Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά Νέου αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά Νέου αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    122
    1158
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnevagg last edited by

      Καλημέρα.
      Έχω καταλήξει σε sto ι30 hatchback για νέο αυτοκίνητο αλλά μου έχει δημιουργηθεί το έξης μεγάλο δίλημμα.

      1.400-100 άλογα ατμόσφαιρα ή 1000 -120 άλογα turbo. Το αμάξι καθημερινά θα κάνει 20 χιλ εντός - έκτος πόλης και αποδράσεις  τα σκ 150/200χιλ.
      Αν κάποιος έχει κάποιος από τα 2 θα εκτιμούσα πολύ την άποψη του .

      Σας Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johnevagg last edited by

        Καλημέρα.
        Έχω καταλήξει σε sto ι30 hatchback για νέο αυτοκίνητο αλλά μου έχει δημιουργηθεί το έξης μεγάλο δίλημμα.

        1.400-100 άλογα ατμόσφαιρα ή 1000 -120 άλογα turbo. Το αμάξι καθημερινά θα κάνει 20 χιλ εντός - έκτος πόλης και αποδράσεις  τα σκ 150/200χιλ.
        Αν κάποιος έχει κάποιος από τα 2 θα εκτιμούσα πολύ την άποψη του .

        Σας Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harisma23 last edited by

          Δεν έχω κανένα από τα δύο, αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει καν δίλημμα εφόσον το οικονομικό δεν είναι πρόβλημα. Το 1.0 με τα 120 άλογα είναι παρασάγγες καλύτερο από το παλαιότερης σχεδίασης και περιορισμένης απόδοσης 1.4 με τα 100 άλογα (και την ασθενική ροπή).

          1 Reply Last reply Reply Quote 13
          • alexandros-s
            alexandros-s last edited by

            Πήρα τον Οκτώβριο το i30 το 1400άρι. Έχοντας κάνει κάποια χιλιόμετρα, μπορώ να έχω γνώμη.
            Τελικά το μετάνιωσα που δεν έδωσα τα 1000 ευρώ περισσότερο που χρειαζόταν για να πάρω τον 1000άρη τον τούρμπο. Και οι αιτίες είναι οι εξής.

            1. Το 1400άρη έχει τέλη γύρω στα 250 ευρώ. Το 1000άρη νομίζω είναι 100ευρώ λιγότερα.
            2. Το 1400άρη καίει περισσότερη βενζίνη από το 1000άρη. Οδηγώ κυρίως εντός πόλης και είμαι γύρω στα 8λ/100χλμ. Είναι πολλά κι ας είναι μόνο εντός πόλης. Λένε μερικοί ότι η κατανάλωση θα μειωθεί πολύ όσο περνάνε τα χιλιόμετρα, αλλά αυτό περιμένω να το δω πρώτα.
            3. Το 1400άρη δεν είναι σβέλτο. Είναι αξιοπρεπές μεν, αλλά δεν είσαι βέβαιος ότι θα σου δώσει πάντα την επιθυμητή επιτάχυνση. (Σε θέματα τελικής ταχύτητας δεν υστερεί).

            Τα πλεονεκτήματα που έχει το 1400άρη είναι τα εξής:

            1. Θέλει πιο σπάνια συντήρηση.
            2. Είναι φθηνότερο.

            Υποθέτω ότι θα σκέφτεσαι τις δόσεις και πόσους μήνες περισσότερο θα έχεις τον πονοκέφαλό τους. Εγώ τουλάχιστον αυτό σκεφτόμουν. Τελικά θα προτιμούσα τον 1000άρη κι ας είχα αυτούς τους επιπλέον μήνες πονοκέφαλου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 12
            • J
              johnevagg @alexandros-s last edited by

              Πήρα τον Οκτώβριο το i30 το 1400άρι. Έχοντας κάνει κάποια χιλιόμετρα, μπορώ να έχω γνώμη.
              Τελικά το μετάνιωσα που δεν έδωσα τα 1000 ευρώ περισσότερο που χρειαζόταν για να πάρω τον 1000άρη τον τούρμπο. Και οι αιτίες είναι οι εξής.

              1. Το 1400άρη έχει τέλη γύρω στα 250 ευρώ. Το 1000άρη νομίζω είναι 100ευρώ λιγότερα.
              2. Το 1400άρη καίει περισσότερη βενζίνη από το 1000άρη. Οδηγώ κυρίως εντός πόλης και είμαι γύρω στα 8λ/100χλμ. Είναι πολλά κι ας είναι μόνο εντός πόλης. Λένε μερικοί ότι η κατανάλωση θα μειωθεί πολύ όσο περνάνε τα χιλιόμετρα, αλλά αυτό περιμένω να το δω πρώτα.
              3. Το 1400άρη δεν είναι σβέλτο. Είναι αξιοπρεπές μεν, αλλά δεν είσαι βέβαιος ότι θα σου δώσει πάντα την επιθυμητή επιτάχυνση. (Σε θέματα τελικής ταχύτητας δεν υστερεί).

              Τα πλεονεκτήματα που έχει το 1400άρη είναι τα εξής:

              1. Θέλει πιο σπάνια συντήρηση.
              2. Είναι φθηνότερο.

              Υποθέτω ότι θα σκέφτεσαι τις δόσεις και πόσους μήνες περισσότερο θα έχεις τον πονοκέφαλό τους. Εγώ τουλάχιστον αυτό σκεφτόμουν. Τελικά θα προτιμούσα τον 1000άρη κι ας είχα αυτούς τους επιπλέον μήνες πονοκέφαλου.

              Με απάντησες ακριβώς αυτά που εχω στο μυαλό μου οχι τοσο το χρηματικό .
              Ολοι λένε καλύτερα 1400 λόγο μη turbo και επίσης οτι είναι φουσκωμένες η κατανάλωση στα χαρτιά για να πουλάνε 1000 .
              Σε Ευχαριστώ πάρα πολύ βοήθησες

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • H
                harisma23 @johnevagg last edited by

                Με απάντησες ακριβώς αυτά που εχω στο μυαλό μου οχι τοσο το χρηματικό .
                Ολοι λένε καλύτερα 1400 λόγο μη turbo και επίσης οτι είναι φουσκωμένες η κατανάλωση στα χαρτιά για να πουλάνε 1000 .
                Σε Ευχαριστώ πάρα πολύ βοήθησες

                Ποιοι λένε καλύτερα το 1400 λόγω μη turbo; Οι άσχετοι;

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • P
                  panormus772 @johnevagg last edited by

                  Με απάντησες ακριβώς αυτά που εχω στο μυαλό μου οχι τοσο το χρηματικό .
                  Ολοι λένε καλύτερα 1400 λόγο μη turbo και επίσης οτι είναι φουσκωμένες η κατανάλωση στα χαρτιά για να πουλάνε 1000 .
                  Σε Ευχαριστώ πάρα πολύ βοήθησες

                  ​

                  Eγώ πάντως κατάλαβα ότι ο Αλέξανδρος συστήνει ως καλύτερο το 1000άρι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • S
                    sabas_thess last edited by

                    Ατμοσφαιρικό εν έτη 2020 φίλε; Μπα. Χίλιες φορές 1000αρι τουρμπακι. Καλορίζικο πάντως ότι και να διαλέξεις. Καλό vfm όχημα 😉

                    "I am what you made me", D.V.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 14
                    • alexandros-s
                      alexandros-s last edited by

                      Αναμφισβήτητα προτείνω το 1000άρι. Αυτοί οι επιπλέον 20 ίπποι είναι χρήσιμοι. Επειδή μάλιστα κάνεις κι αρκετά χιλιόμετρα, τους χρειάζεσαι ακόμα περισσότερο για να διευκολυνθεί το ταξίδι σου.

                      Θα σου πρότεινα ακόμα να πας στην πλούσια έκδοση γιατί έχει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδεσμων, εν αντιθέσει με τις υπόλοιπες που έχουν ημιάκαμπτο άξονα. Εγω σ' αυτό στάθηκα τυχερός γιατί όταν το αγόρασα η hyundai έδινε σε όλες τις εκδόσεις του hatchback ανάρτηση πολλαπλών συνδεσμων και με την style έκδοση το είχα.

                      Σε κάθε περίπτωση, με γεια το αυτοκίνητο. Πιστεύω ότι θα το αγαπήσεις γιατί είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση και φιλόξενο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                      • M
                        madhorse1976 last edited by

                        Είμαι κάτοχος kia ceed 1.4 109 hp του 2007. Το μοτέρ αυτό είναι δυνατό (για 1.4 ατμοσφαιρα) και τέρμα αξιόπιστο. Δεν έχει τις επιταχύνσεις των τούρμπο αλλά είναι αξιοπρεπέστατος. Για το δικό μου οδηγικό προφίλ είναι μια χαρά. Δεν ξέρω τα 1.4 100 hp του σήμερα πόσο υστερούν σε επιδόσεις σε σχέση με αυτό το μοτέρ.Θα σου πρότεινα να οδηγήσεις και τα 1.4 και τα 1.0 τούρμπο στα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν για να δεις μόνος σου αν η διαφορά στις επιδόσεις είναι σημαντική για το οδηγικό σου προφίλ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • alexandros-s
                          alexandros-s @madhorse1976 last edited by

                          Είμαι κάτοχος kia ceed 1.4 109 hp του 2007. Το μοτέρ αυτό είναι δυνατό (για 1.4 ατμοσφαιρα) και τέρμα αξιόπιστο. Δεν έχει τις επιταχύνσεις των τούρμπο αλλά είναι αξιοπρεπέστατος. Για το δικό μου οδηγικό προφίλ είναι μια χαρά. Δεν ξέρω τα 1.4 100 hp του σήμερα πόσο υστερούν σε επιδόσεις σε σχέση με αυτό το μοτέρ.Θα σου πρότεινα να οδηγήσεις και τα 1.4 και τα 1.0 τούρμπο στα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν για να δεις μόνος σου αν η διαφορά στις επιδόσεις είναι σημαντική για το οδηγικό σου προφίλ.

                          Το δικό σου, με τους 109 ίππους, είναι πιο κοντά στο τούρμπο απ' ότι το δικό μου. Και συν τοις άλλοις να υπολογίσουμε και την διαφορά στην ροπή, που αυτή κυρίως ευθύνεται για τις επιταχύνσεις. Λογικά ο johnevagg θα τις θέλει τις επιταχύνσεις αφού κάνει κάθε Σαββατοκύριακο εξορμήσεις όπως είπε.

                          Για την αξιοπιστία, είσαι καταλληλότερος να μιλήσεις, αφού εγώ ακόμη δε μπορώ να βγάλω συμπέρασμα. Είναι αλήθεια ότι όταν το αγόρασα, το είχα κατά νου και αυτό, ότι δηλαδή οι ατμοσφαιρικοί είναι πιο δοκιμασμένοι από τους τουρμπάτους, ότι οι τρεις κύλινδροι είναι λιγότερο αξιόπιστοι από τους 4 κλπ. Όμως όλα αυτά είναι σε θεωρητικό επίπεδο και δεν ξέρω κατά πόσο υφίστανται. Εξάλλου, ήδη οι 1000άρηδες οι τούρμπο έχουν δοκιμαστεί αρκετά χρόνια και δεν έχω ακούσει να βγάζουν προβλήματα.

                          Χαίρομαι πολύ όταν βλέπω kia ceed στον δρόμο. Οι δε κόρες μου, το κοιτάνε και λένε 'αυτό είναι το ξαδερφάκι του δικού μας!'.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • J
                            johnevagg @harisma23 last edited by

                            JohnEvagg wrote:

                            Με απάντησες ακριβώς αυτά που εχω στο μυαλό μου οχι τοσο το χρηματικό .
                            Ολοι λένε καλύτερα 1400 λόγο μη turbo και επίσης οτι είναι φουσκωμένες η κατανάλωση στα χαρτιά για να πουλάνε 1000 .
                            Σε Ευχαριστώ πάρα πολύ βοήθησες

                            Ποιοι λένε καλύτερα το 1400 λόγω μη turbo; Οι άσχετοι;

                            Όσοι ρώτησα μου έδωσαν την ιδια απάντηση 'επειδή το αυτοκίνητο ειναι μονιμα στουμπισμένο θα βγάλει προβλήματα στα 100.000'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • J
                              johnevagg @madhorse1976 last edited by

                              Είμαι κάτοχος kia ceed 1.4 109 hp του 2007. Το μοτέρ αυτό είναι δυνατό (για 1.4 ατμοσφαιρα) και τέρμα αξιόπιστο. Δεν έχει τις επιταχύνσεις των τούρμπο αλλά είναι αξιοπρεπέστατος. Για το δικό μου οδηγικό προφίλ είναι μια χαρά. Δεν ξέρω τα 1.4 100 hp του σήμερα πόσο υστερούν σε επιδόσεις σε σχέση με αυτό το μοτέρ.Θα σου πρότεινα να οδηγήσεις και τα 1.4 και τα 1.0 τούρμπο στα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν για να δεις μόνος σου αν η διαφορά στις επιδόσεις είναι σημαντική για το οδηγικό σου προφίλ.

                              καλημέρα το οδήγησα το 1400 τώρα μένει να οδηγισω και το 1000

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • T
                                totalnoob @johnevagg last edited by

                                Όσοι ρώτησα μου έδωσαν την ιδια απάντηση 'επειδή το αυτοκίνητο ειναι μονιμα στουμπισμένο θα βγάλει προβλήματα στα 100.000'

                                Φαντάζομαι έχουν δει πολλοί από αυτούς που ρώτησες σύγχρονους 1000ρηδες turbo με 100.000 χιλιόμετρα και με προβλήματα, οπότε σου απάντησαν με επιχειρήματα έτσι? Δε νομίζω πως μπορεί να απαντήσει κάποιος για το αν θα βγει αξιόπιστος ή όχι. Ίσως σε καμιά 5ετία να μπορούμε να βγάλουμε ένα συμπέρασμα. Άλλα αυτό το de facto 'θα βγάλει προβλήματα' είναι μάλλον δήλωση μέντιουμ.

                                opel crossland x puretech 1.2 130 ps exclusive 2020

                                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                • J
                                  johnevagg @totalnoob last edited by

                                  JohnEvagg wrote:

                                  Όσοι ρώτησα μου έδωσαν την ιδια απάντηση 'επειδή το αυτοκίνητο ειναι μονιμα στουμπισμένο θα βγάλει προβλήματα στα 100.000'

                                  Φαντάζομαι έχουν δει πολλοί από αυτούς που ρώτησες σύγχρονους 1000ρηδες turbo με 100.000 χιλιόμετρα και με προβλήματα, οπότε σου απάντησαν με επιχειρήματα έτσι? Δε νομίζω πως μπορεί να απαντήσει κάποιος για το αν θα βγει αξιόπιστος ή όχι. Ίσως σε καμιά 5ετία να μπορούμε να βγάλουμε ένα συμπέρασμα. Άλλα αυτό το de facto 'θα βγάλει προβλήματα' είναι μάλλον δήλωση μέντιουμ.

                                  Ηταν η απάντηση μου έχουν κινητήρες turbo στο μυαλό τους 3 χρονιά πριν που δεν έχουν καμία σχέση με τους τωρινούς.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • H
                                    harisma23 @johnevagg last edited by

                                    Όσοι ρώτησα μου έδωσαν την ιδια απάντηση 'επειδή το αυτοκίνητο ειναι μονιμα στουμπισμένο θα βγάλει προβλήματα στα 100.000'

                                    Στο ξαναλέω με ακόμη μεγαλύτερη έμφαση: Όλοι αυτοί που ρώτησες ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ και θα σε πάρουν στο λαιμό τους με την ασχετοσύνη που τους δέρνει!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Εγω να το πω αλλιως....

                                      Ναι υπαρχει περιπτωσει να σπασει το turbo μου εχει συμβει και εμενα αλλα και στο περιβαλλον μου

                                      Το κοστος ηταν 850 ευρω και τελος.

                                      Οπως επισης υπαρχει περιπτωση σε ατμοσφαιρικους ιαπωνικους κινητηρες να καψουν λαδι, να κανουν αλλαγη φλατζας κτλ. Με μεγαλυτερο κοστος απο αυτο του turbo.

                                      Οι turbo κινητηρες εχουν εσωτερικα μερη που θυμιζουν τους diesel...δηλαδη ειναι πολυ πιο robust που λενε.

                                      Αν οδηγεις σαν ανθρωπος και οχι σαν ουρακοταγκος οπως εγω και οι γνωστοι μου δεν θα παθει τιποτα το turbo και οι κινητηρες ως συνολο ειναι πιο γεροδεμενοι.

                                      Αλλωσρε εχεις αρκετα χρονια εγγυησης, δες και το kia turbo με 7 ετη εγγυηση

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                      • H
                                        harisma23 last edited by

                                        Ηταν η απάντηση μου έχουν κινητήρες turbo στο μυαλό τους 3 χρονιά πριν που δεν έχουν καμία σχέση με τους τωρινούς.

                                        Οι κινητήρες turbo προ 3 χρόνων είναι ακριβώς ίδιοι ως προς την τεχνολογία τους με τους σημερινούς! Άσε που πολλοί κινητήρες δεν έχουν αλλάξει καν την τελευταία τριετία.

                                        Αυτοί που σε συμβουλεύουν είναι απλώς ημιμαθείς ξερόλες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • realzeus
                                          realzeus @alexandros-s last edited by

                                          διαφορά στην ροπή, που αυτή κυρίως ευθύνεται για τις επιταχύνσεις

                                          Όχι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                          • B
                                            barimagas last edited by

                                            Κάτοχος και ceed 1,4 109 2007 140.000 και αεριο, αξιόπιστο τέρμα, αξιοπρεπές γκάζι για την εποχή του με χαλαρή συντήρηση πεζοδρομίου κιόλας. Σιγουρα με 100 που βγαίνει τώρα θα έχει διαφορά γιατί γενικά είναι κάπως βαρια. Αν έχεις σκοπό να το κάνεις αέριο πάρε αυτό, δεν καταλαβαινει με 5€ 100χμ. Αν όχι πάρε το 1000αρι turbo, θα ευχαριστηθεις περισσότερο, πιο ξεκούραστη οδήγηση, χωρίς σκέψεις και κατεβάσματα από Πέμπτη σε τρίτη για ασφαλη προσπερασματα. Και εγώ έχω μετανιώσει που πήρα το c3 82 άλογα, με άλλα 1000€ έπαιρνα το turbo 110, τώρα με κλίμα και ανηφορα υποφερω... σαν την Δέσποινα Βανδή!

                                            Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr