Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 100
    • 101
    • 102
    • 103
    • 104
    • 276
    • 277
    • 102 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    5521
    130051
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      persianboy last edited by

      Βλεπω και την παρακάτω περιγραφή σε ένα review (https://www.gocar.gr/test-drives/test/27221,DOKIMH_Ford_Focus_15_EcoBlue_auto__ST-L.html😞

      'Μπορεί να μην εντυπωσιάζει με την ταχύτητα που πραγματοποιεί τις αλλαγές, αλλά το κάνει με την ομαλή λειτουργία του. Δεν έχει τα κλοτσήματα που χαρακτηρίζουν τα αυτόματα διπλού συμπλέκτη, ξεκινώντας ήπια σε ανηφόρες, χαρίζοντας καλύτερη ισορροπία στις εκκινήσεις.'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • panos2171
        panos2171 last edited by

        Μήπως το είχες σε κανένα eco mode? Ακόμα και στο Normal δεν έχω αντιληφθεί διστακτικότητα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panoscivil @persianboy last edited by

          Μόλις γύρισα από Test-Drive σε Focus και μαντέψτε, ήταν αυτόματο!

          Καλά έπαθα πλάκα, με βλέπω να δίνω άλλα 3 χιλιάρικα επιπλέον για να πάρω το αυτόματο...

          Διαπίστωσα πάντως ότι στο πολύ γκάζι είχε μια μικρή διστακτικότητα. Πχ ήμουν με 30Km/h και πάτησα γκάζι να περάσω σε ένα δρόμο απέναντι. Ένιωσα για 1 sec ότι σαν να σκεφτόταν τι να κάνει, μέτα βέβαια μπήκε η ταχύτητα και όλα ΟΚ

          Είναι χαρακτηριστικό όλων των αυτόματων αυτό. Να σας πω την αλήθεια δεν έχω εμπειρία για να κρίνω

          Αυτόματο εδώ και 1 μηνα περίπου, δεν έχω παρατηρήσει να μην δίνει γκάζι αμέσως!! Πραγματικά πιο ομαλό αυτόματο δεν έχω οδηγήσει!! Δεν καταλαβαίνω πότε αλλάζει ταχύτητα!! Αν έκανες kick down Μπορεί Γιαυτό να ένιωσες τη μικρή καθυστέρηση!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            persianboy last edited by

            ΟΚ οκ παιδια, δεύτερη φορά στη ζωή μου οδήγησα αυτόματο, απλά ρωτάω μάλλον ήταν εντύπωση μου

            Η κατανάλωση σε σχέση με το χειροκίνητο είναι αισθητά μεγαλύτερη;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panoscivil @persianboy last edited by

              ΟΚ οκ παιδια, δεύτερη φορά στη ζωή μου οδήγησα αυτόματο, απλά ρωτάω μάλλον ήταν εντύπωση μου

              Η κατανάλωση σε σχέση με το χειροκίνητο είναι αισθητά μεγαλύτερη;

              Όσον αφορά τη κατανάλωση, έχοντας κάνει 240χλμ έκανα το πρώτο ταξίδι!! Έκανα 750χλμ σε 3 μέρες!! 60% εθνική οδός Πάτρα - Άμφισσα - Λαμία και 40% αυτοκινητοδρομο!! Κατανάλωση από την αφετηρία μέχρι που γύρισα 5,7λτρ/100χλμ!! Και είναι στο στρώσιμο! Δεν το πιεζα, αλλά δεν μπορώ να πω ότι πήγαινα σαν Παναγία!! Μες τη πόλη γύρω στο 8 είμαι!! Πάντα στο στρώσιμο, έχοντας κάνει 1170χλμ μέχρι τώρα!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                persianboy last edited by

                Ναι Kick down ηταν μάλλον!

                Ήμουν σε ένα σημείο σαν να ήμουν πχ με τρίτη και χαμηλή ταχύτητα και πάτησα πολύ το γκάζι για να πάει δευτέρα

                Αν κατάλαβα καλά, παντώντας το γκάζι περισσότερο κατεβάζει ταχύτητα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • alexandros-k
                  alexandros-k @persianboy last edited by

                  Αν κατάλαβα καλά, παντώντας το γκάζι περισσότερο κατεβάζει ταχύτητα;

                  Αν δεν εισαι σε φασμα μεγιστης αποδοσης του μοτερ, πατώντας τερμα το γκαζι , καταλαβαινει οτι του ζητας μέγιστη επιταχυνση , αρα κατεβαζει ταχυτητα για να επιταχυνει καλυτερα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @persianboy last edited by

                    Αν κατάλαβα καλά, παντώντας το γκάζι περισσότερο κατεβάζει ταχύτητα;

                    Ναι, είναι το λεγόμενο Kick Down (κατέβασμα ταχύτητας με 'κλωτσιά', αχαχα!) και το κάνει εφόσον υπάρχει περιθώριο στροφών για υποβιβασμό σχέσης (1, 2 ή και 3).

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Μια και το συζητάμε, για να μαθαίνουμε τα αυτόματα καλύτερα, στο Μάζντα εκτός από το κανονικό κατέβασμα όταν πιεσθεί το γκάζι περισότερο και έχει περιθώριο το κιβώτιο, έχω παρατηρήσει σε ακραία κτάσταση να αισθάνομαι πως υπάρχει ένας 'διακόπτης' που πατιέται όταν πιέσω με δύναμη το πόδι να γένει τελείως 'οριζόντιο' ας πούμε το γκάζι στο πάτωμα.

                      Εκεί κάνει 'κλώτσημα' και νομίζω κατεβάζει τουλάχιστον 2 σχέσεις, ανεβαίνουν πολύ απότομα οι στροφές και έχει πολύ γκάζι για να 'ξεκολήσει'.

                      Έχουν όλα τα αυτόματα με μετατροπέα ροπής τέτοια λειτουργία;

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @piliourits last edited by

                        Έχουν όλα τα αυτόματα με μετατροπέα ροπής τέτοια λειτουργία;

                        Ναι, είναι το kick down. Δεν ξέρω για πολύ παλιά, αλλά ό,τι αυτόματο έχω οδηγήσει το οποίο είναι μετά το 1985 την είχε αυτή τη λειτουργία. Ό,τι άλλο το συζητάμε, είναι από τα αγαπημένα μου θέματα το αυτόματο κιβώτιο (το καλό, δλδ πλανητικό με μετατροπέα, όχι τα γιαλαντζί!) και εαν δεν υπήρχε θέμα χρημάτων ή διαθεσιμότητας δεν θα αγόραζα ποτέ αυτοκίνητο με οποιοδήποτε άλλο κιβώτιο εκτός από αυτό.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • alexandros-k
                          alexandros-k last edited by

                          Δλδ Φανη τι κανει, εκτος απο το να κατεβαζει σχεση(εις) ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @alexandros-k last edited by

                            Δλδ Φανη τι κανει, εκτος απο το να κατεβαζει σχεση(εις) ?

                            Εαν εννοείς το kick down Αλέξανδρε δεν κάνει κάτι άλλο! Απλά δίνει εντολή στο κιβώτιο ότι απαιτείται μέγιστη επιτάχυνση και άρα να κατεβάσει όσες σχέσεις μπορεί ή χρειάζεται. Στην BMW μου για παράδειγμα με το 8αρι, κατέβαζε μέχρι και 3 σχέσεις, άμεσα.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • alexandros-k
                              alexandros-k last edited by

                              Ναι αυτο εννοω Φανη. Το ιδιο ακριβως δεν κανει και το 2πλου συμπλεκτη ? Εχουν καποια διαφορα στο kick down​ ? Απλα κατεβαζουν σχεσεις, ετσι ?

                              Αλλά νομιζω ο piliourits κατι αλλο εννοει. Μηπως εννοεις ενα κλακ που κανει το πενταλ του γκαζιου οταν πατηθει τερμα? Σαν να εχει ενα κουμπακι απο κατω? Αυτο το εχουν μερικα μοντελα και ειναι λειτουργεια boost . Αν ειχε τουρμπινα το μοντελο που λες, στο boost σημαινει οτι παιρνει σήμα να δουλεψει στο φουλ για μεγιστη επιταχυνση (και για καποιο συγκεκριμενο διαστημα) Τωρα σε αυτοματο χωρις τουρμπινα δεν ξερω τι ακριβως κανει (εκτος απο το να κατεβασει σχεσεις), αλλά φανταζομαι κατι σαν το boost θα ειναι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Ναι και του 2πλου συμπλέκτη (αλλά και όλα τα αυτόματα ανεξαρτήτως τεχνολογίας αυτό κάνουν) το κάνουν, απλά εμένα δεν μου αρέσουν (άλλη συζήτηση αυτή).

                                Στα αυτόματα, όντως σε πολλά μοντέλα έχει αυτό το 'κλικ' και παλιά (ίσως έχει μείνει σε κάποια) υπήρχε πραγματικός διακόπτης για το kick down, όταν ο έλεγχος ήταν κυρίως υδραυλικός, για να ενεργοποιηθεί το kick down έπρεπε να πατηθεί ο διακόπτης. Πλέον που όλα είναι ηλεκτρονικά, το κιβώτιο καταλαβαίνει και το πάτημα του γκαζιού μέχρι την μέση και πάλι κάνει kick down. Απλά στο τέρμα πάτημα έχει παραμείνει αυτή η αίθηση διακόπτη, είτε για πρακτικούς λόγους είτε για ψυχολογικούς, δεν γνωρίζω.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Εκτός από τον 'διακόπτη' του kickdown (που έχω χρόνια να συναντήσω), μερικά (ακόμα και χειροκίνητα) αυτοκίνητα προς το τέλος της διαδρομής του γκαζιού έχουν ένα σκαλοπατάκι, για λόγος οικονομίας (να σε αποτρέπουν να πατήσεις τέρμα).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k last edited by

                                    Για να λεει οτι ειχε κλωτσημα επιταχυνσης, δεν ηταν σκαλοπατι για οικονομια

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panoscivil last edited by

                                      Να σημειώσω για τον φίλο που σκέφτεται την επιλογή του αυτόματου ότι μπορείς από τα paddles να κατεβάσεις ή να ανεβάσεις ταχύτητα ενώ πηγαίνεις με το αυτόματο (χωρίς να έχεις πατήσει το Μ του manual)!! Το είχα ακούσει αλλά πραγματικά ενθουσιαστηκα!! Ειδικά για βουνό είναι ότι πρέπει!! Επίσης, όντως, το αυτόματο αυτό είναι έξυπνο!! Με το που αφήνεις γκάζι, σε φανάρι π.χ, αρχίζει και κατεβάζει ομαλά ταχύτητες μέχρι που από τα 60-70 πέφτει στα 20-30 χωρίς φρένο!! (δεν λέω να πηγαίνεις με τις πάντες, αλλά να έχεις δει φανάρι και να κόβεις σταδιακά!!) όντως εντυπωσιακό το αυτόματο του Focus και επειδή έχω οδηγήσει κι άλλα αυτόματα τέτοια ομαλότητα δεν έχω ξανασυναντησει...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @panoscivil last edited by

                                        Να σημειώσω για τον φίλο που σκέφτεται την επιλογή του αυτόματου ότι μπορείς από τα paddles να κατεβάσεις ή να ανεβάσεις ταχύτητα ενώ πηγαίνεις με το αυτόματο (χωρίς να έχεις πατήσει το Μ του manual)!! Το είχα ακούσει αλλά πραγματικά ενθουσιαστηκα!!

                                        Τα περισσότερα αυτόματα (τουλάχιστον ZF & Aisin) το κάνουν αυτό. Εμένα το είχε και το Μίνι του 2007 και η Ζ4.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • B
                                          bolt last edited by

                                          Θα φτασεις 28 30k tkin73?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Πήγα σήμερα από την Φορντ να ξαναδώ το φοκους ακτιβ μέρα το πρόσφατο στενό μαρκάρισμα του 2008. Εντάξει το σαλόνι του φοκους καμιά σχέση. Πολύ πιο άνετο έχει διαστάσεις σε πόδια για πίσω και σε φάρδος άνετου c suv. 1.47 και 1.42 για ώμους μπροστά πίσω, δικές μου μετρήσεις όταν το 2008 έχει 1.37 και 1.31 αντίστοιχα τεράστια διαφορά. https://ibb.co/CWMpnQf

                                            Η φωτογραφία είναι από τον χώρο αποσκευών που τον γέμισα με τις βαλίτσες που είχαν για το πούμα για επίδειξη. Το πούμα έπαιρνε ακόμα μια βαλίτσα την μεσαία που φαίνεται μπροστά αριστερά που το φοκους δεν χωρούσε. Λόγω τετραγώνου σχήματος πάντως και καλού βάθους πήρε αρκετά και αυτό.

                                            Ξέχασα να ρωτήσω τα χειριστήρια στο τιμόνι είπαμε πλέον τα βάζουν ή όχι στα νέα αμάξια ; Ξεχασα να ρωι αν και δεν είμαι σίγουρος ότι θα έπαιρνα την σωστή απάντηση.

                                            Απλά στο αυτόματο ντίζελ που θέλω μόλις βάλεις κλίμα , γιατί δεν έχει , και το πακέτο με τα συστήματα ασφαλείας πιανει τα 30000 ακομα και με απλό χρώμα λόγω κλίμακας. Αν αφαιρεθεί το κλίμα πέφτει κάτω από τα 28000

                                            Το line assist σε πιο πακέτο είναι; Το marketing technology pack έχει acc αλλά όχι la!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 102 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr