Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 269
    • 270
    • 65 / 270
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    5389
    158073
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin last edited by

      O τρικύλινδρος του Capture στους ίδιους ίππους δίνει 13.3 και έτσι όπως το οδήγησε το αυτοκίνητο ο φίλος μας (τουλάχιστον σε 2 αλλαγές ψιλο-κόλλησε) θα έδειχνε πάνω από 14δεπτερόλεπτα.

      Το εργοστασιακό είναι 10.9 στη Peugeot, αν κάνεις αγώνες και αλλάζεις στο 90-95% της σωστής αλλαγής, μπορεί και να είναι σωστό.

      Τώρα, τα 100άλογα είναι 100 άλογα. Δεν είναι ούτε 130 ούτε 155, όποιος θέλει ποιο γρήγορο παίρνει από τα παραπάνω, ή κάποιο άλλο αυτοκίνητο.

      Καλό θα ήταν οι συγκρίσεις να είναι μεταξύ παρόμοιων αυτοκινήτων, δηλαδή στην B suv κατηγορία, αλλιώς μπορούμε να βάλουμε και RX8 μετά στη σύγκριση, εγώ αυτό θα έπαιρνα για να βγάλω γούστα, που λένε!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        costasar last edited by

        Νομίζω ότι είναι πλέον κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι δεν υπάρχει αυτοκίνητο που να τα έχει όλα στο 100%. Άλλο έχει καλύτερο/ποιοτικότερο εσωτερικό, άλλο περισσότερους χώρους, άλλο είναι πιο σπορ, άλλο πιο οικογενειακό κλπ. Οπότε ο καθένα απορρίπτει ανάλογα με τις ανάγκες του. Για παράδειγμα για έναν που απορρίπτει το puma για τους χώρους πίσω επειδή έχει 2 παιδιά και δεν του φτάνουν υπάρχει ένας άλλος που δεν έχει οικογένεια και το βάζει πρώτο στη λίστα του, και πάει λέγοντας

        Για μένα και σε ότι έχει να κάνει με την κατηγορία και στις τιμές 20-25000 το 2008 κερδίζει σε χώρους πίσω, μοντέρνα σχεδίαση, εμφάνιση, ποιότητα.

        Για σπορ χαρακτηριστικά, μοντέρνο εξωτερικό, δύναμη κινητήρα, αίσθηση οδήγησης και εξοπλισμό (τα πάντα όλα στην st-line x) νικητής είναι το puma.

        Το captur δεν το έχω δει ακόμα αλλά η dynamic 95hp diesel από θέμα τιμής/εξοπλισμού έχει μεγάλο προβάρισμα έναντι της allure 100hp diesel του 2008.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • T
          thinwhiterope last edited by

          Πολύ εύστοχο σχόλιο costasar , συνοψίζει βασικούς υποψηφίους στην κατηγορία.

          Ξαναγυρνώντας στο 2008, γνωρίζει κάποιος αν αυτές οι summer sales από 15 Μαϊου που έχει βγάλει η Peugeot για ετοιμοπαραδοτα,αξίζουν;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            hountalas @thinwhiterope last edited by

            Πολύ εύστοχο σχόλιο costasar , συνοψίζει βασικούς υποψηφίους στην κατηγορία.

            Ξαναγυρνώντας στο 2008, γνωρίζει κάποιος αν αυτές οι summer sales από 15 Μαϊου που έχει βγάλει η Peugeot για ετοιμοπαραδοτα,αξίζουν;

            Αξίζουν... ανάλογα. Εγώ πχ κοιτάω το allure βενζίνη 100 στα 22κ. Γιατί τα 25κ για το 130 μου φαίνονται ότι δεν αξίζει η διαφορά (φορολογικό σκαλοπάτι). Στην allure βενζίνη 100 και 130 δεν είδα να έχουν προσφορές γιατί αυτή η 'σειρά' φεύει ούτως η άλλως. Προσφορές έχουν στα active τα οποία προσωπικά δεν θα αγόραζα ακόμα και στα 18κ που βλέπω έχει των 100ίππων μερικά. Και gt line δεν είδα σε προσφορά πάλι.

            Το θέμα είμαι εγώ (και ο κάθε εγώ) που θέλω να βάλω παραγγελία και αυτή θα (αν) παραδοθεί τον Σεπτέμβριο όπως λένε , τι να κάνω? Κάνουν λόγω για αύξηση τιμής για διάφορους λόγους. Όπως μας ενημέρωσε ο Dublin καθηστερούν τις παραγγελίες λόγω έλλειψης του περίφημου i cockpit. Δεν φτάνει που θα βγάλω κήλη για να οδηγώ , άσε που θα καταπιεστώ ψυχολογικά να μην οδηγώ όπως μαρέσει αλλά με την θέση που μου επιβάλλει ο Γάλλος. Δηλαδή πως γίνεται να μην έχουν καντράν? Τι είναι περίπτερο ή φτιάχνεται σαν τα rolex στο χέρι? ***Φυσικά όλα αυτά τα λέω με δόση χιούμορ και καλοπροαίρετα ε, μην γίνουμε σαν το άλλο νήμα που κοντεύει να κητεί αίμα. ***

            Στο ζουμί τώρα, παραγγέλνω και περιμένω την δευτέρα παρουσία?

            Περιμένω να δω μέσα στο καλοκαίρι τι γίνεται αψηφώντας τις αυξήσεις τιμής που παρουσιάζουν ? ( ίσως πουλάνε και παπά γιατί ρε παιδιά σοβαρά που θα πάει από 22κ το 1.2 100 hp? )

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • fanis75
              fanis75 moderator @hountalas last edited by

              Το θέμα είμαι εγώ (και ο κάθε εγώ) που θέλω να βάλω παραγγελία και αυτή θα (αν) παραδοθεί τον Σεπτέμβριο όπως λένε , τι να κάνω?

              Απλό, αγοράζεις τώρα με την έκτπωση ή αλλιώς περιέμενςι τέλος έτους που θα βγούν οι προσφορές για ξε-στοκάρισμα και ίσως να αφορούν και παραγγελίες (για να πιάσουν στόχο).

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dublin @costasar last edited by

                Νομίζω ότι είναι πλέον κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι δεν υπάρχει αυτοκίνητο που να τα έχει όλα στο 100%. Άλλο έχει καλύτερο/ποιοτικότερο εσωτερικό, άλλο περισσότερους χώρους, άλλο είναι πιο σπορ, άλλο πιο οικογενειακό κλπ. Οπότε ο καθένα απορρίπτει ανάλογα με τις ανάγκες του. Για παράδειγμα για έναν που απορρίπτει το puma για τους χώρους πίσω επειδή έχει 2 παιδιά και δεν του φτάνουν υπάρχει ένας άλλος που δεν έχει οικογένεια και το βάζει πρώτο στη λίστα του, και πάει λέγοντας

                Για μένα και σε ότι έχει να κάνει με την κατηγορία και στις τιμές 20-25000 το 2008 κερδίζει σε χώρους πίσω, μοντέρνα σχεδίαση, εμφάνιση, ποιότητα.

                Για σπορ χαρακτηριστικά, μοντέρνο εξωτερικό, δύναμη κινητήρα, αίσθηση οδήγησης και εξοπλισμό (τα πάντα όλα στην st-line x) νικητής είναι το puma.

                Το captur δεν το έχω δει ακόμα αλλά η dynamic 95hp diesel από θέμα τιμής/εξοπλισμού έχει μεγάλο προβάρισμα έναντι της allure 100hp diesel του 2008.

                Συμφωνώ σε όλα, όσα λες, αν δεν κοίταγα για πετρέλαιο μόνο, και δεν είχα και 2 παιδιά, το Puma θα ήταν πολύ ψηλά, και δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς ότι είναι ψηλά στις επιλογές όλων στη κατηγορία.

                Θα διαφωνήσω λίγο με τη Dynamic ομως, συμφωνώ ότι η τιμή του είναι καλή για Renault, αλλά μεγάλο προβάδισμα δεν έχει.

                Έχει υποδεέστερη κεντρική οθόνη, 7' έναντι 10', και το φθηνότερο ψηφιακό κοντέρ της Renault σε σχέση με της Peugeot που είναι ίσως από τα καλύτερα σε πολλές κατηγορίες (σε όλα τα review αναφέρεται αυτό), και επίσης δισκόφρενα έχω ακόμη και στα ποδήλατά μου, δεν νομίζω ότι επιτρέπεται το 2020 σε αυτή την κατηγορία ταμπούρα. Κ γενικότερα το εσωτερικό φαίνεται πολύ ποιο upmarket στο 2008

                και αν περάσουμε στους 2 κινητήρες,

                0-100 (χλμ./ώρα)11,4

                Κατανάλωση (λτ/100 χλμ.)4,5

                Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 96 με 86ευρώ τέλη κυκλοφορίας

                ενώ έχει κάποιος πληροφορίες για τον Renault? δεν βρίσκω πουθενά, αλλά είμαι σίγουρος ότι σε όλες τις μετρήσεις είναι χειρότερος, οπότε το 'μεγάλο προβάδισμα', μάλλον σημαίνει απλά ότι είναι φθηνότερο.

                ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ: πάλι καλά που δεν μας βαρέσανε από΄κει.. κάποια στιγμή φοβήθηκα για τη ζωή μου..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • alexandros-k
                  alexandros-k last edited by

                  Ποτε δεν ειναι αργα να ξεκινησεις καρατε 

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • D
                    dublin @alexandros-k last edited by

                    Ποτε δεν ειναι αργα να ξεκινησεις καρατε 

                    χαχα! λες να ΜΗΝ;!

                    προσωπικά από μικρό παιδί ασχολούμαι με αυτά σε αθλητικό επίπεδο (αγώνες, πρέπει να γράψω παράγραφο με ότι έχω ασχοληθεί), και τελευταία τώρα στα 'γεράματα' κάνω λίγο Krav Maga. Μόνο τη διεύθυνσή μου δεν σας έχω δώσει και το ΑΦΜ ακόμη!

                    γελάω απίστευτα με τους ψευτο-παλικαράδες, γενικά, αλλά ειδικά του ίντερνετ, δεν ξέρουν καν με ποιόν μιλούν, αλλά κανονίζουν ραντεβού στην πλατεία, ή στο δασάκι πίσω από οπουδήποτε, για ξύλο! απίστευτη ηλιθιότητα!

                    Δηλαδή αν είσαι πάνω από 16 και τα λες αυτά είσαι επικίνδυνος για την κοινωνία λόγω ηλιθιότητας, και οι ηλίθιοι είναι επικίνδυνοι επειδή εκτός από τον εαυτό τους, βλάπτουν και τους γύρω τους και την κοινωνία συνολικά.

                    Πρέπει να τους προσέχουμε αυτούς, κυκλοφορούν ελεύθεροι..

                    Επίσης το να 'παίζεις ξύλο' είναι μεγάλη ηλιθιότητα, ξέρεις πόσο εύκολα πεθαίνει ένας άνθρωπος; οποιοσδήποτε έχει ασχοληθεί λίγο σοβαρά με πυγμαχία ή πολεμικές τέχνες το γνωρίζει αυτό, και μάλλον αποφεύγει τους τσαμπουκάδες. Κυριολεκτικά με 1-2 κινήσεις κάποιος μπορεί να χάσει τη ζωή του για μία βλακεία/ηλιθιότητα, είναι τραγικό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      costasar @dublin last edited by

                      Συμφωνώ σε όλα, όσα λες, αν δεν κοίταγα για πετρέλαιο μόνο, και δεν είχα και 2 παιδιά, το Puma θα ήταν πολύ ψηλά, και δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς ότι είναι ψηλά στις επιλογές όλων στη κατηγορία.

                      Θα διαφωνήσω λίγο με τη Dynamic ομως, συμφωνώ ότι η τιμή του είναι καλή για Renault, αλλά μεγάλο προβάδισμα δεν έχει.

                      Έχει υποδεέστερη κεντρική οθόνη, 7' έναντι 10', και το φθηνότερο ψηφιακό κοντέρ της Renault σε σχέση με της Peugeot που είναι ίσως από τα καλύτερα σε πολλές κατηγορίες (σε όλα τα review αναφέρεται αυτό), και επίσης δισκόφρενα έχω ακόμη και στα ποδήλατά μου, δεν νομίζω ότι επιτρέπεται το 2020 σε αυτή την κατηγορία ταμπούρα. Κ γενικότερα το εσωτερικό φαίνεται πολύ ποιο upmarket στο 2008

                      Συμφωνώ για το icockpit και τα διακοφρενα. Οι επιδοσεις 0-100 στο ντιζελ λιγο ενδιαφερουν αυτους που το επιλεγουν και η 10' οθονη του 2008 ..εεε δεν ειναι και ακριβως 10αρα.

                      το προβαδισμα σαφως και αφορα την τιμη σε σχεση με αυτα που προσφερει σε εξοπλισμό. Για μενα, το ειχα γραψει κι παλιοτερα ειναι φαουλ η ενσωματωση της μεγαλυτερης οθονης στην allure. Λειτουργικα οι διαφορες με την 7' ειναι ελαχιστες και θα μπορουσε να ειναι η τιμη κατω απο τα 17000 ΛΤΠΦ ή εστω οριακά πάνω και να γινουμε ολοι εμεις που αγαπαμε τα πλεονεκτηματα του ντιζελ και την πεζώ ευτυχισμενοι με το καινουριο μας αυτοκινητο. Δυστυχως τα 25900 αδικουν το συγκεριμενο μοντελο βαζοντας το στο ανω οριο της κατηγοριας δυσκολευοντας πολλους που θελουν να το αγορασουν

                      ....αλλα πρεπει να ακολουθησουμε την μοδα και να πουλήσουμε βενζίνες, τι να κάνουμε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • alexandros-k
                        alexandros-k @dublin last edited by

                        alexandros.K wrote:

                        Ποτε δεν ειναι αργα να ξεκινησεις καρατε 

                        χαχα! λες να ΜΗΝ;!

                        προσωπικά από μικρό παιδί ασχολούμαι με αυτά σε αθλητικό επίπεδο (αγώνες, πρέπει να γράψω παράγραφο με ότι έχω ασχοληθεί), και τελευταία τώρα στα 'γεράματα' κάνω λίγο Krav Maga. Μόνο τη διεύθυνσή μου δεν σας έχω δώσει και το ΑΦΜ ακόμη!

                        γελάω απίστευτα με τους ψευτο-παλικαράδες, γενικά, αλλά ειδικά του ίντερνετ, δεν ξέρουν καν με ποιόν μιλούν, αλλά κανονίζουν ραντεβού στην πλατεία, ή στο δασάκι πίσω από οπουδήποτε, για ξύλο! απίστευτη ηλιθιότητα!

                        Δηλαδή αν είσαι πάνω από 16 και τα λες αυτά είσαι επικίνδυνος για την κοινωνία λόγω ηλιθιότητας, και οι ηλίθιοι είναι επικίνδυνοι επειδή εκτός από τον εαυτό τους, βλάπτουν και τους γύρω τους και την κοινωνία συνολικά.

                        Πρέπει να τους προσέχουμε αυτούς, κυκλοφορούν ελεύθεροι..

                        Επίσης το να 'παίζεις ξύλο' είναι μεγάλη ηλιθιότητα, ξέρεις πόσο εύκολα πεθαίνει ένας άνθρωπος; οποιοσδήποτε έχει ασχοληθεί λίγο σοβαρά με πυγμαχία ή πολεμικές τέχνες το γνωρίζει αυτό, και μάλλον αποφεύγει τους τσαμπουκάδες. Κυριολεκτικά με 1-2 κινήσεις κάποιος μπορεί να χάσει τη ζωή του για μία βλακεία/ηλιθιότητα, είναι τραγικό.

                        Γενικά συμφωνώ με το ποστ σου. Αλλά ξερεις κατι? Οπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος

                        Κι εγω ασχοληθηκα λιγο με πολεμικες τεχνες, και προσφατα με Aikido

                        Το θεμα ειναι να τις χρησιμοποιες στο δρομο...αλλιως γιατι τις μαθαμε? 

                        υγ: Αχρείαστες να ειναι....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          parikon @hountalas last edited by

                          Προχθές πέρασα από την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι θα ανέβει η τιμή του ....και σε ποστ στο fb ένας άλλος που το έκλεισε του είπαν πως θα αλλάξει το τέλος ταξινόμησης και θα ανέβει η τιμή. Μήπως πουλάνε και λίγο παπά για να προλάβουμε να βάλουμε παραγγελία? Αυτή η παράδοση τον Σεπτέμβριο, φοβάμαι μην γίνει Οκτώ-Νοέ-Δεκ.....

                          Να σου πω την αλήθεια εγώ γνωρίζω για 7 μήνες παράδοση σε καινούριες παραγγελίες.Απο Σεπτέμβριο Οκτώβριο θα έρχονται οι παραγγελίες Ιανουαρίου -Φεβρουαριου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dublin @alexandros-k last edited by

                            Dublin wrote:

                            alexandros.K wrote:

                            Ποτε δεν ειναι αργα να ξεκινησεις καρατε 

                            χαχα! λες να ΜΗΝ;!

                            προσωπικά από μικρό παιδί ασχολούμαι με αυτά σε αθλητικό επίπεδο (αγώνες, πρέπει να γράψω παράγραφο με ότι έχω ασχοληθεί), και τελευταία τώρα στα 'γεράματα' κάνω λίγο Krav Maga. Μόνο τη διεύθυνσή μου δεν σας έχω δώσει και το ΑΦΜ ακόμη!

                            γελάω απίστευτα με τους ψευτο-παλικαράδες, γενικά, αλλά ειδικά του ίντερνετ, δεν ξέρουν καν με ποιόν μιλούν, αλλά κανονίζουν ραντεβού στην πλατεία, ή στο δασάκι πίσω από οπουδήποτε, για ξύλο! απίστευτη ηλιθιότητα!

                            Δηλαδή αν είσαι πάνω από 16 και τα λες αυτά είσαι επικίνδυνος για την κοινωνία λόγω ηλιθιότητας, και οι ηλίθιοι είναι επικίνδυνοι επειδή εκτός από τον εαυτό τους, βλάπτουν και τους γύρω τους και την κοινωνία συνολικά.

                            Πρέπει να τους προσέχουμε αυτούς, κυκλοφορούν ελεύθεροι..

                            Επίσης το να 'παίζεις ξύλο' είναι μεγάλη ηλιθιότητα, ξέρεις πόσο εύκολα πεθαίνει ένας άνθρωπος; οποιοσδήποτε έχει ασχοληθεί λίγο σοβαρά με πυγμαχία ή πολεμικές τέχνες το γνωρίζει αυτό, και μάλλον αποφεύγει τους τσαμπουκάδες. Κυριολεκτικά με 1-2 κινήσεις κάποιος μπορεί να χάσει τη ζωή του για μία βλακεία/ηλιθιότητα, είναι τραγικό.

                            Γενικά συμφωνώ με το ποστ σου. Αλλά ξερεις κατι? Οπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος

                            Κι εγω ασχοληθηκα λιγο με πολεμικες τεχνες, και προσφατα με Aikido

                            Το θεμα ειναι να τις χρησιμοποιες στο δρομο...αλλιως γιατι τις μαθαμε? 

                            υγ: Αχρείαστες να ειναι....

                            ωραίο το Aikido, οφείλω να ομολογήσω ότι δεν έχω ασχοληθεί με αυτό.

                            ανάλογα το στυλ σου και την ηλικία σου θα σου πρότεινα κάποιο από MMA, Brazilin Jiu Jitsu και Hapkido, αξίζει να δοκιμάσεις, και νομίζω όλοι στα παιδικά - εφηβικά τους χρόνια πρέπει να κάνουν λίγο έστω πυγμαχία. Θέτει τις βάσεις για τα επόμενα, και είναι άθλημα με πολλούς κανόνες και μεγάλη πειθαρχία και φυσική κατάσταση.

                            Στον δρόμο ποτέ δεν ξέρεις με ποιον τα βάζεις και τι έχει στο αυτοκίνητό του/τσέπη του, επίσης επειδή εσύ υπερεκτιμάς τις δυνατότητές σου, ή κάποιος άλλος τις δικές του, μπορεί να υπάρξει σοβαρός τραυματισμός, ακόμη και θάνατος, και μετά δεν είναι καθόλου αστείο.

                            τα μαθαίνεις για πολλούς λόγους

                            1. άθληση 2) πειθαρχία 3) αυτοάμυνα αλλά ποτέ δεν πρέπει να φτάνουμε στη βία, επίσης δεν είμαστε δικαστές να δικάσουμε και εκτελέσουμε την απόφασή μας, μπορεί να έχουμε και άδικο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • P
                              parikon @paraskevas013 last edited by

                              Απλά σε αυτή την έκδοση με τα 100 δεν βλέπουμε να ειναι και ιδιαίτερα σπιρτοζικο, αφού τα 0-100 τα πιάνει στα 12 δευτερα

                              Για μένα είναι μεγάλη βλακεία το 0-100. Δηλαδή θα κάνουμε κόντρες στα φανάρια όλη μέρα για να μας ενδιαφέρει αυτό;Πότε δε θα το κάνω αυτό σε αμάξι μου.

                              Σωστές μετρήσεις είναι τα 80-120,60-100 κτλ που χρειάζεσαι σε προσπέραση.Τα οποία δε γνωρίζει κανείς γιατί πολύ απλά λίγες εταιρίες τα βγάζουν προς τα έξω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • alexandros-k
                                alexandros-k last edited by

                                Ποσο με κανεις Dublin ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • alexandros-k
                                  alexandros-k @parikon last edited by

                                  Σωστές μετρήσεις είναι τα 80-120,60-100 κτλ που χρειάζεσαι σε προσπέραση.Τα οποία δε γνωρίζει κανείς γιατί πολύ απλά λίγες εταιρίες τα βγάζουν προς τα έξω.

                                  Yπαρχουν μετρησεις απο πολλά περιοδικα και sites

                                  πχ  http://www.zeperfs.com/en/perfs.htm

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dublin @costasar last edited by

                                    Συμφωνώ για το icockpit και τα διακοφρενα. Οι επιδοσεις 0-100 στο ντιζελ λιγο ενδιαφερουν αυτους που το επιλεγουν και η 10' οθονη του 2008 ..εεε δεν ειναι και ακριβως 10αρα.

                                    το προβαδισμα σαφως και αφορα την τιμη σε σχεση με αυτα που προσφερει σε εξοπλισμό. Για μενα, το ειχα γραψει κι παλιοτερα ειναι φαουλ η ενσωματωση της μεγαλυτερης οθονης στην allure. Λειτουργικα οι διαφορες με την 7' ειναι ελαχιστες και θα μπορουσε να ειναι η τιμη κατω απο τα 17000 ΛΤΠΦ ή εστω οριακά πάνω και να γινουμε ολοι εμεις που αγαπαμε τα πλεονεκτηματα του ντιζελ και την πεζώ ευτυχισμενοι με το καινουριο μας αυτοκινητο. Δυστυχως τα 25900 αδικουν το συγκεριμενο μοντελο βαζοντας το στο ανω οριο της κατηγοριας δυσκολευοντας πολλους που θελουν να το αγορασουν

                                    ....αλλα πρεπει να ακολουθησουμε την μοδα και να πουλήσουμε βενζίνες, τι να κάνουμε.

                                    Έξω έχουν άλλες εκδόσεις με την 10' και κάτι άλλες μικροδιαφορές (που δεν θυμάμαι τώρα), τις έχω αναφέρει σε κάποια ποστ, εδώ έρχονται μόνο 3 εκδόσεις, έξω έχει 6 συνολικά.

                                    δεν διαφωνώ και νομίζω χάνει πολύ το αυτοκίνητο σε αυτή την τιμή, αλλά δεν κατεβαίνει από τα 17,000, έξω τώρα που δεν έχουν οθόνες, σου κάνουν 500euro έκπτωση για να πάρεις με αναλογική το καντράν, επίσης το 100 diesel Allure προ φόρων είναι περίπου στα 18.200.000-18.400.000 (δεν θυμάμαι απ' έξω, αλλά κάπου εκεί, μπορώ αύριο να το δω στην απόδειξη πλκηρωμής), να το κατεβάσεις κάτω από τα 17 πρέπει να βάλεις την 7άρα, να βάλεις αναλογικό καντράν, να βάλεις 16άρες ζάντες, και να κόψεις και κάτι ακόμη λεπτομέρειες, υπάρχει αυτό, και λέγεται Active!

                                    Οριακά πάνω δεν έχει νόημα, πάλι μπαίνεις στην ανώτερη κλίμακα, το θέμα είναι να πας οριακά κάτω.

                                    Επειδή όλα αυτά τα σκέφτηκα τότε με την αγορά, και για να μην έχω buyers remorse αργότερα, έκρινα ότι τα launch edition με τα δωράκια που έδιναν, προσέθεταν προστιθέμενη αξία στο αυτοκίνητο, οπότε γλύκαιναν την τιμή, και ήταν και ποιο λίγο από 25.900, μία εταιρία μάλιστα μου έκανε δώρο όλα τα έξοδα του αυτοκινήτου, αλλά τελικά το πήρα από αλλού για κάποιους δικούς μου λόγους. Θα ήταν καθαρά 25.500.

                                    Κοιτάξτε, όπως λέει και ο Θεσσαλονικιός εδώ https://www.youtube.com/watch?v=O8f2Yd2O7Vw

                                    μάλλον κοιτάς για μία ενδιάμεση κατάσταση, ημι-premium τιμής με καθαρά premium χαρακτηριστικά από Allure και πάνω. Νομίζω ποιο κοντινός ανταγωνιστής είναι το T- Roc, και Q2.

                                    Αν κάποιος θέλει πολύ φθηνή τιμή πάει σε Stonic και Arona και Crοssland, ή Experience του Captur, ή κάποιο άλλο. Υπάρχουν δεκάδες επιλογές πλέον.

                                    Αυτές είναι οι τιμές που βρήκα στο Parkers.co.uk , δεν είναι και μικρές. Πρώτο το Renault.

                                    0-60 mph 13.9 secs 11 secs

                                    Top Speed 110 mph 115 mph

                                    CO2 Emissions 106 g/km 95 g/km

                                    Luggage Capacity 388 litres 434 litres

                                    @alexandros.K 32?!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k last edited by

                                      @ Dublin. Ειπα θα πεις κανα 20 χρονων . Πες οτι δεν το σκεφτηκες? 

                                      Πλεον εκλεισα τα 40 . Εσενα σε κοβω πανω απο 55

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        costasar last edited by

                                        Δεν ειναι ακριβως ετσι σε οτι εχει να κανει με την οθονη. Στους ξενους διαμορφωτες υπαρχει ως εξτρα με τιμη γυρω στα 900€. Οπότε απο τα 18200 θα επεφτε στα 17300. Ακομα και αν ο εισαγωγεας δεν θελει να το ριξει κατω απο τα 17 και παλι... δεν χρειαζεται να βγαλεις τιποτα αλλο απο αυτα που λες και η τελικη τιμη πεφτει αρκετα ωστε να γινει ακομα πιο ανταγωνιστικο. Ακομα περισσοτερο αν το υπολογισεις με τους νεους συντελεστες ταξινομησης

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dublin @alexandros-k last edited by

                                          @ Dublin. Ειπα θα πεις κανα 20 χρονων . Πες οτι δεν το σκεφτηκες? 

                                          Πλεον εκλεισα τα 40 . Εσενα σε κοβω πανω απο 55

                                          28-32 θα έλεγα!

                                          Aikido είναι μια χαρά για τα χρόνια μας. Σειρά είμαστε.

                                          Λατρεύω Γιάννενα, έχω πολλές αναμνήσεις από πολύ παλιά, αλλά δυστυχώς δεν έχω έρθει πολλά χρόνια τώρα..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k last edited by

                                            Κι εγω σε νομιζα για μεγαλυτερο και ελεγα μεσα μου, δε δέρνω παππουδες 

                                            Τελος το off topic γιατι το παρατραβηξαμε

                                            Παντως για επιδοσεις εγω κοιταω το zeperfs . Παιρνει επιδοσεις απο διαφορα περιοδικα και βγαζει τον μεσο ορο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 65 / 270
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr