Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Puma 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Puma 2019
    • 1
    • 2
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 277
    • 278
    • 41 / 278
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    146
    5555
    212734
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • dimitriscsd
      dimitriscsd last edited by

      Απ όσο ξέρω η τελευταία έκδοση του 1000άρι έχει deactivation

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gerry last edited by

        Υποτίθεται πως έχει και ο χιλιάρης cylinder deactivation:

        https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/gr/documents/brochures/cars/BRO-neo_focus.pdf​

        Οι νέοι κινητήρες βενζίνης Ford EcoBoost προσφέρουν μια εντυπωσιακή ισορροπία οικονομίας και επιδόσεων. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, ένα έξυπνο σύστημα που μπορεί να απενεργοποιήσει έναν από τους κυλίνδρους του κινητήρα όταν η απαίτηση ροπής είναι μειωμένη – όπως για παράδειγμα όταν το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο – για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου

        Τουλάχιστον αυτό λέγανε στα δελτία τύπου όταν πρωτοκυκλοφόρησε. Πάντως στο δικό μου δεν ανάβει κάποια σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • dimitriscsd
          dimitriscsd last edited by

          Δεν ανάβει κάτι και δεν το καταλαβαίνεις όταν κλείνει τον κύλινδρο. Ίσως μόνο αν έχεις σταθερό γκάζι σε πορεία, αφού βλέπεις μεγάλη πτώση της στιγμιαίας κατανάλωσης. Το ίδιο γρήγορα ενεργοποιείται κιόλας. Πάντως κάνει δουλειά. Σε ταξίδι ακόμα και στην έκδοση με τα 182 άλογα βλέπω φοβερές καταναλώσεις! Ειδικά όταν καταφέρνω να κρατηθώ και να μη το πατήσω στην πρώτη ευκαιρία! (Δύσκολο καθώς το Focus είναι σκέτη απόλαυση)

          1 Reply Last reply Reply Quote 10
          • P
            panormus772 last edited by

            https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/ford-puma-endeiktiko-kostos-antallaktikon-service-kai-eggyiseis

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • piliourits
              piliourits @panormus772 last edited by

              https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/ford-puma-endeiktiko-kostos-antallaktikon-service-kai-eggyiseis

              Πραγματική δημοσιογραφική έρευνα, δεν μας λέει πόσο έχει η αλλαγή λαδιών, μπουζί, δίσκου, φίλτρων, κλπ. που δεν είναι και στην εγγύηση, μας λέει την τιμή της πόρτας, για την οποία μετά τη βαφή, παράθυρα και τον ηλεκτρολόγο θα πληρώσει κάποιος πάνω από 2 χιλιάρικα...

              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • P
                panormus772 last edited by

                Πολύ καλό αποτέλεσμα

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • fanis75
                  fanis75 moderator last edited by

                  Ford είναι, δεν περίμενα κάτι λιγότερο. Εδώ το ταπεινό Φιέστα είναι εντυπωσιακό στον δρόμο και βάζει τα γυαλιά σε πολλά αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • B
                    barimagas last edited by

                    Αριστο αποτελεσμα απο το puma, εξαιρετικη δουλεια απο την ford! Θα το γυρισουνε στα τρενα σε λιγο...

                    Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • D
                      dublin last edited by

                      https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/top-5-Ta-5-kalytera-B-SUV-sto-test-apofyghs-kindynoy_199910_44494.asp

                      Βασικα, it's a tie.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • H
                        hountalas last edited by

                        Έχω δει να αναφέρουν πως το πορτάκι της βενζίνης δεν κλειδώνει. Κλειδωμένο το όχημα αλλά το πορτάκι είναι χωρίς ασφάλεια. Επίσης δοκιμάσανε να βάλουν βενζίνη με κλειδωμένο όχημα και έπαιρνε κανονιικά. Το αναφέρω γιατί η ford κάνει λόγο για μία 'έξυπνη βαλβίδα' εισαγωγής καυσίμου.

                        Τι φάση δηλαδή και δεν έβαλαν κάτι να κλειδώνει το πορτάκι ??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @hountalas last edited by

                          Έχω δει να αναφέρουν πως το πορτάκι της βενζίνης δεν κλειδώνει. Κλειδωμένο το όχημα αλλά το πορτάκι είναι χωρίς ασφάλεια. Επίσης δοκιμάσανε να βάλουν βενζίνη με κλειδωμένο όχημα και έπαιρνε κανονιικά. Το αναφέρω γιατί η ford κάνει λόγο για μία 'έξυπνη βαλβίδα' εισαγωγής καυσίμου.

                          Δεν είναι κάτι καινούργιο αυτό, το έχουν όλα τα Ford εδώ και πάνω από 5 χρόνια. Έχει μια ειδική βαλβίδα που επιτρέπει να βάλεις βενζίνη (αλλά θέλει ειδικό αντάπτορα) αλλά δεν μπορείς να βγάλεις, δλδ. να κλέψεις βενζίνη. Μια χαρά σύστημα είναι, δεν είχα ποτέ πρόβλημα.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 10
                          • piliourits
                            piliourits @fanis75 last edited by

                            hountalas wrote:

                            Έχω δει να αναφέρουν πως το πορτάκι της βενζίνης δεν κλειδώνει. Κλειδωμένο το όχημα αλλά το πορτάκι είναι χωρίς ασφάλεια. Επίσης δοκιμάσανε να βάλουν βενζίνη με κλειδωμένο όχημα και έπαιρνε κανονιικά. Το αναφέρω γιατί η ford κάνει λόγο για μία 'έξυπνη βαλβίδα' εισαγωγής καυσίμου.

                            Δεν είναι κάτι καινούργιο αυτό, το έχουν όλα τα Ford εδώ και πάνω από 5 χρόνια. Έχει μια ειδική βαλβίδα που επιτρέπει να βάλεις βενζίνη (αλλά θέλει ειδικό αντάπτορα) αλλά δεν μπορείς να βγάλεις, δλδ. να κλέψεις βενζίνη. Μια χαρά σύστημα είναι, δεν είχα ποτέ πρόβλημα.

                            Δηλαδή είναι ανασφάλιστο τελείως; Δεν θα μπορούσε κάποιος κακόβουλος να ρίξει κάτι μέσα, να προκαλέσει φωτιά κλπ;

                            Τα παλιότερα Φόρντ με το περίεργο κυλινδρικό κλειδί είχαν κλειδαριά και στη τάπα του ρεζερβουάρ.

                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @piliourits last edited by

                              Δηλαδή είναι ανασφάλιστο τελείως; Δεν θα μπορούσε κάποιος κακόβουλος να ρίξει κάτι μέσα, να προκαλέσει φωτιά κλπ;

                              Ναι δεν έχει κάποια ασφάλεια. Αλλά ποιός να ρίξει, τί να ρίξει και γιατί? Οδηγώ από το 1993 (και έμενα κέντρο Αθήνας - Εξάρχεια σχεδόν έως το 2010) και ποτέ δεν μου έχει τύχει κάποιο περιστατικό με το ρεζερβουάρ βενζίνης.

                              Αλλά ναι θεωρητικά θα μπορούσε κάποιος να ρίξει κάτι μέσα με λίγη προσπάθεια.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • piliourits
                                piliourits @fanis75 last edited by

                                piliourits wrote:

                                Δηλαδή είναι ανασφάλιστο τελείως; Δεν θα μπορούσε κάποιος κακόβουλος να ρίξει κάτι μέσα, να προκαλέσει φωτιά κλπ;

                                Ναι δεν έχει κάποια ασφάλεια. Αλλά ποιός να ρίξει, τί να ρίξει και γιατί? Οδηγώ από το 1993 (και έμενα κέντρο Αθήνας - Εξάρχεια σχεδόν έως το 2010) και ποτέ δεν μου έχει τύχει κάποιο περιστατικό με το ρεζερβουάρ βενζίνης.

                                Αλλά ναι θεωρητικά θα μπορούσε κάποιος να ρίξει κάτι μέσα με λίγη προσπάθεια.

                                Διάβασα μετά που το αναφέρατε γιατί δεν το ήξερα και μου έκανε μεγάλη εντύπωση, σε ξένα φόρουμ γράφουν πως έχει συμβεί (αντιζηλοι γείτονες με διαμάχες). Γι' αυτό πολλοί αγοράζουν κλειδαριά που μπαίνει στη τάπα.

                                Επίσης ιδιοκτήτες ανέφεραν πως σε προσπάθεια κλεφτών να τους πάρουν καύσιμα, επειδή δεν μπαίνει λάστιχο μέσα στη τάπα, είτε τρύπησαν με εργαλεία τη λαμαρίνα, είτε μπήκαν από κάτω και τράβηξαν τη σωλήνωση, κάνοντας ζημιά που δεν φαινόταν μέχρι τη διαρροή στο βενζινάδικο!

                                Άλλα ήθη και έθιμα... Ελλάδα είμαστε καλά ακόμη!

                                Και πολλοί παραπονιόταν για τη σκόνη-βρωμιά που μαζεύεται στο στόμιο και πέφτει στο ντεπόζιτο κατά την είσοδό της μάνικας. Ισχύουν αυτά;

                                Ενώ φαίνεται πως κύριο κίνητρο για τον κατασκευαστή, ήταν να μη ξεχνάνε την τάπα ανοιχτή οι Αμερικάνοι...

                                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • B
                                  barimagas last edited by

                                  Χαχα οντως την εχω ξεχασει κατι φορες ανοιχτη. Και εψαχνα και την ταπα στον δρομο γιατι ειχε κοπει το πλαστικο σχοινι. Γινεται να ξεχαστει σε χωρες που βαζεις μονος σου. Στην Ελλαδα δυσκολο γιατι σου βαζουν.

                                  Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @piliourits last edited by

                                    Γι' αυτό πολλοί αγοράζουν κλειδαριά που μπαίνει στη τάπα.

                                    Επίσης ιδιοκτήτες ανέφεραν πως σε προσπάθεια κλεφτών να τους πάρουν καύσιμα, επειδή δεν μπαίνει λάστιχο μέσα στη τάπα, είτε τρύπησαν με εργαλεία τη λαμαρίνα, είτε μπήκαν από κάτω και τράβηξαν τη σωλήνωση, κάνοντας ζημιά που δεν φαινόταν μέχρι τη διαρροή στο βενζινάδικο!

                                    Και πολλοί παραπονιόταν για τη σκόνη-βρωμιά που μαζεύεται στο στόμιο και πέφτει στο ντεπόζιτο κατά την είσοδό της μάνικας. Ισχύουν αυτά;

                                    1. Ναι υπάρχει τάπα σαν έξτρα αξεσουάρ που κλειδώνει για όποιον θέλει.
                                    2. Υπερβολή. Γιατί δεν κάνουν το ίδιο τότε σε όσα κλειδώνουν? Εκτός εαν απλά σπάνε την κλειδωμένη τάπα ενώ στα Φορντ το κάνουν λόγω δυσκολίας του στομίου.
                                    3. Δεν είχα διαπιστώσει ποτέ πρόβλημα με σκόνη / βρώμα (τεράστια υπερβολή αυτό!) και το αυτοκίνητο το έπλενα σχετικ΄΄α σπάνια.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • piliourits
                                      piliourits @fanis75 last edited by

                                      piliourits wrote:

                                      Γι' αυτό πολλοί αγοράζουν κλειδαριά που μπαίνει στη τάπα.

                                      Επίσης ιδιοκτήτες ανέφεραν πως σε προσπάθεια κλεφτών να τους πάρουν καύσιμα, επειδή δεν μπαίνει λάστιχο μέσα στη τάπα, είτε τρύπησαν με εργαλεία τη λαμαρίνα, είτε μπήκαν από κάτω και τράβηξαν τη σωλήνωση, κάνοντας ζημιά που δεν φαινόταν μέχρι τη διαρροή στο βενζινάδικο!

                                      Και πολλοί παραπονιόταν για τη σκόνη-βρωμιά που μαζεύεται στο στόμιο και πέφτει στο ντεπόζιτο κατά την είσοδό της μάνικας. Ισχύουν αυτά;

                                      1. Ναι υπάρχει τάπα σαν έξτρα αξεσουάρ που κλειδώνει για όποιον θέλει.
                                      2. Υπερβολή. Γιατί δεν κάνουν το ίδιο τότε σε όσα κλειδώνουν? Εκτός εαν απλά σπάνε την κλειδωμένη τάπα ενώ στα Φορντ το κάνουν λόγω δυσκολίας του στομίου.
                                      3. Δεν είχα διαπιστώσει ποτέ πρόβλημα με σκόνη / βρώμα (τεράστια υπερβολή αυτό!) και το αυτοκίνητο το έπλενα σχετικ΄΄α σπάνια.

                                      Δεν θα με σταματούσε αυτή η ιδιαιτερότητα απ' το να αγόραζα ford, αλλά μάλλον θα έπαιρνα κι μια κλειδαριά, καθώς δεν έχω γκαράζ στο διαμέρισμα και ποτέ δεν ξέρεις...

                                      https://accessories.ford.com/locking-fuel-plug.html

                                      ότι πρέπει για να τσαντίσεις τον πωλητή στη διαπραγμάτευση, μικρής αξίας δωράκι να στο υποσχεθεί και να μην το φέρει ποτέ 

                                      τα συζητάνε εδώ: https://www.carprousa.com/Capless-Gas-Tanks-Pros-and-Cons/a/5

                                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • T
                                        tutuyo last edited by

                                        Πηγα χθες να το δω με πεθερο που ειναι σε αναζητηση αυτοκινητου και ειχε καταληξει σε Puma, 2008.

                                        Ψαχνουμε ενα φρεσκο αμαξακι γιατι ειναι και νεανιας αλλα θελει να πηγαινει και καμια φορα στον μπαξε του και να μεταφερει την παραγωγη

                                        Απογοητευτηκαμε πληρως οσον αφορα σους χωρους.

                                        Απο τις εικονες και τα βιντεο ειχαμε σχηματισει την αποψη οτι εχει μεγαλους χωρους αλλα η πραγματικοτητα διαψευδει. Η θεση οδηγησης δεν ειναι τοσο αερατη, αμα χαλαρωσεις λιγο το δεξι σου ποδι, χτυπαει στο πλαινο πλαστικο. Οι χωροι για τους πισω ειναι ισα ισα.

                                        Εγω ειμαι μεσου υψους και το κεφαλι μου εβρισκε στον ουρανο. Ο τεμπελης ειναι ουσιαστικα αχρηστος, δεν νομιζω να ειναι μεγαλυτερος απο 10 εκ, δεν προσφερει καμια στηριξη.

                                        Δεν καταλαβαινω τον λογο να απορριψει καποιος το Focus και να παει στο Puma πχ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                        • N
                                          n-t last edited by

                                          Γνωρίζει κανείς που 'αποθηκεύονται' τα Ford που είναι ετοιμοπαράδοτα; Μετά τον εκτελωνισμό τους πηγαίνουν όλα στην Αθήνα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • H
                                            harisma23 last edited by

                                            Αν δεν είναι στις εκθέσεις, θα είναι στους χώρους της SARMED στον Ασπρόπυργο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 277
                                            • 278
                                            • 41 / 278
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr