-
Θα γίνει, όπως ήδη έχει ξεκινήσει, μια καταστροφολογία για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων (EURO 3 και πίσω) για αύξηση έως και 400% στα τέλη κυκλ.
Το συγκεκριμένο μέτρο σε συνδυασμό με επαναφορά της απόσυρσης θα με έβρισκε σύμφωνο πάντως.
-
Λοιπόν τεσταρα το business focus 1.5 ecoblue αυτόματο. Για το ακτιβ ενδιαφέρομαι αλλά δεν υπάρχει διαθέσιμο ( ο πωλητής είπε δεν προλαβαίνουν να έρχοτν τα ακτιβ και φεύγουν!).
Εντυπώσεις κινητήρα:
Πάρα πολύ καλός χωρίς ιδιαίτερη τραχύτητα και τράβηγμα από χαμηλά δεν νιώθεις την κλασική υστέρηση στις πολύ χαμηλές στροφές. Ανεβαζε πολύ γρήγορα στροφές .
Στήσιμο και τιμόνι πολύ καλά αλλά η ύπαρξη ημιακαμπτου ήταν εμφανής σε κάποια τραντάγματα και σε κάποιες πλεύσεις που είχε σε αλλαγές του οδοστρώματος με αρκετά χλμ πάνω από 130. Συγκριτικά με το xceed που οδηγησα την προηγούμενη βδομάδα σαφώς υστερούσε στο κομμάτι ανάρτησης (φυσικά δεν οδήγησα το ακτιβ). Τα τραντάγματα που μεταφέρθηκαν δεν υπήρχαν στο κια.
Ηχομόνωση εξαιρετική κανένας αεροδυναμικός θόρυβος μέχρι τα 160 που πήγα. Έπιασα τα 160 και μόνο όταν είδα το κοντέρ τα κατάλαβα πολύ εύκολα ομαλά ήρθαν.
Άριστη λειτουργία του σταρτ στοπ όταν ήταν στο νορμάλ ή στο εκο λειτουργούσε στο σπορ όχι.
Πάμε στα 3 αυτά mode πραγματικά έχουν κάνει δουλειά δεν είναι τυπικά όπως σε κάποια αμάξια που πατάς κουμπιά και δεν βλέπεις διαφορά. Μεταξύ εκο και σπορ η απόκριση είναι τεράστια. Πολύ πιο επιθετικό στην οδήγηση το γκάζι αρπάζει μεγάλη διαφορά. Στο ακτιβ έχει αλλά δυο modes!
Δούλεψα και το μηχανικό παρά πολυ καλή η αίσθηση στις αλλαγές πραγματικά έπαιρνες την κατάσταση στα χέρια σου , μόνο λίγο ψεύτικα στο πιάσιμο τα αυτακια αλλά τρομερή δουλειά.
Στο αυτόματο θέλει λίγο συνήθεια πως πατάς το γκάζι θέλει ομαλά γιατί όταν πατάς απότομα το αμάξι νομιζει ότι θέλει να προσπεράσεις και κατεβάζει ταχυτητα.
Κατανάλωση όσο και να το πίεσα δεν πήγα πάνω από 6.5 η μέση και μιλάμε για σανίδωμα το γκάζι και 160 αρες με ανηφορικό δρόμο. Το αυτοκίνητο δείχνει πουπουλο ξεκόλλα τρομερά εύκολα από στάση ( καμία σχέση με το 1.0 xceed)
Φρένα επίσης πολύ προοδευτικα
Πολύ καλή εμπειρία οδήγησης που δεν περίμενα από ντιζελ. Μπράβο στην Φορντ.
Το αυτόματο ντίζελ ακτιβ αποκλείεται μου είπε να καταργηθεί (έχει κάτω από 90 co2 ) απλά συνεχίζει να μην είναι διαθέσιμο.
Επιβαιωσε ότι θα βγει βινιαλε ακτιβ το οποίο όμως σε αυτόματο ντίζελ θα τριανταριζει σίγουρα. Εντάξει μπήκα στην έκδοση βινιαλε τα δέρματα και οι ραφές απόλαυση τρομερή δουλειά στο εσωτερικό πολύ ποιοτικό.
-
Μετρο αποσυρσης και να δινουν οι τραπεζες ευκολοτερα δανειο γιατι αλλιως βλεπω οι περισσοτεροι απο μας αντι να πληρωνουν δοσεις για αυτοκινητο θα πληρωνουμε σε δοσεις τα τελη κυκλοφοριας
Υ. Γ :FANIS75 ΑΚΥΡΟ ΤΕΛΙΚΑ ΦΙΛΕ. ΜΕ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ 20000 ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΤΗ 12000 ΣΥΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ(+ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΓΓΥΗΤΗ) Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΕ ΔΑΝΕΙΟ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Η ΔΟΣΗ.
-
Συγκριτικά με το xceed που οδηγησα την προηγούμενη βδομάδα σαφώς υστερούσε στο κομμάτι ανάρτησης (φυσικά δεν οδήγησα το ακτιβ). Τα τραντάγματα που μεταφέρθηκαν δεν υπήρχαν στο κια.
Κατά πάσα πιθανότητα είναι θέμα συνολικά πιο σφιχτής ανάρτησης και όχι θέμα ημιάκαμπτου. Επίσης, έλεγξες τα λάστιχα; Έχω πάρει test drive από τον Βροχίδη με 40 PSI και φυσικά κοπανούσε. Έβαλα σωστές πιέσεις και το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε.
-
Σε ποια έκθεση βρήκατε το business 1.5 αυτόματο;
-
Στην Θεσσαλονίκη, που μένει ο Thin73, μόνο ο Βροχίδης-Χατζής υπάρχει.
-
Να σου πω την αλήθεια δεν το σκέφτηκα αυτομ την πίεση των ελαστικών , αλλά και το xceed από .... αντιπροσωπεία το πήρα!!!! χωρίς να τα στεκαρω το xceed στον τομέα ανάρτησης και σε θέμα κοπανηματος , τραναταγματων αλλά κυρίως πλεύσης της ουράς ήταν αισθητά καλύτερο από το business focus.
Ναι από βροχιδη Χατζή Θεσσαλονίκη το έκανα είχαν ένα με ~12000 χλμ.
-
Το κλασικό ασημί που κυκλοφορούν οι πωλητές έκανε td ο φίλος. Το έχουν βγάλει και προς πώληση στα 22500. Εγώ πάντως όταν παρέλαβα το Μοντέο είχα 44 στα λάστιχα...πατούσα μυρμήγκι και έχανα την ουρά...
-
Παρεμπιπτόντως τώρα που είπε ο φίλος ασημί, είδα ένα ασημί MK4 στην Αγγλία τις προάλλες από κοντά και χάζεψα. Δε το περίμενα τόσο εντυπωσιακό. Του πάει υπερβολικά και δεν κυκλοφορεί σχεδόν καθόλου αυτό το χρώμα!
-
Να σου πω την αλήθεια δεν το σκέφτηκα αυτομ την πίεση των ελαστικών , αλλά και το xceed από .... αντιπροσωπεία το πήρα!!!! χωρίς να τα στεκαρω το xceed στον τομέα ανάρτησης και σε θέμα κοπανηματος , τραναταγματων αλλά κυρίως πλεύσης της ουράς ήταν αισθητά καλύτερο από το business focus.
Ναι από βροχιδη Χατζή Θεσσαλονίκη το έκανα είχαν ένα με ~12000 χλμ.
Αν το ένα είχε σωστές πιέσεις και το άλλο όχι, είναι λογικές οι διαπιστώσεις αυτές. Ειδικά στον Βροχίδη είναι σύνηθες αυτό, αν κρίνουμε και από την εμπειρία του kkostask.
-
Στο αυτόματο θέλει λίγο συνήθεια πως πατάς το γκάζι θέλει ομαλά γιατί όταν πατάς απότομα το αμάξι νομιζει ότι θέλει να προσπεράσεις και κατεβάζει ταχυτητα.
Αυτό ειναι η λειτουργία 'kick down' ολων των αυτόματωβ κιβωτίων.
-
Ναι γινόταν αρκετά άμεσα μόλις ζοριζες το γκάζι οπότε όταν πραγματι το χρειάζεσαι στην προσπέραση το έχεις βοηθό και νιωνιώθ ελλεέλλ δύναμης. Γενικά εντυπωσιάστηκα από την λειτουργία και την ομαλότητα του αυτόματου. Κανένα κλωτσημα. Σαν να δούλευες πολύ έμπειρα και αποτελεσματικά ένα χειροκίνητο.
Απλά θέλει συνήθεια όταν απλά θέλεις να επιταχύνεις να το κάνεις ομαλά για να μην τσιμπάνε οι στροφές και η κατανάλωση χωρίς λόγο.
-
To αυτόματο είναι εξαιρετικό σε όλα. Στις αλλαγές δεν καταλαβαίνεις τίποτα ενώ όταν θες τη δύναμη στη δίνει άμεσα. Ο συνδυασμός ροπής και το άμεσο κατέβασμα ταχύτητας με ανέβασμα στροφών ώστε να σου τη δώσει γεμάτη δίνουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
-
Θέλω πολυ να οδηγήσω το αυτόματο Φόκους (δεν το βρίσκω πουθενά στην Αθήνα). Εχω οδηγήσει πανω απο 20 διαφορετικά αυτόματα (4 δικά μου και 1 οικογενειακό) και εχω μεγάλη περίεργεια για το νεο 8αρι της φορντ!
-
Ναι έχω ....μείνει εκπληκτική λειτουργία του κιβωτίου απίστευτη υλοποίηση και απίθανα τα mode σαν να έμπαινες σε άλλο αμάξι.
Δεν έχω οδηγήσει πολλά αυτόματα αυτό ήταν το τρίτο , το πρώτο ήταν νοικιαρικο Σάντα Φε πριν 10-12 χρόνια καμιά σχέση πολύ αργό και με σκορτσαρισματα σε χαμηλή ταχύτητα , οδηγησα πρόσφατα το aisin c5 aircross ήταν πολυ καλύτερο αλλά αρκετά υποδυεστερο της Φορντ. Στο aircross όταν πατούσες γκάζι το περίμενες λίγο το αμάξι σε αυτό ήταν άμεση η απόκριση. Θα προσπαθήσω να οδηγήσω και το scala στο αυτόματο όταν είναι διαθέσιμο και από τον Φεβρουάριο το xceed. Για την ώρα το κιβώτιο του φοκους στο στήσιμο και την ανάρτηση του xceed είναι απλά όνειρο. Να δούμε και αυτο τι σβελταδα θα έχει.
-
Καλησπέρα, η παραγγελία του αυτοκινήτου έγινε τελευταία βδομάδα Αυγούστου, εκτιμώμενη ημερομηνία από αντιπροσωπεία ήταν πρώτη βδομάδα Νοεμβρίου, πριν από 2 μέρες με ενημέρωσε ο πωλητής και μου είπε πάμε νέο έτος γιατί δεν μπορεί το αμάξι, παρότι έχει τελειώσει η κατασκευή του, να πάρει έγκριση τύπου(!???!). Επίσης όταν ζήτησα να μου δώσει αριθμό παραγγελίας αρνήθηκε διότι, σύμφωνα με τα λεγόμενά του 'είναι απόρρητος'. Είχε κανένας αντίστοιχη εμπειρία ή έχω πέσει στη περίπτωση και έμπλεξα?
-
Καλησπέρα, η παραγγελία του αυτοκινήτου έγινε τελευταία βδομάδα Αυγούστου, εκτιμώμενη ημερομηνία από αντιπροσωπεία ήταν πρώτη βδομάδα Νοεμβρίου, πριν από 2 μέρες με ενημέρωσε ο πωλητής και μου είπε πάμε νέο έτος γιατί δεν μπορεί το αμάξι, παρότι έχει τελειώσει η κατασκευή του, να πάρει έγκριση τύπου(!???!). Επίσης όταν ζήτησα να μου δώσει αριθμό παραγγελίας αρνήθηκε διότι, σύμφωνα με τα λεγόμενά του 'είναι απόρρητος'. Είχε κανένας αντίστοιχη εμπειρία ή έχω πέσει στη περίπτωση και έμπλεξα?
Έγκριση τύπου; Μα καλά, το αμάξι έχει πάρει έγκριση τύπου εδώ και καιρό. Δεν είναι δα το πρώτο που θα έρθει στην χώρα.
Εγώ είχα όντως θέμα με την έγκριση τύπου και περίμενα κάποιο καιρό έξτρα, ήταν όμως το πρώτο station wagon με 182 άλογα που έμπαινε στην χώρα. Το δικό σου αν είναι απλό hatchback 1.5, έχουν έρθει πάρα πολλά ήδη!
Να τους πεις να σου δώσουν αριθμό πλαισίου. Έχοντας αυτό τον αριθμό, θα μπορείς να επιβεβαιώσεις μέσω του http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
ότι το αμάξι έχει κατασκευαστεί και ποιά μέρα ακριβώς έγινε αυτό.Σαν να μη σου τα λέει καλά ο έμπορος. Γενικά πάντως ο χρόνος παράδοσης που σου είπαν στην αρχή είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ γρήγορος. Μιλάμε για κάτω από 3 μήνες. Ξανα ρώτα και πίεσε να σου δώσουν πληροφορίες αλλα και συγκεκριμένες ημερομηνίες.
Η συμβουλή μου είναι τις απαντήσεις να τις παίρνεις και εγγράφως μέσω email έτσι ώστε να υπάρχουν καταγεγραμμένες.
-
Καλησπέρα, η παραγγελία του αυτοκινήτου έγινε τελευταία βδομάδα Αυγούστου, εκτιμώμενη ημερομηνία από αντιπροσωπεία ήταν πρώτη βδομάδα Νοεμβρίου, πριν από 2 μέρες με ενημέρωσε ο πωλητής και μου είπε πάμε νέο έτος γιατί δεν μπορεί το αμάξι, παρότι έχει τελειώσει η κατασκευή του, να πάρει έγκριση τύπου(!???!). Επίσης όταν ζήτησα να μου δώσει αριθμό παραγγελίας αρνήθηκε διότι, σύμφωνα με τα λεγόμενά του 'είναι απόρρητος'. Είχε κανένας αντίστοιχη εμπειρία ή έχω πέσει στη περίπτωση και έμπλεξα?
Για ποια έκδοση ακριβώς μιλάμε?
Πάμε τώρα σε μερικές απαντήσεις:
-
Έγκριση τύπου απαιτείται μόνο σε αυτοκίνητο που δεν έχει εισαχθεί ξανά. Επίσης γιατι να καθυστερεί η έγκριση τύπου τόσους μήνες? Εκτός εαν αφορά τον 1.5 Ecoboost και έχει 'θέμα' το εργοστάσιο.
-
Φυσικά και μπορεί να σου δώσει αριθμό παραγγελίας, σιγά μην είναι απόρρητος!
-
Εφόσον έχει παραχθεί (όπως λέει ο πωλητής), μπορεί να σου΄δώσει και αριθμό πλαισίου.
Εφόσον δεν σου δίνει τίποτα από τα 2 & 3, τότε κάτι συμβαίνει και σίγουρα λέει ψέματα! Ένας δικηγόρος (εαν έχιε κάποιον φίλο) ίσως διευκολύνει την κατάσταση. Σε ποια αντιπροσωπεία? Αθήνα ή επαρχία?
Εγώ είχα δώσει παραγγελία 30 Δεκεμβρίου, το αυτοκίνητο μπήκε παραγωγή τέλος Ιανουαρίου (ενώ αρχικά ήταν για Φεβρουάριο), οπότε 15 Φεβρουαρίου ήταν Ελλάδα.
-
-
bgreg wrote:
Καλησπέρα, η παραγγελία του αυτοκινήτου έγινε τελευταία βδομάδα Αυγούστου, εκτιμώμενη ημερομηνία από αντιπροσωπεία ήταν πρώτη βδομάδα Νοεμβρίου, πριν από 2 μέρες με ενημέρωσε ο πωλητής και μου είπε πάμε νέο έτος γιατί δεν μπορεί το αμάξι, παρότι έχει τελειώσει η κατασκευή του, να πάρει έγκριση τύπου(!???!). Επίσης όταν ζήτησα να μου δώσει αριθμό παραγγελίας αρνήθηκε διότι, σύμφωνα με τα λεγόμενά του 'είναι απόρρητος'. Είχε κανένας αντίστοιχη εμπειρία ή έχω πέσει στη περίπτωση και έμπλεξα?
Για ποια έκδοση ακριβώς μιλάμε?
Πάμε τώρα σε μερικές απαντήσεις:
- Έγκριση τύπου απαιτείται μόνο σε αυτοκίνητο που δεν έχει εισαχθεί ξανά. Επίσης γιατι να καθυστερεί η έγκριση τύπου τόσους μήνες? Εκτός εαν αφορά τον 1.5 Ecoboost και έχει 'θέμα' το εργοστάσιο.
- Φυσικά και μπορεί να σου δώσει αριθμό παραγγελίας, σιγά μην είναι απόρρητος!
- Εφόσον έχει παραχθεί (όπως λέει ο πωλητής), μπορεί να σου΄δώσει και αριθμό πλαισίου.
Εφόσον δεν σου δίνει τίποτα από τα 2 & 3, τότε κάτι συμβαίνει και σίγουρα λέει ψέματα! Ένας δικηγόρος (εαν έχιε κάποιον φίλο) ίσως διευκολύνει την κατάσταση. Σε ποια αντιπροσωπεία? Αθήνα ή επαρχία?
Εγώ είχα δώσει παραγγελία 30 Δεκεμβρίου, το αυτοκίνητο μπήκε παραγωγή τέλος Ιανουαρίου (ενώ αρχικά ήταν για Φεβρουάριο), οπότε 15 Φεβρουαρίου ήταν Ελλάδα.
Καταρχάς σας ευχαριστώ πολύ και τους 2 για την άμεση απάντηση. Επί λέξει μου είπε παρότι παρήγγειλα τον 8/2019 το μοντέλο πρέπει να πάρει έγκριση τύπου 2020/25. Η αντιπροσωπεία είναι της επαρχίας, επικοινώνησα πριν από περίπου μία ώρα με Αθήνα και μου επιβεβαιωσαν και αυτοί ότι θα έπρεπε να μου είχε δωσει αριθμό παραγγελιας. Τέλος μιλάμε για έκδοση st line 1.5 150ps χειροκινητο με το market pack 2. Από ότι καταλαβαινω εμπλεξα και θα το κυνηγησω όσο μπορώ.
-
Ναι γινόταν αρκετά άμεσα μόλις ζοριζες το γκάζι οπότε όταν πραγματι το χρειάζεσαι στην προσπέραση το έχεις βοηθό και νιωνιώθ ελλεέλλ δύναμης. Γενικά εντυπωσιάστηκα από την λειτουργία και την ομαλότητα του αυτόματου. Κανένα κλωτσημα. Σαν να δούλευες πολύ έμπειρα και αποτελεσματικά ένα χειροκίνητο.
Απλά θέλει συνήθεια όταν απλά θέλεις να επιταχύνεις να το κάνεις ομαλά για να μην τσιμπάνε οι στροφές και η κατανάλωση χωρίς λόγο.
Κλώτσημα είχαν τα αυτόματα της δεκαετίας του '80 κι αυτό μόνο από πρώτη σε δευτέρα. Δεν μπαίνει τέτοιο θέμα από τα 90'ς και μετά. Μόνο αν πέσεις σε κανένα από τις προβληματικές αρχικές παρτίδες του DQ200 (7άρι ξηρού συμπλέκτη της VW, μέχρι το 2012-2013 ).
Ford Focus MK4