Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 269
    • 270
    • 25 / 270
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    5389
    151919
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 last edited by

      Και για οσουό φαίνονται ψηλά γράμματα τα νούμερα των επιτοκίων τι 6.5 τι 9% κάνω τον υπολογισμό και λέω ότι η διαφορά τους αντιστοιχεί σε 1.26 ευρώ το μήνα επιβάρυνση για κάθε 1000 ευρώ δανείου . Δλδ πχ για 20000 δάνειο σε 84 μήνες μιλάμε για 2116 ευρώ καπέλο σε τόκους από το ένα επιτόκιο στο άλλο!

      Και άλλος μπορεί να αγοράσει με το 9% και να φεύγει πανηγυρίζοντας γιατί του κάνανε δώρο τον συναγερμό και να μην βλέπει τα διχιλιαρα που θα πληρώσει επιπλέον!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • alexandros-k
        alexandros-k @barimagas last edited by

        Εγγυήσεις KIA

        • Τα γνήσια ανταλλακτικά έχουν 2 χρόνια εγγύηση από την ημερομηνία τοποθέτησής τους χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, ενώ τα γνήσια αξεσουάρ καλύπτονται από 3 χρόνια εγγύηση.

        Η Πεζω Σιτροεν ομως δινει 1 χρονο εγγυηση στα γνησια ανταλλακτικα της 

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • storm
          storm @barimagas last edited by

          Ορίστε

          7ΕΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ KIA - ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

          Εγγυήσεις KIA

          Εγώ ένα βιβλίο εγγύησης θα ήθελα να διαβάσω. Να δω τις εξαιρέσεις, απλά από περιέργεια. Γιατί στο παραπάνω που έβαλες έχει και μία υποσημείωση: 'Αναλυτικές λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στο βιβλίο εγγύησης και συντήρησης του κάθε οχήματος.'

          Τέλος πάντων. Hyundai/KIA δεν υπήρχε περίπτωση να αγοράσω γιατί θεωρώ άθλιο το δίκτυο πωλήσεων και εξυπηρέτησης. Οπότε και 20 χρόνια εγγύηση να είχε ... εμένα δεν μου λέει κάτι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dublin last edited by

            Παιδιά, δεν υπάρχουν αυτοκινητα, τι λεμε τωρα!

            Αυτη τη στιγμη υπαρχουν 3 πετρελαια κ μαλιστα μου ειπαν 1 μηνα παραλαβή, μαλλον ειναι σε δευτερη φουρνια που ερχονται κ ειναι ηδη κλεισμενα τα περισσότερα. Πουληθηκαν χθες δηλαδη 3 πετρελαια Active, γιατι ξερω οτι ειχαν 6 κ αντιστοιχα Allure, αλλα δεν θυμαμαι ακριβως νουμερα για την Allure.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser @aikibill last edited by

              Cruiser παρωπίδες mode on.

              Το είδα .

              Η πλάκα είναι ότι το αμέσως επόμενο σχόλιο από το δικό σου, λέει παρωπίδες mode off..

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser @dublin last edited by

                @Cruiser πολυ καλη αναλυση της αγορας. Κ εγω αυτα εχω διαπιστώσει.

                Απλως μετα τα PSA οι καλυτερες προτάσεις της αγορας ερχονται απο Κορεα πιστευω, αλλα δεν ειναι καθολου φθηνα. Το Sportage που το εχω νουμερο 2 πισω απο το C5 στην κατηγορια, θες 29.000 για πετρελαιο με τα συστηματα ασφαλειας, το C5 με 26.700 παίρνεις εκδοσαρα κ με 130 αλογα αντι για 116 κ με ασυγκρητα περισσοτερο πορτμπαγκαζ.

                Απλα το Stonic ειναι παρα πολυ μικρο και το Kona μικροτερο μεσα ακομη κ απο το C3 Aircross για εμας που επιζητουμε χωρους οποτε πολλες μικρες οικογενειες (π.χ 3 ατόμων) θα πανε σε κατι μεγαλυτερο (S-Cross, 2008 νεο Captur). Θα ηθελα το Seltos Ευρωπη.

                Για την τάξη και τις παρωπίδες....

                Το ότι το Χ-σιντ μοιάζει με την Παναμέρα , είναι βρισιά για μένα . Τότε γιατί να μην πάρουμε κανένα κινέζικο στα 15000 που μοιάζει με το Ρέιντζ ?

                Εντάξει απ΄ έξω το Στόνικ μοιάζει ευρωπαικό , αλλά το Κόνα , με τα 4 επίπεδα φαναριών μοιάζει ότι μπλέξαν τις αντιγραφές στο φώτοσοπ .

                Μέσα είναι ασιάτες και δεν με τραβάει . Μεταξύ τους προτιμώ το Στόνικ .

                Αλλά πέρα από αυτά επειδή δεν είμαι μέτοχος , έχω πάει σε διάφορες εποχές τρείς φορές στο μαγαζάκι τους στην Κηφισίας .

                Αρσενικοί και θηλυκοί , ήταν λίγο περισσότερο σνόμπ από την Καρέντα...

                Είδα κάτι γαλλικά συγκριτικά μεταξύ του 3 και του νέου Καπτούρ . Μάλλον για ισοπαλία το λένε , επειδή στους κινητήρες η Σιτροέν είναι καλύτερη , αλλά χάνει στα πλαστικά .

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • B
                  barimagas last edited by

                  Για το pro ceed είπα ότι μοιάζει σαν panamera και αναφέρομαι στο πίσω μέρος, όχι για το xceed. Εγώ έκανα μια συγκριση τιμών εγγύησης, δεν είπα να πάτε να πάρετε Κια. Οι άπιστοι θωμαδες αφού δεν μπορούν να πουν ότι μια 7ετη εγγύηση 150.000 είναι ανώτερη από 5 και 60000, το ρίχνουν στους χαλιά αντιπροσωπους. Όσον αφορά το kona δεν είναι σχεδιαστικά κάτι, από την άλλη η τεχνολογία είναι εκεί, καθώς κάποιος μπορεί να πάρει ένα μικρό όχημα με δυνατότητα ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ. Λέξη άγνωστη για το premium PSA.

                  Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dublin last edited by

                    Μολις μιλησα με αλλο εμπορο κ diesel Active τελειωσαν κ εχουν μεινει 2-3 Allure.

                    Επομενη φουρνια σε εναμιση μήνα.

                    Εχει κανεις παρομοια ενημερωση;

                    Υπαρχει λογος να τρεξω να προλαβω τα παλια τελη κυκλοφορίας ή να περιμενω το καινουργιο νομοσχεδιο το Μαρτιο; εν το μεταξυ σχεδον καιγομαστε να παρουμε οικογενειακό αυτοκίνητο αλλα ειναι μεταβατικο το σταδιο κ μπερδεμένο..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      costasar last edited by

                      τα όρια ρύπων σίγουρα θα αναπροσαρμοστούν ώστε τα τέλη κυκλοφορίας να βγαίνουν πάνω κάτω όσο ειναι και τώρα. (Νομίζω και στον προϋπολογισμό έχει μπει το ιδιο ποσο με πέρυσι)

                      οι κλίμακες φορολόγησης, αν ισχυσουν αυτά που λέγονται για διατηρηση των κατηγοριών αλλά φορολόγηση του επιπλέον ποσού με διαφορετικό συντελεστή(οπως γίνεται και με τα φυσικά πρόσωπα) τότε αν ισχύσουν οι συντελεστές που γράφονται στον τύπο τότε μπορεις  να δεις και 1000 κάτω στις τελικές τιμες που υπάρχουν τώρα μεχρι 18-19000 ΛΤΠΦ.

                      Ειχα ανεβάσει ενα excelακι για τον συγκριτικό έλεγχο τιμων - τελικού κόστους χρήσης χρηματοδότησης για το υπάρχον σύστημα. Θα φτιάξω ενα αντιστοιχο και για αυτά που λέγονται για το καινούργιο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        arvani last edited by

                        Να επισημάνω ότι αλλαγές στην τιμή λόγω νέου υπολογισμού τελών ταξινόμησης δεν θα δουν όλοι. Τι εννοώ.

                        Αν κάποιος θέλει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο με αξία ΛΤΠΦ στα 17,200 ΕΥΡΩ τότε αυτός θα δει σημαντική μείωση καθότι το σκαλοπάτι πάνω από τα 17,000 θα αφορά μόνο το επιπλέον ποσό (παράδειγμα αυτοκινήτου με 17,2κ και 105 γρ/χλμ ρύπους με NEDC  θα μπορεί να δει και >1,000 ευρώ μείωση υποθέτοντας WLTP ρύπους κοντά στα 140 γρ/χλμ) .

                        Αν όμως το αυτοκίνητο έχει ΛΤΠΦ στα 19,500 ΕΥΡΩ, δηλαδή πιο κοντά στην επόμενη κλίμακα των 20,000 ΕΥΡΩ τότε λογικά θα δει μείωση αλλά απειροελάχιστη.

                        Οπότε γενικά κάποιος έχει νόημα να περιμένει αν κοιτάει για αυτοκίνητο που η ΛΤΠΦ υπερβαίνει κατά ένα σχετικά μικρό ποσό μια συγκεκριμένη κλίμακα.

                        Όλα τα παραπάνω υποθέτουν ότι τίθενται σε ισχύ οι ανακοινώσεις του Οκτωβρίου, και δεν αλλάζουν οι δημοσιοποιημένες κλίμακες και οι ποσοστώσεις ανά κλίμακα δηλ.  17κ, 20κ, 25κ με αντίστοιχες ποσοστώσεις το 25%, 60%, 70% για κάθε ποσό που υπερβαίνει τις σχετικές κλίμακες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dublin @costasar last edited by

                          τα όρια ρύπων σίγουρα θα αναπροσαρμοστούν ώστε τα τέλη κυκλοφορίας να βγαίνουν πάνω κάτω όσο ειναι και τώρα. (Νομίζω και στον προϋπολογισμό έχει μπει το ιδιο ποσο με πέρυσι)

                          οι κλίμακες φορολόγησης, αν ισχυσουν αυτά που λέγονται για διατηρηση των κατηγοριών αλλά φορολόγηση του επιπλέον ποσού με διαφορετικό συντελεστή(οπως γίνεται και με τα φυσικά πρόσωπα) τότε αν ισχύσουν οι συντελεστές που γράφονται στον τύπο τότε μπορεις  να δεις και 1000 κάτω στις τελικές τιμες που υπάρχουν τώρα μεχρι 18-19000 ΛΤΠΦ.

                          Ειχα ανεβάσει ενα excelακι για τον συγκριτικό έλεγχο τιμων - τελικού κόστους χρήσης χρηματοδότησης για το υπάρχον σύστημα. Θα φτιάξω ενα αντιστοιχο και για αυτά που λέγονται για το καινούργιο.

                          Ευχαριστώ.

                          Παντως για τα τελη εχω ακουσει οτι θα υπαρχει σιγουρα αυξηση, με οσους εχω μιλησει το θεωρουν σιγουρο, απλα δεν θα ειναι οσο τραγικο ειναι τωρα αν αλλαζαν με τα ιδια νουμερα.

                          Δεν μπορει το 125 ας πουμε να εχει παρομοιο ποσο με τα 105 τα παλιά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            theo93 last edited by

                            Όσο hate και να πέφτει πρέπει να τα πάει καλά σε πωλήσεις.

                            Από κατανάλωση ποια είναι ρεαλιστικά νούμερα για το 1.2 βενζίνη 100hp;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              costasar @dublin last edited by

                              costasar wrote:

                              τα όρια ρύπων σίγουρα θα αναπροσαρμοστούν ώστε τα τέλη κυκλοφορίας να βγαίνουν πάνω κάτω όσο ειναι και τώρα. (Νομίζω και στον προϋπολογισμό έχει μπει το ιδιο ποσο με πέρυσι)

                              οι κλίμακες φορολόγησης, αν ισχυσουν αυτά που λέγονται για διατηρηση των κατηγοριών αλλά φορολόγηση του επιπλέον ποσού με διαφορετικό συντελεστή(οπως γίνεται και με τα φυσικά πρόσωπα) τότε αν ισχύσουν οι συντελεστές που γράφονται στον τύπο τότε μπορεις  να δεις και 1000 κάτω στις τελικές τιμες που υπάρχουν τώρα μεχρι 18-19000 ΛΤΠΦ.

                              Ειχα ανεβάσει ενα excelακι για τον συγκριτικό έλεγχο τιμων - τελικού κόστους χρήσης χρηματοδότησης για το υπάρχον σύστημα. Θα φτιάξω ενα αντιστοιχο και για αυτά που λέγονται για το καινούργιο.

                              Ευχαριστώ.

                              Παντως για τα τελη εχω ακουσει οτι θα υπαρχει σιγουρα αυξηση, με οσους εχω μιλησει το θεωρουν σιγουρο, απλα δεν θα ειναι οσο τραγικο ειναι τωρα αν αλλαζαν με τα ιδια νουμερα.

                              Δεν μπορει το 125 ας πουμε να εχει παρομοιο ποσο με τα 105 τα παλιά.

                              η επιβάρυνση θα είναι μόνο αν αλλάξει κατηγορία

                              απο τον αγγλικό οδηγο μοντέλου δινουν ρυπους με το WTLP 105-113 για τη βενζινη και 96-102 για το πετρελαιο. Οποτε και με την αλλαγη πάλι κάτω απο το όριο των 120 γραμ. είσαι που ο συντελεστης πάει στο 1,2 (από 0,9 και 0,98 που ειναι για

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @theo93 last edited by

                                Όσο hate και να πέφτει πρέπει να τα πάει καλά σε πωλήσεις.

                                Από κατανάλωση ποια είναι ρεαλιστικά νούμερα για το 1.2 βενζίνη 100hp;

                                Φυσικά και θα πουλήσει καλά. Αλλά οι φτηνές εκδόσεις και όχι αυτές που διαφημίζουν. Βλέπεις ένα φοβερό αμάξι και παίρνεις κάτι άλλο, βλέπεις την Μόνικα Μπελούτσι και παίρνεις την ξαδέρφη της, ίδιο επίθετο, καμία σχέση!

                                Κατανάλωση σε τι συνθήκες? Έτσι γενικά, κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει. Ρεαλιστικό είναι και το 6λτ/100χλμ σε ταξίδι με 90 χ.α.ω, ρεαλιστικό είναι και το 9 σε κίνηση μέσα στην Αθήνα.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • T
                                  theo93 @fanis75 last edited by

                                  theo93 wrote:

                                  Όσο hate και να πέφτει πρέπει να τα πάει καλά σε πωλήσεις.

                                  Από κατανάλωση ποια είναι ρεαλιστικά νούμερα για το 1.2 βενζίνη 100hp;

                                  Φυσικά και θα πουλήσει καλά. Αλλά οι φτηνές εκδόσεις και όχι αυτές που διαφημίζουν. Βλέπεις ένα φοβερό αμάξι και παίρνεις κάτι άλλο, βλέπεις την Μόνικα Μπελούτσι και παίρνεις την ξαδέρφη της, ίδιο επίθετο, καμία σχέση!

                                  Κατανάλωση σε τι συνθήκες? Έτσι γενικά, κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει. Ρεαλιστικό είναι και το 6λτ/100χλμ σε ταξίδι με 90 χ.α.ω, ρεαλιστικό είναι και το 9 σε κίνηση μέσα στην Αθήνα.

                                  Ευχαριστώ πολύ, γενικά δεν ξέρω τι παίζει με τα turbo.. 😛

                                  Πάντως από Allure σε Gt Line οι διαφορές δεν είναι τόσο ουσιαστικές για τα λεφτά που ζητάνε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    tkin73 last edited by

                                    Οι ακτιβ εκδόσεις εξοπλιστικα είναι καλές. Εσωτερικα κυρίως και εξωτερικα όμως είναι απαραδεκτες ποιοτικά και εμφανισιακά.

                                    Οι αλιρ είναι ωραίες παντού αλλά ακριβές πολύ.

                                    Οι gt line απλά παρακάμπτονται γιατί παίρνεις το 3008.

                                    Αυτά που έφυγαν προφανώς ήταν ως τα 25000 ντίζελ αλιρ χειροκίνητα με τα 100.

                                    Το σωστό αμάξι είναι το ντιζελ αυτόματο αλιρ 130 που όμως το κοστολογούν 32 χιλιάρικα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      theo93 @tkin73 last edited by

                                      Οι ακτιβ εκδόσεις εξοπλιστικα είναι καλές. Εσωτερικα κυρίως και εξωτερικα όμως είναι απαραδεκτες ποιοτικά και εμφανισιακά.

                                      Οι αλιρ είναι ωραίες παντού αλλά ακριβές πολύ.

                                      Οι gt line απλά παρακάμπτονται γιατί παίρνεις το 3008.

                                      Αυτά που έφυγαν προφανώς ήταν ως τα 25000 ντίζελ αλιρ χειροκίνητα με τα 100.

                                      Το σωστό αμάξι είναι το ντιζελ αυτόματο αλιρ 130 που όμως το κοστολογούν 32 χιλιάρικα!

                                      Συμφωνώ ότι το καλύτερο σενάριο είναι το diesel 130 allure αλλά ξεφεύγει.

                                      Απο εκεί και πέρα στον βασικό κινητήρα η έκδοση Allure δεν ξεφεύγει καθόλου σε σχέση με αυτά που προσφέρει. Απο 19900 πάει στα 21900.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tkin73 last edited by

                                        Οκ για 1.2 βενζίνη αν σε καλύπτει. Εμένα πάλι 8 κατανάλωση με 1.6 η βενζίνη μου έρχεται κάπως βαριά από τα 5.5 με 1.3....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          aikibill @criuser last edited by

                                          Aikibill wrote:

                                          Cruiser παρωπίδες mode on.

                                          Το είδα .

                                          Η πλάκα είναι ότι το αμέσως επόμενο σχόλιο από το δικό σου, λέει παρωπίδες mode off..

                                          το επομενο σχολιο ομως ειναι απο τον δουβλινο που τον κρατανε με νυχια και με δοντια για να μην παρει το 2008

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            costasar @dublin last edited by

                                            costasar wrote:

                                            Dublin wrote:

                                            costasar wrote:

                                            τα όρια ρύπων σίγουρα θα αναπροσαρμοστούν ώστε τα τέλη κυκλοφορίας να βγαίνουν πάνω κάτω όσο ειναι και τώρα. (Νομίζω και στον προϋπολογισμό έχει μπει το ιδιο ποσο με πέρυσι)

                                            οι κλίμακες φορολόγησης, αν ισχυσουν αυτά που λέγονται για διατηρηση των κατηγοριών αλλά φορολόγηση του επιπλέον ποσού με διαφορετικό συντελεστή(οπως γίνεται και με τα φυσικά πρόσωπα) τότε αν ισχύσουν οι συντελεστές που γράφονται στον τύπο τότε μπορεις  να δεις και 1000 κάτω στις τελικές τιμες που υπάρχουν τώρα μεχρι 18-19000 ΛΤΠΦ.

                                            Ειχα ανεβάσει ενα excelακι για τον συγκριτικό έλεγχο τιμων - τελικού κόστους χρήσης χρηματοδότησης για το υπάρχον σύστημα. Θα φτιάξω ενα αντιστοιχο και για αυτά που λέγονται για το καινούργιο.

                                            Ευχαριστώ.

                                            Παντως για τα τελη εχω ακουσει οτι θα υπαρχει σιγουρα αυξηση, με οσους εχω μιλησει το θεωρουν σιγουρο, απλα δεν θα ειναι οσο τραγικο ειναι τωρα αν αλλαζαν με τα ιδια νουμερα.

                                            Δεν μπορει το 125 ας πουμε να εχει παρομοιο ποσο με τα 105 τα παλιά.

                                            η επιβάρυνση θα είναι μόνο αν αλλάξει κατηγορία

                                            απο τον αγγλικό οδηγο μοντέλου δινουν ρυπους με το WTLP 105-113 για τη βενζινη και 96-102 για το πετρελαιο. Οποτε και με την αλλαγη πάλι κάτω απο το όριο των 120 γραμ. είσαι που ο συντελεστης πάει στο 1,2 (από 0,9 και 0,98 που ειναι για

                                            Αυτες οι τιμες ειναι NEDC (διπλός αστερισκος, επεξηγηση στην επομενη σελιδα). Δεν εχουν μετρηθει καυσαερια ακομη πιστευω.

                                            Αν κρινω απο αλλους κινητηρες, το 96 θα παει κοντα στο 115. Το χειροτερο θα ειναι για καποιες βενζινες που θα περασουν σιγουρα καποιο ακριβό οριο.

                                            συγγνώμη, έχεις δικιο. Οι καταναλώσεις ειναι με το WTLP

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 25 / 270
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr