-
Δυστυχώς δεν εχου τη δυνατότητα να το ξανά οδηγήσω καθώς είμαι από νησί και ήρθα αποκλειστικά για αυτό και φεύγω σήμερα
Τον ρώτησα αν μπορώ να κάνω κάτι για να βλέπω τη στιγμιαία κατανάλωση και μου απάντησε αρνητικά λέγοντας μου ότι στο τέλος θα δούμε στην εφαρμογή την κατανάλωση που είχα
Αλλά ρε παιδιά δε παίζει, απλά. Δηλαδή για να πάει η κατανάλωση στο 5.6 με το 80% της διαδρομής με τη μπαταρία δηλαδή μηδενική κατανάλωση, θα πρέπει στο υπόλοιπο 20% της διαδρομής που δουλεύει ο βενζινοκινητήρας η μέση κατανάλωση να είναι στα 28 l/100 τώρα που έκανα τους υπολογισμούς!!!
Και απλά έκανα ένα ρεμπριζ 20-60 χλμ! Όχι κάτι εξωπραγματικό
-
Τη στιγμιαία κατανάλωση μπορείς να τη βλέπεις στον πίνακα οργάνων καθώς οδηγείς. Ο τύπος ήταν άσχετος και στα βασικά.
-
Στις μικρές διαδρομές σαν αυτή που έκανες ( 3,4 χλμ ) οι καταναλώσεις στο υβριδικό είναι αυξημένες σε σχέση με αυτές που είναι ικανό το αυτοκίνητο να πετύχει.Στα λίγα αυτά χιλιόμετρα συμπεριλαμβάνεται και η διαδικασία προθέρμανσης του κινητήρα (ειδικά τώρα χειμώνα αργεί λίγο παραπάνω) ο οποίος ακόμα και αν είσαι σταματημένος συνεχίζει να δουλεύει για να φτάσει την επιθυμητή θερμοκρασία και να φορτίσει ταυτόχρονα την μπαταρία εάν ήταν άδεια. Σε περίπτωση που θα ήταν ζεστός και η μπαταρία σχετικά γεμάτη η κατανάλωση για την ίδια διαδρομή μπορεί να ήταν από 1.4 εώς 2.5 λίτρα/100km η οποία θα ήταν πάλι παραπλανητική.Για αυτό ένα καλό test drive είναι πιο χρήσιμο για κάποιον που δεν γνωρίζει τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος.Για του πωλητές τι να πω, είχα περάσει από τρείς αντιπροσωπείες όταν ήθελα να πάρω το yaris σε υβριδικό και στις δύο από αυτές ενώ τους έλεγα ότι γνωρίζω σχετικά για το αυτοκίνητο μου έκαναν την παρουσίαση λέγοντας αρκετές γκάφες.
-
καλημέρα
Είμαι και εγώ σε φάση για αγορά αυτοκινήτου και το corolla 1.8 hybrid είναι ένα εξ αυτών, ο μόνος μου ενδιασμος είναι η κατανάλωση σε συνθήκες επαρχιακού δικτύου για αυτό και ήθελα να το κάνω test drive
Από το test drive των 10 λεπτών δεν κατάλαβα τίποτα απολύτως εν τέλει γιατί η μέση ταχύτητα μου σύμφωνα με την εφαρμογή της toyota ήταν 16 χλμ/ωρα
Στο Γιαννιτσά στο Μοσχάτο έγινε το test drive και αυτό που δεν είμαι σίγουρος γιατί μου φάνηκε εξωφρενικό είναι το εξής
Έκανα μια διαδρομή 3.4 χλμ με μέση ταχύτητα 16 χλμ/ώρα και μου έγραψε ότι στο 80% της διαδρομής πήγαινα μόνο με την μπαταρία κάτι που το περίμενα καθώς είχε αρκετή κίνηση και το έβλεπα και στην οδήγηση και μου βγάζει επίσης κατανάλωση 5.6 l/100!!!
Και τους λέω 5.6 l/100 στη συνολική διαδρομή η στη διαδρομή που χρησιμοποιήθηκε ο βενζινοκινητήρας? Όχι μου λένε στη συνολική διαδρομή και μου φάνηκε υπερβολικό
Μου είπε ότι ανέβηκε ο νεαρός όρος γιατί είχε μια ευθειουλα πριν το αφήσω στο μαγαζί και έκανα ένα ανέβασμα από 20-60 χλμ για να δω αν τραβάει και εκεί λογικά ανέβασε πολυ κατανάλωση
Και ρωτάω εγώ τώρα, είναι δυνατόν στο 20% της διαδρομής αυτής να είχα μια κατανάλωση 20 l/100 για να βγει ο συνολικός μέσος όρος στα 5.6 εφόσον στο υπόλοιπο της διαδρομής δεν υπήρχε κατανάλωση? Υπάρχει κάποιος που μπορεί να επιβεβαιώσει αν λειτουργεί έτσι? Γιατί μου φαίνεται ότι δεν μου τα είπαν καλά στη toyota
Εγώ που το είχα οδηγήσει πριν ένα μήνα ήθελα να κάνω το hubrid proof td αλλά δε συνδεόταν το tablet με το κινητό.Οπότε το οδήγησα χωρίς αυτό και έβαλα στην οθόνη να φαίνεται η κατανάλωση έκανα μια διαδρομή σχεδόν 30 km είχα ανέβασμα λόφου και κατάβαση λόφου 2 φορές όπου το πίεσα και μου ανέβασε στο 7.8 στη συνέχεια σε επαρχιακό δρόμο με προσπεράσεις μπήκαμε λίγο σε κωμόπολη με κίνηση και επέστρεψα αντιπροσωπεία με 4.5.Όμως να αναφέρω ότι ο πωλητής μου έλεγε να αφήνω γκάζι ώστε να μπει στον ηλεκτροκινητήρα σε ταχύτητες 80-90 km επίσης με παρότρυνε να το τερματιζω σε κάποιες προσπεράσεις.Οποτε για να κάνεις οικονομία θα πρέπει να έχεις ελαφρύ πόδι και να μη βιάζεσαι.
-
Όποιος δίνει 20+ χιλιάρικα για νέο αυτοκίνητο και το σκέφτεται για το 1 λίτρο στα 100, κάτι έχει υπολογίσει λάθος. Θα κάνει πολύ μεγαλύτερη οικονομία αν αγοράσει ένα μεταχειρισμένο με το 1/4 των χρημάτων!!!
-
Όποιος δίνει 20+ χιλιάρικα για νέο αυτοκίνητο και το σκέφτεται για το 1 λίτρο στα 100, κάτι έχει υπολογίσει λάθος. Θα κάνει πολύ μεγαλύτερη οικονομία αν αγοράσει ένα μεταχειρισμένο με το 1/4 των χρημάτων!!!
Δεν έχω υπολογίσει τίποτα λάθος φίλε μου
Όταν κάνεις 25.000 χιλιόμετρα το χρόνο, καταλαβαίνεις ότι αυτό το +1l/100 συνεπάγεται 500 ευρώ το χρονο
Όπως λες επίσης επειδή σκέφτομαι να δώσω 20.000+ ευρώ για αμάξι για να το κρατήσω 15-20 χρόνια, οπότε αντιλαμβάνεσαι ότι σε αυτά τα 20 χρόνια μιλάμε για ένα επιπλεον κόστος της τάξεως των 10.000 ευρώ
Μήπως δεν τα υπολόγισες εσύ σωστά?
Χωρίς παρεξήγηση πάντα έτσι? Κουβέντα κάνουμε
Είμαι ανάμεσα στο υβριδικό corolla και στο πετρέλαιο focus, το test drive σίγουρα δεν ήταν αντιπροσωπευτικό αλλά φοβάμαι πάρα πολύ μη δώσω 25 χιλιάρικα και μετά γίνω κολλητός με τον βενζινα
-
Στα 20 χρόνια θα πρέπει να συνυπολογιστεί και η αλλαγή της μπαταρίας. Επίσης, αγοράζοντας ένα καλό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με 5000 Ευρώ, θα έχει κάποιος 15.000 καβάντζα για βενζίνες, τέλη κυκλοφορίας και αλλαγή 2 αυτοκινήτων τα επόμενα 15 χρόνια, όπου τα νέα μεταχειρισμένα θα επωφελούνται από τις νέες τεχνολογίες που θα λανσάρονται. Η αρχική μου κατάπληξη ήταν για αυτό το 1 λίτρο στα 100 για το οποίο έγινε ο λόγος. Δηλαδή με σημερινές τιμές βενζίνης μιλάμε για 1500 Ευρώ στα 100.000 χλμ...
-
Στα 20 χρόνια θα πρέπει να συνυπολογιστεί και η αλλαγή της μπαταρίας. Επίσης, αγοράζοντας ένα καλό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με 5000 Ευρώ, θα έχει κάποιος 15.000 καβάντζα για βενζίνες, τέλη κυκλοφορίας και αλλαγή 2 αυτοκινήτων τα επόμενα 15 χρόνια, όπου τα νέα μεταχειρισμένα θα επωφελούνται από τις νέες τεχνολογίες που θα λανσάρονται. Η αρχική μου κατάπληξη ήταν για αυτό το 1 λίτρο στα 100 για το οποίο έγινε ο λόγος. Δηλαδή με σημερινές τιμές βενζίνης μιλάμε για 1500 Ευρώ στα 100.000 χλμ...
Κοίτα, όλα είναι σχετικά
Στη Λήμνο όπου βρίσκομαι η τιμή βενζίνης είναι στο 1.9, οπότε στα 100.000 πάμε κατευθείαν στα 1900 ευρώ
Επίσης κάποιος μπορεί να κανει 100.000 χλμ σε μια πενταετία και κάποιος άλλος μπορεί να τα κάνει σε 20 χρονια, οπότε διαφορετική απόσβεση κάνεις για το διχιλιαρο στη 5εντια και διαφορετική στην 20ετια
-
Δία,
προσωπικά συνυπολόγισα και άλλους παράγοντες. Με απασχόλησε πολύ η παθητική ασφάλεια και εκεί τα παλαιότερης γενιάς υστερούν κατά πολύ. Με απασχόλησαν βοηθήματα ενεργητικής ασφάλειας και άνεσης, που και εκεί τα μεταχειρισμένα υστερούν. Έλαβα τέλος υπόψιν μου το κόστος πιθανών βλαβών και αυξημένης συντήρησης που συνεπάγονται τα μεταχειρισμένα. Και βέβαια η πραγματική κατανάλωση δεν απέχει ένα μόνο λίτρο. Η πραγματική μου κατανάλωση είναι γύρω στα 4λ./100 χλμ (πραγματικά κάτω από 4, αλλά ας στρογγυλοποιήσουμε), όταν με παρόμοιο τρόπο οδήγησης το φόκους μου ήταν στα 8λ/100χλμ. Το γεγονός πως δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας (280 στο φόκους) είναι απλώς το κερασάκι.
Καταλαβαίνω πως οι προτεραιότητες μας είναι διαφορετικές, αλλά νομίζω πως υποτιμάς πόσο οικονομικό είναι το corolla. Να προσθέσω εδώ πως η οδική του συμπεριφορά και η άνεση που προσφέρει δεν είναι αμελητέες.
-
Εξαρτάται πόσο παλιό θα είναι το μεταχειρισμένο και ποιας κατηγορίας. Τέλος πάντων, κουμάντο σε ξένο πορτοφόλι δεν θέλω να κάνω κουμάντο, απλά λέω ότι ο φτηνότερος τρόπος αυτοκίνησης είναι ένα μεταχειρισμένο και όχι να ψάχνουμε το πιο οικονομικό σε κατανάλωση καινούριο.
-
Έκανα μια διαδρομή 3.4 χλμ με μέση ταχύτητα 16 χλμ/ώρα και μου έγραψε ότι στο 80% της διαδρομής πήγαινα μόνο με την μπαταρία κάτι που το περίμενα καθώς είχε αρκετή κίνηση και το έβλεπα και στην οδήγηση και μου βγάζει επίσης κατανάλωση 5.6 l/100!!!
Και τους λέω 5.6 l/100 στη συνολική διαδρομή η στη διαδρομή που χρησιμοποιήθηκε ο βενζινοκινητήρας? Όχι μου λένε στη συνολική διαδρομή και μου φάνηκε υπερβολικό
Σωστά σου έβγαλε τόσο γιατί η διαδρομή είναι πάρα πολύ μικρή για να δεις την πραγματική κατανάλωση του υβριδικού.Και σε ένα κανονικό αυτοκίνητο εαν πατήσεις αρκετό γκάζι για 800 μέτρα, θα σου βγάλει κατανάλωση (για αυτά τα 800 μέτρα) πάνω από 20λ/100χλμ.
Για αυτό εγώ είχα ζητήσει να το έχω για ένα ΣΚ (το CHR) για να μπορέσω να δω την πραγματική κατανάλωση, η οποία με βαρύ πόδι, ανάβαση, εθνική και γενικά σκίσιμο ήταν στο 5.6. Όταν το οδήγησε η γυναίκα μου, έπεσε κοντά στο 4!
-
Υπό προϋποθέσεις αυτό που λες ισχύει, αλλά όχι πάντα. Εγώ, ας πούμε, έδωσα ένα πολύ καλό αυτοκίνητο 12 χρόνων με λίγο πάνω από 170.000 χλμ. Κάνω πλέον κάπου μεταξύ 15.000 και 20.000 χλμ ετησίως. Θα μπορούσα ενδεχομένως να το κρατήσω μερικά χρόνια ακόμα, αλλά κάποια στιγμή θα έπρεπε να το δώσω. Προτίμησα με τα χρήματα που θα δαπανούσα για μαζέματα, συντήρηση, τέλη και επιπλέον κατανάλωση να χρηματοδοτήσω εν μέρει την αγορά ενός νέου, πιο σύγχρονου και οικονομικού αυτοκινήτου. Για δύο χρόνια δεν θα πληρώσω σέρβις, για έξι χρόνια οι βλάβες καλύπτονται (πιθανότατα/ελπίζω) από την εγγύηση και για έντεκα χρόνια δεν με απασχολεί το ενδεχόμενο αντικατάστασης της μπαταρίας. Επιπλέον έχω τη μισή κατανάλωση καυσίμου, περίπου 1100€ ετησίως με σημερινές τιμές καυσίμου Κρήτης. Αν αυτά τα υπολογίσεις στην δεκαετία βγάζουν ένα σημαντικό ποσό πολύ παραπάνω από τα 15000€. Αν αυτά τα προσθέσεις στο κόστος χρήσης/διατήρησης ενός παλιού αυτοκινήτου ή στην αγορά ενός μεταχειρισμένου, θα δεις πως το corolla είναι πολύ οικονομικό. Αυτό περίπου ήταν το σκεπτικό μου, ειλικρινά και χωρίς καμμία διάθεση άσκοπης και ανούσιας αντιπαράθεσης.
-
Προς πληροφόρηση παραθέτω σε όλους τα παρακάτω. Οδηγώ ένα Toyota Prius 2010 142hp εδώ και 9 μήνες.
Μεσα στην πόλη (κίνηση) η κατανάλωση του είναι φοβερή όπως και οι επιταχύνσεις του. Δίνει boost ο ηλεκτροκινητήρας. Στα φανάρι γελάω και γλεντάω με όλους τους γκαζοβιους που κοιτάνε ένα αδιάφορο Prius να τους ρίχνει καρότσες. Επίσης τεράστιο συν δεν έχω ξανά οδηγήσει πιο άνετο αυτοκίνητο στην καθημερινότητα παρά το μέγεθος τουΣτην εθνική τώρα το κακό είναι το βουητό μετά τα 100 από το κιβώτιο όπως και η αδιάφορη αίσθηση.
Αν πηγαίνεις μέχρι 100-110 καίει σαν 1100-1200 ενώ παράλληλα έχεις την επιτάχυνση όταν την χρειαστείς (ενώ εκείνα δεν την έχουν).
Αν το πατήσεις πρακτικά ξεχνας ότι είναι υβριδικό μιας και ο ηλεκτροκινητήρας δεν δουλευει. Θα κάψει σαν 1600. Στα μείον αν το πατήσεις έχεις το άπειρο βουητό που σου σπάει τα νεύρα.Αυτα ο καθένας ας κρίνει το μεγαλύτερο ποσοστό που κινείται και ας επιλέξει
-
coroneus wrote:
Σήμερα μου ενεργοποίησαν κανονικά τις συνδεδεμένες υπηρεσίες στην εφαρμογή ΜyT από την αντιπροσωπεία, και πλέον η εφαρμογή δείχνει στον χάρτη την τελευταία θέση του οχήματος, καθώς και στοιχεία για τις διαδρομές που κάνω.. Το κορόλα μου έχει το Touch 2 και οχι το 'go'.
Τρεις εβδομάδες μετά και ακόμα να μου ενεργοποιήσουν τις συνδεδεμένες υπηρεσίες. Έστειλα email στην Toyota μέσω της ιστοσελίδας τους και μέσω της δικής μου ηλεκτρονικής διεύθυνσης. Επίσης, επικοινώνησα τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών. Έχουν περάσει περισσότερο από δύο εβδομάδες και απάντηση στην ηλεκτρονική αλληλογραφία δεν έχω λάβει ούτε με ξανακάλεσαν τηλεφωνικά. Αν μπορείς να δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες, θα με διευκόλυνες πολύ.
Το μόνο χρήσιμο είναι πως από την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν πως τον Απρίλιο θα δοθεί το ΑΑ.
Την πρώτη φορά που πήρα την αντιπροσωπεία τηλέφωνο δεν μου απάντησαν. Μετά από καιρό τους έστειλα εμαιλ (της αντιπροσωπείας) με τα στοιχεία μου και του αυτοκινήτου, και μέσα σε λίγες μέρες μου έστειλαν απάντηση για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών. Δεν έκανα και κάτι το ιδιαίτερο. Πριν από όλα αυτά πρέπει να έχεις φτιάξει προφίλ στην ιστοσελίδα της Toyota με κάποιο προσωπικό σου εμαιλ, το ίδιο στο οποίο θα ενεργοποιηθούν οι συνδεδεμένες υπηρεσίες της εφαρμογής..
-
Πρόσφατα είδα τον κουμπάρο της αδελφής μου που εχει prius του 2005 1500 κυβικά αγορασμένο καινούργιο . Πριν ενα χρόνο ,στα 13 χρόνια περίπου, άλλαξε μπαταρίες με 2300€ στην επίσημη Toyota. Όταν τον ρώτησα γιατί δεν προτίμησε μια πιο φθηνότερη λύση μου υπενθύμισε ότι ΔΕΝ έχει πληρώσει ποτέ τέλη κυκλοφορίας (όλα τα υβριδικά μέχρι 1500 κυβικά οσο παλιά και να είναι δεν πληρώνουν) και μόνο απο αυτή την οικονομία εχει βγάλει την μπαταρία σε σχέση με ενα συμβατικό 1500.
Ε ί χ ε δ ί κ ι ο ,μετα σκέφτηκα οτι έχει prius στη Αθήνα , οτι το είχε οταν η** βενζίνη** είχε φτάσει 1,70+ , οτι αλλάζει τακάκια κάθε 120000 χλμ, οτι δεν εχει ασχοληθεί με δίσκο πλατό ποτέ , οτι 300000 χλμ δεν εχει πλην των μπαταριών** βλάβη ποτέ** , ε ί χ ε δ ί κ ι ο σε 15 χρόνια φτιάχνεις σπίτι (μικρό) ή αγοράζεις και συντηρείς ενα δεύτερο για τα γούστα ή συντηρείς όμορφες κυρίες απο την οικονομία που έκανε το prius , ασε που εχει και μια τιμή μεταπώλησης σοβαρή μια και εχει βάλει μαμα μπαταρίες.
Για τις μπαταρίες του είπαν οτι πλεον είναι νεας γενιας σαν και αυτές που εχουν τα καινούργια toyota πρακτικά δεν θα χαλάσουν ποτέ , άλλωστε οι παλιές του έβγαλαν πάνω απο 12 χρόνια.
-
Την πρώτη φορά που πήρα την αντιπροσωπεία τηλέφωνο δεν μου απάντησαν. Μετά από καιρό τους έστειλα εμαιλ (της αντιπροσωπείας) με τα στοιχεία μου και του αυτοκινήτου, και μέσα σε λίγες μέρες μου έστειλαν απάντηση για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών. Δεν έκανα και κάτι το ιδιαίτερο. Πριν από όλα αυτά πρέπει να έχεις φτιάξει προφίλ στην ιστοσελίδα της Toyota με κάποιο προσωπικό σου εμαιλ, το ίδιο στο οποίο θα ενεργοποιηθούν οι συνδεδεμένες υπηρεσίες της εφαρμογής..
Τα έχω κάνει αυτά, αλλά με έχουν αγνοήσει. Δεν μπορώ να πω πως είμαι και πολύ χαρούμενος με αυτή την αντιμετώπιση.
-
Χτες εφυγα με καταναλωση 4.8 απο χαλανδρι και εφτασα Γλυφαδα με 4.1 - οσο δλ εχω συνηθως. Η ανοησια μου ηταν προφανως οτι ειχα μηδενισει την καταναλωση και λογικα λογω χαμηλων θερμοκρασιων καιρου αλλα και λογω μικρων αποστασεων ( 4-5 χιλιομετρα ) η μπαταρια δε προλαβαινει να γεμισει και επαιρνε ενεργεια απο τον κινητηρα οποτε η καταναλωση ανεβαινε.
Θεωρω οτι με αλλη μια τετοια βολτα θα κατεβει και κατω απο 4 οπως αναφερετε και ολοι εδω δλ που το εχετε.
Παντως μετα απο 4 μηνες που το εχω περιπου τωρα εμπεδωσα ποσο πολυ δυνατο ειναι σαν οχημα οταν η μπαταρια ειναι φορτισμενη απο 70% και πανω.
Η ροπη που παρουσιαζει στο sport mode πρεπει να ειναι λιγο πιο κατω απο 30 κιλα ?? H οχι .. .?
-
Ενεργοποιήθηκαν πριν λίγο οι συνδεδεμένες υπηρεσίες. Έκανα δύο σύντομες βόλτες, αλλά εμφανίζονται δεδομένα. Ελπίζω από αύριο να συγχρονίζεται κανονικά. Δεν γνωρίζω αν ο συγχρονισμός γίνεται από την sim του αυτοκινήτου ή αν γίνεται μέσω του τηλεφώνου και απαιτείται κατά το ταξίδι να είναι ενεργή η εφαρμογή MyT. Αν κάποιος γνωρίζει, θα εκτιμούσα μια απάντηση
-
Ενεργοποιήθηκαν πριν λίγο οι συνδεδεμένες υπηρεσίες. Έκανα δύο σύντομες βόλτες, αλλά εμφανίζονται δεδομένα. Ελπίζω από αύριο να συγχρονίζεται κανονικά. Δεν γνωρίζω αν ο συγχρονισμός γίνεται από την sim του αυτοκινήτου ή αν γίνεται μέσω του τηλεφώνου και απαιτείται κατά το ταξίδι να είναι ενεργή η εφαρμογή MyT. Αν κάποιος γνωρίζει, θα εκτιμούσα μια απάντηση
Τα δεδομένα τα στέλνει το αυτοκίνητο απευθείας σε κάποιον σέρβερ της toyota υποθέτω μέσω κάποιας δικής του SIM. Γι'αυτό και άμα το παρκάρεις κάπου όπου μπορεί να μην έχει καλό σήμα, τα δεδομένα δεν ανανεώνονται και δεν έχεις τα τελευταία στοιχεία στην εφαρμογή. Απλά εμείς δεν είχαμε πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα πριν μας δώσουν πρόσβαση από την αντιπροσωπεία. Το να έχεις συνέχεια το στίγμα του αυτοκινήτου έχει και αντικλεπτική σημασία. Κανονικά η ασφαλιστική θα έπρεπε να μας χρεώνει λιγότερα..
-
Λόγω πάρκινγκ δεν έχω καλό σήμα. Εχθές η διαδρομή δεν φαινόταν, αλλά σήμερα χωρίς να έχω μπει στο αυτοκίνητο εμφανίστηκε. Μάλλον, λοιπόν, ισχύει αυτό που είπες, τα δεδομένα τα στέλνει η σιμ του αυτοκινήτου. Θεωρητικά πάντως, αν και λιγότερο πιθανό, θα μπορούσε να συμβαίνει το παρακάτω:
-
Το αυτοκίνητο στέλνει τα δεδομένα στο κινητό ακατέργαστα
-
Το κινητό στέλνει μέσω δικτύου cell/WiFi τα δεδομένα στην Toyota
3 η Toyota τα στέλνει επεξεργασμένα στην εφαρμογή
Θα κάνω κάποια διαδρομή με το κινητό κλειστό και θα δω αν εμφανιστεί η διαδρομή. Αν εμφανιστεί στέλνει τα δεδομένα το αυτοκίνητο. Αν δεν εμφανιστεί, τα στέλνει μέσω κινητού.
Αν τα δεδομένα τα στέλνει το αυτοκίνητο, τότε όντως παρέχει σε κάποιο βαθμό αντικλεπτική προστασία, αν υπάρχει σήμα κινητής εκεί που θα παρκάρουν. Δυστυχώς τα δεδομένα μάλλον δεν τα στέλνει σε πραγματικό χρόνο, ώστε να βλέπεις που κινούνται οι κλέφτες, αλλά μόνο μετά την ολοκλήρωση της διαδρομής. Αν μπορούσαμε να στείλουμε σήμα να κλειδώσει ο κινητήρας, τότε θα ήταν ολοκληρωμένη προστασία. Φαντάζομαι πως κάποια στιγμή οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα την παρέχουν αυτή την υπηρεσία.
Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις, με βοήθησες πολύ!
-
Toyota Corolla 2019