-
Οι πιο vfm εκδόσεις του γκολφ είναι η Tsi 130 hp 21.800 και η eTSi 150hp dsg στα 25Κ κατά την γνώμη μου.
-
Οι πιο vfm εκδόσεις του γκολφ είναι η Tsi 130 hp 21.800 και η eTSi 150hp dsg στα 25Κ κατά την γνώμη μου.
Κι ενώ εγώ είμαι ας πούμε 'hater' του Golf διαχρονικά, σκέφτομαι πως υπάρχει κόσμος που δεν θα προτιμήσει ένα υπερπλήρες εμπορικότατο αυτόματο mild hybrid hatchback, για να πάρει ένα χειροκίνητο υπερυψωμένο Puma, 2008 κλπ. κλπ. στα ίδια ή και περισσότερα λεφτά !?
Έχω μείνει πολύ πίσω απ' τις εξελίξεις...
-
Κι ενώ εγώ είμαι ας πούμε 'hater' του Golf διαχρονικά, σκέφτομαι πως υπάρχει κόσμος που δεν θα προτιμήσει ένα υπερπλήρες εμπορικότατο αυτόματο mild hybrid hatchback, για να πάρει ένα χειροκίνητο υπερυψωμένο Puma, 2008 κλπ. κλπ. στα ίδια ή και περισσότερα λεφτά !?
Συμφωνώ μαζί σου (εγώ και εαν 'συμπαθώ' το Γκρούπ, όλοοι το ξέρουν!!) και να προσθέσω και με πολλαπλούς πίσω αντί για ημι-άκαμπτο και αρκετά καλύτερη άνεση και ποιότητα κύλισης. Το μόνο θέμα είναι η αξιοπιστία (τι θα χαλάσει πρώτα το υβριδικό ή το dsg...σίγουρα πάντως κάτι θα χαλάσεις), οπότε εγγύηση 5 ετών και πούλημα στα 4 και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
-
**piliourits wrote:**Κι ενώ εγώ είμαι ας πούμε 'hater' του Golf διαχρονικά, σκέφτομαι πως υπάρχει κόσμος που δεν θα προτιμήσει ένα υπερπλήρες εμπορικότατο αυτόματο mild hybrid hatchback, για να πάρει ένα χειροκίνητο υπερυψωμένο Puma, 2008 κλπ. κλπ. στα ίδια ή και περισσότερα λεφτά !?
Συμφωνώ μαζί σου (εγώ και εαν 'συμπαθώ' το Γκρούπ, όλοοι το ξέρουν!!) και να προσθέσω και με πολλαπλούς πίσω αντί για ημι-άκαμπτο και αρκετά καλύτερη άνεση και ποιότητα κύλισης. Το μόνο θέμα είναι η αξιοπιστία (τι θα χαλάσει πρώτα το υβριδικό ή το dsg...σίγουρα πάντως κάτι θα χαλάσεις), οπότε εγγύηση 5 ετών και πούλημα στα 4 και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Μιλάμε για καταστάσεις όπου μένουν και ρέστα για να πληρωθούν επεκτάσεις εγγύησης όπου είναι δυνατόν, αλλά να καλυφθεί και μελλοντικό κόστος τυχόν ζημιών, κατάντησε το Golf πιο vfm απ' τα υπόλοιπα, ή μάλλον, αλλού είναι η κατάντια...
-
Οι πιο vfm εκδόσεις του γκολφ είναι η Tsi 130 hp 21.800 και η eTSi 150hp dsg στα 25Κ κατά την γνώμη μου.
Η Life Tsi 130 hp στον διαμορφωτή της vw βγαίνει 22.387 χωρίς να βάλεις κάτι έξτρα. Πχ η ζάντα 16' που έχουν είναι άθλια κατ εμέ. Ενώ το υβριδικό το βγάζει στα 25.637.
Σαν εξοπλισμός μου άρεσε με αυτά που έχει. Δεν ξέρω τα πλήκτρα αφής πως θα είναι στην πράξη. Από έξω σχεδιαστικά είναι ντάξ ένα facelift.
Το σκέφτηκα όμως γιατί είδα ότι έχει καλύτερους χώρους από το puma στους πίσω, χάνει στο πορτ παγκαζ, αλλά νομίζω στέκει σαν ιδέα για αγορά αυτοκινήτου στα 25κ περίπου ε?
Η γυναίκα μου βασικά το ζητάει μιας και έχω και άτομο στην vw μπας και πάρω κάτι καλύτερο σε προσφορά.
Εκεί που έλεγα ξεκάθαρα για puma st line x , έβαλα στο παιχνίδι 2008 allure 130hp, μετά σκέφτηκα τα 21κ που ζητάει το focus st line και τώρα στο τέλος λέω βρε δεν σκέφτεσαι και για το golf?
Να πω κιόλας εδώ ότι οι γνώμες σας μετράνε πολύ και βοηθάει ο καθένας από λίγο.
-
Aikibill wrote:
Οι πιο vfm εκδόσεις του γκολφ είναι η Tsi 130 hp 21.800 και η eTSi 150hp dsg στα 25Κ κατά την γνώμη μου.
Η Life Tsi 130 hp στον διαμορφωτή της vw βγαίνει 22.387 χωρίς να βάλεις κάτι έξτρα. Πχ η ζάντα 16' που έχουν είναι άθλια κατ εμέ. Ενώ το υβριδικό το βγάζει στα 25.637.
Σαν εξοπλισμός μου άρεσε με αυτά που έχει. Δεν ξέρω τα πλήκτρα αφής πως θα είναι στην πράξη. Από έξω σχεδιαστικά είναι ντάξ ένα facelift.
Το σκέφτηκα όμως γιατί είδα ότι έχει καλύτερους χώρους από το puma στους πίσω, χάνει στο πορτ παγκαζ, αλλά νομίζω στέκει σαν ιδέα για αγορά αυτοκινήτου στα 25κ περίπου ε?
Η γυναίκα μου βασικά το ζητάει μιας και έχω και άτομο στην vw μπας και πάρω κάτι καλύτερο σε προσφορά.
Εκεί που έλεγα ξεκάθαρα για puma st line x , έβαλα στο παιχνίδι 2008 allure 130hp, μετά σκέφτηκα τα 21κ που ζητάει το focus st line και τώρα στο τέλος λέω βρε δεν σκέφτεσαι και για το golf?
Να πω κιόλας εδώ ότι οι γνώμες σας μετράνε πολύ και βοηθάει ο καθένας από λίγο.
Αν κοιτάς και το focus και βγαίνει στα λιγότερα χρήματα, ανεξάρτητα από ψηφιακές οθόνες κλπ. μπλιμπλίκια της μόδας, είναι το καλύτερο αυτοκίνητο από όσα σκέφτεσαι και αυτό που αξίζει περισσότερο τα λεφτά του.
-
hountalas wrote:
Aikibill wrote:
Οι πιο vfm εκδόσεις του γκολφ είναι η Tsi 130 hp 21.800 και η eTSi 150hp dsg στα 25Κ κατά την γνώμη μου.
Η Life Tsi 130 hp στον διαμορφωτή της vw βγαίνει 22.387 χωρίς να βάλεις κάτι έξτρα. Πχ η ζάντα 16' που έχουν είναι άθλια κατ εμέ. Ενώ το υβριδικό το βγάζει στα 25.637.
Σαν εξοπλισμός μου άρεσε με αυτά που έχει. Δεν ξέρω τα πλήκτρα αφής πως θα είναι στην πράξη. Από έξω σχεδιαστικά είναι ντάξ ένα facelift.
Το σκέφτηκα όμως γιατί είδα ότι έχει καλύτερους χώρους από το puma στους πίσω, χάνει στο πορτ παγκαζ, αλλά νομίζω στέκει σαν ιδέα για αγορά αυτοκινήτου στα 25κ περίπου ε?
Η γυναίκα μου βασικά το ζητάει μιας και έχω και άτομο στην vw μπας και πάρω κάτι καλύτερο σε προσφορά.
Εκεί που έλεγα ξεκάθαρα για puma st line x , έβαλα στο παιχνίδι 2008 allure 130hp, μετά σκέφτηκα τα 21κ που ζητάει το focus st line και τώρα στο τέλος λέω βρε δεν σκέφτεσαι και για το golf?
Να πω κιόλας εδώ ότι οι γνώμες σας μετράνε πολύ και βοηθάει ο καθένας από λίγο.
Αν κοιτάς και το focus και βγαίνει στα λιγότερα χρήματα, ανεξάρτητα από ψηφιακές οθόνες κλπ. μπλιμπλίκια της μόδας, είναι το καλύτερο αυτοκίνητο από όσα σκέφτεσαι και αυτό που αξίζει περισσότερο τα λεφτά του.
Το focus 1.0 125hp τρέχει στα 21.500 περίπου τώρα αλλά σε λίγο καιρο έρχεται σε mh έκδοση. Δεν θα ηταν σωστό να περιμένω το mh focus?
Θα είνα κάτι πιο 'σύγχρονο' και μελλοντικά θα είναι ένα συν αν τυχει να το δώσω.
《Άβυσσος η επιλογή αυτοκινήτου》
hountalas 2020
!!!!
-
Κάι εγώ εαν κοίταγα Focus/Fiesta σήμερα θα περίμενα μέχρι το καλοκαίρι να έρθουν τα Mild Hybrid. Μόνο εαν η τιμή ήταν 'χώμα' θα αγόραζα τώρα.
-
Κάι εγώ εαν κοίταγα Focus/Fiesta σήμερα θα περίμενα μέχρι το καλοκαίρι να έρθουν τα Mild Hybrid. Μόνο εαν η τιμή ήταν 'χώμα' θα αγόραζα τώρα.
Χώμα = κάτω από 20.000? Χρόνια Πολλά κιόλας Φάνη για σήμερα!
Στο νήμα του focus δώσανε κάποιες πληριοφορίες που με να μην θέλω να το αγοράσω εν όψη των (όποιων) αλλαγών θα γίνουν.
Πήγα vw και μου είπανε τέλος του μήνα θα έρθει στις εκθέσεις το νέο golf. Η έκδοση life mild hybrid 150hp θα πάει 25.700 κλειδί μου είπε περίπου.
-
Χώμα = κάτω από 20.000? Χρόνια Πολλά
Ναι πολύ κάτω από €20.000, περί τις €18.000 θα το σκεφτόμουνα!
Ευχαριστώ για τις Ευχές!! Δεν γιορτάζω σήμερα, γιορτάζω των Θεοφανίων (6 Ιανουαρίου), αλλά πάντα καλοδεχούμενες είναι οι ευχές.
-
χεχε
Φάνη καλοτάξιδο και ατρακαριστο το νέο αυτοκινητο
Να το χαρείς με πολλά χιλιόμετρα.
-
Φάνη καλοτάξιδο και ατρακαριστο το νέο αυτοκινητο
Να το χαρείς με πολλά χιλιόμετρα.
Ξέρεις κάτι που δεν ξέρω!?!?!
ΥΓ: νέο αυτοκίνητο μόνο με τζόκερ, λαχειο κλπ.
-
χεχε, λόγω γενικα των ευχών που δέχεσαι ....ευχήθηκα και εγώ.......τζάμπα είναι..
-
Μάλλον πρέpει να μετακομίσει στο 'Κατασκευαστές και Μοντέλα' δεν είναι πλέον 'Μελλοντικό'. Είδα ένα χτες στον δρόμο. όμορφο φαίνονταν από απέξω, λίγο μεγαλύτερο από Fiesta . Νταξ, 'baby cayenne' λένε αλλά το μικρό μέγεθος δεν βοηθάει στις αναλογίες για τέτοια σύγκριση αν το δεις από κοντά. Από απόσταση από τον δρόμο δεν μου φάνηκε να έχει και πολύ. Κάτι σαν το Focus Active.
-
Το πέτυχα στο δρόμο, είναι tiny!!! Ακριβό για τόσο μικρό αμάξι, καλύτερα focus
-
Το πέτυχα στο δρόμο, είναι tiny!!! Ακριβό για τόσο μικρό αμάξι, καλύτερα focus
Γιατί με το μέγεθος πάει η τιμή?
Titanium και st line βγαίνουν στα 21.500.
St line x βγαίνει 24.100 σε απλό χρωμα.
Το 2008 που φαίνεται μεγαλύτερο δλδ αξίζει τις τιμές για allure 100hp 22.100 και το 130hp 25.200 ??
-
Νομιζω πολυ δικαιο συγκριτικό. Γενικα αυτος ο τυπος ειναι ποιο συμπαθητικος απο αλλους του AutoWeek(NL).
Οπως λεω και εγω, τεινουν σε ποιο sportif κ προς τα μικρότερα της κατηγοριας.
Λεει και μεσα στο βιντεο οτι αν ενδιαφέρουν οι χώροι κοιταξτε προς 2008/Captur.
-
Το πέτυχα στο δρόμο, είναι tiny!!! Ακριβό για τόσο μικρό αμάξι, καλύτερα focus
παντως αν ήταν να αγοράσω οικογενειακό αυτοκίνητο το φοκους δεν θα το κοιταγα καν λόγω ανεπαρκούς πορτπαγκαζ, το πούμα θα πήγαινα αντίθετα να το δω λόγω του μεγάλου πορτπαγκαζ και ας έχει μικρότερους εσωτερικούς χώρους.
-
Ως νέο μοντέλο προφανώς έχει τσιμπημένη τιμή,θεωρώ πως υπάρχουν μοντέλα επόμενης κατηγορίας με τα ίδια πάνω κάτω λεφτά πχ. Renault kadjar. Πιθανότατα να μην είναι το ίδιο καλά εξοπλισμένο, αλλά προσωπικά καλύπτει όλα τα υπόλοιπα σε χώρους, δύναμη, πάτημα, κλπ. Just my humble opinion
-
Καλό και αυτό και το 2008 και το Captur , μοντέρνα και νεανικά αλλά ρε παιδιά όταν παίζει ένα πολύ καλά εξοπλισμένο Vitara στα 22.000 , και για εμένα εκείνη η SUVαρα το eclipse cross στα 22.800 - το έχετε δει από κοντά; Απλά εντυπωσιακό εκτός από το πίσω μέρος το οποίο χωνεύεται εύκολα όμως , δεν ξέρω όμως αν έχει κάποιο αδύνατο σημείο - θεωρώ πως δεν είναι λογικη επιλογή ένα τέτοιο B SUV με αυτές τις τιμές αλλά καθαρά συναισθηματική.
Μην πως και για το Duster με τους νέους κινητήρες σε 2wd ή 4wd το οποίο είναι πολύ αξιόλογο οικογενειακό αυτοκίνητο αλλά με λίγο παρωχημένο εξοπλισμό και λογικά με καλύτερους χώρους.
Ford Puma 2019