-
Αν υπάρχει, πρέπει να διερευνήσω αν είναι καλύτερο αυτό το αυτοκίνητο από τα άλλα που με ενδιαφέρουν (kamiq, capture,..)
Είναι σίγουρα καλύτερο αυτοκίνητο το focus active από αυτά τα δύο! Καταρχάς παταει σε πλατφόρμα μεγαλύτερου αυτοκινήτου και αυτό λέει πολλά για την ποιότητα κύλισης του. Τα θέματα εμφάνισης, εσωτερικού διακοσμου κτλ. είναι υποκειμενικά και εκεί μπορεί να προτιμάς ένα από τα άλλα. Αλλά γενικά το Ford, με αυτοκινητιστικά κριτήρια, είναι ξεκάθαρα ανώτερο!
-
Μπήκα σε focus active wagon στην έκθεση της Φορντ στο mall και έπαθα πλάκα. Τέλειο για οικογένεια. Ειδικά σε 1.5 diesel auto. Οι τιμές έχουν ξεφύγει όμως, αν δε περνούσε κατά πολύ το μπάτζετ μου θα το χτύπαγα πριν λίγο καιρό που έψαχνα για αυτοκίνητο.
Με ποιους κινητήρες διατίθεται πλέον το focus active sw? Μόνο 1.5 ντίζελ; δε μιλάω για τη vignale που ξεπερνά τα 30k.
-
Μπήκα σε focus active wagon στην έκθεση της Φορντ στο mall και έπαθα πλάκα. Τέλειο για οικογένεια. Ειδικά σε 1.5 diesel auto. Οι τιμές έχουν ξεφύγει όμως, αν δε περνούσε κατά πολύ το μπάτζετ μου θα το χτύπαγα πριν λίγο καιρό που έψαχνα για αυτοκίνητο.
Με ποιους κινητήρες διατίθεται πλέον το focus active sw? Μόνο 1.5 ντίζελ; δε μιλάω για τη vignale που ξεπερνά τα 30k.
Νομίζω (μην σε πάρω και στο λαιμό μου όμως) πως βγαίνει και με τον 1.5 και 150 άλογα. ΦΑΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ?????????
-
Ioudas wrote:
Αν υπάρχει, πρέπει να διερευνήσω αν είναι καλύτερο αυτό το αυτοκίνητο από τα άλλα που με ενδιαφέρουν (kamiq, capture,..)
Είναι σίγουρα καλύτερο αυτοκίνητο το focus active από αυτά τα δύο! Καταρχάς παταει σε πλατφόρμα μεγαλύτερου αυτοκινήτου και αυτό λέει πολλά για την ποιότητα κύλισης του. Τα θέματα εμφάνισης, εσωτερικού διακοσμου κτλ. είναι υποκειμενικά και εκεί μπορεί να προτιμάς ένα από τα άλλα. Αλλά γενικά το Ford, με αυτοκινητιστικά κριτήρια, είναι ξεκάθαρα ανώτερο!
αν το μοντέλο που έχει ο configurator της ford (1.5 active auto) είναι διαθέσιμο και στην τιμή που το βγάζει (=25χ) τότε ενδιαφέρομαι σοβαρά. Αν είναι διαθέσιμο μόνο στην εκδοση vingale με 31χ ..... θα προτιμήσω κάποιο φθηνότερο (πχ kamiq με 24χ το οποίο είναι και αυτό πολύ καλό).
-
Fanis75 wrote:
Ioudas wrote:
Προσωπικά μέχρι 24 άντε βία 25χ θα ενδιαφερόμουνα.
Με 24-25 δεν το έπαιρνες ούτε πριν το Άκτιβ με τον 1.5 και αυτόματο κιβώτιο, εκτός εαν σου έκαναν μια καλή έκτπωση.
Αγαπητέ Fanis75, το focus active 1,5 auto στον διαμορφωτή της φορντ μου το βγάζει 25.075
Το θέμα είναι αν η έκδοση αυτή είναι πλέον διαθέσιμη ή αν υπάρχει μόνο στον διαμορφωτή.
Αν υπάρχει, πρέπει να διερευνήσω αν είναι καλύτερο αυτό το αυτοκίνητο από τα άλλα που με ενδιαφέρουν (kamiq, capture,..)
Αν μιλάς για το 1.5 ecoblue auto όταν ζήτησα τιμή πριν δύο μήνες δεν υπήρχε πλέον ως επιλογή. Όχι ότι καταργήθηκε μου έλεγαν αλλά προς το παρόν μη διαθέσιμο. Έχει ζητήσει κάποιος προσφορά σε αντιπροσωπεία τον τελευταίο καιρό;
-
..........
Αν μιλάς για το 1.5 ecoblue auto όταν ζήτησα τιμή πριν δύο μήνες δεν υπήρχε πλέον ως επιλογή. Όχι ότι καταργήθηκε μου έλεγαν αλλά προς το παρόν μη διαθέσιμο. Έχει ζητήσει κάποιος προσφορά σε αντιπροσωπεία τον τελευταίο καιρό;
Όχι, μόνο για το βενζινοκίνητο μοντέλο ενδιαφέρομαι.
-
συμφωνα με οσα εχουμε διαβασει στο παρον ο 1.5 ecoboost μας τελειωσε.
-
Με ένα Kamiq μπορείς να πας σε χωματόδρομο και να μην κινδυνεύεις να βρεις κάτω. Με ένα Focus Active δεν θα βρεις σε μεγάλα σαμαράκια ή χαντάκια σε διασταυρώσεις που με το απλό Focus θα βρεις.
Το ένα είναι 7-8 πόντους πιο ψηλό από το Scala και το άλλο είναι 2-3 πόντους πιο ψηλό από το Focus. To Kamiq είναι 3-4 πόντους πιο ψηλό από το Focus Active.
Αυτοί οι 3-4 πόντοι σε συνδυασμό με την γενικό διαφορετικό στήσιμο των εταιριών κάνει χαοτική διαφορά στην οδική συμπεριφορά των δύο αυτοκινήτων.
Επίσης βασικό το Kamiq σχεδιάστηκε ως compact suv με τα όποια θετικά σε χώρους, το Focus Active είναι απλά ένα Focus με πιο ψηλές αναρτήσεις.
kamiq 18.8 cm
focus active 15cm
scala 14.9 cm
αρα 3.9 εκ διαφορα των σκοντα και ουσιαστικα το ακτιβ ειναι τοσο κροσοβερ ως αναφορα το υψος οσο το σκαλα. Φυσικα τα ακτιβ εχει 5 οδηγικα προφιλ που βοηθουν στην προσφυση σε 'εκτος δρόμου' διαδρομες ενω το σκαλα μονο μια επιλογη σπορ περα απο το κανονικο.
-
Ποια είναι τα 5 προφίλ του active; Εγώ 3 ξέρω εκτός και αν ισχύει κάτι διαφορετικό στη βενζίνη ή τα πρόσθεσαν τώρα.
-
3 εχει το απλο Normal, ECO, Sport το ακτιβ εχει αλλα 2 επιπλεον Slippery and Trail.
Tωρα βεβαια φορντ ειναι μπορει να καταργηθηκαν τα δυο τελευταια και να κάνουν δώρο ...τα πατακια...
στις αγγλικες προδιαγραφες στο ακτιβ υπαρχουν ακομα δυο ! Comfort, Eco-Comfort
-
3 εχει το απλο Normal, ECO, Sport το ακτιβ εχει αλλα 2 επιπλεον Slippery and Trail.
Tωρα βεβαια φορντ ειναι μπορει να καταργηθηκαν τα δυο τελευταια και να κάνουν δώρο ...τα πατακια...
στις αγγλικες προδιαγραφες στο ακτιβ υπαρχουν ακομα δυο ! Comfort, Eco-Comfort
Έτσι είναι. Όσο για τα comfort, υπάρχουν μόνο με την ρυθμιζόμενη ανάρτηση
-
Georgemit wrote:
Με ποιους κινητήρες διατίθεται πλέον το focus active sw? Μόνο 1.5 ντίζελ; δε μιλάω για τη vignale που ξεπερνά τα 30k.
Νομίζω (μην σε πάρω και στο λαιμό μου όμως) πως βγαίνει και με τον 1.5 και 150 άλογα. ΦΑΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ?????????
Παρόν! Να βοηθήσω όσο μπορώ, αφού πήρα προσφορά το προηγούμενο Σάββατο (28/12) για το Άκτιβ.
Το Active Hatchback είναι διαθέσιμο μόνο με τον 1.000αρη ή τον diesel. Διαθέσιμο με τον 1.500αρη βενζίνης, μόνο σε Vignale X.
To Active SW είναι διαθέσιμο με όλα τα μοτέρ, και στην απλή έκδοση. Δηλαδή για να το γράψω ξεκάθαρα, σε SW Active μπορεί κάποιος να το πάρει με τον 1.5 βενζίνης, χωρίς να πάει στην έκδοση Vignale X.
-
Active Hatchback 1.5 diesel auto βγαινει τελικα?
-
Active Hatchback 1.5 diesel auto βγαινει τελικα?
Ναι βγαίνει, τόσο στην έκδοση Active (€26.000) όσο και στην έκδοση Active Vignale X (€33.000).
-
Aυτα στα είπαν από κοντά σωστά;
-
Σωστά. Αυτά μου είπε ο πωλητής το Σάββατο. Τώρα τι ισχύει και τι όχι, προφανώς και δεν μπορώ να ξέρω. Όμως ήταν κάθετος: Active Hatchback μόνο σε 1.0 125ps, 1.5 diesel και 1.5 βενζίνη μόνο το Vignale X. Tα 2 πρώτα χειροκίνητα ή αυτόματα, το τελευταίο μόνο αυτόματο. Αυτά μου τα έδειξε και στον online διαμορφωτή που είχε (είναι για εμπόρους) και εκεί μου έδειξε και τις τιμές, χωρίς να συζητήσουμε για την όποια έκπτωση.
-
To 26000 1.5 diesel auto active αν ισχύει είναι πολύ καλή τιμή (εδώ που φτάσαμε...).
-
Καλημέρα, παρέλαβε κανένας focus MY2020.25?
-
kamiq 18.8 cm
focus active 15cm
scala 14.9 cm
αρα 3.9 εκ διαφορα των σκοντα και ουσιαστικα το ακτιβ ειναι τοσο κροσοβερ ως αναφορα το υψος οσο το σκαλα. Φυσικα τα ακτιβ εχει 5 οδηγικα προφιλ που βοηθουν στην προσφυση σε 'εκτος δρόμου' διαδρομες ενω το σκαλα μονο μια επιλογη σπορ περα απο το κανονικο.
Μεζούρα να μετρήσω δεν έβγαλα, ούτε σε site μπήκα να ελέγξω (ίσως έπρεπε να το έχω αναφέρει αυτό). Ένα μπακαλοειδές παράδειγμα έφερα μήπως βοηθήσω. Δεν έφερα ποτέ το scala σε σύγκριση ύψους με το focus active, το kamiq με το scala και το απλό focus με το focus active έφερα.
Τεσπα, χάνουμε την ουσία. Χρειάζεται κανείς αυτούς τους 3-4 πόντους που έχει παραπάνω το kamiq και τους χώρους που δίνει ο διαφορετικός σχεδιασμός του? Αν ναι, πάει σε αυτή την κατηγορία, αν όχι μένει σε πιο χαμηλό για να μην χάσει σε οδική συμπεριφορά.
Στο ***focus active ***hatchback υπάρχει θέμα ρύπων και κόβεται ο 1,5 βενζίνη ενώ στο sw που είναι πιο βαρύ και με (λίγο, αλλά σχετικά) χειρότερη αεροδυναμική, όχι ???? Μας δουλεύουν νομίζω.
-
Καλημέρα, παρέλαβε κανένας focus MY2020.25?
Όχι αλλά με ενημέρωσαν τηλ ότι η έγκριση τύπου δόθηκε (το ξέραμε αυτό βέβαια από τον φίλο που μας το είχε πει εδώ) και πλέον μου ζήτησαν την εξουσιοδότηση για την ταξινόμηση και τις πινακίδες κτλ. Βέβαια όπως μου είπαν είναι αρκετά τα focus που έχουν μαζευτεί όποτε θα πάρει κάποιο χρόνο. Μου έκανε μια εκτίμηση ότι μέσα Ιανουαρίου θα το έχω
Ford Focus MK4