Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά Νέου αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά Νέου αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 2 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    122
    1179
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • storm
      storm last edited by

      Θεωρώ απαραίτητο το test drive με τούρμπο κινητήρα. Μπορεί να 'βάζει' φωτιές στο δρόμο το τούρμπο, αλλά έχουν και θεματάκια.

      Εγώ δεν θα έλεγα όχι σε ατμοσφαιρικό, ειδικά αν είχα ως κριτήριο το κόστος αγοράς και τον πλούσιο εξοπλισμό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • N
        nutsis last edited by

        1300 κιλά ειναι πάρα πολλά για να τα κουμαντάρουν 100 ίπποι, πάρα πολλά. Με 2 επιβαίνοντες μιλάμε για 1,5 τόνο σχεδόν, για 4 άτομα και παραμπάτσαλα, θα ειναι χτίκιασμα. Το 120άρι ειναι μονόδρομος, μην πώ και οριακό.

        Αν μιλάμε για όχημα πόλης, είναι μεγάλο, βαρύ, και πίνει. Ωραιότατο όχημα πάντως αν σε κάποιον οπως εμένα του ειναι αδιάφορα αυτα τα τρία.

        Να το χαρείς.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • alexandros-s
          alexandros-s last edited by

          Γενικά, πάνω σε όλα όσα ειπώθηκαν, το συμπέρασμα είναι ότι οι τούρμπο δεν έχουν βγάλει μέχρι στιγμής προβλήματα. Όσο κι αν έψαξα το θέμα της αξιοπιστίας, δε βρήκα κανένα παράπονο - πέραν των αναμενόμενων βλαβών που μπορεί να έχει οποιοδήποτε εξάρτημα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • H
            harisma23 @storm last edited by

            Θεωρώ απαραίτητο το test drive με τούρμπο κινητήρα. Μπορεί να 'βάζει' φωτιές στο δρόμο το τούρμπο, αλλά έχουν και θεματάκια.

            Φωτιές στο δρόμο δεν βάζει ο συγκεκριμένος κινητήρας στο συγκεκριμένο αμάξωμα. Είναι απλώς αυτό που χρειάζεται ώστε να κινείται αξιοπρεπώς για σύγχρονο αυτοκίνητο.

            Και ποια είναι αυτά τα θεματάκια;

            Το ρωτάω γιατί βλέπεις έναν άνθρωπο που τον έχουν φοβίσει οι γνωστοί του 'γνώστες' και του δίνεις κι εσύ μια 'σπρωξιά' για να πέσει στα ψυχοφάρμακα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 9
            • storm
              storm last edited by

              Δεν αναφέρομαι σε προβλήματα. Αναφέρομαι σε θέματα που αφορούν τον θόρυβο (εντός ή εκτός αυτοκινήτου), την αίσθηση στο γκάζι, στην αντίδραση στο start/stop, στους κραδασμούς, στο κροτάλισμα στο ρελαντί, στις περίεργες αντιδράσεις της μηχανής όταν είναι κρύα.

              Ανάλογα το τούρμπο, μπορεί να έχει τέτοια θέματα και πιθανά κάποιος να αναζητά κάποιο ποιο πολιτισμένο και ήρεμο μηχανικό σύνολο.

              Π.χ. αν συγκρίνω το τούρμπο Skoda TSi 1.0 που είχα, με το τούρμπο Puretech της Citroen οι διαφορές είναι εμφανέστατες.

              Δεν ξέρω το Κορεάτικο τούρμπο, σίγουρα όμως στα τυφλά δεν θα το αγόραζα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • T
                totalnoob @storm last edited by

                Δεν αναφέρομαι σε προβλήματα. Αναφέρομαι σε θέματα που αφορούν τον θόρυβο (εντός ή εκτός αυτοκινήτου), την αίσθηση στο γκάζι, στην αντίδραση στο start/stop, στους κραδασμούς, στο κροτάλισμα στο ρελαντί, στις περίεργες αντιδράσεις της μηχανής όταν είναι κρύα.

                Ειδικά για το κροτάλισμα σε ρελάντι και τον θόρυβο εντός αυτοκινήτου (για εκτός και σε πορεία δεν ξέρω) για μένα είναι ένας μύθος. Μια χαρά ακούγεται, με το καπό κλειστό τουλάχιστον. Συγκεκριμένα αφορά τον TSI του γνωστού group.

                opel crossland x puretech 1.2 130 ps exclusive 2020

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • storm
                  storm last edited by

                  Για μένα πάντως μύθος δεν είναι αφού το Fabia ήταν TSi.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • alexandros-s
                    alexandros-s @nutsis last edited by

                    1300 κιλά ειναι πάρα πολλά για να τα κουμαντάρουν 100 ίπποι, πάρα πολλά. Με 2 επιβαίνοντες μιλάμε για 1,5 τόνο σχεδόν, για 4 άτομα και παραμπάτσαλα, θα ειναι χτίκιασμα. Το 120άρι ειναι μονόδρομος, μην πώ και οριακό

                    Δεν ισχύει αυτό. Ανεβαίνω καθημερινά πολλές απότομες ανηφόρες και δε νιώθω ότι ο κινητήρας ζορίζεται. Εγώ απλά μίλησα για επιτάχυνση και σβελτάδα.

                    Κατά τ' άλλα όποτε θέλησα δύναμη την είχα και μάλιστα από τις χαμηλές στροφές. Από τις 1500 στροφές τραβάει χωρίς να λαχανιάζει. Κι όσο οι στροφές ανεβαίνουν, τόσο δυναμώνει.

                    Γενικά, είναι καλή αγορά και ο 1400αρης. Απλώς ο 1000αρης είναι καλύτερος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • H
                      harisma23 @storm last edited by

                      Δεν αναφέρομαι σε προβλήματα. Αναφέρομαι σε θέματα που αφορούν τον θόρυβο (εντός ή εκτός αυτοκινήτου), την αίσθηση στο γκάζι, στην αντίδραση στο start/stop, στους κραδασμούς, στο κροτάλισμα στο ρελαντί, στις περίεργες αντιδράσεις της μηχανής όταν είναι κρύα.

                      Ανάλογα το τούρμπο, μπορεί να έχει τέτοια θέματα και πιθανά κάποιος να αναζητά κάποιο ποιο πολιτισμένο και ήρεμο μηχανικό σύνολο.

                      Όλα αυτά τα πιθανά θέματα που αναφέρεις δεν σχετίζονται με τον υπερσυμπιεστή, αλλά μπορεί να είναι χαρακτηριστικά λειτουργίας οποιουδήποτε κινητήρα υπερτροφοδοτούμενου ή μη.

                      Επίσης το να μην έχει turbo ένας κινητήρας δεν τον κάνει κατ' ανάγκη πιο πολιτισμένο ή ήρεμο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Αυτά που αναφέρθηκαν πάντως δεν είναι χαρακτηριστικά των στροβυλοσυμπιεστών (τούρμπο), αλλά των συγκεκριμένων κινητήρων. Το ίδιο αζύγιστο θα είναι ένα τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό, με τον ίδιο κινητήρα με τούρμπο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • storm
                          storm @harisma23 last edited by

                          Storm wrote:

                          Δεν αναφέρομαι σε προβλήματα. Αναφέρομαι σε θέματα που αφορούν τον θόρυβο (εντός ή εκτός αυτοκινήτου), την αίσθηση στο γκάζι, στην αντίδραση στο start/stop, στους κραδασμούς, στο κροτάλισμα στο ρελαντί, στις περίεργες αντιδράσεις της μηχανής όταν είναι κρύα.

                          Ανάλογα το τούρμπο, μπορεί να έχει τέτοια θέματα και πιθανά κάποιος να αναζητά κάποιο ποιο πολιτισμένο και ήρεμο μηχανικό σύνολο.

                          Όλα αυτά τα πιθανά θέματα που αναφέρεις δεν σχετίζονται με τον υπερσυμπιεστή, αλλά μπορεί να είναι χαρακτηριστικά λειτουργίας οποιουδήποτε κινητήρα υπερτροφοδοτούμενου ή μη.

                          Επίσης το να μην έχει turbo ένας κινητήρας δεν τον κάνει κατ' ανάγκη πιο πολιτισμένο ή ήρεμο.

                          Που σημαίνει τι; Ότι αυτά που αναφέρω δεν τα παρουσιάζει ο τούρμπο κινητήρας της Hyundai; Και μπορεί να τα παρουσιάζει ο ατμοσφαιρικός;

                          Εγώ δεν το γνωρίζω. Αν εσύ το γνωρίζεις Ok.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • B
                            barimagas last edited by

                            Ο άνθρωπος έκανε μια ερώτηση, και η συζήτησε γ@μηθηκε, ο καθένας μακρύ του και το κοντό του. Ο 1400 είναι ένας κινητήρας από το 2006 έδειξε την αξία του και την αξιοπιστία του, σήμερα όμως ένας 1000ρης turbo είναι καλύτερος, έχουν περάσει 14 χρόνια εξέλιξης από τότε, καινούργιο αυτοκίνητο αγοράζεις, καινούργιο μοτέρ θα βάλεις.

                            Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • L
                              lap last edited by

                              Ετσι ρε βαρυμαγκα βαλε ταξη εδω μεσα, πες μας τι να γραφουμε και πως να το γραφουμε.

                              Και εσυ θεματοθετη μην εχεις αλλες και επομενες αποριες δεν βλεπεις κουραζονται οι ανθρωποι, μη διαβαζεις τις αιτιολογησεις και τις αποψεις διαφορων ανθρωπων.

                              Τετραγωνα πραγματα.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • B
                                barimagas last edited by

                                Άντε ντε χαχα

                                Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • storm
                                  storm last edited by

                                  Πάντως το θέμα αφορούσε μόνο τους κινητήρες. Δεν νομίζω να ξέφυγε κάποιος από αυτό που ρώτησε ο θεματοθέτης.

                                  Φυσικά εγώ δεν είμαι βαμμένος οπαδός των τούρμπο κινητήρων και δεν το κρύβω αυτό. Ποτέ δεν ήμουν και ούτε πρόκειται να γίνω.

                                  α! τελικά εδώ μέσα υπάρχει κάτοχος του τούρμπο Κορεάτικου κινητήρα να γράψει δύο αράδες;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • H
                                    harisma23 @storm last edited by

                                    harisma23 wrote:

                                    Storm wrote:

                                    Δεν αναφέρομαι σε προβλήματα. Αναφέρομαι σε θέματα που αφορούν τον θόρυβο (εντός ή εκτός αυτοκινήτου), την αίσθηση στο γκάζι, στην αντίδραση στο start/stop, στους κραδασμούς, στο κροτάλισμα στο ρελαντί, στις περίεργες αντιδράσεις της μηχανής όταν είναι κρύα.

                                    Ανάλογα το τούρμπο, μπορεί να έχει τέτοια θέματα και πιθανά κάποιος να αναζητά κάποιο ποιο πολιτισμένο και ήρεμο μηχανικό σύνολο.

                                    Όλα αυτά τα πιθανά θέματα που αναφέρεις δεν σχετίζονται με τον υπερσυμπιεστή, αλλά μπορεί να είναι χαρακτηριστικά λειτουργίας οποιουδήποτε κινητήρα υπερτροφοδοτούμενου ή μη.

                                    Επίσης το να μην έχει turbo ένας κινητήρας δεν τον κάνει κατ' ανάγκη πιο πολιτισμένο ή ήρεμο.

                                    Που σημαίνει τι; Ότι αυτά που αναφέρω δεν τα παρουσιάζει ο τούρμπο κινητήρας της Hyundai; Και μπορεί να τα παρουσιάζει ο ατμοσφαιρικός;

                                    Εγώ δεν το γνωρίζω. Αν εσύ το γνωρίζεις Ok.

                                    Νομίζω ότι δεν κατάλαβες τι σου γράψαμε ο Δίας κι εγώ πιο πάνω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • storm
                                      storm last edited by

                                      Δεν τρέχει τίποτα. Θα διαβάζω το θέμα μπας και κάποιος γράψει την εμπειρία του από τον τούρμπο της Κορέας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • B
                                        bill971 last edited by

                                        Καλησπέρα!

                                        Το αυτοκίνητο αυτό θα ήταν & η δική μου επιλογή αν αγόραζα τώρα όχημα.

                                        Το δίλημα θα ήταν ντήζελ ή 1,0 τούρμπο βενζίνη.

                                        Το ντήζελ είναι περίπου 900,00Ε πιο ακριβό στην active & η κατανάλωση είναι γύρω στα 5,5 με 6,0 με σβέλτους

                                        -όχι τάπα ρυθμούς-.

                                        Σίγουρα θα κάνει απόσβεση της διαφοράς πολύ γρήγορα.

                                        Επίσης ένα μοτέρ βενζίνης τούρμπο, έχω ακούσει ότι αν το ζορίζεις -όχι σκίσημο απλά σβέλτη οδήγηση- τότε εκτοξεύεται η κατανάλωση σε αντίθεση με το ντήζελ που ανεβαίνει ελάχιστα.

                                        Φίλος έχει το αδερφό ceed ντήζελ -από εκεί είναι τα νούμερα κατανάλωσης- & μου έιπε χαρακτηριστικά ''είσαι καλά να πάρω βενζίνη να πηγαίνω συνέχεια πρατήριο;''

                                        Οπότε εγώ μάλλον προς αυτό θα έκλεινα & θα πρότεινα & στο φίλο να το εξετάσει σαν επιλογή.

                                        Στο αρχικό ερώτημα ψηφίζω 1,0 τούρμπο λόγω δύναμης κινητήρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • L
                                          los-tromos last edited by

                                          Καλησπέρα  κ από μένα. Ως κάτοχος  του kona 1.0 είμαι αρκετά ευχαριστημένος μέχρι στιγμής από τον κινητήρα. Αρπάζει  από  χαμηλά και στο ταξίδι με πλήρες φορτίο  ( 4μελης οικογένεια  με αποσκευές)  δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα.  Ο προηγούμενος κινητήρας μου ήταν ο vvti 1,4 97αλογα  Ο οποίος σε κάποια  σημεία  του ταξιδίου ζοριζοταν πολυ να κρατήσει τις στροφές . Σε σχέση λοιπόν με τον παλιό  ο TGI είναι πιο δυνατός , πιο οικονομικός,  αλλά και πιο θορυβώδης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            TGdi

                                            Tgi ειναι φυσικου αεριου της vw

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 2 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr