-
[quote=sargus]
Έχω κάνει πάνω από 500 φίλε μου.
Αν δεν κάνεις μεγάλες αποστάσεις συχνά αυτό συμβαίνει. Θέλει πολλά αλλά σερί χιλιόμετρα για να φορτίζει καλά. Εγώ δεν το κινώ γενικά πολύ (2 χρόνια 17000 χλμ) και δεν δουλεύει σχεδόν ποτέ. Και ενώ έκανα απόσταση 100 χλμ πήγαινε-έλα πάλι δεν λειτούργησε. Με την επόμενη όμως μακρινή απόσταση όλα καλά.......μέχρι να ξαναγίνει λόγω ακινησίας!!!
-
Ευχαριστώ φίλε!
Lap φίλε μου, έχει τύχει αυτές τις ημέρες κ έχω πολλές -νόμιμες- μετακινήσεις. Δε θέλω βέβαια γιατί ήθελα μια ευκαιρία να ξεκουραστώ ( κ να κοιμηθώ βασικά, χαχα) αλλά δεν πειράζει καθώς αφενός το πράγμα θα τραβήξει καιρό και θα έχω καιρό να ξεκουραστώ, αφετέρου οι δρόμοι είναι ψιλοάδειοι και παίζω λίγο παραπάνω
-
Κι εμένα στα 2 χρόνια που το έχω το start stop λειτουργεί μονο το καλοκαίρι που κάνω συστηματικά πολλά χιλιόμετρα.
-
Εγώ πάντως σχεδόν αυτόματα το πρώτο πράγμα που κάνω οταν βάλω μπροστά την μηχανή είναι να βάζω στο off τo start stop.....
-
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-honda-civic-15-vtec-turbo-cvt-2020
Πάντως απο ότι διάβασα στο τεστ ακόμη και στην facelift έκδοση ο αυξημένος θόρυβος κύλισης σε κάποιου τύπου οδοστρώματα (όχι απαραίτητα τραχιά) ο οποίος είναι το μόνο αρνητικό σημείο του αυτοκινήτου για εμένα ( άντε και οι ταπετσαρίες στις χειρολαβές απο τις πόρτες και το armrest που λερώνουν ) παραμένει........
-
Πάντως οι επιδόσεις που δίνουν πρέπει να είναι λάθος.
-
για το CVT γράφει που έτσι και αλλιώς είναι χειρότερο σε επιδόσεις από το manual
-
Kαι η τιμή του CVT έχει ξεφύγει πολύ πάντως...
-
Kαι η τιμή του CVT έχει ξεφύγει πολύ πάντως...
Συγνώμη,δε θέλω να φανώ αιρετικός, αλλά αυτό το αμάξι -και ιδίως το 1.5- αξίζει με το μηχανικό κιβώτιο (ή έστω να είχε διπλού συμπλέκτη) κι όχι με CVT
-
kostis20 wrote:
Kαι η τιμή του CVT έχει ξεφύγει πολύ πάντως...
Συγνώμη,δε θέλω να φανώ αιρετικός, αλλά αυτό το αμάξι -και ιδίως το 1.5- αξίζει με το μηχανικό κιβώτιο (ή έστω να είχε διπλού συμπλέκτη) κι όχι με CVT
Επιλογή της Honda είναι να μη το προσφέρει έστω με το 9αρι.
Απλά ασχετα τι πιστευουμε εμείς καποιοι θελουν οπωσδήποτε αυτόματο,οπότε αν ο ανταγωνισμός το προσφέρει με 3-4000Κ euro φθηνότερα και με παρόμοιες επιδόσεις ,ε κατι δε πάει καλά.
-
Επιλογή της Honda είναι να μη το προσφέρει έστω με το 9αρι.
Απλά ασχετα τι πιστευουμε εμείς καποιοι θελουν οπωσδήποτε αυτόματο,οπότε αν ο ανταγωνισμός το προσφέρει με 3-4000Κ euro φθηνότερα και με παρόμοιες επιδόσεις ,ε κατι δε πάει καλά.
Υπό αυτό το πρίσμα, συμφωνώ.Είναι όντως ακριβό με το αυτόματο.
-
Παιδια καλησπερα..θα ηθελα να αναφερω κ εγω καπιοα δυσλειτουργια στους μπροστα αισθητηρες οταν βρεχει.(κολανε κ δουλευουν χωρις καποιο εμποδιο μπροστα)..Στο επομενο σερβις θα το αναφερω κ εγω..Κ κατι ακομα, θεμα με το gps..χανεται κ δυσκολα πλεον επανερχεται στη σωστη τοποθεσια...Εχει μια αναβαθμιση στο garmin αν ξερετε αλλα νομιζω οτι ειναι συμπληροματικη για νεου δρομους..Η αντιπροσωπεια εκανε restart στην εφαρμογη, δουλεψε για λιγο καιρο κ μετα χανεται κ παλι..Αν γνωριζει καποιος κατι ας μου πει..Ευχαριστω..
-
Στην εγγύηση είσαι, απαίτησε να σου αλλάξουν GPS και αισθητήρες βροχής. Για να μη σου πω να πας Τώρα και να μην περιμένεις το service.
-
Καλημερα παιδια και καλη εβδομαδα! εχω καποια θεματα αν μπορειτε να μου απαντησετε η αν σας εχει παρουσιαστει κατι αντιστοιχο. Βαζοντας το αυτοκινητο μπροστα( κρυος κινητηρας) ακουγεται κατι σαν νερο να τρεχει για ενα- δυο δευτερολεπτα και μετα σταματαει. Επισης ενω ο αερας της καμπινας ειναι ρυθμισμενος να μπαινει εξωτερικα (δηλαδη θεμοκρασια περιβαλοντος) μετα που ζεσταινεται ο κινητηρας μου πεταει θερμο αερα ενω εξω πχ εχει 13 βαθμους. Δεν ειναι λιγο περιεργα ολα αυτα?
-
Επισης ενω ο αερας της καμπινας ειναι ρυθμισμενος να μπαινει εξωτερικα (δηλαδη θεμοκρασια περιβαλοντος) μετα που ζεσταινεται ο κινητηρας μου πεταει θερμο αερα ενω εξω πχ εχει 13 βαθμους. Δεν ειναι λιγο περιεργα ολα αυτα?
Επειδη ειναι ρυθμισμενο να μπαινει εξωτερικος αερας, δεν σημαινει οτι φτανει στην καμπινα με θερμοκρασια περιβαλλοντος. Αυτο εξαρταται απο το που ειναι ρυθμισμενη η θερμοκρασια.
-
Καλημερα παιδια και καλη εβδομαδα! εχω καποια θεματα αν μπορειτε να μου απαντησετε η αν σας εχει παρουσιαστει κατι αντιστοιχο. Βαζοντας το αυτοκινητο μπροστα( κρυος κινητηρας) ακουγεται κατι σαν νερο να τρεχει για ενα- δυο δευτερολεπτα και μετα σταματαει. Επισης ενω ο αερας της καμπινας ειναι ρυθμισμενος να μπαινει εξωτερικα (δηλαδη θεμοκρασια περιβαλοντος) μετα που ζεσταινεται ο κινητηρας μου πεταει θερμο αερα ενω εξω πχ εχει 13 βαθμους. Δεν ειναι λιγο περιεργα ολα αυτα?
Τα έχω παρατηρήσει και εγώ. Αυτό με το υγρό που κυλάει φαντάζομαι είναι φυσιολογικό (χωρίς να είμαι σίγουρος όμως). Να επισημάνω οτι ερχεται ζεστός αέρας και με κλειστό τον ανεμιστήρα/AC. Λογικά απο τους μεσαίους αεραγωγούς που δεν κλείνουν (τι βλακεία και αυτό να μην μπορείς να τους κλείσεις)
-
Παιδια καλησπερα..θα ηθελα να αναφερω κ εγω καπιοα δυσλειτουργια στους μπροστα αισθητηρες οταν βρεχει.(κολανε κ δουλευουν χωρις καποιο εμποδιο μπροστα)..Στο επομενο σερβις θα το αναφερω κ εγω..Κ κατι ακομα, θεμα με το gps..χανεται κ δυσκολα πλεον επανερχεται στη σωστη τοποθεσια...Εχει μια αναβαθμιση στο garmin αν ξερετε αλλα νομιζω οτι ειναι συμπληροματικη για νεου δρομους..Η αντιπροσωπεια εκανε restart στην εφαρμογη, δουλεψε για λιγο καιρο κ μετα χανεται κ παλι..Αν γνωριζει καποιος κατι ας μου πει..Ευχαριστω..
Ναι μπορείς να πάρεις τις ενημερώσεις της garmin αλλά όλοι λένε ότι η εφαρμογή δεν είναι κάτι ιδιαίτερο ότι κι αν κάνεις. Άρα καταλήγουμε στο Google maps του κινητού σου το οποίο συνδεόμενο με Android auto σου δίνει εικόνα στην οθόνη του Info. Τώρα για τους αισθητήρες στην αντιπροσωπεία. Γνωστό πρόβλημα αν και για μένα δευτερεύων.
-
Μολις τελειωσει η καραντινα θα το παω για καλο κ για κακο,αν κ επρεπε να το εχω παει καιρο μιας κ αυτον τον ηχο τον ακουω απο την αρχη που το πηρα.θα ενημερωσω!!
-
Και τωρα μπορεις να πας, με ραντεβου. Μετα την καραντινα θα πλακωσουν πολλοι νομιζω
-
THX otokomae αν κ θα προσπαθησω με το σερβις να βγαλω καποια ακρη...μεχρι τοτε θα δοκιμασω κ αυτα που μου ειπες,αν τα καταφερω..
Νέο Honda Civic 2017