Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέα τέλη ταξινόμησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Νέα τέλη ταξινόμησης
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 22
    • 23
    • 2 / 23
    Περί αυτοκίνησης
    60
    441
    3841
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tgd last edited by

      Δεν πρόκειται να φτηνύνουν. Είδες τι ζητά η ΕΕ ως υποχρεωτικό εξοπλισμό από το '22;

      1 Reply Last reply Reply Quote 17
      • alexandros-k
        alexandros-k last edited by

        Μιλαω για αυτο που λεει ο τιτλος ...Τα τελη ταξινομησης...Που μαζι με τον ΦΠΑ, που ειναι επισης μεγαλος, κανουν τα αυτοκινητα ενα υπερφορολογημενο προιον....Ενα αμαξι με ΛΤΠΦ 30,000€ πληρωνει άλλα 20,000€ φορους .Δλδ συνολικα 70% φορο . Και σε μεγαλυτερες κατηγοριες ειναι ακομα χειροτερα τα πραγματα. Και μετα σου βαζουν και τον φορο πολυτελειας για κερασακι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 13
        • H
          harisma23 last edited by

          Τα αυτοκίνητα που αγοράζει πάντως η συντριπτική πλειονότητα του ελληνικού πληθυσμού, ας πούμε ως τα 27-28 χιλιάρικα, μόνο υπερτιμολογημένα δεν είναι! Τα περισσότερα είναι στα ίδια ή και λίγο φθηνότερα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Το πρόβλημα είναι στην αγοραστική ικανότητα του μέσου έλληνα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 18
          • alexandros-k
            alexandros-k last edited by

            Μα και να εχεις χρηματα να αγορασεις 50,000€ αυτοκινητο, νιωθεις μ@λ@κας να δωσεις εφαπαξ σε φορους άλλο ενα αμαξι . Και αυτοματως περιοριζεσαι σε μικροτερες κατηγοριες. Ασε που και  αυτο με τα 27-28 που λες , εχει περιπου 8-9 χιλιαρικα φορο. Και αν το πιασουμε οτι δεν εχουμε αγοραστική ικανότητα (που οντως δεν εχουμε) επρεπε να ειναι χαμηλοτεροι οι φοροι , οχι στο Θεο. Και οπως θα ξερεις εχουμε 'νορμαλ' τιμες στα 'φθηνα αμαξια', γιατι μας τα δινουν σε αρκετα χαμηλοτερες τιμες τα εργοστασια. Αν τα τιμολογουσαν οπως στην υπολοιπη ευρωπη θα ηταν κι αυτα πανακριβα σε συγκριση με τις αλλες χωρες. Οπως ειναι τωρα ολα τα αμαξια ανω των 30-35-40.000€. Το ιδιο αμαξι στη Γερμανια, Ιταλια, Αγγλια το παιρνεις 35 κι εδω 55

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • W
              wantone @alexandros-k last edited by

              Μα και να εχεις χρηματα να αγορασεις 50,000€ αυτοκινητο, νιωθεις μ@λ@κας να δωσεις εφαπαξ σε φορους άλλο ενα αμαξι . Και αυτοματως περιοριζεσαι σε μικροτερες κατηγοριες. Ασε που και  αυτο με τα 27-28 που λες , εχει περιπου 8-9 χιλιαρικα φορο. Και αν το πιασουμε οτι δεν εχουμε αγοραστική ικανότητα (που οντως δεν εχουμε) επρεπε να ειναι χαμηλοτεροι οι φοροι , οχι στο Θεο. Και οπως θα ξερεις εχουμε 'νορμαλ' τιμες στα 'φθηνα αμαξια', γιατι μας τα δινουν σε αρκετα χαμηλοτερες τιμες τα εργοστασια. Αν τα τιμολογουσαν οπως στην υπολοιπη ευρωπη θα ηταν κι αυτα πανακριβα σε συγκριση με τις αλλες χωρες. Οπως ειναι τωρα ολα τα αμαξια ανω των 30-35-40.000€. Το ιδιο αμαξι στη Γερμανια, Ιταλια, Αγγλια το παιρνεις 35 κι εδω 55

              Δεν ειναι σοβαρο επιχειρημα αυτο. Στην Δανια και στην Νορβηγια οι φοροι ειναι πολυ μεγαλυτεροι. Στην Αυστρια και στην Ολλανδια πρεπει να ειναι ιδια με εμας.

              Εσυ λες κατεβασε τους φορους να αγορασω φθηνο αμαξι πολυτελειας. Αυτο εγινε το 2009 και μετα η χωρα χρεοκοπησε. Οι εισαγωγες αυτοκινητων και ηλεκτρονικων ειναι τεραστιο εξοδο για την χωρα και κατευθυνει πολλα εκατομυρια στο εξωτερικο, το αντιθετο θελεις να τις μειωσεις οχι να τις αυξησεις. Περα απο οτι δεν χρειαζομαστε τετοια αυτοκινητα, την τελευταια φορα πολλοι κατοχοι τα εστειλαν σε εξεφτιλιστικες τιμες πισω στην Γερμανια γιατι δεν μπορουσαν να πληρωσουν τελη και τεκμηρια. Οτι καλο αμαξι υπηρχε εφυγε εξω. Μια φορα εγινε το λαθος δεν πρεπει να ξαναγινει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 10
              • alexandros-k
                alexandros-k @wantone last edited by

                Δεν ειναι σοβαρο επιχειρημα αυτο. Στην Δανια και στην Νορβηγια οι φοροι ειναι πολυ μεγαλυτεροι. Στην Αυστρια και στην Ολλανδια πρεπει να ειναι ιδια με εμας.

                Εσυ λες κατεβασε τους φορους να αγορασω φθηνο αμαξι πολυτελειας. Αυτο εγινε το 2009 και μετα η χωρα χρεοκοπησε. Οι εισαγωγες αυτοκινητων και ηλεκτρονικων ειναι τεραστιο εξοδο για την χωρα και κατευθυνει πολλα εκατομυρια στο εξωτερικο, το αντιθετο θελεις να τις μειωσεις οχι να τις αυξησεις. Περα απο οτι δεν χρειαζομαστε τετοια αυτοκινητα, την τελευταια φορα πολλοι κατοχοι τα εστειλαν σε εξεφτιλιστικες τιμες πισω στην Γερμανια γιατι δεν μπορουσαν να πληρωσουν τελη και τεκμηρια. Οτι καλο αμαξι υπηρχε εφυγε εξω. Μια φορα εγινε το λαθος δεν πρεπει να ξαναγινει.

                To περιμενα οτι καποιος εξυπνος θα αναφερει  την Δανια και την Νορβηγια που εχουν πολλαπλασιο κατα κεφαλην εισοδημα . Ας ειχαμε τα ιδια εισοδηματα κι εδω και ας ειχαμε τους ιδιους φορους.... Ξερεις καμια άλλη χωρα της ευρωπης που εχει το κατα κεφαλην της Ελλαδος και μικροτερο και εχει τετοιους φορους στα αυτοκινητα? Εγω δεν θυμαμαι καμια....Ισα ισα που οσες ξερω εχουν πολυ χαμηλοτερους φορους στην αγορα του αυτοκινητου και στην χρηση . Μονο η ελλαδα ειναι η εξυπνη κι ολοι οι αλλοι ειναι βλακες....

                Οσο για την χρεοκοπια ειχε γινει πολυ πριν την μειωση του τελους ταξινομησης το 2009 . Εκτος αν νομιζεις οτι αυτο εφταιγε και χρεοκοπησαμε

                1 Reply Last reply Reply Quote 12
                • H
                  harisma23 last edited by

                  Επαναλαμβάνω ότι στα αυτοκίνητα που αγοράζει η συντριπτική πλειονότητα του κόσμου (κάτω από τα 2000 κυβικά και τα 28 χιλιάρικα), το πρόβλημα δεν είναι οι τιμές τους σε σχέση με την Ευρώπη! Συχνά είναι και φθηνότερα, καθώς τα εργοστάσια δίνουν από τις πλέον χαμηλές τιμές CIF για να αντισταθμίσουν τη χαμηλή αγοραστική μας δύναμη. Και πάλι όμως δεν φτάνει, καθώς είμαστε π.χ. στο 50% της αγοραστικής δύναμης του μέσου ευρωπαίου...

                  Κατά τ' άλλα στην κατάσταση που βρίσκεται η οικονομία μας δεν θα έπρεπε να μας απασχολεί η υπερφορολόγηση των αυτοκινήτων των 50.000 και βάλε Ευρώ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 15
                  • L
                    lap @harisma23 last edited by

                    Τα αυτοκίνητα που αγοράζει πάντως η συντριπτική πλειονότητα του ελληνικού πληθυσμού, ας πούμε ως τα 27-28 χιλιάρικα, μόνο υπερτιμολογημένα δεν είναι! Τα περισσότερα είναι στα ίδια ή και λίγο φθηνότερα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Το πρόβλημα είναι στην αγοραστική ικανότητα του μέσου έλληνα...

                    Αυτο ακριβως. Οι ευρωπαιοι δεν χαμπαριαζουν απο τις αυξησεις των αυτοκινητων. Υπαρχει μεσα σε μια 5ετια ισοποση αυξηση των ονομαστικων εισοδηματων τους.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 20
                    • alexandros-k
                      alexandros-k last edited by

                      Και στα μεσαιου κοστους αυτοκινητα, ακριβοτεροι ειμαστε απο το μεσο ορο της ευρωπης. Και κυριως ειμαστε οι ακριβοτεροι απο ολες τις 'φτωχες' εισοδηματικα χωρες. Κι αν μας απασχολει τοσο πολυ το ισοζυγιο εισαγωγων εξαγωγων, να φορολογησουμε παραπανω οοολα τα εισαγωμενα προιοντα , γιατι μενουμε μονο στα αυτοκινητα? Τα καναμε ολα σωστα και τα αυτοκινητα μας πειραξαν. Που στην τελικη πιο καλα αυτοκινητα σημαινει πιο ασφαλη αυτοκινητα με θετικο αντικτυπο στο κοστος των τροχαιων ατυχηματων στα ταμεια , στο κοστος περίθαλψης των τραυματιών  και στο κοστος αποκατάστασης

                      1 Reply Last reply Reply Quote 17
                      • alexandros-k
                        alexandros-k @lap last edited by

                        Αυτο ακριβως. Οι ευρωπαιοι δεν χαμπαριαζουν απο τις αυξησεις των αυτοκινητων. Υπαρχει μεσα σε μια 5ετια ισοποση αυξηση των ονομαστικων εισοδηματων τους.

                        Ευρωπη δεν ειναι μονο η Γερμανια, η Ελβετια και το Βελγιο

                        Ειναι και η Ρουμανια, η Πολωνια , η Κροατια ,η Βουλγαρια, η Ουγγαρία κτλ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 18
                        • alexandros-k
                          alexandros-k last edited by

                          https://www.newsauto.gr/news/apoklistiko-aftes-ine-i-allages-stous-dasmous-ton-aftokiniton/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 19
                          • S
                            sotoszz last edited by

                            Τι κάνω λοιπόν που ανάμεσα στις επιλογές μου είναι και δύο υβριδικά περιμένω? Και έως πότε?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 16
                            • A
                              arvani last edited by

                              Πραγματικά.

                              Σε αυτό το case είμαι κι εγώ..

                              Λογικά από την στιγμή που πρέπει να έχουν μια απάντηση υποχρεωτικά μέχρι τέλος του μήνα φαντάζομαι ότι θα βγάλουν μια σχετική ανακοίνωση που θα λέει είτε είτε τις συγκεκριμένες αλλαγές ή ότι θα υπάρξει παράταση μέχρι το 2021 οπότε και θα επανέλθουνε με τις αλλαγές μέχρι το τέλος του έτους.

                              Πάντως μέχρι να επαληθευθεί αυτό που γράφει το newsauto.gr, παραμένει απλά ένα άρθρο που ψάχνει τα clicks...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 12
                              • A
                                arvani last edited by

                                Έστειλα email στον αρθρογράφο του συγκεκριμένου θέματος και μου απάντησε ότι θα κατατεθούν πριν τα τέλη Φεβρουαρίου οι όποιες αλλαγές είναι να έρθουν.

                                Οπότε περιμένουμε κανά 2βδόμαδο και μετά μπορούμε να πάμε για ψώνια!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 16
                                • P
                                  panormus772 last edited by

                                  Πάντως, αυτά θα είναι μέτρα που θα αφορούν ελαφρύνσεις στο κόστος αγοράς του αυτοκινήτου. Φυσικά κι είναι θετικά,αλλά για το κόστος κατοχής (τεκμήρια,φόρος πολυτελείας) δεν αναφερέται πως κάτι θα αλλάξει.

                                  Οπότε πρέπει να το έχουμε κι αυτό υπόψη. Επίσης, αν ισχύσουν αυτά όπως τα λένε στο άρθρο για υπολογισμό τελών ταξινόμησης και κυκλοφορίας με το WLTP τελικά από 1-1-2021,ίσως κάποιος να έχει όφελος στην αγορά εντός του 2020 αφού τα τέλη θα υπολογίζονται με το ισχύων NEDC κι όχι με το πιο αυστηρό WLTP.

                                  Ίδωμεν..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • I
                                    insanedriver last edited by

                                    Kαι εγώ γνωρίζω ότι οι αλλαγές ήταν να γίνουν μέχρι τέλος του μήνα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 20
                                    • T
                                      tgd last edited by

                                      Η μάνα μου αγόρασε αυτοκίνητο με κάτω από 100g/km και την πρώτη χρονιά δεν πλήρωσε τέλη κυκλοφορίας. Την δεύτερη πλήρωσε, γιατί κατέβηκε το όριο.

                                      Έτσι και τώρα πληρώνουμε με NEDC, αλλά μόλις βγει το WLTP θα πούνε 'αύξηση των τελών στα παλιά'. Πάμε στοίχημα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 20
                                      • N
                                        nutsis last edited by

                                        Ναί, 2 κιλά μπακαλάρο ξερό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 15
                                        • S
                                          smyrali last edited by

                                          Καλημέρα, ποτέ πο αλλάξουν τα τέλη ταξινόμησης;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 15
                                          • E
                                            ernest last edited by

                                            15 ημέρες  ακριβώς πριν την 1η εργάσιμη μέρα του Μαρτίου και τίποτα επίσημο ακόμη!

                                            Opel Crossland X Edition 2020 1.2 130 hp AT6 Nautic Blue

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 2 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr