ίδιους χώρους είτε απλό είτε ακτιβ) η διαφορά ήταν μεγάλη σε φάρδος και μήκος. Δεν λέω ότι είναι κοντιακ το φοκους αλλά έχει φάρδος και μήκος καμπίνας c suv ενδεικτικό το μεταξόνιο 2.70μ μακρύτερο από τα περισσότερα c suv. Το φοκους έχει το φάρδος του 3008 και χώρο για τα πόδια πίσω λίγο καλύτερο. Φαντάζομαι στα κεφάλια θα χάνει από το 3008.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser last edited by

                    Η πλάκα είναι ότι ήμουν στην Φόρντ τις τελευταίες μέρες για γαλλικό λόγο , που μάλλον θα τον παραλάβω αύριο , οπότε θα ενημερώσω . 

                    Είχα χρόνο λοιπόν να μπω μέσα σε όλα τα αμάξια που έχει εκεί .

                    Να πω κάτι γενικότερο που ισχύει για όλες τις εκθέσεις ...

                    Δεν ξέρω ποιός μλκς πηγαίνει και τραβάει τα τιμόνια των εκθεσιακών αυτοκινήτων προς τα έξω .

                    Δεν λέω που φέρνουν μπροστά τις θέσεις και τις ψηλώνουν , λες και είναι χόμπιτ , αλλά αυτό με το τιμόνι μου την σπάει άσχημα .

                    Ετσι πάω να μπω και βρίσκω πάνω του . Είπαμε μπαίνω με την όπισθεν ως νταλίκα και μετά μαζεύω τα πόδια μέσα .

                    Στο φόκους μπήκα , μόλις είχα βγεί από το νέο Κούγκα και μπορεί να το αδίκησα , αλλά δεν μου φάνηκε τόσο πιο άνετο από το 2008 . Τελικά έχει μεγάλη σημασία πως κάθεται ο καθένας μέσα στο αμάξι .

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                    Εμαθα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Τα τσεκαρα με το μέτρο έχουν διαφορα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • I
                        iceman7 @fanis75 last edited by

                        criuser wrote:

                        Δεν μπήκα στο Ακτιβ , μπήκα στο κανονικό φόκους και δεν νομίζω ότι έχει τόσο άνεση που λέτε .

                        Είναι πάρα πολύ άνετο! Και εμένα μου έκαναν εντύπωση (θετική) οι χώροι του, ειδικά όταν συνέκρινα με την 116 που είχα και είναι ίδια κατηγορία. Επιτέλους είπα ένα Ford με καλούς χώρους. Στα υπόλοιπα είναι κορυφαίο, ειδικά ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά και κιβώτιο δεν έχει αντίπαλο.

                        Ο νέος Ασσος έχει ακόμα καλύτερους χώρους.. οριακά δεν τον διάλεξα λόγω 1-2 ελλείψεων - αναγκαίων για εμένα - στο πακέτο.

                        Αλλά και το ford καλό αλλά αχρειάστα μεγάλο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tkin73 last edited by

                          Για το φοκους λες αχρειαστα μεγάλο ή για το Κούγκα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 10
                          • I
                            iceman7 last edited by

                            Φοκους ακτιβ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              Εντάξει εν μέρει το δικαιολογεί όταν καθίσεις πισω από την άλλη του λείπουν καμιά 50-60 λτ χώρου αποσκευών για το μήκος του αλλά οφείλεται στον χώρο που δίνει στην καμπίνα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • sargus
                                sargus last edited by

                                Πήγα και το είδα σήμερα και το λάτρεψα! Το θεωρώ το ομορφότερο SUV. Με τίποτα δε δείχνει τον όγκο του καθώς είναι πολύ αρμονικό το σχέδιο και με ωραίες καμπύλες.

                                Πολύ ωραία θέση οδήγησης (για SUV πάντα) ενώ αντίστοιχα στο προηγούμενο δε μου άρεσε, ήταν πολύ 'φορτηγίσια' η αίσθηση. Το τιμόνι υπέροχο, ο λεβιές (στατικά πάντα) ήταν γλύκισμα (θα μπορούσα απλά να κάτσω να αλλάζω ταχύτητες για ώρα!) ενώ και όλο το εσωτερικό το βρήκα πολύ καλό. Μειονεκτήματα για εμένα είναι το μικρό πίσω φάρδος για επιβάτες (με το μάτι το τσέκαρα) γιατί ενδιαφέρομαι για 3 παιδικά καθισματάκια και ο μάλλον μικρός χώρος αποσκευών για ένα τόσο μεγάλο αμάξι.

                                Θα προσπαθήσω να το οδηγήσω κάποια στιγμή τις επόμενες εβδομάδες που θα φέρουν (όπως μου είπαν) τεστ ντραιβ αλλά εμπιστεύομαι τη ford στο δρόμο οπότε δε νομίζω ότι θα χάσει εκεί πόντους. Το έχει οδηγήσει κανείς από εδώ μέσα (Φάνη;);

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Σε τι τιμές βγαίνει.

                                  Ομπρφουτσικο ειναι όντως, έχει μια ωραία γραμμή.

                                  Υ.γ μετά τοσα έτη και τοσα πολλά psa οταν ακούω για ωραίους λεβιεδες και αλλαγές, αμέσως μου κεντρίζει το ενδιαφέρον μου

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @sargus last edited by

                                    Πήγα και το είδα σήμερα και το λάτρεψα! Το θεωρώ το ομορφότερο SUV. Με τίποτα δε δείχνει τον όγκο του καθώς είναι πολύ αρμονικό το σχέδιο και με ωραίες καμπύλες.

                                    Το έχει οδηγήσει κανείς από εδώ μέσα (Φάνη;);

                                    Όντως είναι πολύ όμορφο και δυναμικό.

                                    Όχι δεν το έχω οδηγήσει, δεν υπάρχει πουθενά test drive, όσο και εαν προσπάθησα να βρω. Περιμένω να φέρουν και εαν δεν λέιπω με άδεια, θα το οδηγήσω την 1η ημ΄΄ερα που θα έρθει, όπως έκανα και με το Puma.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • sargus
                                      sargus last edited by

                                      To 1.5 150ps που ρώτησα, βγαίνει κάπου στα 28 το titanium και περίπου στα 35 το st-line.

                                      Είναι ακριβό. Εικάζω όμως ότι δε θα πουλήσει πολύ λόγω αυτού και ότι θα κάνουν διάφορες εκπτώσεις εν καιρώ συν ότι μπορεί να έχουμε αλλαγές στο τέλος ταξινόμησης (σκέψου ότι στο st-line είναι περίπου 6.000 ευρώ το τέλος).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Αυτο το τέλος ταξινόμησης ποτέ θα το ελαττώσουν, το έλεγαν, άντε να δούμε πότε.

                                        Το st line ξεφεύγει παρα πολύ, αν και σε τέτοιο αυτοκίνητο θα έπαιρνα diesel, με μεσαία ιπποδύναμη και πλούσιο εξοπλιστικά.

                                        Δεν ειναι civic να βγάζεις γούστα, είναι ένα καλό οικογενειακό.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • B
                                          bolt last edited by

                                          Με ξενερωσε πολυ ο πωλητης. Και δν κανουμε εκπτωση και ειναι καινουργιο και μπλα μπλα μπλα. Και πολυ μπλαζε, αραξε, θα σπασετε κανα αυγο. Οντως γυρω στα 6κ το τ.τ στα στ λαιν ντιζελ. Θηριο εξω, προς αδιαφορο μεσα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • sargus
                                            sargus last edited by

                                            Δεν είναι θέμα γούστων. Είναι ότι σε ένα αυτοκίνητο 1600-1800 κιλά, δε θα έπαιρνα ποτέ έναν αναιμικό κινητήρα μόλις 120 ίππων (το 1.5 ντίζελ δηλαδή).

                                            Ακόμα θυμάμαι με τρόμο να πηγαίνω εθνική με το ταπεινό 1.6 100 αλόγων Toledo μου κάπου στα 80-100 και κάποια στιγμή να νιώθω κάτι στον κεντρικό καθρέπτη. Σηκώνω το βλέμμα και τι να δω; Κάποιος που ερχόταν πίσω μου (μάλλον με πολλά), έχασε το αυτοκίνητο και αυτό κάνοντας σβούρες ερχόταν κατά πάνω μου!!! Ότι και αν έκανα στο δικό μου, δε μπόρεσα να ξεκολλήσω καθώς εκείνος ερχόταν με μεγάλη ταχύτητα και το ατμοσφαιρικό 100 αλόγων μου τι επιτάχυνση να έχει από τα 100+;. Ευτυχώς, ελάχιστα πριν πέσει πάνω μου, άρχισε να χάνει ταχύτητα μέχρι που ακινητοποιήθηκε πάνω στην εθνική χωρίς να βρει (!) πουθενά. Η αίσθηση της ανημποριάς όμως που έζησα για 1-2-3 δευτερόλεπτα ήταν φοβερή! Ευτυχώς ήμουν μόνος μου χωρίς γυναίκα-παιδιά και επίσης ευτυχώς ήμουν στην Εθνική που έχει κιγκλιδώματα αριστερά-δεξιά ειδάλλως μπορεί να το έβγαζα έξω από το δρόμο μόνος μου για να αποφύγω να μου την παίξει (και φυσικά θα είχα πάθει πολύ χειρότερα!). Όλη αυτή η φάση βέβαια δε θα με άγχωνε καθόλου αν είχα τα 182 τουρμπίσια άλογα του Civic καθώς θα μπορούσα απλά να εκσφενδονιστώ μπροστά (στρίβοντας κ τσιγάρο με το άλλο χέρι...χαχαχα).

                                            Είναι πολύ σημαντική η ενεργητική ασφάλεια παιδιά και δεν είναι θέμα καγκουριάς. Τα ίδια και χειρότερα βίωνα παλαιότερα με τις μηχανές! Ξέρεις τι είναι να διασχίζεις μια διασταύρωση και να δεις κάποιον να παραβιάζει στοπ; Με τη δυνατή μηχανή, ανοίγεις το γκάζι και φεύγεις από την πορεία του. Με τον εκάστοτε καβρουμά όμως, κάθεσαι και το βλέπεις και περιμένεις καρτερικά τη μοίρα σου!  (μπρρρρ, ανατρίχιασα πάλι!) Όσο έχω την επιλογή, πάντα θα διαλέγω τους ίππους έναντι των μπλιμπλικίων! Μακάρι να μπορούσα να πάρω αμάξι 400 άλογα. Θα το έπαιρνα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 3 / 57
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr