-
Εχεις κολλησει στο megane rs...το οποιο ειναι και κουτσουρο...
Γενικα, δεν μιλαμε μονο σε απολυτους χρονους πιστας ή οδικης ευχαριστησης (υπαρατου) αλλα και σε συνολικη αισθηση ποιοτητας κυλισης οπως και τα χτυπηματα του ημιακαμπτου ή ταση αποσταθεροποοησης σε λακουβες στο εσωτερικο της στροφης κτλ.
Οτι υπαρχει ενα οριο στην τεχνοτροπια του ημιακαμπτου , υπαρχει...αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν προσφερει χρονους και στριψημο. Σε αλλα σημεια χανει λογω κατασκευης
Σαν αναρτηση και ακαμπτο αξονα να βαλεις μπορεις να εχεις κορυφαιους χρονους και οδηγικη απολαυση.
Γενικα αν καποιος ψαχνει τις λεπτομερειες οκ μπορει να πει αρνητικη επιλογη τον ημιακαμπτο, αν δεχεσαι, εστω καποιες μικρες ανα κατασκευαστη ενδογενεις αδυναμιες, του ημιακαμπτου τοτε δεν αλλαζει η αισθηση του αυτοκινητου.
-
Αλέξανδρε σευχαριστω για την λογική και άμεση απάντηση σου.
Όσο για το Xedos 6 να σου πω ότι το λάτρευα όταν κυκλοφορούσε. Είχα έναν γείτονα όταν εμένα Κερατσίνι που το είχε σε μαύρο πάντα στην πένα. Ήταν ζώον όμως και του είχα ρίξει κάτι χαστούκια (έβαζε καφάσια να κρατήσει θέση πάρκινγκ στον δρόμο 'μπροστά στο σπίτι του', τα έβαλα στην άκρη παρκαρα ένα βράδυ μετά την δουλειά γιατί δεν έβρισκα πουθενά. Την άλλη μέρα είχα 4 κατσαβιδιες 2 σε κάθε πλευρά από το μπροστά ως το πίσω φτερό. Τις έχω ακόμα από το 2007 επίτηδες. Αλλά αυτόν τον πέτυχα έξω λίγες μέρες μετά και στο 2ο χαστούκι έφαγε πεζοδρόμιο, χωρίς να ρωτήσει το γιατί...). Οπότε όπως καταλαβαίνεις ποτέ δεν μπόρεσα να το ζητήσω να το οδηγήσω λίγο...
Πανέμορφο όχημα όταν οι Γερμανοί σχεδίαζαν με χάρακα και δεμένα μάτια...
-
Το εχω διαβασει το αρθρο.
Εχω βρει καποιες στροφες που παω να δοκιμασω αυτοκινητα και εχει ενα σημειο με ενα εγκαρσιο σκαμενο αυλακι στο μισο πλατος του δρομου το οποιο το μπαλωσαν μεν αλλα ειναι καπως πιο βαθυ ακριβως στην κορυφη της στροφης.
Ε, με οσα εχουν ημιακαμπτο υπαρχει απωλεια του πισω μερους σε εκεινο το σημειο, οσα εχω οδηγησει σε αυτο το σημειο κανουν ακριβως το ιδιο. Το ξαναβρισκει μετα ο πισω αξονας δεν χανεσαι και δεν βγαινεις εκτος ...αλλα σε καποια ενεργοποιειται και το esp (αναλογα τη ρυθμιση τους).
Σε πολλαπλους περνα πολυ πιο σταθερα ως αισθηση απο το ιδιο σημειο. Ναι στα φθηνα παλι ενεργοποιειται το esp αλλα δεν υπαρχει αυτη η αιθησηση ελαφρυνσης της ουρας εστω και στιγμιαια.
Εμενα δεν με πειραζει...αλλα οσοι ψαχνουν το απολυτο...ναι το εντοπιζουν
-
Εν τω μεταξύ, όντας με το μισό χέρι είναι στην τσέπη πριν τα ακουμπήσω στον δίλιτρο -x με τα 180 αλογάκια του, παρακολουθώ την συζήτηση κάπως έτσι:
Υ.Σ.: Παρεμπιπτόντως, την ερχόμενη εβδομάδα θα το δοκιμάσω, έχετε να προτείνετε καλές διαδρομές;; Μίας και η αντιπροσωπεία είναι ψηλά στην Καβάλας, σκέφτομαι τον δρόμο από το βουνό προς Σκαραμαγκά. Πιο κάτω, Ελευσίνα και Αττική οδό, έχει και κάτι ωραίες στροφές και ανηφόρες.
-
@Mich δεν ξέρω που θα πας αλλά κοίτα να μας κάνεις αναλυτικό review μόλις επιστρέψεις!! Sedan ή hatchback; Auto ή m/t; Ρωτάω γιατί μου έριξε μια κεραμίδα ο πωλητής και περιμένω τ/φ επιβεβαίωση ότι τα sedan θα τα εισάγουν μόνο Auto...
-
Nα πάρει και τηλέφωνο πρώτα, να δει αν λειτουργούν. Γιατί σήμερα που πέρασα κατά τις 12 το μεσημέρι ήταν κλειστά.
-
Επισης δειτε καποια βιντεο απο Αμερικη. Οι κινητηρες με απενεργοποιηση κυλινδρων εχουν προβληματα αξιοπιστιας και αυτοι της Μαζντα το ιδιο. Ο 180 θα πρεπει να αποριφθει μονο για αυτο περα απο την πιολυπλοκοτητα και τον φορο πολυτελειας.
Μικρή διευκρίνιση, ο Skyactiv X δεν φέρει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων, μόνο οι G.
-
wantone wrote:
Επισης δειτε καποια βιντεο απο Αμερικη. Οι κινητηρες με απενεργοποιηση κυλινδρων εχουν προβληματα αξιοπιστιας και αυτοι της Μαζντα το ιδιο. Ο 180 θα πρεπει να αποριφθει μονο για αυτο περα απο την πιολυπλοκοτητα και τον φορο πολυτελειας.
Μικρή διευκρίνιση, ο Skyactiv X δεν φέρει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων, μόνο οι G.
έτσι νόμιζα και εγώ αλλά στο Drive γράφουν ότι έχει απενεργοποίηση....
-
Εν τω μεταξύ, όντας με το μισό χέρι είναι στην τσέπη πριν τα ακουμπήσω στον δίλιτρο -x με τα 180 αλογάκια του, παρακολουθώ την συζήτηση κάπως έτσι:
Υ.Σ.: Παρεμπιπτόντως, την ερχόμενη εβδομάδα θα το δοκιμάσω, έχετε να προτείνετε καλές διαδρομές;; Μίας και η αντιπροσωπεία είναι ψηλά στην Καβάλας, σκέφτομαι τον δρόμο από το βουνό προς Σκαραμαγκά. Πιο κάτω, Ελευσίνα και Αττική οδό, έχει και κάτι ωραίες στροφές και ανηφόρες.
... να και άλλος ένας με το σφυρί στο χέρι....
-
Eγώ θα περιμένω να δω πόσοι θα γίνουν τελικά με το κλειδί στο χέρι, έχει μια μικρή διαφορά.
-
....έχεις ένα δίκιο, όπως και να το κάνουμε.... οι πράξεις μετράνε...
-
Ο Κροάτης λέει ότι ο X 'μάλλον' έχει απενεργοποίηση κυλίνδρων. Όποιος ξέρει σίγουρα ας πει γιατί έχει πήξει το μυαλό μας...
-
Σάββα, χάτσμπακ με χειροκίνητο εγώ. Το κόκκινο το παραδίδει σε ένα 20μερο δε.
-
Σάββα, χάτσμπακ με χειροκίνητο εγώ. Το κόκκινο το παραδίδει σε ένα 20μερο δε.
Α οκ μια χαρά. Εξαιρετικό κιβώτιο λένε! Άντε με το καλό περιμένουμε εντυπώσεις. Τις επόμενες ημέρες περιμένω και εγώ τηλέφωνο για το Sedan.
-
Ο Κροάτης λέει ότι ο X 'μάλλον' έχει απενεργοποίηση κυλίνδρων. Όποιος ξέρει σίγουρα ας πει γιατί έχει πήξει το μυαλό μας...
Δεν έχει ρε συ Chris. Και καλύτερα που δεν έχει γιατί κι εγώ έχω διαβάσει διάφορα περίεργα εκεί στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού!
-
wantone wrote:
REALZEUS wrote:
wantone wrote:
Sabas_Thess wrote:
Ο Αλέξανδρος με πρόλαβε. Ναι είναι μια πικρή αλήθεια αυτό. Καλή χρυσή η Corolla αλλά είπαμε το 1.8 hybrid σέρνεται. Αν είναι να δώσω 30+ για 2L υβριδική πάω σε Skyactive X και είμαι αλλού. Συγνώμη αλλά Toyota όπως είναι σήμερα μόνο μετά την σύνταξη...
Δεν βλεπω πως ενα μπροστοκινητο Μαζντα 3 με ημιακαμπτο αξονα αναρτηση θα σου εκπληρωσει τα οδηγικα σου ονειρα...Κορολλα εχει ανεξαρτητη αναρτηση παντου. Μπρος ΜακΦερσον εχουν και τα δυο.
Το Megane RS του 2020 έχει ημιάκαμπτο, το i30 του 2008 έχει πολλαπλούς. Άρα με την δική σου λογική το Hyundai στρίβει καλύτερα...
Για να ρυθμισεις πολλαπλους θελει ψαξιμο γιατι στηριζονται σε πολλα σημεια, ενω ο ημιακαμπτος μονο σε 2 γιαυτο η Μαζντα τον εβαλε γιατι ειναι φθηνος και επηδη ειναι μικρη εταιρεια δεν εχουν χρονο/χρημα για πολλες δοκιμες. Το Χιουνται δεν ειναι ρυθισμενο καλα προφανως. Θελει και γνωσεις. Οσα αυτοκινητα ειχα απο το 1986 Πρισμα το 2002 147 το 2015 118 ειχαν καλυτερη αναρτηση με πολλαπλους οδηγικα και σε ανεση απο το 2000 VR6 που ειχε ημιακαμπτο. Στην πρωτη στροφη να παρεις με καποιες μικρες ανωμαλιες στο οδοστρωμα καταλαβαινεις την διαφορα αμεσως. Προφανω στο μεγα μειον ειναι οτι πολλαπλοι εχουν κοστος στην συντηρηση και στην κατασκευη τους. Οικονομικα Μακφερσον μπρος και ημιακαμπτος πισω ειναι δοκιμασμενη φθηνη λυση διαχρονικα αλλα οχι οδηγικα.
Επισης δειτε καποια βιντεο απο Αμερικη. Οι κινητηρες με απενεργοποιηση κυλινδρων εχουν προβληματα αξιοπιστιας και αυτοι της Μαζντα το ιδιο. Ο 180 θα πρεπει να αποριφθει μονο για αυτο περα απο την πιολυπλοκοτητα και τον φορο πολυτελειας.
Αυτά που γράφεις δείχνουν άγνοια. Τα Mazda 3 στις πρώτες 3 γενιές τους είχαν πολλαπλούς, όπως έχουν και όλα τα μεγαλύτερα Mazda. Άρα και χρήματα και χρόνο και τεχνογνωσία έχουν για να τους ρυθμίσουν. Άλλωστε η Mazda, αν και σχετικά μικρή εταιρεία (δεν είναι δα και μεγέθους Lotus όμως) είναι κορυφαία εταιρεία στην μηχανολογία και την οδική συμπεριφορά των οχημάτων της, σε αντίθεση με την τεράστια Toyota. η οποία μέχρι πρότινος έβγαζε 'βάρκες'. Οι λόγοι που στο τελευταίο 3άρι μπήκε ημιάκαμπτος είναι κυρίως οικονομικοί, από την στιγμή που διαπίστωσαν ότι το τελικό αποτέλεσμα δεν αλλοιώνεται.
Από εκεί και πέρα αφοριστικές απόψεις του στυλ 'οι πολλαπλοί δίνουν εξ' ορισμού καλύτερο αποτέλεσμα' είναι προφανώς λανθασμένες. Οι πολλαπλοί (όπως και κάθε άλλο σύστημα στην μηχανολογία) είναι απλώς το συστατικό, όπως τα υλικά στην μαγειρική. Το αποτέλεσμα θα κριθεί από το τελικό πιάτο (το αυτοκίνητο) και εκεί την διαφορά την κάνει ο μάγειρας (η εταιρεία). Μπορεί ένας μάγειρας να χρησιμοποιεί τα ακριβότερα υλικά και το αποτέλεσμα να είναι κακό και ένας άλλος να βάζει απλά/φτηνά υλικά και να σου φτιάξει το καλύτερο πιάτο που έχεις φάει. Το παράδειγμα με το i30 και το Megane RS είναι ενδεικτικό!!!
Ποιος εχει αγνοια ας το αφησουμε να το ψαξει ο καθενας που διαβαζει τι γραφεις. Αυτα που εγραψα τα ακουσα σε τελευταια βιντεο απο την παρουσιαση του νεου 3 στον Καναδα/Αμερικη (οπου εκει τα Μαζντα πουλανε πολλα και ολοι εχουν πολλες εμπηρειες) οπου μηχανικοι της Μαζντα ειπαν αυτα που εγραψα και επισης απο βιντεο του savagegeese για το τελευταιο CX-5 που εκει μιλαει για τους κυλινδρους.
Εσυ βεβαια ως κατοχος Μαζντα του 1991 εχεις αλλο authority.....
-
Ποιος εχει αγνοια ας το αφησουμε να το ψαξει ο καθενας που διαβαζει τι γραφεις. Αυτα που εγραψα τα ακουσα σε τελευταια βιντεο απο την παρουσιαση του νεου 3 στον Καναδα/Αμερικη (οπου εκει τα Μαζντα πουλανε πολλα και ολοι εχουν πολλες εμπηρειες) οπου μηχανικοι της Μαζντα ειπαν αυτα που εγραψα και επισης απο βιντεο του savagegeese για το τελευταιο CX-5 που εκει μιλαει για τους κυλινδρους.
Εσυ βεβαια ως κατοχος Μαζντα του 1991 εχεις αλλο authority.....
Είμαι βέβαιος ότι όσοι μας διαβάζουν έχουν ήδη άποψη για το ποιος έχει άγνοια γενικότερα. Αυτό που είπες για τους πολλαπλούς ήταν ιδιαίτερα διασκεδαστικό, όταν η Mazda τους χρησιμοποιεί εδώ και 2 δεκαετίες, ενώ από τυπολογία ανεξάρτητης πίσω ανάρτησης έχει εμπειρία και από διπλά ψαλίδια, αλλά και από υστερούντες και ημι-υστερούντες. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει πρόβλημα με το cylinder de-activation, δεν μίλησα καν για αυτό. Αυτό που είπαν οι μηχανολόγοι, και το διάβασα αλλού, ήταν ότι από την στιγμή που είδαν ότι το τελικό αποτέλεσμα είναι παρόμοιο, ή έστω τους ικανοποιεί, δεν υπάρχει λόγος να παιδεύονται με την ρύθμιση των πολλαπλών, όταν αυτόν τον χρόνο μπορούν να τον επενδύσουν σε άλλους τομείς (π.χ. στο νέο σύστημα που κόβει στιγμιαία την ροπή στο turn in για να γίνει μεταφορά βάρους στον μπροστινό άξονα). Προσωπικά δεν πιστεύω την δικαιολογία τους, θέμα κόστους μου μυρίζει...
ΥΓ: Του '93 το δικό μου. Cheers...
-
Θέμα κόστους είναι, όπως και για πολλές ακόμα εταιρείες που στα πιο φθηνά μοντέλα τους βάζουν τον ημιάκαμπτο και στις πιο δυνατές/ακριβές εκδόσεις βάζουν πολλαπλούς. Τα περί μικρής διαφοράς μεταξύ των διαφορετικών αναρτήσεων δεν τα πιστεύω. Αν ήταν μικρή η διαφορά, δεν θα έβαζαν πολλαπλούς στα πιο ακριβά μοντέλα τους. Θέλουν απλώς να αυξήσουν το κέρδος τους. Μπορεί να στρίβει εξίσου καλά ή σχεδόν εξίσου καλά, αλλά θα πάσχει στην άνεση ή θα είναι πιο άτσαλο στο όριο. Το ίδιο πάντως δεν είναι.
-
Θέμα κόστους είναι, όπως και για πολλές ακόμα εταιρείες που στα πιο φθηνά μοντέλα τους βάζουν τον ημιάκαμπτο και στις πιο δυνατές/ακριβές εκδόσεις βάζουν πολλαπλούς. Τα περί μικρής διαφοράς μεταξύ των διαφορετικών αναρτήσεων δεν τα πιστεύω. Αν ήταν μικρή η διαφορά, δεν θα έβαζαν πολλαπλούς στα πιο ακριβά μοντέλα τους. Θέλουν απλώς να αυξήσουν το κέρδος τους. Μπορεί να στρίβει εξίσου καλά ή σχεδόν εξίσου καλά, αλλά θα πάσχει στην άνεση ή θα είναι πιο άτσαλο στο όριο. Το ίδιο πάντως δεν είναι.
Ολόιδιο δεν είναι, αλλά είναι πολύ κοντά. Το τεστ του Drive που έβαλα παραπάνω είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα.
-
Το τεστ του Drive το διάβασα και θυμάμαι πως βγήκε όταν η Ford αποφάσισε να περιορίσει τα μοντέλα στα οποία φορά τους πολλαπλούς. Η χρονική σύμπτωση προσωπικά με βάζει σε υποψίες, αλλά συμφωνώ πως πρέπει να εξετάζουμε όχι μόνο τα πιθανά κίνητρα, αλλά και το περιεχόμενο. Ακόμα και το συγκεκριμένο τεστ βρίσκει πως υπάρχει διαφορά και, όπως είπες, την χαρακτηρίζει μικρή, αλλά μετρήσιμη και αντιληπτή για τον 'ψαγμένο'. Αυτό που δεν δοκίμασε με μετρήσιμο τρόπο (μεταξύ μας δεν ξέρω πως θα μπορούσε να το κάνει) είναι η συμπεριφορά σε κακό οδόστρωμα και στο όριο. Η αποτελεσματικότητα της ανάρτησης δεν εκφράζεται μόνο στο πόσο γρήγορα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να στρίψει, αλλά και στην άνεση και στην προοδευτικότητα.
Το close enough μπορεί να είναι και close, but no cigar
Mazda 3 2019