-
Θεωρώ απαραίτητο το test drive με τούρμπο κινητήρα. Μπορεί να 'βάζει' φωτιές στο δρόμο το τούρμπο, αλλά έχουν και θεματάκια.
Εγώ δεν θα έλεγα όχι σε ατμοσφαιρικό, ειδικά αν είχα ως κριτήριο το κόστος αγοράς και τον πλούσιο εξοπλισμό.
-
1300 κιλά ειναι πάρα πολλά για να τα κουμαντάρουν 100 ίπποι, πάρα πολλά. Με 2 επιβαίνοντες μιλάμε για 1,5 τόνο σχεδόν, για 4 άτομα και παραμπάτσαλα, θα ειναι χτίκιασμα. Το 120άρι ειναι μονόδρομος, μην πώ και οριακό.
Αν μιλάμε για όχημα πόλης, είναι μεγάλο, βαρύ, και πίνει. Ωραιότατο όχημα πάντως αν σε κάποιον οπως εμένα του ειναι αδιάφορα αυτα τα τρία.
Να το χαρείς.
-
Γενικά, πάνω σε όλα όσα ειπώθηκαν, το συμπέρασμα είναι ότι οι τούρμπο δεν έχουν βγάλει μέχρι στιγμής προβλήματα. Όσο κι αν έψαξα το θέμα της αξιοπιστίας, δε βρήκα κανένα παράπονο - πέραν των αναμενόμενων βλαβών που μπορεί να έχει οποιοδήποτε εξάρτημα.
-
Θεωρώ απαραίτητο το test drive με τούρμπο κινητήρα. Μπορεί να 'βάζει' φωτιές στο δρόμο το τούρμπο, αλλά έχουν και θεματάκια.
Φωτιές στο δρόμο δεν βάζει ο συγκεκριμένος κινητήρας στο συγκεκριμένο αμάξωμα. Είναι απλώς αυτό που χρειάζεται ώστε να κινείται αξιοπρεπώς για σύγχρονο αυτοκίνητο.
Και ποια είναι αυτά τα θεματάκια;
Το ρωτάω γιατί βλέπεις έναν άνθρωπο που τον έχουν φοβίσει οι γνωστοί του 'γνώστες' και του δίνεις κι εσύ μια 'σπρωξιά' για να πέσει στα ψυχοφάρμακα...
-
Δεν αναφέρομαι σε προβλήματα. Αναφέρομαι σε θέματα που αφορούν τον θόρυβο (εντός ή εκτός αυτοκινήτου), την αίσθηση στο γκάζι, στην αντίδραση στο start/stop, στους κραδασμούς, στο κροτάλισμα στο ρελαντί, στις περίεργες αντιδράσεις της μηχανής όταν είναι κρύα.
Ανάλογα το τούρμπο, μπορεί να έχει τέτοια θέματα και πιθανά κάποιος να αναζητά κάποιο ποιο πολιτισμένο και ήρεμο μηχανικό σύνολο.
Π.χ. αν συγκρίνω το τούρμπο Skoda TSi 1.0 που είχα, με το τούρμπο Puretech της Citroen οι διαφορές είναι εμφανέστατες.
Δεν ξέρω το Κορεάτικο τούρμπο, σίγουρα όμως στα τυφλά δεν θα το αγόραζα.
-
Δεν αναφέρομαι σε προβλήματα. Αναφέρομαι σε θέματα που αφορούν τον θόρυβο (εντός ή εκτός αυτοκινήτου), την αίσθηση στο γκάζι, στην αντίδραση στο start/stop, στους κραδασμούς, στο κροτάλισμα στο ρελαντί, στις περίεργες αντιδράσεις της μηχανής όταν είναι κρύα.
Ειδικά για το κροτάλισμα σε ρελάντι και τον θόρυβο εντός αυτοκινήτου (για εκτός και σε πορεία δεν ξέρω) για μένα είναι ένας μύθος. Μια χαρά ακούγεται, με το καπό κλειστό τουλάχιστον. Συγκεκριμένα αφορά τον TSI του γνωστού group.
-
Για μένα πάντως μύθος δεν είναι αφού το Fabia ήταν TSi.
-
1300 κιλά ειναι πάρα πολλά για να τα κουμαντάρουν 100 ίπποι, πάρα πολλά. Με 2 επιβαίνοντες μιλάμε για 1,5 τόνο σχεδόν, για 4 άτομα και παραμπάτσαλα, θα ειναι χτίκιασμα. Το 120άρι ειναι μονόδρομος, μην πώ και οριακό
Δεν ισχύει αυτό. Ανεβαίνω καθημερινά πολλές απότομες ανηφόρες και δε νιώθω ότι ο κινητήρας ζορίζεται. Εγώ απλά μίλησα για επιτάχυνση και σβελτάδα.
Κατά τ' άλλα όποτε θέλησα δύναμη την είχα και μάλιστα από τις χαμηλές στροφές. Από τις 1500 στροφές τραβάει χωρίς να λαχανιάζει. Κι όσο οι στροφές ανεβαίνουν, τόσο δυναμώνει.
Γενικά, είναι καλή αγορά και ο 1400αρης. Απλώς ο 1000αρης είναι καλύτερος.
-
Δεν αναφέρομαι σε προβλήματα. Αναφέρομαι σε θέματα που αφορούν τον θόρυβο (εντός ή εκτός αυτοκινήτου), την αίσθηση στο γκάζι, στην αντίδραση στο start/stop, στους κραδασμούς, στο κροτάλισμα στο ρελαντί, στις περίεργες αντιδράσεις της μηχανής όταν είναι κρύα.
Ανάλογα το τούρμπο, μπορεί να έχει τέτοια θέματα και πιθανά κάποιος να αναζητά κάποιο ποιο πολιτισμένο και ήρεμο μηχανικό σύνολο.
Όλα αυτά τα πιθανά θέματα που αναφέρεις δεν σχετίζονται με τον υπερσυμπιεστή, αλλά μπορεί να είναι χαρακτηριστικά λειτουργίας οποιουδήποτε κινητήρα υπερτροφοδοτούμενου ή μη.
Επίσης το να μην έχει turbo ένας κινητήρας δεν τον κάνει κατ' ανάγκη πιο πολιτισμένο ή ήρεμο.
-
Αυτά που αναφέρθηκαν πάντως δεν είναι χαρακτηριστικά των στροβυλοσυμπιεστών (τούρμπο), αλλά των συγκεκριμένων κινητήρων. Το ίδιο αζύγιστο θα είναι ένα τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό, με τον ίδιο κινητήρα με τούρμπο.
-
Storm wrote:
Δεν αναφέρομαι σε προβλήματα. Αναφέρομαι σε θέματα που αφορούν τον θόρυβο (εντός ή εκτός αυτοκινήτου), την αίσθηση στο γκάζι, στην αντίδραση στο start/stop, στους κραδασμούς, στο κροτάλισμα στο ρελαντί, στις περίεργες αντιδράσεις της μηχανής όταν είναι κρύα.
Ανάλογα το τούρμπο, μπορεί να έχει τέτοια θέματα και πιθανά κάποιος να αναζητά κάποιο ποιο πολιτισμένο και ήρεμο μηχανικό σύνολο.
Όλα αυτά τα πιθανά θέματα που αναφέρεις δεν σχετίζονται με τον υπερσυμπιεστή, αλλά μπορεί να είναι χαρακτηριστικά λειτουργίας οποιουδήποτε κινητήρα υπερτροφοδοτούμενου ή μη.
Επίσης το να μην έχει turbo ένας κινητήρας δεν τον κάνει κατ' ανάγκη πιο πολιτισμένο ή ήρεμο.
Που σημαίνει τι; Ότι αυτά που αναφέρω δεν τα παρουσιάζει ο τούρμπο κινητήρας της Hyundai; Και μπορεί να τα παρουσιάζει ο ατμοσφαιρικός;
Εγώ δεν το γνωρίζω. Αν εσύ το γνωρίζεις Ok.
-
Ο άνθρωπος έκανε μια ερώτηση, και η συζήτησε γ@μηθηκε, ο καθένας μακρύ του και το κοντό του. Ο 1400 είναι ένας κινητήρας από το 2006 έδειξε την αξία του και την αξιοπιστία του, σήμερα όμως ένας 1000ρης turbo είναι καλύτερος, έχουν περάσει 14 χρόνια εξέλιξης από τότε, καινούργιο αυτοκίνητο αγοράζεις, καινούργιο μοτέρ θα βάλεις.
-
Ετσι ρε βαρυμαγκα βαλε ταξη εδω μεσα, πες μας τι να γραφουμε και πως να το γραφουμε.
Και εσυ θεματοθετη μην εχεις αλλες και επομενες αποριες δεν βλεπεις κουραζονται οι ανθρωποι, μη διαβαζεις τις αιτιολογησεις και τις αποψεις διαφορων ανθρωπων.
Τετραγωνα πραγματα.
-
Άντε ντε χαχα
-
Πάντως το θέμα αφορούσε μόνο τους κινητήρες. Δεν νομίζω να ξέφυγε κάποιος από αυτό που ρώτησε ο θεματοθέτης.
Φυσικά εγώ δεν είμαι βαμμένος οπαδός των τούρμπο κινητήρων και δεν το κρύβω αυτό. Ποτέ δεν ήμουν και ούτε πρόκειται να γίνω.
α! τελικά εδώ μέσα υπάρχει κάτοχος του τούρμπο Κορεάτικου κινητήρα να γράψει δύο αράδες;
-
harisma23 wrote:
Storm wrote:
Δεν αναφέρομαι σε προβλήματα. Αναφέρομαι σε θέματα που αφορούν τον θόρυβο (εντός ή εκτός αυτοκινήτου), την αίσθηση στο γκάζι, στην αντίδραση στο start/stop, στους κραδασμούς, στο κροτάλισμα στο ρελαντί, στις περίεργες αντιδράσεις της μηχανής όταν είναι κρύα.
Ανάλογα το τούρμπο, μπορεί να έχει τέτοια θέματα και πιθανά κάποιος να αναζητά κάποιο ποιο πολιτισμένο και ήρεμο μηχανικό σύνολο.
Όλα αυτά τα πιθανά θέματα που αναφέρεις δεν σχετίζονται με τον υπερσυμπιεστή, αλλά μπορεί να είναι χαρακτηριστικά λειτουργίας οποιουδήποτε κινητήρα υπερτροφοδοτούμενου ή μη.
Επίσης το να μην έχει turbo ένας κινητήρας δεν τον κάνει κατ' ανάγκη πιο πολιτισμένο ή ήρεμο.
Που σημαίνει τι; Ότι αυτά που αναφέρω δεν τα παρουσιάζει ο τούρμπο κινητήρας της Hyundai; Και μπορεί να τα παρουσιάζει ο ατμοσφαιρικός;
Εγώ δεν το γνωρίζω. Αν εσύ το γνωρίζεις Ok.
Νομίζω ότι δεν κατάλαβες τι σου γράψαμε ο Δίας κι εγώ πιο πάνω...
-
Δεν τρέχει τίποτα. Θα διαβάζω το θέμα μπας και κάποιος γράψει την εμπειρία του από τον τούρμπο της Κορέας.
-
Καλησπέρα!
Το αυτοκίνητο αυτό θα ήταν & η δική μου επιλογή αν αγόραζα τώρα όχημα.
Το δίλημα θα ήταν ντήζελ ή 1,0 τούρμπο βενζίνη.
Το ντήζελ είναι περίπου 900,00Ε πιο ακριβό στην active & η κατανάλωση είναι γύρω στα 5,5 με 6,0 με σβέλτους
-όχι τάπα ρυθμούς-.
Σίγουρα θα κάνει απόσβεση της διαφοράς πολύ γρήγορα.
Επίσης ένα μοτέρ βενζίνης τούρμπο, έχω ακούσει ότι αν το ζορίζεις -όχι σκίσημο απλά σβέλτη οδήγηση- τότε εκτοξεύεται η κατανάλωση σε αντίθεση με το ντήζελ που ανεβαίνει ελάχιστα.
Φίλος έχει το αδερφό ceed ντήζελ -από εκεί είναι τα νούμερα κατανάλωσης- & μου έιπε χαρακτηριστικά ''είσαι καλά να πάρω βενζίνη να πηγαίνω συνέχεια πρατήριο;''
Οπότε εγώ μάλλον προς αυτό θα έκλεινα & θα πρότεινα & στο φίλο να το εξετάσει σαν επιλογή.
Στο αρχικό ερώτημα ψηφίζω 1,0 τούρμπο λόγω δύναμης κινητήρα.
-
Καλησπέρα κ από μένα. Ως κάτοχος του kona 1.0 είμαι αρκετά ευχαριστημένος μέχρι στιγμής από τον κινητήρα. Αρπάζει από χαμηλά και στο ταξίδι με πλήρες φορτίο ( 4μελης οικογένεια με αποσκευές) δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Ο προηγούμενος κινητήρας μου ήταν ο vvti 1,4 97αλογα Ο οποίος σε κάποια σημεία του ταξιδίου ζοριζοταν πολυ να κρατήσει τις στροφές . Σε σχέση λοιπόν με τον παλιό ο TGI είναι πιο δυνατός , πιο οικονομικός, αλλά και πιο θορυβώδης.
-
TGdi
Tgi ειναι φυσικου αεριου της vw
Αγορά Νέου αυτοκινήτου