-
costasar wrote:
Μ' αρέσει που ορισμένοι εισαγωγείς προεξοφλούσαν τις αλλαγές και έχουν καταλόγους με τιμές με 'νέο ΕΤΤ' (βλ. Κια)
- Toyota
Θέλω να δω αν υπήρχε κάποιος πελάτης που να τους είπε το κλείνω με αυτή την τιμή τι δικαιολογία θα βρουν να του πουν μετά πως δεν ισχύει (εκτός αν είναι τόσο large που του κάνουν την έκπτωση).
Τόσα χρόνια σ'αυτή τη χώρα,δε νοούν να καταλάβουν ότι αν δε δεις κάτι γραπτό και υπογεγραμμένο επίσημα,δεν ισχύει τίποτα.
Εχω την αίσθηση ότι αν πειραν υποψηφιοι πελατες επισημη εκτυπωμενη προσφορα, νομικά, δεν μπορούν να την αρνηθούν, την έφαγαν την πατάτα.
-
Αλλάξανε τα τέλη, φίλος μου που φέρνει αυτοκίνητα από Ευρώπη ήδη ενημερώθηκε από την εκτελωνίστρια για τα νέα τέλη, ισχύουν από εκτελωνισμούς από την Τρίτη.
-
Γεια σου Φάνη,
Μήπως μπορεί να μας πληροφορήσει για τα νέα τέλη; Πώς είναι οι συντελεστές κλπ , για να υπολογίσω κι εγώ τα δικά μου που θέλω να παραγγείλω;
Ευχαριστώ πολύ, Καλή Σαρακοστή σε όλους,
Ηλίας
-
Να πω και εγω οτι πηγα σε μια bmw να παρω μια προσφορα για χαβαλε και το τελωνειο ηταν 7500 χιλιαρικα αντι για 14000.
Μου εκανε εντυπωση πως εχουν νεα τελη ταξινομησης αφου δεν αλλαξε ο νομος.
-
Μου εκανε εντυπωση πως εχουν νεα τελη ταξινομησης αφου δεν αλλαξε ο νομος.
Φαντάζομαι ότι το υπουργείο οικονομικών θα έχει ενημερώσει τους σχετικούς φορείς 1-2 εβδομάδες νωρίτερα για να μπορέσουν και οι εισαγωγείς να εκδώσουν νέους τιμοκαταλόγους αλλά και γενικά να μην μείνει άλλο στάσιμη η αγορά.
Αυτό με την BMW, μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ (αν θέλεις προφανώς) ακριβώς ποιο μοντέλο και έκδοση για να δω πως προκύπτει αυτό το όφελος?
Γενικά όσο πιο συγκεκριμένος είσαι (έκδοση, μεταλλικό χρώμα κλπ.) τόσο πιο εύκολο θα είναι να εντοπίσουμω τις αλλαγές.
Προφανώς και μποορούμε να περιμένουμε και μερικές μέρες ακόμα μέχρι να ανακοινωθεί, κουβέντα να γίνεται...
-
Το setup που εκανα ειχε τιμη λιανικης προ φορων τις 45 χιλιαδες, 2000 κυβικα, 110 co2 περιπου.
Ενδεικτικο ηταν. Δεν αγοραζω ποτε καινουργιο αυτοκινητο.
-
Επειδή έχω μπερδευτεί, θα εφαρμοστεί κάποιο νομοσχέδιο εντός Μαρτίου ή παίρνει παράταση μέχρι το 2021?
-
Μήπως μπορεί να μας πληροφορήσει για τα νέα τέλη; Πώς είναι οι συντελεστές κλπ , για να υπολογίσω κι εγώ τα δικά μου που θέλω να παραγγείλω;
Ευχαρίστως, αλλά δυστυχώς δεν τα γνωρίζω. Απλά ξέρω ότι άλλαξαν, γιατί 3-4 μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που ήταν να φέρει ο φίλος μου από Ολλανδία, ξαφνικά τον ενήμέρωσε η εκτελωνίστρια για τα νέα τέλη. Το μόνο που ξέρω είναι ότι τα Euro 5, πήραν 5% αύξηση, ενώ σε Euro 6 τα τελυταία μέειώθηκαν ελαφρώς.
-
Εγώ μίλησα προ ολίγου με αντιπρόσωπο και μου είπαν ότι δεν υπάρχει η οποιαδήποτε ενημέρωση επί του θέματος.
Μήπως αυτό που λέει ο φίλος σου είναι αποκλειστικά για μεταχειρισμένα?
Αλλά και αυτό περίεργο είναι αφού δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημα...
Όχι τίποτα, αλλά περιμένει και το αυτοκίνητο της μάνας μου (καινούριο) να εκτελωνιστεί τις τελευταίες 2 εβδομάδες
-
Επισης ειχαν πει οτι τα euro6 θα αποτελουν μια κατηγορια ολα χωρις υποκατηγοριες b, c, d temp κτλπ.
Δεν ξερω αν θα προχωρησει η αλλαγη αυτη τελικα.
-
-
Απόσπασμα από το παραπάνω άρθρο...
'Για παράδειγμα το Τέλος Ταξινόμησης σε ένα καινούριο αυτοκίνητο με Αξία Λιανικής προ Φόρων 16.500 ευρώ με το τωρινό καθεστώς εκτελωνισμού θα ανέρχονταν σε 1.320 ευρώ.
Με το νέο καθεστώς το Τέλος Ταξινόμησης υπολογίζεται για τις πρώτες 14.000 ευρώ με συντελεστή 4% γεγονός που μεταφράζεται σε 560 ευρώ και τα υπόλοιπα 2.500 ευρώ θα υπολογιστούν με συντελεστή 26% γεγονός που μεταφράζεται σε 650 ευρώ. Δηλαδή το συνολικό κόστος εκτελωνισμού θα ανέλθει σε 1.210 ευρώ.
Το όφελος για τους καταναλωτές στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί να φαίνεται μικρό, δηλαδή μόλις 110 ευρώ αλλά ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου που θα παραγγείλει θα είναι σίγουρα πολύ πιο πλούσιος!'
Είμαι πολύ περίεργος να μάθω πώς προκύπτει ότι εξοπλισμός γίνεται πολύ πιο πλούσιος με το νέο υπολογισμό στο παραπάνω παράδειγμα. Αφού η σταθερή ΛΠΤΦ σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι το ίδιο και απαράλλαχτο...
-
To λεει πλαγιως : 'αλλά ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου που θα παραγγείλει** θα** είναι σίγουρα πολύ πιο πλούσιος'
Εννοει οτι **θα **μπορεις να παραγγείλεις περισσοτερο εξοπλισμο, χωρις να εχεις δυσανάλογους φορους
-
Απόσπασμα από το παραπάνω άρθρο...
'Για παράδειγμα το Τέλος Ταξινόμησης σε ένα καινούριο αυτοκίνητο με Αξία Λιανικής προ Φόρων 16.500 ευρώ με το τωρινό καθεστώς εκτελωνισμού θα ανέρχονταν σε 1.320 ευρώ.
Με το νέο καθεστώς το Τέλος Ταξινόμησης υπολογίζεται για τις πρώτες 14.000 ευρώ με συντελεστή 4% γεγονός που μεταφράζεται σε 560 ευρώ και τα υπόλοιπα 2.500 ευρώ θα υπολογιστούν με συντελεστή 26% γεγονός που μεταφράζεται σε 650 ευρώ. Δηλαδή το συνολικό κόστος εκτελωνισμού θα ανέλθει σε 1.210 ευρώ.
Το όφελος για τους καταναλωτές στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί να φαίνεται μικρό, δηλαδή μόλις 110 ευρώ αλλά ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου που θα παραγγείλει θα είναι σίγουρα πολύ πιο πλούσιος!'
Είμαι πολύ περίεργος να μάθω πώς προκύπτει ότι εξοπλισμός γίνεται πολύ πιο πλούσιος με το νέο υπολογισμό στο παραπάνω παράδειγμα. Αφού η σταθερή ΛΠΤΦ σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι το ίδιο και απαράλλαχτο...
+1
Επίσης στο ίδιο άρθρο το παρακάτω παράδειγμα λέει ότι με 19.500 ΛΤΠΦ με το νέο σύστημα θα έχει ΤΤ ~2.910, ενώ με το ισχύων έχει συντελεστή ΤΤ 24%(??) και θα είχε ~5.000 φόρο,άρα κέρδος 2.000+
Καλά,αφού τα σκαλοπάτια είναι 4% ως 14.000, 8% 14-17000, 16% 17.-20.000 και 24% 20-25000, με 19500 ΛΤΠΦ το ΤΤ είναι 16% δηλ. 3.120, τα 5.000 φόρο που τα βρήκαν;; Οτι να'ναι και το έχουν ξανακάνει αυτό το λάθος νομίζω...
-
Δε λέει τίποτα πλαγίως. Σχολιάζει άμεσα το συγκεκριμένο παράδειγμα που αναλύει με νούμερα που προφανώς δεν καταλαβαίνει. Ας έδινε ένα παράδειγμα με σταθερή τελική λιανική τιμή για να πει πόσο πιο πλούσιος θα ήταν ο εξοπλισμός με τον νέο υπολογισμό μιας και σου δίνει τη δυνατότητα να πάρεις αυτοκίνητο με υψηλότερη ΛΠΤΦ. Πόσο καλύτερο αμάξι μπορεί εν ολίγοις να αγοράσει ο καταναλωτής βγάζοντας το ίδιο ποσό από την τσέπη του.
ΥΓ. Στο συγκεκριμένο παράδειγμα αρκετά προσιτού οχήματος ομολογουμένως, η διαφορά είναι περίπου ένα σετ πατάκια και μια ρεζέρβα. Το συνολικό όφελος στον καταναλωτή δεν είναι μόνο τα 110 ευρώ του τέλους ταξινόμησης αλλά και τα περίπου 30 ευρώ που μειώνεται η τελική λιανική αξία από τη μείωση του ΦΠΑ που μπαίνει στο σύνολο ΛΠΤΦ + Τελος Ταξινόμησης. Anyway δεν το λες και πολύ πιο πλούσιο
.
@Panormus
Ωραίος. Άρα μιλάμε για άρθρο συνολικά 'τρεις λαλούν και δυο χορεύουν'... Εγώ εστίασα μόνο στο 'τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμύδια'...
-
Δε λέει τίποτα πλαγίως. Σχολιάζει άμεσα το συγκεκριμένο παράδειγμα που αναλύει με νούμερα που προφανώς δεν καταλαβαίνει. Ας έδινε ένα παράδειγμα με σταθερή τελική λιανική τιμή για να πει πόσο πιο πλούσιος θα ήταν ο εξοπλισμός με τον νέο υπολογισμό μιας και σου δίνει τη δυνατότητα να πάρεις αυτοκίνητο με υψηλότερη ΛΠΤΦ. Πόσο καλύτερο αμάξι μπορεί εν ολίγοις να αγοράσει ο καταναλωτής βγάζοντας το ίδιο ποσό από την τσέπη του.
ΥΓ. Στο συγκεκριμένο παράδειγμα αρκετά προσιτού οχήματος ομολογουμένως, η διαφορά είναι περίπου ένα σετ πατάκια και μια ρεζέρβα. Το συνολικό όφελος στον καταναλωτή δεν είναι μόνο τα 110 ευρώ του τέλους ταξινόμησης αλλά και τα περίπου 30 ευρώ που μειώνεται η τελική λιανική αξία από τη μείωση του ΦΠΑ που μπαίνει στο σύνολο ΛΠΤΦ + Τελος Ταξινόμησης. Anyway δεν το λες και πολύ πιο πλούσιο
.
@Panormus
Ωραίος. Άρα μιλάμε για άρθρο συνολικά 'τρεις λαλούν και δυο χορεύουν'... Εγώ εστίασα μόνο στο 'τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμύδια'...
Σε υπολογισμό που έκανα για το 2008 με το νέο σύστημα έχεις τέλη = 2191 € αντί για 2615€ και τελική 25262 αντί για 25900€
Αν βάλεις έξτρα 800€ τότε η τιμή του για ΛΤΠΦ 19406 αντι για 27013€ θα γίνει 26678€
άρα ένα όφελος υπάρχει...από τη στιγμή βέβαια που δεν αλλάζει κλίμακα και όσο πιο κοντά είσαι στην χαμηλότερη.
-
'Ειδικότερα όπως είχε αποκαλύψει το Newsauto.gr αυξήθηκε η έκπτωση του Τέλους Ταξινόμησης από το 50% στο 75% για όλα τα plug-in υβριδικά αλλά και αμιγώς υβριδικά μοντέλα ενώ αρχικά οι εξετάζονταν οι εκπτώσεις να είναι διαφορετικές μεταξύ υβριδικών και plug-in υβριδικών μοντέλων. Ωστόσο υπάρχει και μία μικρή πιθανότητα η μεγάλη έκπτωση (75%) να ισχύσει μόνο σε όσα υβριδικά μοντέλα εκπέμπουν έως 50 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο…'
Αντε να βρεθει υβριδικο μοντέλο να εκπέμπει έως 50 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο
-
Αντε να βρεθει υβριδικο μοντέλο να εκπέμπει έως 50 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο
Επειδή όπως λες Techguru προφανώς και δεν παίζει αυτή η περίπτωση, μακάρι να τους κόψουν να το βάλουν το όριο στα 100γρ (το οποίο πιθανώς να προσαρμοστεί με νέα τροπολογία όταν εφαρσμοσθεί το WLTP) ή να υπάρχει ένας διαχωρισμός hybrid και mild hybrid (νομίζω υπάρχει αυτή η κατηγοριοποίηση όταν το αυτοκίνητο παίρνει την έγκριση τύπου) ή στην τελική να το εφαρμόσουν καθολικά σε όλα τα Hybrid (το οποίο και προφανώς θα ωφελήσει όλα τα mild hybrid)
-
Αντε να βρεθει υβριδικο μοντέλο να εκπέμπει έως 50 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο
Θα πιανει μονο τα plug-in υβριδικα λογικα (οσα εχουν κατω απο 50)
Μην κολλατε σε λεπτομεριες. Οταν ψηφιστει θα το δουμε αναλυτικα. Μεχρι τοτε τουλαχιστον ξερουμε πανω κατω τι θα εφαρμοστει
-
Αντε να βρεθει υβριδικο μοντέλο να εκπέμπει έως 50 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο
Μόνο Plug-In (εαν θυμάμαι σωστά Volvo & BMW είναι κάτω από 50).
Νέα τέλη ταξινόμησης