-
Προφανως δεν εχεις εμπειρια απο hyundai και ιδιαιτερα αυτης της γενιας του εν λογω μοντελου!
Φτιαχνεις οτι εχει παραμεληθει απλα. Το κοστος συντηρησης και επισκευης ειναι εξαιρετικα χαμηλο,οπου δεν λες καλυτερα πετα το και παρε κατι νεοτερο.
-
Ναι αλλά αν έχει παραμεληθεί το μισό αυτοκίνητο δε θα τη βγάλει με 500€. Δεν είναι μόνο ο κινητήρας αλλά και χίλια άλλα πράγματα που μπορεί να χρειαστούν αλλαγή.
-
Προφανως δεν εχεις εμπειρια απο hyundai και ιδιαιτερα...
Βασικά έχω hyundai αλλά είναι αλήθεια ότι από εκείνην την γενιά δεν έχω πολλές γνώσεις. Όμως, σε κάθε αυτοκίνητο, όσο γερό κι αν είναι, όταν αρχίσουν να καίγονται λάδια, να σκουριάζει το ένα, να κοπανάει το άλλο, αρχίζεις να πληρώνεις τόσο πολλά στα συνεργεία που δεν αξίζει.
Κι ακόμη κι αν τα ανταλλακτικά είναι φθηνά, τα εργατικά δε θα είναι. -
Μπα, απ'όταν έφτιαξα τσιμουχακια στο 106, ένα μοτέρ ρελαντί έχει ζητήσει κ μια μηχανική κρεμαγιερα. Και μιλάμε για 380.000 χλμ αυτή τη στιγμή. Και δουλεύει ρολόι, το ζητάνε στο χιλιάρικο κ δεν το δίνω.
-
Καλησπέρα σε όλους ,
Το τελευταίο 6μηνο ζω με ένα hyundai accent 1997 1.3 5θυρο . Το αμάξι έχει 282.364 χιλιόμετρα και για τις καθημερινές μου ανάγκες με έχει υπερβολέψει . Το δίλημμα που έχω είναι εάν αξίζει να δαπανήσω κάποια χρήματα να το μαζέψω ή όχι , και σε αυτό το σημείο είναι που θέλω τις απόψεις/συμβουλές σας. Γνωρίζω ότι το αμάξι έχει να πάει σε συνεργείο για οποιονδήποτε λόγο ( εκτός από λάστιχα/αναρτήσεις ) από το 2010 . Τα προβλήματα που έχω παρατηρήσει είναι τα εξής
- το νερό στο ψυγείο έχει ένα σκουριασμένο χρώμα - παρόλα αυτά δεν έχει απώλειες
- καίει λάδια , περίπου 1λιτρο / 800 χλμ - κάθε φόρα συμπληρώνω μόνος μου SAE 20W-50 ( μια φορά δοκίμασα 15W40 και παρατήρησα πως τα έκαψε πιο γρήγορα , αλλά το αμάξι ήταν και πιο αποδοτικό )
- το νερό στους μπροστά υαλοκαθαριστήρες δεν βγαίνει καθόλου
- το ηλεκτρικό παράθυρο του συνοδηγού δεν δουλεύει ( γίνετε να αντικατασταθεί με χειροκίνητο ? )
- το χειρόφρενο είναι εξαιρετικά μαλακό
Το βλέπω σαν καλή ευκαιρία και να πειραματιστώ μόνος μου , αλλά και για να γνωρίσω κάποιον καλό μάστορα (στην Αθήνα) να διορθώσει πράγματα που εγώ δεν μπορώ .
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
Άποψη μου είναι να βρείς ενα μηχανικό , εάν το κοστολόγιο δεν ξεφύγει πάνω 400-500€ προχώρησε.
Εάν όντως όπως γράφουν (δέν το γνωρίζω) είναι τόσο μικρό κοστολόγιο η αντικατάσταση στα τσιμουχάκια βαλβιδών έχει καλώς .
Του κάνεις και ένα πλήρες Service , και γενικό έλεγχο.
Τώρα για γρύλο παραθύρου και πιτσιλιστήρια είτε πάς σε καμια ανακύκλωση και αγοράζεις οτι χρειάζεσαι ή ρωτάς και για γνήσια . Γενικά έχουν φθηνα ανταλλακτικά .
-
Φίλε Κοσμά.......μη δείχνεις τόσο ενδιαφέρον για το θέμα που άνοιξες και τις απόψεις μας!
-
10 χρονια δεν εχει πατησει σε συνεργειο, πιστευες οτι θα παταγε τωρα?
-
Εχεις δικιο!
-
Φίλε Κοσμά.......μη δείχνεις τόσο ενδιαφέρον για το θέμα που άνοιξες και τις απόψεις μας!
Ε καλά σιγά το περίεργο, πρώτη φορά λες και γινεται . Από αλεξιπτωτιστές άλλο τίποτα το φορουμ.
Χωρίς feedback από τον ενδιαφερόμενο δεν υπάρχει λόγος να χάνει κανείς το χρόνο του.
-
Το εχω ξαναγραψει οτι αυτο με χαλαει! Εκεινος εχει θεμα,εκεινος ρωταει,εκεινος αδιαφορει........εμεις γιατι χαλαμε το χρονο μας με συμβουλες;;;;
-
Το ότι μπορεί ο άνθρωπος να έχει άλλα ντράβαλα και να μην μπαίνε εδώ μέσα, δεν το σκέφτεστε;
-
Το ότι μπορεί ο άνθρωπος να έχει άλλα ντράβαλα και να μην μπαίνε εδώ μέσα, δεν το σκέφτεστε;
Αυτό!!!
-
Το εχω ξαναγραψει οτι αυτο με χαλαει! Εκεινος εχει θεμα,εκεινος ρωταει,εκεινος αδιαφορει........εμεις γιατι χαλαμε το χρονο μας με συμβουλες;;;;
Εντάξει ,αδιαφορεί ,έχει ντραβαλα ,ένα σωρό πράγματα. Αλλά από την άλλη οποίος γράφει τις απόψεις του (χωρις ανταποκριση απο αυτον που άνοιξε το θέμα) μπορεί να βοηθήσει ατομα με παρομοιους προβληματισμούς που το διαβάζουν .
-
Καλησπέρα σε όλους και για ακόμα μια φορά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας .
Όπως είπα με ενδιαφέρει το ζήτημα , δεν μπήκα να πάρω τιμές και να τα εξαφανιστώ , κυρίως με ενδιαφέρει να μάθω 5 πράγματα για τα αυτοκίνητα γενικότερα .
Απλά δεν παρακολουθώ το φόρουμ με τόση συχνότητα οσο εσείς .
Την προηγούμενη Κυριακή πήγα να μετακινήσω το αυτοκίνητο και είδα μια λίμνη από νερά από κάτω . Ανοίγω καπάκι ψυγείου άδειο . Από τότε πριν από κάθε διαδρομή γεμίζω το ψυγείο και ξεκινάω . Η μεγαλύτερη απόσταση που έχω κάνει ήταν διάρκειας 45 λεπτών χωρίς να ανεβάσει θερμοκρασία πάνω από το μισό . Παρατήρησα πως τα νερά δεν τρέχουν από το ψυγείο αλλά κάπου χαμηλά στο πίσω μέρος της μηχανής . ( πίσω εννοώ εκεί που τελιώνει η μηχανή και ξεκινάει το σαλόνι )
Η επίσκεψη σε μηχανικούς πρέπει να πραγματοποιηθεί άμεσα , και προφάνως θα σας κρατήσω ενήμερους για τα πιθανά προβλήματα/λύσεις/κόστος που θα μου προτείνουν .
Και πάλι σας ευχαριστώ όλους !
-
10 χρονια δεν εχει πατησει σε συνεργειο, πιστευες οτι θα παταγε τωρα?
Είσαι λάθος εδώ .Είπα στην αρχή της συζήτησης ότι το τελευταίο εξάμηνο ζω με αυτό το αμάξι , όχι 10 χρόνια .
-
Αμα τρεχουν νερα απο τον κορμο του μοτερ, κλαφτα
Επισης με τι νερο το γεμιζεις? Βρυσης?
-
Αμα τρεχουν νερα απο τον κορμο του μοτερ, κλαφτα
Επισης με τι νερο το γεμιζεις? Βρυσης?
Είχα ένα μπουκάλι με πράσινο αντιψυκτικό , μέχρι σήμερα συμπλήρωνα με αυτό . Το χρώμα στο νερό του ψυγείου έχει σκουριασμένο χρώμα , οπότε πιστευω ότι στο παρελθόν έχει περάσει και νερό βρύσης από μέσα .
-
Αα επίσης την μέρα που έκανα την 'μεγάλη' διαδρομή των 45 λεπτών , όταν σταμάτησα , το νερό έβραζε . Είχε γεμίσει το εξτρα δοχείο που υπάρχει και το έφτυνε από ένα σωληνάκι διαφυγής που έχει με την μορφή υδρατμών .
-
Νομίζω ότι :
-
Έχεις ρήγμα στον κορμό.
-
Έχεις κάψει φλατζα.
-
-
Καλησπέρα σε όλους και για ακόμα μια φορά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας .
Όπως είπα με ενδιαφέρει το ζήτημα , δεν μπήκα να πάρω τιμές και να τα εξαφανιστώ , κυρίως με ενδιαφέρει να μάθω 5 πράγματα για τα αυτοκίνητα γενικότερα .
Απλά δεν παρακολουθώ το φόρουμ με τόση συχνότητα οσο εσείς .
Την προηγούμενη Κυριακή πήγα να μετακινήσω το αυτοκίνητο και είδα μια λίμνη από νερά από κάτω . Ανοίγω καπάκι ψυγείου άδειο . Από τότε πριν από κάθε διαδρομή γεμίζω το ψυγείο και ξεκινάω . Η μεγαλύτερη απόσταση που έχω κάνει ήταν διάρκειας 45 λεπτών χωρίς να ανεβάσει θερμοκρασία πάνω από το μισό . Παρατήρησα πως τα νερά δεν τρέχουν από το ψυγείο αλλά κάπου χαμηλά στο πίσω μέρος της μηχανής . ( πίσω εννοώ εκεί που τελιώνει η μηχανή και ξεκινάει το σαλόνι )
Η επίσκεψη σε μηχανικούς πρέπει να πραγματοποιηθεί άμεσα , και προφάνως θα σας κρατήσω ενήμερους για τα πιθανά προβλήματα/λύσεις/κόστος που θα μου προτείνουν .
Και πάλι σας ευχαριστώ όλους !
Το πιθανότερο είναι να έχεις κάποιο κολλάρο τρύπιο, όπως έγραψες και για τα νερά που βράζουν, πρέπει να έχεις κάψει φλάτζα.
Να το μαζέψω ή να το αφήσω έτσι ( accent 97 )