Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 21
    • 22
    • 4 / 22
    Μελλοντικά Μοντέλα
    64
    422
    75906
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Το να φτιάξεις ένα ντραγκστεράδικο μοτέρ με 2000 άλογα που θα κρατήσει 1000 χλμ (και πολλά λέω), και δεν οδηγείται στον δρόμο, δεν μου λέει κάτι. Επίσης είναι παραλλαγή ενός εργοστασιακού μοτέρ, δεν είναι από το μηδέν. Απλά δείτε πως φτιάχνει κινητήρες ο κατασκευαστής που ξέρει να φτιάχνει κινητήρες καλύτερα από όλους τους άλλους:

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • 2
        21-quadra last edited by

        Aυτοί δηλαδή δεν ξέρουν ? Μας βάζεις την Φερράρι που φτιάχνει 4000+ αυτοκίνητα το χρόνο με έναν που θέλει να φτιάξει 1-10 τον χρόνο και το θεωρείς ότι μας τάπωσες τώρα.

        Αυτό είναι το μπλόκ της Veyron

        από μασίφ αλουμίνιο

        Youtube Video

        Aυτό είναι μπλόκ για Ford cobra από μασίφ αλουμίνιο

        Youtube Video

        Κατασκευή καπάκιού κινητήρα από μασίφ αλουμίνιο

        Youtube Video

        Δες εδώ τι γίνεται για να μαθαίνεις

        Κατασκευή στροφάλου σε 5 axis cnc, πριν 8 χρόνια, πόσο πίσω έχεις μείνει ε ?

        Youtube Video

        Προσπαθείςνα μας πείσεις ότι μόνο τα τεράστια εργοστάσια με τα χυτήρια μπορούν να φτιάξουν κινητήρες, λες και μετά το χυτήριο δεν περνάνε όλα τα χυτά εξαρτήματα από cnc κατεργασίες για να φτάσουν στις ακριβείς τους διαστάσεις, σου το ξαναείπα, είναι ξένα χωράφια αυτά και μην μπλέκεις, μείνε εκεί στα πυροβόλα, στα πιστολάκια και στα λιανοντούφεκα που είσαι αρχηγός και το εννοώ,  εδώ ούτε για τζόβενο.

        ΥΓ. Καλή η Φεράρι, πολύ καλή, άριστη, αλλά όχι η καλύτερη. ίσως πρώτη μεταξύ ίσων, ίσως,  αλλά όχι μοναδική.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • S
          super-t last edited by

          Αυτός εδώ ξέρει να φτιάχνει τίποτα; Γιατί τον κατουράει λέει ο δημιουργός το Chaos.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • 2
            21-quadra last edited by

            Ελάτε βρε παιδιά, ηρεμείστε, δεν έθιξε κανείς τον Von εσείς τον φέρνεται σαν παράδειγμα που δεν χρειάζεται, τα έργα του κεθενός μιλάνε από μόνα τους, δεν έχει ανάγκη τη δική μας υποστήριξη ο Christian von Koenigsegg. Ας μην το κάνουμε θρίλερ ποιός την έχει μακρύτερη κλπ. αφήστε τον να κρεμαστεί μόνος του που είπαμε και πιο πάνω.

            Για να επενέλθουμε στο τεχνικό κομμάτι, και ο Von ξεκίνησε με Audi κινητήρες και στην πορεία έφτιαξε δικό του, όλα γίνονται, το ότι ο δικός μας είπε πρώτα την τελευταία λέξη εντάξει, νέος είναι, με έπαρση, ας περιμένουμε και μετά τον γιουχάρουμε, προσοχή όμως μην τα καταφέρει γιατί δεν έχουμε τόσες κρυψώνες για να κρυφτούν όσοι είπαν όσα είπαν,

            Σε καλώ να διαβάσεις προσεκτικά τις πρώτες παραγράφους που μιλάνε για το ξεκίνημα του Koenigsegg και θα καταλάβεις ότι εκεί έξω υπάρχει μια άλλη νοοτροπία στον κόσμο, στο σύστημα και στις κυβερνητικές υπηρεσίες, κάτι που εμείς εδώ δεν έχουμε, έχουμε μόνο μεμψημοιρία και άρνηση για ότιδήποτε κάνει κάποιος άλλος από εμάς λες και μας μειώνει προσωπικά, έτσι αισθανόμαστε και είμαστε τόσο αρνητικοί. Έχουν αποτύχει πολλές φιλόδοξες προσπάθειες στο παρελθόν που θα μπορούσαν να είχαν άλλη καλύτερη κατάληξη μόνο και μόνο από το περιβάλλον της χώρας μας, τη νομοθεσία της την νοοτροπία του έμπορου που δεν θέλει να παράγει κάτι, και την έλλειψη πίστης σε κάτι που δεν κατανοούμε και το σταματάμε με το έτσι θέλω.

            https://el.wikipedia.org/wiki/Koenigsegg

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by

              Εγώ  πάλι χθες έκατσα να δω συνεντεύξεις του κορρε, έτσι να χαζέψω.

              Μα τι μυαλό αυτός ο άνθρωπος. Φαίνεται και στην φάτσα, αν τον δεις έχει ένα κούτελο δύο μέτρα...

              Αρχιτέκτονας είναι, λέει ας κάτσω να φτιάξω ένα κιβώτιο, κάθεται διαβάζει και το φτιάχνει χωρίς πολλά πολλά , λέει για να φτιάξω μια ανάρτηση βασισμένη στο οριζόντιο ελατήριο με ελασματα, το φτιάχνει, Το οδήγησε και ο μακινεν και είχε πάθει πλάκα, ελεγε πως μπορεί να υπάρξει τέτοια ανάρτηση;

              Μετά λέει ασχοληθώ με κάτι άλλο. Φοβερο μυαλο.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • M
                megane98hp last edited by

                Το παλικάρι λέει ήθελε να πάει στη Γενεύη. Εννοούσε φέτος? Το φέτος μας τελείωσε. Όχι τίποτα άλλο αλλά θα καθυστερήσει η λύση του μυστηρίου. Πάμε για του χρόνου τώρα. Έχει ένα ολόκληρο χρό0νο μπροστά του για να μας κάνει περήφανους ή να γίνει πανελλαδικά ρόμπα.

                Η περίπτωσή αυτή μου θυμίζει ένα επεισόδιο top gear που είχε οδηγήσει ο Clarkson ένα super car ενώς ιδιώτη αν θυμάμαι στην Ολλανδία και ξεκίνησε να λέει πόσο γρήγορο ήταν αλλά μετά από λίγο και ύστερα που το πίεσε άρχισε να βγάζει προβλήματα και στο τέλος πήρε φωτιά.

                Λέτε να φτάσει ο δικός μας σε αυτό το επίπεδο έστω? 

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Μιας και πιάσαμε ένα άκρως τεχνικό θέμα, τουλάχιστον για μένα, γιατί οι περισσότεροι αναλωθήκατε σε άλλα θέματα γύρω από τον Πανόπουλο, θα πω με την ευκαιρία που έβαλε ο Αλέξανδρος ( Δίας ) το βίντεο με την κατασκευή κινητήρων της Φερράρι, ότι τα χυτά μπλόκα αλουμινίου γίνονται με κράματα 319, Α356 και Α357 με αντοχή εφελκυσμού 10-14.000 psi, υπάρχουν και μερικά ακόμα κράματα αλουμινίου για την κατασκευή χυτών μπλόκ αλλά όλα έχουν την ίδια περίπου αντοχή σε εφελκυσμό, τα μπλοκ που γίνονται σε εργαλειομηχανές από ένα ατόφιο τάκο αλουμινίου γίνονται από κράμα 6061 με αντοχή εφελκυσμού 60-70.000 psi, βλέπουμε λοιπόν τις τεράστιες διαφορές σε αντοχή μεταξύ των κραμάτων αλουμινίου.

                  Συγκριτικά για να υπάρχει καλύτερη εικόνα, θα πω ότι τα μαντεμένια μπλόκ γίνονται από φαιό χυτοσίδηρο ο οποίος έχει αντοχή 20-25.000, το μαντέμι τύπου CGI έχει 1.5-2.0 φορές μεγαλύτερη αντοχή από τον φαιό χυτοσίδηρο, ο φαιός χυτοσίδηρος έχει τα δικάτου κράματα, αναφέρονται σε κλάσεις, 20-25΄-40-45-50, αυτά για να έχουμε καλύτερη εικόνα όταν μιλάμε για μπλόκ κινητήρων και τις αντοχές τους.

                  Για την ιστορία, στις δεκαετίες 1960-70, η χρήση αλουμινίου στα μπλόκ κινητήρων ήταν 1%, στη δεκαετία του 1990 ανέβηκε στο 50% και σήμερα είναι στο 75%, το 25% ανήκει σε χυτοσιδηρά μπλόκ με το μεγαλύτερο ποσοστό στα φορτηγά και τα ακριβά επιβατηγά diesel αυτοκίνητα να ανήκει στο CGI ( Compacted Graphite Iron ) λόγω της πολύ μεγαλύτερης απορρόφησης κραδασμών που εγγενείς στους diesel κινητήρες, αν έχετε σταθεί δίπλα σε καινούργια diesel αυτοκίνητα και δεν ακούτε τον κινητήρα έντονα όπως παλιά, ο κινητήρας αυτός σίγουρα έχει μπλόκ από CGI.

                  Ας μια μια F40 και ας ήταν το μπλόκ της από ότι υλικό ήθελε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • H
                    harisma23 @lap last edited by

                    Εγώ  πάλι χθες έκατσα να δω συνεντεύξεις του Kορρέ, έτσι να χαζέψω.

                    Μα τι μυαλό αυτός ο άνθρωπος. Φαίνεται και στην φάτσα, αν τον δεις έχει ένα κούτελο δύο μέτρα...

                    Αρχιτέκτονας είναι, λέει ας κάτσω να φτιάξω ένα κιβώτιο, κάθεται διαβάζει και το φτιάχνει χωρίς πολλά πολλά , λέει για να φτιάξω μια ανάρτηση βασισμένη στο οριζόντιο ελατήριο με ελασματα, το φτιάχνει, Το οδήγησε και ο μακινεν και είχε πάθει πλάκα, ελεγε πως μπορεί να υπάρξει τέτοια ανάρτηση;

                    Μετά λέει ασχοληθώ με κάτι άλλο. Φοβερο μυαλο.

                    Ζητώ να με συγχωρέσετε προκαταβολικά για το off-topic, αλλά θέλω να πω κάτι που νομίζω ότι έχει κάποιο ενδιαφέρον:

                    Προφανώς και ο Κορρές είναι ένας άνθρωπος εξαιρετικά ταλαντούχος και με υψηλότατη ευφυΐα. Αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο και σαφέστατα το θεμέλιο όσων έχει πετύχει. Θα προσθέσω όμως ότι κάποια βοήθεια έχει προσφέρει και το αντικείμενο των σπουδών του.

                    Θεωρώ ότι η αρχιτεκτονική αποτελεί ένα καταπληκτικό αντικείμενο σπουδών και μπορεί να αποτελέσει εφαλτήριο για την ενασχόληση με πληθώρα άλλων επαγγελμάτων/τομέων. Συγκεκριμενοποιώντας τα παραπάνω, η αρχιτεκτονική έχει μια πάρα πολύ πλατιά εκπαίδευση. Έχει ένα κομμάτι τεχνικό, ένα καλλιτεχνικό, ένα κοινωνικό κι ένα δημιουργικό. Κατ' αυτό τον τρόπο προσφέρει τα εφόδια μιας εκπαίδευσης πολυδιάστατης όσο ίσως καμία άλλη επιστήμη/τέχνη, σε φέρνει σε επαφή με πάρα πολλά πεδία και σου ανοίγει ορίζοντες.

                    Στην πράξη βέβαια, οι καθαρά επαγγελματικές προοπτικές στην Ελλάδα είναι επί του παρόντος πολύ αδύνατες, αλλά ακόμη κι έτσι δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερο αντικείμενο πρώτου διπλώματος σε συνδυασμό με ένα MBA.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • L
                      lap @harisma23 last edited by

                      Lap wrote:

                      Εγώ  πάλι χθες έκατσα να δω συνεντεύξεις του Kορρέ, έτσι να χαζέψω.

                      Μα τι μυαλό αυτός ο άνθρωπος. Φαίνεται και στην φάτσα, αν τον δεις έχει ένα κούτελο δύο μέτρα...

                      Αρχιτέκτονας είναι, λέει ας κάτσω να φτιάξω ένα κιβώτιο, κάθεται διαβάζει και το φτιάχνει χωρίς πολλά πολλά , λέει για να φτιάξω μια ανάρτηση βασισμένη στο οριζόντιο ελατήριο με ελασματα, το φτιάχνει, Το οδήγησε και ο μακινεν και είχε πάθει πλάκα, ελεγε πως μπορεί να υπάρξει τέτοια ανάρτηση;

                      Μετά λέει ασχοληθώ με κάτι άλλο. Φοβερο μυαλο.

                      Ζητώ να με συγχωρέσετε προκαταβολικά για το off-topic, αλλά θέλω να πω κάτι που νομίζω ότι έχει κάποιο ενδιαφέρον:

                      Προφανώς και ο Κορρές είναι ένας άνθρωπος εξαιρετικά ταλαντούχος και με υψηλότατη ευφυΐα. Αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο και σαφέστατα το θεμέλιο όσων έχει πετύχει. Θα προσθέσω όμως ότι κάποια βοήθεια έχει προσφέρει και το αντικείμενο των σπουδών του.

                      Θεωρώ ότι η αρχιτεκτονική αποτελεί ένα καταπληκτικό αντικείμενο σπουδών και μπορεί να αποτελέσει εφαλτήριο για την ενασχόληση με πληθώρα άλλων επαγγελμάτων/τομέων. Συγκεκριμενοποιώντας τα παραπάνω, η αρχιτεκτονική έχει μια πάρα πολύ πλατιά εκπαίδευση. Έχει ένα κομμάτι τεχνικό, ένα καλλιτεχνικό, ένα κοινωνικό κι ένα δημιουργικό. Κατ' αυτό τον τρόπο προσφέρει τα εφόδια μιας εκπαίδευσης πολυδιάστατης όσο ίσως καμία άλλη επιστήμη/τέχνη, σε φέρνει σε επαφή με πάρα πολλά πεδία και σου ανοίγει ορίζοντες.

                      Στην πράξη βέβαια, οι καθαρά επαγγελματικές προοπτικές στην Ελλάδα είναι επί του παρόντος πολύ αδύνατες, αλλά ακόμη κι έτσι δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερο αντικείμενο πρώτου διπλώματος σε συνδυασμό με ένα MBA.

                      Τώρα, χαιρέτα μας τον πλάτανο. Πες το αυτό κάποια δεκαετία πίσω.

                      Απο ότι φαίνεται έτσι είναι όπως τα λες. Το ίδιο είπε και αυτός στην συντευξη του.

                      Γενικα το MBA είναι απλά ένας μπούσουλας στο να καταλαβαίνεις κάποια βασικά πράγματα αλλα χωρις να εχεις ευθυνη για το τιποτα, και να πληρώνεις καλά λεφτά τους καθηγητές που τα διδάσκουν.

                      Αν έρχεσαι από οικονομικές σχολές ψηλομπουρδα είναι το mba διοτι απλά κανεις επαναλληψεις σε πολλά βασικά πραγματα, μονο κάτι hr μαθήματα και ψυχολογια εργαζομενου και κάτι αλλά innovations όπως και εργασίες προσομοίωσης κρίσεων, ή damage control κάτι λενε)

                      Θέλει και άλλα μεταπτυχιακά με μεγαλύτερη εξιδεικευση για να δουλέψει κάποιος σε business, αν και εδώ που τα λέμε καλύτερα να βρεις πρώτα μια θέση και ανάλογα το αντικείμενο να ειδικεύσεις σε μεταπτυχιακό έστω εξ αποστάσεως στον τομέα εργασίας σου.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Όσες σχολές και όσα διπλώματα και παπλώματα να έχει κάποιος αν δεν το έχει μέσα του να είναι ανήσυχος και να ψάχνεται συνεχώς θα μείνει ένας απλός επιστήμονας σαν τα εκατομμύρια άλλοι, όσοι έχουν κάνει το κάτι παραπάνω ή έχουν ξεφύγει από όλους τους κανόνες ήταν ανήσυχα άτομα, και σε πάρα πολλές περιπτώσεις με λιγότερες σπουδές από άλλους που μαζεύουν διπλώματα και μέχρι εκεί.

                        Όσο για την αρχιτεκτονική συμφωνώ απόλυτα, άλλωστε για να επανέλθουμε στο αυτοκίνητα, πολλοί αεροδυναμιστές της F1 έχουν ξεκινήσει από την αρχιτεκτονική

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • L
                          lap last edited by

                          Ακριβως.

                          Τα είπες όλα.

                          Άλλωστε άλλο η μόρφωση, άλλο η παιδεία.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            criuser last edited by

                            Αφήστε τα αυτά . Οπως λέγαμε παλιά , οι αρχιτέκτονες δεν είναι τόσο άντρες ώστε να γίνουν πολιτικοί μηχανικοί , ούτε τόσο γκέι ώστε να γίνουν σχεδιαστές μόδας...

                            Επί της ουσίας την δεκαετία του 50 και του 60 και λίγο του 70 , ο κόσμος ήθελε απλά ένα κεραμίδι πάνω από το κεφάλι του , οπότε ήθελε να είναι γερό και προτιμούσε τους πολιτικούς μηχανικούς .

                            Μετά το 80 που είχε τα λεφτά για περισσότερο από το απλό κεραμίδι , άρχισε να γίνονται της μόδας οι αρχιτέκτονες .

                            Με την κρίση γκρεμίστηκαν και οι δύο...

                            Στην νέα δεκαετία ακόμα είναι χαμηλά όπως βλέπουμε στις βάσεις εισαγωγής ,πιο χαμηλά οι αρχιτέκτονες , να δούμε τι θα αρχίσει να φαίνεται στα επόμενα χρόνια .

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                            Εμαθα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • L
                              lap last edited by

                              για αυτο εχουνε κακασχημες πολεις. Αισχος ειναι οι πολεις μας απο αυτους του μηχανικούς.

                              Βρε ουστ

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                super-t last edited by

                                Πάλι καλά που υπάρχουν και οι 'απλοί επιστήμονες' και φτιάχνεται και κάτι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Οι πόλεις είχαν καλό σχεδιασμό ... Αλλά την εφαρμογή την έκαναν οι εργολάβοι και οι διακοσμητές ήταν οι κυρά Μαρίες και οι κυρά Κατίνες ... Οπότε όπως ξέρετε οι πελάτες έχουν πάντα δίκιο...

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                  Εμαθα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Θεωρητικά το σκίσαμε το θέμα , αλλά με το όνομα Χάος , κάπως αμβλύνεται η κατάσταση...

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                    Εμαθα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • H
                                      harisma23 @criuser last edited by

                                      Όσες σχολές και όσα διπλώματα και παπλώματα να έχει κάποιος αν δεν το έχει μέσα του να είναι ανήσυχος και να ψάχνεται συνεχώς θα μείνει ένας απλός επιστήμονας σαν τα εκατομμύρια άλλοι, όσοι έχουν κάνει το κάτι παραπάνω ή έχουν ξεφύγει από όλους τους κανόνες ήταν ανήσυχα άτομα, και σε πάρα πολλές περιπτώσεις με λιγότερες σπουδές από άλλους που μαζεύουν διπλώματα και μέχρι εκεί.

                                      Παναγιώτη, όπως είδες ξεκίνησα την τοποθέτηση μου με το ότι το κύριο στοιχείο είναι το μεγάλο ταλέντο και η υψηλή ευφυΐα. Οπότε συμφωνούμε απόλυτα. Από εκεί και πέρα, θεωρώ ότι ένα μικρό λιθαράκι στην επιτυχία του Κορρέ μπορεί να έβαλαν και οι σπουδές του.

                                      Αφήστε τα αυτά . Οπως λέγαμε παλιά , οι αρχιτέκτονες δεν είναι τόσο άντρες ώστε να γίνουν πολιτικοί μηχανικοί , ούτε τόσο γκέι ώστε να γίνουν σχεδιαστές μόδας...

                                      Γνωστό ανέκδοτο. Πετυχημένο (βγάζει γέλιο) αλλά όχι εύστοχο (επί της ουσίας).

                                      Επί της ουσίας την δεκαετία του 50 και του 60 και λίγο του 70 , ο κόσμος ήθελε απλά ένα κεραμίδι πάνω από το κεφάλι του , οπότε ήθελε να είναι γερό και προτιμούσε τους πολιτικούς μηχανικούς .

                                      Μετά το 80 που είχε τα λεφτά για περισσότερο από το απλό κεραμίδι , άρχισε να γίνονται της μόδας οι αρχιτέκτονες .

                                      Δυστυχώς οι αρχιτέκτονες δεν ήταν η μόδα, αλλά η αναγκαιότητα. Πράγμα που έκανε πολύ καιρό να το καταλάβει ο κόσμος (και ακόμη υπάρχουν άνθρωποι που δεν το καταλαβαίνουν) για τρεις λόγους: α) το χαμηλό μορφωτικό επίπεδο του ελληνικού λαού στις πρώτες μεταπολεμικές δεκαετίες, β) την αυταπάτη του μέσου πελάτη ότι βγάζοντας τον αρχιτέκτονα από τη μέση θα του έρθει φτηνότερο το σπίτι και γ) την αριθμητική κυριαρχία των πολιτικών μηχανικών έναντι των αρχιτεκτόνων και όλων των άλλων ειδικοτήτων μηχανικών, οι οποίοι έχοντας το πάνω χέρι στο ΤΕΕ ποτέ δεν επέτρεψαν τον διαχωρισμό των επαγγελματικών δικαιωμάτων. Κατ' αυτό τον τρόπο οι πολιτικοί μηχανικοί έπαιρναν όλες τις μελέτες και οι πελάτες νόμιζαν ότι γλίτωναν χρήματα (ενώ στην ουσία ποτέ δεν πλήρωναν έναν μελετητή λιγότερο, αλλά τις ίδιες μελέτες) και ταυτόχρονα έπαιρναν χαμηλότερης ποιότητας προϊόν.

                                      Αυτή ήταν πάντα η ελληνική πραγματικότητα, σε πλήρη αντιδιαστολή με την διεθνή, όπου ο αρχιτέκτονας ήταν πάντα ο 'κύριος' του οικοδομικού έργου. Η οικοδομή ήταν το δημιούργημα του και οι υπόλοιποι μηχανικοί (χωρίς σε καμία περίπτωση αυτό να μειώνει το κύρος τους) ήταν τρόπον τινά οι μηχανικοί 'εφαρμογής', οι οποίοι βοηθούσαν στην υλοποίηση της ιδέας του αρχιτέκτονα, όσον αφορά την στατικότητα και τις εγκαταστάσεις. Απλά πράγματα...

                                      Μεγάλο off-topic, το οποίο μάλλον αξίζει είτε το δικό του θέμα είτε έστω μεταφορά στο θέμα με την αγορά σπιτιού.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Ας το μεταφέρουν εκεί να το σχολιάσουμε .

                                        Δεν διαφωνώ σε πολλά πράγματα μαζί σου .

                                        Εχω όμως κάποιες ενστάσεις

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                        Εμαθα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • panos2171
                                          panos2171 last edited by

                                          https://www.spyrospanopoulos.com/

                                          Αν πάτε στα Media έχει φωτογραφίες που δείχνουν ένα δείγμα της εξέλιξης της κατασκευής.

                                          Κάποια όμως μοιάζει με αυτήν...

                                          https://www.sledm.com/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • M
                                            makinen last edited by

                                            Είναι η ίδια φώτο με flip και photoshop τις φωτεινές ακμές... Εχει πολύ ψωμί εδώ για γέλια ακόμα, δεν έχουμε δει τίποτα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 4 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr