-
Εγώ πάλι θεωρώ πολύ πιο ωραίο τον ήχο των 3κύλινδρων ecoboost απ' ότι των παλιών 4κύλινδρων!
Καμία σχέση με τα παλιά μοτέρ 3 κυλίνδρων... Η τεχνολογία έχει κάνει άλματα. Ο ecoboost έχει χαρακτήρα και πολύ πιο σπορ νότα!
-
Οπου να ναι θα γραψει καποιος οτι οι μικροι τρικιλυνδροι, δεν αντεχουν και σπανε γρηγορα... καινε λαδια, ειναι η καταρα των ημερων μας και τους στειλανε οι μασονοι χαχα...
Αντε!!!! Αργησατε !!!.........
-
Εγώ πάντως ξέρω ότι οι μικροι τρικιλυνδροι, δεν αντεχουν και σπανε γρηγορα... καινε λαδια, ειναι η καταρα των ημερων μας και τους στειλανε οι μασονοι. Ξέρω εγώ ξέρω! ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ ΦΥΣΙΚΑ
Εγώ που οδήγησα ecoboost 1.0 125 και puretech 1.2 100 δεν μου φάνηκε να κροταλίζουν σαν τα νικιάρικα που παίρναμε στα νησιά και βλέπαμε πόσο πάει η 1η τέρμα! Ο ecoboost απλά νομίζω ακούγεται περισσότερο (δεν είναι κακό αυτό), ενώ ο puretech δεν καταλάβαινα ότι δούλευε.
Μιας και αναφέρθηκαν τα αυτόματα κιβώτια, τι γνώμη έχετε για το 7αρι DSG στο golf mh?
-
Κραδασμοι στις χαμηλες στροφες κα γενικοτερα ηχος. 3κυλινδρο εχω και ξερω τι γραφω. Επισης εχω καλυτερο 3κυλινδρο και απο τα 2 που αναφερεις και παλι τα χαρακτηριστικα του δεν ειναι οπως αλλοι κινητηρες.
Οδηγησε ενα 6κυλινδρο να καταλαβεις τις διαφορες.
Η σύγκριση 3κύλινδρο με 6κύλινδρο είναι τελείως άστοχη! Η σωστή σύγκριση είναι 3κύλινδρο με 4κύλινδρο, που συνυπάρχουν στα 1000-1500 κυβικά.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι πολλοί σύγχρονοι 3κύλινδροι κινητήρες έχουν πιο ενδιαφέροντα ήχο από κάποιους 4κύλινδρους.
-
Συνολικά είναι μια χαρά κιβωτιάκι και έχει πολλά πλεονεκτήματα έναντι ενός πλανητικού (και μειονεκτήματά φυσικά). Πλεοκεντήματα: α) ταχύτητα, β) βάρος, γ) συμπεριφορά. Ο μετατροπέας είναι κάτι που σιχαίνομαι και όπως ξέρεις έχω αυτόματο με μετατροπέα. Αυτό το πατινάρισμα το μισώ. Παρόλα αυτά, για το σταμάτα-ξεκίνα της πόλης είναι καλύτερος ο μετατροπέας. Δεν έχω σταμάτα-ξεκίνα ευτυχώς εδώ που μένω,
Συμφωνώ για τα πλεονεκτήμα, τα οποία εμένα προσωπικά μου είναι παντελώς αδιάφορα στα ζητούμενα μου για αυτόματο κιβώτιο. Ειδικά το (γ), σαφώς προτιμώ την συμπεριφορά/λειτουργία των πλανητικών με μετατροπέα. Ακριβός αυτό που εσύ σιχαίνεσαι, εγώ το αγαπώ! Δεν νοείται για εμένα αυτόματο χωρίς πατινάρισμα (το οποίο όμως είναι εγγενές και δεν προκαλεί βλάβη), δλδ. το πατινάρισμα του μετατροπέα που σε κρατάει σε ανηφόρα και σου επιτρέπει να κινείσαι εκατοστό εκατοστό, ειδικά σε παρκάρισμα με όπισθεν σε ανηφόρα. Και φυσικά μέσα στην πόλη.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι πολλοί σύγχρονοι 3κύλινδροι κινητήρες έχουν πιο ενδιαφέροντα ήχο από κάποιους 4κύλινδρους.
Συμφωνώ. Ειδικά ο Ecoboost είναι εκξαιρετιός κινητήρας, χωρίς κραδασμούς με απίστευτη ευστροφία και φοβερό ήχο (πολύ καλύτερο από τον 4κύλινδρο - συγκρίνω 1.5 5κύλινδρο με 3κύλινδρο). Και ο 1.2 της PSA δεν πάει πίσω. Είναι εαν τσικ λιγότερο εύστροφος και με όχι τόσο ωραίο ήχο, αλλά είναι δυνατός (επίσης εύστροφος) και χωρίς καθόλου κραδασμούς. Αμφότεροι καλύτεροι (για εμένα) από τον 1.0αρι του γκρούπ.
-
Νομιζω τις τελευταίες χρονιες ο PSA ειχε κερδισει τα βραβεία, 2-3 συνεχόμενα, όντας ποιό σύγχρονος και ποιο 'πολιτισμένος' (αναφέρεται αυτό σε ολα τα reviews, απο C5 Aircross μεχρι Corsa),
Τελευταίος κινητήρας που κέρδισε ομως ειναι ο 1.33 Renault/Nissan/Mercedes ενω ο καινουργιος 1.0 του group εκεινου εχει πάρει πολυ μέτριες κριτικές (κριμα για το καινούργιο Juke).
Πιστεύω θα παμε προς τα πάνω πλεον. Ηδη τα πλέον ενδιαφέροντα VAG ειναι με τον 1.5 και τα plug in και hybrid θέλουν κυβικά, και οι 3κυλινδροι θα μείνουν για τα φθηνά και μικρότερα αυτοκίνητα.
-
wantone wrote:
Κραδασμοι στις χαμηλες στροφες κα γενικοτερα ηχος. 3κυλινδρο εχω και ξερω τι γραφω. Επισης εχω καλυτερο 3κυλινδρο και απο τα 2 που αναφερεις και παλι τα χαρακτηριστικα του δεν ειναι οπως αλλοι κινητηρες.
Οδηγησε ενα 6κυλινδρο να καταλαβεις τις διαφορες.
Η σύγκριση 3κύλινδρο με 6κύλινδρο είναι τελείως άστοχη! Η σωστή σύγκριση είναι 3κύλινδρο με 4κύλινδρο, που συνυπάρχουν στα 1000-1500 κυβικά.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι πολλοί σύγχρονοι 3κύλινδροι κινητήρες έχουν πιο ενδιαφέροντα ήχο από κάποιους 4κύλινδρους.
Mε οικονομικα οταν κανεις μια νεα αγορα προφανως. Γιαυτο πηρα 1.5 3κυλινδρο που δυσκολα να με πεισει καποιος οτι υπαρχει καλυτερο 3κυλιδρο στην Φορντ η την Πεζω. Εγω συγκρινω την εμπηρεια που ειχα οταν οδηγαγα το VR6 σε σχεση με το 3κυλινδρο τουρμπο, εστω και αν το πρωτο μου εκαιγε βενζινη αλλα οχι πως το 3κυλινδρο καιει λιγοτερη αν πατησεις το γκαζι.
Φανταζομαι δεν εχεις 3κυλινδρο. Το δικο μου κοντα στο ρελαντι κανει ενα αθλιο παφ παφ, πανω απο τις 2000 στροφες εχει καλυτερη συμπεριφορα αφου οι εκρηξεις ειναι ποιο πυκνες αλλα παλι δεν εχει ηχο 6κυλινδρου ουτε καν.
ο 3κυλινδρος που εχω εγω ειναι πραγματι ποιο ευστροφος απο 4κυλινδρο αυτο ειναι και το μονο πλεονεκτημα που βρισκω περα απο το φορολογικο.
και φανταζομαι στην συντηρηση αν εχεις να αλλαξεις 3 μπουζι και 3 πολλαπλασιαστες εχεις 25% οικονομια σε αυτα.
-
harisma23 wrote:
wantone wrote:
Κραδασμοι στις χαμηλες στροφες κα γενικοτερα ηχος. 3κυλινδρο εχω και ξερω τι γραφω. Επισης εχω καλυτερο 3κυλινδρο και απο τα 2 που αναφερεις και παλι τα χαρακτηριστικα του δεν ειναι οπως αλλοι κινητηρες.
Οδηγησε ενα 6κυλινδρο να καταλαβεις τις διαφορες.
Η σύγκριση 3κύλινδρο με 6κύλινδρο είναι τελείως άστοχη! Η σωστή σύγκριση είναι 3κύλινδρο με 4κύλινδρο, που συνυπάρχουν στα 1000-1500 κυβικά.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι πολλοί σύγχρονοι 3κύλινδροι κινητήρες έχουν πιο ενδιαφέροντα ήχο από κάποιους 4κύλινδρους.
Mε οικονομικα οταν κανεις μια νεα αγορα προφανως. Γιαυτο πηρα 1.5 3κυλινδρο που δυσκολα να με πεισει καποιος οτι υπαρχει καλυτερο 3κυλιδρο στην Φορντ η την Πεζω. Εγω συγκρινω την εμπηρεια που ειχα οταν οδηγαγα το VR6 σε σχεση με το 3κυλινδρο τουρμπο, εστω και αν το πρωτο μου εκαιγε βενζινη αλλα οχι πως το 3κυλινδρο καιει λιγοτερη αν πατησεις το γκαζι.
Φανταζομαι δεν εχεις 3κυλινδρο. Το δικο μου κοντα στο ρελαντι κανει ενα αθλιο παφ παφ, πανω απο τις 2000 στροφες εχει καλυτερη συμπεριφορα αφου οι εκρηξεις ειναι ποιο πυκνες αλλα παλι δεν εχει ηχο 6κυλινδρου ουτε καν.
ο 3κυλινδρος που εχω εγω ειναι πραγματι ποιο ευστροφος απο 4κυλινδρο αυτο ειναι και το μονο πλεονεκτημα που βρισκω περα απο το φορολογικο.
και φανταζομαι στην συντηρηση αν εχεις να αλλαξεις 3 μπουζι και 3 πολλαπλασιαστες εχεις 25% οικονομια σε αυτα.
Δεν ξέρω αν της Ford είναι καλύτερος, πάντως σίγουρα δεν είναι χειρότερος Βγάζει και 182 άλογα με 240Nm ροπή (200hp me 300Nm στο Fiesta ST).
-
Εγώ πάντως ξέρω ότι οι μικροι τρικιλυνδροι, δεν αντεχουν και σπανε γρηγορα... καινε λαδια, ειναι η καταρα των ημερων μας και τους στειλανε οι μασονοι. Ξέρω εγώ ξέρω! ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ ΦΥΣΙΚΑ
Εγώ που οδήγησα ecoboost 1.0 125 και puretech 1.2 100 δεν μου φάνηκε να κροταλίζουν σαν τα νικιάρικα που παίρναμε στα νησιά και βλέπαμε πόσο πάει η 1η τέρμα! Ο ecoboost απλά νομίζω ακούγεται περισσότερο (δεν είναι κακό αυτό), ενώ ο puretech δεν καταλάβαινα ότι δούλευε.
Μιας και αναφέρθηκαν τα αυτόματα κιβώτια, τι γνώμη έχετε για το 7αρι DSG στο golf mh?
Παιδιά μη πιστεύετε ό,τι σας λένε δεν υπάρχουν καν τρικύλινδροι ψέματα είναι.
-
Γιαυτο πηρα 1.5 3κυλινδρο που δυσκολα να με πεισει καποιος οτι υπαρχει καλυτερο 3κυλιδρο στην Φορντ η την Πεζω.
Όλοι εδώ μέσα ξέρουν ότι είμαι bmwδάκιας, αλλά ναι δυστυχώς ο 3κυλινδρος Ecoboost 1.5 είναι καλύτερος από τον 1.5 3κύλινδρο της BMW. Είναι πιο εύστροφος, με ωραιότερο ήχο, λιγότερους κραδασμούς και πιο δυνατός. Ίσως (με ερωτηματικό) να υστερεί στην κατανάλωση. Μιλάω για τον 150αρη, δεν έχω όδηγήσει τον 182αρι ούτε τον 200αρη.
-
Mε οικονομικα οταν κανεις μια νεα αγορα προφανως. Γιαυτο πηρα 1.5 3κυλινδρο που δυσκολα να με πεισει καποιος οτι υπαρχει καλυτερο 3κυλιδρο στην Φορντ η την Πεζω. Εγω συγκρινω την εμπηρεια που ειχα οταν οδηγαγα το VR6 σε σχεση με το 3κυλινδρο τουρμπο, εστω και αν το πρωτο μου εκαιγε βενζινη αλλα οχι πως το 3κυλινδρο καιει λιγοτερη αν πατησεις το γκαζι.
Φανταζομαι δεν εχεις 3κυλινδρο. Το δικο μου κοντα στο ρελαντι κανει ενα αθλιο παφ παφ, πανω απο τις 2000 στροφες εχει καλυτερη συμπεριφορα αφου οι εκρηξεις ειναι ποιο πυκνες αλλα παλι δεν εχει ηχο 6κυλινδρου ουτε καν.
ο 3κυλινδρος που εχω εγω ειναι πραγματι ποιο ευστροφος απο 4κυλινδρο αυτο ειναι και το μονο πλεονεκτημα που βρισκω περα απο το φορολογικο.
και φανταζομαι στην συντηρηση αν εχεις να αλλαξεις 3 μπουζι και 3 πολλαπλασιαστες εχεις 25% οικονομια σε αυτα.
Φιλε Wantone, σε τι αμαξι εχεις τον 1.5 ?
Συναδελφος εχει Χ1 του 2017 με τον συγκεκριμενο 3κυλινδρο 1.5 136ps και το εχω οδηγησει παρα πολλες φορες..
Στο θεμα των κραδασμων/κροταλισμα δεν εχω παρατηρησει κατι.. στο ακουστικο κομματι τωρα.. σιγουρα οταν γκαζωνεις ο Ecoboost ακουγεται πολυ πιο ομορφα/ωραια με σιγουρα καλυτερο σπορ ηχο. στο ρελαντι κανει αυτο το παφ παφ που λες αλλα δεν ξενιζει θα ελεγα.. ισα ισα που βγαζει ενα μπασο ηχο απεξω που νομιζεις οτι κατι εχει διαφορετικο το αμαξι στην εξατμιση/τελικο...
Επισης στον συγκεκριμενο κινητηρα παρατηρω ελαχιστα περισσοτερο lag, σε σχεση με τον δικο μου Ecoboost, το οποιο εξαλειφεται οταν επιλεξεις το Sport profile στο BMW και ερχεται στα ιδια με τον Ecoboost.. Το οποιο lag φανταζομαι σιγουρα ειναι θεμα χαρτογραφησης του Normal profile..
-
wantone wrote:
Γιαυτο πηρα 1.5 3κυλινδρο που δυσκολα να με πεισει καποιος οτι υπαρχει καλυτερο 3κυλιδρο στην Φορντ η την Πεζω.
Όλοι εδώ μέσα ξέρουν ότι είμαι bmwδάκιας, αλλά ναι δυστυχώς ο 3κυλινδρος Ecoboost 1.5 είναι καλύτερος από τον 1.5 3κύλινδρο της BMW. Είναι πιο εύστροφος, με ωραιότερο ήχο, λιγότερους κραδασμούς και πιο δυνατός. Ίσως (με ερωτηματικό) να υστερεί στην κατανάλωση. Μιλάω για τον 150αρη, δεν έχω όδηγήσει τον 182αρι ούτε τον 200αρη.
Δεχομαι την αποψη σου επηδη εχεις οδηγησει πολλα αυτοκινητα. Παντως η σειρα κινητηρων Β εως τωρα παει καλα απο αξιοπιστια. Τεχνολογικα ειναι η τελευταια τεχνολογια. Ο 1.5 ομως εχει μεσαια αποδοση γιατι εχει μικρο τουρμπο. Προφανως οι 150-182-200 εχουν μεγαλυτερο τουρμπο. Για την τεχνολογια τους δεν το εχω ψαξει.
-
wantone wrote:
Mε οικονομικα οταν κανεις μια νεα αγορα προφανως. Γιαυτο πηρα 1.5 3κυλινδρο που δυσκολα να με πεισει καποιος οτι υπαρχει καλυτερο 3κυλιδρο στην Φορντ η την Πεζω. Εγω συγκρινω την εμπηρεια που ειχα οταν οδηγαγα το VR6 σε σχεση με το 3κυλινδρο τουρμπο, εστω και αν το πρωτο μου εκαιγε βενζινη αλλα οχι πως το 3κυλινδρο καιει λιγοτερη αν πατησεις το γκαζι.
Φανταζομαι δεν εχεις 3κυλινδρο. Το δικο μου κοντα στο ρελαντι κανει ενα αθλιο παφ παφ, πανω απο τις 2000 στροφες εχει καλυτερη συμπεριφορα αφου οι εκρηξεις ειναι ποιο πυκνες αλλα παλι δεν εχει ηχο 6κυλινδρου ουτε καν.
ο 3κυλινδρος που εχω εγω ειναι πραγματι ποιο ευστροφος απο 4κυλινδρο αυτο ειναι και το μονο πλεονεκτημα που βρισκω περα απο το φορολογικο.
και φανταζομαι στην συντηρηση αν εχεις να αλλαξεις 3 μπουζι και 3 πολλαπλασιαστες εχεις 25% οικονομια σε αυτα.
Φιλε Wantone, σε τι αμαξι εχεις τον 1.5 ?
Συναδελφος εχει Χ1 του 2017 με τον συγκεκριμενο 3κυλινδρο 1.5 136ps και το εχω οδηγησει παρα πολλες φορες..
Στο θεμα των κραδασμων/κροταλισμα δεν εχω παρατηρησει κατι.. στο ακουστικο κομματι τωρα.. σιγουρα οταν γκαζωνεις ο Ecoboost ακουγεται πολυ πιο ομορφα/ωραια με σιγουρα καλυτερο σπορ ηχο. στο ρελαντι κανει αυτο το παφ παφ που λες αλλα δεν ξενιζει θα ελεγα.. ισα ισα που βγαζει ενα μπασο ηχο απεξω που νομιζεις οτι κατι εχει διαφορετικο το αμαξι στην εξατμιση/τελικο...
Επισης στον συγκεκριμενο κινητηρα παρατηρω ελαχιστα περισσοτερο lag, σε σχεση με τον δικο μου Ecoboost, το οποιο εξαλειφεται οταν επιλεξεις το Sport profile στο BMW και ερχεται στα ιδια με τον Ecoboost.. Το οποιο lag φανταζομαι σιγουρα ειναι θεμα χαρτογραφησης του Normal profile..
118 ειναι, 136 ιππους. Εχει μικροκραδασμους στο τιμονι κατω απο τις 1800 στροφες. Μετα εξαφανιζονται ειναι θεμα εγγενης σχεδιασης του 3κυλινδρου. Οι 4κυλινδροι δεν εχουν αυτο το θεμα. Και μιλαμε για ενα αμαξι που ειναι πολυ πολυ προσεγμενο για μειωση κραδασμων, θορυβων κλπ
Για Χ1 δεν ξερω παιζει και να εχει αλλες βασεις κινητηρα ποιο μαλακες ειναι και διαφορετικο αμαξι.
Τον μπασσο ηχο το βγαζει και το δικο μου αλλα το παφ παφ υπερισχυει. Και αλλοι πελατες που εχω μιλησει με ατομα στον Σφακιανακη λενε το ιδιο πραγμα.
-
Δεχομαι την αποψη σου επηδη εχεις οδηγησει πολλα αυτοκινητα. Παντως η σειρα κινητηρων Β εως τωρα παει καλα απο αξιοπιστια. Τεχνολογικα ειναι η τελευταια τεχνολογια. Ο 1.5 ομως εχει μεσαια αποδοση γιατι εχει μικρο τουρμπο. Προφανως οι 150-182-200 εχουν μεγαλυτερο τουρμπο. Για την τεχνολογια τους δεν το εχω ψαξει.
Από αξιοπιστία ειναι μια χαρά, δεν είπα το αντίθετο. Και όταν είχαν πρωτοβγεί (που τον είχα οδηγήσει σε Μίνι) μου είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις, απλά πιστεύω ότι έχει μείνει λίγο πίσω σε τεχνολογία. π.χ ο Ecoboost είναι ο 1ος 3κύλινδρος με απενεργοποίηση κυλίνδρου για μείωση κατανάλωσης. Είναι ένα καλό μοτέρ της BMW και για BMW και πολύ αξιόπιστο! Απλά, για εμένα, ο 1.5 Ecoboost είναι ένα κλικ καλύτερος, είναι όμως και πολύ νεότερος κινητήρας.
-
wantone wrote:
Δεχομαι την αποψη σου επηδη εχεις οδηγησει πολλα αυτοκινητα. Παντως η σειρα κινητηρων Β εως τωρα παει καλα απο αξιοπιστια. Τεχνολογικα ειναι η τελευταια τεχνολογια. Ο 1.5 ομως εχει μεσαια αποδοση γιατι εχει μικρο τουρμπο. Προφανως οι 150-182-200 εχουν μεγαλυτερο τουρμπο. Για την τεχνολογια τους δεν το εχω ψαξει.
Από αξιοπιστία ειναι μια χαρά, δεν είπα το αντίθετο. Και όταν είχαν πρωτοβγεί (που τον είχα οδηγήσει σε Μίνι) μου είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις, απλά πιστεύω ότι έχει μείνει λίγο πίσω σε τεχνολογία. π.χ ο Ecoboost είναι ο 1ος 3κύλινδρος με απενεργοποίηση κυλίνδρου για μείωση κατανάλωσης. Είναι ένα καλό μοτέρ της BMW και για BMW και πολύ αξιόπιστο! Απλά, για εμένα, ο 1.5 Ecoboost είναι ένα κλικ καλύτερος, είναι όμως και πολύ νεότερος κινητήρας.
Aπενεργοποιηση κυλινδρων ειδικα σε 3κυλινδρο θα τον καταστρεψει τον κινητηρα. Υπαρχει θεμα με παραμορφωση κυλινδρων σε αυτα τα συστηματα. Νομιζω τεχνολογικα δεν το ψαχνεις και πολυ. Γιατι τα τεστ ειναι κατι πολυ εφημερο και αν δεν κρατας πανω απο 3 χρονια αμαξια δεν εχεις προφανως τετοιες ανησυχιες. Σε καθε περιπτωση οπως ειπα θα προτιμουσα να ειχα το 6κυλινδρο ατμοσφαιρκο 2.5 λτ Ζ4/325 παρα 1.0 Φοκους αντε και 1.5 φοκους!
-
Και η Ford έχει απενεργοποίηση κυλίνδρου στον 1 και 1,5, 3κύλινδρο...
-
Έκανα μια μικρή έρευνα ανά την Ευρώπη να δω τι γίνεται με αυτά τα θέματα.
Ακόμη και μέσα στην ίδια χώρα έχουν τελείως διαφορετικά συστήματα, ακόμη και Ιταλία, Βέλγιο, πόσο μάλλον μεταξύ χωρών. Περισσότερο βρήκα στοιχεία για πολιτισμένες χώρες και Ρουμανία, Τουρκία που είναι ποιο κοντά σε εμάς θεωρητικά.
Γενικα μπορώ να πω:
2030-2040 θα σταματήσει πλήρως η πώληση θερμικών κινητήρων. Αυτό σημαίνει ΚΑΙ plug in hybrids. Οτιδήποτε έχει θερμικό κινητήρα.
Ολες οι χώρες είναι από 2-3 εως 1000 βήματα μπροστά από εμάς! Ρουμανία, Τουρκία ήδη κατασκευάζουν δίκτυο φόρτισης, και έχουν συμφωνίες με μεγάλες εταιρίες για κατασκευή οχημάτων, μέχρι κ φορτηγά, λεωφορεία.
Τα plug in hybrids είναι σε άλλη κατηγορία από τα EV κ έχουν λιγότερα οφέλη. Ας πούμε Ρουμανία δίνει 9500 για EV και 4200 για PHEV περίπου. Άσχετο, επειδή την συζητάμε συνέχεια,1ο σε πωλήσεις Sandero 2o Duster 3o Lodgy. 3 τοπικά δηλαδή.
Τα πάντα μετρώνται με λιγότερο από 60 CO2, κάποιες ποιό αυστηρές χώρες έχουν τα 50 CO2 ως όριο, για να μπουν τα PHEV στις διατάξεις.
Κάποιες χώρες/περιοχές δίνουν μέχρι και 120% επιστροφή μέσω φόρων για εταιρικά EV κ 100% για PHEV και σε ιδιώτες 5-10.000 για EV κ 2500-5000 για PHEV.
Κάποιοι δίνουν ελάχιστα, μπορεί μόνο φοροαπαλλαγές για 1-5 χρόνια, κ μετά τίποτα, ή μειωμένα τέλη (ας πούμε 100% απαλλαγή για 5 χρόνια, μετά 25% για αλλα 5).
ΟΛΟΙ αλλάζουν τα λεωφορεία σε ηλεκτρικά, και τους ενδιαφέρουν τα επαγγελματικά/φορτηγά/ταξί - το λογικό δηλαδή.
Δίνουν χρήματα - σαν απόσυρση - για να φύγουν ΟΛΑ τα EURO 0 - EURO 3 και σε μερικές χώρες/περιοχές τα EURO 4.
Το Kia Niro πουλάει πολύ περισσότερο από ότι νομίζουμε!
-
Aπενεργοποιηση κυλινδρων ειδικα σε 3κυλινδρο θα τον καταστρεψει τον κινητηρα. Υπαρχει θεμα με παραμορφωση κυλινδρων σε αυτα τα συστηματα. Νομιζω τεχνολογικα δεν το ψαχνεις και πολυ. Γιατι τα τεστ ειναι κατι πολυ εφημερο και αν δεν κρατας πανω απο 3 χρονια αμαξια δεν εχεις προφανως τετοιες ανησυχιες. Σε καθε περιπτωση οπως ειπα θα προτιμουσα να ειχα το 6κυλινδρο ατμοσφαιρκο 2.5 λτ Ζ4/325 παρα 1.0 Φοκους αντε και 1.5 φοκους!
Δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό, ούτε πιστεύω ότι θα καταστραφεί το μοτέρ. Επίσης, ποσώς με ενδιαφέρει τι θα πάθει το μοτέρ, με 8 χρόνια εγγύηση! Ας πάθει ό,τι θέλει. Σταμάτησα να ασχολούμαι πολύ με τα τεχνικά όταν έφυγα από τους 'Γέρμανούς' με τα 2 χρόνια εγγύηση και τα αρκετά προβλήματα.
Σαφώς και εγώ προτιμώ τον 6κύλινδρο που είχα στα 2 αυτοκίνητα που αναφέρεις, αλλά δυστυχώς και η ίδια η BMW τον κατάργησε. Οπότε πάω με τα σημεία των καιρών και δεν κοιτάω πίσω.
Και η Ford έχει απενεργοποίηση κυλίνδρου στον 1 και 1,5, 3κύλινδρο...
Μα για την Ford έγραψα παραπάνω. Αλλά για τον 1.0 δεν ισχύει, μόνο για τον 1.5.
-
Super@T wrote:
Και η Ford έχει απενεργοποίηση κυλίνδρου στον 1 και 1,5, 3κύλινδρο...
Μα για την Ford έγραψα παραπάνω. Αλλά για τον 1.0 δεν ισχύει, μόνο για τον 1.5.
?
να μην το βάλαν;
-
?
να μην το βάλαν;
I stand corrected! Δεν ξέρω ειλικρινά! Το είχα διαβάσει και εγώ, αλλά ο πωλητής ήταν 101% σίγουρος ότι υπάρχει μόνο στον 1.5 τελικά. Επίσης κάπου είχα διαβάσει ότι τελικά δεν εφαρμόστηκε στον 1.0, αλλά δεν θυμάμαι που! Ως συνήθως, έα ψιλομπάχαλο με τα μοτέρ της Ford!
Ford Puma 2019