-
Βλεπω και την παρακάτω περιγραφή σε ένα review (https://www.gocar.gr/test-drives/test/27221,DOKIMH_Ford_Focus_15_EcoBlue_auto__ST-L.html
'Μπορεί να μην εντυπωσιάζει με την ταχύτητα που πραγματοποιεί τις αλλαγές, αλλά το κάνει με την ομαλή λειτουργία του. Δεν έχει τα κλοτσήματα που χαρακτηρίζουν τα αυτόματα διπλού συμπλέκτη, ξεκινώντας ήπια σε ανηφόρες, χαρίζοντας καλύτερη ισορροπία στις εκκινήσεις.'
-
Μήπως το είχες σε κανένα eco mode? Ακόμα και στο Normal δεν έχω αντιληφθεί διστακτικότητα.
-
Μόλις γύρισα από Test-Drive σε Focus και μαντέψτε, ήταν αυτόματο!
Καλά έπαθα πλάκα, με βλέπω να δίνω άλλα 3 χιλιάρικα επιπλέον για να πάρω το αυτόματο...
Διαπίστωσα πάντως ότι στο πολύ γκάζι είχε μια μικρή διστακτικότητα. Πχ ήμουν με 30Km/h και πάτησα γκάζι να περάσω σε ένα δρόμο απέναντι. Ένιωσα για 1 sec ότι σαν να σκεφτόταν τι να κάνει, μέτα βέβαια μπήκε η ταχύτητα και όλα ΟΚ
Είναι χαρακτηριστικό όλων των αυτόματων αυτό. Να σας πω την αλήθεια δεν έχω εμπειρία για να κρίνω
Αυτόματο εδώ και 1 μηνα περίπου, δεν έχω παρατηρήσει να μην δίνει γκάζι αμέσως!! Πραγματικά πιο ομαλό αυτόματο δεν έχω οδηγήσει!! Δεν καταλαβαίνω πότε αλλάζει ταχύτητα!! Αν έκανες kick down Μπορεί Γιαυτό να ένιωσες τη μικρή καθυστέρηση!!
-
ΟΚ οκ παιδια, δεύτερη φορά στη ζωή μου οδήγησα αυτόματο, απλά ρωτάω μάλλον ήταν εντύπωση μου
Η κατανάλωση σε σχέση με το χειροκίνητο είναι αισθητά μεγαλύτερη;
-
ΟΚ οκ παιδια, δεύτερη φορά στη ζωή μου οδήγησα αυτόματο, απλά ρωτάω μάλλον ήταν εντύπωση μου
Η κατανάλωση σε σχέση με το χειροκίνητο είναι αισθητά μεγαλύτερη;
Όσον αφορά τη κατανάλωση, έχοντας κάνει 240χλμ έκανα το πρώτο ταξίδι!! Έκανα 750χλμ σε 3 μέρες!! 60% εθνική οδός Πάτρα - Άμφισσα - Λαμία και 40% αυτοκινητοδρομο!! Κατανάλωση από την αφετηρία μέχρι που γύρισα 5,7λτρ/100χλμ!! Και είναι στο στρώσιμο! Δεν το πιεζα, αλλά δεν μπορώ να πω ότι πήγαινα σαν Παναγία!! Μες τη πόλη γύρω στο 8 είμαι!! Πάντα στο στρώσιμο, έχοντας κάνει 1170χλμ μέχρι τώρα!!
-
Ναι Kick down ηταν μάλλον!
Ήμουν σε ένα σημείο σαν να ήμουν πχ με τρίτη και χαμηλή ταχύτητα και πάτησα πολύ το γκάζι για να πάει δευτέρα
Αν κατάλαβα καλά, παντώντας το γκάζι περισσότερο κατεβάζει ταχύτητα;
-
Αν κατάλαβα καλά, παντώντας το γκάζι περισσότερο κατεβάζει ταχύτητα;
Αν δεν εισαι σε φασμα μεγιστης αποδοσης του μοτερ, πατώντας τερμα το γκαζι , καταλαβαινει οτι του ζητας μέγιστη επιταχυνση , αρα κατεβαζει ταχυτητα για να επιταχυνει καλυτερα
-
Αν κατάλαβα καλά, παντώντας το γκάζι περισσότερο κατεβάζει ταχύτητα;
Ναι, είναι το λεγόμενο Kick Down (κατέβασμα ταχύτητας με 'κλωτσιά', αχαχα!) και το κάνει εφόσον υπάρχει περιθώριο στροφών για υποβιβασμό σχέσης (1, 2 ή και 3).
-
Μια και το συζητάμε, για να μαθαίνουμε τα αυτόματα καλύτερα, στο Μάζντα εκτός από το κανονικό κατέβασμα όταν πιεσθεί το γκάζι περισότερο και έχει περιθώριο το κιβώτιο, έχω παρατηρήσει σε ακραία κτάσταση να αισθάνομαι πως υπάρχει ένας 'διακόπτης' που πατιέται όταν πιέσω με δύναμη το πόδι να γένει τελείως 'οριζόντιο' ας πούμε το γκάζι στο πάτωμα.
Εκεί κάνει 'κλώτσημα' και νομίζω κατεβάζει τουλάχιστον 2 σχέσεις, ανεβαίνουν πολύ απότομα οι στροφές και έχει πολύ γκάζι για να 'ξεκολήσει'.
Έχουν όλα τα αυτόματα με μετατροπέα ροπής τέτοια λειτουργία;
-
Έχουν όλα τα αυτόματα με μετατροπέα ροπής τέτοια λειτουργία;
Ναι, είναι το kick down. Δεν ξέρω για πολύ παλιά, αλλά ό,τι αυτόματο έχω οδηγήσει το οποίο είναι μετά το 1985 την είχε αυτή τη λειτουργία. Ό,τι άλλο το συζητάμε, είναι από τα αγαπημένα μου θέματα το αυτόματο κιβώτιο (το καλό, δλδ πλανητικό με μετατροπέα, όχι τα γιαλαντζί!) και εαν δεν υπήρχε θέμα χρημάτων ή διαθεσιμότητας δεν θα αγόραζα ποτέ αυτοκίνητο με οποιοδήποτε άλλο κιβώτιο εκτός από αυτό.
-
Δλδ Φανη τι κανει, εκτος απο το να κατεβαζει σχεση(εις) ?
-
Δλδ Φανη τι κανει, εκτος απο το να κατεβαζει σχεση(εις) ?
Εαν εννοείς το kick down Αλέξανδρε δεν κάνει κάτι άλλο! Απλά δίνει εντολή στο κιβώτιο ότι απαιτείται μέγιστη επιτάχυνση και άρα να κατεβάσει όσες σχέσεις μπορεί ή χρειάζεται. Στην BMW μου για παράδειγμα με το 8αρι, κατέβαζε μέχρι και 3 σχέσεις, άμεσα.
-
Ναι αυτο εννοω Φανη. Το ιδιο ακριβως δεν κανει και το 2πλου συμπλεκτη ? Εχουν καποια διαφορα στο kick down ? Απλα κατεβαζουν σχεσεις, ετσι ?
Αλλά νομιζω ο piliourits κατι αλλο εννοει. Μηπως εννοεις ενα κλακ που κανει το πενταλ του γκαζιου οταν πατηθει τερμα? Σαν να εχει ενα κουμπακι απο κατω? Αυτο το εχουν μερικα μοντελα και ειναι λειτουργεια boost . Αν ειχε τουρμπινα το μοντελο που λες, στο boost σημαινει οτι παιρνει σήμα να δουλεψει στο φουλ για μεγιστη επιταχυνση (και για καποιο συγκεκριμενο διαστημα) Τωρα σε αυτοματο χωρις τουρμπινα δεν ξερω τι ακριβως κανει (εκτος απο το να κατεβασει σχεσεις), αλλά φανταζομαι κατι σαν το boost θα ειναι
-
Ναι και του 2πλου συμπλέκτη (αλλά και όλα τα αυτόματα ανεξαρτήτως τεχνολογίας αυτό κάνουν) το κάνουν, απλά εμένα δεν μου αρέσουν (άλλη συζήτηση αυτή).
Στα αυτόματα, όντως σε πολλά μοντέλα έχει αυτό το 'κλικ' και παλιά (ίσως έχει μείνει σε κάποια) υπήρχε πραγματικός διακόπτης για το kick down, όταν ο έλεγχος ήταν κυρίως υδραυλικός, για να ενεργοποιηθεί το kick down έπρεπε να πατηθεί ο διακόπτης. Πλέον που όλα είναι ηλεκτρονικά, το κιβώτιο καταλαβαίνει και το πάτημα του γκαζιού μέχρι την μέση και πάλι κάνει kick down. Απλά στο τέρμα πάτημα έχει παραμείνει αυτή η αίθηση διακόπτη, είτε για πρακτικούς λόγους είτε για ψυχολογικούς, δεν γνωρίζω.
-
Εκτός από τον 'διακόπτη' του kickdown (που έχω χρόνια να συναντήσω), μερικά (ακόμα και χειροκίνητα) αυτοκίνητα προς το τέλος της διαδρομής του γκαζιού έχουν ένα σκαλοπατάκι, για λόγος οικονομίας (να σε αποτρέπουν να πατήσεις τέρμα).
-
Για να λεει οτι ειχε κλωτσημα επιταχυνσης, δεν ηταν σκαλοπατι για οικονομια
-
Να σημειώσω για τον φίλο που σκέφτεται την επιλογή του αυτόματου ότι μπορείς από τα paddles να κατεβάσεις ή να ανεβάσεις ταχύτητα ενώ πηγαίνεις με το αυτόματο (χωρίς να έχεις πατήσει το Μ του manual)!! Το είχα ακούσει αλλά πραγματικά ενθουσιαστηκα!! Ειδικά για βουνό είναι ότι πρέπει!! Επίσης, όντως, το αυτόματο αυτό είναι έξυπνο!! Με το που αφήνεις γκάζι, σε φανάρι π.χ, αρχίζει και κατεβάζει ομαλά ταχύτητες μέχρι που από τα 60-70 πέφτει στα 20-30 χωρίς φρένο!! (δεν λέω να πηγαίνεις με τις πάντες, αλλά να έχεις δει φανάρι και να κόβεις σταδιακά!!) όντως εντυπωσιακό το αυτόματο του Focus και επειδή έχω οδηγήσει κι άλλα αυτόματα τέτοια ομαλότητα δεν έχω ξανασυναντησει...
-
Να σημειώσω για τον φίλο που σκέφτεται την επιλογή του αυτόματου ότι μπορείς από τα paddles να κατεβάσεις ή να ανεβάσεις ταχύτητα ενώ πηγαίνεις με το αυτόματο (χωρίς να έχεις πατήσει το Μ του manual)!! Το είχα ακούσει αλλά πραγματικά ενθουσιαστηκα!!
Τα περισσότερα αυτόματα (τουλάχιστον ZF & Aisin) το κάνουν αυτό. Εμένα το είχε και το Μίνι του 2007 και η Ζ4.
-
Θα φτασεις 28 30k tkin73?
-
Πήγα σήμερα από την Φορντ να ξαναδώ το φοκους ακτιβ μέρα το πρόσφατο στενό μαρκάρισμα του 2008. Εντάξει το σαλόνι του φοκους καμιά σχέση. Πολύ πιο άνετο έχει διαστάσεις σε πόδια για πίσω και σε φάρδος άνετου c suv. 1.47 και 1.42 για ώμους μπροστά πίσω, δικές μου μετρήσεις όταν το 2008 έχει 1.37 και 1.31 αντίστοιχα τεράστια διαφορά. https://ibb.co/CWMpnQf
Η φωτογραφία είναι από τον χώρο αποσκευών που τον γέμισα με τις βαλίτσες που είχαν για το πούμα για επίδειξη. Το πούμα έπαιρνε ακόμα μια βαλίτσα την μεσαία που φαίνεται μπροστά αριστερά που το φοκους δεν χωρούσε. Λόγω τετραγώνου σχήματος πάντως και καλού βάθους πήρε αρκετά και αυτό.
Ξέχασα να ρωτήσω τα χειριστήρια στο τιμόνι είπαμε πλέον τα βάζουν ή όχι στα νέα αμάξια ; Ξεχασα να ρωι αν και δεν είμαι σίγουρος ότι θα έπαιρνα την σωστή απάντηση.
Απλά στο αυτόματο ντίζελ που θέλω μόλις βάλεις κλίμα , γιατί δεν έχει , και το πακέτο με τα συστήματα ασφαλείας πιανει τα 30000 ακομα και με απλό χρώμα λόγω κλίμακας. Αν αφαιρεθεί το κλίμα πέφτει κάτω από τα 28000
Το line assist σε πιο πακέτο είναι; Το marketing technology pack έχει acc αλλά όχι la!
Ford Focus MK4