-
Ευχαριστώ όλους για τις ευχές
Το τοπικό που άνοιξα βοήθησε αρκετά στην απόφαση μου
Θεωρώ ότι έκανα μια καλή επιλογή λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα που έθεσα και τις ανάγκες μου
Ο χρόνος θα με δικαιώσει ή όχι
Οψόμεθα !Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλοτάξιδο!
Πολύ ωραίο χρώμα και αρκετά σπάνιο. Μπράβο για την επιλογή!
-
Ευχαριστώ όλους για τις ευχές
Το τοπικό που άνοιξα βοήθησε αρκετά στην απόφαση μου
Θεωρώ ότι έκανα μια καλή επιλογή λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα που έθεσα και τις ανάγκες μου
Ο χρόνος θα με δικαιώσει ή όχι
Οψόμεθα !Sent from my iPhone using Tapatalk
Σπύρο σχόλια και εντυπώσεις από το Qashqai μέχρι τώρα; Ευχαριστημένος;
Κοιτάω κι εγώ για Qashqai Diesel 1.5 Acenta, ωστόσο με 'φοβίζουν' λίγο όσα διαβάζω για προβληματάκια.
-
Έχω το Qashqai 1.5 Diesel Acenta Con ως εταιρικό από τον 07/2016 μέχρι και σήμερα (το αλλάζω τον Ιούλιο και ακόμα δεν ξέρω τι θα πάρω μιας και θα αλλάξει και το car policy της εταιρείας μέχρι τότε), με αισίως σχεδόν 100.000χλμ.
Τα θετικά από τη συμβίωσή μου τα 3,5 αυτά χρόνια είναι:
-
εμφάνιση (υποκειμενική) - το facelift που κυκλοφορεί τώρα σε σχέση με το δικό μου ακόμα πιο όμορφο εξωτερικά ενώ εσωτερικά κυρίως λόγω του τιμονιού που έχει αλλάξει. Αν και πολυ-φορεμένο ως σχέδιο θεωρώ ότι δεν γερνάει εύκολα.
-
Αξιοπιστία Κινητήρα/Κατανάλωση - ίσως έπρεπε να το βάλω πρώτο αλλά λόγω αναιμικών επιδόσεων το βάζω δεύτερο. Ως πολύ θετικό το ότι δεν σπάει, δεν χαλάει, δεν, δεν, δεν.... μιλάμε για αλεξίσφαιρο μοτέρ που του έχω πιει το αίμα και δεν έχει κάνει κιχ!!! Εννοείται ότι τα service του τα έχει κάνει κανονικά και στα χρονικά διαστήματα/χλμ που ορίζει ο κατασκευαστής. Κατανάλωση από 3,9 μέχρι 6,7 (με σκίσιμο στις αλλαγές και ταχύτητες στα 150-160ΚΜ/H δεν πρόκειται ποτέ να δεις πάνω από 6,7. Στην πόλη γύρω στο 5.7-6.2 ανάλογα την διαδρομή , την κίνηση και τις κλίσεις). Πάρα πολύ οικονομικός που με eco(nomy/cology) οδήγηση βγάζει άνετα πάνω από 1.000χλμ - έχω ρεκόρ 1.180 χλμ με ένα γέμισμα 52 λιτρων V Power Diesel.
-
Καθίσματα - αρκετά άνετα και αναπαυτικά ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση - ύφασμα πολύ ανθεκτικό στη χρήση.
-
Χώροι αρκετοί για οικογένεια με 1 παιδί 8 ετών- δεν είχα ποτέ θέμα είτε στην καμπίνα είτε στο πορτ μπαγκαζ - έχω κάνει και ταξίδι με ποδήλατο μέσα στο πορτμπαγκαζ με ριγμένο το μισό κάθισμα πίσω και 2 βαλίτσες κανονικές.
Αρνητικά:
-
Τριγμοί - τριγμοί και πάλι τριγμοί. Αν είσαι ευαίσθητος στο θέμα και δεν αντέχεις μην το κοιτάζεις καν - από τα πρώτα χλμ τριγμοί στο ταμπλώ, στις πόρτες, στο κεντρικό καθρέπτη που έτρεμε απο το ρελαντί και με ζάλιζε όποτε κοιτούσα πίσω. πλέον έχει γίνει σαν κουδουνίστρα και απλά σπάω πλάκα με το γιο μου που πέφτει η πίσω πλαφονιέρα από τον ουρανό με τα καλώδια να κρέμονται και προσπαθεί να την ξαναβάλει γύρω στις 10 φορές την ημέρα. Βρήκα πατέντα με μονωτική ταινία και το έλυσα αλλά η ποιότητα συναρμογής στο εσωτερικό είναι άθλια....
-
Φώτα - άθλια - κεράκια κίτρινα της Λαμπρής που δεν φωτίζουν πέρα από τα 10 μέτρα - δεν έχω ξαναδεί τόσο άθλια φώτα μπροστά - ίσως στο facelift να έχει αλλάξει κάτι αλλά δεν το γνωρίζω.
-
Ασαφής επιλογέας ταχυτήτων που τρέμει ανάλογα στο πάτημα του γκαζιού....
-
Καμία αίσθηση από το τιμόνι χωρίς μεταβλητή υποβοήθηση ανάλογα την ταχύτητα - ουδεμία σχέση με το Kuga ST Line που είχα και το έδωσα μιας και έχουμε πλέον 2 εταιρικά στην οικογένεια.
-
Ανάρτηση με ημιάκαμπτο που δεν κοπανάει τόσο αλλά και πάλι συγκρίνοντάς το με το Kuga η ημέρα με τη νύχτα - ίσως παίζει ρόλο ένα σύστημα traction control που έχει το οποίο επενεργεί στα φρένα σε περιπτώσεις απότομων ανωμαλιών, αλλά γενικά θα την χαρακτήριζα ως μέτρια..
6)Μπαταρία αλλάχθηκε ως ελαττωματική στους 8 μήνες (γνωστό θέμα με σκάρτες παρτίδες από το εργοστάσιο) και start stop που πέθανε στους 5 μήνες. Με τη νέα μπαταρία που έβαλαν (πιο δυνατή όπως είπαν) κανένα πρόβλημα έκτοτε.
Γενικά θα χαρακτήριζα το Qashqai ως την Χρυσή Μετριότητα των SUV που όποιος ρίχνει το βάρος στα θετικά θα μείνει ικανοποιημένος (ειδικά στην τιμή που παίζει τώρα γιατί τον 07/2016 έκανε σχεδόν 4.000€ ακριβότερα!!!). Όποιος δεν μπορεί τα αρνητικά ας κοιτάξει στο kadjar μήπως κάποια από τα αρνητικά λείπουν γιατί τα θετικά μάλλον θα τα έχει και εκείνο....
Ό,τι άλλο θέλεις ρώτα αν μπορώ να βοηθήσω να σου λυθούν τυχόν απορίες....
-
-
Λοιπόν μετά 7 μήνες και 8,5 χιλ χλμ μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά έως πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκινητο
Αρχικα να θυμίσω στο φίλο ότι δεν πήρα το πετρέλαιο αλλά το 1.3 βενζίνη παρά ότι ήταν 1000€ ακριβότερο λόγω -θεωρώ- καλύτερου και πιο σύγχρονου μοτέρ και αμφιβολίας για την μελλοντική χρήση του πετρελαίου
Τονίζω ότι παρά το premium brand name της BMW δεν έχω νοσταλγήσει κάτι από την X3 που είχα (μόνο ίσως το πιο στιβαρό πάτημα και αίσθηση στο δρόμο)
θεωρώ ότι το QQ είναι η χρυσή τομη στα suv - crossover λόγω ότι προσφέρει αρκετά θετικά σε καλή τιμη
ΘΕΤΙΚΑ
• πολυ καλό μοτέρ και σχετικα οικονομικό για βενζίνη (πχ στη πόλη με νορμαλ κίνηση είμαι στα 7.5 με 8 lt ενώ στην εθνική με μ.o 130-140 χλμ γύρω στα 6.
•δεν καιει λάδι όπως πολλά άλλα (στο x3 ήμουν με ένα μπουκάλι πάντα στο πορτ μπαγκάζ για να συμπληρώνω όποτε χρειαζόταν)
• πολύ καλή εμφάνιση και αποδεκτή γενικά
• αρκετά καλοί χωροι
•εξαιρετικά καθίσματα με υποστήριξη μέσης
• πολυ καλό infotainment με συνδεσιμότητα apple ή Android στην οποία απολαμβάνω Spotify ενώ με τους χάρτες της google ή της apple δεν χρειάζεται gps
• αρκετα καλός εξοπλισμος στην έκδοση accenta που πήρα και κοιτάς
•όμορφο τιμόνι με σχετικα ελαφριά αισθηση
• και παρά τα όσα γράφονται εμένα ΔΕΝ ΤΡΙΖΕΙ!
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
•μέτριο σε αίσθηση κιβώτιο ταχυτήτων που όντως τρέμει σε αυξομειώσεις ταχύτητας ( σε αυτό και στο τιμόνι η Χ3 ήταν καλύτερη)
•μέτρια συναρμογή σε κάποια πλαστικα που ενώνονταν μεταξύ τους αλλά προς το παρόν δεν δημιουργούν τριγμούς ή συντονισμούς (μονο λίγο το παράθυρο του οδηγού κάνει κάτι συντονισμους όταν είναι μισάνοίκτο)
γενικα το προτείνω αν και η κατηγορία έχει πολλες και καλές εναλλακτικές
λαβε υπόψη σου ότι το φθινόπωρο από ότι έχω διαβάσει θα κυκλοφορήσει νέο QQ.
-
Συγχαρητήρια για το QQ, εξαιρετικό χρώμα πραγματικά! Δίνει αέρα ανωτερότητας στο αμάξι. Μπράβο σου έσπασες το κατεστημένο.
-
Χαίρομαι που είσαι ευχαριστημένος Σπύρο γιατί με αυτα που διαβαζω γενικά διστάζω να κανω την κίνηση και κοιταω και αλλες επιλογές πχ renault kadjar, Hyundai Tucson κλπ.
-
Btw το Kadjar δεν είναι τόσο καλύτερο σε ποιότητα κατασκευής/συναρμολόγησης και υλικών απο το QQ. Οπότε αν κάποιος έχει θέματα με αυτόν τον τομέα η αλλαγή από QQ σε Kadjar δεν έχει μεγάλο νόημα...
Γενικά στο μυαλό μου η ζυγαριά των suv δεν γέρνει τόσο όσο πριν από λίγους μήνες. Με ένα καλό sw σε τι θα 'χάσω'; Ύψος μικρότερο και μήκος περισσότερο. Σε όλα τα υπόλοιπα; Μήπως ένα καλό sw βασισμένο σε ένα δυνατό hatchback, καλά εξοπλισμένο, είναι πολύ καλύτερο από ένα suv; Σίγουρα και πιο φτηνό. Μήπως απλά μας έχει κάνει πλύση εγκεφάλου το marketing και τα top-10;...
-
+1
Ακριβώς όπως τα λες είναι. Δεν έχω καταλάβει για ποιον λόγο αγοράζονται τα suv που δεν είναι 4κίνητα. Κοστίζουν περισσότερο, καίνε περισσότερο. Χωρίς κανένα λόγο χρήσης σε σχέση με τα ομόσταυλα hatchback τους. Δηλαδή δε θα αγόραζα ποτέ tiguan αντί golf. Βασικά δε θα αγόραζα ποτέ δικίνητο suv. Περί ορέξεως φυσικά....
-
Να δώσω και ένα ακόμη λόγο (παίζει πολύ για εμένα) αν θέλετε. Υπάρχει κόσμος ο οποίος καλώς η κακώς θέλει το νέο του όχημα όσο το δυνατόν καλύτερα εξοπλισμένο.
Γιατί να με πηγαίνει στο επάνω ταβάνι τιμολογιακα ένα suv και να ζοριζομαι να το εξοπλίσω όσο γουστάρω (προσωπική εμπειρία με το Xceed) χωρίς να πληρώσω στα 30.000€ 10.000€ εφορία;!;! Γιατί μην έχω βάση ένα sw που θα διαθέσω αυτά τα επιπλέον 3000-4000€ σε εξοπλισμό; Γιατί πχ να μην περιμένω το Facelift του Mégane σε κάνα 2μηνο που με 28.000€ θα το πάρω κλειδί Intense (πλήρως εξοπλισμένο) 160ps ενώ αντίστοιχα ένα Xceed, ένα QQ ή ένα CHR θα το πάρω στα ίδια λεφτά με βασικές ελλείψεις όπως τα full-led, διαφορά συστήματα ασφαλείας κλπ;
Συγνώμη για το off-topic αλλά πραγματικά μας έχουν φουσκώσει τα μυαλά. Όχι να περιμένουμε facelift Mégane, νέα 308/Leon να τα πάρουμε με τα ίδια χρήματα πλήρως εξοπλισμένα sw. Να πάρουμε Ceed spotswagon 1.4T GT-line ένα όχημα εξαιρετικό vfm με πολλαπλούς πίσω κάτι το οποίο δεν υφίσταται ούτε στα περισσότερα c_suv. Ποίο SUV θα μπορέσει να ταξιδέψει καλύτερα από ένα Focus sw 1.5 ecoboost Active με τους πολλαπλούς πίσω; Κανένα. Κανένα, το ξαναλέω. Συγνώμη αλλά φτάνει πλέον με τις υπεραξίες και πάλι συγνώμη για το off-topic....
-
Δεν χρειάζεστε να είστε τόσο απόλυτοι. Κι εγώ έλεγα ότι δεν υπάρχει λόγος απόκτησης 2κινητου SUV, αλλά έκανα λάθος.
Πρώτον, στο θέμα της κατανάλωσης, έχει να κάνει με το τι είχες πριν. Εάν από σεντάν βενζίνης πας σε SUV diesel, η κατανάλωσή σου πέφτει. Ξέρω ότι θα έπεφτε ακόμα περισσότερο με χάτσμπακ diesel, αλλά δεν ενδιαφέρονται όλοι να γλιτώσουν ακόμα και το τελευταίο ευρώ. Σας πληροφορώ ότι το Qashqai diesel (2014) που έχουμε καίει λιγότερο από το C3 βενζίνης του 2018 που επίσης έχουμε και χρησιμοπιούμε με τον ίδιο τρόπο.
Δεύτερον, η ψηλή θέση οδήγησης. Τεράστιο προσόν, ειδικά στην κίνηση στον αυτοκινητόδρομο. Σου επιτρέπει να φρενάρεις νωρίτερα και να αντιδράσεις καλύτερα, σε ένα συμβάν (απότομο φρενάρισμα, τρακάρισμα, εμπόδιο στο δρόμο κτλ) που συμβαίνει 3-4 αυτοκίνητα μπροστά σου. Προσωπικά, την έχω γλιτώσει δύο φορές από εμπλοκή σε καραμπόλα, ακριβώς επειδή είχα την πολυτέλεια να βλέπω πάνω από το μπροστινό μου αυτοκίνητο.
Τρίτον, η ευρυχωρία. Μην βλέπεις αποκλειστικά τα νούμερα που αναφέρουν οι κατασκευαστές για το χώρο αποσκευών. Όπως και στις μετρήσεις της κατανάλωσης, η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Αν παρατηρήσεις, είναι σύνηθες ένα σεντάν να έχει δηλωμένο χώρο αποσκευών μεγαλύτερο από ένα SW, οπότε ποιος ο λόγος ύπαρξης του δεύτερου;
Ειδικά αν έχεις παιδί, το Tiguan που αναφέρει κάποιος παραπάνω δεν έχει την παραμικρή σχέση με το Golf σε χώρο αποσκευών.
Τέταρτον, η οδική συμπεριφορά. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα (αναφέρομαι στα οικογενειακά, καθημερινά ή όπως αλλιώς θέλουμε να τα ονομάσουμε και όχι σε σπορ, σούπερ σεντάν κτλ) είναι τόσο ασφαλή και προβλέψιμα σε οδική συμπεριφορά που καταντούν βαρετά. Το SUV, επειδή συγκριτικά είναι υποδεέστερο (αν και δεν νομίζω ότι ο μέσος οδηγός μπορεί να αισθανθεί τη διαφορά που κάνουν αυτοί οι 3-4 πόντοι της διαφοράς στο κέντρο βάρους) ίσως έχουν και λίγο πιο πλάκα γιατί γλιστράνε νωρίτερα , γέρνουν περισσότερο και νιώθεις λίγο ότι οδηγείς. Τα πιέζεις και το καταλαβαίνεις. Κι αν δεν τα θες όλα αυτά, απλά πηγαίνεις 'κυρία' και δεν υπάρχει η παραμικρή διαφορά από το αντίστοιχο χάτσμπακ.
Προσωπικά, την 4κινηση την ήθελα μόνο για να πηγαίνω άνετα στα χιόνια. Με μια μικρή επένδυση σε δεύτερο σετ (μικρότερων και μεταχειρισμένων) ζαντών και χιονολάστιχα, έχω γλιτώσει πολλά χρήματα σε σχέση με την απόκτηση του αντίστοιχου μοντέλου με 4κινηση (υπολογίζοντας ότι θα κρατήσω το αυτοκίνητο για 10 περίπου χρόνια και θα χρειαστώ 2-3 σετ χιονολάστιχα και 2 σετ θερινά ελαστικά).
-
Ειδικά αν έχεις παιδί, το Tiguan που αναφέρει κάποιος παραπάνω δεν έχει την παραμικρή σχέση με το Golf σε χώρο αποσκευών.
Βέβαια εδώ να αναφέρουμε ότι τα SUV είναι πάντα 20-30εκ μεγαλύτερα από τα αντίστοιχα χατσμπακ στα οποία βασίζονται κι από εκεί προκύπτει η όποια διαφορά σε χώρους. Οπότε η δίκαιη σύγκριση σε κάθε περίπτωση (τουλάχιστον σε ότι αφορά τους χώρους) είναι το Β-Suv με C-Hatch, το C-Suv με D κοκ.
-
Γι'αυτό μίλησα για Sw. Απλά τα SUVs είναι πιο εύπεπτα στην όψη από τα Sw. Αυτό δεν μου λέει κάτι αν με τα ίδια χρήματα θα πάρω πληρέστερο όχημα. Με ένα καλό sw θαχω αποθηκευτικό χώρο 500-600 λίτρα ο οποίος αντιστοιχεί σε c_suv ξεκάθαρα. Δεν είναι πρακτικοί οι λόγοι. Είναι επιτυχία του marketing σε συνδυασμό με εύπεπτη εικόνα ...
-
trader wrote:
Ειδικά αν έχεις παιδί, το Tiguan που αναφέρει κάποιος παραπάνω δεν έχει την παραμικρή σχέση με το Golf σε χώρο αποσκευών.
Βέβαια εδώ να αναφέρουμε ότι τα SUV είναι πάντα 20-30εκ μεγαλύτερα από τα αντίστοιχα χατσμπακ στα οποία βασίζονται κι από εκεί προκύπτει η όποια διαφορά σε χώρους. Οπότε η δίκαιη σύγκριση σε κάθε περίπτωση (τουλάχιστον σε ότι αφορά τους χώρους) είναι το Β-Suv με C-Hatch, το C-Suv με D κοκ.
Σωστό αυτό, οπότε αντίστοιχη θα πρέπει να είναι και η σύγκριση στην τιμή. Δηλαδή, το προαναφερθέν Tiguan δεν πρέπει να συγκριθεί με το Golf σε τιμή και χώρους, αλλά με το Passat
-
Ας τα πάρουμε ένα-ένα
Πρώτον. Το θέμα κατανάλωσης είναι το μοναδικό μετρήσιμο πράγμα απολύτως. Οπότε η ερμηνεία σου, είναι όπως σε βολεύει. Τα suv καίνε παραπάνω από τα αντίστοιχα sw ή hatchback. Θα συγκρίνεις πετρέλαιο με πετρέλαιο. Και όχι βενζίνη με πετρέλαιο.
Δεύτερον. Ψηλή θέση οδήγησης δεν έχουν τόσο, όσο το να αποφύγεις ατύχημα από κακή ορατότητα σε σχέση με ένα χαμηλώτερο. Μιλάμε για το QQ, όχι για land cruiser που εκεί θα το δεχόμουν
Τρίτον. Τα sedan σε σχέση με τα sw έχουν άβολο και μακρόστενο χώρο φόρτωσης. Και για το golf, επειδή εγώ το έγραψα, θα το συγκρίνεις το tiguan με το golf variant.
Τέταρτον. Αυτό έπρεπε να μείνει ασχολίαστο. Γιατί στην ουσία παραδέχεσαι ότι έχεις ένα χειρότερα οδηγικά αυτοκίνητο, για να μπορείς να το πιέζεις.
Πέμπτον η τετρακίνηση... Δεν υπάρχει σύγκριση. Γιατί θα μπορούσα να σου πω, ότι αν βάλεις και χειμερινά στο 4κίνητο τότε κάνει παπάδες.
Και επειδή έχω εδώ και χρόνια 4κίνητο. Δεν θα ήμουν διατεθημένος να έχω όλα τα μειονεκτήματα του ύψους, μόνο για την αίσθηση ύψους. Τί να την κάνεις την απόσταση από το έδαφος, όταν το μόνο που κάνει καλύτερα από ένα συμβατικό ΙΧ, είναι το ανέβασμα οεζοδρομίου; Επείδή έχω το CHR leasing, πριν 10 μέρες με εντελώς δικά μου χρήματα αγόρασα το corolla. Δεν υπήρχε κανένας λόγος να φάω στη 'μάπα' το άχρηστο ύψος χωρίς την 4κίνηση.
-
Συμφωνώ σε γενικές γραμμές για τα μείον των Suv σε σύγκριση με τα αντίστοιχα hatch και sw. Βέβαια,για κάποιον που θέλει πιο άνετη κύλιση έχουν ένα πλεονέκτημα, καθ'ότι στα περισσότερα η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι πιο ενδοτική κι έχουν κι ένα συν -ιδίως όταν είσαι με θέματα στη μέση ή κάποιας ηλικίας -,ότι το σώμα δεν διπλώνει τόσο για να μπεις ή να βγεις.
Επίσης,υπάρχουν και Suv -ή καλύτερα να πούμε crossover- που είναι σαν όμορφα hatch (μερικές φορές πιο ωραία κι από τα αντίστοιχα hatch) , όπως π.χ. το XCeed και δεν έχουν και σε τόσο μεγάλο βαθμό τα μείον των ψηλών Suv.
Ισχύει πάντως πως σε θέματα ενεργητικής ασφάλειας υπερέχουν (με μεγάλη ή μικρή διαφορά,ανάλογα την σύγκριση των μοντέλων κατά περίσταση) τα 'χαμηλά' σε σχέση με τα 'ψηλά'.
-
Και εμένα μαρεσει το Xceed φίλε αλλά βγαίνει 28200€ κλειδί 14αρι platinum DCT. Είναι επάνω από το μαξιλάρι χωρίς keyless entry, start button, parking sensors, park assist, virtual cockpit,σ ηλεκτρική οροφή, έλεγχος πίσω διερχομένων, blind spot, δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα με μνήμη και στήριξη πλάτης...
Το βλέπεις review από εξωτερικό και πας να πάρεις προσφορά η οποία είναι για άλλο αυτοκίνητο! Ε, όχι συγνώμη...
Ένα πακέτο εξοπλισμού 1000€ να βάλεις θα σου βγει 3500€ στην τελική τιμή επάνω...
Όχι λοιπόν. Θα πάρω hatchback αν με βολεψει σε χώρους ή sw και θα το πάρω εν έτη 2020/21 με parking sensors & blind spot αν μη τι άλλο...
Η τρέλα της εφορίας είναι δεδομένη, δεν μπορώ να κάνω κάτι γι'αυτό. Πάντως δεν θα πάρω με το ζόρι αμάξι χωρίς τον εξοπλισμό που θέλω. 1000 φορές hatchback/sw...
-
Τελικα θα αλλαξει αυτο το πραγμα με το σκαλοπατι και τους φορους ή οχι;;
-
Εύχομαι να αλλάξει αυτή η αηδία γιατί κοντεύουν να μας γυρίσουν στα 80's που για να πάρεις πάνω από 1100cc έπρεπε να ήσουν γιατρός ή δικηγόρος καλοπιασμενος....
-
συμφωνώ, η platinum 1,4 στα 28κ με αυτές τις ελλείψεις που έχει..είναι σαν να σου λένε απλά περνά/δες και φύγε. απλά μην το παρακάνεις με τα έξτρα Χρήστο, θα περάσει καιρός πιστεύω μέχρι να τα βάλουν όλα όσα θες στάνταρντ.
επειδή και εμένα μαρεσουν τα μπλιμπλικια έχω καταλήξει ότι χρειάζομαι τα εξής:
led
υποβραχιονιο πίσω
όσο το δυνατόν περισσότερες θύρες/12ν
κάμερα οπισθοπορειας με σενσορες πίσω (και μπροστά μετράνε)
καθίσματα με τουλάχιστον οσφυϊκή και καλό υλικό αν είναι δυνατον
αναδιπλούμενους καθρέπτες
keyless/start button
brake assist, στην πόλη και επείγον σε περίπτωση πρόσκρουσης
cc
αυτά είναι που θέλω να έχω κυρίως, η όσα μπορέσω, τα υπόλοιπα δεν με χαλάνε αλλά δεν με τρελαίνουν κιολας οπως λωρίδες, σήματα, καφέδες, αcc.
ΤΕΛΟΣ ΤΟ Χ3...ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ?