-
Καταρχάς σας ευχαριστώ πολύ και τους 2 για την άμεση απάντηση. Επί λέξει μου είπε παρότι παρήγγειλα τον 8/2019 το μοντέλο πρέπει να πάρει έγκριση τύπου 2020/25. Η αντιπροσωπεία είναι της επαρχίας, επικοινώνησα πριν από περίπου μία ώρα με Αθήνα και μου επιβεβαιωσαν και αυτοί ότι θα έπρεπε να μου είχε δωσει αριθμό παραγγελιας. Τέλος μιλάμε για έκδοση st line 1.5 150ps χειροκινητο με το market pack 2. Από ότι καταλαβαινω εμπλεξα και θα το κυνηγησω όσο μπορώ.
Στν θέση σου θα μίλαγα αρχικά κατευθείαν με την Ford Moter Hellas, να μάθω τι γίνεται. Γιατί εαν ισχύει αυτό που έχει κυκλοφορήσει ότι τέρμα ο 1.5 από το Φόκους και το δικό σου δεν έχει παραχθεί, τότε υπάρχει πρόβλημα! Εαν έχει παραχθεί, θα έπερεπε να σου δώσει αριθμό πλαισίου.
Επίσης, μιλάει για έγκριση τύπου Ελλάδας ή Ευρώπης? Μήπως έχει μπερδέψει την έγκριση τύπου και τις αλλαγές στην παραγωγή της Ford λόγω CO2? Για αυτό λέω μίλα κατευθείαν με FMH να μάθεις τι γίνεται.
-
Καλησπέρα!! Έχω παραγγείλει 2η εβδομάδα Σεπτεμβρίου το business 1.5 150ps automatic!! Μου έδωσαν μετά από πίεση αριθμό παραγγελίας και πριν λίγες μέρες μου είπαν αναμενόμενη ημερομηνία κατασκευής 13 /12!!
Tip: Όλα αυτά μου τα είπαν, ενώ στην αρχή δεν είχαν διάθεση να τα πουν Γτ είπα ένα παραμύθι ότι ο ξάδερφος μου στην Αθήνα με το που παρήγγειλε είχε ημερομηνία παραγγελίας και μετά από 1 μήνα ημερομηνία κατασκευής!! Για δοκίμασε!! Κι εγώ περιφέρεια είμαι!!
-
Μια ερώτηση αν ξέρει κάποιος. Έχω παραγγείλει ένα focus το οποίο σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο θα έρθει στις 13/12. Μου έδωσε και αριθμό πλαισίου ο οποίος όμως δεν είναι ολόκληρος (17 ψηφία) αλλά τα 11 τελευταία ψηφία όπως φαίνονται στην διακίνηση της Ford. Ζήτησα να μου δώσει ολόκληρο τον κωδικό αλλά ακόμα δεν μου έχει απαντήσει. Γιατί να μου δώσουν μόνο τα 11 τελευταία ψηφία. Έχει συμβεί αυτό σε κάποιον άλλον;
-
Μια ερώτηση αν ξέρει κάποιος. Έχω παραγγείλει ένα focus το οποίο σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο θα έρθει στις 13/12. Μου έδωσε και αριθμό πλαισίου ο οποίος όμως δεν είναι ολόκληρος (17 ψηφία) αλλά τα 11 τελευταία ψηφία όπως φαίνονται στην διακίνηση της Ford. Ζήτησα να μου δώσει ολόκληρο τον κωδικό αλλά ακόμα δεν μου έχει απαντήσει. Γιατί να μου δώσουν μόνο τα 11 τελευταία ψηφία. Έχει συμβεί αυτό σε κάποιον άλλον;
Και σε μένα ομοίως!! Τα 10-11 ψηφία μου έχει δώσει!! Από τα λίγα που ξέρω το γνήσιο vin code δίνεται όταν μπει στη παραγωγή!! Αλλά καλύτερα ας πει κάποιος άλλος που ξέρει σίγουρα!!
-
Αν το αμάξι που περιμένεις είναι hatchback τότε τα 6 που σου λείπουν είναι WF0NXX αν είναι wagon WF0PXX
Σου έδωσε αυτά γιατί τα μπροστά είναι κοινά και στο σύστημα των πωλητών δεν τα αναφέρει πάντα.
-
Αν το αμάξι που περιμένεις είναι hatchback τότε τα 6 που σου λείπουν είναι WF0NXX αν είναι wagon WF0PXX
Σου έδωσε αυτά γιατί τα μπροστά είναι κοινά και στο σύστημα των πωλητών δεν τα αναφέρει πάντα.
Σε ευχαριστώ πολύ !!!! Το βρήκα με αυτόν τον αριθμό στο site της Ford.
-
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/pollaploi-syndesmoi-vs-imiakamptoy-oli-i-alitheia
Καταλήγουν ότι, καλύτεροι οι πολλ/πλοι -με οριακή διαφορά και για έμπειρους οδηγούς-,αλλά ανεπαίσθητο αυτό για τον καθημερινό-μέσο οδηγό.
Χμμ... δεν έγινε σύγκριση όμως και σε κακοτράχαλο ελληνικό δρόμο για να δούμε και την άνεση -ιδίως των πίσω επιβατών-
Υ.Γ. Μόνο εμένα δε μου φαίνεται εντελώς τυχαία η σύγκριση των δύο Focus τη χρονική στιγμή που ανακοινώθηκε η αντικατάσταση των πολλ/λων με ημιάκαμπτο για ακόμη περισσότερες εκδόσεις του μοντέλου; Και το αποτέλεσμα δε μοιάζει σαν 'χρύσωμα χαπιού' ή 'εντάξει,δεν είναι και κάτι σημαντικό';
-
Το τεστ αυτό έγινε και δημοσιεύθηκε στο έντυπο περιοδικό πριν μήνες. Στο ίντερνετ τα άρθρα των έντυπων περιοδικών βγαίνουν πάντα με καθυστέρηση, για προφανείς λόγους (πρέπει να πουλήσουν πρώτα τα έντυπα, πριν δημοσιεύσουν δωρεάν τις δοκιμές).
-
Χμμ... δεν έγινε σύγκριση όμως και σε κακοτράχαλο ελληνικό δρόμο για να δούμε και την άνεση -ιδίως των πίσω επιβατών-
Kαλά δε νομίζω να είναι για κάποιον ή τουλάχιστον για το μεγαλύτερο ποσοστό αγοραστών κριτήριο επιλογής η άνεση των πίσω επιβατών.
-
Από την άλλη, ίσως απλά παρατηρούμε την Golfοποίηση του Focus (και τα δύο καλά και άνετα είναι) σε μια εποχή που οι πωλήσεις εξαρτώνται περισσότερο απ' τις ίντσες της οθόνης και λίγο απ' το σύστημα της ανάρτησης.
-
Ο τύπος της ανάρτησης καλό είναι να είναι ο καλύτερα δυνατός. Αυτό όμως δεν εξασφαλίζει τίποτα. Ακόμα και με ημιάκαμπτο το Focus στρίβει καλύτερα από ένα i30 ή Corolla με πολλαπλούς!
Έτσι είναι! Ο μάγειρας είναι πάντα πιο σημαντικός από τα υλικά (θεωρώντας αυτονόητο βέβαια ότι αυτά δεν είναι 'ληγμένα' αλλά μιας τουλάχιστον αξιοπρεπούς ποιότητας).
-
Ο τύπος της ανάρτησης καλό είναι να είναι ο καλύτερα δυνατός. Αυτό όμως δεν εξασφαλίζει τίποτα. Ακόμα και με ημιάκαμπτο το Focus στρίβει καλύτερα από ένα i30 ή μια Corolla με πολλαπλούς!
-
Καλημέρα σε όλους μια γρήγορη ερώτηση σε όσους έχουν πάρει το Focus MKIV ST-Line. Το αυτοκίνητο έχει το ford pass connect ? (Ενσωματωμένο modem) με το οποίο κάποιος μπορεί να κλειδώσει, ξεκλειδώσει και εκκινήσει την μηχανή από την εφαρμογή Ford Pass
-
Καλημέρα σε όλους μια γρήγορη ερώτηση σε όσους έχουν πάρει το Focus MKIV ST-Line. Το αυτοκίνητο έχει το ford pass connect ? (Ενσωματωμένο modem) με το οποίο κάποιος μπορεί να κλειδώσει, ξεκλειδώσει και εκκινήσει την μηχανή από την εφαρμογή Ford Pass
Το δικό μου δεν έχει το modem. Έχει το απλό ford pass χωρίς την SIM card.
Για να ξεκινήσεις την μηχανή, εξυπακούεται ότι πέρα από το Fordpass Connect, πρέπει να έχεις και αυτόματο.
-
ypap77 wrote:
Καλημέρα σε όλους μια γρήγορη ερώτηση σε όσους έχουν πάρει το Focus MKIV ST-Line. Το αυτοκίνητο έχει το ford pass connect ? (Ενσωματωμένο modem) με το οποίο κάποιος μπορεί να κλειδώσει, ξεκλειδώσει και εκκινήσει την μηχανή από την εφαρμογή Ford Pass
Το δικό μου δεν έχει το modem. Έχει το απλό ford pass χωρίς την SIM card.
Για να ξεκινήσεις την μηχανή, εξυπακούεται ότι πέρα από το Fordpass Connect, πρέπει να έχεις και αυτόματο.
Thanks
-
Ξέρει κανείς τι γίνεται με τη Ford? Πήγα σε κατάστημα Σφακιανάκη και μου είπαν ότι δεν δέχονται παραγγελίες για το Focus 1,5turbo βενζίνης γιατί είναι υπό κατάργηση λόγω μετρήσεων WTLP. Eίναι σοβαρό ότι καταργείται φρέσκο μοτέρ ξανασχεδιασμένο; Στην ευρώπη δεν υπάρχει τέτοια είδηση.
-
Και άλλες εταιρίες τα ίδια κάνουν. Σου προτείνω να διαβάσεις τις προηγούμενες σελίδες, έχει συζητηθεί αναλυτικά.
Δυστυχώς ο νέος υπολογισμός ρύπων επιφέρει μεγάλες αλλαγές και οι εταιρίες δεν θέλουν να αυξήσουν τον μέσο όρο των ρύπων τους...
Ακόμα πιο δυστυχώς προς το παρόν, ΚΑΙ στο εξωτερικό, όποιος πρόλαβε πρόλαβε.
Ή περιμένεις να δεις αν θα τον ξαναβγάλουν ή αναγκαστικά πας στο Hybrid 1000cc me 155 άλογα.
-
Ξέρει κανείς τι γίνεται με τη Ford? Πήγα σε κατάστημα Σφακιανάκη και μου είπαν ότι δεν δέχονται παραγγελίες για το Focus 1,5turbo βενζίνης γιατί είναι υπό κατάργηση λόγω μετρήσεων WTLP. Eίναι σοβαρό ότι καταργείται φρέσκο μοτέρ ξανασχεδιασμένο; Στην ευρώπη δεν υπάρχει τέτοια είδηση.
Έχει συζητηθεί, όπως σου είπε και ο Δημήτρης, εκτενώς τις προηγούμενες εβδομάδες (το είχα ποστάρει όταν το έμαθα πριν 1 μήνα περίπου), μπορείς να διαβάσεις αναλυτικά.
ή αναγκαστικά πας στο Hybrid 1000cc me 155 άλογα.
Ανακοινώθηκε επίσημα? Για΄τι δεν έχω διαβάσει κάτι, μόνο εικασίες ότι θα μπεί στο Φόκους εντός του 1ου 6μήνου του 2020.
-
kalmik wrote:
Ξέρει κανείς τι γίνεται με τη Ford? Πήγα σε κατάστημα Σφακιανάκη και μου είπαν ότι δεν δέχονται παραγγελίες για το Focus 1,5turbo βενζίνης γιατί είναι υπό κατάργηση λόγω μετρήσεων WTLP. Eίναι σοβαρό ότι καταργείται φρέσκο μοτέρ ξανασχεδιασμένο; Στην ευρώπη δεν υπάρχει τέτοια είδηση.
Έχει συζητηθεί, όπως σου είπε και ο Δημήτρης, εκτενώς τις προηγούμενες εβδομάδες (το είχα ποστάρει όταν το έμαθα πριν 1 μήνα περίπου), μπορείς να διαβάσεις αναλυτικά.
dimitriscsd wrote:
ή αναγκαστικά πας στο Hybrid 1000cc me 155 άλογα.
Ανακοινώθηκε επίσημα? Για΄τι δεν έχω διαβάσει κάτι, μόνο εικασίες ότι θα μπεί στο Φόκους εντός του 1ου 6μήνου του 2020.
Για να το παρουσιάζουν σε εκθέσεις πάει να πει ότι είναι επίσημο θεωρώ.
-
Για να το παρουσιάζουν σε εκθέσεις πάει να πει ότι είναι επίσημο θεωρώ.
Ευχαριστώ, δεν το είχα δεί!
Τώρα διάβασα ότι τελικά ο πραγματικός λόγος που σταμάτησε ο 1.5 είναι καθραά θέμα κόστους. Δεν πουλάει όσο ήλπιζαν και είναι ζημιογόνος για την εταιρεία και έτσι κλείνει το εργοστάσιο που τον κατασκευάζει! Δεν ξέρω εαν ισχύει.
**Ford is shutting **its Welsh engine production facility after 40 years
*“The Dragon engine [the 1.5-litre three-cylinder petrol engine used in the Fiesta ST and Focus] is not selling as well as hoped, Ford is running the plant well below capacity and it needs to make cost cuts.” *https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/analysis-what-went-wrong-fords-bridgend-plant
Ford Focus MK4