-
Ακουστε γελιο, οταν πηγα πριν απο λιγες μερες στην τεορεν, μιλησα με εναν κυριο για το καινουργιο αμαξι. Ο ανθρωπος αυτος ορθα κοφτα χωρις καμια διαθεση κατευθειαν μου ειπε οτι αργει να βγει κτλ,και αμεσως μου εκανε παζαρι για το παλιο,του ειπα οτι κατα την δικη μου αποψη θεωρω παρανοια (για εμενα παντα) να παρω ενα αμαξι που σε ενα μηνα σταματαει λογο καινουργιου μοντελο,αλλα παρολα αυτα επεμενε να με καψουρεψει. Παμε για 2020 ,αυτες οι τακτικες λαικης αγορας νομιζω δεν περνανε πια τουλαχιστον σε ατομα ενημερωμενα σαν και εμας. Ελεος,σε ενα μηνα βγαζεις καινουργιο αμαξι και δεν μπορεις να κανεις μια κουβεντα με εναν 'μελλοντικο' πελατη που καιγεται να πληρωσει 20 χιλιαρικα. Ρενο εισαι φαουλ...
-
Την ίδια συμπεριφορά αντιμετώπισα πριν λίγους μήνες όταν είχα πάει στην toyota να ρωτήσω για το νέο corolla το οποίο είχε ήδη παρουσιαστεί επίσημα από την toyota. Η απάντηση που πήρα ήταν ότι είναι απλά φήμες ότι θα βγει νέο corolla και προσπαθούσαν να μου πασάρουν το auris. Πιστεύω ότι στην πλειοψηφία των πελατών οι οποίοι θέλουν απλά να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο και δεν διαβάζουν γενικά πολλά πράγματα περί αυτοκίνησης αυτή η τακτική δουλεύει και και τελικά πουλάνε τα μοντέλα που θέλουν.
Και λογικά να το σκεφτείς, ο έμπορος θέλει να ξεστοκάρει ότι του έχει μείνει για να έρθει το φρέσκο μοντέλο και να αρχίσει να προωθεί αυτό.
-
Τέλη Σεπτεμβρίου, εγώ ο ίδιος είδα στην Automotivo στο online σύστημα, ότι περίμεναν με πλοία πολλά κομμάτια του 'παλιού' Captur. Και επιπλέον ότι είχε προγραμματιστεί να αποσταλούν και άλλα κομμάτια που φαινόντουσαν ότι ήταν στην γραμμή παραγωγής και θα ερχόντουσαν τέλη Νοεμβρίου, αρχές Δεκεμβρίου.
Που σημαίνει ότι πρέπει πρώτα να διώξουν όλα αυτά τα κομμάτια και μετά θα αρχίσει η 'καμπάνια' του νέου.
υ.γ. στην Nissan με το Juke έπαιξαν διαφορετικά. Σταμάτησαν να το φέρνουν σχεδόν από τις αρχές του 2019 και έπαιζαν μόνο με το στοκ που υπήρχε Ελλάδα.
-
Δεν είναι θέμα ξεστοκαρίσματος.
Εδώ και καιρό λίγα κομμάτια έχουν μείνει που εύκολα ταξινομούνται μαζικά σε εταιρικά.
Είναι θέμα του εκάστοτε πωλητή και τι σκέφτεται στο μυαλό του.
Καλώς εχόντων, τέλη Γενάρη θα υπάρχει ένα μικρό στοκ και θα δοθούν τιμές. Μετά έρχονται διαρκώς αυτοκίνητα.
Τώρα αν κάποιος με το που δει το εκθεσιακό και το θέλει, αν δεν του κάνει κάποιο από το μικρό στοκ, οι παραγγελίες σε όλους παραδίδονται μετά από κανά 2μηνο.
Τώρα ένα πωλητής που θέλει να το δείξει άμεσα θα σου απαντήσει Γενάρη και αν τότε βάλεις παραγγελία θα την παραλάβεις Μάρτη. Ένας πωλητής που απαντάει στο πελάτη πότε θα πάρει κλειδί στο χέρι θα σου πει Μάρτη καθώς αυτό είναι το πιο πιθανό.
Το 2008 απλά ήρθαν 100 κομμάτια που θα μοιραστούν στο δίκτυο για εκθεσιακά. Όποια παραγγελία θα παραδίδεται από Μάρτη και μετά.
Μέσα στην κρίση σχεδόν όλες οι εταιρείες καθυστερούν λανσαρίσματα σε σχέση με άλλες χώρες. Μέτα είναι θέμα marketing. Και η Opel για το Corsa έχει δώσει τιμές εδώ και 2 μήνες αλλά αμάξια τώρα ήρθανε. Η Mercedes που αναφέρθηκε τιμοκατάλογο δίνει On time. Εκθεσιακά φτάνουν πολύ μετά και παραγγελίες ακόμη αργότερα.
Πιο πολύ λοιπόν νομίζω είναι θέμα Marketing/προγραμματισμού/εκπαίδευσης πωλητών για να έχει ενιαία εικόνα μια φίρμα παρά ουσίας.
Συμφωνώ ότι το δίκτυο και το marketing της Renault πάσχουν.
Οι παραπάνω μήνες για Captur II αν δεν αλλάξει κάτι. Γιατί π.χ. το Megane 4 με τους ανανεωμένους κινητήρες άργησε πάρα πολύ με μεγάλο κενό στις πωλήσεις του και την εικόνα του στο δρόμο.
-
To megane 4 ειχε παρουσιαστεί τελη 15 και στην Ελλάδα ανακοινώθηκαν τιμές αρχές 17. Ελπίζω με το captur οι τιμές να είναι αντίστοιχες με τις τωρινές, όχι οπως καναν με megane και kadjar που τα εφεραν πανάκριβα, τα χαντακωσαν και τις έριξαν μετα.. τουλάχιστον το duster το φέραν με τις νορμαλ τιμές και το αύξησαν μετα..
-
Δεν είναι θέμα ξεστοκαρίσματος.
Εδώ και καιρό λίγα κομμάτια έχουν μείνει που εύκολα ταξινομούνται μαζικά σε εταιρικά.
Είναι θέμα του εκάστοτε πωλητή και τι σκέφτεται στο μυαλό του.
Καλώς εχόντων, τέλη Γενάρη θα υπάρχει ένα μικρό στοκ και θα δοθούν τιμές. Μετά έρχονται διαρκώς αυτοκίνητα.
Τώρα αν κάποιος με το που δει το εκθεσιακό και το θέλει, αν δεν του κάνει κάποιο από το μικρό στοκ, οι παραγγελίες σε όλους παραδίδονται μετά από κανά 2μηνο.
Τώρα ένα πωλητής που θέλει να το δείξει άμεσα θα σου απαντήσει Γενάρη και αν τότε βάλεις παραγγελία θα την παραλάβεις Μάρτη. Ένας πωλητής που απαντάει στο πελάτη πότε θα πάρει κλειδί στο χέρι θα σου πει Μάρτη καθώς αυτό είναι το πιο πιθανό.
Το 2008 απλά ήρθαν 100 κομμάτια που θα μοιραστούν στο δίκτυο για εκθεσιακά. Όποια παραγγελία θα παραδίδεται από Μάρτη και μετά.
Μέσα στην κρίση σχεδόν όλες οι εταιρείες καθυστερούν λανσαρίσματα σε σχέση με άλλες χώρες. Μέτα είναι θέμα marketing. Και η Opel για το Corsa έχει δώσει τιμές εδώ και 2 μήνες αλλά αμάξια τώρα ήρθανε. Η Mercedes που αναφέρθηκε τιμοκατάλογο δίνει On time. Εκθεσιακά φτάνουν πολύ μετά και παραγγελίες ακόμη αργότερα.
Πιο πολύ λοιπόν νομίζω είναι θέμα Marketing/προγραμματισμού/εκπαίδευσης πωλητών για να έχει ενιαία εικόνα μια φίρμα παρά ουσίας.
Συμφωνώ ότι το δίκτυο και το marketing της Renault πάσχουν.
Οι παραπάνω μήνες για Captur II αν δεν αλλάξει κάτι. Γιατί π.χ. το Megane 4 με τους ανανεωμένους κινητήρες άργησε πάρα πολύ με μεγάλο κενό στις πωλήσεις του και την εικόνα του στο δρόμο.
Συμφωνω απολυτα μαζι σου φιλε samatistas, και θα ηθελα γενικα την αποψη σου και των υπολοιπον φιλων του φορουμ. Το φερνω γυρω γυρω εδω και μισο χρονο για αλλαγη αυτοκινητου μιας και δεν με καλυπτει πλεον το αμαξι μου. Ειχα κατασταλαξει εδω και πολυ καιρο στο captur I για πολλους λογος. Το καλοκαιρι πηγαινοντας στην ρενο για να το τεσταρω εμαθα για το καινουργιο κτλ,και ετσι λοιπον το καψουρευτικα και δεν προχωρησα στην αγορα του παλιου. Τωρα ομως ειμαι σε μια φαση που πρεπει να αλλαξω επιγοντως αυτοκινητο για οικογενειακους λογους,και σκεφτομαι ....υπομονη κανα δυο μηνες+ ή αγορα του παλιου μοντελου??? (ντιζελ μοτερ σε οποιο και αν παρω).
-
Πάντως το 2008 έχει μεγάλη γκάμα και παίζει παντού και αυτό πρέπει να το λάβουν σοβαρά υπ΄ όψη στην Ρενώ .
-
μεγαλη γκαμα εχει αλλα ειναι πανακριβο.
-
Το 2008 ειναι ετοιμοπαραδοτο - εστω για αυτα τα λιγα κομματια που υπαρχουν - κ παραγγελιες μου ειπαν τρίμηνο κ 21600 με κλειδι στο χερι για 1.5 diesel ειναι πολυ καλη τιμη.
-
Το 2008 ειναι ετοιμοπαραδοτο - εστω για αυτα τα λιγα κομματια που υπαρχουν - κ παραγγελιες μου ειπαν τρίμηνο κ 21600 με κλειδι στο χερι για 1.5 diesel ειναι πολυ καλη τιμη.
Ποιά έκδοση όμως? Γιατί έχω την αίσθηση ότι στα €21.600 θέλει άλλα €3-4.000 για να γίνει όπως πρέπει να είναι τα αυτοκίνητα το 2020.
-
Dublin wrote:
Το 2008 ειναι ετοιμοπαραδοτο - εστω για αυτα τα λιγα κομματια που υπαρχουν - κ παραγγελιες μου ειπαν τρίμηνο κ 21600 με κλειδι στο χερι για 1.5 diesel ειναι πολυ καλη τιμη.
Ποιά έκδοση όμως? Γιατί έχω την αίσθηση ότι στα €21.600 θέλει άλλα €3-4.000 για να γίνει όπως πρέπει να είναι τα αυτοκίνητα το 2020.
Πετρελαιο στην Active 21600. Βενζινη Allure στα 22600. Τιμες με κλειδι στο χερι κ συμπεριλαμβανουν χρωμα (δεν εχει και πολλες επιλογες ομως).
Εχω μπροστα μου τον καταλογο Active κ πραγματικα μου φαινεται πλήρης. Εχει ολα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ασφαλειας που απο το 2022(ή καπου εκει) θα ειναι δια νομου standard σε ολα τα Ευρωπαικα αυτοκινητα, κ κατα τη γνωμη μου τον ποιο συγχρονο πετρελαιοκινητήρα της αγορας. Σιγουρα στα 21600 του πετρελαιου μπορεις να προσθεσεις καποια εξτρα με 1-2000. Μιλαμε για diesel, ενω Juke/Puma στα ιδια χρηματα δινουν βασικους χιλιαρηδες τρικυλινδρους βενζινοκινητήρες κ με διαφορα σε μεγεθος προς τα κατω.
Tuscon/Sportage/C5 ειναι τα αλλα που κοιτω (μαζι με Puma/Capture) κ τα Κορεατικα δεν εχουν σχεδον κανενα απο τα ηλεκτρονικα βοηθήματα ασφαλειας (πας 29.000) κ το C5 ξεκιναει απο 25700 κ πας στα 27.700 για μια ποιο πληρης εκδοση. Δεν ειναι τοσο ασχημα τιμολογημενο, προφανως δεν μπορει να κρατηθει κατω απο τις 17.000 σε πολλες κατηγορίες, κ ποναει στην εξτρα φορολογηση. Δηλαδη η Allure πετρέλαιο θα ηταν γυρω στα 23600, κ τοτε θα ηταν απιστευτη τιμουλα αντι για 25.600.
Το αυτοκινητο πιστευω θα κονταροχτυπηθει με Capture σε ολη την Ευρωπη κ τα αλλα θα ακολουθουν.
-
Κυριοι,εχοντας επαφες με ιταλια λογο σπουδων στο παρελθον,μιλησα σημερα με αντιπροσωπεια στην ρωμη,το αμαξι ειναι ηδη στις εκθεσεις και οι παραδοσεις ξεκινανε 20 γενναρη....τι να λεμε τωρα...και εμεις ακομα μαντευουμε τιμες και ημερομηνιες μονοι μας. Το 2008 ειναι ηδη στην θεση του και πας στην ρενω και σου παζαρευει τα απομειναρια του παλιου captur και του kadjar. Κριμα....
-
https://www.renault.co.uk/cars/all-new-captur.html
Μιλανε για παραδοσεις Μαρτιο. Τιμες δεν ξερω πως να τις μεταφρασω με τα Ελληνικα δεδομενα, αλλα σιγουρα η καλες εκδοσεις με πετρελαιο ή αυτοματα θα ειναι αρκετα ακριβές.
Τελικα απλα πρεπει να παραδεχτουμε οτι το φοροληστρικο συστημα μας καταδικαζει σε βασικοτερες εκδοσεις απο οτι θα θελαμε. Εδω εκτοξευονται οι διαφορες ενω σε αλλες χωρες ειναι μια - δυο χιλιαδες ευρω.
-
-Tιμές Ιταλίας του** Captur**, ξεκινούν από τη βασική 17.700 με τον 1.0 100hp κινητήρα και φθάνουν στο max. 30.600 Initiale Paris με τον dCi 115hp αυτόματο.
-Το** 2008** -πάντα στην Ιταλία- ξεκινά από την βασική Αctive 21.050 1.2 100hp και φθάνει max. 31.850 GT 155hp αυτόματο (το diesel 1.5 130hp 30.450 αυτομ. στην GT-line).
Bέβαια, απ'όσο είδα στα γρήγορα η βασική του 2008 είναι πολύ πιο εξοπλισμένη από τη βασική του Captur (όμως στο Captur τα Full Led είναι από τη βασική).
-
Συνηθως οι εισαγωγικες Renault/Nissan ειναι πολυ φθηνες αλλα με παρα πολλες ελλείψεις, κ ο 1.000 ειναι αρκετα υποδεέστερος των 1.200 PSA και 1.300 της Renault.
Οποτε η Active στην Ελλαδα diesel στα 21.500 ειναι πολυ καλα για 2008.
Σε κατι συγκριτικα στο youtube παντως το Capture φαινεται μεγαλυτερο απο το 2008, εχω μεγαλη περιέργεια να το δω απο κοντα. Σε πρακτικοτητα νομιζω αναμφισβήτητα ειναι ο βασιλειας της κατηγοριας.
-
Συγκρίνοντας τιμές Γερμανίας απο το renault.de και Γαλλίας, προκύπτει ότι το 1.3 130 intens manual θα κοστίζει στην Ελλάδα 22000 και το edc 25000, ότι αλλο πιο κάτω θα ειναι πολυ καλο.
https://renaultnews.gr/apo-18-600-eyro-to-neo-renault-captur-stin-gallia/
-
Εμπιστευεσαι την Τεορεν; Ποσες φορες εχει αλλαξει τις τιμες επειδη τα εφερε ακριβα! Αλλα η προβλεψη σου εχει λογικη.
-
Επίσης το 2008 1.2 100 το δινουν 0-100 10.9 και στο χιλιόμετρο 1 δευτερόλεπτο πιο αργό απο το captur, με την allure 1.2 100 στα 22000!
-
ειναι πιο υποδυεστερος
-
Απο το Αγγλικο site που εχει παραθεσει ο Δουβλινεζος , βλεπω τα specification του κινητηρα για την βενζινη manual και εντοπιζω οτι ο 1.300 ειναι πιο υποδεεστερος απο τον 1.2 της Peugaut για το 2008 γενικα; τα 100χλμ σε 10.6 με 8.9 αντιστοιχα ;
Renault Captur II