-
Μόλις γύρισα από την αντιπροσωπεία. Δυστυχώς κύριοι κάποιοι προλαλησαντες είχαν δίκιο. Το εσωτερικό του είναι μια μετριότητα και δεν εμπνέει. Ούτε σαν εικόνα ούτε σαν αίσθηση με κέρδισε. Στις φωτό έμοιαζε πιο εντυπωσιακό (μόνο το Gs-line λέει κάπως). Τελικά μάλλον ισχύει το 'άλλο η θυγατρική άλλο η μητρική'. Δεν μπήκα καν στην διαδικασία να το οδηγήσω, στα 5' έφυγα. Ούτε πως κάθομαι 'πίσω μου' τσεκαρα από την βαρεμάρα. Και λίγο φτηνότερο να βγαίνει από το 208 νομίζω δεν θα πείσει πολύ κόσμο. Περισσότερα στο νήμα του 208 Πέμπτη βράδυ που έχω κλείσει εκ νέου testdrive..
-
Νομίζω 2000€ στο περίπου βγαίνει φθηνότερο του 208.
-
Γιατι τοσο απαξιωτικα λογια για το νεο Κορσα;Στα δικα μου ματια ειναι ενα ομορφο αυτολινητο χωρις περιττες φανφαρες.
Το σαλονι του μου αρεσει πολυ σε σχεση με αλλα για τον πολυ απλο λογο οτι δεν εχει κανενα πεταμενο ταμπλετ καπου....Η οθονη ειναι εκει που πρεπει και δεν πεταγεται σαν τσουτσου....Και φυσικα τα χειριστηρια και το οργανα εκει που πρεπει και οχι αλλου γι αλλου οπως στο 208.....
Τελος ο εξοπλισμος που προσφερει σε σχεση με την τιμη του ειναι υπερπληρης.Η εκδοση elegance εχει και φωτα LED (πορειας) και πισω ηλ. παραθυρα που αλλα σουπερμινι δεν εχουν και μαλιστα απο μολις 14500 στην απλη εκδοση ατμοσφαιρας.....
Τωρα το γεροντιστηκα αυτοκινητα.....θεωρειτε το insignia grand sport γεροντιστηκο; η το Astra;Εγω παντως οχι.....
-
Το insignia ηταν το κλασικο αμαξι π αγοραζαν με το εφαπαξ,τις καλες εποχες!
-
Παντως σε δικα μου παραδειγματα οι συνταξιουχοι οταν πηραν το εφαπαξ αγορασαν Pajero και mercedes.Η οποια mercedes στα δικα μου ματια παραμενει ακομη το αυτοκινητο του παππου.....
-
Η αλήθεια είναι ότι ούτε εγώ κατάλαβα τι ενόχλησε τόσο πολύ τα παιδιά και το χαρακτήρισαν 'δεκαετίας' και 'γεροντίστικο'.
Όμως, επειδή γούστα είναι αυτά και επειδή τα πρότυπα που έχει ο καθένας για το μοντέρνο και το σύγχρονο ποικίλουν, δεν ρώτησα παραπάνω. Εξάλλου, δεν το έχω δει από κοντά, άρα, μπορεί να έχουν και δίκιο.
-
Ειναι πολυ συντηρητικο το εσωτερικο.Οπως λενε και οι ξενοι δεν προκαλει το Wow effect !!
-
Δεν νομιζω οτι ο σκοπος της Opel σαν brand ειναι να προκαλεσει τον αγοραστη με μια επαναστατικη σχεδιαση. Προφανως η χρηστικότητα και η άνεση ειναι πρώτες προτεραιότητες.
Επισης ειναι ξεκαθαρο οτι για την Οπελ, ομαδα που κερδιζει δεν αλλαζει. Εαν δεις τα εσωτερικα των Corsa (πλην του νεου F), Astra, Crossland, Grandland ειναι σχετικα ιδια με μικρες διαφορες. Και ειναι λογικο, διοτι ετσι επιτυγχανει και μειωση του κοστους παραγωγης.
Συνολικα νομιζω οτι τα οχηματα τους απευθυνονται σε ανθρωπους με πιο ηρεμες αναζητησεις και με πιο πρακτικο τροπο σκεψης. Και ειναι πολλοι εαν κρινω απο τις πωλησεις Corsa
Δεν συμμεριζομαι σε καμια περιπτωση τον χαρακτηρισμο γεροντιστικα, υπαρχουν πολλοι που αγοραζουν την ασφαλεια,ανεση ή ποιοτητα κατασκευης απεναντι σε οποιοδηποτε εξυπνακιστικο παιχνιδισμα ενος (αμφιβολης ποιοτητας) γαλλικου ηλεκτρικου χαρακτηριστικου.
Ως συνηθως ενα καλο και λεπτομερεις review.
-
Αυτό που μου αρέσει εμένα (έχει παραμείνει από την προηγούμενη εισαγωγική, γιατί μόνο η Opel το παρέχει από όλες του ομίλου) είναι ο υπερ-αναλυτικός κατάλογος τιμών και εξοπλισμού. Δίνει τις τιμές ως ΛΤΠΦ και τελική για κάθε αυτοκίνητο και ΟΛΑ τα έξτρα και έτσι κάποιςο μπορεί πολύ εύκολα να υπολογίσει τις κλίμακες.
Επίσης, ΛΤΠΦ γα το 130 ΕΑΤ8 GS Line κάτω από €14.000 είναι εξαιρετική τιμή και έχει ελάχιστη διαφορά από το 100 ΕΑΤ8 Elegance (€200 στην τελική και €156 στην ΛΤΠΦ), τόσο μικρή που είναι να απορεί κανείς!
-
Έκλεισα ραντεβού να δω το GS σε δέκα ημέρες που θα πάω στο Αγρίνιο, πραγματικά ανυπομονώ.
Υ.Γ, Ένα παράξενο πράγμα, με όσες αντιπροσωπείες έχω μιλήσει στο Αγρίνιο έχω διαπιστώσει δύο πράγματα:
Πρώτον, είναι απίστευτα ευγενικοί, απαντούν σε όλες τις ερωτήσεις σου και επικοινωνούν μαζί σου σε χρόνο dt.
Δεύτερον, σου κάνουν καλές προσφορές.
Τ' αναφέρω όλα αυτά αφενός γιατί τα καλά πρέπει να λέγονται, και αφετέρου επειδή στις πατρινές αντιπροσωπείες, πλην μίας, έχω αντιμετωπίσει αδιαφορία, υπεροπτικό υφάκι και χάλια προσφορές. Μου το έλεγαν ότι οι περισσότεροι αγοράζουν από Αγρίνιο ή Γιάννενα, αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω τον λόγο, τώρα έμαθα!
-
Λοιπον εγω το βρηκα ισως περα των χωρων των πισω επιβατων που ειναι μετριοτατοι, το απολυτο for greeks αυτοκινητο.... εκτος φυσικα της Κουλας που δεν εισαγεται πλεον.
Δεν το οδηγησα....οδηγησα ομως το 208 αρκετουτσικα, οποτε σε γενικες γραμμες το καταλαβα το αυτοκινητο.
Εχει ολα τα συγχρονα συστηματα, εχει 10 αρα οθονη, εχει ενα απλοdigital cluster οχι 3d, αλλα εχει matrix led 16 στοιχειων, (κανεις δεν το πε αυτο), και το βασικο απλετο χωρο για τα γονατα του οδηγου,που δεν εχει το 208, μαζι με ξεχωριστα χειριστηρια για τον κλιματισμο, και κοστιζει καπου στα 18500-18800 σε λευκο με 8αρι αυτοματο στα 100 hp και ολα μεσα μαζι και τα matrix.
Τα led matrix προερχονται απο το προ facelift insignia. Πλεον το insignia εχει matrix led 55 στοιχειων.
Τα εχω δοκιμασει διοτι ταξιδεψα με αυτα και ειναι απλα υπεροχα...
-
Ερωτηση:
Στο πακετο με το εξτρα hi fi, subwoofer....μηπως προσθετουν εξτρα ηχομονωση και ηχομονωτικα κρυσταλλα οπως και στα αλλα αυτοκινητα του ομιλου;;;;
Τα focal στη peugeot πανε πακετο με εξτρα ηχομονωση....
-
Συνάδελφοι στην elegance, που είδα στην έκθεση αυτοκινήτου στο Ελληνικό τον Νοέμβριο, υπήρχαν αναλογικά όργανα και 7άρα οθόνη. Στα έξτρα υπάρχει το Premium Pack II με 10άρα οθόνη μεταξύ των άλλων αλλά δεν γράφει να συμπεριλαμβάνει ψηφιακά όργανα που βρίσκονται αυτά τελικά?? Επίσης LAP γράφεις για ''απλοdigital cluster'' να υποθέσω δεν είναι ίδια με του ηλεκτρικού που έχουμε δει σε φωτογραφίες και βίντεο του εξωτερικού?
Είδα και το 208 εντάξει είναι πολύ ελκυστικό εξωτερικά ειδικά στο μπλέ που το είχαν στην έκθεση αλλά μέσα το τόσο φουτουριστικό εσωτερικό και ειδικά αυτή η τάση της Peugeot να βάζει σε τέτοια θέση τα όργανα σε σχέση με το τιμόνι δεν μου αρέσει καθόλου. Επίσης και η οθόνη σαν τσουτσού όπως έγραψε ο φίλος από πάνω τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό δεν μου αρέσει σε κανένα αμάξι. Αλήθειά αυτή η μόδα με ψηλά την οθόνη από την mercedes ξεκίνησε? ok ειναι πιο ασφαλής στην οδήγηση από ότι οι εντοιχισμένες αλλά δεν...
Το Corsa από την άλλη είναι απλά όμορφο εξωτερικά αλλά μέσα λίγο απλό να το πω άτολμο να το πω? συν ότι αν θυμάμαι καλά (γιατί μπήκα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα) πιέζοντας με τα δάκτυλα τα πλαστικά υποσύνολα της πόρτας του οδηγού παίζανε μέσα-έξω, εσυ LAP παρατήρησες κάτι τέτοιο? ή θυμάμαι λάθος ? επίσης στο Ibiza είμαι σίγουρος ότι συνέβαινε αυτό και μου έκανε άσχημη εντύπωση. Επίσης ξέρεις αν η 180 κάμερα οπισθοπορείας ή έστω με κάποιο από τα extras αν έχει λειτουργία που σου δείχνει γυρω γυρω το αμάξι όπως στα Nissan?
εμπάς περιπτώσει μόνο στην elegance με πολλά έξτρα και αποκλειστικά ψηφιακά όργανα γιατί τα αναλογικά το δείχνουν ακόμα πιο φτωχό θα το αγόραζα ίσως αν έψαχνα super mini.
καμιά εγχώρια δοκιμή με link έχουμε? τεστ drive κανείς?
-
Βγαινει και με digital cluster στην βενζινοκινητη εκδοση. Ελλάδα δεν ερχεται;;;;, Δεν το νομίζω.
Σε ολα ατα αυτοκίνητα αυτων των χρηματων ετσι πιεζονται μεσα εξω αν τα πιεσεις δυνατά, εκτος αν μπηκες σε καποιο προ παραγωγης μοντελο και αυ΄το που αναφέρεις είναι πολύ εντονο,
Να σου πω πάντως πως θεωρώ το 208 gt line πανεμορφο, όμως στις πιο κατω εκδοσεις, τιποτα το ιδιαιτερο παρα μονο το πισω μερος του, που και αυτό σε ενα 6μηνο συνηθισμενο θα γινει.
Το corsa ομως θεωρω πως εχει ναι μεν πιο συντηριτικες γραμμες, αλλα πιο αρμονικές μεταξύ τους.
Επισης προσωπικά την αισθηση ευρυχωριας των γονατων του οδηγού που εχει το corsa, την θεωρω πιο σημαντική απο μια εντυπωσιακή κεντρική φαρδιά κονσολα.... Αν το παρατηρησεις θυσιαζεις χωρο απο τα γονατα για την θεση του κινητου τηλεφώνου!!!!!
Εδω στο 1:24 λεπτο φαινεται ο χωρος που αναφερω...στο 208 το κάτω μερος της κοσνολας ειναι λίγο πιο φαρδυ και σε συνδιασμο με το τιμονι στριμωχνει τα γονατα μου καπως περισσότερο.
Παντως το αυτοκινητο της δοκιμής εκδοσης elegance με πανοραμική οροφή ( που για τους πισω αν ειναι μετριου αναστηματος ή παιδια αλλάζει ολη την αισθηση...βλεπεις προς τα εξω και μπαινει φως), digital cluster, και δεν ξερω αν μπορει (;;;;) hifi με ενισχυτη και εξτρα ηχομονωση ( που δεν εχει το απλο 208) , matrix led, δερμα και υφασμα στα καθισματα (οπως το 208 gt line) ισως βγαινει φθηνοτερα ή ίσα του 208 1,2 allure με ενα εξτραδακι!!!!!
-
Το Corsa για μένα είναι πολύ ποιο όμορφο από το 208. Δεν μπορώ με τίποτα να χωνέψω τους χαυλιόδοντες led μπροστά και φυσικά το εσωτερικό. Για μένα μετά το 207... το χάος.
Από εκεί και πέρα, το νέο Corsa καμιά σχέση με το προηγούμενο. Πραγματικά πολύ όμορφο, μέσα, έξω. Από κοντά δεν το έχω δει, αλλά έχω την εντύπωση ότι η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας θα δίνει την αίσθηση άπλας με άφθονους χώρους.
Στα θετικά ότι έχει πάρα πολλές δυνατότητες για προσθήκες εξοπλισμού και ότι οι τιμές του είναι πολύ καλές.
Σε ασημί χρώμα τα σπάει...
-
Το είδα και μπήκα λίγο μέσα στα κλέφτικα στην αντιπροσωπεία κοντά στο δαχτυλίδι... Πιστεύω ότι το αδικείται, σίγουρα δεν είναι εντυπωσιακό όπως το 208 αλλά σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι είναι βαρετό και θυμίζει αυτοκίνητο περασμένης 10ετίας. Αντίθετος έχει δικό του χαρακτήρα και δεν μοιάζει με φθηνιάρικη του 208. Η GS-Line είναι αρκετά πλούσια και προσωπικά θα πρόσθετα μόνο κάμερα οπισθοπορειας, τεμπέλη και κλιμα. Επίσης μου άρεσει πλ που η gs line έχει 16αρες και όχι 17. Έπρεπε να έρθει το Corsa για μπουν τα led ως στάνταρ σε εκδόσεις που κοστίζουν >15κ &
-
ξαδερφακια σε διαφορετικες εκδοσεις,το 208 με το 130αρι μοτερ και τον γερμανο σε 100αρι. Με λιγα λογια, ο γαλλος ειναι ερωτευσιμος απο την πρωτη ματια,οταν μπεις μεσα και αφου βρεις την θεση οδηγησης με λιγο ψαξιμο σε τραβανε για να βγεις,το corsa πιο ταπεινο σε ολα του με καποιες σπορ πινελιες μεσα-εξω οπως ας πουμε στο ταμπλο ποτε ομως δεν πλησιαζει το 208 σε αυτον τον τομεα,εκει δεν υπαρχει θεμα ποιος κερδιζει.Και θετω το ερωτημα,ποιο απο τα δυο λαμβανοντας υποψην το ταμειο.Ο γαλλος με το 100αρι και 8ταχυτο με υπερφουλ εξοπλισμο στα 22000 με δωρο το χρωμα,ο γερμανος με το 130αρι μοτερ και στανταρ το 8αρι και βαζοντας εξτρα εξοπλισμο και παλι οχι φτανοντας το 208 στα 20000+. Περιμενω βοηθεια....
-
Το πραγματικά σημαντικό είναι ότι τα 2 αδέλφια έχουν ίδια ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης (το Corsa είναι λίγο ποιο 'σπορ') και συστήματα ασφαλείας. Από εκεί και πέρα είναι θέμα γούστου και τσέπης!
-
με την τσεπη αγοραζεις γερμανο,με την καρδια γαλλο ,οπως λεγαμε παλια γερμανιδα για να σου εχει το σπιτι και την ζωη ρυθμισμενη στα παντα και γαλλιδα γκομενα για εξω και γουστα....
-
Προσωπικά προτιμώ Corsa/Ibiza σχεδόν full extra πάρα 208/A1 με τα βασικά μόνο και μόνο για να έχω κάτι όμορφο. Εμένα βέβαια μου αρκούν και με το παραπάνω τα Corsa/Ibiza.
Opel Corsa F (2019)