-
Χαίρομαι που ψυχαγωγείσαι Dublin! Είναι σημαντικό αυτό τον καιρό που είμαστε κλεισμένοι μέσα να περνάμε καλά!
Τα C3 C5 Aircross, πέρα από το μικρότερο πορτ μπαγκάζ τους και την μεγαλύτερη κατανάλωση λόγω αεροδυναμικής και σχήματος, θα καλύψουν και την ανάγκη του φίλου για απολαυστική οδήγηση;
Λοιπόν, για να μη ρίχνω άλλο λάδι στη φωτιά και εντελώς φιλικά και καλοπροαίρετα θέλω να σου πω τα εξής:
-
Αν πραγματικά δεν χωράει στο πάρκινγκ του σπιτιού του μακρύ αμάξι (δύσκολο πιστεύω - δεν είναι και αγροτικό!) τότε φυσικά θα κοιτάξει κάτι κοντύτερο, ότι κι αν είναι αυτό. 30cm είναι ένα πόδι!
-
Περί δυσκολίας παρκαρίσματος και μανούβρας των σύγχρονων wagon, σε προκαλώ με ανοιχτό μυαλό να κάνεις μια δοκιμή να παρκάρεις ή να μανουβράρεις ένα, με όλα τα σύγχρονα συστήματα βοήθειας όπως αισθητήρες παρκαρίσματος γύρω-γύρω, κάμερες κτλ. Μέχρι και αυτόματο παρκάρισμα έχουν ορισμένα! (δεν είναι καν απαραίτητο αλλά είναι επιλογή). Έχουν προχωρήσει τα πράγματα.
-
Το C5 είναι ένα αξιόλογο όχημα, όχι όμως για αυτά που ψάχνει το παιδί. Μιλάμε για όχημα με έμφαση στην άνεση. Για κάποιον που τον ενδιαφέρει μόνο να βάζει μέσα την οικογένεια και να πηγαίνει από το Α στο Β, άνετα αλλά με καμία αίσθηση στην οδήγηση (γιατί ίσως να μη τον ενδιαφέρει - δεν είναι κακό) είναι εξαιρετικό.
-
-
Χαίρομαι που ψυχαγωγείσαι Dublin! Είναι σημαντικό αυτό τον καιρό που είμαστε κλεισμένοι μέσα να περνάμε καλά!
Τα C3 C5 Aircross, πέρα από το μικρότερο πορτ μπαγκάζ τους και την μεγαλύτερη κατανάλωση λόγω αεροδυναμικής και σχήματος, θα καλύψουν και την ανάγκη του φίλου για απολαυστική οδήγηση;
Λοιπόν, για να μη ρίχνω άλλο λάδι στη φωτιά και εντελώς φιλικά και καλοπροαίρετα θέλω να σου πω τα εξής:
-
Αν πραγματικά δεν χωράει στο πάρκινγκ του σπιτιού του μακρύ αμάξι (δύσκολο πιστεύω - δεν είναι και αγροτικό!) τότε φυσικά θα κοιτάξει κάτι κοντύτερο, ότι κι αν είναι αυτό. 30cm είναι ένα πόδι!
-
Περί δυσκολίας παρκαρίσματος και μανούβρας των σύγχρονων wagon, σε προκαλώ με ανοιχτό μυαλό να κάνεις μια δοκιμή να παρκάρεις ή να μανουβράρεις ένα, με όλα τα σύγχρονα συστήματα βοήθειας όπως αισθητήρες παρκαρίσματος γύρω-γύρω, κάμερες κτλ. Μέχρι και αυτόματο παρκάρισμα έχουν ορισμένα! (δεν είναι καν απαραίτητο αλλά είναι επιλογή). Έχουν προχωρήσει τα πράγματα.
-
Το C5 είναι ένα αξιόλογο όχημα, όχι όμως για αυτά που ψάχνει το παιδί. Μιλάμε για όχημα με έμφαση στην άνεση. Για κάποιον που τον ενδιαφέρει μόνο να βάζει μέσα την οικογένεια και να πηγαίνει από το Α στο Β, άνετα αλλά με καμία αίσθηση στην οδήγηση (γιατί ίσως να μη τον ενδιαφέρει - δεν είναι κακό) είναι εξαιρετικό.
Ναι μωρέ, και εγώ ήμουν λίγο διασκεδαστικά - υπερβολικός και δεικτικός!
Κοίτα, ο κολλητός μου είχε ένα Ford wagon παλιότερα, μάλιστα ήταν 2λιτρο και πολύ απολαυστικό στην οδήγηση, αλλά ο φίλος έκανε (κάνει) πώληση και εμπορία μοκετών και χαλιών, οπότε καταλαβαίνεις ότι τον εξυπηρετούσε. Μην τα πολυλογώ, όταν το ξεφορτώθηκαν πριν κάποια χρόνια πήραν ένα Suzuki Grand Vitara, και μια χαρά κάνουν τη δουλειά τους, και πάμε και καμιά βόλτα στα βουνά.
Εγώ έψαχνα περίπου 18μήνες για αυτοκίνητο που να χωράει την οικογένειά μου, diesel γιατί σκόπευα να κάνω πολλά ταξίδια (κινούμαι μεταξύ Αθήνας και 2 επαρχιακών πόλεων σχεδόν συνέχεια, τώρα όχι βέβαια!) και κατέληξα στο καινούργιο 2008 ενώ πραγματικά ήθελα το C5 Aircross (και με παρόμοια λεφτά μάλιστα), ενώ είχα κοιτάξει κυριολεκτικά όλα τα B και C αυτοκίνητα της αγοράς (σε όλα τα segments). To μόνο που με κάλυπτε χωρίς να είναι SUV ήταν το Berlingo για να καταλάβεις!
Δεν θα κάνω όλη την κουβέντα γιατί προτιμώ ένα ψεύδο-SUV, είναι πολλά τα επιχειρήματα, και τα έχω κάνει στο μυαλό μου και τα πλήρωσα από την τσέπη μου,
απλά θα σου πώ ότι,
-
στον χώρο στάθμευσης που έχω στην 1 επαρχιακή πόλη το 2008 είναι 15-20 πόντους - διαγώνια - εκτός του πάρκινγκ και μπαίνει σε δρόμο, και φοβάμαι μην το πάρει κανείς μπροστά, στο κολωνάκι του πάρκινγκ βάζω την κουκούλα και λίγο προς τα έξω ώστε να προσέχουν οι οδηγοί, και καλά.
-
Στην άλλη επαρχιακή πόλη με δυσκολία πάλι μπαίνει (εκεί δεν έχουμε πάρκινγκ και το βάζουμε σε κάτι θέσεις για κατοίκους μπροστά στη πολυκατοικία) και κάνα 10άρι-15άρι εκατοστά πετάει και εκεί, ας όψεται ο χαζο-προφυλακτήρας πίσω.
-
Στην Αθήνα δε, κάνω 2 ή 3 μανούβρες, ανάλογα πως έχουν παρκάρει στο δρόμο, για να ΜΠΩ μέσα στο πάρκινγκ, ενώ με τα Ford B Max/C3 που έχουμε μπαίνουν χωρίς καμία μανούβρα - φυσικά. Κυρίως ο λόγος που αποκλείσαμε το C5 Aircross.
-
Εν το μεταξύ, στην Αθήνα το 2008 είναι σαν να οδηγείς ένα πραγματικά μαζεμένο αυτοκίνητο με ότι συνεπάγεται αυτό και την απελευθέρωση να βρίσκεις να παρκάρεις κάποια στιγμή.
-
Επίσης τα τελευταία έχουν βελτιωθεί πολύ και σε οδηγική συμπεριφορά (Xceed, 2008, Puma, το Arona είναι καλό και φθηνό και με αρκετούς χώρους για 4μελής οικογένεια - το έχω οδηγήσει εκτεταμένα).
Το C3 Aircross το πρότεινα γιατί 1) είναι πολύ φθηνό 2) είναι παααααρα πολύ άνετο αυτοκίνητο, με 130 ταξιδεύεις ανετότατα, σε ορεινό δρόμο δεν είναι Puma βέβαια, αλλά είναι και αρκετά καλό - ίσως το καλύτερο από τα Β - suv για λίγο off διαδρομές* 3) είχα δει από κοντά αυτά τα φθηνά ελαφρώς μεταχειρισμένα diesel που πραγματικά είναι ευκαιρία όταν πήγα για service το C3 μου με πάααρα πολύ οικονομικό 100άρι diesel, δηλαδή για τα ταξιδάκια του ανθρώπου θα γλυτώνει 20ευρα και 30ευρα με άνεση 4) οι χώροι του πραγματικά είναι το κάτι άλλο, δηλαδή σε φάση, 'γιατί να πάρω τσάμπα Qasqai με 20 πόντους μεγαλύτερο μάκρος χωρίς λόγο και 1/3 της τιμής πάνω;' 410λίτρα χώρο αποσκευών αλλά φτάνεις τα 500 άνετα, γιατί όπως λέει και ο @Lap συχνά πυκνά, μπορείς να φορτώσεις και λίγο πάνω από την εταζέρα, ειδικά σε αυτά που είναι τετραγωνισμένα πίσω, και ειδικά στο C3 Aircross που είναι πολύ ψηλό αυτοκίνητο.
Δηλαδή τα hatcη με ίσο ή μικρότερο χώρο για πόδια, σίγουρα μικρότερο χώρο για κεφάλια επιβατών, και χώρο αποσκευών στα 370λίτρα κατά μέσω όρο ενώ είναι και 20 πόντους μακρύτερα, χωρίς να είναι οικονομικότερα από έναν PSA 100αρι diesel, γιατί είναι καλύτερη επιλογή; ναι, στρίβουν καλύτερα με 130 χιλιόμετρα, ίσως εκείνη τη στροφή να την πάρει ο άνθρωπος με 115 και να ανοίξει λίγο μετά πάλι ταχύτητα.
- εδώ βγαίνει πρώτο στην πίστα Off Road και σε ειδικές δοκιμασίες
-
-
Δεν χρειάζεται σε ένα τέτοιο ζήτημα να γίνεται 'πόλεμος' απόψεων, λες και μιλάμε για πολιτικά.
Η απέχθεια που έχουν πολλοί στην Ελλάδα στα βαγκον δεν στηρίζεται σε πρακτικά προβλήματα, γιατί ΔΕΝ υπάρχουν πρακτικά προβλήματα στην χρήση τα βαγκον αντίθετα μόνο πλεονεκτήματα. Στηρίζεται στη αντίληψη περί αισθητικής που έχει ο νεοέλληνας, με τα καλά και τα άσχημα της και την ανάλογη αντίληψη απλών καθημερινών αυτοκινήτων των 15-25χιλιάδων ευρώ, ως αντικείμενα status symbol, με τρόπο που υπάρχει περισσότερο μόνο σε μικρές κλειστές κοινωνίες όπως η δική μας, γιατί αλλού τα αυτοκίνητα 'status' που αγοράζουμε εμεις, όπως ένα Golf, ή τα εισαγωγικά μοντέλα γερμανικών εταιρειών, ή ένα δίλιτρο Rav ,τα αγοράζουν σα δεύτερο για την εργαζόμενη σύζυγό και τα ψώνια του super market και βαραίνει περισσότερο η πρακτικότητα και το 'πόσο αυτοκίνητο πέρνεις για τα λεφτά σου' παρά το ποσό status έχεις στη πυλωτή ή το στενό της γειτονιάς που παρκάρεις.
Παράδειγμα, ένα βαγκον είναι συνήθως 30 εκατοστά μακρύτερο απ' το ίδιο μοντέλο χατσμπακ (όσο ένα απ' τα συνήθη μεγάλα πλακάκια δαπέδου) κι ενώ όλες οι άλλες διατάσεις του παραμένουν ίδιες, έχει σχεδόν υπερδιπλάσιο χώρο αποσκευών. Πόσο πρόβλημα είναι τα 20-30εκ, όταν κερδίζεις διπλάσια μεταφορική ικανότητα χωρίς να θυσιάζεις τίποτε άλλο. Αντίθετα με τα suv, δεν έχει χειρότερη κατανάλωση ή συμπεριφορά (π.χ. το Φοκους έχει και πολλαπλούς πίσω, ίσως καλύτερο απ' το σενταν ή χατσ), στρίβει το ίδιο, γέρνει το ίδιο, εχει το ίδιο πλάτος κλπ. Τα μικρά SUV/crossover έχουν σχεδιαστεί σχεδόν σαν υπερυψωμένα, λίγο κοντύτερα βαγκον, γι αυτό έχουν τα οποία μικρά πλεονεκτήματα χώρου σε σύγκριση με τα χατσ και σενταν αμαξώματα. Τα μεγάλα SUV, μπορεί να γεμίζουν το μάτι και να έχουν αλλά 'πλεονεκτήματα' κύρους, άνεσης κλπ. αλλά ο χώρος αποσκευών τους παραμένει λίγο μικρότερος απ' τα ταπεινά βαγκον μικρότερης κατηγορίας, κοστίζουν πολύ παραπάνω στην αγορά και χρήση, είναι λίγο πιο βάρκες στο δρόμο κλπ. π.χ. ένα 'μικρό' βαγκον όπως το Leon ST, απ' τα πιο σπορ, έχει 550+ λίτρα και η τοπ αυτόματη έκδοση έχει γύρω στα 22 χιλιάρικα. Όσο χώρο έχουν τα 'τεράστια' SUV των 30χιλιάδων ευρώ... Ένα Focus/ Corolla κλπ. όλα πάνω από 600λτ. Ο λόγος κόστους προς απόδοση στα βαγκον φτάνει το βέλτιστο, θυσιάζοντας ίσως μόνο λίγο νεοελληνικό ego, αν και τελευταία με τα διάφορα 'υβριδικα' σχέδια (Focus Active, Corolla ST, Proceed κλπ) έχουν ομορφύνει πολύ...
-
Από station, εκτός proceed, μόνο τα a4, a6 είναι μουρατα αλλά και εργαλεία. Όλα τα άλλα είναι είναι για να κουβαλάνε σε γραφεία τελετών.
-
Dublin συμφωνώ απόλυτα σε όσα γράφεις περί κίνησης στην πόλη. Το station ΔΕΝ είναι ότι πιο βολικό για πόλη. Μαζί σου. Και εγώ που έχω station, στην πόλη κινούμαι με ένα picanto της γυναίκας. Αν μιλούσαμε για μοναδικό αυτοκίνητο, ίσως η επιλογή μου να ήταν κάτι άλλο.
Το παιδί αναφέρθηκε σε 'κυρίως ταξίδια'. Εξού και η πρότασή μου.
Επίσης καμία αμφιβολία περί άνεσης στα C3 C5. Το ανέφερα και εγώ. Είναι ανετότατα. Σωστή και η επιλογή σου αφού καλύπτει τα κριτήρια που έθεσες. Προφανώς έδωσες προτεραιότητα σε άνεση καμπίνας και κίνηση σε αστικό περιβάλλον έναντι του μεγαλύτερου χώρου και της οδηγικής συμπεριφοράς. Κανένα πρόβλημα με αυτό! Ο καθένας διαλέγει ότι του χρειάζεται και ότι γουστάρει!
Χαίρομαι που με ορισμένα άτομα, παρά τις εκάστοτε διαφωνία ή ένταση, καταφέρνουμε να καταλήξουμε σε ένα κοινό σημείο και να πέσουν οι τόνοι! Αυτό θα πει πολιτισμένη συζήτηση! Εύγε Dublin σε παραδέχομαι!
@barimagas περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Εμένα και τα 2 audi που ανέφερες μου φαίνονται κακάσχημα (εκτός στις τέρμα σπορ εκδόσεις RS κτλ). Προτιμώ σε αυτά τα χρήματα τα Volvo πχ που έχουν αποκτήσει απίστευτες σχεδιαστικές γραμμές!
Όσο για τα γραφεία τελετών, τα έγραψα στο προηγούμενο ποστ μου σχετικά με το χιούμορ των Ελλήνων σ' αυτό το θέμα!
-
Δεν χρειάζεται σε ένα τέτοιο ζήτημα να γίνεται 'πόλεμος' απόψεων, λες και μιλάμε για πολιτικά.
Η απέχθεια που έχουν πολλοί στην Ελλάδα στα βαγκον δεν στηρίζεται σε πρακτικά προβλήματα, γιατί ΔΕΝ υπάρχουν πρακτικά προβλήματα στην χρήση τα βαγκον αντίθετα μόνο πλεονεκτήματα. Στηρίζεται στη αντίληψη περί αισθητικής που έχει ο νεοέλληνας, με τα καλά και τα άσχημα της και την ανάλογη αντίληψη απλών καθημερινών αυτοκινήτων των 15-25χιλιάδων ευρώ, ως αντικείμενα status symbol, με τρόπο που υπάρχει περισσότερο μόνο σε μικρές κλειστές κοινωνίες όπως η δική μας, γιατί αλλού τα αυτοκίνητα 'status' που αγοράζουμε εμεις, όπως ένα Golf, ή τα εισαγωγικά μοντέλα γερμανικών εταιρειών, ή ένα δίλιτρο Rav ,τα αγοράζουν σα δεύτερο για την εργαζόμενη σύζυγό και τα ψώνια του super market και βαραίνει περισσότερο η πρακτικότητα και το 'πόσο αυτοκίνητο πέρνεις για τα λεφτά σου' παρά το ποσό status έχεις στη πυλωτή ή το στενό της γειτονιάς που παρκάρεις.
Παράδειγμα, ένα βαγκον είναι συνήθως 30 εκατοστά μακρύτερο απ' το ίδιο μοντέλο χατσμπακ (όσο ένα απ' τα συνήθη μεγάλα πλακάκια δαπέδου) κι ενώ όλες οι άλλες διατάσεις του παραμένουν ίδιες, έχει σχεδόν υπερδιπλάσιο χώρο αποσκευών. Πόσο πρόβλημα είναι τα 20-30εκ, όταν κερδίζεις διπλάσια μεταφορική ικανότητα χωρίς να θυσιάζεις τίποτε άλλο. Αντίθετα με τα suv, δεν έχει χειρότερη κατανάλωση ή συμπεριφορά (π.χ. το Φοκους έχει και πολλαπλούς πίσω, ίσως καλύτερο απ' το σενταν ή χατσ), στρίβει το ίδιο, γέρνει το ίδιο, εχει το ίδιο πλάτος κλπ. Τα μικρά SUV/crossover έχουν σχεδιαστεί σχεδόν σαν υπερυψωμένα, λίγο κοντύτερα βαγκον, γι αυτό έχουν τα οποία μικρά πλεονεκτήματα χώρου σε σύγκριση με τα χατσ και σενταν αμαξώματα. Τα μεγάλα SUV, μπορεί να γεμίζουν το μάτι και να έχουν αλλά 'πλεονεκτήματα' κύρους, άνεσης κλπ. αλλά ο χώρος αποσκευών τους παραμένει λίγο μικρότερος απ' τα ταπεινά βαγκον μικρότερης κατηγορίας, κοστίζουν πολύ παραπάνω στην αγορά και χρήση, είναι λίγο πιο βάρκες στο δρόμο κλπ. π.χ. ένα 'μικρό' βαγκον όπως το Leon ST, απ' τα πιο σπορ, έχει 550+ λίτρα και η τοπ αυτόματη έκδοση έχει γύρω στα 22 χιλιάρικα. Όσο χώρο έχουν τα 'τεράστια' SUV των 30χιλιάδων ευρώ... Ένα Focus/ Corolla κλπ. όλα πάνω από 600λτ. Ο λόγος κόστους προς απόδοση στα βαγκον φτάνει το βέλτιστο, θυσιάζοντας ίσως μόνο λίγο νεοελληνικό ego, αν και τελευταία με τα διάφορα 'υβριδικα' σχέδια (Focus Active, Corolla ST, Proceed κλπ) έχουν ομορφύνει πολύ...
Συμφωνούμε στα βασικά για τα station,κι εγώ τα πηγαίνω με χίλια. Οι διαστάσεις όμως είναι περιορισμός όσο κι αν κάποιοι δε το καταλαβαίνετε. Ο άνθρωπος παρκάρει σε πυλωτή και αυτοί οι επιπλέον πόντοι που σε κάποιους φαίνονται λίγοι θα δυσκολέψουν δύο αυτοκίνητα να ξεπαρκάρουν από τις διπλανές θέσεις. Με το ίδιο σκεπτικό ένα 5μετρο αμάξι τι είναι; άλλο ένα πλακάκι επιπλέον. Δεν είναι τόσο απλό παιδιά.
Λοιπον είδαμε λεον και 308. Μάλλον ο φίλος κλίνει προς 308. Μεγαλύτερο πορτπαγκάζ και καλύτερο εμφανισιακά για τα γούστα του. η αλήθεια είναι ότι συμφωνώ μαζί του, το λεόν έχει παρακυκλοφορήσει μου φαίνεται και δείχνει πολύ συνηθισμένο. Απο βδομάδα και td.
Πρόκειται για το 1.2 130 το οποίο ήταν αυτοκίνητο td της αντιπροσωπείας. Ο πωλητής μας είπε πως όταν το έδιναν για td ήταν και άνθρωπος της εταιρίας μέσα οπότε το αυτοκίνητο δεν έχει κακοποιηθεί. Αυτό μας αγχώνει λίγο είναι η αλήθεια.
-
Δεν χρειάζεται σε ένα τέτοιο ζήτημα να γίνεται 'πόλεμος' απόψεων, λες και μιλάμε για πολιτικά.
Η απέχθεια που έχουν πολλοί στην Ελλάδα στα βαγκον δεν στηρίζεται σε πρακτικά προβλήματα, γιατί ΔΕΝ υπάρχουν πρακτικά προβλήματα στην χρήση τα βαγκον αντίθετα μόνο πλεονεκτήματα. Στηρίζεται στη αντίληψη περί αισθητικής που έχει ο νεοέλληνας, με τα καλά και τα άσχημα της και την ανάλογη αντίληψη απλών καθημερινών αυτοκινήτων των 15-25χιλιάδων ευρώ, ως αντικείμενα status symbol, με τρόπο που υπάρχει περισσότερο μόνο σε μικρές κλειστές κοινωνίες όπως η δική μας, γιατί αλλού τα αυτοκίνητα 'status' που αγοράζουμε εμεις, όπως ένα Golf, ή τα εισαγωγικά μοντέλα γερμανικών εταιρειών, ή ένα δίλιτρο Rav ,τα αγοράζουν σα δεύτερο για την εργαζόμενη σύζυγό και τα ψώνια του super market και βαραίνει περισσότερο η πρακτικότητα και το 'πόσο αυτοκίνητο πέρνεις για τα λεφτά σου' παρά το ποσό status έχεις στη πυλωτή ή το στενό της γειτονιάς που παρκάρεις.
Παράδειγμα, ένα βαγκον είναι συνήθως 30 εκατοστά μακρύτερο απ' το ίδιο μοντέλο χατσμπακ (όσο ένα απ' τα συνήθη μεγάλα πλακάκια δαπέδου) κι ενώ όλες οι άλλες διατάσεις του παραμένουν ίδιες, έχει σχεδόν υπερδιπλάσιο χώρο αποσκευών. Πόσο πρόβλημα είναι τα 20-30εκ, όταν κερδίζεις διπλάσια μεταφορική ικανότητα χωρίς να θυσιάζεις τίποτε άλλο. Αντίθετα με τα suv, δεν έχει χειρότερη κατανάλωση ή συμπεριφορά (π.χ. το Φοκους έχει και πολλαπλούς πίσω, ίσως καλύτερο απ' το σενταν ή χατσ), στρίβει το ίδιο, γέρνει το ίδιο, εχει το ίδιο πλάτος κλπ. Τα μικρά SUV/crossover έχουν σχεδιαστεί σχεδόν σαν υπερυψωμένα, λίγο κοντύτερα βαγκον, γι αυτό έχουν τα οποία μικρά πλεονεκτήματα χώρου σε σύγκριση με τα χατσ και σενταν αμαξώματα. Τα μεγάλα SUV, μπορεί να γεμίζουν το μάτι και να έχουν αλλά 'πλεονεκτήματα' κύρους, άνεσης κλπ. αλλά ο χώρος αποσκευών τους παραμένει λίγο μικρότερος απ' τα ταπεινά βαγκον μικρότερης κατηγορίας, κοστίζουν πολύ παραπάνω στην αγορά και χρήση, είναι λίγο πιο βάρκες στο δρόμο κλπ. π.χ. ένα 'μικρό' βαγκον όπως το Leon ST, απ' τα πιο σπορ, έχει 550+ λίτρα και η τοπ αυτόματη έκδοση έχει γύρω στα 22 χιλιάρικα. Όσο χώρο έχουν τα 'τεράστια' SUV των 30χιλιάδων ευρώ... Ένα Focus/ Corolla κλπ. όλα πάνω από 600λτ. Ο λόγος κόστους προς απόδοση στα βαγκον φτάνει το βέλτιστο, θυσιάζοντας ίσως μόνο λίγο νεοελληνικό ego, αν και τελευταία με τα διάφορα 'υβριδικα' σχέδια (Focus Active, Corolla ST, Proceed κλπ) έχουν ομορφύνει πολύ...
Σωστά επιχειρήματα, αλλά υπερβάλεις κάπου. Φυσικά δεν είναι διπλάσιος ο χώρος αποσκευών ενός estate σε σχέση με το αντίστοιχο saloon / hatchback και υπάρχει και penatly σε βάρος και σε δυναμικά χαρακτηριστικά, αλλά και σε θόρυβο (λειτουργεί σαν ηχείο ο μεγάλος κι ακάλυπτος χώρος πίσω). Επίσης το ότι έχει πολλαπλούς πίσω το Focus δεν το κάνει καλύτερο από ένα ελαφρύτερο Focus με πιο σπορ στημένο ημιάκαμπτο. Όμως συμφωνώ ότι είναι πολύ καλύτερα στον δρόμο από τα αντίστοιχα SUVs. Το εμφανισιακό είναι θέμα του καθενός. Προσωπικά δεν μου αρέσουν τα estates, αλλά αν χρειαζόμουν τους χώρους μάλλον θα τα προτιμούσα σε σχέση με τα αντίστοιχα SUVs. Αν υπάρχει ανάγκη για εκτός δρόμου δυνατότητες όμως, φυσικά αυτό αντιστρέφεται.
-
Συγκεκριμένα για το focus, το hatch (με ημιάκαμπτο ή multi link) δεν είναι πιο σπορ στημένο. Και τα δύο είναι με την ίδια φιλοσοφία στημένα, καθώς και το ST station wagon βγαίνει με το ίδιο σύστημα πολλαπλών πίσω. Όσο για το βάρος, πρόκειται για 40 κιλά παραπάνω, τα οποία θεωρώ ότι είναι ένα αρκετά μικρό 'penalty' σε σχέση με την πρακτικότητα που προσφέρουν! Υπάρχουν μάλιστα και reviews που θεωρούν το estate πιο καλοζυγισμένο από το αντίστοιχο hatch.
-
Συγκεκριμένα για το focus, το hatch (με ημιάκαμπτο ή multi link) δεν είναι πιο σπορ στημένο. Και τα δύο είναι με την ίδια φιλοσοφία στημένα, καθώς και το ST station wagon βγαίνει με το ίδιο σύστημα πολλαπλών πίσω. Όσο για το βάρος, πρόκειται για 40 κιλά παραπάνω, τα οποία θεωρώ ότι είναι ένα αρκετά μικρό 'penalty' σε σχέση με την πρακτικότητα που προσφέρουν! Υπάρχουν μάλιστα και reviews που θεωρούν το estate πιο καλοζυγισμένο από το αντίστοιχο hatch.
Βγαίνει το estate σε ST-Line? Πάντως το κανονικό ST estate είναι πιο μαλακό από το hatch. Όπως και να έχει η φυσική δεν είναι με το μέρος τους σε σχέση με τα μικρότερα - ελαφρύτερα αδέρφια τους. Φυσικά είναι πολύ καλύτερα από τα αντίστοιχα SUVs.
-
ST Line estate έχω. Βγαίνει σε όλες τις εκδόσεις.
Εννοείται πως το hatch θα είναι πιο γρήγορο αλλά για το στήσιμο δεν είμαι σίγουρος πως έχουν διαφορές. Φυσικα το ST είναι σε όλες τις εκδόσεις με multilink. Ούτε καν το μεταξόνιο δεν αλλάζει μεταξύ των δύο αμαξωμάτων (δεν συμβαίνει αυτό σε όλα τα μοντέλα - μιλάω για Focus MK4).
-
Σίγουρα το wagon δεν είναι για τις ελληνικές πόλεις. Γιατί αν είσαι στη Γερμανία, είναι σίγουρο ότι στις περισσότερες πόλεις θα χωράει. Στα στενά των ελληνικών πόλεων άντε να κάνεις μανούβρα να παρκάρεις. Ούτε εγώ το κυκλοφορώ στο κέντρο του Βόλου, άντε να πάει στο κολυμβητήριο. Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά, είναι μεν μικρή η διαφορά βάρους, αλλά είναι εντελώς διαφορετική. Είναι ψηλά και το νιώθεις έντονα αυτό όταν είναι άδειο. Αν το γεμίσεις βέβαια στρώνει.
Στα SUV κερδίζεις ψηλότερο πορτ-μπαγκάζ από οποιοδήποτε hatch ή sedan, αλλά αν είναι να κλείσεις το πίσω τζάμι, σε ένα wagon περνάς εύκολα το ένα κυβικό μέτρο σε όγκο.
Καταλαβαίνω γιατί τα σουβλάκια θεωρούνται πρακτικά, αλλά πιστεύω ότι η σχεδόν μανία που έχει πιάσει τον κόσμο (όχι μόνο στην Ελλάδα) είναι κυρίως θέμα υποβολής ότι 'μπορούν να κάνουν τα πάντα και να πάνε παντού'. Ε, δεν το κάνουν, εκτός αν είναι αυθεντικά σουβλάκια (όπως κάποια μεγάλα μοντέλα που αναφέρθηκαν στην κουβέντα). Όλα αυτά τα Bsuv kai Csuv δεν είναι ούτε πολύ sport ούτε πολύ utility, Δυστυχώς τα μικρά πολυμορφικά που ήρθαν από την Ιαπωνία τα προηγούμενα χρόνια δεν περπάτησαν...
-
@dimitriscsd Ευχαριστώ κ σου επιστρέφω τις 'φιλοφρονήσεις'!
Το πρώτο μου σχόλιο ηταν οντως λίγο υπερβολικό και απευθυνόταν γενικά σε μια τάση υπεραπλουστευτικης απαξιωσης σε καθε τι SUV/Crossover που γίνεται τελευταία, και έπειτα, φυσικά δεν είχα καμία πολεμική διάθεση προς τα εσένα ή οποιονδήποτε άλλο συνφορουμιτη, απλα σεβασμό στις επιθυμίες και επιλογες του καθενός!
Ολα τα οχήματα εχουν θετικά και καποια αρνητικά, ευτυχώς είμαστε σε μια εποχή που εχουμε καλύψει σε μεγαλο ποσοστό τα της ασφάλειας και επιλεγουμε τα υπολοιπα οπως τα επιθυμούμε!
Τα wagon εχουν σχεση με τα SUV παντως. Το προηγουμενο 2008 που πούλησε παρα πολυ ειναι απ' ευθείας αντικαταστάτης του 307SW νομιζω, και κοιτα και το Kamiq..
-
Είχα 8 χρόνια CR-V και δεν είχα σκοπώ να το αλλάξω. Η γυναίκα μου ακόμα δεν χωνεύει το Gran Tourer (παρότι ότι την ρώτησα αν θα ξαναπάρουμε CR-V ή θα πάμε στο Gran Tourer επέλεξε το δεύτερο). Στην καθημερινότητα το CR-V ήταν πιο βολικό κι ας ήταν μόνον 5 πόντους κοντύτερο: έβλεπες καλύτερα στα στενά, ανέβαινε στο πεζοδρόμια χωρίς κιχ. Αλλά στον ανοιχτό δρόμο δεν υπάρχει σύγκριση ούτε σε οδική συμπεριφορά ούτε σε κατανάλωση, το Gran Tourer είναι καλύτερο.
-
Tο νεότερο cr v πως είναι σε πάτημα, διότι συγκρίνεις ένα παλιό με ένα καινούργιο αυτοκίνητο.
-
υπάρχουν ST και ST πάντως και φυσικά δεν είναι όλα τεράστια. Το LEON ST ας πούμε είναι 4.53 σε μήκος κα έχει ωραία σχεδίαση σε σχέση με άλλα. Αλλά και αυτό που λέω είναι υποκειμενικό. Όσο για το ηχείο που κάνει ο χώρος που αποσκευών τους, φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για το τα SUV...
Πάντως για το φίλο που ψάχνει, προτιμότερο ένα νέο C3 air παρά ένα μεταχειρισμένο 308 αφού έχει οικογένεια και χρειάζεται χώρους.
-
Tο νεότερο cr v πως είναι σε πάτημα, διότι συγκρίνεις ένα παλιό με ένα καινούργιο αυτοκίνητο.
\
Δεν ξέρω. Το έχει ο κουμπάρος, αλλά δεν το έχω οδηγήσει. Σίγουρα είναι πιο γρήγορο από το παλιό.Η αλήθεια είναι ότι δεν βρίσκεις μεταχειρισμένο CR-V τελευταίας γενιάς. Είδα την αγγελία την Κυριακή, πήρα τηλέφωνο, του λέω 'έρχομαι στην Αθήνα το πρωί' και ενώ ήμουν στο τρένο μου είπε ότι το πούλησε!
-
Το καινούριο CRV το έκανα τεστ όταν έψαχνα. AWD 190 άλογα αυτόματο elegance. Φοβερό αμάξι με πάρα πολύ καλό πάτημα για SUV. Με εξέπληξε!
Παρ όλα αυτά η τιμή του για τον εξοπλισμό της elegance ήταν απαγορευτική και προτίμησα να μείνω στην άλλη μου επιλογή. Έκανε 37500 το CRV και έλειπαν αρκετά πράγματα που είχε το focus
Ήταν βέβαια AWD αλλά δεν ήταν προτεραιότητά μου
-
υπάρχει κάποιος τρόπος να μειωθεί ο θόρυβος ενός estate/shooting brake λόγω του μεγάλου χώρου πίσω; η το παίρνεις γνωρίζοντας ότι έτσι θα είναι;
-
υπάρχει κάποιος τρόπος να μειωθεί ο θόρυβος ενός estate/shooting brake λόγω του μεγάλου χώρου πίσω; η το παίρνεις γνωρίζοντας ότι έτσι θα είναι;
Και βέβαια υπάρχει. Μόνωση.
Μάλιστα δεν έχουν ΌΛΑ θόρυβο από πίσω, λόγω πολύ καλής εργοστασιακής μόνωσης.
Το Focus MK4 πχ δεν έχει τέτοιο πρόβλημα αφού μιλάμε για μόνωση, μοκέτες, ρεζέρβα, φελιζόλ με χώρους αποθήκευσης πάνω από την ρεζέρβα/γούφερ, διπλό πάτο αποσκευών + το στόρι-πλαφονιέρα.
Σε μοντέλα που αντιμετωπίζουν τέτοιο πρόβλημα, υλικά όπως το dynamat έχουν φοβερά αποτελέσματα. Κάποιος έκανε κάτι αντίστοιχο πρόσφατα στο thread του civic που παρόλο που δεν είναι wagon, δεν έχει την καλύτερη μόνωση.
-
ναι θυμάμαι που κάποιος είχε κάνει. με κόστος φυσικά και σε βάρος. τις λεπτομέρειες της μόνωσης τις ήξερες από πριν dimitris η αφού το πήρες; ενδιαφέρον θα ήταν ενα τσεκ από πριν. καθώς γλυκοκοιταζω proceed, έχουν λίγο θέμα μετά τα 100 120.
Αγορά Νέου αυτοκινήτου