-
Γνησιος petrolhead ο πετραν.
Εγω στα αυτοκινητα που μου φτιαχνουν το κεφι μολις τα παρκαρω νιωθω στεναχωρια...μια θλκψη κατι τετοιο.... θελω να ξαναοδηγησω στο λεπτο..
-
Σε καταλαβαινω απολυτα αγαπητε Lap... πιστεψε με.. οσο καταλαβαινω και νιωθω αυτους που αγαπανε την οδηγηση και τα αυτοκινητα.. αλλο τοσο ομως σεβομαι και εκεινους που το βλεπουν σαν απλα ενα εργαλειο μετακινησης (και ας απορω μεσα μου, 'μα πως δεν τους αρεσει να οδηγουν..' )
Ειτε το πιστευεις ειτε οχι καθε φορα που φτανω στην δουλεια μου νιωθω το ιδιο πραγμα και λεω να περασουν οι ωρες ωστε να το ξαναοδηγησω φευγοντας...
-
Το επιχείρημα με το arona είναι της πλάκας γιατί ούτε και οι εκδόσεις του arona των 20Κ έχουν πίσω αεραγωγούς. Πίσω αεραγωγούς δεν έχουν ούτε ακριβότερα του πούμα b suv ( βλέπε 2008).
Οσο αφορά το lancer του 1979 αν είχα τέτοιο δεινόσαυρο προφανώς και θα αγόραζα καινούργιο αυτοκίνητο (και η αιτία δεν θα ήταν η απουσία πίσω αεραγωγών).
Τα έχεις μπερδέψει μου φαίνεται:
-
Το παράδειγμα του Αρονα το έφερα γιατί είναι φτηνότερο και κυρίως παλιοτερο. Το puma ως αυτοκίνητο της κλάσης που πλασάρεται στα πάνω στρώματα και προσεγγίζει τις τιμές της αμέσως επόμενης κατηγορίας θα μπορούσε να έχει αεραγωγούς γιατί δεν το αγοράζει κάποιος για να κάνει βόλτες αλλά και για να μεταφέρει την οικογένεια. Άλλωστε είναι suv ή crossover και όχι το απόλυτο μηχάνημα οδήγησης που μπορείς να του δικαιολογήσεις τέτοιες αδυναμίες στο εσωτερικό του. Για αυτό δήλωσα ότι είναι απαράδεκτο το 2020 σε αυτήν την τιμή να έχει αεραγωγούς. Και όπως ανέφερε κάποιος συνφορουμιτης εξελίσσονται οι ιδιότητες και οι παροχές των αυτοκινήτων δεν παραμένουν στάσιμες.
-
Μεγάλωσα σε lancer, δεν έχω lancer τωρα.. Αλλά.προερχομαι από Seat Leon mki που η ποιότητα της καμπίνας με έχει κάνει να έχω αυστηρά κριτήρια.
Πάντως ούτε το φοκους έχει αεραγωγούς πίσω...
-
-
Βασικά στα 20Κ ελάχιστα είναι τα αυτοκίνητα με πίσω αεραγωγούς. Το πούμα δεν πλασάρεται στο άνω στρώματα της κατηγορίας ούτε η τιμές του προσεγγίζουν την επόμενη κατηγορία, πιστεύω ότι δεν λαμβάνεις καθόλου υπόψην ότι απλώς ξεκινάει παραπάνω από τον ανταγωνισμό τόσο από αποψη ιπποδύναμης οσο και από αποψη εξοπλισμού.
-
Εδώ να πούμε ότι για τους πίσω αεραγωγούς αλλά στο πάτωμα, ακριβώς κάτω από τα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού είχαν /έχουν τόσο τα Mondeo όσο και τα Fοcus διαφόρων γεννεών. Για το Puma, δεν σκέφτηκα να σκύψω από κάτω να δώ.
-
Επαναφέρω λίγο το θέμα στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου σχολιάζοντας περισσότερο αυτά που έχει και όχι αυτά που δεν έχει ή θα θέλαμε να έχει, μιας και σήμερα πέρασα και το είδα σε αντιπροσωπεία της γειτονιάς. Θα μεταφέρω κάποιες πρώτες εντυπώσεις για χώρους-εμφανιση μιας και για τεστ ντραϊβ δεν ήταν άμεσα διαθέσιμο. Το αυτοκίνητο το είχαν και στις 2 εκδόσεις, τιτανιουμ και st-line x.
-
Πρώτη εξωτερική εντύπωση: τιτανιουμ πολύ καλή, st-line ΠΑΡΑ πολύ καλή. Το αυτοκίνητο όπως έγραψαν και άλλοι είναι πιο ωραίο απο κοντά. Πολύ μοντέρνο, πολύ σπορ, όμορφες γραμμές που κλέβουν όγκο κάνοντας το να φαίνεται μικρότερο σε μήκος από αυτό του είναι. Καμία σχέση με το τετραγωνισμένο στυλ των crossover - suv των ανταγωνιστών, μοιάζει πιο πολύ με υπερυψωμένο χατσμπακ, κάτι σαν μικρή καγιέν που ανέφεραν κάποιοι φίλοι παραπάνω αλλά με την πολύ καλή έννοια. Με το st-line σιγουρα δεν θα περνάς απαρατήρητος. Επίσης πολύ ωραία φώτα μπρος-πισω.
-
Εσωτερικό ευχάριστο αν και συντηρητικό (αν το συγκρίνουμε με τους γάλλους). Λειτουργικό μεν με όλα στη θέση τους αλλά χωρίς το 'wow factor' που λενε. Τα υλικά στο πάνω μέρος που άγγιζες εμένα μου φάνηκαν ποιοτικά και όπου άγγιζες ήταν μαλακές επιφάνειες. επενδύσεις με ύφασμα στην τιτανιουμ, με ψευτοδέρμα στην st-line. Στα χαμηλά μέρη τώρα τα πλαστικά ήταν πολύ μέτρια ως κακά ως προς της αφή και την άισθηση ποιότητας. Μέτρια επίσης και η κεντρική κονσόλα με το μοχλό ταχυτήτων, τους διακόπτες, τις υποτυπώδεις ποτηροθήκες και το μικρό υποβραχιόνιο. Από τη μέση και πάνω όλα μοιάζουν πολύ πιο ποιοτικά, ειδικα στην st-line με τις ραφές τις μαύρες επενδύσεις και τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες.
-
Θέση οδήγησης. Καθαρά οδηγοκεντρική. Ωραία καθίσματα, τελεια θέση οδήγησης, άπλετος χώρος για τους μπροστινούς για πόδια και την πλάτη. Το τιμόνι εκεί που το θες όπως το θες. Στα άλλα crossover μπαίνεις και λες ...'ωπα ..εδώ χαλαρά, μουσικούλα, ηρεμία και άνετο ταξίδι'. Εδώ μπαίνεις και λες 'ώπα...τώρα θα οδηγήσω'....αλλά είπαμε δεν είναι το τυπικό crossover.
Για τους πίσω αν ο οδηγός είναι πάνω από 1.80 υπάρχει θέμα. Δεν είναι στενά, αλλά δεν είναι ευρύχωρα. Το βιντεάκι με τον Τομας από το Autogefühl επιβεβαιώνεται 100%.
-
Χώρος αποσκευών. Συγγνώμη αλλά εγώ το megabox δεν το βρήκα τόσο εντυπωσιακό. Με την έννοια ότι πλεον έχεις μια μεγάλη 'τρύπα' στο πορτπαγκαζ την οποία θα ψάχνεις σε στυλ σπαζοκεφαλιάς κάθε φορά για το πως θα την αξιοποιησεις. Το πάνω μερος πάντως αν βάλεις το πάτωμα στην ανώτερη θέση μοιάζει χαμηλό. Με μια βαλίτσα και μια τσάντα δηλαδή από πάνω έχεις φτάσει στα προσκέφαλα. Πολύ έξυπνο (για μένα τουλάχιστον) αυτό που έχουν φτιάξει με την εταζέρα να μαζεύει και να διπλώνει με το άνοιγμα-κλείσιμο της πίσω πόρτας. Απόδειξη ότι για όλα τα πρακτικά προβλήματα της καθημερινότητας υπάρχουν λύσεις αν κάποιος καθίσει να τις σκεφτεί.
-
Οθόνες. Όμορφη του οδηγού, πρακτική και με τις λεπτομερείες που θες. Προσωπικό μου 'κομπλεξ' είναι να θέλω να βλέπω τα κλασικά όργανα ταχύμετρο/στροφόμετρο ακόμα και αν η οθόνη είναι ψηφιακή οπότε εδώ με καλύπτει πλήρως.
η οθόνη του infotainment θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη και λιγότερο αδιάφορη σχεδιαστικά και εργονομικά. Μοιάζει σαν να μην έδωσαν καμία σημασία, απλά βρήκαν ένα τάμπλετ 7'' και το βίδωσαν στο ταμπλό για να βγάλουν την υποχρέωση. Τα γραφικά του πάντως (ανάλυση, αντίθεση, φωτεινότητα) πολύ καλά.
Συμπερασματικά, και αν θέλουμε να το συγκρίνουμε (για την εμφάνιση/εξοπλισμό και μόνο) με τον άμεσο (ισως και μοναδικό) ανταγωνιστή του αυτή τη στιγμή το 2008 θα λέγαμε ότι είναι το ίδiο καλά αλλά εντελώς διαφορετικά. Πιο σπορ, πιο οδηγοκεντρικό, πιο δυναμικό το Puma, μικρότερο σε μήκος (που στην Αθήνα γνωρίζουμε ότι κάθε πόντος λιγότερος μετράει) αλλά και μικρότεροι οι χώροι για τους πίσω, 1-2 κλικ πιο κάτω η ποιότητα και η σχεδίαση του εσωτερικού, με μικρή έλλειψη φαντασίας αλλά και 'τουμπανο' σε εξοπλισμό. Ειδικά στην st-line έχεις σαν στανταρ συστήματα όπως το ACC και το blind spot που στο 2008 δεν μπορεί να τα βάλεις ουτε σαν εξτρα παρά μόνο στις >30.000 ευρώ εκδόσεις.
Και τέλος η τιμή. Στην τιμή που αγοράζεις το allure 130 βενζινης ή 100 πετρέλαιο αγοράζεις το st-line που έχει τον εξοπλισμό και την ιπποδύναμη του 2008 GT. Αν όπως λένε κιόλας καταργήσουν εντελώς τα τέλη ταξινόμησης και για τα υβριδικά (μετά τα ηλεκτρικά) τότε όλο αυτό θα είναι στα 24300 (χωρίς τα όποια προωθητικα). Μεγάλο και ευχάριστο δίλλημα.
Εγώ δηλαδή που ήμουν έτοιμος να κλείσω το 2008 πετρέλαιο τον ιανουάριο τώρα μάλλον λέω καλώς έκανα και περίμενα από τη στιγμή που δεν έχω άμεση ανάγκη.
Για το τέλος μια ερώτηση για όσους γνωρίζουν από προσωπική εμπειρία χρήσης τον ecoboost 1.0 σε σχέση με την κατανάλωση. Επειδή για εμένα (που αγοράζω με χρηματοδότηση) το μηνιαίο κόστος χρήσης έχει τη μεγαλύτερη σημασία είμαι σκεπτικός σε ότι έχει να κάνει με τους χιλιάριδες βενζίνης. Στην προαστιακή χρήση που κάνω καθημερινά από/προς τη δουλειά όπου κινούμαι κυρίως στον κηφισό ξέρω ότι με τα 70-80 χιλιόμετρα η κατανάλωση μπορεί να κρατηθεί κάπως χαμηλά. Πάνω όμως από τα μισά από τα 13-14000 χιλιόμετρα που κάνω κατ 'ετος είναι σε ταξίδια. Στην εθνική με 120-130χιλ/ωρα ή στο επαρχιακό δίκτυο θα βλέπω προς το 6.5 ή προς το 10;
-
-
Από εμένα έχει φάει άκυρο εδώ και πολύ καιρό. Δεν βρίσκω κάτι το ιδιαίτερο σε αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα και ας έχουν και λογότυπο Cayenne. Και στο δρόμο να το δω απλά θα το κοιτάξω. Όπως κοίταξα το νέο 208 και αδιαφόρησα εντελώς.
To neo 208 στατικα δεν μου αρεσε (ισως γιατι ηταν ακριβο) αλλα στο δρομο οταν το βλεπω μου αρεσει πολυ (ειδικα απο πισω). Θυμιζει λιγο το σχεδιο του 205 απο τα 1980ς.
Το νεο Πουμα ειναι και αυτο ομορφο αμαξι.
-
Για το τέλος μια ερώτηση για όσους γνωρίζουν από προσωπική εμπειρία χρήσης τον ecoboost 1.0 σε σχέση με την κατανάλωση. Επειδή για εμένα (που αγοράζω με χρηματοδότηση) το μηνιαίο κόστος χρήσης έχει τη μεγαλύτερη σημασία είμαι σκεπτικός σε ότι έχει να κάνει με τους χιλιάριδες βενζίνης. Στην προαστιακή χρήση που κάνω καθημερινά από/προς τη δουλειά όπου κινούμαι κυρίως στον κηφισό ξέρω ότι με τα 70-80 χιλιόμετρα η κατανάλωση μπορεί να κρατηθεί κάπως χαμηλά. Πάνω όμως από τα μισά από τα 13-14000 χιλιόμετρα που κάνω κατ 'ετος είναι σε ταξίδια. Στην εθνική με 120-130χιλ/ωρα ή στο επαρχιακό δίκτυο θα βλέπω προς το 6.5 ή προς το 10;
Fiesta 1.0 Ecoboost 125ps με ACC στα 120 χλμ/ωρα γραφει περιπου 6 λτ στα 100χλμ.. ισως και λιγοτερο.. Θεωρω οτι το Puma θα ειναι εκει που το λες.. στα 6,5...
-
Για το τέλος μια ερώτηση για όσους γνωρίζουν από προσωπική εμπειρία χρήσης τον ecoboost 1.0 σε σχέση με την κατανάλωση. Επειδή για εμένα (που αγοράζω με χρηματοδότηση) το μηνιαίο κόστος χρήσης έχει τη μεγαλύτερη σημασία είμαι σκεπτικός σε ότι έχει να κάνει με τους χιλιάριδες βενζίνης. Στην προαστιακή χρήση που κάνω καθημερινά από/προς τη δουλειά όπου κινούμαι κυρίως στον κηφισό ξέρω ότι με τα 70-80 χιλιόμετρα η κατανάλωση μπορεί να κρατηθεί κάπως χαμηλά. Πάνω όμως από τα μισά από τα 13-14000 χιλιόμετρα που κάνω κατ 'ετος είναι σε ταξίδια. Στην εθνική με 120-130χιλ/ωρα ή στο επαρχιακό δίκτυο θα βλέπω προς το 6.5 ή προς το 10;
Στους επαρχιακους δρομους πρεπει να βλεπεις πολυ χαμηλα νουμερα κατω απο 6 σιγουρα γιατι οι ταχυτητες ειναι χαμηλες (60-90 χμω συνηθως). Αν βλεπεις 6.5 τοτε καιει πολλα.
Στην Εθνικη με 120-130 χμω τα νουμερα δεν εχουν σχεση με τον κινητηρα (αν μιλαμε για 3-4 κυλινδρους μονο αλλα με την αεροδυναμικη του αμαξιου λογω αντιστασης απο αερα) και ποσο μακρια ειναι η 6η ταχυτητα (και κατα δευτερο λογο αν εχεις ανηφορες/κατηφορες). Αν εχεις σχετικα κοντη 6η μπορει να βλεπεις και 7.5+, αν εχεις μακρια 6η θα εισαι στο 6.5-6.7 λογικα. Τουλαχιστον ετσι ειναι στο δικο μου που λογικα ειναι βαρυτερο απο το Πουμα. ΑΥτα τα νουμερα ειναι με τον οδηγο μονο και κλιματισμο στο 50% της διαδρομης πρπ και τα πιανω ανετα με 1.5 τουρμπο βενζινη.
-
Μπήκα στο Πούμα . Μικρό αμάξι μέσα . ιδιαίτερα στο πλάτος . Το εσωτερικό με μαλακά πλαστικά αλλά μου θύμισε έντονα στόνικ.
Απ ΄έξω στο κόκκινο χρώμα φαίνεται ιδιαίτερο , έως και ωραίο .
-
Πίσω δεν κάθεται ούτε γκόμενα 45 κιλά βρέγμενη...
Σήμερα το είδα και εγώ μαζί με το Focus στο κλείσιμο του tour αντιπροσωπειών με την φίλη που βοηθάω. Αυτή η πλαστική γούρνα που έχει στον χώρο των αποσκευών έχει κάποια συγκεκριμένη χρήση; Όχι γιατί ρώτησα έναν υπεύθυνο της αντιπροσωπείας και δεν πήρα απάντηση με σαφήνεια. 'Ότι θες την κάνεις' μου είπε και μετά κάτι για ένα γνωστό brand ταξιδιωτικών τσαντών ότι έχει βγάλει ειδική τσάντα για αυτόν τον χώρο του Puma. Και αν πάθω λάστιχο; Να βάλω ένα ροδακι από την βαλίτσα; Ούτε καν Κιτ επισκευής. Συγνώμη αλλά δεν μου άρεσε καθόλου αυτό.
Πάντως κρίμα για τους χώρους του. Είναι πολύ όμορφο εξωτερικά. Θα συμφωνήσω με τον φίλο το κόκκινο του πάει ανέλπιστα πολύ. Επειδή σήμερα το πήρα και td αν θες τέτοιο σουλουπι γιατί να μην πας στο Juke δηλαδή; Πολύ πιο πρακτικό και αρκετά πιο ευρύχωρο εσωτερικό. Όχι τόσο όμορφο εξωτερικά βέβαια. Τεσπά γούστα είναι αυτά, τι να πω...
-
Το αμάξι είναι ιδανικό για νέο 20χρονο ύψους μέχρι 1,80 , που θα βάζει μέσα γκομενάκι λεπτό και μέχρι εκεί , άντε και τίποτα φίλους .
Είναι μπάνικο , σπορτίβικο , ίσως και στριφτερό , αλλά σε καμία περίπτωση ΣΟΥΒ που έχουν προτεραιότητα τους χώρους και απευθύνονται σε οικογένειες , είτε σε άτομα που δεν θέλουν να πάρουν χάτς της επόμενης κατηγορίας για λόγους μήκους .
-
Πήγα είδα χθες puma 2008 juke.Το puma πανέμορφο όχι τόσο στενό που λέτε 1.80 100κιλα στενότερο μεν από τα άλλα 2 μπήκα μετά και στο focus active και εκεί κατάλαβα για την άνεση που λέτε τόσο καιρό σχεδόν σταυροποδι πίσω, στο θέμα μας τώρα με χάλασε αυτή η τρύπα πίσω που αν του βάλεις βρύση είναι σαν νεροχύτη σε εστιατοριοεστιατόριο. Το juke καλό αλλά με χαλάει που έχει ταμπουρά πισωπίσω. 2008 πανάκριβο και όπως έχω πει μου θυμιζει οτομποτ.
-
Πήγα είδα χθες puma 2008 juke.Το puma πανέμορφο όχι τόσο στενό που λέτε 1.80 100κιλα στενότερο μεν από τα άλλα 2 μπήκα μετά και στο focus active και εκεί κατάλαβα για την άνεση που λέτε τόσο καιρό σχεδόν σταυροποδι πίσω, στο θέμα μας τώρα με χάλασε αυτή η τρύπα πίσω που αν του βάλεις βρύση είναι σαν νεροχύτη σε εστιατοριοεστιατόριο. Το juke καλό αλλά με χαλάει που έχει ταμπουρά πισωπίσω. 2008 πανάκριβο και όπως έχω πει μου θυμιζει οτομποτ.
Το 2008 ξεκιναει κατω απο το Puma με υπερπληρη βασικο εξοπλισμο, κ η Allure ειναι στα ιδια επιπεδα τιμης.
Το Οτομποτ το παιρνω σαν κομπλιμέντο!
-
Κοίτα ψάχνω για πετρέλαιο λόγω 24000χλμ24000χλμ το χρόνο οπότε συγκρίνω πετρέλαιο με mild hybrid τελείως άτοπο το ξέρω όταν έρθει diesel το puma τότε θα χω ολοκληρωμένη άποψη. Το οτομποτ αυτό θέλω να πω είναι τόσο όμορφο που αυτό σου θυμιζει
-
Το 2008 ξεκιναει κατω απο το Puma με υπερπληρη βασικο εξοπλισμο, κ η Allure ειναι στα ιδια επιπεδα τιμης.
Το Οτομποτ το παιρνω σαν κομπλιμέντο!
Συγγνώμη,αλλά ο υπερπλήρης βασικός εξοπλισμός είναι η Active (που δεν έχει και το ψηφιακό καντράν που αξίζει όντως στο 2008) 100hp βενζίνη; Κι ο.κ,. έχει 196 ευρώ φθηνότερα από το 1.0 125hp Titanium 20.097 που για μ΄ένα είναι καλύτερα εξοπλισμένο από το active του 2008 (25hp παραπάνω + 5 modes grip control)
Η allure είναι όντως καλοεξοπλισμένη,αλλά πάλι με τους λιγότερους ίππους και χωρίς το gripcontrol, 21.900 δηλ. 1800 ευρώ επιπλέον από Puma.
Έχει το 2008 αρκετά χαρίσματα και καλύτερους χώρους (είναι και 11εκ. μεγαλύτερο στο μήκος),αλλά όπως και να το κάνουμε,καλώς ή κακώς, είναι οι τιμές του κάπως τσιμπημένες.
-
Dublin wrote:
Το 2008 ξεκιναει κατω απο το Puma με υπερπληρη βασικο εξοπλισμο, κ η Allure ειναι στα ιδια επιπεδα τιμης.
Το Οτομποτ το παιρνω σαν κομπλιμέντο!
Συγγνώμη,αλλά ο υπερπλήρης βασικός εξοπλισμός είναι η Active (που δεν έχει και το ψηφιακό καντράν που αξίζει όντως στο 2008) 100hp βενζίνη; Κι ο.κ,. έχει 196 ευρώ φθηνότερα από το 1.0 125hp Titanium 20.097 που για μ΄ένα είναι καλύτερα εξοπλισμένο από το active του 2008 (25hp παραπάνω + 5 modes grip control)
Η allure είναι όντως καλοεξοπλισμένη,αλλά πάλι με τους λιγότερους ίππους και χωρίς το gripcontrol, 21.900 δηλ. 1800 ευρώ επιπλέον από Puma.
Έχει το 2008 αρκετά χαρίσματα και καλύτερους χώρους (είναι και 11εκ. μεγαλύτερο στο μήκος),αλλά όπως και να το κάνουμε,καλώς ή κακώς, είναι οι τιμές του κάπως τσιμπημένες.
Αμα κατσεις κ τα βαλεις κατω, προσθεσεις κ χρωμα κ εξοδα θα δεις πως πραγματικα ειναι οι τιμες. Οπως επισης κ ο πληρης εξοπλισμος, ποιότητα υλικων καμπινας, μέγεθος κ χωρους κλπ.
Η αρχικη τιμη που πηρε φιλος παραπανω, με το ψηφιακο κοντερ, ηταν κοντα στο 21500, τοτε εβγαινε ιδια τιμη με την Allure του 2008 (ειχε κ 500€ εκπτωση κ μολις 200€ εξοδα+τελη). Τωρα δεν ξερω τι γίνεται.
Οπως βλεπεις κ στα review, το 2008 προτείνεται για μια σύγχρονη δυτικη οικογένεια, το Puma, οχι κ τοσο.
-
panormus772 wrote:
Dublin wrote:
Το 2008 ξεκιναει κατω απο το Puma με υπερπληρη βασικο εξοπλισμο, κ η Allure ειναι στα ιδια επιπεδα τιμης.
Το Οτομποτ το παιρνω σαν κομπλιμέντο!
Συγγνώμη,αλλά ο υπερπλήρης βασικός εξοπλισμός είναι η Active (που δεν έχει και το ψηφιακό καντράν που αξίζει όντως στο 2008) 100hp βενζίνη; Κι ο.κ,. έχει 196 ευρώ φθηνότερα από το 1.0 125hp Titanium 20.097 που για μ΄ένα είναι καλύτερα εξοπλισμένο από το active του 2008 (25hp παραπάνω + 5 modes grip control)
Η allure είναι όντως καλοεξοπλισμένη,αλλά πάλι με τους λιγότερους ίππους και χωρίς το gripcontrol, 21.900 δηλ. 1800 ευρώ επιπλέον από Puma.
Έχει το 2008 αρκετά χαρίσματα και καλύτερους χώρους (είναι και 11εκ. μεγαλύτερο στο μήκος),αλλά όπως και να το κάνουμε,καλώς ή κακώς, είναι οι τιμές του κάπως τσιμπημένες.
Αμα κατσεις κ τα βαλεις κατω, προσθεσεις κ χρωμα κ εξοδα θα δεις πως πραγματικα ειναι οι τιμες. Οπως επισης κ ο πληρης εξοπλισμος, ποιότητα υλικων καμπινας, μέγεθος κ χωρους κλπ.
Η αρχικη τιμη που πηρε φιλος παραπανω, με το ψηφιακο κοντερ, ηταν κοντα στο 21500, τοτε εβγαινε ιδια τιμη με την Allure του 2008 (ειχε κ 500€ εκπτωση κ μολις 200€ εξοδα+τελη). Τωρα δεν ξερω τι γίνεται.
Κάποιος θεωρεί εξοπλισμό τα +25άλογα, δηλ. τις καλύτερες επιδόσεις, το grip control -που στο 2008 θα το χρεώνουν απ'όσο ξέρω +500 ευρώ-, τα καθίσματα με μασάζ κι άλλος αυτά που λες για το 2008 (αν κι η ποιότητα κι οι χώροι δεν θεωρούνται εξοπλισμός με την στενή έννοια του όρου,είναι χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που σίγουρα βέβαια είναι ένα + στη συνολική εικόνα).
Επίσης στα 21.500 το Puma μαζί με το ψηφιακό καντράν είναι και το χρώμα και τα FullLed (που μόνο στην GT-line του 2008 τα έχεις).
-
alex mix wrote:
Πήγα είδα χθες puma 2008 juke.Το puma πανέμορφο όχι τόσο στενό που λέτε 1.80 100κιλα στενότερο μεν από τα άλλα 2 μπήκα μετά και στο focus active και εκεί κατάλαβα για την άνεση που λέτε τόσο καιρό σχεδόν σταυροποδι πίσω, στο θέμα μας τώρα με χάλασε αυτή η τρύπα πίσω που αν του βάλεις βρύση είναι σαν νεροχύτη σε εστιατοριοεστιατόριο. Το juke καλό αλλά με χαλάει που έχει ταμπουρά πισωπίσω. 2008 πανάκριβο και όπως έχω πει μου θυμιζει οτομποτ.
Το 2008 ξεκιναει κατω απο το Puma με υπερπληρη βασικο εξοπλισμο, κ η Allure ειναι στα ιδια επιπεδα τιμης.
Το Οτομποτ το παιρνω σαν κομπλιμέντο!
Επειδη γουσταρεις το 2008 δεν ειναι αναγκη να φορας παρωπιδες και να συγκρινεις την εκδοση των 125 ιππων του πουμα με αυτην των 100 του 2008 αντι για αυτην με τους 130, για να βγαλεις το 2008 οχι μονο καλυτερο αλλα και φθηνοτερο.
-
Για το Puma.
'The puncture repair kit has been moved out of the boot to a storage space under the front passenger seat, to avoid ...'
Οσο για τις πολλες επιλογες που υπαρχουν και εν συνεχεια των παρωπιδων που φοραμε, τελικα ο καθενας επιλέγει με τις αναγκες του κ τα χρηματα που προτιθεται να δωσει.
Το πορτοφόλι μας κινει την αγορα κ δινει τις τελικες απαντησεις.
Ford Puma 2019