Εξαιρετικό μοντέλο.
futurist
@futurist
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by futurist
-
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
'Αμα καταφέρουνε και το φέρουνε σε μία τιμή 22 με 23 χιλιάρικα θα γίνει best seller!
Θεωρώ ότι θα παίξει στο εξωτερικό μίνιμουμ τιμή στα 35000 ευρώ, δηλαδή εδώ με τις υπερφορολογήσεις στις μεγαλύτερες αξίες, μινιμουμ 40000 ευρώ στην πρώτη έκδοση.
-
FORD KUGA 2020posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο χρήστης futurist έγραψε:
Με 2 και 2,5 λίτρα κινητήρες στα υβριδικά σύνολα, θα πάει άκλαυτο στην Ελλάδα, όπως και το RAV4.Με το υπάρχον φορολογικό σύστημα της χώρας, είναι ξεκάθαρο ότι η ενδιάμεση εποχή με τα υβριδικά που θα έχουν θερμικό κινητήρα μεγάλου κυβισμού, θα πάνε όλα άκλαυτα στη χώρα.
Εμφανίζονται υβριδικές λύσεις με μικρούς (π.χ. 1000cc) θερμικούς, μόνο σε μικρότερα μοντέλα. Είναι πολύ πιθανό να μειωθούν δραστικά οι πωλήσεις SUV στη χώρα, αν δεν αλλάξει το πλαίσιο ή μέχρι να έρθει η καθαρή ηλεκτροκίνηση σε αυτή την κατηγορία. Πού σίγουρα θα αργήσει σε τέτοιο βάρος αμαξώματος.
-
Kia XCeed - crossoverposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
Latest posts made by futurist
-
RE: Toyota Yaris Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
To C-HR δεν έχει χώρους για οικογενειακό όχημα ταξιδιού.
Αυτό εδώ στοχεύει στην κατηγορία κυρίως αστικών μετακινήσεων, οπότε δεν θα είναι μειονέκτημα το ότι θα είναι μικρότερο από το C-HR.
-
RE: Toyota Yaris Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
To C-HR δεν έχει χώρους για οικογενειακό όχημα ταξιδιού.
Αυτό εδώ στοχεύει στην κατηγορία κυρίως αστικών μετακινήσεων, οπότε δεν θα είναι μειονέκτημα το ότι θα είναι μικρότερο από το C-HR.
-
RE: SUV/Crossovers Forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το σωστό θέμα για συζητήσεις περί leasing.
-
RE: Skoda Kamiqposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ισχύει ότι κάποιοι που έχουν κοντά πρατήριο θα πάρουν και θα κάνουν απόσβεση. Οι περισσότεροι όμως που απλά είχαν την ελπίδα να επεκταθεί το CNG, δεν θα κάνουν κίνηση.
Το Kamiq CNG είχε όλα τα φόντα να κάνει θραύση στα επιβατικά CNG, αν στηριζόταν αυτή η αγορά.
Με αυτές τις ανακοινώσεις, τα παίρνει όλα η κατηφόρα.
-
RE: Skoda Kamiqposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μερικοί κάνετε πώς δεν καταλαβαίνετε τί διαβάζετε και τί συνεπάγεται αυτό που διαβάζετε.
Η πρώτη ανάγνωση είναι ότι συνεχίζουν οι ίδιοι οι κινητήρες που έχουν παραχθεί ήδη και δεν θα φτιαχτούν άλλοι.
Η πραγματική, όμως, δεύτερη ανάγνωση, είναι ότι δεδομένης της πολύ μικρής διείσδυσης του CNG στην αυτοκίνηση, μπαίνει ένα οριστικό τέλος στο CNG στα επιβατικά.
Προφανώς, όποιος το έχει πάρει θα το λιώσει. Καινούριοι δεν θα αγοράζουν, περά ελαχίστων εξαιρέσεων, καθαρά λόγω ψυχολογίας καταναλωτή, αφού όλοι καταλαβαίνουν ότι σβήνει αυτή η τεχνολογία.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τις φετινές πωλήσεις του Kamiq CNG.

-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
Το πρόβλημα δεν είναι ποιος μπορεί να αγοράσει τι. Είναι ότι ένα ένα τα κράτη αρχίζουν να βάζουν χρονικό όριο για την πώληση καινούργιων με ορυκτά καύσιμα και βέβαια σε 2η φάση θα έχουμε την ολική απαγόρευση χρήσης μη ηλεκτροκινητων. Λογικά εμείς θα έχουμε χαιρετίσει την οδήγηση ή και εντελώς ώσπου να γίνουν και τα 2 σενάρια μαζί πραγματικότητα. Όμως το electro happy κλίμα των site και περιοδικών αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι σε απόλυτη αντιδιαστολή με το μέσο αγοραστή αυτοκινήτου και τις δυνατότητες του...
Κάπου εκεί λοιπόν πρέπει να εξισορροπηθεί η ανάγκη καθαροτερης μετακίνησης με το τι είναι εφικτό για την πλειοψηφία του πληθυσμού μιας χώρας. Ε λοιπόν τι πρωτότυπο, η Ελλάδα (και γενικά οι βαλκανικές χώρες) θα αδυνατούν για χαλαρά μια 20ετια να ακολουθήσουν τον μ.ο. των πιο εύρωστων κρατών της Ευρώπης στο θέμα αυτο.
Αυτή είναι μια φρούδα ελπίδα πάντα των καταναλωτών με μικρότερο κατά κεφαλήν ΑΕΠ, αλλά στην πράξη είναι ανέφικτο, ειδικά εντός Ευρωζώνης.
Οι βιομηχανίες έτσι κι αλλιώς αναπτύσσουν προϊόντα με στρατηγική βλέψη την προσφορά/ζήτηση στο σύνολο των αγορών που κάνουν πωλήσεις ή στοχεύουν να κάνουν.
Το γεγονός ότι είμαστε στους φτωχότερους στην ΕΕ, σε συνδυασμό με το κοινό νόμισμα, δεν επιτρέπει καμία ευελιξία είτε οικονομοτεχνικών προσαρμογών είτε νομικών αποκλίσεων.
Εν ολίγοις, από τη μία πρέπει να τηρείς όλα τα πρότυπα της ΕΕ, π.χ. σε περιβαλλοντικά θέματα ή άλλα θέματα κανονιστικής συμμόρφωσης, αλλά ταυτόχρονα δεν έχεις την οικονομική επιφάνεια να τα ακολουθήσεις, χωρίς να υπάρχει και περιθώριο «ελαστικότητας» για να εξυπηρετήσεις το κοινό στις ανάγκες του.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
JohnDelta, 19.800 το ηλεκτρικό Citigo των 260 θεωρητικών χιλιομέτρων. Αν προκύψει και μια επιδότηση και πέσει στα 16-17 χιλιάρικα και σου κοστίζει 2 ευρώ η μετακίνηση, δεν είναι άσχημα.
Συμφωνώ 100% ότι ειδικά στα μικρά πόλης, θα υπάρξει άμεσα οικονομοτεχνικό κίνητρο επιλογής, αν είναι στοιχειωδώς σοβαρή μια επιδότηση.
-
RE: Toyota Yaris Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Πιστεύω θα στείλει πολλά μοντέλα του segment, άκλαυτα.
-
RE: Toyota Yaris Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Πιστεύω θα στείλει πολλά μοντέλα του segment, άκλαυτα.
-
RE: Τράκαρα, δεν φταίω δεν σταμάτησα και τώρα με κυνηγάνε..posted in Περί αυτοκίνησης
Εννοείται αυτό το παραπάνω, ότι μιλάς μόνο με την ασφαλιστική σου!
