-
Εκτός είχες πάρει τιμή ?
-
Η προτεραιότητες μου ήταν το σωστό αποτέλεσμα, τα γνήσια ανταλλακτικά, εγγύηση για τά ανταλλακτικά και την εργασία και το βασικότερο να ξέρουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και να το έχουν ξανακάνει. Αφού όλα αυτά με κάλυψαν, θεώρισα ότι ήταν μία τίμια τιμή
-
Ok καταλαβαινω αλλά εννοούσα προφανώς αλλά συνεργεια που ασχολούνται με Σουζούκι όχι στον μαστορα της γειτονιάς όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρωνω.
Προσωπικά βλέποντας το κόστος που εχουν τα υλικά μου φαίνεται υπαρβολικο το κόστος. Πόσες ώρες τους πήρε;
Ως προς την εμπειρία στην συγκεκριμένη εργασία στο συγκεκριμένο μοντέλο πριν 1 1/2 χρόνο δεν ξέρω πόσα αμάξια του μοντέλου είχαν πιάσει ώτα +120000 χλμ αφού τα 5 χρόνια σίγουρα δεν είχε κανένα αμάξι πιάσει. Φαντάζομαι ελάχιστα στην Ελλάδα θα είχαν πιάσει τα χλμ οπότε το να πέσεις και στην συγκεκριμένη αντιπροσωπεία ήταν αρκετά δύσκολο.
-
Ok καταλαβαινω αλλά εννοούσα προφανώς αλλά συνεργεια που ασχολούνται με Σουζούκι όχι στον μαστορα της γειτονιάς όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρωνω.
Προσωπικά βλέποντας το κόστος που εχουν τα υλικά μου φαίνεται υπαρβολικο το κόστος. Πόσες ώρες τους πήρε;
Ως προς την εμπειρία στην συγκεκριμένη εργασία στο συγκεκριμένο μοντέλο πριν 1 1/2 χρόνο δεν ξέρω πόσα αμάξια του μοντέλου είχαν πιάσει ώτα +120000 χλμ αφού τα 5 χρόνια σίγουρα δεν είχε κανένα αμάξι πιάσει. Φαντάζομαι ελάχιστα στην Ελλάδα θα είχαν πιάσει τα χλμ οπότε το να πέσεις και στην συγκεκριμένη αντιπροσωπεία ήταν αρκετά δύσκολο.
Ρωτα πρώτα στο συνεργείο που πας πόσο θέλει και μετά ζητά προσφορά και από αντιπροσωπεία στα δυτικά.Οπως είπε κσι ο Έκτωρας πρέπει να το έχουν ξανα κάνει και υπάρχει και συνεργείο στην πόλη μας που ξέρει τους συγκεκριμένους κινητήρες γιατί τον φοράει η Alfa Romeo.Προφανως ο φίλος με τα 900€ θα έχει συν αντλία με ψυκτικό γενικό service με φίλτρο diesel για να βγάλει αυτό το κόστος.Πλεον ρωτάς και πάς όπου γουστάρεις....
-
Στην Γιαννιτσών 126 (Ιουστίνιανος ) θα κάνεις την δουλειά σου αν θυμάμαι καλά με 20 το πολύ 30€.Θα στα περάσουν κιόλας.....
25 τα ευρώ, 5' η διαδικασία, μια χαρά. Thanks.
Θα μου βρεις και για αλλαγή ιμάντα με κανένα 100ρικό;
-
Καλημέρα σε όλους,
θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος από εσάς που έχετε S-CROSS diesel έχει αλλάξει ιμάντα + αντλία νερού και με τι κόστος.
Ο ιμάντας αυτός αλλάζεται κάθε 60 μήνες (5 χρόνια δηλ.) ή κάθε 140.000 χλμ.
Ευχαριστώ.
-
Καλημέρα σε όλους,
θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος από εσάς που έχετε S-CROSS diesel έχει αλλάξει ιμάντα + αντλία νερού και με τι κόστος.
Ο ιμάντας αυτός αλλάζεται κάθε 60 μήνες (5 χρόνια δηλ.) ή κάθε 140.000 χλμ.
Ευχαριστώ.
Νοέμβριος 2018, αλλαγή ιμάντα
Νοέμβριος 2018, αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου, ιμάντα δυναμό-a/c, ρουλεμάν του ιμάντα δυναμό, τεντωντήρας ιμάντα εκκεντροφόρου, αντλία νερού, αντιψυκτικό, εργατικά, με ΦΠΑ τελική τιμήν 615, αντιπροσωπεία με 2 χρόνια εγγύηση σε υλικά και εργασία.
-
Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου 120 ευρώ εργατικά, 250 ευρώ τα ανταλλακτικά.
Οπωσδήποτε αλλάζεις τρόμπα νερού, υγρά ψυγείου και ιμάντα κίνησης δυναμό.
Κάτι για 900 ευρώ βλέπω σε άλλα φόρουμ και μου έχουν πέσει τα σφραγίσματα από τα δόντια.
Τους χαιρετισμούς μου στα αλάνια του φόρουμ και ειδικά στο Gatoni που είναι τρελό αλάνι.
-
Οσοι την ψαχνουν με το λαδι για vit και sx diesel, στις τελευταιες αλλαγες περασα σε selenia petronas 0w30 c2 wr forward.
Απιστευτο λαδι, καπου 12 το λιτρο. Απιστευτο γιατι στα πρωτα 4 με 5000 χλμ, το λαδι ειναι ακομα πρασινο (!) χωρις σχεδον καθολου μαυριλα.
Εχω αλλαξει 10 μαρκες λαδιων, πρωτη φορα συμβαινει αυτο.Συνηθως στα πρωτα 2000χλμ το λαδι ηταν αρκετα μαυριδερο.
Μαλλον ειναι καλο.
-
Και σε total full συνθετικο μου εχει τυχει αυτο που λες....
-
Και θα γράψει κάποιος πως το καλό λάδι διατηρεί ιξώδες τέτοιο που να απορρυπαίνει τον κινητήρα και γι' αυτό μαυρίζει κι αν δεν μαυρίσει σημαίνει πως δεν κάνει τη δουλειά, και δε θα ξέρουμε ποιον να πιστέψουμε...
-
Οσοι την ψαχνουν με το λαδι για vit και sx diesel, στις τελευταιες αλλαγες περασα σε selenia petronas 0w30 c2 wr forward.
Απιστευτο λαδι, καπου 12 το λιτρο. Απιστευτο γιατι στα πρωτα 4 με 5000 χλμ, το λαδι ειναι ακομα πρασινο (!) χωρις σχεδον καθολου μαυριλα.
Εχω αλλαξει 10 μαρκες λαδιων, πρωτη φορα συμβαινει αυτο.Συνηθως στα πρωτα 2000χλμ το λαδι ηταν αρκετα μαυριδερο.
Μαλλον ειναι καλο.
Είχα διαβάσει παλιότερα μια ανάλυση για τα λιπαντικά μοτοσυκλετών και πιστεύω για την συγκεκριμένη ιδιότητα ισχύουν τα ίδια...
Μια από τις λειτουργίες του λιπαντικού ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι να τον καθαρίζει από τα κατάλοιπα της καύσης (μαυρίλα). Για τον λόγο αυτό η σύστασή του περιέχει ειδικά καθαριστικά πρόσθετα.
Οπότε το λογικό είναι η μαυρίλα αυτή που αφαιρείται να ενσωματώνεται στην μάζα του λιπαντικού αλλάζοντας σταδιακά το χρώμα του προς το μαύρο.
-
Και θα γράψει κάποιος πως το καλό λάδι διατηρεί ιξώδες τέτοιο που να απορρυπαίνει τον κινητήρα και γι' αυτό μαυρίζει κι αν δεν μαυρίσει σημαίνει πως δεν κάνει τη δουλειά, και δε θα ξέρουμε ποιον να πιστέψουμε...
Παγιατάκη....
Ερωτηση για να τα κανω ολα μπ@@@λο.
Αν βαλω νεο λαδι και μαυρισει σχετικα συντομα και στο καπακι το ξαναλλαξω και μαυρισει και το νεο. Τι σημαινει αυτο;;;
Δηλαδη σε εμας που δεν μαυριζει ευκολα το λαδι τοτε ο κινητηρας ειναι πεντακαθαρος;;;
-
Αν μόλις αλλάξεις το λάδι, αλλάξει το χρώμα του σε μαύρο, αυτό σημαίνει πως το μοτέρ είναι μέσα στη μπίχλα.
Ο χρόνος μέσα στον οποίο το λάδι γυρνάει σε μαύρο χρώμα έχει να κάνει με την καλή καύση και την σωστή απόδοση των ελατηρίων. Μιλάμε πάντα για λάδια του πάγκου και όχι κάτι extreme.
-
'Η δουλεια του λαδιου ειναι να μαυριζει,αν δεν Aρχισει να αλλαζει χρωμα,εστω απο τα πρωτα 100κμ,κατι τρεχει το μαύρισμα του λαδιού μετά από κάποια χιλιόμετρα είναι απολύτως φυσιολογικό. Το λάδι μαυρίζει γιατί 'απορροφά' την κάπνα από τον κινητήρα(βαλβίδες, πιστόνια κλπ...) διατηρώντας τον σε καλή κατάσταση...Tο λάδι λειτουργεί αφενός σαν λιπαντικό αλλά και σαν καθαριστκό.'
'Τα λάδια περιέχουν καθαριστικά και διαλυτικά πρόσθετα, που κατακρατούν αιωρούμενα σωματίδια (κατάλοιπα οξειδωμένου λαδιού - παράγωγα καύσης που έχουν περάσει στα κάρτερ) αποτρέποντάς τα να περάσουν στις επιφάνεις του κινητήρα, κολλώντας τα ελατήρια, ή φράζοντας την αντλία λαδιού. Αυτά τα σωματίδια συνήθως μαυρίζουν το λάδι.'
-
Aυτα που γραφω τα βρηκα σε καποια forum και site που μιλουσαν για κινητηρες diesel.Tα λαδια των κινητηρων diesel πρεπει να εχουν καποια παραπανω τεχνικα χαρακτηριστηκα απο τα λαδια βενζινοκινητηρων.Επισης πολυ καλο κανουν και τα προσθετα που μπορουμε να βαλουμε με καθε αλλαγη λαδιων...Στα πρωτα χρονια του αυτοκινητου, εβαζα ενα προσθετο λιγο πριν την αλλαγη λαδιου και ενα αλλο μαζι με τα νεα λαδια βασισμενο στην νανοτεχνολογια...
-
Ποιο προσθετο;;;
-
Στο ερωτημα που σας βαζω τι συμβαινει. Αλλαζω σε διασημα καλα full συνθετικα λαδια και δεν μαυριζουν ουτε μετα απο 2000 χλμ.
Τι συμβαινει;;
Η αληθεια ειναι οτι αλλαζω πολυ συντομα λαδια...
Οποτε εχω κανα 50αρι 60αρι περισσευουμενο και εχουν περασει καποια χιλ χιλιομετρα αλλαζω λαδια. Δεν περιμενω παντα τα 20.000 χλμ
Αρκετα συχνα αλλαζω πριν τα μεγαλα ταξιδια το καλοκαιρι και τον χειμωνα, διοτι θελω οταν πιεζω τον κινητηρα να εχει εξαιρετικο λαδι μεσα.
-
Μπες στην σελίδα της Protec....
-
Ξέρει κανείς να μου δώσει οδηγίες για το πως μπορώ να αφαιρέσω μόνος μου το μπροστινό πλαστικό πάνελ του ταμπλό, το κομμάτι που ακουμπάει στο παρμπρίζ;
Έχει φύγει το αφρώδες υλικό από κει, και οι τριγμοί εκτοξεύτηκαν. Θέλω να το βγάλω για να βάλω άλλο αφρώδες υλικό.
SUZUKI SX4 SCROSS