-
Γιατί αυξάνει περισσότερο τα failure points η προσθήκη υβριδικού συστήματος σε ένα πετρελαιοκίνητο έναντι ενός βενζινοκίνητου;
-
Το να πάρει κανείς mild hybrid με πετρέλαιο για θερμικό, δεν απαλλάσσεται από τα προβλήματα που θα τού έρθουν αργά ή γρήγορα στα μπεκ και στο φίλτρο.
Τη θεωρώ εξαιρετικά άστοχη επιλογή την υβριδικότητα μαζί με πετρέλαιο, καθώς εκτινάσσονται στο ταβάνι τα failure points.
Ποια είναι τα προβλήματα σε μπεκ και φίλτρο; Γιατί 5.5 χρόνια δεν έχω κάποιο θέμα ούτε όσους ξέρω με ντιζελ ούτε όπου διαβάζω εδώ μέσα έχουν κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα . Το ράδιο αρβύλα για τους ζημιαρικους ντίζελ καλά κρατεί. Οι πλειοψηφία των κατόχων πάλι που προσέχει και βάζει σταθερά από τα πρατήρια της επιλογής του καύσιμο , όπως πρέπει να κάνουν και οσοι έχουν βενζίνες, απολαμβάνουν σταθερά οικονομία λόγω χαμηλής κατανάλωσης και διαφοράς κοστους στην τιμή λίτρου που παραμένει αξιοσημείωτη παρά την σύγκλιση.
-
Επειδή το έψαξα το θέμα παιδια: 22.290 € έχει το απλό diesel και 23.190 € το υβριδικό (δειτε καταλογο στο site) - Το καλό με το υβριδικό είναι ότι εχει 50% μειωμένο τελος ταξινόμισης, οπότε το πακέτο αυτό εχει περιθωριο και για διαφορα εξτρα, οπως μου ειχαν εξηγησει οι καλοι κυριοι της Kia το καλοκαιρι πριν παρω το δικο μου SUV που τα εξαξα ολα. Bλεπω με μια γρηγορη ματια οτι με τα + 900 περνεις και: Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικους καθρέπτες με φλας LED, και μπάρες οροφης, που βελτιωνουν αρκετα την εμφάνιση, μαζι με τα eco friendly logos ... επομενως ειναι σιγουρα win win το πακετο και συμφερει...Βεβαια θυμάμαι οτι τοτε η τιμη των 2 ηταν στα 22000, τωρα γινεται της μοδας σιγα σιγα και ανεβηκε αλλα γενικα η Kia στα πακετα ειναι αρκετα ανταγωνιστικη..κατι που μου εκανε εντυπωση είναι ας πουμε οτι εχουν και εργοστασιακο συναγερμο μεσα που δεν αναφερεται πουθενά. Απο απόδοση οι κινητηρες είναι σπιρτόζικοι όπως τους περιμένεις και ειναι και 1600 μην το ξεχνάμε αυτο. Εχουν βεβαια και μικροδιαφορες που θα τις βλεπουμε και θα τις συζηταμε όσο τους φορανε ολο και περισσότερα μοντέλα... αλλα η οικονομια και οι εκπομπές είναι γεγονος. Για βλάβες και αστοχίες δεν εχουν ακουστει γενικά (σαν καποιους άλλους) και η εγγυηση ειναι δυνατή, αλλα συμφωνώ οτι εχει να κανει γενικα με τα χιλιομετρα διοτι τα σερβις μπορει να ειναι τσουχτερα..
- Για βενζινη δεν το συζηταμε διοτι με συτες τις εκπομπες και τα τελη ειναι tragic... και η κατανάλωση
-
Ένα πετρελαιοκίνητο έχει περισσότερα failure points από ένα βενζινοκίνητο, τόσο σε θέματα ποιότητας καυσίμου με το φίλτρο DPF και τα μπεκ, όσο και βάσει του προφίλ κίνησης. Π.χ. μερικοί κάνουν το 90% των χιλιομέτρων τους στην πόλη και μετά απορούν γιατί σκάνε διάφορα.
Όταν πας λοιπόν σε μια λύση υβριδική με πετρελαιοκινητήρα, ταβανιάζεις σε μηχανολογικό design, την πιθανότητα εμφάνισης βλαβών σε σχέση με ένα υβριδικό βενζινοκίνητο. Όπως και το υβριδικό βενζινοκίνητο έχει περισσότερα failure points από ένα απλό βενζινοκίνητο.
-
Στα πλαίσια αυτής της λογικής, φαντάζομαι ότι το αυτοκίνητο σου το έχεις παραγγείλει χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα και a/c γιατί αυξάνουν τα failure points, ε;
Πέρα από την πλάκα, αυτή η λογική είναι αδιέξοδη...
-
Δεν νομίζω οτι υπάρχει θέμα failure points στην Kia και ως προς τους πετρελαιοκινητήρες ούτε σε μια σειρά άλλων εταιριών που δεν έχουν ακουστεί ...Βέβαια προσωπικά πετρέλαιο στo SUV βάζω μόνο απο τις γνωστές αλυσίδες (και σε συγκεκριμένα σημεία) που έχουν πρατήρια και ανήκουν στους ομίλους και δεν είχα ποτέ πρόβλημα ούτε έχω κανέναν γνωστό που να είχε..Έχουμε πει οτι απατεώνες βενζινοπώλες βγαίνουν πλέον απο το υπουργείο και στο internet... Είναι πολλοί άλλα το περίεργο είναι οτι έχουν κανονικά πελατεία - στην περιοχή μου εχω 2, και πρέπει να τελειώνουμε με αυτό το θέμα - Αν πάρεις SUV μεγάλο βενζινοκίνητο ετοιμάσου για καταναλώσεις 9-12 χαλαρά και δραματικά - Δεν το συζητάμε.... τώρα αν έχεις και μικρο για μεσα στην πόλη και θες να το βγάζεις για μόστρα με λίγα χιλιόμετρα ΟΚ (ή δεν σε νοιάζει η σπάταλη γενικά) . Εγώ βγάζω τρεις εβδομάδες με ένα γέμισμα των 70 euro και πηγαινοέρχομαι Αθηνα - Πειραιά κάθε μέρα.. μιλάμε για χιλιόμετρα με καταναλώσεις 6-7 κατά μέσο όρο ημερησίως...
Η άλλη περίπτωση είναι να έχεις καεί απ' τον χυλό αλλά και πάλι καλό θα είναι να το ψάξεις λίγο... Η ας πούμε να είσαι ο φοβικός τύπος που θέλει συνέχεια να αποφεύγει τα χειρότερα..ή ο τύπος που παίρνει μόνο iphone (η τα Ευρωπαϊκά Alcatel) και δεν έχεις πάρει 10 χρόνια τώρα ένα samsung ρε αδερφέ....
Και το άλλο βέβαια με τον πετρελαιοκινητήρα είναι οτι μέχρι πριν απο λίγο καιρό τον πουλούσαν οι περισσότερες εταιρείες πανάκριβα...και τώρα που έπεσε η ζήτηση ..μπλα μπλα μπλα ...και δυσφήμηση στο euro 6 ... βαρεθήκαμε να τα ακούμε ...
- Αλλά ΟΚ αν η διαδρομή σου είναι μόνο Παγκράτι - Κολιάτσου πάρε καλύτερα ηλεκτρικό ποδήλατο..
-
Δέχομαι ότι δεν είναι κατανοητή πλήρως σε όλους η έννοια των failure points, γιατί είναι μια έννοια που αναφέρεται κυρίως σε system design και πολυπλοκότητα.
Το αυξημένο failure points δεν σημαίνει ότι θα βγεί πρόβλημα σε όλους. Σημαίνει ότι by design, ένα σύστημα λόγω περισσότερων εμπλεκόμενων εξαρτημάτων έχει περισσότερα υποψήφια σημεία να συμβεί βλάβη.
Σίγουρα η KIA/Hyundai είναι σαφώς αξιόπιστη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εντός της ίδιας εταιρείας, μια λύση βενζίνης-υβριδικό δεν έχει λιγότερα failure points από μια λύση πετρελαίου-υβριδικό.
Πάλι, ξαναλέω, όλα αυτά είναι πιθανότητες.
Για παράδειγμα, ποτέ δεν πήγα σε diesel για τέτοιους λόγους. Έχω πετύχει φίλους να μού λένε, τζάμπα έδωσες τα χρήματα σε καύσιμα και άλλους να μού λένε, καλά έκανες, μού έβγαλε τα τάδε και έσκασα 2000 ευρώ.
Από εκεί και πέρα είναι θέμα καταναλωτικής αντίληψης και επιλογής. Εγώ π.χ. δεν θέλω απρόβλεπτες βλάβες εκτός εγγύησης, κάτι που θεωρώ αυξάνεται σε μια diesel λύση. Προτιμώ να δίνω λίγο-λίγο καύσιμα και να μη ξυπνήσω ένα πρωί με -2000 ευρώ στο λογαριασμό. Είναι απολύτως σεβαστή κάθε διαφορετική αντίληψη.
Αν βάλουμε, όμως στην εξίσωση, το γεγονός του fade-out του diesel στα επιβατικά, είναι καλό ερώτημα για τη στρατηγική της KIA/Hyundai να φορέσει πετρέλαιο στα υβριδικά του. Για παράδειγμα η επίσης αξιόπιστη Τoyota, και μακράν η πιο έμπειρη στα υβριδικά, αναφέρεται καθαρά σε βενζίνης-υβριδικά. Χωράνε πολλή κουβέντα και εκτίμηση αυτές οι στρατηγικές.
-
Μην κολακεύεσαι, δεν είναι δα και η θεωρία της σχετικότητας η έννοια των failure points, που εμείς οι μπαστουρνόβλαχοι αδυνατούμε να κατανοήσουμε και μόνο εσύ μπορείς να κατανοήσεις πλήρως.
Προφανώς και μιλάμε για πιθανότητες και ακόμη προφανέστερα ό,τι δεν υπάρχει, δεν μπορεί να χαλάσει. Γι' αυτό και σε ρώτησα, αλλά δεν απάντησες, ποια πράγματα είσαι διατεθειμένος να θυσιάσεις στο όνομα της αξιοπιστίας ή μάλλον στο όνομα της βελτίωσης των πιθανοτήτων. ΟΚ, εσύ λες ότι δεν είσαι διατεθειμένος να το 'ρισκάρεις' με τα diesel. Αυτοκίνητο με βενζινοκινητήρα turbo έχεις; Αν ναι, γιατί δεν επέλεξες αιμοσφαιρικό κινητήρα για να μειώσεις τα πιθανά failure points; Και επιπλέον ποια είναι η άποψη σου για τα LED φώτα; Τα έχεις αποκλείσει κι αυτά επειδή αν χαλάσουν είναι πολύ πιο ακριβά από τα συμβατικά; Επέλεξες μήπως την απλούστερη έκδοση εξοπλισμού του αυτοκινήτου σου, ώστε να μειώσεις τα failure points; Όπως είπαμε ό,τι δεν υπάρχει, δεν μπορεί να χαλάσει...
Εν ολίγοις, όλοι κάνουμε τις επιλογές μας ζυγίζοντας τις ανάγκες μας, τις επιθυμίες μας και τα ρίσκα που θέλουμε να αναλάβουμε.
-
Όντως δεν μιλάμε για την θεωρία της σχετικότητας για να κατανοείς ότι οι υπόλοιποι δεν κατανοούμε τα failure points !
Εγώ πάλι όσους ξέρω που δεν βάζουν καύσιμο όπου λάχει ή που δεν έχουν το ντίζελ για να πηγαίνουν για τσιγάρα κανένας δεν πλήρωσε αυτά τα περίφημα 2000αρα που θα χάσεις ότι κέρδισες τόσα χρόνια από την οικονομία. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν και τέτοια περιστατικά αλλά κατά βάση αφορούν τους παραπάνω κατόχους που περιγράφω.
-
Πάντως με 10 χρόνια ντίζελ και 105000 χλμ, κίνηση μέσα σε πόλη, σε νησί που η απόσταση η μεγαλύτερη είναι 7 χιλιόμετρα και σε ταξίδια που βάζεις από όπου βρεις δεν είχα κανένα πρόβλημα με το μπέκ και dpf ούτε με κάποιο άλλο εξάρτημα του κιητήρα.
Επειδή μπορώ να χαρακτηρίσω τον εαυτό μου ντιζελάκια ξανά αγόρασα πρόσφατα(προχθές το παρέλαβα) ντίζελ χωρίς κανένα δισταγμό και για μεγαλύτερη οικονομία στα ταξίδια μου και ας λένε οτι θέλουνε για τη βενζίνη τους την αφήνω ολη δική τους να μην έχουν και παράπονο
Και βέβαια συμφωνώ απόλυτα με τον Τkin στην περιγραφή που έκανε, η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία.
-
Στην αναζήτηση μου για suv εκτός του sportage είχα στη λίστα μου το grandland x όπως και το kadjar όλα σε βενζίνη. Στην πορεία κατέληξα στο sportage γιατί μου κόλλησε από την πρώτη στιγμή που το είδα κάτι σαν έρωτας από την πρώτη ματιά. Αν είναι να πάρω κάτι άλλο και κάθε φορά πού θα το έβλεπα να το μετανιώνω είπα πάρε αυτό που πραγματικά θες. Βέβαια έκανα μία παραχώρηση και το πήρα diesel 115 hybrid γιατί κατάλαβα ότι αυτό το βαρύ σκάφος θα κινείται πιο άνετα και οικονομικά μόνο με diesel .παραχώρηση ως προς τις επιδόσεις σε τίποτα άλλο. Μετά από 2 μήνες και 2500 χιλ.χιλιόμετρα μπορώ να πω αν και είναι λίγο νωρίς ακόμα ότι είμαι πολύ χαρούμενος που επέλεξα diesel λαμβάνοντας υπόψιν την οικονομία την άνεση στο.πως κινείται από την ροπή που έχει και γιατί όχι και από τις επιδόσεις. Εδώ είχα και τους περισσότερους ενδοιασμούς αλλά το αυτοκίνητο με καλύπτει απόλυτα φορτωμένο με 4 άτομα με τα τράβηγμα τα που έχει. Χωρίς προηγούμενη εμπειρία από diesel μπορώ να πω ότι ταιριάζει γάντι με αυτά που ζητούσα πλέον με 2 παιδιά ,χαλαρές άνετες μετακινήσεις. Η εγγύηση της Κια 7 χρόνια ήταν βασικός παράγοντας επιλογής για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Καύσιμο βάζω από συγκεκριμένο πρατηριο το καλό που λενε,και τα αυτοκίνητα που είχα πριν τα πρόσεχα σαν τα μάτια μου. Μία 147 που είχα και λυπήθηκα που την έδωσα δεν μου είχε βγάλει σοβαρά προβλήματα παρά τις φήμες που ακούγονται για τις alfa. Αυτά και ελπίζω να μη σας κουρασα.
-
Στην αναζήτηση μου για suv εκτός του sportage είχα στη λίστα μου το grandland x όπως και το kadjar όλα σε βενζίνη. Στην πορεία κατέληξα στο sportage γιατί μου κόλλησε από την πρώτη στιγμή που το είδα κάτι σαν έρωτας από την πρώτη ματιά. Αν είναι να πάρω κάτι άλλο και κάθε φορά πού θα το έβλεπα να το μετανιώνω είπα πάρε αυτό που πραγματικά θες. Βέβαια έκανα μία παραχώρηση και το πήρα diesel 115 hybrid γιατί κατάλαβα ότι αυτό το βαρύ σκάφος θα κινείται πιο άνετα και οικονομικά μόνο με diesel .παραχώρηση ως προς τις επιδόσεις σε τίποτα άλλο. Μετά από 2 μήνες και 2500 χιλ.χιλιόμετρα μπορώ να πω αν και είναι λίγο νωρίς ακόμα ότι είμαι πολύ χαρούμενος που επέλεξα diesel λαμβάνοντας υπόψιν την οικονομία την άνεση στο.πως κινείται από την ροπή που έχει και γιατί όχι και από τις επιδόσεις. Εδώ είχα και τους περισσότερους ενδοιασμούς αλλά το αυτοκίνητο με καλύπτει απόλυτα φορτωμένο με 4 άτομα με τα τράβηγμα τα που έχει. Χωρίς προηγούμενη εμπειρία από diesel μπορώ να πω ότι ταιριάζει γάντι με αυτά που ζητούσα πλέον με 2 παιδιά ,χαλαρές άνετες μετακινήσεις. Η εγγύηση της Κια 7 χρόνια ήταν βασικός παράγοντας επιλογής για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Καύσιμο βάζω από συγκεκριμένο πρατηριο το καλό που λενε,και τα αυτοκίνητα που είχα πριν τα πρόσεχα σαν τα μάτια μου. Μία 147 που είχα και λυπήθηκα που την έδωσα δεν μου είχε βγάλει σοβαρά προβλήματα παρά τις φήμες που ακούγονται για τις alfa. Αυτά και ελπίζω να μη σας κουρασα.
Φίλε μου μπορείς σε παρακαλώ να μας πεις από τη μέχρι τώρα χρήση, τι καταναλώσεις βλέπεις με τον diesel τον υβριδικό? Δε βρήκα κάποια αξιόπιστη πηγή και με απασχολεί γιατί είναι βαρύ αυτοκίνητο, παρόλα αυτά είναι στη shortlist του μελλοντικού μου αυτοκινήτου, αλλά ένα από τα πράγματα που με προβληματίζει είναι αυτό. Πάντως για το γεγονός πως ο ηλεκτροκινητήρας βοηθά αισθητά σε τράβηγμα και αίσθηση ανταπόκρισης, είναι κοινώς αποδεκτό.
-
Χώρις να είμαι κάτοχος οι καταναλώσεις που θα έχεις αν δεν κάνεις τα περισσότερα χλμ σταματά ξεκινά σε κίνηση και φανάρια θα είναι από 5.7 ως 6.7. Τιμές πολύ καλές για τον όγκο και βάρος που κινεις .
https://www.spritmonitor.de/en/overview/23-Kia/220-Sportage.html
-
Μέχρις στιγμής η κατανάλωση που έχω είναι 6,5 με 3 ταξίδια σε Εγνατία με 130 Κρουζ και πόλη επαρχιακό .δεν έχω και το πιο ελαφρύ πόδι θα έλεγα γιατί με γαργαλάει η ροπή του και το πατάω γενικότερα. Σε μια διαδρομή μόνο που αναγκαστικά πήγα εντελώς ταρίφα δικά σκοτωμένο με 6 και 1300 στροφές για 15 Χιλ ευθεία είδα 5,1.έτσι βέβαια δεν πάω πότε αλλά είναι μια ένδειξη. Πάντως και τελείως τάπα να πηγαίνεις πάνω από 7 δύσκολα θα δεις.νομίζω είναι αρκετά καλή.
-
Η μεγάλη κατανάλωση, ειδικα σε βαρια suv είναι μέσα στην πόλη στο συνεχές σταμάτα-ξεκίνα.
-
Ο καθένας περιγράφει την ατομική προσωπική του εμπειρία με το diesel.
Τα στατιστικά τα γνωρίζουν καλύτερα όσοι εργάζονται στα συνεργεία. Έχω ρωτήσει τουλάχιστον 40 ανθρώπους αρχιμηχανικούς σε συνεργεία αν ήθελαν να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο τί θα έκαναν και μόνο 2 από τους 40 μού απάντησαν ότι θα έπαιρναν diesel.
-
Δεν παύει όμως να έχεις ποστάρει κάτι προσβλητικό για τους υπόλοιπους συμμετέχοντες στη συζήτηση, για το οποίο δεν αισθάνεσαι την ανάγκη να απολογηθείς, παρά μόνο να επιμένεις στη θέση σου...
-
@sideris147 σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Καλοτάξιδο σου εύχομαι και εν καιρώ αν θυμηθείς κάνε ένα update της εμπειρίας σου με το αυτοκίνητο. Τέτοιου είδους posts τα βρίσκω πολύ χρήσιμα και ενδιαφέροντα.
Επίσης @futurist υπάρχουν άλλα threads για να διαφωνήσεις ως προς τον τύπο του μοτέρ. Μη γεμίζετε το συγκεκριμένο με άσχετα posts. Είναι πιο δύσκολο για κάποιον που ενδιαφέρεται για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να βρει μια ουσιαστική πληροφορία. Φιλικά πάντα.
-
Δεν παύει όμως να έχεις ποστάρει κάτι προσβλητικό για τους υπόλοιπους συμμετέχοντες στη συζήτηση, για το οποίο δεν αισθάνεσαι την ανάγκη να απολογηθείς, παρά μόνο να επιμένεις στη θέση σου...
Δεν ξέρω πού βλέπετε μερικοί προσβλητικά πράγματα, απλά επειδή κάποιος διατυπώνει την άποψή του. Δεν έχω απευθύνει ουδέποτε στο φόρουμ προσωπικό προσβλητικό χαρακτηρισμό στον καθένα.
Εντάξει, έχουμε συνηθίσει άλλωστε στη χώρα αυτή, όταν κάποιος δείχνει ένα πρόβλημα να ασχολούνται πολλοί με το δάχτυλο και όχι με το πρόβλημα.
Όπως είπα παραπάνω, δεν είμαι υπέρ του diesel στην Ελλάδα, αλλά σέβομαι την αντίθετη άποψη του να το επιλέγει κανείς. Αυτό είναι καθαρά δική μου εκτίμηση, όπως και αρκετών άλλων. Δεν είναι η απόλυτη αλήθεια.
Αυτή η συζήτηση σχετίζεται σημαντικά με το παρόν θέμα, καθώς εξέφρασα τον προβληματισμό μου για την επιλογή της KIA να φορέσει στο Sportage κινητήρα υβριδικό με diesel, όταν όλοι σχεδόν οι άλλοι επιλέγουν την υβριδικότητα μαζί με βενζίνη. Τίποτα άλλο.
Να σημειώσω τέλος, ότι ο προβληματισμός μου για τις επιλογές diesel στην Ελλάδα, σχετίζεται σημαντικά με την αδυναμία ελέγχων της πολιτείας, όπως και με τη λογική ότι εδώ παίρνουμε κάτι για να το κρατήσουμε πολλά χρόνια.
Για παράδειγμα, στη Γερμανία, θα αγόραζα diesel, γνωρίζοντας τους αυστηρότερους ελέγχους στα καύσιμα, όπως και το γεγονός ότι μαξ στα 6-7 χρόνια οι περισσότεροι του πουλάνε για να πάρουν επόμενο. Εδώ στη χώρα μας, αλλάζει αυτή η εξίσωση.
Θα ήθελα να ακούσω μια γενικότερη ανάλυση από πιο ειδικούς, για το σκεπτικό της Kia να επιλέξει το πετρέλαιο στο Sportage μαζί με την υβριδικότητα.
-
Γιατί επιμένεις για νοθευμένα καύσιμα αφού σου λέμε ότι η πλειοψηφία των κατόχων ντίζελ βάζουν από επώνυμα εταιρικά πρατήρια;
Όσο για τους 40 αρχιμηχανικους ,δλδ πηγες σε 40 διαφορετικά συνεργεία γιατί 1 τέτοιο έχει καθένα, και ρώτησες; Μπράβο! Αυτό θα πει έρευνα αγοράς! Αλλά ας πούμε ότι γίνεται να πάρει κάποιος σοβαρά γνώμη από 40 διαφορετικούς μηχανικούς.
Οι περισσότεροι τεχνικοί δεν απαντούν πραγματικά στο ερώτημα που τους έκανες αλλά ουσιαστικά ξωρκιζοντας το άγνωστο! Γιατί αν εξαιρέσουμε αυτούς που συντηρούν ταξί όλοι οι υπόλοιποι συντηρούν στην βενζίνες και εδώ και 4-5 χρόνια παρεπιπτόντως και με ντιζελ. Άρα για τον Έλληνα αρχιμηχανικό το ντίζελ είναι μάλλον άγνωστο και συνεπώς 'επικίνδυνο'. Αν από τους 40 οι 20 ήταν από ταξί τα αποτελέσματα θα ήταν αλλα.
Kia Sportage IV