-
Εσείς που έχετε το 1000αρι, τι κατανάλωση έχετε;
-
Σήμερα έπεσα σε έναν κομπλεξικό μπάτσο, με έγραψε για τα φιμέ (παρά τις πιστοποιήσεις που του έδειξα δε σήκωνε κουβέντα, μου είπε ότι όλα είναι παράνομα στα τζάμια οδηγού-συνοδηγού) και μου πήρε δίπλωμα-άδεια!
Και η κακοδαιμονία των ημερών συνεχίζεται...
-
Για ποσο καιρο? Πηγαινε στον διοικητη και ζητα να στα επιστρεψει, γιατι το χρειαζεσαι για την δουλεια σου , να πας τα παιδια σχολειο κτλ
-
Ναι, αυτό κάνω σήμερα δι'αντιπροσωπου.
Για να δούμε. Το θεωρώ λίγο ηλίθιο να σου αφαιρουνται τα χαρτιά για λίγο σκούρα τζάμια. Υποθέτω ότι σου αφαιρούνται πλέον για κάθε παράβαση; Δεδομένου ότι μάλλον όλες οι παραβάσεις είναι πιο σοβαρές από τα φιμε.
-
Σήμερα έπεσα σε έναν κομπλεξικό μπάτσο, με έγραψε για τα φιμέ (παρά τις πιστοποιήσεις που του έδειξα δε σήκωνε κουβέντα, μου είπε ότι όλα είναι παράνομα στα τζάμια οδηγού-συνοδηγού) και μου πήρε δίπλωμα-άδεια!
Και η κακοδαιμονία των ημερών συνεχίζεται...
Όχι ρε φίλε , τι γκαντεμιά είναι αυτή ? Και άντε το πρόστιμο , να σου πάρουν και δίπλωμα - άδεια για τα φιμέ ?????
Δηλαδή ο δολοφόνος της ασφάλτου που περνάει με κόκκινο , παραβιάζει Stop, οδηγάει ντίρλα μεθυσμένος , είναι περίπου στον ίδιο παρονομαστή (άδεια - δίπλωμα) με αυτόν που έχει φιμέ ?
Και εγω που έχω βάλει και είναι αρκετά σκούρα ούτε χαρτιά δεν έχω....Δεν το έκανα για φιγούρα βέβαια αλλά για τον ήλιο που σε ψήνει το καλοκαίρι.....Γιατί έτσι και αλλιώς τα παράθυρα είχαν απο το εργοστάσιο 99% απορρόφηση της βλαβερής ακτινοβολίας......Τώρα προβληματίστηκα.....
-
Γκαντεμιά... Η αλήθεια είναι πως ο νόμος λέει ξεκάθαρα αυτό που υποστήριξε ο τύπος. Εμπρός και εμπρός πλαινά τίποτα...
Έχω βάλει και εγώ αλλά τα μπροστά είναι λιγότερο φιμέ από τα πίσω. Φαίνεται διαφορά.
Πως έγινε το σκηνικό; Σε σταμάτησε γι αυτό; Για αλκοτέστ; Ρωτάω καθώς είμαι και εγώ Ηράκλειο, να έχω το νου μου.
-
Καταρχάς ζω ένα διβδόμαδο που συμβαίνουν σημεία και τέρατα στη δουλειά και σε κάτι προσωπικά ζητήματα. Σκεφτείτε ότι αυτά του αμαξιού είναι τα λιγότερα. Πραγματικά μου συμβαίνουν απίστευτα πράγματα αυτήν την περίοδο!
@Ενζο, δεν παίρνω και όρκο, αλλά θυμάμαι ότι τότε που τα έψαχνα σε συνδυασμό κιόλας με κουβέντες εδώ μέσα, είχα σχηματίσει την εντύπωση ότι ο νόμος επιτρέπει ένα βαθμό σκουρότητας (ή πιο σωστά διαπερατότητας του φωτός) κάπου στο 70-75% για πλαινά και μπροστά παρμπριζ. Μάλιστα για το μπροστά ήμουν σίγουρος ότι δεν επιτρέπεται τίποτα και ένα παιδί από εδώ μέσα μου πόσταρε το νόμο και έκανα κωλοτούμπα. Προχώρησα κατόπιν κανονικά σε τοποθέτηση. Βέβαια, για να είμαι δίκαιος, τα μπροστά πλαινά μου βγήκαν λίγο πιο σκούρα από το επιτρεπτό διότι έβαλα τις 'Style medium' της Llumar και επειδή είχε και το αμάξι λίγο από το εργοστάσιο, πρέπει να περνάω το κατώφλι της παρανομίας (πιο σωστό θα ήταν να βάλω τις πιο ανοικτές της σειρά δηλαδή της 'Style light'). Βέβαια, αυτά είναι ψιλά γράμματα διότι ούτε μου μέτρησε τα τζάμια φυσικά ούτε δεχόταν κάποια κουβέντα. Τα θεωρούσε όλα παράνομα. Μάλλον πιέζονται να κόψουν κλήσεις λόγω των ημερών και σε εμένα δε βρήκε κάτι άλλο γιατί είμαι γενικά τυπικός σε αυτά. Επίσης -δυστυχώς- για εμένα χθες είχα πλύνει το αμάξι και λαμποκοπούσε από μακριά, και εγώ ήμουν αξύριστος 3-4 εβδομάδες και ήμουν σα βοσκός! Αφού είμασταν κονβόι 3 αυτοκινήτων και σταμάτησε εμένα που ήμουν 3ος στη σειρά. Ήταν και η ώρα που σουρούπωνε όπου τα τζάμια φαίνονται πιο σκούρα από ότι ήδη είναι..
@Δημήτρη, με έγραψαν σε ένα κλασσικό σημείο που τη στήνουν πάντα. Στον ΒΟΑΚ, πάνω από τον κόμβο της Αλικαρνασσού. Εν τω μεταξύ, έχουν να με σταματήσουν από το 1996 και δε με έχουν γράψει ποτέ (για έλεγχο ρουτίνας εννοώ) οπότε και εγώ δεν κοιτάζω να τους αποφύγω.
Η άλλη ειρωνία της υπόθεσης είναι ότι μόλις τον επόμενο μήνα, ένας από τους καλύτερους φίλους μου είναι προγραμματισμένο να πάει υποδιοικητής (στην ουσία διοικητής στην καθημερινή πρακτική) σε αυτούς που με έγραψαν χθες!
Τέλοσπάντων.
-
Ατυχία ρε γαμώτο... Υπομονή. Πάντως έχω ακούσει πώς αν τα βγάλεις και πας εκεί με το αμάξι να το δουν, σου δίνουν πίσω τα χαρτιά. Τσέκαρε και με τον φίλο σου.
Κατάλαβα το σημείο... Δηλαδή σε σταμάτησαν όχι για ταχύτητα αλλά για έλεγχο; Άρχισαν να ψάχνουν το αμάξι για πυροσβεστήρες τρίγωνα φαρμακεία κτλ; Τα παράθυρα μπροστά δε τα κατέβασες λίγο; Ή σου ζήτησαν να τα ανεβάσεις;
-
Γκαντεμιά... Η αλήθεια είναι πως ο νόμος λέει ξεκάθαρα αυτό που υποστήριξε ο τύπος. Εμπρός και εμπρός πλαινά τίποτα...
Κάνεις λάθος Δημήτρη! Ο νόμος λέει 75% παρμπρίζ και 70% μπροστινά τζάμια.
-
dimitriscsd wrote:
Γκαντεμιά... Η αλήθεια είναι πως ο νόμος λέει ξεκάθαρα αυτό που υποστήριξε ο τύπος. Εμπρός και εμπρός πλαινά τίποτα...
Κάνεις λάθος Δημήτρη! Ο νόμος λέει 75% παρμπρίζ και 70% μπροστινά τζάμια.
Ναι έτσι λέει ο νόμος αλλά αυτά είναι τα ποσοστά με τα οποία βγαίνουν τα κρύσταλλα από το εργοστάσιο. Οπότε δεν μπορείς να κάνεις κάτι εσύ έξτρα και να είσαι νόμιμος
Κανένα τζάμι αυτοκινήτου δεν είναι 100% διάφανο
-
Ναι έτσι λέει ο νόμος αλλά αυτά είναι τα ποσοστά με τα οποία βγαίνουν τα κρύσταλλα από το εργοστάσιο. Οπότε δεν μπορείς να κάνεις κάτι εσύ έξτρα και να είσαι νόμιμος
Κανένα τζάμι αυτοκινήτου δεν είναι 100% διάφανο
Όντως κανένα κρύσταλλο δεν είναι 100% διαφανές, αλλά και κανένα εργοστασιακό κρύσταλλο παρμπρίζ ή μπροστινό δεν είναι στο 70-75%. Μπορεί να είναι στο 95 ή στο 90%.
Κι εδώ υπάρχει μια 'ασάφεια' την οποία εκμεταλλεύονται οι εγκαταστάτες αντηλιακών μεμβρανών υπολογίζοντας στο επιτρεπόμενο ποσοστό μόνο αυτό της μεμβράνης και δίνοντας τις σχετικές ΥΔ που βεβαιώνουν ότι είναι σύννομες οι μεμβράνες αυτές.
Ο αστυνομικός όμως που αγνοεί αυτές τις ΥΔ και βεβαιώνει παράβαση λειτουργεί αυθαίρετα. Μόνο αν είχε το σχετικό όργανο για μέτρηση της φωτοπερατότητας (που δεν το έχει μάλλον κανείς) θα μπορούσε να βεβαιώσει την παράβαση. Με το μάτι δεν γίνεται, όπως δεν γίνεται και βεβαίωση υπέρβασης ορίου ταχύτητας.
-
Στα προηγούμενα αυτ/τα που είχα στην κατοχή μου, είχα κι εγώ το χούϊ να σπρώχνω χρήμα, σε πράγματα που κατά κόρον δε χρειάζονται σε brand new αυτ/το και ακόμα χειρότερα να προβαίνω σε βελτιώσεις σε brand new αυτ/το.
Τώρα που δεν έβαλα τίποτα απολύτως στο σιβίκ και αύριο (22/02) κλείνω ένα χρόνο με 11.000+ χλμ., το αυτ/το δε κάνει κιχ.
Ούτε τριγμοί, ούτε θόρυβοι, όλα τέλεια !!!
Έκανα 1ο σέρβις στις 28/01, 21 ημέρες πριν εκπνεύσει ο η προθεσμία του reminder, αναβάθμιση νάβι, μπρος – πίσω τα ελαστικά και τίποτ’ άλλο.
Όσον αφορά για τα φιμέ, απλά μπείτε στη ψυχολογία του Αστυνομικού, που σταματά ένα αυτ/το για τυπικό έστω έλεγχο και δεν έχει καμία οπτική επαφή στην καμπίνα των επιβατών. Η αδρεναλίνη χτυπάει κόκκινο, μη γνωρίζοντας τι θα αντιμετωπίσει. Γι’ αυτό η νομοθεσία προβλέπει αυτά που σωστά προβλέπει.
Με σταμάτησε ΟΠΚΕ για … όχι τυπικό έλεγχο (κάτι έψαχναν), έσβησα το μοτέρ, ακούμπησα τα χέρια στο ταμπλό, άνοιξαν πίσω πόρτες και χώρο αποσκευών, ηρέμησαν, μου ζήτησαν συγγνώμη και ευχαρίστησαν για τη διευκόλυνση στο έργο τους.
Ακόμα κι αν είσαι επαγγελματίας οδηγός με 10ωρα πάνω στο τιμόνι, τα φιμέ δε προσφέρουν τίποτα. Είναι απλά για εφέ και ικανοποιούν την ανάγκη που αναφέρω στην πρώτη παράγραφο. Ούτε καν διακριτικότητα προσφέρουν, γιατί ευτυχώς ή δυστυχώς εμείς με τα σιβίκ είμαστε λίγοι και εκλεκτοί και όλοι ξέρουν ποιός-οί είναι μέσα στο αυτ/το, ειδικά στην επαρχία…
-
Ε όχι και δεν προσφέρουν τίποτα τα φιμέ. Προφανώς από μία σκουρότητα και πάνω είναι καθαρά για αισθητικούς λόγους και για να ικανοποιήσουν τη μλκ που δέρνει τον κάτοχο του οχήματος. Γενικά όμως και ειδικά στη χώρα μας είναι υπεραπαραίτητα. Έχω αμάξι από το 2003 και άρχισα να βάζω φιμέ το 2017. Πόσο λάθος έκανα που δεν είχα ασχοληθεί νωρίτερα...
Έκτοτε δεν έχω αφήσει αμάξι γι' αμάξι της ευρύτερης οικογένειας και του φιλικού περιβάλλοντος χωρίς φιμέ και όλοι με ευχαριστούν για την αποτελεσματικότητά και την προστασία τους. Και προφανώς αναφέρομαι σε λογικής σκουρότητας μεμβράνες που μόνο στόχο έχουν την προστασία απ' τον ήλιο. Δεν είναι τυχαίο που οι μεμβράνες έχουν την ευρεία χρήση που έχουν και εκτός αυτοκίνησης.
-
dimitriscsd wrote:
Ναι έτσι λέει ο νόμος αλλά αυτά είναι τα ποσοστά με τα οποία βγαίνουν τα κρύσταλλα από το εργοστάσιο. Οπότε δεν μπορείς να κάνεις κάτι εσύ έξτρα και να είσαι νόμιμος
Κανένα τζάμι αυτοκινήτου δεν είναι 100% διάφανο
Όντως κανένα κρύσταλλο δεν είναι 100% διαφανές, αλλά και κανένα εργοστασιακό κρύσταλλο παρμπρίζ ή μπροστινό δεν είναι στο 70-75%. Μπορεί να είναι στο 95 ή στο 90%.
Κι εδώ υπάρχει μια 'ασάφεια' την οποία εκμεταλλεύονται οι εγκαταστάτες αντηλιακών μεμβρανών υπολογίζοντας στο επιτρεπόμενο ποσοστό μόνο αυτό της μεμβράνης και δίνοντας τις σχετικές ΥΔ που βεβαιώνουν ότι είναι σύννομες οι μεμβράνες αυτές.
Ο αστυνομικός όμως που αγνοεί αυτές τις ΥΔ και βεβαιώνει παράβαση λειτουργεί αυθαίρετα. Μόνο αν είχε το σχετικό όργανο για μέτρηση της φωτοπερατότητας (που δεν το έχει μάλλον κανείς) θα μπορούσε να βεβαιώσει την παράβαση. Με το μάτι δεν γίνεται, όπως δεν γίνεται και βεβαίωση υπέρβασης ορίου ταχύτητας.
Απ ότι ξέρω από την 10ετία του 80 και μετά που ξεκίνησαν τα αυτοκίνητα να έχουν AC, όλα τα τζάμια έχουν ένα βαθμό anti-UV και σκουρότητας. Απλά είναι τόσο λίγο που δεν φαίνεται στο μάτι.
Όταν πάω στο αμάξι θα κοιτάξω τα ταμπελάκια των τζαμιών και θα σου πω, νομίζω πως αναγράφεται εκεί.
Σου παραθέτω όμως μια απάντηση από το Quora σχετικά με το θέμα:
'Yes, all cars after 1984 have some form of window tint or another. Regular 2 and 4 door cars will have the 70% tint built in and suv’s and minivans can come with a 20% tint on all the windows behind left and right of the driver which will still have the 70%. 70% means 70 percent of the light still passes thru the tint, which is a lot, thats why its so light. The number always represents how much light will pass thru the film, or tint. So 70 is real light, 20% is whats on the rear of suv’s so its quite a bit darker, and 5%, also know as limo tiny is extremely dark, like the rear of a limosine. Hope this helps, good day.'
Και ένα ακόμα από επιχείρηση που βάζει φιμέ στο εξωτερικό:
http://diversityautofilms.com/understanding-tint-percentages/
'There is, however, one little complication, and that is that windows as installed by the factory do not allow 100% of light to pass through. Most auto makers very slightly tint their glass, usually with a VLT of about 80%.'
Δεν είναι ούτε 90 ούτε 95... Είναι γύρω στο 70-80 και όπως καταλαβαίνεις όταν βάζεις και μεμβράνη από πάνω, βγαίνεις εκτός.
Το μόνο που μπορείς να κάνεις νόμιμα, είναι να βάλεις αυτές τις καινούριες νανοκεραμικές που μπλοκάρουν το UV, αλλά είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διάφανες.
-
Μα φίλε Δημήτρη, κανείς ή σχεδόν κανείς δε θέλει να βάλει μεμβράνες για να μπλοκάρει την ακτινοβολία UV. Για λόγους που όλοι γνωρίζουμε μπαίνουν.
Εδώ μέσα πρέπει να διάβασα, αν θυμάμαι καλά, ότι κάποιος (δε ξέρω ποιος) έβαλε μεμβράνες και στα πίσω παράθυρα του σιβίκ … ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙ και είναι και αρκετά σκούρες.
Αυτός έβαλε με γνώμονα την ακτινοβολία ή με ότι άλλο μπορεί να είχε στο μυαλό του ???
Άρα ποιός θα βάλει διάφανες μεμβράνες ???
ΚΑΝΕΙΣ !
Στο μεταξύ ο Αστυνομικός πρέπει να καρδιοχτυπά κάθε φορά που σταματά ένα «μεμβρανάτο» όχημα και να μη ξέρει αν οι επιβαίνοντες οπλίζουν … καλάζνικοφ, κρυμμένοι πίσω από τις θεόσκουρες μεμβράνες …
Να μη κοιτάμε μόνο την πάρτη και τη μόστρα μας …
-
Καλά εννοείται ότι πέρα από τον ήλιο, είναι και εμφανισιακό το θέμα. Και εγώ έχω βάλει τις πιο ανοιχτές που υπάρχουν στα οδηγού συνοδηγού, και παρ όλο που φαίνεται η διαφορά με τα πίσω, δείχνει συνολικά πιο όμορφο. Το ξέρω πως είμαι παράνομος όμως ελπίζω λόγω του ότι δεν είναι υπερβολικά, έχουν διαφορά με τα πίσω και φαίνομαι από έξω να την γλιτώσω.
Αν δεν ήθελα να ρισκάρω πάντως θα έβαζα τις νανοκεραμικές διάφανες γιατί όντως κόβουν ήλιο οι μεμβράνες. Μάλιστα αν κάποτε αποκτήσω παιδί, θα βάλω σίγουρα και στα πίσω παράθυρα διάφανες τελείως ξεκάθαρα για UV, παρ όλο που έχει εργοστασιακά φιμέ κρύσταλλα το αμάξι.
Στο μπροστά μόνο φοβάμαι να βάλω οτιδήποτε μη τυχόν και αρχίσει να καθρεπτίζει περισσότερο...
-
Ηλία, εκτίθεσαι. Έχω τον πόνο μου, έχω και εσένα να αμολάς...
Τις μεμβράνες τις βάζουμε ΠΡΩΤΙΣΤΑ για προστασία από τον ήλιο. Και αυτή η προστασία είναι και για εμάς (το πιο σημαντικό) αλλά και για το αυτοκίνητο μέσα. Δε διαφωνώ ότι θα υπάρχουν και κάποιοι που τις βάζουν για ομορφιά. Αλλά δε με ενδιαφέρουν αυτοί.
Στο πρώτο ταξίδι που έκανα με την έγκυο γυναίκα μου όταν παρέλαβα το αμάξι μου είπε η ίδια κατευθείαν 'πήγαινε να βάλεις μεμβράνες, καίγεται το χέρι μου'. Το χέρι φυσικά μέσα από το τζάμι (όλα κλειστά με κλίμα) και κάτω από τον Κρητικό καλοκαιρινό ήλιο. Απλά δεν παλεύεται χωρίς μεμβράνες εδώ κάτω. Ξεκινάς να πας Χανιά ας πούμε με κλειστά τα τζάμια και φτάνεις με μαυρισμένο χέρι και μπούτια! Και η όποια προστασία από το εργοστάσιο είναι αστεία. Άσε που έστειλα και μειλ στον Σ να μου απαντήσουν υπεύθυνα αν έχει κάποιου είδους προστασία και δεν πολυήξεραν τι τους γίνεται.
Και φυσικά και έβαλα μεμβράνες και στα πίσω -ήδη μαύρα από το εργοστάσιο- τζάμια αφού δεν προσφέρουν ουσιαστική προστασία παρά μόνο privacy. Αν σκεφτείς καλύτερα τι έγραψες θα καταλάβαινες ότι αναιρείς τον ίδιο σου τον εαυτό με αυτό καθώς αυτός που θα βάλει μεμβράνες στα ήδη μαύρα, προφανώς δεν το κάνει για μόστρα ή καγκουριά (αφού υπάρχει ήδη) αλλά πληρώνει για ουσιαστική προστασία βάζοντας κάτι που δε φαίνεται καν ότι μπήκε!
Όπως όλα τα πράγματα σε αυτή τη χώρα ο νόμος και εδώ δεν είναι σαφής και μπλέκουμε και κάποιοι που δε φταίμε.
Φυσικά οι κατάμαυρες μεμβράνες θα έπρεπε να κυνηγιούνται αλλά εγώ δεν είμαι σε αυτήν την περίπτωση.
-
Πόσο είναι το μέγιστο που έχεις βρεθεί στο αυτοκίνητό σου με ήλιο να σε χτυπάει στο πλάι, από Απρίλη εώς Οκτώβρη??? Εγώ έχω κλείσει 10ωρο. Οι συνέπειες ήταν χέρι πιο μαύρο από του Αντετοκουμπο (χώρια το έγκαυμα). Οπότε, ναι, χρειάζομαι όσο πιο σκούρο τζάμι γίνεται - επιτρέπεται με την μεγαλύτερη δυνατή προστασία
Για τα πίσω τζάμια τώρα.
Έχεις παιδιά??? Κοιμούνται στο αυτοκίνητο??? Δεν γκρινιάζουν όταν τα χτυπάει ο ήλιος???
Δεν είμαστε όσοι έχουμε βάλει μεμβράνες στο αυτοκίνητο μας ούτε κάγκουρες, ούτε πηδιόμαστε με την γκόμενα μέσα στο αυτοκίνητο, πόσο μάλλον εγκληματίες να κυκλοφορούμε με πιστόλια, καραμπίνες ή ΑΚ-47.
Προσοχή όταν γράφουμε κάποια σχόλια
-
@sargus η UV προστασία στο κρύσταλλο είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Γι αυτό καίγεται το χέρι στον ήλιο.
-
Το κατάλαβα εμπειρικά. Αφού ο Σ δεν ήξερε να μου δώσει σαφή απάντηση.
Εν τω μεταξύ, ο εξοπλισμός του civic αναφέρει τα πίσω τζάμια ως 'privacy glass' και αυτό δεν είναι τυχαίο. Δε γράφει anti-UV ή κάτι άλλο που θα το διαφήμιζε εντόνως καθώς αποτελεί και μόδα των καιρών.
Νέο Honda Civic 2017