Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 276
    • 277
    • 62 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    5521
    129524
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aikibill @panos2171 last edited by

      Θα γίνει, όπως ήδη έχει ξεκινήσει, μια καταστροφολογία για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων (EURO 3 και πίσω) για αύξηση έως και 400% στα τέλη κυκλ.

      Το συγκεκριμένο μέτρο σε συνδυασμό με επαναφορά της απόσυρσης θα με έβρισκε σύμφωνο πάντως.

      1 Reply Last reply Reply Quote 12
      • T
        tkin73 last edited by

        Λοιπόν τεσταρα το business focus 1.5 ecoblue αυτόματο. Για το ακτιβ ενδιαφέρομαι αλλά δεν υπάρχει διαθέσιμο ( ο πωλητής είπε δεν προλαβαίνουν να έρχοτν τα ακτιβ και φεύγουν!).

        Εντυπώσεις κινητήρα:

        Πάρα πολύ καλός χωρίς ιδιαίτερη τραχύτητα και τράβηγμα από χαμηλά δεν νιώθεις την κλασική υστέρηση στις πολύ χαμηλές στροφές. Ανεβαζε πολύ γρήγορα στροφές .

        Στήσιμο και τιμόνι πολύ καλά αλλά η ύπαρξη ημιακαμπτου ήταν εμφανής σε κάποια τραντάγματα και σε κάποιες πλεύσεις που είχε σε αλλαγές του οδοστρώματος με αρκετά χλμ πάνω από 130. Συγκριτικά με το xceed που οδηγησα την προηγούμενη βδομάδα σαφώς υστερούσε στο κομμάτι ανάρτησης (φυσικά δεν οδήγησα το ακτιβ). Τα τραντάγματα που μεταφέρθηκαν δεν υπήρχαν στο κια.

        Ηχομόνωση εξαιρετική κανένας αεροδυναμικός θόρυβος μέχρι τα 160 που πήγα. Έπιασα τα 160 και μόνο όταν είδα το κοντέρ τα κατάλαβα πολύ εύκολα ομαλά ήρθαν.

        Άριστη λειτουργία του σταρτ στοπ όταν ήταν στο νορμάλ ή στο εκο λειτουργούσε στο σπορ όχι.

        Πάμε στα 3 αυτά mode πραγματικά έχουν κάνει δουλειά δεν είναι τυπικά όπως σε κάποια αμάξια που πατάς κουμπιά και δεν βλέπεις διαφορά. Μεταξύ εκο και σπορ η απόκριση είναι τεράστια. Πολύ πιο επιθετικό στην οδήγηση το γκάζι αρπάζει μεγάλη διαφορά. Στο ακτιβ έχει αλλά δυο modes!

        Δούλεψα και το μηχανικό παρά πολυ καλή η αίσθηση στις αλλαγές πραγματικά έπαιρνες την κατάσταση στα χέρια σου , μόνο λίγο ψεύτικα στο πιάσιμο τα αυτακια αλλά τρομερή δουλειά.

        Στο αυτόματο θέλει λίγο συνήθεια πως πατάς το γκάζι θέλει ομαλά γιατί όταν πατάς απότομα το αμάξι νομιζει ότι θέλει να προσπεράσεις και κατεβάζει ταχυτητα.

        Κατανάλωση όσο και να το πίεσα δεν πήγα πάνω από 6.5 η μέση και μιλάμε για σανίδωμα το γκάζι και 160 αρες με ανηφορικό δρόμο. Το αυτοκίνητο δείχνει πουπουλο ξεκόλλα τρομερά εύκολα από στάση ( καμία σχέση με το 1.0 xceed)

        Φρένα επίσης πολύ προοδευτικα

        Πολύ καλή εμπειρία οδήγησης που δεν περίμενα από ντιζελ. Μπράβο στην Φορντ.

        Το αυτόματο ντίζελ ακτιβ αποκλείεται μου είπε να καταργηθεί (έχει κάτω από 90 co2 ) απλά συνεχίζει να μην είναι διαθέσιμο.

        Επιβαιωσε ότι θα βγει βινιαλε ακτιβ το οποίο όμως σε αυτόματο ντίζελ θα τριανταριζει σίγουρα. Εντάξει μπήκα στην έκδοση βινιαλε τα δέρματα και οι ραφές απόλαυση τρομερή δουλειά στο εσωτερικό πολύ ποιοτικό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 17
        • alex-mix
          alex-mix @aikibill last edited by

          Μετρο αποσυρσης και να δινουν οι τραπεζες ευκολοτερα δανειο γιατι αλλιως  βλεπω οι περισσοτεροι απο μας αντι να πληρωνουν δοσεις για αυτοκινητο θα πληρωνουμε σε δοσεις τα τελη κυκλοφοριας

          Υ. Γ :FANIS75 ΑΚΥΡΟ ΤΕΛΙΚΑ ΦΙΛΕ. ΜΕ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ 20000 ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΤΗ 12000 ΣΥΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ(+ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΓΓΥΗΤΗ) Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΕ ΔΑΝΕΙΟ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Η ΔΟΣΗ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 15
          • realzeus
            realzeus @tkin73 last edited by

            Συγκριτικά με το xceed που οδηγησα την προηγούμενη βδομάδα σαφώς υστερούσε στο κομμάτι ανάρτησης (φυσικά δεν οδήγησα το ακτιβ). Τα τραντάγματα που μεταφέρθηκαν δεν υπήρχαν στο κια.

            Κατά πάσα πιθανότητα είναι θέμα συνολικά πιο σφιχτής ανάρτησης και όχι θέμα ημιάκαμπτου. Επίσης, έλεγξες τα λάστιχα; Έχω πάρει test drive από τον Βροχίδη με 40 PSI και φυσικά κοπανούσε. Έβαλα σωστές πιέσεις και το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • P
              panoscivil @tkin73 last edited by

              Σε ποια έκθεση βρήκατε το business 1.5 αυτόματο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 18
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Στην Θεσσαλονίκη, που μένει ο Thin73, μόνο ο Βροχίδης-Χατζής υπάρχει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                • T
                  tkin73 last edited by

                  Να σου πω την αλήθεια δεν το σκέφτηκα αυτομ την πίεση των ελαστικών , αλλά και το xceed από .... αντιπροσωπεία το πήρα!!!! χωρίς να τα στεκαρω το xceed στον τομέα ανάρτησης και σε θέμα κοπανηματος , τραναταγματων αλλά κυρίως πλεύσης της ουράς ήταν αισθητά καλύτερο από το business focus.

                  Ναι από βροχιδη Χατζή Θεσσαλονίκη το έκανα είχαν ένα με ~12000 χλμ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 12
                  • K
                    kkostask last edited by

                    Το κλασικό ασημί που κυκλοφορούν οι πωλητές έκανε td ο φίλος. Το έχουν βγάλει και προς πώληση στα 22500. Εγώ πάντως όταν παρέλαβα το Μοντέο είχα 44 στα λάστιχα...πατούσα μυρμήγκι και έχανα την ουρά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 13
                    • dimitriscsd
                      dimitriscsd last edited by

                      Παρεμπιπτόντως τώρα που είπε ο φίλος ασημί, είδα ένα ασημί MK4 στην Αγγλία τις προάλλες από κοντά και χάζεψα. Δε το περίμενα τόσο εντυπωσιακό. Του πάει υπερβολικά και δεν κυκλοφορεί σχεδόν καθόλου αυτό το χρώμα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 22
                      • realzeus
                        realzeus @tkin73 last edited by

                        Να σου πω την αλήθεια δεν το σκέφτηκα αυτομ την πίεση των ελαστικών , αλλά και το xceed από .... αντιπροσωπεία το πήρα!!!! χωρίς να τα στεκαρω το xceed στον τομέα ανάρτησης και σε θέμα κοπανηματος , τραναταγματων αλλά κυρίως πλεύσης της ουράς ήταν αισθητά καλύτερο από το business focus.

                        Ναι από βροχιδη Χατζή Θεσσαλονίκη το έκανα είχαν ένα με ~12000 χλμ.

                        Αν το ένα είχε σωστές πιέσεις και το άλλο όχι, είναι λογικές οι διαπιστώσεις αυτές. Ειδικά στον Βροχίδη είναι σύνηθες αυτό, αν κρίνουμε και από την εμπειρία του kkostask.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 16
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                          Στο αυτόματο θέλει λίγο συνήθεια πως πατάς το γκάζι θέλει ομαλά γιατί όταν πατάς απότομα το αμάξι νομιζει ότι θέλει να προσπεράσεις και κατεβάζει ταχυτητα.

                          Αυτό ειναι η λειτουργία 'kick down' ολων των αυτόματωβ κιβωτίων.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 12
                          • T
                            tkin73 last edited by

                            Ναι γινόταν αρκετά άμεσα μόλις ζοριζες το γκάζι οπότε όταν πραγματι το χρειάζεσαι στην προσπέραση το έχεις βοηθό και νιωνιώθ ελλεέλλ δύναμης. Γενικά εντυπωσιάστηκα από την λειτουργία και την ομαλότητα του αυτόματου. Κανένα κλωτσημα. Σαν να δούλευες πολύ έμπειρα και αποτελεσματικά ένα χειροκίνητο.

                            Απλά θέλει συνήθεια όταν απλά θέλεις να επιταχύνεις να το κάνεις ομαλά για να μην τσιμπάνε οι στροφές και η κατανάλωση χωρίς λόγο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 14
                            • panos2171
                              panos2171 last edited by

                              To αυτόματο είναι εξαιρετικό σε όλα. Στις αλλαγές δεν καταλαβαίνεις τίποτα ενώ όταν θες τη δύναμη στη δίνει άμεσα. Ο συνδυασμός ροπής και το άμεσο κατέβασμα ταχύτητας με ανέβασμα στροφών ώστε να σου τη δώσει γεμάτη δίνουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 16
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Θέλω πολυ να οδηγήσω το αυτόματο Φόκους (δεν το βρίσκω πουθενά στην Αθήνα). Εχω οδηγήσει πανω απο 20 διαφορετικά αυτόματα (4 δικά μου και 1 οικογενειακό) και εχω μεγάλη περίεργεια για το νεο 8αρι της φορντ!

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • T
                                  tkin73 last edited by

                                  Ναι έχω ....μείνει εκπληκτική λειτουργία του κιβωτίου απίστευτη υλοποίηση και απίθανα τα mode σαν να έμπαινες σε άλλο αμάξι.

                                  Δεν έχω οδηγήσει πολλά αυτόματα αυτό ήταν το τρίτο , το πρώτο ήταν νοικιαρικο Σάντα Φε πριν 10-12 χρόνια καμιά σχέση πολύ αργό και με σκορτσαρισματα σε χαμηλή ταχύτητα , οδηγησα πρόσφατα το aisin c5 aircross ήταν πολυ καλύτερο αλλά αρκετά υποδυεστερο της Φορντ. Στο aircross  όταν πατούσες γκάζι το περίμενες λίγο το αμάξι σε αυτό ήταν άμεση η απόκριση. Θα προσπαθήσω να οδηγήσω και το scala στο αυτόματο όταν είναι διαθέσιμο και από τον Φεβρουάριο το xceed. Για την ώρα το κιβώτιο του φοκους στο στήσιμο και την ανάρτηση του xceed είναι απλά όνειρο. Να δούμε και αυτο τι σβελταδα θα έχει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 16
                                  • B
                                    bgreg last edited by

                                    Καλησπέρα, η παραγγελία του αυτοκινήτου έγινε τελευταία βδομάδα Αυγούστου, εκτιμώμενη ημερομηνία από αντιπροσωπεία ήταν πρώτη βδομάδα Νοεμβρίου, πριν από 2 μέρες με ενημέρωσε ο πωλητής και μου είπε πάμε νέο έτος γιατί δεν μπορεί το αμάξι, παρότι έχει τελειώσει η κατασκευή του, να πάρει έγκριση τύπου(!???!). Επίσης όταν ζήτησα να μου δώσει αριθμό παραγγελίας αρνήθηκε διότι, σύμφωνα με τα λεγόμενά του 'είναι απόρρητος'. Είχε κανένας αντίστοιχη εμπειρία ή έχω πέσει στη περίπτωση και έμπλεξα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • dimitriscsd
                                      dimitriscsd @bgreg last edited by

                                      Καλησπέρα, η παραγγελία του αυτοκινήτου έγινε τελευταία βδομάδα Αυγούστου, εκτιμώμενη ημερομηνία από αντιπροσωπεία ήταν πρώτη βδομάδα Νοεμβρίου, πριν από 2 μέρες με ενημέρωσε ο πωλητής και μου είπε πάμε νέο έτος γιατί δεν μπορεί το αμάξι, παρότι έχει τελειώσει η κατασκευή του, να πάρει έγκριση τύπου(!???!). Επίσης όταν ζήτησα να μου δώσει αριθμό παραγγελίας αρνήθηκε διότι, σύμφωνα με τα λεγόμενά του 'είναι απόρρητος'. Είχε κανένας αντίστοιχη εμπειρία ή έχω πέσει στη περίπτωση και έμπλεξα?

                                      Έγκριση τύπου; Μα καλά, το αμάξι έχει πάρει έγκριση τύπου εδώ και καιρό. Δεν είναι δα το πρώτο που θα έρθει στην χώρα.

                                      Εγώ είχα όντως θέμα με την έγκριση τύπου και περίμενα κάποιο καιρό έξτρα, ήταν όμως το πρώτο station wagon με 182 άλογα που έμπαινε στην χώρα. Το δικό σου αν είναι απλό hatchback 1.5, έχουν έρθει πάρα πολλά ήδη!

                                      Να τους πεις να σου δώσουν αριθμό πλαισίου. Έχοντας αυτό τον αριθμό, θα μπορείς να επιβεβαιώσεις μέσω του http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
                                      ότι το αμάξι έχει κατασκευαστεί και ποιά μέρα ακριβώς έγινε αυτό.

                                      Σαν να μη σου τα λέει καλά ο έμπορος. Γενικά πάντως ο χρόνος παράδοσης που σου είπαν στην αρχή είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ γρήγορος. Μιλάμε για κάτω από 3 μήνες. Ξανα ρώτα και πίεσε να σου δώσουν πληροφορίες αλλα και συγκεκριμένες ημερομηνίες.

                                      Η συμβουλή μου είναι τις απαντήσεις να τις παίρνεις και εγγράφως μέσω email έτσι ώστε να υπάρχουν καταγεγραμμένες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @bgreg last edited by

                                        Καλησπέρα, η παραγγελία του αυτοκινήτου έγινε τελευταία βδομάδα Αυγούστου, εκτιμώμενη ημερομηνία από αντιπροσωπεία ήταν πρώτη βδομάδα Νοεμβρίου, πριν από 2 μέρες με ενημέρωσε ο πωλητής και μου είπε πάμε νέο έτος γιατί δεν μπορεί το αμάξι, παρότι έχει τελειώσει η κατασκευή του, να πάρει έγκριση τύπου(!???!). Επίσης όταν ζήτησα να μου δώσει αριθμό παραγγελίας αρνήθηκε διότι, σύμφωνα με τα λεγόμενά του 'είναι απόρρητος'. Είχε κανένας αντίστοιχη εμπειρία ή έχω πέσει στη περίπτωση και έμπλεξα?

                                        Για ποια έκδοση ακριβώς μιλάμε?

                                        Πάμε τώρα σε μερικές απαντήσεις:

                                        1. Έγκριση τύπου απαιτείται μόνο σε αυτοκίνητο που δεν έχει εισαχθεί ξανά. Επίσης γιατι να καθυστερεί η έγκριση τύπου τόσους μήνες? Εκτός εαν αφορά τον 1.5 Ecoboost και έχει 'θέμα' το εργοστάσιο.

                                        2. Φυσικά και μπορεί να σου δώσει αριθμό παραγγελίας, σιγά μην είναι απόρρητος!

                                        3. Εφόσον έχει παραχθεί (όπως λέει ο πωλητής), μπορεί να σου΄δώσει και αριθμό πλαισίου.

                                        Εφόσον δεν σου δίνει τίποτα από τα 2 & 3, τότε κάτι συμβαίνει και σίγουρα λέει ψέματα! Ένας δικηγόρος (εαν έχιε κάποιον φίλο) ίσως διευκολύνει την κατάσταση. Σε ποια αντιπροσωπεία? Αθήνα ή επαρχία?

                                        Εγώ είχα δώσει παραγγελία 30 Δεκεμβρίου, το αυτοκίνητο μπήκε παραγωγή τέλος Ιανουαρίου (ενώ αρχικά ήταν για Φεβρουάριο), οπότε 15 Φεβρουαρίου ήταν Ελλάδα.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                        • B
                                          bgreg @fanis75 last edited by

                                          bgreg wrote:

                                          Καλησπέρα, η παραγγελία του αυτοκινήτου έγινε τελευταία βδομάδα Αυγούστου, εκτιμώμενη ημερομηνία από αντιπροσωπεία ήταν πρώτη βδομάδα Νοεμβρίου, πριν από 2 μέρες με ενημέρωσε ο πωλητής και μου είπε πάμε νέο έτος γιατί δεν μπορεί το αμάξι, παρότι έχει τελειώσει η κατασκευή του, να πάρει έγκριση τύπου(!???!). Επίσης όταν ζήτησα να μου δώσει αριθμό παραγγελίας αρνήθηκε διότι, σύμφωνα με τα λεγόμενά του 'είναι απόρρητος'. Είχε κανένας αντίστοιχη εμπειρία ή έχω πέσει στη περίπτωση και έμπλεξα?

                                          Για ποια έκδοση ακριβώς μιλάμε?

                                          Πάμε τώρα σε μερικές απαντήσεις:

                                          1. Έγκριση τύπου απαιτείται μόνο σε αυτοκίνητο που δεν έχει εισαχθεί ξανά. Επίσης γιατι να καθυστερεί η έγκριση τύπου τόσους μήνες? Εκτός εαν αφορά τον 1.5 Ecoboost και έχει 'θέμα' το εργοστάσιο.

                                          1. Φυσικά και μπορεί να σου δώσει αριθμό παραγγελίας, σιγά μην είναι απόρρητος!

                                          1. Εφόσον έχει παραχθεί (όπως λέει ο πωλητής), μπορεί να σου΄δώσει και αριθμό πλαισίου.

                                          Εφόσον δεν σου δίνει τίποτα από τα 2 & 3, τότε κάτι συμβαίνει και σίγουρα λέει ψέματα! Ένας δικηγόρος (εαν έχιε κάποιον φίλο) ίσως διευκολύνει την κατάσταση. Σε ποια αντιπροσωπεία? Αθήνα ή επαρχία?

                                          Εγώ είχα δώσει παραγγελία 30 Δεκεμβρίου, το αυτοκίνητο μπήκε παραγωγή τέλος Ιανουαρίου (ενώ αρχικά ήταν για Φεβρουάριο), οπότε 15 Φεβρουαρίου ήταν Ελλάδα.

                                          Καταρχάς σας ευχαριστώ πολύ και τους 2 για την άμεση απάντηση. Επί λέξει μου είπε παρότι παρήγγειλα τον 8/2019 το μοντέλο πρέπει να πάρει έγκριση τύπου 2020/25. Η αντιπροσωπεία είναι της επαρχίας, επικοινώνησα πριν από περίπου μία ώρα  με Αθήνα και μου επιβεβαιωσαν και αυτοί ότι θα έπρεπε να μου είχε δωσει αριθμό παραγγελιας. Τέλος μιλάμε για έκδοση st line 1.5 150ps χειροκινητο με το market pack 2. Από ότι καταλαβαινω εμπλεξα και θα το κυνηγησω όσο μπορώ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • K
                                            kostast @tkin73 last edited by

                                            Ναι γινόταν αρκετά άμεσα μόλις ζοριζες το γκάζι οπότε όταν πραγματι το χρειάζεσαι στην προσπέραση το έχεις βοηθό και νιωνιώθ ελλεέλλ δύναμης. Γενικά εντυπωσιάστηκα από την λειτουργία και την ομαλότητα του αυτόματου. Κανένα κλωτσημα. Σαν να δούλευες πολύ έμπειρα και αποτελεσματικά ένα χειροκίνητο.

                                            Απλά θέλει συνήθεια όταν απλά θέλεις να επιταχύνεις να το κάνεις ομαλά για να μην τσιμπάνε οι στροφές και η κατανάλωση χωρίς λόγο.

                                            Κλώτσημα είχαν τα αυτόματα της δεκαετίας του '80 κι αυτό μόνο από πρώτη σε δευτέρα. Δεν μπαίνει τέτοιο θέμα από τα 90'ς και μετά. Μόνο αν πέσεις σε κανένα από τις προβληματικές αρχικές παρτίδες του DQ200 (7άρι ξηρού συμπλέκτη της VW, μέχρι το 2012-2013 ).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 62 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr