Επειδή αυτά που έγραψα για την πλατφόρμα τα διάβασα σε γνωστό σάιτ...
https://www.autotriti.gr/premium/data/news/Geely-Volvo-Mia-paspartoy-baria-platforma_162188.asp
Τα κινούμενα σπίτια έτρεχαν Ακρόπολις και αναβάσεις έτσι όπως φτιάχνονταν , οπότε το χιουμοράκι ήταν απ΄ εύθείας από την Σιβηρία τον Γενάρη...
Προφανώς δεν συγκρίνονται με αμάξια 50-60 χρόνια μετά ...
Υπηρξε μια περιοδος οπου η Volvo Car Hellas ειχε διευθυντη τον κ Πετουλη, που για εμπορικους λογους ο κυριος Τριανταφυλλιδης του ΑυτοΠρωταπριλια, εκραζε σε καθε ευκαιρια την Βολβο. Αναξιο αναφορας το αρθρο, οπως και ολα τα αλλα αντιστοιχα απο το συγκεκριμενο περιοδικο...
Οπως ηδη αναφερθηκε η Volvo εχει δυο πλατφορμες την SPA και την CMA...Βασικη διαφορα ο τυπος της μπροστινης αναρτησης με διπλα ψαλιδια αντι για μακφερσον, φουλ αλουμινιο και πισω composite leaf spring με πολλαπλους αντι για τυπικη με ελικοειδη ελατηρια...Τα δε διπλα ψαλιδια ειναι βασικο χαρακτηριστικο των premium D-Seg και ειναι κατι που γινετε αντιληπτο στην πρωτη λακουβα/στροφη σε σχεση με μακφερσον. Με λιγα λογια δεν ειναι τυχαια η χρηματικη διαφορα...ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Αλλωστε και η DS7 σε σχεση με το 3008 εχει πισω πολλαπλων αντι για ημιακαμπτο, και αλουμινενια ψαλιδια μπροστα...κι ιδιοι καταλαβαινουν τις διαφορες, κι αν εβαζαν τετρακινηση, εκτεταμενη χρηση αλουμινιου, δυνατοτερα μοτερ, καλυτερη αναρτηση, οσο κανουν τα υπολοιπα με το 'καλο' σημα στο κλειδι θα εκανε..
Και για να λυσουμε και το θεμα με τα βαρη, στο euroncap που ζυγιζονται επιστημονικα τα αυτοκινητα κι οχι χυμα σε πλαστιγγες, το DS7 1.5 diesel, δικινητο χειροκινητο Be Chic ζυγιστηκε 1420 και το XC40 D4 (2.0 diesel) AWD, auto momentum 1680...μια χαρα λογικο το βρισκω...το νεο Q3, που παραδοσικα μας ζαλιζουν ποσο ελαφρυα οχηματα βγαζει η Audi, 2.0 tdi, τετρακινητο αλλα χειροκινητο το ζυγισαν 1646kg!