-
Καλησπέρα παιδιά, είμαι σε φάση αγοράς καινούριου αυτοκινήτου (Supermini) και θέλω τη βοήθειά σας. Χρειάζομαι να πληρεί τα παρακάτω κριτήρια:
1)Oικονομικό (βενζίνης), εννοώντας τα ετήσια έξοδα (κάνω λίγο κάτω από 10.000χλμ το χρόνο, εντός πόλης τα περισσότερα)
2)Aξιόπιστο σε βάθος χρόνου (σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια)
3)Φτηνά ανταλλακτικά
4)Budget μέχρι 13.000 (Το budget είναι σύμφωνα με τις τιμές των εντύπων των εταιρείων και όχι με τις τελικές τιμές με το κλειδί στο χέρι)
Εγώ έχω καταλήξει στα εξής μοντέλα:
Toyota Yaris 1.0 (έκδοση COOL)
Suzuki Swift 1.2 Dualjet (έκδοση GL)
Hyundai i20 1.25 (έκδοση ACTIVE)
Όλα είναι στη βασική τους έκδοση, γτ πιστεύω πως δεν χρειάζομαι τα παραπάνω έξτρα που δίνουν οι πιο ακριβές εκδόσεις (πχ turbo, οθόνες, αισθητήρες και άλλα ηλεκτρονικά). Δεν είμαι σίγουρος, αν τα μοντέλα που έχω επιλέξει, είναι και τα σώστα με βάση τις δικές μου απαιτήσεις, για αυτό χρειάζομαι και την δική σας άποψη ή αλήθεια πάνω σε αυτά. Δεκτές και άλλες προτάσεις μοντέλων (και του 2020), αφού πιστεύετε ότι πληρούν και τα 4 κριτήρια ή τα 3 από τα 4, δηλαδή απαραίτητα τα 1, 2 και 4. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Καλές γιορτές
ΥΓ: Τα μοντέλα Yaris και Swift έρχονται κατευθείαν απο Ιαπωνία? To i20 που κατασκευάζεται...στην Κορέα για να έρθει Ελλάδα?
-
Καλησπέρα παιδιά, είμαι σε φάση αγοράς καινούριου αυτοκινήτου (Supermini) και θέλω τη βοήθειά σας. Χρειάζομαι να πληρεί τα παρακάτω κριτήρια:
1)Oικονομικό (βενζίνης), εννοώντας τα ετήσια έξοδα (κάνω λίγο κάτω από 10.000χλμ το χρόνο, εντός πόλης τα περισσότερα)
2)Aξιόπιστο σε βάθος χρόνου (σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια)
3)Φτηνά ανταλλακτικά
4)Budget μέχρι 13.000 (Το budget είναι σύμφωνα με τις τιμές των εντύπων των εταιρείων και όχι με τις τελικές τιμές με το κλειδί στο χέρι)
Εγώ έχω καταλήξει στα εξής μοντέλα:
Toyota Yaris 1.0 (έκδοση COOL)
Suzuki Swift 1.2 Dualjet (έκδοση GL)
Hyundai i20 1.25 (έκδοση ACTIVE)
Όλα είναι στη βασική τους έκδοση, γτ πιστεύω πως δεν χρειάζομαι τα παραπάνω έξτρα που δίνουν οι πιο ακριβές εκδόσεις (πχ turbo, οθόνες, αισθητήρες και άλλα ηλεκτρονικά). Δεν είμαι σίγουρος, αν τα μοντέλα που έχω επιλέξει, είναι και τα σώστα με βάση τις δικές μου απαιτήσεις, για αυτό χρειάζομαι και την δική σας άποψη ή αλήθεια πάνω σε αυτά. Δεκτές και άλλες προτάσεις μοντέλων (και του 2020), αφού πιστεύετε ότι πληρούν και τα 4 κριτήρια ή τα 3 από τα 4, δηλαδή απαραίτητα τα 1, 2 και 4. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Καλές γιορτές
ΥΓ: Τα μοντέλα Yaris και Swift έρχονται κατευθείαν απο Ιαπωνία? To i20 που κατασκευάζεται...στην Κορέα για να έρθει Ελλάδα?
-
Τα κριτήρια που έχεις θέσει (προφανώς σκόπιμα) είναι μόνο οικονομικής φύσης.
Θα πρότεινα να ψάξεις καλά ώστε να βρείς καλομεταχειρισμένο supermini (έως 5ετίας) ώστε να γλιτώσεις ίσως και το μισό σου μπάτζετ.
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να κάνεις οικονομία.
-
Τα κριτήρια που έχεις θέσει (προφανώς σκόπιμα) είναι μόνο οικονομικής φύσης.
Θα πρότεινα να ψάξεις καλά ώστε να βρείς καλομεταχειρισμένο supermini (έως 5ετίας) ώστε να γλιτώσεις ίσως και το μισό σου μπάτζετ.
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να κάνεις οικονομία.
Δυστυχώς δεν εμπιστεύομαι μεταχειρισμένα. Άσε που λογικά θα βγω κερδισμένος μακροπρόθεσμα από αγορά καινούριου, σε αντίθεση αγοράς αντίστοιχου μεταχερισμένου (ίδιου μοντέλου). Τώρα, για να βγω κερδισμένος από μεταχειρισμένο πιστεύω ειναι λαχείο
-
Αν μπορείς να πάρεις καινούριο, φυσικά θα πάρεις καινούριο.
-
Κατανοητό το ότι δεν εμπιστεύεσαι τα μεταχειρισμένα, αν έχεις άνεση προφανώς και θα πάς για καινούριο.
Αναφορικά όμως με τα οικονομικά δεδομένα (στα οποία φαίνεται ότι δίνεις ιδιαίτερη βαρύτητα) θεωρώ ότι κάνεις λάθος, καθότι σε καμία περίπτωση δεν βγαίνεις κερδισμένος είτε με καινούριο είτε με μεταχειρισμένο.
Με την αγορά καινούριου θα υποστείς τη λεγόμενη απαξίωση της 'πρώτης μέρας' η οποία είναι σαρωτική. Φεύγοντας από την εμπορία θα έχεις ήδη χάσει ένα σημαντικό μέρος του κεφαλαίου σου.
Με την αγορά καλομεταχειρισμένου 3-5ετίας (και όχι σαράβαλου φυσικά) έχει 'πληρώσει' άλλος αυτήν την απαξίωση και εσύ αποκτάς ένα όχημα χωρίς κορδέλες μεν (αλλά ο στόχος σου είναι η μέγιστη οικονομία) με χαμηλά λειτουργικά κόστη δε.
Το κρατάς για 5 χρόνια και μετά επαναλαμβάνεις τη διαδικασία ψάχνοντας αμάξι ίδιων προσόντων (όχι το μοντέλο που κοιτάνε όλοι και κρατάει ψηλά τις τιμές).
Με αυτή τη διαδικασία είσαι συνεχώς με σχετικά φρέσκο αμάξι με χαμηλά λειτουργικά κόστη και θεωρώ ότι καταφέρνεις να είσαι όσο το δυνατόν λιγότερο ζημιωμένος γίνεται.
-
Κατανοητό το ότι δεν εμπιστεύεσαι τα μεταχειρισμένα, αν έχεις άνεση προφανώς και θα πάς για καινούριο.
Αναφορικά όμως με τα οικονομικά δεδομένα (στα οποία φαίνεται ότι δίνεις ιδιαίτερη βαρύτητα) θεωρώ ότι κάνεις λάθος, καθότι σε καμία περίπτωση δεν βγαίνεις κερδισμένος είτε με καινούριο είτε με μεταχειρισμένο.
Με την αγορά καινούριου θα υποστείς τη λεγόμενη απαξίωση της 'πρώτης μέρας' η οποία είναι σαρωτική. Φεύγοντας από την εμπορία θα έχεις ήδη χάσει ένα σημαντικό μέρος του κεφαλαίου σου.
Με την αγορά καλομεταχειρισμένου 3-5ετίας (και όχι σαράβαλου φυσικά) έχει 'πληρώσει' άλλος αυτήν την απαξίωση και εσύ αποκτάς ένα όχημα χωρίς κορδέλες μεν (αλλά ο στόχος σου είναι η μέγιστη οικονομία) με χαμηλά λειτουργικά κόστη δε.
Το κρατάς για 5 χρόνια και μετά επαναλαμβάνεις τη διαδικασία ψάχνοντας αμάξι ίδιων προσόντων (όχι το μοντέλο που κοιτάνε όλοι και κρατάει ψηλά τις τιμές).
Με αυτή τη διαδικασία είσαι συνεχώς με σχετικά φρέσκο αμάξι με χαμηλά λειτουργικά κόστη και θεωρώ ότι καταφέρνεις να είσαι όσο το δυνατόν λιγότερο ζημιωμένος γίνεται.
Με το 'κερδισμένος', από αγορά καινούριου, εννοούσα 'επένδυση', η οποία θα μου βγάλει τη λιγότερη ζημιά μακροχρόνια, σε αντίστοιχη αγορά μεταχειρισμένου.
Και ναι, όντως χάνει ένα μεγάλο μέρος της αξίας του, το καινούριο σε σχέση με ένα μεταχειρισμένο, αλλά το καινούριο έχει χαμηλότερα ετήσια κόστη από ένα πιο παλιό (ίδιο μοντέλο). Άρα, το ποσοστό που έχασε στην αρχική του τιμή, θα το κάνω απόσβεση αργότερα (μετά από πολλά χρόνια).
Την έχω σκεφτεί βέβαια αυτήν τη μπίζνα που αναφέρεις, δηλαδή, αγοράζω-πουλάω ανά περίπου 5 έτη μεταχειρισμένο και όντως μπορεί και να βγαίνω λιγότερο ζημιωμένος, αλλά πρέπει να ερευνάς συνέχεια την αγορά για ευκαιρίες και να έχεις και πολλή τύχη. Για παράδειγμα, δεν ξέρεις ακριβώς τι σου πουλάει ο άλλος ή δεν ξέρεις αν υπάρχει αυτή η ευκαιρία την περίοδο που θες να πουλήσεις το δικό σου αμάξι. Γενικά, είναι μεγάλο ρίσκο και θεωρώ ότι αυτή η μέθοδος ταιριάζει καλύτερα σε αυτούς, με σχετικά αρκετές γνώσεις περί αυτοκίνησης, παρά σε εμένα τον αρχάριο
-
Πραγματικά ας σεβαστούμε το προσωπικό κριτήριο του καθενός. Δεν γίνεται με το ζόρι να πάει να αγοράσει κάποιος μεταχειρισμένο κουβά επειδή θέλετε μερικοί.
Δεν είναι περίεργος κάποιος σε αυτό, όταν στην Ελλάδα το 98% των πωλητών μεταχειρισμένων είναι απατεώνες. Αν μπορείτε να τού βρείτε του ανθρώπου εγγυημένο μεταχειρισμένο βρείτε του, αλλά να μπορείτε να τού παρέχετε και γραπτή εγγύηση, έτσι.
Τώρα, επί του ερωτήματος, θεωρώ το Yaris την πιο ενδιαφέρουσα all-around επιλογή σε όλα αυτά, και για λόγους χώρων στην κατηγορία του.
-
Προσωπικά θα επέλεγα μεταξύ Swift και i20. Αν θες λίγο καλύτερο κινητήρα,καλύτερη κατανάλωση θα επέλεγα swift, αν θες χώρους i20. Και τα δύο θεωρητικά αξιόπιστα είναι.
Kατά τη γνώμη το συγκεκριμένο yaris έχει αυξημένη τιμή γι αυτά που προσφέρει (συν ότι ως Toyota μάλλον θα έχει και πιο ακριβά ανταλλακτικά από τα άλλα δύο).
-
Μεταξύ των τριών προς εξέταση μοντέλων και με βάση τα κριτήρια που έχουν τεθεί από τον ΟΡ, η επιλογή μου θα ήταν το Swift.
-
Πιο βαρετά από τα σαλόνια των Suzuki πεθαίνεις.
-
Από αυτά που θέτεις η καλύτερη επιλογή είναι το swift.Έχει καλύτερο γκάζι από το yaris μεγαλύτερη εγγύηση και από τα 3 και είναι made in japan.
-
Ναι ειναι βαρετα τα σαλονια τους ...αλλα μετα απο λιγο καιρο ουτε που τα κοιτας, μαλιστα στο swift εχει εν τελη ωραια σχεδιαση....με διαφορα μικροεπιπεδα στο ταμπλο που το κανουν πιο 'σαν γλυπτο' συγκριτικα με το πρπηγουμενο που ηταν τελειως μονοκομματο.
Στα θετικα του swift...το πολυ καλυτερο σε αισθηση κιβωτιο ταχυτητων...
Μεσα ατην πολη η ταχυτητες μπαινουν χλατσωτες, την καλυτερη θεση οδηγησης (στου yaris το τιμονι ερχεται πολυ χαμηλα) την σπορτιζουσα συμπεριφορα και το αμεσο μπροστινο συστημα του αυτοκινητου.
Αρνητικα, παρσγματικα το swift χτυπαει σε αποτομες λακουβες.... λυση καθως διαβαζω ειναι τα ελαστικα με 60αρι προφιλ (?)
Το swift εχει 55αρι προφιλ...που υπο την σχεδιαση της αναρτησης τελικα δεν κανει για τους ελληνικους δρομους.
-
Το swift φορα 185/55r16
Στα 185/60r16 υπαρχει περιπτωση να αποκτησει αυτο το κλικ που του λειπει...
Γενικα το internet εχει πολυ ψαξιμο στα ελαστικα των swift στα διαφορα forums.
-
Αρνητικα, παρσγματικα το swift χτυπαει σε αποτομες λακουβες.... λυση καθως διαβαζω ειναι τα ελαστικα με 60αρι προφιλ (?)
Το swift εχει 55αρι προφιλ...που υπο την σχεδιαση της αναρτησης τελικα δεν κανει για τους ελληνικους δρομους.
Το προφίλ είναι ποσοστό επί του πλάτους (δηλαδή το 195-60 σημαίναι το 60% επι των 195 χλστ), οπότε αυτά που λες είναι αίολα.
-
Η αλήθεια είναι πως κλείνω προς i20 και Swift, αφού το Yaris δεν μαρέσει και τόσο εξωτερικά και εσωτερικά. Θα πάω, όμως, από βδομάδας να τα δω και από κοντά, να έχω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Ευχαριστώ όλους σας και πάλι για τις προτάσεις και τις συμβουλές σας. Καλές γιορτές
-
Αν μπορείς να παρατείνεις λίγο την αγορά, έρχεται το καινούριο Yaris.
-
Οντως .....αλλα ξερεις ποτε ερχεται ευρωπη;;;;
Οκτωβριο του 2020!!!
-
Ας τα δούμε ένα- ένα
1)Oικονομικό (βενζίνης).
Υπετρερούν τα yaris-swift2)Aξιόπιστο σε βάθος χρόνου
Και οι τρεις μάρκες είναι αξιόπιστες. Πολύ αξιόπιστες.
3)Φτηνά ανταλλακτικά
Υστερεί αισθητά η toyota και υπερτερεί η hyundai.
**4)Budget μέχρι 13.000 **
Και στα τρία θα βρεις σε αυτό το bugdet. Ωστόσο πρέπει να υπολογίζεις και σε αυτό 'το κλειδί στο χέρι' το οποίο μπορεί να ανεβάσει κατά πολύ την τιμή.
5)Χώρα κατασκευής
Για την suzuki δεν ξέρω. Οι άλλες δυο εταιρείες πάντως έχουν εργοστάσια σε πολλές χώρες. Ειδικά η hyundai έχει εργοστάσια στην Τουρκία και στην Τσεχία. Αποκλείεται να πάρεις κορεάτικο.
Γενικά:
Α. Θα απέφευγα την toyota, έχει υπερεκτιμήσει το κοστολόγιό της και πλέον πληρώνεις ως έναν μεγάλο βαθμό το όνομά της, Από τις άλλες δύο μάρκες, με βάση τα κριτήρια που βάζεις, θα προτιμούσα το suzuki, το οποίο αν και υστερεί σε πολυτέλειες, υπερτερεί αισθητά σε οικονομία βενζίνης.
Β. Δες ποιο σου αρέσει περισσότερο, γιατί το τι νιώθεις εσύ, είναι το πιο σημαντικό απ' όλα. -
Ας τα δούμε ένα- ένα
1)Oικονομικό (βενζίνης).
Υπετρερούν τα yaris-swift2)Aξιόπιστο σε βάθος χρόνου
Και οι τρεις μάρκες είναι αξιόπιστες. Πολύ αξιόπιστες.
3)Φτηνά ανταλλακτικά
Υστερεί αισθητά η toyota και υπερτερεί η hyundai.
**4)Budget μέχρι 13.000 **
Και στα τρία θα βρεις σε αυτό το bugdet. Ωστόσο πρέπει να υπολογίζεις και σε αυτό 'το κλειδί στο χέρι' το οποίο μπορεί να ανεβάσει κατά πολύ την τιμή.
5)Χώρα κατασκευής
Για την suzuki δεν ξέρω. Οι άλλες δυο εταιρείες πάντως έχουν εργοστάσια σε πολλές χώρες. Ειδικά η hyundai έχει εργοστάσια στην Τουρκία και στην Τσεχία. Αποκλείεται να πάρεις κορεάτικο.
Γενικά:
Α. Θα απέφευγα την toyota, έχει υπερεκτιμήσει το κοστολόγιό της και πλέον πληρώνεις ως έναν μεγάλο βαθμό το όνομά της, Από τις άλλες δύο μάρκες, με βάση τα κριτήρια που βάζεις, θα προτιμούσα το suzuki, το οποίο αν και υστερεί σε πολυτέλειες, υπερτερεί αισθητά σε οικονομία βενζίνης.
Β. Δες ποιο σου αρέσει περισσότερο, γιατί το τι νιώθεις εσύ, είναι το πιο σημαντικό απ' όλα.Το Swift πλέον (το τσέκαρα χτες) κατασκευάζεται Ιαπωνία. Πριν ερχόταν από Ουγγαρία. Άρα μάλλον και αυτό ακριβά ανταλλακτικά θα έχει (χωρίς βέβαια να εννοώ οτι το αποκλείω)
Αγορά καινούριου αυτοκινήτου (Yaris vs Swift vs i20)