Πριν από 15 ημέρες, επιστρέφοντας βράδυ στο σπίτι από το γραφείο και οδηγώντας ένα Volvo V40 CC T3, ευτυχώς στη δεξιά λωρίδα της Καποδιστρίου, και με σχετικά χαμηλή ταχύτητα (γύρω στα 50 χλμ/ώρα), βρέθηκα στην εξαιρετικά δύσκολη θέση να προσπαθώ να ελέγξω και να σταματήσω ένα ακυβέρνητο όχημα.
Λόγω δυσλειτουργίας της μπαταρίας, όπως υποστηρίζει σήμερα η Volvo Cars, και ενώ βρισκόμουν εν κινήσει, το σύνολο των συστημάτων του οχήματος κατέρρευσαν μονομιάς: Έσβησε ο κινητήρας, πέτρωσαν τα φρένα και το τιμόνι, έσβησαν τα φώτα, τέθηκαν εκτός λειτουργίας ακόμα και τα αλάρμ, τα οποία δοκίμασα να ενεργοποιήσω για να προειδοποιήσω όσους ακολουθούσαν. Για καλή μου τύχη, σε μεγάλη απόσταση μπροστά μου δεν υπήρχε άλλο αυτοκίνητο, μηχανή, πεζός, φανάρι, στροφή ή όποιο εμπόδιο.
Τελικά, τραβώντας σταδιακά το μηχανικό και ευτυχώς όχι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο χειρόφρενο, κατάφερα να ακινητοποιήσω το Volvo μου μετά από περίπου 200 μέτρα, μένοντας ακινητοποιημένος στη δεξιά λωρίδα, από όπου το παρέλαβε σε πλήρως μη λειτουργική κατάσταση η οδική βοήθεια.
Δεν θα αναλωθώ στα όσα ευτελή, τραγικά, αντιεπαγγελματικά, και προσβλητικά προς το πρόσωπο ενός όποιου πελάτη-καταναλωτή έχουν μεσολαβήσει και έχουν γίνει από τη Volvo Cars Greece και τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της VOLVO Σφακιανάκης. Παραθέτω μόνο την έγγραφη απάντηση της μητρικής Volvo Cars, χωρίς κανένα άλλο σχόλιο:
Dear Mr. Markidis,
Thank you for your response to my email.
Please accept my apologies for the delay in replying and thank you for your patience while I investigated your query.
I have read the translation of the letter you received from the dealer and understand that diagnosis of the failure was related to the battery low rated voltage. According to the letter that, after replacing the battery, no fault errors was found.
Please be informed that we are not technically trained and rely of the expertise of our technicians as all Volvo dealers are trained to Volvo's global standards and have access to technical support if needed. It is on this basis that we support the communication from the dealer.
Kindly note that, as much as we hope for a faultless driving experience, we wish to share that it is essential to note that all vehicles come with complex mechanical and technical components and failures can and do occur. We therefore cannot confirm that the fault will not reoccur, only that the replacement parts carry a 1 year warranty.
We hope that this brings clarity to the matter.
Kind Regards,
Samantha
Customer Experience Operations
T +46-31-325 00 77
cxo@volvocars.com
VOLVO CAR CORPORATION
Dept. 57411
Assar Gabrielssons Väg, SE-405 31 Göteborg, Sweden
volvocars.com
Registered Office Göteborg, Sweden
Registration No. 556074-3089