Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Captur II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Captur II
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 143
    • 144
    • 9 / 144
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    122
    2878
    149447
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trogg last edited by

      η σχετικη φατσουλα παει για το ορθογραφικο μου λαθος που μολις ειδα ή για αυτο που ανεφερα

      1 Reply Last reply Reply Quote 15
      • A
        aikibill last edited by

        για το συντακτικό κυρίως και για το ορθογραφικό δευτερευόντως.

        χωρις παρεξήγηση ελπίζω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 19
        • T
          trogg last edited by

          Μάλιστα, καλά το κατάλαβα λοιπόν, συγνώμη κάνεις δεν είναι ''άσφαλτος'' , από τα εκατοντάδες χιλιάδες posts εδώ μέσα φαίνεται ότι είμαι ο πρώτος που έκανε συντακτικό και ορθογραφικό λάθος άξιο αναφοράς σχολίου, συγχώρα με και αν το ξαναεπαναλαβω να με αφήκεις στην ίδια τάξη κυρ Δάσκαλε .

          Τώρα αν ο κινητήρας 1.3 της Renault είναι υποδεέστερος (τα γράφω ωραία τώρα; χωρίς πιο χωρίς κανένα άλλο ποσοτικό επίρρημα;) του 1.2 της Peugeot μήπως ξέρεις να μου πεις κάτι να με διαφωτίσεις γιατί εμένα αυτή είναι η απορία μου ή η ουσία εδώ μέσα είναι να ψάχνουμε αν κάναμε κάποιο συντακτικό/ορθογραφικό λάθος ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 18
          • A
            aikibill last edited by

            Ουδείς άσφαλτος,αλλά υπάρχουν λάθη και λαθαρες. Λυπάμαι που τελικά το παρεξήγησες για επι προσωπικού επίθεση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 16
            • D
              dublin last edited by

              Βλεπουμε εξω 5 εκδοσεις, τα C shaped στην 3η ή 4η εκδοση κ την μεγαλη οθονη στην Initiale Paris. Δεν θα ειναι φθηνο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 12
              • T
                trogg @dublin last edited by

                Βλεπουμε εξω 5 εκδόσεις, τα C shaped στην 3η ή 4η εκδοση κ την μεγαλη οθονη στην Initiale Paris. Δεν θα ειναι φθηνο.

                Σιγουρα , ειπαμε τιποτα δεν ειναι φτηνο πλεον , και πραγματι την μεγαλη οθονη την εχει μονο η εκδοση initiale που ειναι μονο με auto και στην Γαλλια η 130 φτανει τα 30k και που παλι κατι ψιλο πραγματα της λειπουν ακομη ..Τωρα εδω σε τι εκδοσεις θα το φερουν και αν φερουν τις ιδιες εκδοσεις με Γαλλια σε τι τιμες ποιος ξερει

                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                • S
                  sabas_thess last edited by

                  22.000€ Intense manual 130ps δεν είναι άσχημα αν μου δώσει η Renault το δικαίωμα να πληρώσω έξτρα για να βάλω μόνο την μεγάλη οθόνη. Αυτό που θα με εξοργίσει θα είναι να με υποχρεώσει να πάω στο Initiale Paris να φορτωθώ πολλά τα οποία δεν θέλω (δέρμα, αυτόματο, 18' ζάντες) γιατί δεν θα μου επιτρέψουν να βάλω μόνο την οθόνη. Ίσως εκεί να πάω σε 2008 Gt-line. Προσωπικά αν είναι να πάω πάνω από 25.000€ δεν θα κάτσω στη Renault...

                  "I am what you made me", D.V.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 14
                  • T
                    trogg last edited by

                    Μακαρι να γινεται αυτο που λες , απο οσο βλεπουμε στο Γαλλικο configurator στις εκδοσεις κατω απο την intitiale σου δινει διαφορα πακετα συνδυασμου extras (καποιο περιεχει ειδα και την μεγαλη οθονη με 360 camera και park assist στα 1600€) να προσθεσεις και να γλιτωνεις τις 18αρες και το αυτοματο της initiale οπως και το blind spot το δινει μονο με πακετο στην auto εκδοση με την intense, πιστευω ή καλυτερα ευχομαι οτι και η Ελληνικη αντιπροσωπεια θα πραξει το ιδιο , δεν ξερω και τι επιλογες ειχες με το προηγουμενο captur και αν μπορουσες να το custom built λιγακι οπως γινεται στα του group, αρκει βεβαια μην ξεπερνας κανα σκαπολατι στην κλιμακα και ουσιαστικα να σου ερχεται η intense με τα extra ισα με την initiale παντως αν εσενα το θεμα σου ειναι μονο η μεγαλη οθονη εμενα θα ειναι και το blind spot και αν με αναγκαζουν και εδω να παω στην αυτοματη εκδοση τοτε το αφηνουμε και αυτο....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 12
                    • R
                      riverael1 last edited by

                      Η intens έχει τη μεσαία οθονη που αν δείτε στο configurator ίσως είναι και πιο όμορφη από τη μεγάλη.. Το ιδανικό θα είναι 22000 intens 1.3 με edc..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 12
                      • D
                        dublin last edited by

                        Initiale Paris 1.5dCi 115 EDC 32.000€ στη Γαλλια.

                        108g/Km Co2 4,1 l/100Kh

                        11seconds τα 100χλ/ωρα κ 1327 κιλα.

                        Ειναι λιγο βαρυτερο απο το 2008, ψηλοτερα τελη/καταναλωση, οριακα γρηγοροτερο απο το 100hp (11 δεπτερολεπτα εναντι 11,4) κ αρκετα ποιο αργο απο το 130hp, κ τιμες παρομοιες φανταζομαι (πρεπει να δουμε κ τις Ελληνικες).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 11
                        • S
                          sabas_thess last edited by

                          Πέραν των θεμάτων των εξοπλιστικών πακέτων λίγο. Αυτό που είπε ένας φίλος πιο πάνω ότι ο 130hp της Renault είναι αρκετά πιο αργός από τον purtech ισχύει; Μέχρι τον 140hp του Mégane δεν ίσχυε κάτι τέτοιο. Λέτε να τον έριξαν τόσο για τους ρύπους που να αναγκαστούμε να πάμε στον 150hp για λογικές επιδόσεις;....

                          "I am what you made me", D.V.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 15
                          • D
                            dublin @sabas_thess last edited by

                            Πέραν των θεμάτων των εξοπλιστικών πακέτων λίγο. Αυτό που είπε ένας φίλος πιο πάνω ότι ο 130hp της Renault είναι αρκετά πιο αργός από τον purtech ισχύει; Μέχρι τον 140hp του Mégane δεν ίσχυε κάτι τέτοιο. Λέτε να τον έριξαν τόσο για τους ρύπους που να αναγκαστούμε να πάμε στον 150hp για λογικές επιδόσεις;....

                            Δεν ξερω αν αναφέρεσαι σε μενα, αλλα μιλαγα μονο για τα πετρελαια - που με αφορουν. Κ οι 2 κινητηρες (1.3 Renault - 1.2 PSA) ειναι κορυφαιοι στην κατηγορια τους κ νομιζω δεν αφηνουν κανεναν παραπονεμένο. Το Capture με τον 1.3 στα 130 αλογα θα ειναι επαρκεστατο.

                            Οσο για τους πετρελαιου, πιστευω ο 1.5 του PSA ειναι ο καλυτερος μικρος αυτη τη στιγμη στην αγορα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 16
                            • S
                              sabas_thess last edited by

                              Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας @Trogg & @Dublin με καλυψατε. Για οικογενειακή χρήση επαρκεστατος ο Tce. Δεν έχω σκοπό να βάλω κόντρα με κανέναν όταν και αν με το καλό πάρω το Captur. Αν ήθελα κάτι τέτοιο θα έπαιρνα το Civic. Άντε με το καλό να έρθει να το οδηγήσουμε να δούμε και αν είναι υποδεέστερο ποιοτικά από το 2008 ώστε να δικαιολογηθεί η διαφορά στην τιμή ή απλά η Peugeot αύξησε τις τιμές με στόχο τα premium suvs του Vag...

                              "I am what you made me", D.V.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 9
                              • T
                                trogg last edited by

                                Και εγω το περιμενω για να κανω ενα test drive να μπορω να το συγκρινω και με ενα αντιστοιχο του 2008 , πιστευω οτι το εσωτερικο  ειναι μισο κλικ κατα εμε πιο κατω οχι σε ποιοτητα αφου και αυτο θα εχει μαλακα πλαστικα πανω στο ταμπλο και στις μπροστινες θυρες ανω  και γενικα αναβαθμισμενη ποιοτητα οπως εχουν γραψει, απλα στην εμφανιση του εσωτερικου νομιζω οτι το 2008 κερδιζει το captur και ειναι ενα στοιχειο που το ξεχωριζει απο ολα τα μικρα SUV αυτην την στιγμη ισως και απο καποια μεγαλυτερα. Βεβαια το captur απο οσα διαβαζω εδω μεσα με την αντιπροσωπεια μαλλον θα αργησει να ερθει (ανοιξη προς καλοκαιρι 😉 μεχρι τοτε νομιζω θα εχει παρουσιαστει και το Opel Mokka X που ειμαι περιεργος να το δω σαν καθαρο μοντελο του psa πλεον τι διαφορετικο θα εχει σε τιμη και εμφανιση απο το 2008 ή το DS3 Crossback μια και θα ειναι στην ιδια πλατφορμα και αν τελικα τιποτα απο oλα αυτα δε με ικανοποιησει με βλεπω να περιμενω τελη 2020 το νεο Tuscon ή Qashqai...τωρα για τις τιμες του 2008 και γενικα της Peugeot τα εχουμε ξαναπει απο το λανσαρισμα του 3008 οι υπευθυνοι της peugeot μιλουσαν για premium καταστασεις αρα και τιμες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                • T
                                  trogg last edited by

                                  Μαλλον στο δικο μου σχολιο αναφερεται ο φιλος που παρεθεσα την επιταχυνση 0-100 για τον 1.3 του Captur με τον 1.2 του 2008 μεσα απο τα specifications και φαινεται οτι εχει μια καπως διαφορα στην επιταχυνση (πιο αργος) του Captur και ρωτησα και εγω τι γινεται ρε παιδια αλλα δεν εδωσε κανεις καποια απαντηση. Θεωρω ομως και εγω οτι ο 1.3 βενζινη του Captur θα ειναι επαρκεστερος για ενα ταξιδι , μια προσπεραση στην εθνικη, φορτωμενο και με κλιματισμο, απλα ισως δεν ειναι για κοντρες στα 0-100 με το 2008...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 15
                                  • storm
                                    storm last edited by

                                    Εγώ από την πλευρά μου, ως νέος κάτοχος του Aircross θα συμβούλευα όσους κοιτάνε crossover/suv αυτής της κατηγορίας να μην αναλώνονται πολύ σε επιδόσεις, επιταχύνσεις και ιπποδυνάμεις αλλά στην ηχομόνωση, στο θόρυβο κύλισης, στο θόρυβο αμαξώματος, στο θόρυβο των ελαστικών και στους ήχους που περνούν στο εσωτερικό του αυτοκινήτου σε ταχύτητες άνω των 100km/h.

                                    Τι να το κάνεις ένα αυτοκίνητο όταν το θες για ταξίδια και αποδεικνύεται κουραστικό;

                                    υ.γ. αυτά δεν αφορούν το Aircross, αλλά γενικά την κατηγορία που δεν είναι χαμηλά αυτοκίνητα τύπου χάτσμπακ ή σεντάν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                    • S
                                      sabas_thess last edited by

                                      @Trogg προσωπικά με το 2008 με 'χαλάνε' apriori μέχρι να το δω 2 παράγοντες πέραν της τιμής. Πρώτον αν πράγματι μοιράζεται εσωτερικό με το νέο 208 είναι στενό και ιδιαίτερα στενάχωρο για τα κυβικά μου και δεύτερον έχω πρόβλημα με το χαμηλό τιμόνι και σε αυτό και στο 308 της γυναίκας. Είναι σαν να οδηγάω με τα μπούτια για να μπορώ να δω όλο τον πίνακα οργάνων. Συγνώμη αλλά όσο πιο hot και να είναι ο εσωτερικός του διάκοσμος (2008) το Captur αν δεν είναι κουδούνι ποιοτικά (όπως τα QQ/Kadjar) θα το προτιμούσα για πρακτικούς καθαρά λόγους (τρομερή εκμετάλλευση εσωτερικού χώρου το Captur I και μας αρέσει πολύ μτν γυναίκα η ιδέα του κυλιόμενου πίσω καθίσματος).

                                      @Storm, πολύ σωστός. Είμαι μέγας φαν της ποιότητας κύλισης οπότε αν μπορείς να μας πεις πως κυλάει στις υψηλές ταχύτητες το δικό σου αν και δύσκολα θα πάω στα 30κ+ !

                                      "I am what you made me", D.V.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @sabas_thess last edited by

                                        @Storm, πολύ σωστός. Είμαι μέγας φαν της ποιότητας κύλισης οπότε αν μπορείς να μας πεις πως κυλάει στις υψηλές ταχύτητες το δικό σου αν και δύσκολα θα πάω στα 30κ+ !

                                        Το C3 Aircross έχει ο Storm, οπότε πολύ χαμηλότερη τιμή από €30.000!

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                        • D
                                          dublin last edited by

                                          Strom ποιο Aircross εχεις; φανατικος Citroenακιας εδω! Απλα μου φαινεται λιγο μικρο το C3 (εσωτερικο κ πλατφορμα προηγουμενης γεννιας, έλλειψη bumpers - γιατι?!) κ λιγο μεγαλο το C5. Αλλα C3 k C5 ειναι τα ποιο off απο ολα τα crossover/suv πολης.

                                          Sabas, το 2008 ειναι πολυ φαρδυτερο. Οσο για το i cockpit εμενα με βολευει μια χαρά, βεβαια ειμαι 1.77 κ βαζω θεση οδηγησης ψηλα, μπορει σε ποιο ψηλους να υπαρχει θεμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 23
                                          • D
                                            dublin last edited by

                                            Strom ποιο Aircross εχεις; φανατικος Citroenακιας εδω! Απλα μου φαινεται λιγο μικρο το C3 (εσωτερικο κ πλατφορμα προηγουμενης γεννιας, έλλειψη bumpers - γιατι?!) κ λιγο μεγαλο το C5. Αλλα C3 k C5 ειναι τα ποιο off απο ολα τα crossover/suv πολης.

                                            Sabas, το 2008 ειναι πολυ φαρδυτερο. Οσο για το i cockpit εμενα με βολευει μια χαρά, βεβαια ειμαι 1.77 κ βαζω θεση οδηγησης ψηλα, μπορει σε ποιο ψηλους να υπαρχει θεμα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 9 / 144
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr