-
SUV (για οικογένεια) με ~1.6 Diesel και καλούτσικο εξοπλισμό σε τιμή μέχρι 21-22κ υπάρχει αυτή τη στιγμή;
-
Grandland , kamiq , Scala. Το τελευταίο δεν είναι σουβ αλλά εχει τους χώρους και έχει σχετικά εύκολο μπες βγες παρότι είναι μόνο 1.47 ύψος. Στα 22.5 το καμικ έχει τον καλύτερο εξοπλισμό πριακο από το σκάλα στα 22 στην αμπισιον έκδοση και τα δύο και παορνεπα και αυτομααυ κιβώτιο.
Στο Όπελ την βασική έκδοση πιο κάτω από τα άλλα δύο εξοπλιστικά με μηχανικό κιβώτιο εννοείται αλλά με καλύτερο χώρο αποσκευών. Χώρο για πόδια πισω ίσως το σκάλα να έχει καλύτερο από το Όπελ έχει σίγουρα καλυκαλύ του καμικ. Φάρδος καμπίνας υπερέχει επίσης το Όπελ.
-
Μου φαινεται πως τα skoda ειναι η καλυτερη επιλογη.
Εγω θα επαιρνα το scala θα εβαζα και τεραστια πανοραμικη οροφη (που δεν ανοιγει) αλλα δινει ωραιο φως μεσα και αισθηση καμπριο και θα ειχα και πολυ πιο πλουσιο εξοπλισμο με τεραστιους χωρους.
Το οπελ ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο, κοβει απιστευτα μεσα στην πολη (πρεπει να το δειτε για να καταλαβετε, βοηθα και το συστημα με τις καμερες μπροστα) αλλα στα 150χλμ/ωρα αν πεσει σε κυμματιστες λακουβες στην εθνικη καταλαβαινεις οτο ειναι suv ...ταλαντευεται πιο πολυ απο ενα κανονικο αυτοκινητο.
-
Εγω θα επαιρνα το scala θα εβαζα και τεραστια πανοραμικη οροφη (που δεν ανοιγει) αλλα δινει ωραιο φως μεσα και αισθηση καμπριο και θα ειχα και πολυ πιο πλουσιο εξοπλισμο με τεραστιους χωρους.
Και μια φορά που θα συμφωνήσω απόλυτα με το γύρο! Το δε πακέτο αυτό με την τεράστια πανοραμική οροφή, την πίσω γυάλινη πόρτα, την αεροτομή και τα λοιπά εξτραδάκια είναι σε πολύ καλή τιμή και μεταμορφώνει την αισθητικη και την εμπειρία οδήγησης του αυτοκινήτου. Το είχα στο Rapid και το είχα καταευχαριστηθεί!
-
Τρομαξε μεχρι και ο δοκιμαστης με τον Χαρη..... που συμφωνει με τον Γυρο.
Χαρη δες τον βλέμμα
-
Θα συμφωνήσω με τους φίλους πάνω με 26000 κατι παίρνεις αυτόματο ντίζελ με χώρους compact suv με αρκετά καλουδια έξτρα .
Και στα 27 κάτι παίρνεις και την ηλιοροφή. Τα ίδια και λίγο καλύτερα ισχύουν για τα 150 άλογα βενζίνης όπου εκεί έχεις και τις επιδόσεις ,για κατανάλωση θα σας πω την Δευτέρα!
25740 βγαινει η παραπάνω διαμόρφωση για τον 1.5 150.
Επιτόκιο στην σκοντα 7.5% τελικό μου είπαν 7.1 με ένα εξάμηνο ασφάλεια που θα σου πουν αυτοί. Ρώτησα για πιο κάτω μου είπαν όχι. Έχουν προσφέρει σε κανέναν χαμηλότερο; Δεν μιλάω για απατεωνια τύπου μπαλουν αλλά για κανονικό.
-
Φυσικά στα 23000 υπάρχει και το 1.6 48v Sportage που έχει παρόμοιο χώρο αποσκευών με το σκάλα φαρδύτερη αρκετά καμπίνα δλδ βολεύει περισσότερο τον 5 επιβάτη αλλά του λείπουν όλα τα συστήματα ασφαλείας και δεν υπάρχει η δυνατότητα να προσθέσεις εξοπλισμό όπως στην σκοντα.
-
Συμφωνώ απόλυτα με grandland x, skoda kamiq και kia sportage με ταβάνι τα 23000 (και κάτι ψιλά). Αλλά ρε παιδιά να ρωτήσψ κάτι? Το qashqai γιατί το απορρίπτουμε? Δεν είναι μια VFM πρόταση η έκδοση accenta ή ίσως και η n-connecta για ένα οικογενειακό και οικονομικο diesel suv? Και μιλάω σαν υποψήφιος αγοραστής ενός τέτοιου αυτοκινήτου, ο οποίος εξαρχής είχε απορρίψει το qq κυρίως λόγω... σούπας. Έχω βαρεθεί να το βλέπω στο δρόμο. Άλλα κοιτώντας διάφορα αυτοκίνητα, το ξαναείδα και δε μπορώ να βρω ένα καλό λόγο να το βγάλω από τη shortlist. Τόσο πια δεν αξίζει τα λεφτά του?
-
Μια χαρα ειναι...απλα αν το επιλεξεις ατην πρωτη βολτα πανε σε ενα καταστημα και παρε αυτό με τη σιλικονη.
https://www.wd40.com/products/silicone-lubricant/
Κακοοοοοοςςςςς
-
Ο άνθρωπος είπε για Σούβ και ντίζελ . Το Σκάλα δεν είναι Σουβ και η Σκόντα το Κάμικ σε ντίζελ το δίνει ΜΟΝΟ με το προβληματικό αυτόματο και ακουμπάει τα 25000 και εκεί είναι το 2008 στην αλούρ ντίζελ και το Κάμικ ξαναγυρίζει στην δεκαετία του 80 που είναι ο σχεδιασμός του .
Υπάρχει και το Κατζάρ , αλλά να δούμε τι εννοεί οικογενειακό , γιατί από χώρους πάντα υπάρχει το 3 αιρκρος που το παίρνει όπως θέλει σε αυτά τα λεφτά .
Από την άλλη αμάξι χωρίς τα συστήματα ασφαλείας που αγοράζεται σήμερα , δεν θα έχει ελπίδα μεταπώλησης μετά 5-10 χρόνια .
-
Όπως έγραψα το σκάλα δεν είναι σουβ αλλά έχει χώρους σουβ και εύκολο μπες βγες ένα ακόμα χαρακτηριστικό τους. Φυσικά δεν έχει απόσταση από το έδαφος για σουβ.
-
Η αλήθεια είναι οτι τα έχουν βελτιώσει τα skoda αρκετά αλλα ρε παιδί μου αυτό το κοψιμο μπροστά και το εσωτερικό με το ταμπλό που κατηφορίζει και το τιμόνι, μου βγάζουν κατι σε utility όχημα τυπου ATOS η το άλλο το υπερυψωμένο...που δεν μου έρχεται τωρα αλλα που θα πάει θα έρθει - Αλλα είναι θέμα γούστου... και καταβολών βεβαια γι' αυτό και το ανατολικό μπλόκ το τιμάει ιδιαιτέρως- Για κάποιον τωρα που του αρέσει η τεχνολογία και οι νεοτερισμοί στα εσωτερικά και στα συστήματα δεν θα δωσει βάση στα παραπάνω - Το SUV είναι το μεγάλο όχημα που θα μπείς μέσα κουρασμένος απο την δουλειά η σε οποιαδήποτε φάση και θα σου δώσει μια ψηλή θέση οδηγησης κτλ..Να μην αρχίσουμε για τις τεστοστερόνες και χαθούμε τώρα.... γιατί ο άλλος θα μας πεί για τα 250 άλογα
Τώρα αν δεν σου κάνει και τίποτε κλικ, τα πράγματα περιπλέκονται ... Στο factoring γενικά εμένα το qq δεν με έπεισε συνολικά λόγο μεγέθους (πιο SUV πάντως απο το 2008) και σχεδιασμού μέσα έξω, αλλα στα θετικά είναι οι τιμές που έχουν πέσει αρκετά με τις προσφορές, και η ποιοτική οδηγική συμπεριφορά με τα συστήματα που είναι VFM πλέον.
-
SUV (για οικογένεια) με ~1.6 Diesel και καλούτσικο εξοπλισμό σε τιμή μέχρι 21-22κ υπάρχει αυτή τη στιγμή;
Παιζουν και μερικα Ateca σε προσφορα....
-
xenos wrote:
SUV (για οικογένεια) με ~1.6 Diesel και καλούτσικο εξοπλισμό σε τιμή μέχρι 21-22κ υπάρχει αυτή τη στιγμή;
Παιζουν και μερικα Ateca σε προσφορα....
Kαλη επιλογη αν ψαχνεις αμαξι να το παντρευτεις.
-
Δεν είναι κακό αυτοκίνητο , ούτε ως εμφάνιση , αλλά χωρίς συστήματα ασφαλείας και σε αυτή την τιμή είναι εκτός , όταν το Κατζάρ δίνει πιο πολλά , όπως και το Κασκάι σε αυτές τις τιμές .
Εχουμε και το 5 αιρκρος στην βασική βενζίνης επίσης με καλό εξοπλισμό και συστήματα ασφαλείας .
-
Συμφωνώ απόλυτα με grandland x, skoda kamiq και kia sportage με ταβάνι τα 23000 (και κάτι ψιλά). Αλλά ρε παιδιά να ρωτήσψ κάτι? Το qashqai γιατί το απορρίπτουμε? Δεν είναι μια VFM πρόταση η έκδοση accenta ή ίσως και η n-connecta για ένα οικογενειακό και οικονομικο diesel suv? Και μιλάω σαν υποψήφιος αγοραστής ενός τέτοιου αυτοκινήτου, ο οποίος εξαρχής είχε απορρίψει το qq κυρίως λόγω... σούπας. Έχω βαρεθεί να το βλέπω στο δρόμο. Άλλα κοιτώντας διάφορα αυτοκίνητα, το ξαναείδα και δε μπορώ να βρω ένα καλό λόγο να το βγάλω από τη shortlist. Τόσο πια δεν αξίζει τα λεφτά του?
Δεν μπορεί να βγει από την λίστα (παρά τις πολλές φωνές εδώ μέσα) γιατί είναι η επιτομή του μέσου όρου (το έχω ξαναγράψει). Δεν είναι τυχαία στην κορυφή των πωλήσεων στην κατηγορία του σε όλη την Ευρώπη. Απλά επειδή βρίσκεται παντού θα ήθελα να πάρω κάτι άλλο αλλά από τη λίστα δεν βγαίνει, ίσως λόγω έλευσης του καινούριου σε 1-2 χρόνια να βρεις δικαιολογία.
-
Τώρα που άρχισα να το ψάχνω λίγο παραπάνω, κατάλαβα ΑΚΡΙΒΩΣ τι εννοεί ο συμφορουμίτης LAP με το σπρέυ σιλικόνης... Η αλήθεια είναι πως δε το έχω οδηγήσει και κάποια βίντεο που έβλεπα, δεν έκαναν καμία νύξη στα τριξίματα και τα προβλήματα συναρμολόγησης του συγκεκριμένου μοντέλου. Κάτι αντίστοιχο νομίζω συμβαίνει και με τα grandland x και kadjar, τα οποία αν δεις αρχικά στον κατάλογο φαίνονται όντως VFM αυτοκίνητα στις αρχικές εκδόσεις (και είναι), άλλα πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς. Πάντως αν το βασικό κριτήριο είναι οι χώροι για την αγορά αυτοκινήτου, νομίζω ότι τα τελευταία είναι μια πολύ καλή επιλογή. Όσο για το qq, ακόμα κι έτσι, νομίζω ότι θα συμφωνήσω απόλυτα με τον ψηφιακό.κένταυρο.
-
Χεχε, ακριβως
Παντως το συγκεκριμενο ειναι πραγματικα σωτηριο..χωρις πλακα. Δηλαδη αν σ αρεσει ενα αυτοκινητο και απλα τριζει και σε βαζει σε δευτερες σκεψεις, με το σπρευ αυτο το ελαχιστοποιεις και ευχαριστιεσαι το αυτοκινητο.
Αλλωστε κρατα πολυ καιρο.
Εγω εχω κανει στα αυτοκινητα της οικογενειας των συγγενων μου, στα κρυφα, στους μετεσεδες των θυρων με αποτελεσμα να μαλωνουν ολοι μεταξυ τους διοτι, με ενα αγγιγμα κοπαναει η πορτα με δυναμη.
Ειναι καταπληκτικο σπρευ, εξαφανιζει τριγμους και κανει τους μεταλλικους μηχανισμους σαν να κολυμπουν σε λεπτο λαδι. Κανει και για πλαστικους συνδεσμους και ειναι ιδανικο για το εσωτερικο του αυτοκινητου
-
To scala λίγο μπάσταρδη περίπτωση φαίνεται. Κακάσχημο πάντως.
Τα kamiq είναι ουσιαστικά από τα μικρότερα suv, σαν το c3 aircross? Απλά αυτά μου φαίνονται μικρά για οικογένεια.
Τα QQ/Kadjar είναι πολύ μεγάλα/άβολα από άποψη εξ. διαστάσεων (πόλη);
Πάντως από τιμές, έχουν πάρει την ανηφόρα γενικά.
-
Παιδες στην Ευρωπη ξεκινησε κανονικοτατα να πωλειται η εκδοση του tivoli 2020 ....εδω;;;;
Βγαινει και σε αυτοματο, diesel και awd ...και πιθανοτατα σε τιμη φθηνοτερη απο τα αλλα δικηνητα βενζινοκινητα....
Εχει πολυ καλες προδιαγραφες και σαν πλατφορμα, ιδιαιτερη προσοχη στην ασφαλεια και στο δεσιμο καθως και ως συμπεριφορα που διαβαζω στα τεστς
Το ειχα προτεινει και το καλοκαιρι στον Πηλιουριτη....(που ναι αυτος;;;)
Αυτονομη οδηγηση αλα travel assist της vw, ολα τα συστηματα ασφαλειας, και aisin 6αρι αυτοματο.
Β suv με αεριζομενα και θερμαινομενα δερματινα....b seg suv!!!!!!!
Προσεξτε εδω εργοστασιακη επεκταση για τις αποσκευες στη οροφη.....τεριαζει απολυτα.
Το συγκεκριμενο μονο made in κορέα
@tkin
H ssangyong ειναι ανωτερη στα ματια των Κορεατων!!!!! πιο premium, και σε πωλησεις στα b και c seg suv περναει τον ομιλο hyundai kia!!!!!!!!!!
Δεν το περιμενα....
Εδω το καμαρι της ssangyong. Korando, μεγαλο οπως το θες.
Παρα πολυ καλο φαινεται με τεραστιων διαστασεων εσωτερικους χωρους και τραβηγμα (βαρκας) μεχρι 2 τονων!!!!!!
Γενικα το osv καναλι κανει πολυ ωραιες δοκιμες και εστιαζει σε σημαντιμα στοιχεια σε καθε κατηγορια.
Και εδω οσοι θελετε να δειτε σε στροφιλικια το korando, σε καποια σημεια το γ@@@ει και αυτος....
SUV/Crossovers Forum