Ακόμα και αν το πρόσεχε ο ιδιώτης? Δηλαδή συντήρηση στην ώρα του, προσεκτική οδήγηση κλπ?
Latest posts made by agnostos123
-
RE: Αγορά καινούριου αυτοκινήτου (Yaris vs Swift vs i20)
-
RE: Αγορά καινούριου αυτοκινήτου (Yaris vs Swift vs i20)
Τα συγκεκριμένα Mazda 2 που κοιτάω έχουν 80.000-120.000 χλμ στο περίπου και κοστίζουν 6.000 πάνω-κάτω. Δεν θυμάμαι ακριβώς ποιο μήνα παρήχθη, αλλά ήταν μέσα στο 2010 και πριν το Νοέμβρη, αρα θα πληρώνω με βάση τα κυβικά 135 ευρώ στα τέλη σε σχέση με τα 165 του i20. Ε τώρα, τι ζημιές μπορεί να έχει ένα Mazda 2 με 100.000 χλμ πάνω-κάτω... Τώρα θα μου απαντούσε κάποιος εδώ να πάω να το δω αυτοπροσώπως, αλλά μένω σε νησί και τα Mazda είναι Αθήνα
-
RE: Αγορά καινούριου αυτοκινήτου (Yaris vs Swift vs i20)
Καλησπέρα σε όλους, καλή χρονιά. Λόγω καθυστέρησης τoυ Swift στον τοπικό αντιπρόσωπο, αλλά και επειδή, μαρέσει περισσότερο το i20 και εσωτερικά και εξωτερικά (κρίνοντας το Swift μόνο από photo), θυσιάζοντας βέβαια λίγο την οικονομία στην κατανάλωση, κατέληξα στο i20. Αν το παραγγείλω τωρα, θα το έχω τέλη Φεβρουαρίου (σχετικά σύντομα).
Όμως, σκεφτόμουν όλα αυτά τα χρήματα που θα δώσω και με πιάσε ψυχολογικό τραλαλά. Προσπάθησα να ξανακάνω μια έρευνα αγοράς σε μεταχεισμένα, μήπως βρω κάτι αξιόλογο. Κοιτούσα αποκλειστικά προς Japan μεριά και πέφτω πάνω σε Mazda 2, μοντέλο από 2007-2014 και πιο συγκεκριμένα 2010-2014, που είναι και το facelift, 1349 κυβικά και τιμές περίπου 6.000 ευρώ. Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει, το pre-facelift κατασκευαζόταν στην Ταυλάνδη, σε συνεργασία με την Ford και το facelift κατασκευαζόταν στο Μεξικό, μόνο από Mazda. Μαρέσει εξωτερικά-εσωτερικά περισσότερο, σε σχέση με άλλα γιαπωνέζικα. Πιστεύω είναι μια αρκετά οικονομικότερη επιλογή σε σχέση με το i20, με την προυπόθεση βέβαια ότι ο έμπορος είναι αξιόπιστος.
Πιστεύετε είναι καλή επιλογή? Θα έχω προβλημα με ανταλλακτικά ή άλλα θέματα? Στο forum εδώ ή και σε άλλο που μπήκα δεν βρήκα πληροφορίες περί αυτού του μοντέλου.
Για άλλη μια φορά να ευχαριστήσω όλους εσάς που με βοηθήσατε
-
RE: Αγορά καινούριου αυτοκινήτου (Yaris vs Swift vs i20)
Δεν ισχυει αυτο για τη μπαταρια....
Το κοστος σημερα ειναι καπου στα 700 ευρω...και παει οσο αντεξει....οχι στα 8 ετη, εκτος αν εννοουν τα 200.000 χλμ, τοτε οκ....
Εχει προγραμμα προστασιας..για παραδειγμα δεν πεφτει ποτε κατω απο τις δυο παυλες με σκοπο να την διατηρει σε καλη κατασταση.
Αν τα φτησει το αυτοκινητο μπορει να κινηθει και χωρις αυτην...απλα την αφηνεις...ή αν θες την αλλαζεις. Δεν ειναι σαν το yaris που το αυτοκινητο ακινητοποιηται.
Θα σου πω καταναλωσεις με το υβριδικο...
Σταματα ξεκινα και χωρις ουτε μια σταθερη ευθεια για καποια χιλιομετρα. 5,5 με 5,8. Αν πατας πολυ γκαζι στο πατιναρισμα του συμπλεκτη πας στα 6,1 με 6,2.
Αν εχεις καποια λεωφορο στη διαδρομη σου κια ακολουθεις το ρευμα, πας στα 5,2 αν παλι βγαινεις και λιγο με 90 χλμ για καμια 10 αρια χιλιομετρα 4,5 με 4,7 λιτρα.
Δινει μια ωθηση στις 2200 σ.α.λ και μετα σαν kers , κατι σαν 'ουμφ'... γενικα εκεινη την στιμγη νιωθεις το μοτερ 2 με 3 κλικς πιο δυνατο και γεματο.
Οι καταναλωσεις αυτες ειναι επιπεδου diesel σε πραγματικες συνθηκες. Διοτι αν πας με τουρμπακι στις διαδρομες που το swift χτυπα 6αρια το τουρμπακι βενζινης φλερταρει με το 10αρι.
Αυτα....
Αν το κρατησεις για 150.000 χλμ που θα τα παζει σιγα σιγα η μπαταρια αξιζει.... αν το κρατησεις για 350.000 χλμ ε σιγουρα θα την αλλαξεις...αλλα μεχρι τοτε,,,μη σου πω και 200 ευρω θα κανει.
Απο στριψημο ειναι πορωση. Πραγματικα ψαχνεις δρομο με στροφες αν εισαι μονος σου ,,,ετσι για να παιξεις.
Το κιβωτιο του ποιημα ιδιαιτερα στα στενα της πολης.
Το τιμονι κατι σαν sport playstation...παναλαφρο στο παρκινκ..με το μικρο δαχτυλο γυριζει σαν να εχει ρουλεμαν, στο ταξιδι και στους ελιγμους με πολλα χιλιομετρα στον αυτοκινητοδρομο βαραινει σαν φορτηγου.....καλο ειναι γενικα.
Το μεγεθος του ειναι λιγο πιο μεγαλο απο το 208!!!! Δεν φαινεται στις φωτο αλλα απο κοντα ειναι κουτσικο και το κατω μερος του ειναι επιπεδομκαι αυτο δινει μια πολυ ωραια αισθηση οταν το πιανεις.
Θεση οδηγησης ΑΝΕΤΗ, τα ποδια του οδηγου τα κουνας και δεν χτυπουν πουθενα σε καμια κονσολα...γενικα νιωθεις οτι ειναι σαν αυτοκινητο της c κατηγοριας στο θεμα αυτο.
Ελαττωματα...
Αυτα τα γντουπ στις εγκαρσιες ανωμαλιες (θορυβος)....μου τη δινουν.
Διοτι ως ανεση ειναι ΠΑΡΑ πολυ καλο. Ο θορυβος ομως της αναρτησης στα εγκαρσια βυθισματα, αν ερχεσαι απο καλα γαλλικα ή γερμανικα,....εεεεε θα σε εκνευρισει καπως.
Σε κανονικες λακουβες νορμαλ ειναι οπως τα περισσοτερα στην κατηγορια...στα εγκαρσια ομως...εκει βλεπεις την διαφορα των γαλλων... πως....μονωνουν ρε παιδι μου αυτο το γντουπ;;;;
Επισης στα μεγαλα εγκαρσια βυθισματα και με ταχυτητες ανω των 40-50 χλμ περναει δυο με τρια κλικς πιο πολυ τους κραδασμους στο τιμονι απο οτι ενα γαλλικο.
Μιλαμε για μεγαλη εγκαρσια λακουβα...οχι για τα μικρουκικα.
Πραγματικα αν βρεθει λυση, εστω μια DIY μονωση στα πλαστικα φτερα των θολων απο μεσα ή σε πιο μεγαλο προφιλ ελαστικου..,το αυτοκινητο δεν εχει αλλο αρνητικο...σχεδον τελειο ειναι για την κατηγορια του.
Αυτη ειναι και η 'χωριατιλα' που βγαζει εναντι ενος fiesta...κατα τα αλλα...ανετα το κοντραρει το fiesta σε σπορτιφ καταστασεις. Αλλωστε ειναι τα μοναδικα στη κατηγορια με σπορτιφ αισθηση και με ισως το νεο corsa απο οτι ακουγεται, να μπαινει ενδιαμεαα, ποιος να το λεγε!!!!
Υποψιν η κατηγορια του δεν ειναι ουτε καν το b segment ..το μηκος του 3,84 το βαζει αναμεσα απο την Α και την Β. Με οτι αυτο συνεπαγεται.
Παρε και μια βολρα με το sport, φαινεται και αυτο που λεω με τα γονατα του οδηγου και την αισθηση ευρυχωριας.
Σταμάτα-ξεκίνα στα 5.5-5.8? Είχα την εντύπωση πως όταν κινείσαι με πολύ χαμηλή ταχύτητα, τότε λειτουργεί αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας με αυτονομία 2 χλμ. Κάπου το είχα διαβάσει. Και φανταζόμουν πως το καντράν θα έδειχνε 0 λ / 100 km. Δεν ισχύει αυτό?
Όσον αφορά τις λακούβες, θα κινούμαι κυρίως εντός πόλης, δεν θα έχω θέμα με αυτό
-
RE: Αγορά καινούριου αυτοκινήτου (Yaris vs Swift vs i20)
Τελικά, πήγα σήμερα να τα δω και από κοντά. Σε γενικές γραμμές, έμεινα ευχαρηστημένος.
Συγκριτικά, το i20 μάρεσε πολύ περισσότερο απο το Yaris, και εξωτερικά, αλλά και εσωτερικά (κυρίως). Και τα 2 αυτοκίνητα, μου φάνηκαν αρκετά ευρύχωρα στις θέσεις επιβατών και συνεπιβατών. Ειλικρινά, δεν κατάλαβα κάποια διαφορά σε κενό μεταξύ γονάτων και θέση οδηγού, σε κενό μεταξύ ύψους και κεφαλιού, αλλά και σε πλάτος των 3 πίσω θέσεων (σίγουρα παίζουν με τα χιλιοστά υπέρ του i20 λογικά).
Δυστυχώς, από την τοπική αντιπροσωπία της Suzuki, μου είπαν ότι το Swift έχει καταργηθεί σαν βενζινοκίνητο και είχαν πουληθεί όλα. Δεν είχαν ούτε για δείγμα, αλλά, θα φέρουν στις αρχές του Γενάρη μόνο υβριδικά. Ρώτησα βέβαια για τη μπαταρία. Το κόστος είναι πάνω από 1000 ευρώ (δεν θυμάμαι ακριβώς) και θέλει αλλαγή κάθε 8 χρόνια. Η τιμή της, θα μειωθεί στα 500 περίπου, στα επόμενα 5 χρόνια (έτσι μου είπαν τουλάχιστον).
Και τώρα είμαι στο εξής δίλημμα: Να περιμένω για το υβριδικό Swift ή δεν αξίζει? (Αν θυμάμαι καλά η υβριδική έκδοση (GL) ειναι λίγο κάτω από τις 12.500 ευρώ, σύμφωνα πάντα με το έντυπο)
-
RE: Αγορά καινούριου αυτοκινήτου (Yaris vs Swift vs i20)
Όχι, δεν είμαι φανατικός του Yaris.
Απλά όταν πας για αυτοκίνητο μάλλον για 15 χρόνια κατοχής που εννοεί, πρέπει να σκεφτείς αν μπορείς να περιμένεις 9 μήνες για να πάρεις κάτι ολόφρεσκο σε σχεδίαση σε σχέση με τα παλιά σχέδια των άλλων. Μπορεί η διαφορά να είναι σημαντικά πιο αισθητή και να χτυπάς το κεφάλι σου μετά για τα σχεδιαστικά «σαπάκια» που βιάστηκες να επιλέξεις.
Η αλήθεια είναι πως μπορώ να περιμένω μέχρι 3 μήνες περίπου. Δεν ξέρω αν έρχεται κάτι νέο μέχρι τότε στην Ελλάδα. Το Yaris του 2020 έχει φάει Χ από τώρα, λόγω σχεδιασμού. Ήταν που ήταν, όσο πάει, ασχημαίνει κι άλλο. Του 2019 ντάξει τρώγεται
-
RE: Αγορά καινούριου αυτοκινήτου (Yaris vs Swift vs i20)
Ας τα δούμε ένα- ένα
1)Oικονομικό (βενζίνης).
Υπετρερούν τα yaris-swift2)Aξιόπιστο σε βάθος χρόνου
Και οι τρεις μάρκες είναι αξιόπιστες. Πολύ αξιόπιστες.
3)Φτηνά ανταλλακτικά
Υστερεί αισθητά η toyota και υπερτερεί η hyundai.
**4)Budget μέχρι 13.000 **
Και στα τρία θα βρεις σε αυτό το bugdet. Ωστόσο πρέπει να υπολογίζεις και σε αυτό 'το κλειδί στο χέρι' το οποίο μπορεί να ανεβάσει κατά πολύ την τιμή.
5)Χώρα κατασκευής
Για την suzuki δεν ξέρω. Οι άλλες δυο εταιρείες πάντως έχουν εργοστάσια σε πολλές χώρες. Ειδικά η hyundai έχει εργοστάσια στην Τουρκία και στην Τσεχία. Αποκλείεται να πάρεις κορεάτικο.
Γενικά:
Α. Θα απέφευγα την toyota, έχει υπερεκτιμήσει το κοστολόγιό της και πλέον πληρώνεις ως έναν μεγάλο βαθμό το όνομά της, Από τις άλλες δύο μάρκες, με βάση τα κριτήρια που βάζεις, θα προτιμούσα το suzuki, το οποίο αν και υστερεί σε πολυτέλειες, υπερτερεί αισθητά σε οικονομία βενζίνης.
Β. Δες ποιο σου αρέσει περισσότερο, γιατί το τι νιώθεις εσύ, είναι το πιο σημαντικό απ' όλα.Το Swift πλέον (το τσέκαρα χτες) κατασκευάζεται Ιαπωνία. Πριν ερχόταν από Ουγγαρία. Άρα μάλλον και αυτό ακριβά ανταλλακτικά θα έχει (χωρίς βέβαια να εννοώ οτι το αποκλείω)
-
RE: Αγορά καινούριου αυτοκινήτου (Yaris vs Swift vs i20)
Η αλήθεια είναι πως κλείνω προς i20 και Swift, αφού το Yaris δεν μαρέσει και τόσο εξωτερικά και εσωτερικά. Θα πάω, όμως, από βδομάδας να τα δω και από κοντά, να έχω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Ευχαριστώ όλους σας και πάλι για τις προτάσεις και τις συμβουλές σας. Καλές γιορτές
-
RE: Αγορά καινούριου αυτοκινήτου (Yaris vs Swift vs i20)
Κατανοητό το ότι δεν εμπιστεύεσαι τα μεταχειρισμένα, αν έχεις άνεση προφανώς και θα πάς για καινούριο.
Αναφορικά όμως με τα οικονομικά δεδομένα (στα οποία φαίνεται ότι δίνεις ιδιαίτερη βαρύτητα) θεωρώ ότι κάνεις λάθος, καθότι σε καμία περίπτωση δεν βγαίνεις κερδισμένος είτε με καινούριο είτε με μεταχειρισμένο.
Με την αγορά καινούριου θα υποστείς τη λεγόμενη απαξίωση της 'πρώτης μέρας' η οποία είναι σαρωτική. Φεύγοντας από την εμπορία θα έχεις ήδη χάσει ένα σημαντικό μέρος του κεφαλαίου σου.
Με την αγορά καλομεταχειρισμένου 3-5ετίας (και όχι σαράβαλου φυσικά) έχει 'πληρώσει' άλλος αυτήν την απαξίωση και εσύ αποκτάς ένα όχημα χωρίς κορδέλες μεν (αλλά ο στόχος σου είναι η μέγιστη οικονομία) με χαμηλά λειτουργικά κόστη δε.
Το κρατάς για 5 χρόνια και μετά επαναλαμβάνεις τη διαδικασία ψάχνοντας αμάξι ίδιων προσόντων (όχι το μοντέλο που κοιτάνε όλοι και κρατάει ψηλά τις τιμές).
Με αυτή τη διαδικασία είσαι συνεχώς με σχετικά φρέσκο αμάξι με χαμηλά λειτουργικά κόστη και θεωρώ ότι καταφέρνεις να είσαι όσο το δυνατόν λιγότερο ζημιωμένος γίνεται.
Με το 'κερδισμένος', από αγορά καινούριου, εννοούσα 'επένδυση', η οποία θα μου βγάλει τη λιγότερη ζημιά μακροχρόνια, σε αντίστοιχη αγορά μεταχειρισμένου.
Και ναι, όντως χάνει ένα μεγάλο μέρος της αξίας του, το καινούριο σε σχέση με ένα μεταχειρισμένο, αλλά το καινούριο έχει χαμηλότερα ετήσια κόστη από ένα πιο παλιό (ίδιο μοντέλο). Άρα, το ποσοστό που έχασε στην αρχική του τιμή, θα το κάνω απόσβεση αργότερα (μετά από πολλά χρόνια).
Την έχω σκεφτεί βέβαια αυτήν τη μπίζνα που αναφέρεις, δηλαδή, αγοράζω-πουλάω ανά περίπου 5 έτη μεταχειρισμένο και όντως μπορεί και να βγαίνω λιγότερο ζημιωμένος, αλλά πρέπει να ερευνάς συνέχεια την αγορά για ευκαιρίες και να έχεις και πολλή τύχη. Για παράδειγμα, δεν ξέρεις ακριβώς τι σου πουλάει ο άλλος ή δεν ξέρεις αν υπάρχει αυτή η ευκαιρία την περίοδο που θες να πουλήσεις το δικό σου αμάξι. Γενικά, είναι μεγάλο ρίσκο και θεωρώ ότι αυτή η μέθοδος ταιριάζει καλύτερα σε αυτούς, με σχετικά αρκετές γνώσεις περί αυτοκίνησης, παρά σε εμένα τον αρχάριο
-
RE: Αγορά καινούριου αυτοκινήτου (Yaris vs Swift vs i20)
Τα κριτήρια που έχεις θέσει (προφανώς σκόπιμα) είναι μόνο οικονομικής φύσης.
Θα πρότεινα να ψάξεις καλά ώστε να βρείς καλομεταχειρισμένο supermini (έως 5ετίας) ώστε να γλιτώσεις ίσως και το μισό σου μπάτζετ.
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να κάνεις οικονομία.
Δυστυχώς δεν εμπιστεύομαι μεταχειρισμένα. Άσε που λογικά θα βγω κερδισμένος μακροπρόθεσμα από αγορά καινούριου, σε αντίθεση αγοράς αντίστοιχου μεταχερισμένου (ίδιου μοντέλου). Τώρα, για να βγω κερδισμένος από μεταχειρισμένο πιστεύω ειναι λαχείο