-
Αυτή είναι λοιπόν η περιβόητη 8ετης εγγύηση της Φορντ; συγγνώμη αλλά με 2 και 2μιση χιλιάρικα δε νομίζω ότι αξίζει. Προπληρωνεις όλες τις πιθανές ζημιές. Θα εύχεσαι να σου χαλάσει για να πιάσει τόπο το 2χιλιαρο. Της ΚΙΑ η 7ετης είναι τσαμπε αν δε κάνω λάθος. Αυτή μάλιστα.
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά. Την δίνουν πλέον δωρεάν, οι περισσότεροι αντιπρόσωποι. Υποθέτω για να ανταγωνιστούν την ΚΙΑ και άλλες μάρκες.
-
Χρόνια πολλά φίλε μου και καλή χρονιά!
-
Αυτή είναι λοιπόν η περιβόητη 8ετης εγγύηση της Φορντ; συγγνώμη αλλά με 2 και 2μιση χιλιάρικα δε νομίζω ότι αξίζει. Προπληρωνεις όλες τις πιθανές ζημιές. Θα εύχεσαι να σου χαλάσει για να πιάσει τόπο το 2χιλιαρο. Της ΚΙΑ η 7ετης είναι τσαμπε αν δε κάνω λάθος. Αυτή μάλιστα.
χρονια πολλά, νομίζω ότι η οπτική σου είναι λάθος.1 δεν πληρώνεις τα λεφτά που γράφει ο πίνακας σου κάνουν δώρο την αναβάθμιση από την βασική εγγύηση που έχει η φορντ.2 σχετικά με την εγγύηση της ΚΙΑ τίποτα σε αυτήν την ζωή δεν είναι τσάμπα, αν είχαν μικρότερη εγγύηση προφανώς η τελική τιμή των αυτοκινήτων της θα ήταν μερικά κατοστάρικα μικρότερη.
-
Ακριβώς, όταν βλέπεις διαφήμιση Ford με 8 χρόνια εγγύηση είναι δώρο η επέκταση 8 χρόνια - 100.000χλμ. Και η εγγύηση είναι του εργοστασίου, όχι μέσω ασφαλιστικής. Σαν δώρο εγώ το βρίσκω πολύ καλό.
-
ΟΛΕΣ οι επεκτάσεις εγγύησης έχουν κόστος, το οποίο διαφέρει ανά εταρεία αλλά και ανά μοντέλο. Αρκετές εταρείες (όπως π.χ. Σιτροέν) το κάνουν δώρο και μέσα σε αυτές είναι και η Φόρντ. Άλλες το χρεώνουν κανονικά (π.χ. Μισσάν) ή με κάποια έκτπωση (π.χ. Σκόντα) και πάει λέγοντας, ανάλογα την περίοδο και την εταιρεία.
-
Ισχύει πως το 1,5 focus active είναι διαθέσιμο ΜΟΝΟ στην έκδοση wagon;
Το λέω γιατί ίσως με ενδιέφερε η μη wagon έκδοση του focus active 1,5 (σε αυτόματο)
-
Ισχύει πως το 1,5 focus active είναι διαθέσιμο ΜΟΝΟ στην έκδοση wagon;
Το λέω γιατί ίσως με ενδιέφερε η μη wagon έκδοση του focus active 1,5 (σε αυτόματο)
Όχι δεν ισχύει. Βγαίνει σε hatchback το Active με τον 1.5, αλλά μόνο με αυτόματο κιβώτιο (που το θές) και μόνο στην έκδοση Vignale X, που ναι μεν έχει σχεδόν τα πάντα από εξοπλισμό, αλλά αγγίζει και τις €31.000!
-
Τι να σου πω... Μου αρέσει που στην Φορντ διαφήμιζαν το πόσο τρελή παραμετροποίηση είχαν κάνει σε αυτό το φοκους βγάζοντας τόσες πολλές εκδόσεις που όλες ανάλογα με το στήσιμο αναρτήσεις ελατήρια οδηγικά προφίλ κοκ. Και φτάνουμε στο 1/3 της ζωής του μοντέλου και έχουν κόψει κινητήρες , κιβώτια , εκδόσεις μέχρι το τέλος του κύκλου ζωής του προβλέπω να μείνει με έναν κινητήρα και μια έκδοση.
-
Ioudas wrote:
Ισχύει πως το 1,5 focus active είναι διαθέσιμο ΜΟΝΟ στην έκδοση wagon;
Το λέω γιατί ίσως με ενδιέφερε η μη wagon έκδοση του focus active 1,5 (σε αυτόματο)
Όχι δεν ισχύει. Βγαίνει σε hatchback το Active με τον 1.5, αλλά μόνο με αυτόματο κιβώτιο (που το θές) και μόνο στην έκδοση Vignale X, που ναι μεν έχει σχεδόν τα πάντα από εξοπλισμό, αλλά αγγίζει και τις €31.000!
Εγώ πάντως όταν πήρα προσφορά για το ακτιβ δύο μήνες αυτόματο δεν έδιναν τιμή. Μου είπαν κάποια στιγμή ίσως στο 2020 θα δούμε μπορεί να είναι πάλι διαθέσιμο....
-
Το διαφήμιζαν στην Φόρντ, αλλά υπολόγιζαν χωρίς τον ξενοδόχο, δηλαδή τις πιο αυστηρές προδιαγραφές CO2. Οπότε δεν τους βγαίνουν τα κουκιά και αναγκάζονται να κόβουν κινητήρες. Όταν έχει την ίδια ιπποδύναμη ο MHD 1.00αρης, με μεγαλύτερη ροπή και 30% λιγότερο CO2, είναι απλά θέμα λογικής και οικονομικών.
-
Δεν ήξερε κοτζάμ φορντ τί μαγειρεύεται με το CO2?
Μάλλον υπερέβαλλαν για μαρκετινίστικους λόγους και σιγά-σιγά προσγειώνονται στην σκληρή οικονομική πραγματικότητα
-
Λογικά ήξερε, επίσημα λένε ότι εφαρμόστηκαν 12-18 μήνες νωρίτερα....μπορέι να λένε και μπούρδες.
Επίσης η Ford έχει άλλα 2 'προβλήματα':
-
Έχεις στην γκάμα της μερικά πολύ ενεργορβόρα αυτοκίνητα με εξαιρετικά μεγάλες εκπομπές CO2 (όπως Ranger, Raptor, Mustang, Edge) πράγμα που άλλοι κατασκευαστές (π.χ. Πεζώ, Ρενώ κλπ) δεν το έχουν.
-
Έχει 2 κέντρα λήψης αποφάσεων (Ευρώπη και Αμερική) και υπάρχει από ότι φαίνεται και πρόβλημα στην συνενόηση αλλά και τελικά επικρατεί η όποια απόφαση της Αμερικής, η οποία όμως δεν γνωρίζει τόσο καλά τα της Ευρώπης.
-
-
Ioudas wrote:
Ισχύει πως το 1,5 focus active είναι διαθέσιμο ΜΟΝΟ στην έκδοση wagon;
Το λέω γιατί ίσως με ενδιέφερε η μη wagon έκδοση του focus active 1,5 (σε αυτόματο)
Όχι δεν ισχύει. Βγαίνει σε hatchback το Active με τον 1.5, αλλά μόνο με αυτόματο κιβώτιο (που το θές) και μόνο στην έκδοση Vignale X, που ναι μεν έχει σχεδόν τα πάντα από εξοπλισμό, αλλά αγγίζει και τις €31.000!
Αμάν! Σοβαρά ; Δηλαδή για να πάρω φοκους αυτόματο ακτιβ θέλω 31χιλ;; Έχω την εντύπωση πως ελάχιστοι θα το πάρουν σε αυτήν την πολύ καλή αλλά πανάκριβη έκδοση.
Προσωπικά μέχρι 24 άντε βία 25χ θα ενδιαφερόμουνα. Αν ήταν να φύγω πάνω από τα 28 θα σκεφτόμουν κάτι πιο πριμιουμ.
Πολύ κρίμα. Μόνη της βγάζει τα μάτια της η φορντ.
-
Fanis75 wrote:
Ioudas wrote:
Ισχύει πως το 1,5 focus active είναι διαθέσιμο ΜΟΝΟ στην έκδοση wagon;
Το λέω γιατί ίσως με ενδιέφερε η μη wagon έκδοση του focus active 1,5 (σε αυτόματο)
Όχι δεν ισχύει. Βγαίνει σε hatchback το Active με τον 1.5, αλλά μόνο με αυτόματο κιβώτιο (που το θές) και μόνο στην έκδοση Vignale X, που ναι μεν έχει σχεδόν τα πάντα από εξοπλισμό, αλλά αγγίζει και τις €31.000!
Αμάν! Σοβαρά ; Δηλαδή για να πάρω φοκους αυτόματο ακτιβ θέλω 31χιλ;; Έχω την εντύπωση πως ελάχιστοι θα το πάρουν σε αυτήν την πολύ καλή αλλά πανάκριβη έκδοση.
Προσωπικά μέχρι 24 άντε βία 25χ θα ενδιαφερόμουνα. Αν ήταν να φύγω πάνω από τα 28 θα σκεφτόμουν κάτι πιο πριμιουμ.
Πολύ κρίμα. Μόνη της βγάζει τα μάτια της η φορντ.
Έχεις απόλυτο δίκιο ως προς την οικονομική δυνατότητα (είναι αρκετά τα χρήματα), από την άλλη όμως αν πας για κάτι 'πιο premium' σε αυτά τα χρήματα, πάρα πολύ δύσκολα θα έχει τον εξοπλισμό και την οδηγική συμπεριφορά του focus. Για 8 χρόνια εγγύηση ούτε λόγος.
-
Προσωπικά μέχρι 24 άντε βία 25χ θα ενδιαφερόμουνα.
Με 24-25 δεν το έπαιρνες ούτε πριν το Άκτιβ με τον 1.5 και αυτόματο κιβώτιο, εκτός εαν σου έκαναν μια καλή έκτπωση.
Premium Crossover δεν υπάρχει σε αυτά τα χρήματα, ειδικά με αυτό τον εξοπλισμό και επιδόσεις. Υπάρχει η 118 φυσικά, αλλά δεν είναι crossover, όμως είναι η καλύτερη επιλογή σε αυτά τα χρήματα και με καλό (για bmw) εξοπλισμό. Ακόμα και το ΚΙΑ Xceed βγαίνει στα ίδια ή και πιο ακριβά από το Focus και με χειρότερο εξοπλισμό!
-
Ioudas wrote:
Προσωπικά μέχρι 24 άντε βία 25χ θα ενδιαφερόμουνα.
Με 24-25 δεν το έπαιρνες ούτε πριν το Άκτιβ με τον 1.5 και αυτόματο κιβώτιο, εκτός εαν σου έκαναν μια καλή έκτπωση.
Αγαπητέ Fanis75, το focus active 1,5 auto στον διαμορφωτή της φορντ μου το βγάζει 25.075
Το θέμα είναι αν η έκδοση αυτή είναι πλέον διαθέσιμη ή αν υπάρχει μόνο στον διαμορφωτή.
Αν υπάρχει, πρέπει να διερευνήσω αν είναι καλύτερο αυτό το αυτοκίνητο από τα άλλα που με ενδιαφέρουν (kamiq, capture,..)
-
Fanis75 wrote:
Ioudas wrote:
Προσωπικά μέχρι 24 άντε βία 25χ θα ενδιαφερόμουνα.
Με 24-25 δεν το έπαιρνες ούτε πριν το Άκτιβ με τον 1.5 και αυτόματο κιβώτιο, εκτός εαν σου έκαναν μια καλή έκτπωση.
Αγαπητέ Fanis75, το focus active 1,5 auto στον διαμορφωτή της φορντ μου το βγάζει 25.075
Το θέμα είναι αν η έκδοση αυτή είναι πλέον διαθέσιμη ή αν υπάρχει μόνο στον διαμορφωτή.
Αν υπάρχει, πρέπει να διερευνήσω αν είναι καλύτερο αυτό το αυτοκίνητο από τα άλλα που με ενδιαφέρουν (kamiq, capture,..)
Αυτά που λες πως σε ενδιαφέρουν είναι τελείως άλλος τύπος αυτοκινήτου. Καλό θα ήταν να αποφασίσεις πρώτα αν θέλεις SUV ή κανονικό αυτοκίνητο.
Το λίγο παραπάνω ύψος του Active και τα πλαστικά γύρω γύρω δε το κάνουν SUV (κατά την δική μου υποκειμενική άποψη ευτυχώς!).
-
Αυτά που λες πως σε ενδιαφέρουν είναι τελείως άλλος τύπος αυτοκινήτου. Καλό θα ήταν να αποφασίσεις πρώτα αν θέλεις SUV ή κανονικό αυτοκίνητο.
Το λίγο παραπάνω ύψος του Active και τα πλαστικά γύρω γύρω δε το κάνουν SUV (κατά την δική μου υποκειμενική άποψη ευτυχώς!).
Ολα αυτά είναι μικρά υπερυψωμένα αυτοκίνητα φίλε μου και νομίζω πολύ καλά allarrounders.
Το kamiq αν το δεις από κοντά δεν το θεωρείς και suv. Μάλλον κάτι σε υπερυψωμένο SW το λες. Πρέπει να είναι πολύ κοντά στο focus active (δεν έχω δει το focus active από κοντά).
Για το focus εχω ακούσει πολύ καλά λόγια (έχει και η γυναίκα μου το fiesta 1,0 125 που είναι πολύ καλό - αλλά πολύ μικρό). Σχετικά με το captur, μικρό suv είναι και αυτό και περιμένω να το δω πρώτα (και να το οδηγήσω) για να σιγουρευτώ αν πράγματι με ενδιαφέρει. Η εμφάνισή του, το εσωτερικό του είναι πολύ του γούστου μου και η τιμή του λέγεται θα είναι πολύ καλή. Είδωμεν.
-
Δεν αναφέρομαι σε εμφάνιση. Άμα οδηγήσεις focus και μπεις μετά σε Captur, Kamiq και τα σχετικά, θα σου φαίνονται σαν βάρκες στο δρόμο.
Εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα για διαφορετική χρήση.
-
Με ένα Kamiq μπορείς να πας σε χωματόδρομο και να μην κινδυνεύεις να βρεις κάτω. Με ένα Focus Active δεν θα βρεις σε μεγάλα σαμαράκια ή χαντάκια σε διασταυρώσεις που με το απλό Focus θα βρεις.
Το ένα είναι 7-8 πόντους πιο ψηλό από το Scala και το άλλο είναι 2-3 πόντους πιο ψηλό από το Focus. To Kamiq είναι 3-4 πόντους πιο ψηλό από το Focus Active.
Αυτοί οι 3-4 πόντοι σε συνδυασμό με την γενικό διαφορετικό στήσιμο των εταιριών κάνει χαοτική διαφορά στην οδική συμπεριφορά των δύο αυτοκινήτων.
Επίσης βασικό το Kamiq σχεδιάστηκε ως compact suv με τα όποια θετικά σε χώρους, το Focus Active είναι απλά ένα Focus με πιο ψηλές αναρτήσεις.
Ford Focus MK4