-
Μόλις το οδήγησα, 208 GT Line 130 ps EAT8. Κλασσικό 'test drive' πάνω-κάτω την Κηφισίας, 25' λόγω κίνησης όχι απόστασης.
Η θέση οδήγησης με βόλεψε πάρα πολύ και το μικρό τιμόνι είναι φανταστικό. Το εσωτερικό πολύ όμορφο και εργονομικό, με τα πλήκτρα αφής και τους διακόπτες 'πιάνο' να εξυπηρετούν πολύ συγκριτικά με τα Citroen. Η 10αρα οθόνη εξαιρετική, αλλά υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση σε σχέση πχ. με την οθόνη του Καμίκ.
Το αυτοκίνητο είναι γρήγορο, αλλά δεν το καταλαβαίνεις, δεν νοιώθεις ξαφνική επιτάχυνση, αλλά πολύ γραμμική. Το κιβώτιο το γνωστό εξαιρετικό 8αρι. Ποιότητα κύλισης πολύ καλή,, τόσο που ακόμα και με τις 17αρες μου φάνηκε άνετο έως και ελάχιστα πιο μαλακό από όσο θα ήθελα! Μου φάνηκε (και το γράφω έτσι γιατί η κηφισίας δεν έχει πολλές λακούβες) ότι έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης από το C3.
Οι χώροι είναι μέτριοι, όταν έφτιαξα το κάθισμα για εμένα (1.82, 84 κιλά), πίσω καθόμουν οριακά (τα γόνατα ακούμπαγαν την πλάτη), αρκετά πιο στριμωχτά από το C3. Επίσης, η πρόσβαση στο πίσω κάθισμα δεν είναι άνετη, γιατί η οροφή (εκεί που ανοίγει η πόρτα) είναι χαμηλά και εγώ την 1η φορά που δεν πρόσεξα χτύπησα το κεφάλι μου. Επίσης, επειδή προσέχω και κάτι λεπτομέρειες, κλασσική 'Γαλλική' απροσεξία (το έχουν και τα Σιτροέν), το παράθυρο του οδηγού όταν το ανοίγεις τέρμα, εξέχει μισό εκατοστό, δεν κατεβαίνει τελείως μέσα στην πόρτα. Δεν μπορώ να κταλάβω γιατι το κάνουν αυτό...πόσο δύσκολο είναι να το φτιάξουν πια!?!?!
Από τιμές, ρώτησα μόνο για αυτόματο (δεν με ενδιαφέρει το χειροκίνητο κιβώτιο ως ύπαρξη) και καταγράφω τα εξής ενδιφέροντα:
-
Allure 130 EAT8 έχει ίδια τιμή με GT Line 100 EAT8. Οπότε είναι θέμα εαν κάποιος προτιμάει εξοπλισμό ή επιδόσεις. Σε αυτή την τιμή μπαίνει μόνο μεταλλικό ή 1-2 φτηνα έξτρα χωρίς να αλλάξει κλίμακα, αφού το περιθώριο είναι €500.
-
Το GT Line 130 EAT8 ξεφεύγει στις €26.800.
-
Το Allure 100 EAT8 έχει €19.500, αλλά εαν προσθέσουμε τα βασικά έξτρα που έχει το GT Line, φτάνει τις €21.000, οπότε αρχίζει να φαίνεται καλύτερη αγορά το GT Line.
-
Για εμένα το Allure έχει κάποιες σημαντικές ελλείψεις έναντι του GT Line και είναι λάθος του εισαγωγέα. Αυτές είναι:
- Φώτα LED
- Οθόνη 10' με πλοήγηση
- Αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά και κάμερα πίσω.
Βέβαια το allure 100 EAT8 έχει περιθώριο €2.000 για έξτρα εξοπλισμό.
-
Τα φώτα LED που μπαίνουν στις άλλες εκδόσεις (εκτός GT Line) ως έξτρα ΔΕΝ είναι τα Full Led που έχει το GT Line αλλά διαφορετικά LED που τα ονομάζει EcoLed και είναι αρκετά διαφορετικά σε εμφάνιση. Βέβαια είναι πολύ φτηνά, μόνο €200. Αλλά με τέτοια τιμή θα έπρεπε να είναι στάνταρ στην Allure.
-
Το μεταλλικό κίτρινο (του πάει πάρα πολύ, το καλύτερο χρωμα μετά το μπλέ μεταλλικό) είναι χωρίς χρέωση!
-
Η ηλιοροφή στις εκδόσεις των €21.700 δεν αλλάζει την κλίμακα για €5...ήμαρτον! Τόσο δύσκολο ήταν να την χρεώνουν €5 λιγότερο?
-
Έχει ημι-αυτόνομο σύστημα οδήγησης (ACC & Lane Assist συνδυασμένα) με €440 κόστος (ΛΤΠΦ), πολύ καλή τιμή πιστεύω.
-
Γενικά, έχει πολύ λογικές (έως και χαμηλές θα έλεγα) τιμές ο έξτρα εξοπλισμός.
-
Σύντομα αναμένεται και το ηλεκτρικό και μου είπαν ότι εχτές βγήκαν και οι τιμές. Θα ξεκινάει από τις €32.000.
Δικό μου συμπέρασμα: Πάρα πολύ καλό, αλλά ακριβό και με περιορισμένους χώρους (δεν κάνει για οικογένεια, όπως π.χ μπορέι να κάνει ίσως ένα Polo ή κάποιο άλλο μικρομεσαίο). Θα το αγόραζα άνετα για 2ο αυτοκίνητο (το 100αρι), εαν μπορούσα να δώσω τόσα χρήματα για 2ο και δεν με έναοιζε η κατανάλωση (ώστε να πάρω υβριδικό).
-
-
Ίσως τώρα με τον κλιμακωτό φόρο να πέσει λίγο η τιμή του GT Line 130. Πάλι τα 22-23 που θα κοστίσει (;;;;) Δεν είναι λίγα όμως θα αγοράζεις τετράμετρο αυτοκίνητο, σβέλτο, με πλήρη εξοπλισμό
-
Εκτός από εμφάνιση α λα Audi A1 απόκτησε και τιμοκατάλογο Α1.
Είναι 1000 με 1500 πάνω από το Clio V σε τιμές με το κλειδί στο χέρι αυτή τη στιγμή, το οποίο κι εκείνο είναι ήδη πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Αυτό δεν αλλάζει το πόσο μου αρέσει εμφανισιακά το νέο 208. Θα ήθελα να δω και οδηγικά τι λέει.
-
Από τις φωτογραφίες ως τώρα, ίσως το πιο όμορφο μικρό που έχω δει στα τελευταία χρόνια.
Κάποτε είχα το 307 και μού κάνει εντύπωση πού έχουν εκτιναχτεί πλέον οι τιμές των Peugeot.
-
Υποψήφιο 100% σε ΕΑΤ8. Γι αυτό και οι σχετικές ερωτήσεις στα αντίστοιχα thread :).
Κρίμα που δεν βγαίνει σε diesel αυτόματο. Αν και τα 130 άλογα ακούγονται τελεια μάλλον θα πάω στα 100. Ήμουν περισσότερο για Mazda CX3 και λιγότερο για VW T cross αλλά μπήκα στην έκθεση και απλά δεν ήθελα να βγω !!! Το εσωτερικό του μόνο με a class συγκρίνεται. Δεν το περίμενα. Στα αρνητικά ο συνοδηγός στα πόδια του έχει το πάτωμα πολύ ψηλά και πραγματικά θα κουράσει σε ταξίδι !! -
επειδή προσέχω και κάτι λεπτομέρειες, κλασσική 'Γαλλική' απροσεξία (το έχουν και τα Σιτροέν), το παράθυρο του οδηγού όταν το ανοίγεις τέρμα, εξέχει μισό εκατοστό, δεν κατεβαίνει τελείως μέσα στην πόρτα. Δεν μπορώ να κταλάβω γιατι το κάνουν αυτό...πόσο δύσκολο είναι να το φτιάξουν πια!?!?!
Ότι πιο κουφό αντιμετώπισε η ανθρωπότητα, μετά από δύο χρόνια κατοχής c3, έμαθα ότι αν πατήσεις τον διακόπτη ακόμα τρεις φορές κατεβαίνει τέρμα!!! Έλεος με τους Γάλλους πόσο ανάποδοι άνθρωποι.
-
Ότι πιο κουφό αντιμετώπισε η ανθρωπότητα, μετά από δύο χρόνια κατοχής c3, έμαθα ότι αν πατήσεις τον διακόπτη ακόμα τρεις φορές κατεβαίνει τέρμα!!! Έλεος με τους Γάλλους πόσο ανάποδοι άνθρωποι.
Aχαχαχα....δεν υπάρχουν οι άνθρωποι!!
Το είχα παρατηρήσει και εγώ στο C3 αλλά δεν μέτρησα τις φορές, θεώρησα ότι είναι δυσλειτουργία τνω παραθύρων (του μηχανιμού), επίσης όταν πίεζα με το χέρι το παράθυρο αυτό κατέβαινε αυτά τα λίγα χιλιοστά!
-
Έκανα παιδιά μια στάση το Σάββατο και το είδα..Εσωτερικά η ποιότητα είναι σαν τα SUV της VW (cross, roc και tiguan) > Ψεύτικα πλαστικά και κούφια, καμία σχέση με polo η φάση και μάλιστα νομίζω οτι είναι πιο αχώνευτα απ οτι στα SUV που ανέφερα - Άποψη μου είναι ότι δεν έχουμε κανένα λόγο αφού δεν είμαστε ούτε Γάλλοι ούτε Γερμανοί να αγοράζουμε τέτοια αυτοκίνητα, αλλά περί ορέξεως κολοκυθόσπορος /Ο παραλληλισμός και η αναφορά σε mercedes που γίνεται σε άρθρα στον τύπο είναι ιεροσυλία - Τρέμουν όλοι εκείνοι εξ ημών που για να έχουν ένα ποιοτικό αυτοκίνητο πλήρωσαν το κατι παραπάνω για μια mercedes ...
-
Καλά και τα εισαγωγικά μοντέλα της ΜΒ δεν έχουν πλέον καμία φοβερή ποιότητα.
-
Θεωρώ η οποία σύγκριση γίνεται με Mercedes είναι στο experience που λαμβάνει ο χρήστης και όχι σε ένα προς ένα τα υλικά. Αν και η έκδοση GT Line πιθανώς να μπορεί να αναμετρηθεί.
Για τα εισαγωγικά μοντέλα του 208 πιθανώς ναι να συγκρίνεται με το cross/polo το οποίο είναι από πιο ετερόκλητα και άσχημα πλαστικά εσωτερικά που έχω δει. Αν εξαιρέσεις τιμόνι/πίνακα οργάνων και οθόνη (με αυτά δηλαδή που θα ασχολείται ο οδηγός-σωστό από τους Γερμανούς) τα υπόλοιπα είναι επιπέδου Dacia.
Προσωπική άποψη το 208 θα πουλήσει στις ακριβές του εκδόσεις καθώς στις πιο οικονομικές υπάρχουν επιλογές.
-
Η ποιότητα πως ορίζεται; Από τα ζουληχτά πλαστικούλια ή από τα δεσίματα του πλαισίου και την ποιότητα των μηχανικών και ηλεκτρικών μερών;
-
Όταν γράψατε τις τιμές ξαναγύρισα στην αρχή για να βεβαιωθώ ότι μιλάμε για το 208 ... λογικά το pdi πρέπει να το κάνουν ξωτικά από τα δάση των δρυίδων.
-
λογικά το pdi πρέπει να το κάνουν ξωτικά από τα δάση των δρυίδων.
Άχαχα!!
-
Η ποιότητα πως ορίζεται; Από τα ζουληχτά πλαστικούλια ή από τα δεσίματα του πλαισίου και την ποιότητα των μηχανικών και ηλεκτρικών μερών;
Τα έχω πει....... Αλλά τσάμπα. Άμα δεν. Πιάσεις μαλακό πλαστικό ΣΑΛΌΝΙ εεεες αμαξι δεν παίρνεις...
-
Υπέροχο αυτοκίνητο, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, σε κερδίζει από την πρώτη ματιά.
Πήγαμε σήμερα και το είδαμε στην αντιπροσωπεία και πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε.
Allure, αυτόματο, με δώρο το μεταλλικό χρώμα και έξτρα την κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών, 19.700, φθηνό δεν το λες, αλλά δεν έκανα παζάρια, ήθελα να δω ποια θα ήταν η πρώτη προσφορά.
Δυστυχώς, δεν μπορούσα να βάλω blind spot, έπρεπε να πάρω την παραπάνω έκδοση.
-
Εαν το πάρεις (έχω γράψει σχετικά με τις εντυπώσεις μου 1-2 σελίδες πιο πρίν), προτίμησε την GT, έχει πολύ καλύτερο (και σημαντικό, όπως τα LED) εξοπλισμό, η allure έχει σοβαρές ελλείψεις σε αυτή την τιμή. Για εμένα, εαν δεν σε νοιάζουν οι χώροι, είναι το καλύτερο της κατηγορίας.
-
@Vilfer Δεν θα διαφωνήσω ιδιαίτερα μαζί σου απλά επειδή πήγα πρόσφατα για το ίδιο αμάξι θα σου πρότεινα πριν αποφασίσεις να δώσεις ευκαιρία στο νέο Clio. Είναι πιο ευρύχωρο, αντίστοιχα ποιοτικό και ένα κλικ πιο συμφέρον για αγορά. Φρόντισε να δώσεις και στις δύο αντιπροσωπείες να καταλάβουν ότι είσαι ανάμεσα από τα δύο και αμφιταλαντεύεσαι ακόμα και αν δεν ισχύει!! Δεν θα χάσεις. Τέλος επειδή στο Clio δεν το δίνουν ούτε στην Dynamic έκδοση ζητά απ' τον πωλητή να σου δείξει κάπου το νέο Infoteinment 9,3'. Σαφώς ανώτερο από κάθε άλλο ανταγωνισμού....
ΥΓ: Αν ξαναδείς το 208 πρόσεξε πόσο μικρό είναι το κενό στην κλειστή δεξιά οπτική σου γωνία, ανάμεσα από το Infoteinment και τον καθρέπτη. Γενικά για ανθρώπους άνω του 1,75 θεωρώ πως δεν τους βολεύει το εσωτερικό έστω και αν είναι όμορφο/ποιοτικό. Προσωπικά ένιωθα στενάχωρα μπροστά και εγκλωβισμένος πίσω. Στο Clio μπροστά ένιωθα άνετα.
-
Εαν το πάρεις (έχω γράψει σχετικά με τις εντυπώσεις μου 1-2 σελίδες πιο πρίν), προτίμησε την GT, έχει πολύ καλύτερο (και σημαντικό, όπως τα LED) εξοπλισμό, η allure έχει σοβαρές ελλείψεις σε αυτή την τιμή. Για εμένα, εαν δεν σε νοιάζουν οι χώροι, είναι το καλύτερο της κατηγορίας.
Από ότι διαβάζω, δεν λέει και πολλά οδηγικά. Σίγουρα πίσω από το Fiesta και από ότι λένε και από το Clio.
-
Από ότι διαβάζω, δεν λέει και πολλά οδηγικά. Σίγουρα πίσω από το Fiesta και από ότι λένε και από το Clio.
Θα σου πω - εν μέρη - την Δευτέρα, που θα επιστρέψω το Φιέστα (το έχω για ΣΚ), δεν το έχω ξανα-οδηγήσει. Το 208 το οδήγησα, αλλά πάνω-κάτω την Κηφισίας δεν το λές δοκιμή...αχαχα!
Αλλά εστιάζω κυρίως σε ευκολία χρήσης, ομορφιά, αυτόματο κιβώτιο, κινητήρας κλπ. αφού μιλάμε για αυτοκίνητο πόλης. Για οδική συμπεριφορά, λογικά το Φιέστα είναι καλύτερο. Αυτό που είδα σε 1η 'ανάγνωση' είναι η φοβερή ποιότητα κύλισης του Φιέστα, πιο άνετο από το 208...ποτέ δεν το περίμενα αυτό! Και μιλάμε για ST Line vs GT Line... to 208 ήταν σκληρό χωρίς λόγο για εμένα, το Φιέστα έχει πιο καλοσχεδιασμένη ανάρτηση.
-
Το νέο Clio ήθελα να το δω, αλλά δυστυχώς η αντιπροσωπεία ήταν κλειστή. Θα αναγκαστώ να πάω στην αντιπροσωπεία της Πάτρας για να το δω, δυστυχώς.
Ρε παιδιά, να ρωτήσω κάτι. Είναι λογικό να περιμένω έκπτωση σε καινούργια μοντέλα; Κι αν ναι, πόσο να περιμένω, ποιο ποσό θεωρείται φυσιολογικό για να πιέσω;
2019 Peugeot 208 II