-
Επισης αν ημουν στη θεση σου θα κοιτουσα για εισαγωγη μτχ απο γερμανια...Χωρις τελος ταξινομησης με ενα 35 παιρνεις xc60 αν δε σε πειραζει που δε θαναι καινοθργιο..
-
τα τέλη του είναι 275.
επειδή το site τους είναι σωστό γενικά, φαντάζομαι μπορώ να φτιάξω ένα πακέτο και να τους το παω, έχοντας τον χρόνο σπίτι να δω αππαλαγες, τι συμφέρει κτλ.
πάντως κόστος προ φόρων στα έξτρα σε κατάλογο δν μου έδωσαν. η απαλλαγή μπαίνει και σε κάθε έξτρα.
π.χ το park assist δηλαδή κάμερα με μπροστά αισθητήρες, από 530 πληρώνω 330.
-
Καταλαβα τι λες με την απαλλαγη...Αλλα 5χιλ παραπανω ειναι αρκετα νομιζω...εγω πχ για να μη περασω τα 38 κ αλλαξει η φορολογικη κλιμακα το ναβι το βαλα μετα οταν ηρθε με κανα 1000αρικο.
Δε ξερω πως οδηγας αλλα μεχρι κ στο γιαρις π εχω στη δουλεια 1.5 110 ιπποι βενζινης το 7αρι το χω ανετα..
Αρα 9 με 10 υπολογιζω..Εγω πηρα diesel λογω και 30.000 χλμ το χρονο.Τελη ποσο εχει?
Γενικα παντα κραταει πολυ καλα στις στροφες συγκριτικα με αλλα suv...οχι τοσο καλα οσο χ1(ειναι καλυτερο ομως στις λακουβες) αλλα μ αρεσε ο συνδυασμος ανεσης και κρατηματος...
Aπο την στιγμη που δεν πληρωνει τελος ταξινομησης (φανταζομαι τριτεκνος ή πολυτεκνος) δεν τον ενδιαφερουν οι κλιμακες και σωστα μπορει να βαλει οτι εξοπλισμο μπορει να πληρωσει.
-
Σε συνθηκες πολης το 10αρι ειναι ευκολο, ισως και παραπάνω. Εκτος φυσικά χαμηλότερη.
-
ωνασουγα 10? πφφ
είναι απαλλαγή λόγω αναπηρίας τέκνου. ναι τέλη κυκλοφορίας δεν με απασχολούν (π.χ βενζίνη tuscon λέμε τώρα).
τώρα για εισαγωγή από έξω δεν το έχω σκεφτεί καθόλου αν ισχύει ότι και για αγορά καινούργιου ίσως πρέπει να τσεκαρω. είχα/έχω γνωστό Γερμανία που ασχολείται με τέτοια πράγματα. ετσι πήρα και το golfaki.
-
ωνασουγα 10? πφφ
Μιλάμε για πόλη, ρεαλιστικές συνθήκες. Το χειροκίνητο έχει 9.1 Μ.Ο (μικτό) και ένας φίλος μου με χειροκίνητο επίσης είναι στο 9.5 με καθημερινή διαδρομή Γέρακας - Αμπελόκηποι (με μέτρια κίνηση) και οικογενειακές βόλτες το ΣΚ. Το αυτόματο εύκολα πάνω απο 10 σε ίδιες συνθήκες. Δεν μπορούμε να έχουμε εξωπραγματικές απαιτήσεις από οχήματα με τέτοιο βάρος, αεροδυναμική και απώλειες και με αυτά τα μοτέρ. Απλή φυσική είναι.
-
πετρελαιακι χειροκίνητο 3008 σήμερα td, εγώ με το φιλαράκι. ο πωλητής ωραίος, μας άφησε να το βολταρουμε. αρχική εντύπωση αρνητική, περίμενα να αρπάζει πιο καλά από χαμηλά, πολύ ραθυμο. 5η και 6η ανύπαρκτες. μετά από λίγο πάντως και με λίγο εξοικειωση, νιώθεις το τούρμπο από τις 2200 στροφες.
πετρέλαιο γαρ σαν έτοιμο από παλιά για ταξίδια, χαλαρό, κρατήματα δυνατό δεν παλαντζαρει ιδιαίτερα.
πίσω τώρα. οι χώροι για τρίτο άτομο φαίνονται μεγαλύτεροι από το βολβό αλλά, οι δύο θέσεις πίσω εν είναι τοσο άνετες όσο του βολβό. είναι λίγο πιο χοντροκομμένο γενικά (εσωτερικά).
το 1,6 βενζίνη αν μπορέσω να το οδηγήσω, λογικά θα δείξει πιο πολλές δυνατότητες.
-
Ενα λευκο οδηγησες ε?
-
ναι
-
Για τι τιμές μιλάμε το 3008?
-
δεν πήρα προςφορα αλλά μου είπε ότι έχουν προωθητικό στο πετρέλαιο κάνα χιλιάρικο για ένα παλιό αυτοκίνητο. + ότι άλλο κάνουν(black Friday η ότι καλύτερη έκπτωση θα δώσουν,,)
από ότι θυμάμαι με την απαλλαγή έβγαινε το πετρέλαιο μεσαία έκδοση κάπου 27? κάτι τέτοιο. και η βενζίνη 31+ gt line. ουσιαστικά αυτή τη στιγμή με δυνατό παζάρι και συγκρίνοντας βενζίνες xc40 momentum plus+κάνα δυο έξτρα vs 3008 gt line κάπου στα 30κ.
και θα έχω αγκαλιά και τον βενζίνα με τα δέκα λίτρα
-
από την άλλη, τους ρίχνεις ένα άκυρο, πας βάζεις όλο τον κατάλογο έξτρα σε ένα pro ceed gt.ειναι και μπάνικο και άλογα και μάλλον δν καίει δεκα λίτρα.:p
-
πάνε πάρε το κούγκα.. που έχει επίσης όλον τον κατάλογο με 27
-
Πριν από 15 ημέρες, επιστρέφοντας βράδυ στο σπίτι από το γραφείο και οδηγώντας ένα Volvo V40 CC T3, ευτυχώς στη δεξιά λωρίδα της Καποδιστρίου, και με σχετικά χαμηλή ταχύτητα (γύρω στα 50 χλμ/ώρα), βρέθηκα στην εξαιρετικά δύσκολη θέση να προσπαθώ να ελέγξω και να σταματήσω ένα ακυβέρνητο όχημα.
Λόγω δυσλειτουργίας της μπαταρίας, όπως υποστηρίζει σήμερα η Volvo Cars, και ενώ βρισκόμουν εν κινήσει, το σύνολο των συστημάτων του οχήματος κατέρρευσαν μονομιάς: Έσβησε ο κινητήρας, πέτρωσαν τα φρένα και το τιμόνι, έσβησαν τα φώτα, τέθηκαν εκτός λειτουργίας ακόμα και τα αλάρμ, τα οποία δοκίμασα να ενεργοποιήσω για να προειδοποιήσω όσους ακολουθούσαν. Για καλή μου τύχη, σε μεγάλη απόσταση μπροστά μου δεν υπήρχε άλλο αυτοκίνητο, μηχανή, πεζός, φανάρι, στροφή ή όποιο εμπόδιο.
Τελικά, τραβώντας σταδιακά το μηχανικό και ευτυχώς όχι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο χειρόφρενο, κατάφερα να ακινητοποιήσω το Volvo μου μετά από περίπου 200 μέτρα, μένοντας ακινητοποιημένος στη δεξιά λωρίδα, από όπου το παρέλαβε σε πλήρως μη λειτουργική κατάσταση η οδική βοήθεια.
Δεν θα αναλωθώ στα όσα ευτελή, τραγικά, αντιεπαγγελματικά, και προσβλητικά προς το πρόσωπο ενός όποιου πελάτη-καταναλωτή έχουν μεσολαβήσει και έχουν γίνει από τη Volvo Cars Greece και τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της VOLVO Σφακιανάκης. Παραθέτω μόνο την έγγραφη απάντηση της μητρικής Volvo Cars, χωρίς κανένα άλλο σχόλιο:
Dear Mr. Markidis,
Thank you for your response to my email.
Please accept my apologies for the delay in replying and thank you for your patience while I investigated your query.
I have read the translation of the letter you received from the dealer and understand that diagnosis of the failure was related to the battery low rated voltage. According to the letter that, after replacing the battery, no fault errors was found.
Please be informed that we are not technically trained and rely of the expertise of our technicians as all Volvo dealers are trained to Volvo's global standards and have access to technical support if needed. It is on this basis that we support the communication from the dealer.
Kindly note that, as much as we hope for a faultless driving experience, we wish to share that it is essential to note that all vehicles come with complex mechanical and technical components and failures can and do occur. We therefore cannot confirm that the fault will not reoccur, only that the replacement parts carry a 1 year warranty.
We hope that this brings clarity to the matter.
Kind Regards,
SamanthaCustomer Experience Operations
T +46-31-325 00 77
cxo@volvocars.comVOLVO CAR CORPORATION
Dept. 57411
Assar Gabrielssons Väg, SE-405 31 Göteborg, Sweden
volvocars.com
Registered Office Göteborg, Sweden
Registration No. 556074-3089 -
Σου είπαν δλδ ότι αυτό που έπαθες μπορεί να ξανασυμβεί καθότι τα ηλεκτρικά και τα μηχανικά μέρη....χαλάνε, αλλά μη στεναχωριέσαι αυτό που σου αλλάξαμε(την μπαταρία) έχει ένα χρόνο εγγύηση....
Άραγε τα ίδια θα έλεγαν αν πάθαινες κάποιο ατύχημα ή προκαλούσες εσύ κάποιο ατύχημα;
-
Με λίγα λόγια σου είπαν 'φιλαράκι,δεν τρέχει τίποτα και να συμβεί κανά ατύχημα δεν έγινε και τίποτα να'ούμε....'
Ωραίοι ρε συ!
-
Δηλαδή σοβαρά τώρα, αυτό αφού έγινε όπως το λές θα το αφήσεις έτσι;
Δεν θα βάλεις κάποιον φορέα (δεν ξέρω ποιος είναι αυτός) να ασχοληθεί με ένα τόσο σοβαρό θέμα όσο η ασφάλεια; Και ειδικά όταν σου απαντάνε με τέτοιο τρόπο;
-
Πριν από 15 ημέρες, επιστρέφοντας βράδυ στο σπίτι από το γραφείο και οδηγώντας ένα Volvo V40 CC T3, ευτυχώς στη δεξιά λωρίδα της Καποδιστρίου, και με σχετικά χαμηλή ταχύτητα (γύρω στα 50 χλμ/ώρα), βρέθηκα στην εξαιρετικά δύσκολη θέση να προσπαθώ να ελέγξω και να σταματήσω ένα ακυβέρνητο όχημα.
Λόγω δυσλειτουργίας της μπαταρίας, όπως υποστηρίζει σήμερα η Volvo Cars, και ενώ βρισκόμουν εν κινήσει, το σύνολο των συστημάτων του οχήματος κατέρρευσαν μονομιάς: Έσβησε ο κινητήρας, πέτρωσαν τα φρένα και το τιμόνι, έσβησαν τα φώτα, τέθηκαν εκτός λειτουργίας ακόμα και τα αλάρμ, τα οποία δοκίμασα να ενεργοποιήσω για να προειδοποιήσω όσους ακολουθούσαν. Για καλή μου τύχη, σε μεγάλη απόσταση μπροστά μου δεν υπήρχε άλλο αυτοκίνητο, μηχανή, πεζός, φανάρι, στροφή ή όποιο εμπόδιο.
Τελικά, τραβώντας σταδιακά το μηχανικό και ευτυχώς όχι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο χειρόφρενο, κατάφερα να ακινητοποιήσω το Volvo μου μετά από περίπου 200 μέτρα, μένοντας ακινητοποιημένος στη δεξιά λωρίδα, από όπου το παρέλαβε σε πλήρως μη λειτουργική κατάσταση η οδική βοήθεια.
Δεν θα αναλωθώ στα όσα ευτελή, τραγικά, αντιεπαγγελματικά, και προσβλητικά προς το πρόσωπο ενός όποιου πελάτη-καταναλωτή έχουν μεσολαβήσει και έχουν γίνει από τη Volvo Cars Greece και τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της VOLVO Σφακιανάκης. Παραθέτω μόνο την έγγραφη απάντηση της μητρικής Volvo Cars, χωρίς κανένα άλλο σχόλιο:
Dear Mr. Markidis,
Thank you for your response to my email.
Please accept my apologies for the delay in replying and thank you for your patience while I investigated your query.
I have read the translation of the letter you received from the dealer and understand that diagnosis of the failure was related to the battery low rated voltage. According to the letter that, after replacing the battery, no fault errors was found.
Please be informed that we are not technically trained and rely of the expertise of our technicians as all Volvo dealers are trained to Volvo's global standards and have access to technical support if needed. It is on this basis that we support the communication from the dealer.
Kindly note that, as much as we hope for a faultless driving experience, we wish to share that it is essential to note that all vehicles come with complex mechanical and technical components and failures can and do occur. We therefore cannot confirm that the fault will not reoccur, only that the replacement parts carry a 1 year warranty.
We hope that this brings clarity to the matter.
Kind Regards,
SamanthaCustomer Experience Operations
T +46-31-325 00 77VOLVO CAR CORPORATION
Dept. 57411
Assar Gabrielssons Väg, SE-405 31 Göteborg, Sweden
volvocars.com
Registered Office Göteborg, Sweden
Registration No. 556074-3089Το εξωφρενικό σε αυτό το γράμμα φίλε είναι ότι δεν παίρνουν το ownership του προβλήματος, και δεν κάνουν καμία προσπάθεια να υποστηρίξουν ούτε την φήμη τους ούτε το προιόν... Είναι Customer exterioence για τον πουτ.. Το αυτονόητο θα ήταν να σου πούνε για Quality controls και manufacturing proceedures που εγγυώνται ποιότητες κτλ και ΟΚ στην αναπόφευκτα στατιστική περίπτωση προβλήματος γίνεται αυτό και εκείνο .... Η μόνη αναφορά που κάνει για να σου εμπεδώσει την εμπιστοσύνη είναι: 'rely of the expertise of our technicians as all Volvo dealers are trained to Volvo's global standards'
Κάτι δεν πάει καλα μεταξύ μας ....
-
Καλησπέρα.
Όταν πατάω γκαζί στο Τ3 και μετά το αφήνω ακούγεται ένας ελαφρύς ήχος σαν να σέρνεται κάτι πάνω σε μία φτερωτή. Σαν έναν ήχο μεταξύ τριξίματος και φρρρρ. Φυσικά αυτό ακούγεται μόνο με ανοιχτό παράθυρο και δεν το κάνει όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο και απλώς πατήσεις το γκάζι.
Το αμάξι έχει 700 χλμ. Ξέρει κανένας τι μπορεί να είναι;
-
Καλησπέρα.
Όταν πατάω γκαζί στο Τ3 και μετά το αφήνω ακούγεται ένας ελαφρύς ήχος σαν να σέρνεται κάτι πάνω σε μία φτερωτή. Σαν έναν ήχο μεταξύ τριξίματος και φρρρρ. Φυσικά αυτό ακούγεται μόνο με ανοιχτό παράθυρο και δεν το κάνει όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο και απλώς πατήσεις το γκάζι.
Το αμάξι έχει 700 χλμ. Ξέρει κανένας τι μπορεί να είναι;
wastegate?
volvo XC40 / V40 / CMA platform