-
Κάτοχος ST Line εδώ και ενάμιση χρονο περίπου, με τις 17ρες ζάντες. Το αυτοκίνητο σίγουρα είναι άνετο σε μεγάλα ταξιδια σε αυτοκινητόδρομο και αθόρυβο, ειδικά μετά το στρώσιμο. Τις πρώτες μέρες που ήταν άστρωτο ομολογώ πως είχα τρομάξει, μου φαινόταν πολύ σκληρό. Την business δεν την έχω οδηγήσει οπότε δεν ξερω πόσο διαφορετική ειναι. Πάντως σε μεγάλα ταξίδια ειναι πολύ ευχάριστο και ξεκούραστο.
Επίσης υποκειμενικο σίγουρα αλλά νομίζω χάνει πολύ σε εμφάνιση στην business έκδοση, ή κερδίζει στην ST Line, όπως θες να το δεις. Πάντως αν οι διαφορές ειναι μονο αυτές που λες, δεν ξερω αν αξιζει την διαφορά στη τιμή, νομίζω είναι οριακά και θέλει σκέψη. Μονο εσύ μπορείς να αποφασισεις. Εγώ όταν το πήρα ειχε δώρο στην ST Line keyless entry, parking pack με αισθητήρες περιμετρικά και καμερα οπισθοπορείας που βολεύει απίστευτα, head up display.
Για το αν βρίσκει από κάτω, εξαρτάται από του που θα το πας, αλλά είναι όντως χαμηλό και θέλει προσοχή σε πολύ απότομες ράμπες κλπ. Αν έχεις parking με τέτοια ράμπα πρέπει οπωσδήποτε να το κάνεις test drive και να πας εκει να το δοκιμάσεις.
-
Μια ψήφος στο ST-Line κι από μένα. Πολύ πιο ευχάριστο και καλοεξοπλισμένο με αμελητέα παραχώρηση στην άνεση.
Σε κάθε περίπτωση όποιος ενδιαφέρεται κάνει ένα test drive και στις δύο εκδόσεις, και δεν βασίζεται στις απόψεις αγνώστων (ημών δηλαδή) από ένα forum.
-
Τις πρώτες μέρες που ήταν άστρωτο ομολογώ πως είχα τρομάξει, μου φαινόταν πολύ σκληρό.
Περιεργο μου φαινεται αυτο .....Μηπως διορθωσες την πιεση στα λαστιχα και 'μαλάκωσε' ? Γιατι πολλά αμαξια παραδίδονται με αρκετα μεγαλυτερη πιεση απο την συνιστώμενη
-
Aπ'όλα όσα λες, για μένα το μόνο ουσιαστικό + είναι ο διζων. κλιματισμός της ST-line.
Aφού έχεις οικογένεια, καλύτερα να προτιμήσεις λίγη παραπάνω άνεση δηλ. Business.
Έτσι κι αλλιώς με τον 1.0 (καλός κινητήρας,αλλά όχι σπορτίφ) δε νομίζω να είναι τόσο απαραίτητο το καλύτερο στήσιμο του ST-line.
Νομίζω μπορεί να κάνω και λάθος αλλά το st line έχει το διζωνικό σαν εξτρα
-
Καλησπέρα στην ομάδα!
Θέλω να αγοράσω άμεσα το Focus 1.0 και θα ήθελα βοήθεια για την επιλογή μεταξύ BUSINESS και ST-LINE
Καλησπέρα και από μένα.
Είμαι κάτοχος του ST-Line και μπορώ να σου πω τα εξής αναφορικά με τις ερωτήσεις σου
- Δεν έχω βρει ποτέ από κάτω μέσα στην Αθήνα. Δεν είναι τόσο χαμηλό όσο ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο αλλά λίγο χαμηλότερο από το business μοντέλο. Τώρα σε πιο extreme καταστάσεις (χωματόδρομο, πολύ μεγάλες κλίσεις κτλ) δεν ξέρω. Αλλά μέσα στην Αθήνα ακόμα και σε στενά που έχουν αυτό το 'αυλάκι' δεν έχω βρει
2) Έχω κάνει 10 ταξίδια και έχω 2 μικρά παιδιά τα οποία κοιμήθηκαν μια χαρά στην διαδρομή. Είναι άνετο αμάξι και αρκετά αθόρυβο. Δεν ξέρω τώρα πάλι σε σύγκριση με την business αν αυτό είναι ακόμα πιο άνετο ... αλλά εγώ δεν έχω να κάνω κάποιο παράπονο.
3) Δεν μπορώ να κάνω σύγκριση με την business γιατί δεν έχω οδηγήσει ποτέ το business. Θα πρέπει να κανείς Test DriveΓενικά νομίζω ότι 'φοβάσαι' ότι το ST-Line θα είναι πολύ σπορ. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι το ST-Line δεν είναι ST. Είναι ένα αμάξι με 'look' σπορτίφ αυτοκινήτου και όχι ένα καθαρά αγωνιστικό αυτοκίνητο όπως το ST ή το RS
-
Δυστυχώς RS δε θα υπάρξει ξανά Καταραμένοι περιορισμοί ρύπων...
-
gerry wrote:
Τις πρώτες μέρες που ήταν άστρωτο ομολογώ πως είχα τρομάξει, μου φαινόταν πολύ σκληρό.
Περιεργο μου φαινεται αυτο .....Μηπως διορθωσες την πιεση στα λαστιχα και 'μαλάκωσε' ? Γιατι πολλά αμαξια παραδίδονται με αρκετα μεγαλυτερη πιεση απο την συνιστώμενη
Όχι η πίεση ήταν σωστή από την αρχή να πω την αλήθεια, δεν χρειαστηκε διόρθωση.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Έχετε δίκιο φοβάμαι ότι είναι Sport αμάξι με ότι συνεπάγεται αυτό, αλλά τελικά είναι ST-LINE, όχι ST
Μου φαίνεται θα πάω προς ST-LINE και.... ας στερηθώ τα σουβλάκια...
Όσο για τον εξοπλισμό, το ST το φέρνουν υποχρεωτικά με PARKING PACK 1 και COMFORT PACK 1. Οπότε περιέχει διζωνικό κλιματισμό.
Το μόνο άχρηστο είναι για εμένα το αυτόματο παρκάρισμα, μακάρι να είχαν το σύστημα BLIS
-
Το μόνο άχρηστο είναι για εμένα το αυτόματο παρκάρισμα, μακάρι να είχαν το σύστημα BLIS
Δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όντως, αλλά είναι εξαιρετικά χρήσιμοι οι αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός (που δυστυχώς πάνε πακέτο με το αυτόματο παρκάρισμα).
-
Το μόνο άχρηστο είναι για εμένα το αυτόματο παρκάρισμα, μακάρι να είχαν το σύστημα BLIS
Και εγώ αυτό νόμιζα για το αυτόματο παρκάρισμα αλλά αν μπεις στον κόπο να το χρησιμοποιήσεις και μάθεις λίγο τα κόλπα του (θέλει λίγο να καταλάβεις πως δουλεύει) τότε μπορεί να φανεί πραγματικά χρήσιμος και κάνει πολύ καλά την δουλειά του. Αν μπορούσα όμως να τον αλλάξω με ένα σύστημα που δεν έχω και είναι σαφώς καλύτερο αυτό θα ήταν το Adaptive Crouise Control. Η αυτόνομη οδήγηση είναι κάτι που θα βλέπουμε περισσότερο στο μέλλον.
Οι μπροστινοί (και πλαϊνοι) αισθητήρες όπως και η κάμερα είναι όντως πολύ χρήσιμα -
Καλησπέρα στην ομάδα!
Θέλω να αγοράσω άμεσα το Focus 1.0 και θα ήθελα βοήθεια για την επιλογή μεταξύ BUSINESS και ST-LINE
Η BUSINESS είναι 1,500 ευρώ φθηνότερη
Από την άλλη η ST-LINE έχει πιο σπορτίφ πινελιές με ομορφότερες ζάντες, σπορ τιμόνι, διζωνικό κλιματισμό, Engine Start button
Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
- Το πιο χαμηλό ST-LINE με τις πλαϊνές ποδιές θα βρίσκει πιο εύκολα από κάτω;
- H SPORT ανάρτηση της ST-LINE σε συνδυασμό με μεγαλύτερες ζάντες (16 -> 17) και χαμηλότερου προφίλ λάστιχα (205 -> 215) έχει μεγάλο (αρνητικό) αντίκτυπο στην προσφερόμενη άνεση και θόρυβο? Ρωτάω κυρίως για να καταλάβω αν σε κάποιο μεγάλο ταξίδι θα ταλαιπωρεί γυναίκα και παιδί
- Πόσο καλύτερη είναι η οδική συμπεριφορά και το στήσιμο του ST-LINE σε σχέση με το Business?
Μήπως, επειδή τελικά η ουσία είναι η ίδια, να προτιμήσω το BUSINESS και μου μένουν και 1.5 χιλιάρικο για σουβλάκια;
Ευχαριστώ!
Καλησπέρα και από μένα!! Κάτοχος της έκδοσης business 1500 κυβικά 150 άλογα αυτόματο εδώ και 2.5 βδομάδες, οπότε δεν ξέρω αν μπορώ να βοηθήσω!! Παρόλα αυτά θα ήθελα να πω ότι είναι πολύ άνετο, και επέλεξα αυτή την έκδοση και όχι την st line, καθώς λόγω προσωπικού γούστου θεωρώ ότι δεν άξιζε να έδινα αλλά 1500-2000€ για να έχω διζωνικό κλιματισμό, ραφές κόκκινες και άλλες λεπτομέρειες (για μένα η ζάντα είναι το μόνο που δεν θα κοιτάξω ποτέ σε αμάξι)!! Στα ερωτήματα δεν μπορώ να έχω άποψη καθώς δεν έχω οδηγήσει την st line!! Σε βόλτα που με έχουν πάει δεν κατάλαβα ιδιαίτερη διαφορά εκτός από τη ψυχολογική διαφορά του πιο κοντά στο οδόστρωμα!! Αν με ρώταγες τι θα προτιμούσα αν ξαναγοραζα τώρα το focus, πάλι business θα σου έλεγα!! Αλλά εγώ ίσως κοιτάω περισσότερο την ουσία και όχι λεπτομέρειες που για άλλους είναι ιδιαίτερα σημαντικές!! Γιαυτό θα έπαιρνα business και αν σου λείπει κάτι τόσο απεγνωσμένα βάζεις και ένα 500αρι πρόσθετα και είσαι ευχαριστημένος!! Πάντως εξαιρετικό αμάξι, που στο 1ο μου ταξίδι με άφησε άφωνο και από κατανάλωση (αν και στο στρώσιμο) και από άνεση και θόρυβο!! Σαν υβριδικό το άκουγα!! Καλή συνέχεια
-
Σε ευχαριστώ πολύ Panoscivil
Να ρωτήσω μια μικρή λεπτομέρεια; Κλείνουν τα παράθυρα από το χειριστήριο με παρατεταμένο πάτημα του κουμπιού κλεισίματος των θυρών;
Επίσης, στην προσφορά (Σφακιανάκης) μου γράφουν + Συναγερμός. Δεν μου αρέσουν οι συναγερμοί, ιδίως αν δεν είναι εργοστασιακός! Μπλέκεις με έξτρα μπρελόκ, δημιουργούν καμία φορά θέμα με ηλεκτρονικά αυτοκινήτου κτλ. Ή μήπως έχω μείνει σε άλλη εποχή και πλεόν απλά ενεργοποιούνται με το κλείσιμο των θυρών και δουλεύουν μια χαρά; Γνωρίζει κανείς ο Σφακιανάκης τι βάζει;
-
Σε ευχαριστώ πολύ Panoscivil
Να ρωτήσω μια μικρή λεπτομέρεια; Κλείνουν τα παράθυρα από το χειριστήριο με παρατεταμένο πάτημα του κουμπιού κλεισίματος των θυρών;
Επίσης, στην προσφορά (Σφακιανάκης) μου γράφουν + Συναγερμός. Δεν μου αρέσουν οι συναγερμοί, ιδίως αν δεν είναι εργοστασιακός! Μπλέκεις με έξτρα μπρελόκ, δημιουργούν καμία φορά θέμα με ηλεκτρονικά αυτοκινήτου κτλ. Ή μήπως έχω μείνει σε άλλη εποχή και πλεόν απλά ενεργοποιούνται με το κλείσιμο των θυρών και δουλεύουν μια χαρά; Γνωρίζει κανείς ο Σφακιανάκης τι βάζει;
Ναι τα παράθυρα κλείνουν αν πιέσεις συνεχόμενα όπως περιγράφεις. Όσο αφορά τον συναγερμό πήρα και εγώ την προσφορά της αντιπροσωπίας (Car Center) και μου έβαλαν συναγερμό ο οποίος όμως δουλεύει με το χειριστήριο του αμαξιού κανονικά. Δεν έχει extra μπρελόκ. Ισχύει ότι είναι ένα ρίσκο βέβαια και εξαρτάται από τον μάστορα, τον συναγερμό κτλ. Σίγουρα ο εργοστασιακός είναι πιο ασφαλής επιλογή. Εγώ επειδή δεν ήθελα το extra κόστος πήρα το ρίσκο κσι μέχρι στιγμής δεν έχω θέματα.
-
2 ερωτησεις:
-
182 αλογα υπαρχει? Vignale x γραφει το site
-
μηχανικο η αυτοματο αξιζει περισσοτερο;
-
-
Τι παίζει ρε παιδιά με το χωρο αποσκευών? 345 λίτρα αλλά τετραγωνισμένος. Με γυναίκα και ένα παιδί που έχει μεγαλώσει πλέον θα χωράει τίποτα ή.... ?
-
Τώρα έχω Corolla Sedan με 460 λίτρα που έχει σίγουρα διαφορά. Από την άλλη, πλέον δεν έχουμε καρότσι, κρεβάτι κτλ οπότε νομίζω μας κάνει.
Προτεραιότητα μου είναι η αλλαγή σε κάτι πιο σπορ και καλά στημένο και βεβαίως να γνωρίσω επιτέλους τι σημαίνει Turbo! Το Corolla με 1,600 κυβικά και 130 άλογα αγκομαχούσε να φτάσω στις 4,000 στροφές για να φύγει το αυτοκίνητο!
Πάντως διάβασα ότι είναι πολύ καλή η διάταξη του γιατί δεν έχει πχ θόλους τροχών και έτσι είναι στην πράξη χωράει πιο πολλά από πχ του νέου Corolla
-
Tι σημαίνει ; Ότι άμα βάλεις την βαλίτσα την μεγάλη των 90 λττην παίρνει μόνο με ένα τρόπο κατά μήκος και μετά βάζεις μόνο σακίδια πλάτης μέσα δεξιά αριστερά και πάνω. Εννοείται για ταξίδι μερικών ημερών για 3 άτομα είναι μια χαρά για διακοπές με το αυτοκίνητο το καλοκαίρι είτε γεμίζεις το πίσω κάθισμα δίπλα από το παιδί είτε βάζεις μπαγκαζιερα και εν πολλοίς χάνεις το fun to drive που διαφημίζει το αμάξι.
Είναι το μοναδικό κουσουρι του αμαξιού (μαζι με την έλλειψη φινιριασματος στις επιφανειες του εσωτερικου) για κάποιους αδιάφορο για άλλους deal break. Η αλήθεια είναι ότι αν οδηγήσεις το αμάξι προσπάθεις μετά να πείσεις τον εαυτό σου για την επάρκεια του χώρου αποσκευών! Έχει να κάνει και από τι αμάξι προέρχεσαι αν έχεις 420-450 λτ το να πας στο φοκους είναι καπως. Αν βολευεσαι ως τώρα σε κάτω από 400 όλα καλά.
-
Αλήθεια, για Air Condition vs Climate Control τι έχετε να πείτε;
Να σας πω και με το Climate στο Corolla
-
το βάζω στην αρχή 22 αλλά είναι ζεστό
-
το κατεβάζω 18 ή 20 για να βγάλει πιο κρύο
-
γίνεται πάγος και το ανεβάζω ξανά 23
-
Ποτέ δεν χρησιμοποιώ το Auto γιατί βγάζει αέρα με FULL δύναμη
Δηλαδή μου φαίνεται στην πράξη ότι πιο άχρηστο το Climate, συνέχεια αλλάζω τις ρυθμίσεις του!
Αναπολώ τα παλιά αυτοκίνητα που εγώ όριζα με μια κίνηση το κρύο και τη ζέστη απλά και γρήγορα!
Σκέφτομαι σωστά ή λάθος;
Αξίζει να δώσω 1,500 ευρώ παραπάνω για να πάω απο Business σε ST-Line επειδή, εκτός των άλλων, έχει Climate Control;
-
-
Αλήθεια, για Air Condition vs Climate Control τι έχετε να πείτε;
Να σας πω και με το Climate στο Corolla
- το βάζω στην αρχή 22 αλλά είναι ζεστό
- το κατεβάζω 18 ή 20 για να βγάλει πιο κρύο
- γίνεται πάγος και το ανεβάζω ξανά 23
- Ποτέ δεν χρησιμοποιώ το Auto γιατί βγάζει αέρα με FULL δύναμη
Δηλαδή μου φαίνεται στην πράξη ότι πιο άχρηστο το Climate, συνέχεια αλλάζω τις ρυθμίσεις του!
Αναπολώ τα παλιά αυτοκίνητα που εγώ όριζα με μια κίνηση το κρύο και τη ζέστη απλά και γρήγορα!
Σκέφτομαι σωστά ή λάθος;
Αξίζει να δώσω 1,500 ευρώ παραπάνω για να πάω απο Business σε ST-Line επειδή, εκτός των άλλων, έχει Climate Control;
Κάποια αυτοκίνητα, κυρίως γιαπωνέζικα, εικάζω και το Corolla, έχουν απλά ένα θερμοστάτη που ανεβοκατεβάζει την ταχύτητα του φαν όταν είναι στο auto. Τέτοιο είχα σε suzuki και έπρεπε να αλλάζω το σέτ θερμοκρασίας πολλές φορές στο ταξίδι, ανάλλογα την ηλιοφάνεια, υγρασία κλπ. Κάποια άλλα αυτοκίνητα όμως έχουν πιο εξελιγμένης λογικής συστήματα, που υπολογίζουν αυτές τις παραμέτρους και ανοιγοκλείνουν/αλλάζουν ροή στους αεραγωγούς κλπ. Φαντάζομαι πως για να χρεώνεται αρκετά παραπάνω, και να πωλείται ως 'climate control' κάτι τέτοιο έχει και το Focus.
Μόνο γι αυτό εγώ δεν θα πλήρωνα τόσα παραπάνω λεφτά, θα αρκούμουν στον χειροκίνητο κλιματισμό. Ειδικά όσα αυτοκίνητα έχουν απλό χειροκίνητο αλλά με πολλές 'σκάλες' στον ανεμιστήρα και καλής ποιότητας, εύκολα χειριστήρια, καλύπτουν το 90% των αναγκών.
-
Tι σημαίνει ; Ότι άμα βάλεις την βαλίτσα την μεγάλη των 90 λττην παίρνει μόνο με ένα τρόπο κατά μήκος και μετά βάζεις μόνο σακίδια πλάτης μέσα δεξιά αριστερά και πάνω. Εννοείται για ταξίδι μερικών ημερών για 3 άτομα είναι μια χαρά για διακοπές με το αυτοκίνητο το καλοκαίρι είτε γεμίζεις το πίσω κάθισμα δίπλα από το παιδί είτε βάζεις μπαγκαζιερα και εν πολλοίς χάνεις το fun to drive που διαφημίζει το αμάξι.
Είναι το μοναδικό κουσουρι του αμαξιού (μαζι με την έλλειψη φινιριασματος στις επιφανειες του εσωτερικου) για κάποιους αδιάφορο για άλλους deal break. Η αλήθεια είναι ότι αν οδηγήσεις το αμάξι προσπάθεις μετά να πείσεις τον εαυτό σου για την επάρκεια του χώρου αποσκευών! Έχει να κάνει και από τι αμάξι προέρχεσαι αν έχεις 420-450 λτ το να πας στο φοκους είναι καπως. Αν βολευεσαι ως τώρα σε κάτω από 400 όλα καλά.
Μπορεί κανείς να επιλέξει το ford focus wagon σε αυτή την περίπτωση το οποίο βγαίνει και με τον 1.5 150hp.Εγώ για να είμαι ειλικρινής αυτο το αυτοκίνητο κοιτάζω στην έκδοση active μάλιστα. Δεν το έχω δει από κοντά ομως για να δω οπτικά αν μου αρέσει.Τώρα η Ford έβγαλε και άτοκο χρηματοδοτικό και φαίνεται δελεαστική πρόταση ισως μαζ΄ι με αυτόματο κυβώτιο.Ποία είναι ηγνώμη σας για αυτό το αυτοκίνητο,έχει κανείς οδηγήσει focus με αυτόματο ,γνωρίζυμε αν ειναι αξιόπιστο?Ευχαριστω.
Ford Focus MK4